Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28
  1. #1
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard GGD regels voor gratis SOA controle aangescherpt

    Vanochtend een medewerkster van de GGD Zuid Limburg aan de lijn gehad voor het maken van een afspraak voor een 2e SOA controle dit jaar. Dat ging helaas niet meer lukken, althans conform de nieuwe regels van afgelopen week. Volgens die regels mogen mensen uit de risicogroepen ook nog maar 1x per jaar een gratis SOA controle laten doen, waar dat voorheen 2x per jaar mogelijk was.

    Ik werd doorverwezen naar ofwel de huisarts (no problem want mijn eigenrisico is toch al opgebruikt voor dit jaar)
    Ofwel de website http://www.soapoli.nl, waar de GGD goede ervaring mee heeft en waarvan mij werd verteld dat dat professioneel en betrouwbaar is.

    Doe er Uw voordeel mee...


    N.B. Definitie van risicogroepen vind je op de GGD websites. Seks (onveilig of niet) met dames uit Oost-Europa behoort daar ook toe, dus welkom in de club...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (11 oktober 2016),Sjeufke (11 oktober 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Begrijp ik hieruit dat hoerenbezoekers automatisch tot risico groepen behoren.?

  4. #3
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Begrijp ik hieruit dat hoerenbezoekers automatisch tot risico groepen behoren.?
    Beter lezen met die pretoogjes van je...

    Wel als je vieze dingen doet met dvp's die uit Oost-Europa etc. komen.
    Zeker als je vieze dingen doet zonder de juiste bescherming.

    Maar als je het safe doet met een Nederlands dvp, no problem....
    Hoewel... als die nou net daarvoor iets stouts heeft gedaan.... tja...

    Ik denk dan vaak zoiets als:

    "better safe than sorry"...

    of

    "vertrouwen is goed, controle is beter"

    Bij vragen kun je het beste even contact opnemen met de GGD of je huisarts. Die weten er meer van...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  5. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    pret (11 oktober 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Begrijp ik hieruit dat hoerenbezoekers automatisch tot risico groepen behoren.?
    Als je met dames uit Oost-Europa voost dus wel...
    Sterker nog, als je zelf uit Oost-Europa komt vorm je zelf je eigen risicogroep

    Wat men onder Oost-Europa verstaat is punt 2.
    Dat je met het bezoeken van onze Roma vriendinnen tot de risicogroepen behoort lijkt mij evident.

    Voor Licky Luke nog een tip: voor sekswerkers zijn de tests toch nog wel onbeperkt ?
    In dat geval kost het jou geen enkele moeite om je als Gigolo voor te doen en zodoende alsnog voor een gratis test in aanmerking te komen!
    En Garde

  7. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    pret (11 oktober 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Voor Licky Luke nog een tip: voor sekswerkers zijn de tests toch nog wel onbeperkt ?
    In dat geval kost het jou geen enkele moeite om je als Gigolo voor te doen en zodoende alsnog voor een gratis test in aanmerking te komen!
    Die had ik ook al geprobeerd.... maar dan nog is het nu maar maximaal 1x per jaar ...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  9. #6
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    BZB oftewel beffen zonder beflapje is automatisch risicogroep. Maar ga jij dat daar vertellen?
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  10. #7
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    BZB oftewel beffen zonder beflapje is automatisch risicogroep. Maar ga jij dat daar vertellen?
    Waarom niet? Word een raar verhaal en misschien wel de verkeerde diagnose als je een keer keelpijn hebt omdat je een chlamydia of gonorroe hebt doorgeslikt.

    Wel bij vermelden dat ik vrije jonge huisartsen heb. Ze geven aan dat het onverstandig is om orale sex te hebben zonder condoom of beflapje maar krijg daar niet het gevoel bij dat ik daarom eventueel anders dan andere patiënten behandeld word.

    Voor mijn eigen jaarlijkse controle twee weken terug maar weer eens rondgebeld. Bij mijn huisartsen praktijk is een volledig soa onderzoek €150 dus incl. bloedafname voor de mogelijke ziektes die daarin te vinden zijn. Ook even met een voormalige Rutgers stichting in Eindhoven gebeld en die gaven aan €155 in rekening te brengen.

