Bekijk resultaten enquête: De Oudste DVP waar je sex mee had?!

Aantal stemmers
89. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • 18 of 19 jaar

    0 0%
  • 20 t/m 29

    5 5,62%
  • 30 t/m 39

    31 34,83%
  • 40 t/m 49

    33 37,08%
  • 50 t/m 59

    12 13,48%
  • ouder dan 60

    8 8,99%
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35
  1. #26
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard Mijn oudste DVP

    Ik was ongeveer 18 jaar toen ik mijn eerste ervaring met een DVP had. Na een partijtje poker, waarbij ik zowat al mijn geld verloor, nodigde de grote winnaar van de avond ons uit om op zijn kosten nog een stapje in de wereld te zetten. Ik had zowat een fles whisky op en was stomdronken. Toch ging ik gretig op zijn uitnodiging in.

    We reden tot op de Leuvensesteenweg in Herent bij Leuven en gingen er een bar binnen. Onze sponsor kende blijkbaar de bazin erg goed en leek er wel thuis te zijn. Was wel een mooie dame en ik verheugde me al op wat nog ging komen. We waren er met zijn drieën en ze zei ons dat er nog 2 dames aanwezig waren.

    Wat een ontgoocheling toen ik deze zag verschijnen. Eén was haast zeker een omgebouwde man maar zette zich gelukkig bij een van mijn vrienden. De andere was ongeveer 50, maar zag er al bij al nog redelijk uit. Deze kwam dan bij mij zitten.

    De nodige schuimwijn werd bovengehaald en na een uurtje gewriemel op de bank, zei onze sponsor dat we op zijn kosten op de kamer mochten. Nou was die dame helemaal niet mijn ding maar ze had me ondertussen toch al behoorlijk opgewonden. Ze beweerde 46 te zijn, maar ik schatte haar toch wel een paar jaartjes ouder.

    Ik was behoorlijk zenuwachtig want toen wist ik nog niet echt wat ik van een DVP kon verwachten. Boven gekomen begon ze me innig te tongzoenen en ging dan langzaam naar beneden. De drank had me echter compleet kapot gemaakt en ze kreeg er erg weinig leven in.

    Ze nodigde me uit om haar poesje te likken. Nou dit had ik toen nog nooit eerder gedaan. Eerste keer met een DVP, eerste keer beffen, daar gingen we dan. Man, smaakte dit slecht zeg, ik dacht bij mezelf, dit doe ik nooit meer. Na een tiental minuutjes kwam ze schokkend klaar. Van acteertalent had ik toen uiteraard ook nog nooit gehoord. Aan neuken ben ik toen niet meer toegekomen, ik was er niet meer toe in staat.

    Mijn eerste DVP was dus ook meteen de oudste waar ik ooit mee op de kamer ben geweest. Was niet meteen mijn beste ervaring ooit maar dit lag dan veelal bij mezelf.

  2. #27
    Geregistreerd
    18 juni 2009
    Last Online
    15 mei 2012 @ 06:52
    Berichten
    49
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik 21 en zij was 30+; (denk eerder 35-40, bij elke klant hebben ze zowat een andere leeftijd :P)

  3. #28
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Heren, beren,

    Ik heb hier nog niet gereageerd en ik zou het niet weten ook. Mijn meest recente oudere dame is Mimi in PHG en ik ben vorig jaar ook met Denise geweest ook in PHG toen. Ik ben in Eindhoven prive ook met Tamara op kamer geweest, geen idee hoe oud ze waren, maar zeg 40 of 40 en een beetje.

    Vast geen record en eerlijk gezegd vind ik een heel jong meisje van 18 tot 21 meestal ook nog niet zo aantrekkelijk. Uiteraard zijn er uitzonderingen, zoals Chantal in PHG, die is nu net 19. De jongste zal Chantal dan wel zijn, maar daar ging deze enquette niet over.

    Groet, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  4. #29
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 20:37
    Berichten
    419
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    153 in 115 posts

    Standaard

    eerste dame van plezier die ik bezocht moet zo een 60 jaar geweest zijn. was in 2000-2002 ergens denk ik. ze ontving toen in Bree(Belgisch LImburg) was megageil,en achteraf gezien een superdate met haar

  5. #30
    Geregistreerd
    5 december 2013
    Last Online
    30 april 2022 @ 09:47
    Berichten
    49
    Discussies
    0
    Thanks
    49
    Thanked
    205 in 32 posts

    Standaard

    Elvira.....leeftijd?? van deze stofzuiger

    Annalena in YY, 46 vorig jaar!
    Laatst gewijzigd door Koot@Zuur; 14 januari 2015 om 19:20

  6. #31
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:42
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard



    Nogmaals mijn bekentenis over mijn samenzijn met de nestors van het oudste beroep ter wereld:

    In mijn speurtocht naar pareltjes in de P6 moet ik ook even mijn lijstje inleveren en andere beren de kans geven om ook aan hun trekken te komen zoals ik heb gedaan bij deze dames:

    1. Mijn eerste dame is Drieka, 87 jaar, en verblijvende in rusthuis "Ons laatste onderkomen". De manier zoals deze dame de orale sex tot een hoogtepunt weet te brengen is van fenomenaal niveau. Als ze slinks haar kunstgebit op het nachtkastje legt, weet ik genoeg. Een dikke 10 voor deze blaaskoningin. (P.S. Met slikken heeft ze wat problemen, maar het glaasje water voor haar kunstgebit brengt uitkomst)

    2. Mijn tweede dame is Sjanneke, 73 jaar, en nog zelfstandig wonend. Deze dame tikt tegen mijn grenzen aan wat leeftijd betreft. Veel jonger moeten ze niet zijn, omdat ik het anders niet meer gezond vindt. Ze doet nog mee aan "Nederland in beweging", dus kwa acrobatiek verrast deze dame mij iedere keer weer. Toch een beetje uitkijken als het wat ruiger wordt in bed. Laatst een blessure opgelopen bij gebruik van de schommel.

    3. Mijn derde dame is Trees, 84 jaar en nog inwonend bij een van haar kinderen. Ik ben zgn. de man van de pedicure die haar thuis komt verzorgen. Mijn voetfetisj wordt hier meteen bevredigt. Zelfs Henny Huisman is laatst uit de kast gekomen voor zijn passie voor voeten. Je hoeft je dus niet te schamen. Bij deze dame doe ik altijd eerst haar teennagels lakken, waarna ze mijn pielemuis stiekem tussen haar poezelige voetjes neemt en me strak aankijkend naar een hoogtepunt brengt. Er zitten daarna wel wat vlekken op haar jurk, maar we zeggen dat dit zalf is van de pedicure.

    4. Mijn vierde dame is Theresa, 91 jaar en wonende in rusthuis "Het bruine eikenblad". Dit rusthuis maakt zijn naam wel waar, want deze dame wil alleen maar "doggy style" en ik moet dan iedere keer weer denken aan de naam van het rusthuis. Waar ik tegenaan loop te loeren lijkt verdomd veel op een bruin eikenblad. Om in positie te blijven met deze dame valt niet mee en heb daarom een hangstandaard laten maken waar ze comfortabel in hangt. Voor ons allebei veel fijner.

    5. Mijn vijfde en laatste dame is Mientje, 89 jaar en wonende in rusthuis "Het uitzicht". Bij deze dame is er sprake van een platonische relatie en wordt ik opgewonden van haar erotische kantklos en breitechniek. De snelheid waarmee haar oude ervaren handen de draden tot een kunstwerk verheffen doen mij sidderen tot op het bot. Meestal sla ik dan de hand aan mezelf, waarna ze altijd roept na mijn orgasme: "Kijk jij hebt ook draden, alleen het is slecht garen jongen, want je trekt het meteen kapot. Je moet beter kopen." Ze ziet niet zo goed.

    Dit waren mijn dames voor dit jaar. Ik blijf ze verblijden met mijn bezoeken, waarna ik tevreden huiswaarts keer met mijn zakken vol pepermuntjes, snoepjes en koeken. Ik ben vlug tevreden.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  7. Onderstaande 3 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 januari 2015),Koot@Zuur (14 januari 2015),Smouse (13 juni 2019)

  8. #32
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Ben best wel MILFerig en heb ook wat geGILFt.
    Ga voor goede sex met GFE en uiterlijk en leeftijd spelen niet zo mee.

    In mijn uitgebreide wandelcarierre ook diverse "oude" dvp's gehad.
    Allerouste (zei haar leeftijd niet) maar was echt oud.
    Voorzichtige schatting 75 jaar.

    Geen beroeps maar clubsbezoekster was enorm geile vrouw.
    Zij was 72 jaar en daarmee heb ik echt alle plinten mee rondgeneukt.
    Meer dan 2 en een half uur gesexed.
    Onverzadigbare vrouw en nog leuk en slim ook.
    Ze was advocaat in Duitsland; ik herinner me heel veel van haar.
    Ik was zeker 35 jaar jonger.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  9. Onderstaande 2 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 januari 2015),hasta la pasta (14 januari 2015)

  10. #33
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    De oudste DVP in een saunaclub was Carlotta/Carla in Samya. Ze was destijds een Roemeense van 33 jaar. Eén van de beroerdste sessies ooit...

    De oudste DVP's in een Partytreff/Pauschalclub waren Miriam (35+, Duitse, Pauschalclub Bochum/Dortmund) en/of Nina (35+, Duitse, Pauschalclub Dortmund) en/of Natalia (35+, Poolse, Pauschalclub Münster). Alle 3 dames schatte ik destijds al op 40+, maar dat verkoopt natuurlijk lastig, dus snoepen ze wat jaartjes eraf Miriam was een topper, Natalia goed en Nina was niet slecht, maar had meer verwacht, gezien haar reputatie.

  11. Onderstaande leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (13 juni 2019)

  12. #34
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    Gisteren @ 18:13
    Berichten
    341
    Discussies
    4
    Thanks
    979
    Thanked
    263 in 131 posts

    Standaard

    De oudste dvp was de Duitse Alexandra ze werkte in Magnum en was toen 40 dat was in 2012.

  13. #35
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    De oudste Martina in h7 54j
    Althans hoe oud was die kashida

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.

Living Room 468*60   Freude 468*60