Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard Dana (Roemeense) Eros 26 k606



    Dana (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Borst(en), Schouder(blad)
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip, Navel
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin
    Prijs : 300 euro Tijdsduur : 180 minuten
    Service :
    Extra info : Voorheen Love Saunaclub Munster. Service tabel niet ingevuld, omdat ik geen "valse" verwachtingen wil opwekken.





  2. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Na mijn geslaagde sessie bij Maly en met het einde van mijn herstelperiode in zicht me richting eros 26 begeven om eens te kijken voor een tweede sessie. Ik loop net op de parkeerplaats als ik naast mij het klikken van hoge hakken hoor. Iets achter mij loopt een mooie slanke blondine met een engelen gezicht. We kijken elkaar aan en ze heeft snel door dat mijn tong op mijn schoenen hangt. Ze komt langs me lopen, haakt haar arm in de mijne en vraagt of ik zin heb om een stukje met haar mee te lopen. Ik vraag quasi nonchalant waarheen en ze zegt naar haar kamer. Onder het lopen praten we wat en ze blijkt in 604 te zitten achter op de parkeerplaats. Een mij zeer bekende kamer toen deze nog bezet werd door Darla (inmiddels in de hal in het middenpad). Ze nodigt me uit om binnen te komen. Ik zeg haar dat ze eerst maar rustig haar gehaalde eten moet opeten en dat ik later wel terug zou komen.

    Ik loop een rondje door 26 en 17 en hoewel zowel Brienne als Eda beiden vrij zijn blijft die blondine door mijn hoofd spoken. Ik loop terug naar terug naar haar en met een grote glimlach van haar zijde als ze me ziet loop ik naar binnen. Ze stelt zich voor als Dana. Half Tsjechisch (vader) half Roemeens (moeder) en opgegroeid in Roemenië. We spreken af met een half uurtje te starten en te verlengen indien nodig. We zitten nog in de verkennende fase en heb al snel door dat de zogeheten "magische klik" er is en zeg haar dat ik so wie so minimaal een uurtje blijf. Het zouden er drie worden en eindigde in een wederzijdse OMG. In al mijn bezoekjes aan de Vulkaan nog nooit een eerste sessie met een dame gehad van drie uur. Als dit het standaard niveau is van Love saunaclub te Munster, waar zij vandaan komt dan moet ik daar toch eens zeer snel heen gaan.

    Net zoals ik haar service tabel niet heb ingevuld zal ik geen details geven omtrent onze sessie. Geen kwestie van onwil, maar een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen en wil voorkomen dat er mannen zijn die "denken" dat ze dezelfde service kunnen claimen voor 30 euro.

    De Vulkaan is weer een absolute topper rijker. Met superstip mijn nieuwe nummer een in Duisburg.

  3. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (12 oktober 2016),dennisw ( 2 oktober 2016),Giodude (18 november 2018),hallodaarbenikweer ( 2 oktober 2016),KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 ( 2 oktober 2016),Pierke69 (18 april 2022),WA ( 9 oktober 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Zaterdag 08-10 de dag dat ik weer is 10 euro had gewonnen in de speelhal aan de chalotestrasse hoek vulkanstrasse . me geluk kon niet meer stuk en om 22.30 verliet ik de speelhal om maar is te gaan kijken of er wat te beuken was .al snel stond ik voor de vipkamer 604 waar ik Dana trof wel van Roemeense kom af . Dana gaf aan dat ze ook een PZ in haar pakket had zitten voor een aufprijs van 20 euro . ik vraag er zelf nooit om ma als ze het kenbaar maken maak ik er graag gebruik van. Dana is al 10 jaar werkzaam in Duitsland . heeft ook in Zwitserland gewerkt en in samya en in love sauna club munster een dame met heel wat ervaring dus Dana verzorgt zich zelf uitstekend en houd van hygiëne ze zat ruim 10 minuten op de bidet Dana maak zelf graag haar extras bekend om wat extra geld in het laatje te brengen . en dat gaat de hele sessie door . haar pz is goed ma ik ben beter gewend . het neuken vond ik wat matig ik moest het woord anaconda te veel aanhoren . Dana was uit op extra geld en met haar de afspraak gemaakt voor een FT met de voorwaarde No qur No pay daardoor verstreek de 20 minuten en het half uur en schoot ik haar mondje vol . ik kan er op in komen dat de gemiddelde vulkaan bezoeker zeer te Vreede is met haar dienst verlening ma dat kost meer als een dame in een sauna club echter is dana een aanwinst voor eros 26 ik ben een 45 minuten binnen geweest voor de prijs van 80 euro wel goedkoper als in een sauna club ma als er zoenen bij had gezeten was ik het zelfde kwijt

  5. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister (12 oktober 2016),WA ( 9 oktober 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Ik ben zelf (nog) geen klant van haar maar kan namens enkele niet schrijvende wandel kameraden melden dat ze het héél goed weet te brengen. Zoals duitsers het plegen te zeggen "top service für" oder A1 dan wel der spitze. Menig wandelaar is zo "begeistert" door haar dat het horloge spontaan "roemeens" begint te tikken, bij hen zelf that is. En dat is een groot compliment voor haar. Eindelijk weer eentje die de illusie schijnbaar moeiteloos in de bovenkamer van haar klanten krijgt.