    Misschien is het een goed idee voor een topic (als dat er al niet is) met betrouwbare aanbieders van SOA tests en welke vergoeding ze daarvoor vragen. De tijden dat je voor nop naar de GGD kon lijken wel een beetje voorbij. Al zie ik het ook wel weer terug komen als gezien het aantal berichten over mensen die zorg mijd vanwege mogelijke hoge kosten op korte termijn.

  11. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 oktober 2016),Wentelt Eefje (12 oktober 2016)

  12. #8
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:49
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Ik ging twee weken terug naar mijn huisarts voor mijn jaarlijks SOA onderzoek.
    Zij wees mij er op dat ik ook naar de GGD zou kunnen gaan.
    Ik was te verbaasd om te vragen waarom ik dat zou moeten doen. (Mijn eigen risico is in januari al opgebruikt, maar dat weet zij natuurlijk niet.)
    Maar nu is het blijkbaar niet meer vanzelfsprekend dat je daar (GGD) als lid van de risicogroep zomaar terecht kunt.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  13. Onderstaande 2 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 oktober 2016),licky luke (12 oktober 2016)

  14. #9
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Het hangt er volgens SOA AIDS Nederland wel een beetje vanaf bij welke toko je aanbelt. Sowieso is de enige reden voor de beperking van testen, budget... vooral het gebrek daar aan.

    In principe ben je als prostituant een risicogroep... maar niet eentje waar de overheid gratis testen voor aanbiedt (sinds een paar jaar terug). In Den Haag hebben ze zo een twee keer per jaar een busje voor gratis testen in de Geleen en Doublet staan. Een paar keer gebruik van gemaakt, al had ik beide keren niet het idee dat het speciaal storm liep.

    Je kunt voor een gratis test natuurlijk altijd liegen over homo zijn, of dat je een bericht hebt gehad van een recent contact. Een niet hoerenlopende vriend kon daarmee laatst nog bij de ggd terecht. Ik heb zelf van de dames (bijna altijd dames daar) die de testen doen ook wel eens te horen gekregen dat ik het "de volgende keer" gewoon even moet proberen, omdat ik kennelijk buiten de "normale" groep prostituanten val... bij de vragen over hoeveelheden contacten zet ik altijd 50+ in de laatste 6 maanden neer (wat een lage schatting is) en omdat pzc plaatsvindt wordt dat al snel als "allemaal onveilig" genoteerd. Dat ze vooral uit Oost Europa komen zal vast ook een rol spelen.

    Daarnaast is mij wel eens de mogelijkheid via een onafhankelijk bureau hier uitgelegd (kan ook via zorgverzekering in sommige gevallen) en natuurlijk de huisarts.

  15. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 oktober 2016)

  16. #10
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Ik heb pakweg 1 jaar geleden in een GGD kliniek te Tilburg nog 1 test gedaan en dat was niet duur. Paar tientjes dacht ik.. Nu weer nieuw onderzoek laten doen en niet van plan daarvoor fikse bedragen neer te tellen. Ook maar eens rondbellen..

  17. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 oktober 2016)

  18. #11
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Alscje zelf gaat betalen kom je volgens mij al snel rond de 150 euro uit.

    Verstuurd vanaf mijn LG-H735 met Tapatalk

  19. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 oktober 2016)

  20. #12
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht

    Je kunt voor een gratis test natuurlijk altijd liegen over homo zijn,

    Ik heb zelf van de dames (bijna altijd dames daar) die de testen doen ook wel eens te horen gekregen dat ik het "de volgende keer" gewoon even moet proberen, omdat ik kennelijk buiten de "normale" groep prostituanten val...
    Zo'n enig Gucci handtasje komt dan toch weer van pas!
    En Garde

  21. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 oktober 2016),Sjeufke (11 oktober 2016)

  22. #13
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Een paar weken geleden heb ik mij nog laten testen bij de GGD. Ik laat mij regelmatig controleren en het testen was geen probleem.

    Wel moet iedere keer weer een fikse lijst met vragen beantwoord worden.
    Daarbij zit ook de vraag of je tegen Hepatitus B bent ingeënt. De reden was, zo vertelde de medewerster, dat het flink in kosten scheelt als die test niet gedaan hoeft te worden.

