Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Tamara (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Tamara (Bulgaarse)



    Tamara (Bulgaarse)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Been, Buik, Enkel, Nek, Rug, Schouder(blad), Zij
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, PSE, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (10 oktober 2016),Mr Bluenose (10 oktober 2016),pret ( 9 oktober 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren in de latere avonduren, toen ik met Taylor in PE in de bar aan het keuvelen was, merkte ik meermaals een krullebol op die, eerst met en later zonder bril, onmiddellijk mijn interesse opwekte. Toen ze zich op een bepaald moment dan ook nog strategisch in de kino naast ons installeerde, met haar kontje dat me uitdagend toelachte, wist ik dat ik verloren was.

    De vraag was nu enkel hoe met die mooie meid in contact te komen. Ik was immers heel aan het gezellig praten met Taylor en zij was zich aan het amuseren met enkele vriendinnen.

    Het 'probleem' zou zich vanzelf oplossen: de mooie mysterieuze meid maakte ineens een toertje doorheen en zou zich daarnaast op het stoeltje naast mij installeren. Ikke dolgelukkig en dus sprak ik haar onmiddellijk aan. Deze kans wou ik immers niet missen. Btw: sorry dat je je gesprekspartner zo ineens kwijt was Taylor.

    1 van mijn eerste vragen aan mijn 2de prooi van de dag werd tot mijn vreugde positief beantwoord: Tamara, de dame in kwestie, bleek een Bulgaartje met zigeunerbloed te zijn ;D. Mijn voornemen gisteren niet met zo een meid te neuken, smeet ik in 7 haasten van me af, ik was immers betoverd door haar typische looks en zo kwam het dat ik een kwartiertje of zo later met deze schoonheid op kamer lag.

    Tamara is een Bulgaarse gipsy die al 25 zomers op onze aardkloot rondwandelt. Ze is 1,60m groot en is normaal gebouwd. Ze heeft een iets vollere, maar heel lekkere kont en een leuke C-cup die een klein beetje onderhevig is aan de zwaartekracht.

    Tamara heeft lang blondbruin haar en een héél mooi gezicht met héél expressieve bruine ogen. Zeker wanneer ze haar stralende lach bovenhaalt, is dit een absolute beauty.

    Tamara is behoorlijk volgeklad met tattoos, onder andere op 1 van haar armen en op haar rug. Geen spek voor ieders bek, maar ik vond het prachtig.

    De kamergang begon tot mijn ontgoocheling heel mat. Tamara legde zich naast me en beperkte zich tot wat over mijn lichaam wrijven en wat met Piet spelen. Mijn kleine vriend werd daar maar deels opgewonden van en ik kreeg dan ook de vraag waarom kleine KP slaperig was. Tja, zei ik: "geine küssen, geine blasen, wat wil je..."

    Tamara liet zich dat gelukkig geen 2 keer zeggen, repte zich naar beneden en begon me daar toch aan een zalige pijpbeurt zeker. Het was een genot ondertussen met haar grote borsten te kunnen spelen en nu stond Piet dan ook heel snel op volle oorlogssterkte.

    Na een tijdje gaf ik aan dat ik het tijd vond om te neuken, en ook dat was uitstekend. Tijdens cowgirl en missio deed Tamara goed mee en vooral hondjes was een genot: Tamara voelde, ondanks wat gel, lekker strak aan en het was een plezier haar vollere, maar strakke billen stevig vast te pakken. Het orgasme kwam er echter niet zo direct aan, dus ik ben toch maar terug overgeschakeld op missio en ben na wat intiem neuken (nope, geen beuken deze keer) met zicht op Tamara haar mooie borsten en gelaat, knallend klaargekomen.

    Om de kamergang af te sluiten, kreeg ik eindelijk ook wat kusjes op mijn mond.

    We hebben de 30 minuten mooi rondgemaakt en ik heb de kamer weerom heel tevreden verlaten.

    Herhalingsgevaar: een mooie, Bulgaarse zigeunerin (mijn grote zwak) waar het lekker mee neuken was. Duh, uiteraard zal ik ooit herhalen met deze meid.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 oktober 2016),biged ( 9 oktober 2016),flicki (10 oktober 2016),Manureva (10 oktober 2016),Mr Bluenose (10 oktober 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.

  FKK Artemis 468*60