Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Acanthus

  1. #1
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    9 december 2016 @ 18:52
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Acanthus

    Iemand ervaring met parenclub Acanthus ?

  2. #2
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.975 in 964 posts

    Standaard

    Dit is de link :

    http://www.acanthus.be/nl/home

    Meer info heb ik niet...

  3. #3
    Geregistreerd
    2 maart 2019
    Last Online
    Vandaag @ 01:35
    Berichten
    155
    Discussies
    9
    Thanks
    468
    Thanked
    284 in 87 posts

    Standaard Acanthus hoerennacht 28/04/23

    Acanthus hoerennacht 28/04/23
    Acanthus is een swingers/ gangbang club voor de mensen die deze club niet moesten kennen
    Ik heb deze club al een keertje eerder bezocht, maar op dat moment was het een andere thema avond dit geeft een heel andere beleving .
    Acanthus is een zeer mooi club met als erop en eraan en zeer lekker eten
    Hoerennacht wordt een 4 tal keren op het jaar georganiseerd
    Maar thema sprak me wel aan, bij binnenkomst krijgt elke mannelijke klant 500 euro aan Acanthus geld.
    Deze 500 euro kan men spenderen aan amateur klapeksters, die dan tegen betaling een afgesproken dienst uitvoer, een beetje het alternative SC gevoel.
    De dame met het meeste Acanthus geld op het einde van de avond kunnen hier prijs mee winnen.
    Een aantal van de dames gaat kompleet op in het spel, en als je het een beetje goed speelt vooral later op de avond bij de presales kan er heelveel.
    Een aantal dames waren blijkbaar met elkander in competitie dit kan je in je voordeel uitspelen dit maak je in een SC niet mee.
    Het voordeel van dit concept is dat één op één of met haar en soms haar partner er bij sex heb, afhankelijke van wat de afspraken die je maakt met haar. En je heb geen last van het haantjes gedrag dat ge soms in parenclub of gangbangs meemaakt.
    Was zelf met mijn motorhome naar de club afgezakt.Dit zie je wel meer bij swinger clubs. Omdat dit feestje tot in de zeer late uurtje doorgaan, en het dan al te laat is om nog naar een hotel af te zakken en of te vermoeid om nog naar huis te rijden.
    Al vroeg op de avond bij het eten dame gespot en deze was niet vergezeld van een partner en zat wat onwennig rondt te kijken. Dus even op haar afgestapt en gevraagd of ik mocht plaats nemen bij haar voor het eten, dit was geen probleem. Met de dame een gesprekje aangeknoopt en het ijs was al gebroken.
    Bleek haar eerste keer te zijn dat ze alleen naar een club ging en de eerste keer Acanthus dit concept ze was in het verleden met haar ex vriend naar clubs geweest en zonder bescherming was dit beetje onwennig .
    Dan met haar feest terrein betreden en mijn eerste eurotjes aan haar gespendeerd.
    lekkere sex gehad met haar in het beging was ze een beetje gespannen maar dit er al lekker af gesekst.
    Late op de avond met elkaar altijd nog wat contact met elkaar gehad ,zelf zodat er een aantal aanwezige koppels dachten dat we ook een koppel waren, en dit open altijd wat extra deuren in swingers club en hier ook beide gretige gebruik van gemaakt.
    Er zijn daar toch altijd koppel die er een interessante relatie beleven, zo was er een koppel waar van de vrouw haar diensten bij een aantal mannen ging aanbieden en hier geld voor ontvangen en het aan hun partner doorspeelde ,deze ging dan op zijn beurt naar een ander dame en spendeerde daar haar geld ( lijkt bij wijle op SC club )
    Na een lange avond en vermoeiende avond moe en zeer voldaan de de zaak verlaten en als een blok in mijn motorhome in slaap gevallen in het gezelschap van mijn nieuwe leenbruid .

  4. Onderstaande 7 leden hebben ME262 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 mei 2023),Liefje ( 1 mei 2023),mentholbear ( 1 mei 2023),pret ( 1 mei 2023),Shakir ( 1 mei 2023),WANDELAAR5 ( 1 mei 2023),Wentelt Eefje ( 1 mei 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23.

Babylon 468*60   Living Room 468*60