    Zelf ben ik daarvoor ingeënt en dat is so-wie-so voor iedereen aan te raden:
    http://www.rivm.nl/Documenten_en_pub...SI_Hepatitis_B

    Toevallig ook in het nieuws vandaag: 'Zorgen over aantal sterfgevallen hepatitis'.
    http://www.nu.nl/gezondheid/4334401/...hepatitis.html

  23. Onderstaande leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 oktober 2016)

  24. #14
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Ik weet niet meer waar ik het geschreven had maar toen ik afgelopen jaar naar de GGD ging kostte het me niks. Als reden voor controle had ik opgegeven dat ik anale seks met een Afrikaanse had gehad waarbij het condoom gescheurd was. In eerste instantie kwam ik niet in aanmerking voor een gratis keuring omdat de arts dacht dat ik gewoon prostitutiebezoeker was (had ik ook opgegeven). Maar toen ze mijn aanmelding nog eens goed doorlas zag ze de frase die ik bij de balie had opgegeven: "anale seks met een Afrikaanse waarbij condoom gescheurd was." En toen was het toch gratis. Zij gaf als reden (toen ik er naar informeerde) dat Afrikaanse prostituees en prostituees uit de Caribische gebieden in de risicogroepen zaten en als je met deze categorie onveilige seks had gehad het toch gratis was (de controle welteverstaan NIET de seks).

  25. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 oktober 2016),Bluebear (18 oktober 2016),Eddy_V (11 oktober 2016),Elmo3108 (12 oktober 2016),fg22 (19 oktober 2016),Wentelt Eefje (12 oktober 2016)

  26. #15
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Bij de GGD alhier weten ze niet beter dan dat ik onveilige sex met mannen heb... Ik lieg er over en beloof altijd (want dat willen de dames hier wel telkens weer graag horen) dat ik mijn leven ga beteren... ...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  27. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 oktober 2016)

  28. #16
    Geregistreerd
    11 augustus 2016
    Last Online
    24 maart 2024 @ 19:53
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    126
    Thanked
    212 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Bij de GGD alhier weten ze niet beter dan dat ik onveilige sex met mannen heb... Ik lieg er over en beloof altijd (want dat willen de dames hier wel telkens weer graag horen) dat ik mijn leven ga beteren... ...
    Jouw trucje geeft mij wel een idee.. hmmm...

  29. Onderstaande leden hebben Reagen bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 oktober 2016)

  30. #17
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik weet niet meer waar ik het geschreven had maar toen ik afgelopen jaar naar de GGD ging kostte het me niks. Als reden voor controle had ik opgegeven dat ik anale seks met een Afrikaanse had gehad waarbij het condoom gescheurd was. In eerste instantie kwam ik niet in aanmerking voor een gratis keuring omdat de arts dacht dat ik gewoon prostitutiebezoeker was (had ik ook opgegeven). Maar toen ze mijn aanmelding nog eens goed doorlas zag ze de frase die ik bij de balie had opgegeven: "anale seks met een Afrikaanse waarbij condoom gescheurd was." En toen was het toch gratis. Zij gaf als reden (toen ik er naar informeerde) dat Afrikaanse prostituees en prostituees uit de Caribische gebieden in de risicogroepen zaten en als je met deze categorie onveilige seks had gehad het toch gratis was (de controle welteverstaan NIET de seks).
    Gadverdamme jij ouwe geile dwaas...
    Ik dien mijn verstand niet eens te pijnigen om jaren terug in mijn bovenkamerarchief bladeren. Was het die Nigeriaanse die mij in PHG 2x op mijn schoot in de barruimte klaargereden heeft en waar jij toen mee naar de kamer vertrok terwijl mijn papslierten nog aan haar billen kleefden??????? Dat gescheurd condoom zal wel een leugentje om best wil geweest zijn, want jouw verschrompelde knuppel gleed er zowaar in bij het droogneuken.... Jij pervers stuk perkament
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  31. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (19 oktober 2016),fg22 (19 oktober 2016)

  32. #18
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    BZB (...) automatisch risicogroep (...)
    Beste Nulnulzeseneenhalf,

    Beffen is geen risico voor hiv. Ook niet als je het zonder beflapje doet. Eventueel wat vaginaal vocht in je mond krijgen is dus geen risico voor hiv.
    Alleen als je beft tijdens de menstruatie, en je krijgt duidelijk zichtbaar en te proeven bloed in je mond, is er een (klein) risico voor hiv.

    De kans op een andere soa is minimaal. Meest aannemelijk is dat je er herpes van bij je lip op kunt lopen (koortslip).
    En zo'n koortslip kun je ook oplopen door een kus van je grootmoeder.

    Oftewel: als je beft zonder beflapje, behoor je niet tot een risicogroep (ongeacht wie je beft).

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    Programma prostitutie
    Soa Aids Nederland

    www.prostitutie.nl
    www.soaaids.nl

  33. Onderstaande leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 2 november 2016)

  34. #19
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Besten,

    Ik heb al eens eerder iets uitgelegd over het beleid bij de GGD en het feit dat prostituanten buiten de zogenaamde ASG-regeling vallen (ASG = Algemene Seksuele Gezondheid)
    Zelfs een enquête over gedaan hier op IJsberenforum.

    Sinds 1 januari 2015 kunnen klanten van prostituees in principe niet meer gratis terecht bij de soa-centra van de GGD. Maar de ene GGD is strenger dan de ander. Sommige zullen je verwijzen naar je huisarts en anderen laten je wel komen.
    Het zal afhangen van je verhaal en ook van de doorgewinterdheid van de professional bij de testplaats. Ze zijn inmiddels wel gewend dat er niet altijd een even eerlijke test-motivatie opgegeven wordt en leren langzamerhand hier doorheen te prikken.

    Tegelijkertijd is bijvoorbeeld GGD Den Haag (Soa-centrum Haaglanden) gewiekst genoeg om de ASG-regeling te omzeilen. Zij stellen dat klanten van prostituees op de Geleen en Doublet overwegend van niet-Nederlandse afkomst zijn. Daarmee vallen zij binnen de ASG-regeling en dat maakt dat zij in ieder geval één keer per jaar met de testbus op deze straten kunnen staan (budget-technisch).

    Betrouwbare commerciële testplaatsen als je echt niet naar je huisarts wilt gaan en niet bij de GGD bij jou in de buurt terecht kunt:
    Soapoli-online.nl
    Via de website www.soapoli-online.nl kun je een zelftest bestellen.
    Dit is een betrouwbare commerciële instantie.
    Je neemt zelf thuis het materiaal af - urine of bloed - en stuurt het op naar een gecertificeerd laboratorium.
    Als je de juiste testtermijn hebt aangehouden die geldt voor de test die jij aanvraagt, is de uitslag betrouwbaar.
    Voor chlamydia en gonorroe: twee weken
    Voor hiv, syfilis en hepatitis B: drie maanden

    OneDayclinic
    De One Day Clinic in Amsterdam is een betrouwbare commerciële testplaats.
    Het consult en de testen worden door een arts uitgevoerd. Je kunt direct betalen via een mobiel pinapparaat.
    De uitslagen van de testen heb je binnen 48 uur (zeggen ze).
    Adres:
    Spuistraat 239 (eerste verdieping)
    1012 VP Amsterdam
    Je kunt bellen voor informatie of om een afspraak te maken: 020 - 7372113
    Openingstijden: dinsdag tot en met zaterdag van 12.00 - 20.00 uur.
    Meer informatie of een afspraak maken via de website: https://onedayclinic.nl

    DESC
    DESC is een betrouwbare commerciële testplaats.
    Je kunt je hier op hiv en andere soa's laten testen. Behandeling en begeleiding wordt niet geboden.
    Alkmaardermeerweg 9
    3068 KL Rotterdam
    Telefonische afspraak via 010 - 2887604
    Er staat goede informatie op hun website: http://www.descmedical.com/

    Het advies aan prostituanten is om één keer per jaar een soa-onderzoek te laten doen. Dat is voldoende om de vinger aan de pols te houden.
    Als je klachten krijgt na een prostitutiebezoek, is het advies om hier meteen naar te laten kijken.

    En uiteraard de seks zo veilig mogelijk houden; voor jezelf en voor de prostituee.
    Zorg in ieder geval dat je niet klaarkomt in de mond, vagina of anus van de vouw als er zonder condoom gesekst wordt (maar het best is natuurlijk ...)

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    Programma prostitutie
    Soa Aids Nederland

    www.prostitutie.nl
    www.soaaids.nl

  35. Onderstaande 6 leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (19 oktober 2016),langlekker ( 2 december 2016),Nedlovefkk ( 2 november 2016),pret (27 oktober 2016),WA (19 oktober 2016),Wentelt Eefje (19 oktober 2016)

  36. #20
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Beste Nulnulzeseneenhalf,

    Beffen is geen risico voor hiv. Ook niet als je het zonder beflapje doet. Eventueel wat vaginaal vocht in je mond krijgen is dus geen risico voor hiv.
    Alleen als je beft tijdens de menstruatie, en je krijgt duidelijk zichtbaar en te proeven bloed in je mond, is er een (klein) risico voor hiv.

    De kans op een andere soa is minimaal. Meest aannemelijk is dat je er herpes van bij je lip op kunt lopen (koortslip).
    En zo'n koortslip kun je ook oplopen door een kus van je grootmoeder.

    Oftewel: als je beft zonder beflapje, behoor je niet tot een risicogroep (ongeacht wie je beft).

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    Merci voor het antwoord. Vooralsnog zal het niet veel veranderen aan mijn orale bezigheden. In ieder geval weer wat geleerd vandaag. En de dag is nog niet om.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  37. #21
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Betrouwbare commerciële testplaatsen als je echt niet naar je huisarts wilt gaan en niet bij de GGD bij jou in de buurt terecht kunt:
    Soapoli-online.nl
    Via de website www.soapoli-online.nl kun je een zelftest bestellen.
    Dit is een betrouwbare commerciële instantie.
    Je neemt zelf thuis het materiaal af - urine of bloed - en stuurt het op naar een gecertificeerd laboratorium.
    Als je de juiste testtermijn hebt aangehouden die geldt voor de test die jij aanvraagt, is de uitslag betrouwbaar.
    Voor chlamydia en gonorroe: twee weken
    Voor hiv, syfilis en hepatitis B: drie maanden

    OneDayclinic
    De One Day Clinic in Amsterdam is een betrouwbare commerciële testplaats.
    Het consult en de testen worden door een arts uitgevoerd. Je kunt direct betalen via een mobiel pinapparaat.
    De uitslagen van de testen heb je binnen 48 uur (zeggen ze).
    Adres:
    Spuistraat 239 (eerste verdieping)
    1012 VP Amsterdam
    Je kunt bellen voor informatie of om een afspraak te maken: 020 - 7372113
    Openingstijden: dinsdag tot en met zaterdag van 12.00 - 20.00 uur.
    Meer informatie of een afspraak maken via de website: https://onedayclinic.nl

    DESC
    DESC is een betrouwbare commerciële testplaats.
    Je kunt je hier op hiv en andere soa's laten testen. Behandeling en begeleiding wordt niet geboden.
    Alkmaardermeerweg 9
    3068 KL Rotterdam
    Telefonische afspraak via 010 - 2887604
    Er staat goede informatie op hun website: http://www.descmedical.com/
    Dit is nog eens nuttige info. Dank daarvoor. Denk dat veel ijsberen hier mee vooruit kunnen.

  38. #22
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    En het nieuwe woord van het jaar is....
    SOA-Sjoemelaar.
    Soa-sjoemelaars liegen voor gratis test
    "Het is hier aan de orde van de dag", zegt een woordvoerder van GGD Gelderland-Zuid. "Onze doktersassistenten zijn bijna politieagenten geworden. Wij weten dat, omdat iedereen precies hetzelfde praatje heeft aan de telefoon. Het gaat de studentenverenigingen rond."
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  39. #23
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Besten,

    Ik heb al eens eerder iets uitgelegd over het beleid bij de GGD en het feit dat prostituanten buiten de zogenaamde ASG-regeling vallen (ASG = Algemene Seksuele Gezondheid)
    Zelfs een enquête over gedaan hier op IJsberenforum.

    Sinds 1 januari 2015 kunnen klanten van prostituees in principe niet meer gratis terecht bij de soa-centra van de GGD. Maar de ene GGD is strenger dan de ander. Sommige zullen je verwijzen naar je huisarts en anderen laten je wel komen.
    Het zal afhangen van je verhaal en ook van de doorgewinterdheid van de professional bij de testplaats. Ze zijn inmiddels wel gewend dat er niet altijd een even eerlijke test-motivatie opgegeven wordt en leren langzamerhand hier doorheen te prikken.

    Tegelijkertijd is bijvoorbeeld GGD Den Haag (Soa-centrum Haaglanden) gewiekst genoeg om de ASG-regeling te omzeilen. Zij stellen dat klanten van prostituees op de Geleen en Doublet overwegend van niet-Nederlandse afkomst zijn. Daarmee vallen zij binnen de ASG-regeling en dat maakt dat zij in ieder geval één keer per jaar met de testbus op deze straten kunnen staan (budget-technisch).

    Betrouwbare commerciële testplaatsen als je echt niet naar je huisarts wilt gaan en niet bij de GGD bij jou in de buurt terecht kunt:
    Soapoli-online.nl
    Via de website www.soapoli-online.nl kun je een zelftest bestellen.
    Dit is een betrouwbare commerciële instantie.
    Je neemt zelf thuis het materiaal af - urine of bloed - en stuurt het op naar een gecertificeerd laboratorium.
    Als je de juiste testtermijn hebt aangehouden die geldt voor de test die jij aanvraagt, is de uitslag betrouwbaar.
    Voor chlamydia en gonorroe: twee weken
    Voor hiv, syfilis en hepatitis B: drie maanden

    OneDayclinic
    De One Day Clinic in Amsterdam is een betrouwbare commerciële testplaats.
    Het consult en de testen worden door een arts uitgevoerd. Je kunt direct betalen via een mobiel pinapparaat.
    De uitslagen van de testen heb je binnen 48 uur (zeggen ze).
    Adres:
    Spuistraat 239 (eerste verdieping)
    1012 VP Amsterdam
    Je kunt bellen voor informatie of om een afspraak te maken: 020 - 7372113
    Openingstijden: dinsdag tot en met zaterdag van 12.00 - 20.00 uur.
    Meer informatie of een afspraak maken via de website: https://onedayclinic.nl

    DESC
    DESC is een betrouwbare commerciële testplaats.
    Je kunt je hier op hiv en andere soa's laten testen. Behandeling en begeleiding wordt niet geboden.
    Alkmaardermeerweg 9
    3068 KL Rotterdam
    Telefonische afspraak via 010 - 2887604
    Er staat goede informatie op hun website: http://www.descmedical.com/

    Het advies aan prostituanten is om één keer per jaar een soa-onderzoek te laten doen. Dat is voldoende om de vinger aan de pols te houden.
    Als je klachten krijgt na een prostitutiebezoek, is het advies om hier meteen naar te laten kijken.

    En uiteraard de seks zo veilig mogelijk houden; voor jezelf en voor de prostituee.
    Zorg in ieder geval dat je niet klaarkomt in de mond, vagina of anus van de vouw als er zonder condoom gesekst wordt (maar het best is natuurlijk ...)

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    Aanvulling: CASA klinieken (vestigingen in Amsterdam, Leiden, Den Haag, Rotterdam, Goes, Houten en Maastricht)
    http://www.casaklinieken.nl/nl/hulpaanbod/soa/test

  40. #24
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirty Hairy Bekijk bericht
    (...) CASA klinieken (...)
    Besten,

    CASAklinieken zijn experts op gebied van anticonceptie en abortus.
    Soa's zijn niet hun eerste expertise en wij verwijzen dan ook nooit door naar CASA voor soa-vraagstukken of soa-onderzoek.
    Daarnaast ben je vermoedelijk meer geld kwijt bij CASA dan wanneer je naar je huisarts gaat of naar een commercieel zoals soapoli-online.nl.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    Programma prostitutie
    Soa Aids Nederland

    www.prostitutie.nl
    www.soaaids.nl

  41. #25
    Geregistreerd
    26 november 2012
    Last Online
    30 oktober 2022 @ 15:05
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    171
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Schermafbeelding 2016-12-01 om 14.13.35.jpg

    hiv en syphilis test, plus middagje ao neuken, voor 90 euri............
    Attached Images Attached Images

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Babylon 468*60   Diamond 468*60