  7. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 9 oktober 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Verhuisbericht voor big30 zodat de informatie weer kloppend is.

    Heeft de Vulkaan verlaten voor Zwitserland en zal hier ook niet meer (naar eigen zeggen) terugkeren.

    Gevalletje oude doos.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 3 mei 2022),Pierke69 ( 2 mei 2022)

  10. #6
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Verhuisbericht voor big30 zodat de informatie weer kloppend is.

    Heeft de Vulkaan verlaten voor Zwitserland en zal hier ook niet meer (naar eigen zeggen) terugkeren.

    Gevalletje oude doos.
    ik zou haar nog maar even laten staan er zijn genoeg dames die dachten dat het gras groene was in Zwitserland en naar een half jaar tref je ze weer op de vulkaan

  11. #7
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Gras was idd niet groener in Zwitserland. Vanaf heden te vinden in Planet Happy Garden.

    @ mods Kan dus verplaatst worden naar Planet Happy Garden onder zelfde werknaam.

  12. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (14 december 2016),Giodude ( 5 december 2018),Pierke69 (18 april 2022)

  13. #8
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Gras was idd niet groener in Zwitserland. Vanaf heden te vinden in Planet Happy Garden.

    @ mods Kan dus verplaatst worden naar Planet Happy Garden onder zelfde werknaam.
    zo zie je maar weer onze vulkaan dames duiken overal op patjax ik hoop dat ze er op 27 12 is

  14. #9
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    zo zie je maar weer onze vulkaan dames duiken overal op patjax ik hoop dat ze er op 27 12 is
    Ga er maar vanuit. Zou eigenlijk na een maandje Zwitserland naar huis gaan, maar kon niet zonder mij

    Was al van plan om een keer naar PHG te gaan, maar nu moet ik.

  15. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 3 mei 2022),Pierke69 ( 2 mei 2022)

  16. #10
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    kan verplaats worden naar PHG 28-12 was ze daar aanwezig

  17. #11
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    En kan weer teruggeplaatst worden naar de vulkaan. Vanaf vandaag weer te vinden achter op de parkeerplaats van eros 26 kamer 606. Informatie uit de eerste hand
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  18. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 3 mei 2022),Pierke69 ( 2 mei 2022)

  19. #12
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    En kan weer teruggeplaatst worden naar de vulkaan. Vanaf vandaag weer te vinden achter op de parkeerplaats van eros 26 kamer 606. Informatie uit de eerste hand
    en dat is allemaal jou schuld patjax dat dana terug is op de vulkaan jij stelde het bezoek aan phg als maar uit en ik denk dat ze niet langer meer kon wachten en zij zelf besloten heeft maar weer is na de vulkaan te gaan omdat daar de gemiddelde kans grote is om jou te trefen vergeleken met de sauna clubs

  20. #13
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    en dat is allemaal jou schuld patjax dat dana terug is op de vulkaan jij stelde het bezoek aan phg als maar uit en ik denk dat ze niet langer meer kon wachten en zij zelf besloten heeft maar weer is na de vulkaan te gaan omdat daar de gemiddelde kans grote is om jou te trefen vergeleken met de sauna clubs
    Als ze nu naar SixSens was gegaan dan had ze me diverse keren al gezien. zou eigenlijk afgelopen zaterdag naar PHG zijn geweest, maar het weer gooide roet in het eten. Wel één voordeel nu kan ik PHG ook echt ontdekken

  21. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 3 mei 2022),Pierke69 ( 2 mei 2022)

  22. #14
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Als ze nu naar SixSens was gegaan dan had ze me diverse keren al gezien. zou eigenlijk afgelopen zaterdag naar PHG zijn geweest, maar het weer gooide roet in het eten. Wel één voordeel nu kan ik PHG ook echt ontdekken
    gewetens vraag hoeveel keer kom je per jaar in sixsens en hoeveel keer per jaar p de vulkaan

  23. #15
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Ik beroep mij op mijn zwijgrecht

  24. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 3 mei 2022),Pierke69 ( 2 mei 2022)

  25. #16
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Gisteren weer een waanzinnig uurtje met de "gevaarlijkste" Roemeense van de Vulkaan beleeft. De chemie en klik tussen ons is eigenlijk spelen met vuur. Je weet dat er een moment komt dat je je zult verbranden, maar tot die tijd geniet je van de hitte.

    Van te voren duidelijk afgesproken dat we het zouden beperken tot een halfuurtje, maar uiteindelijk na ruim een uur haar kamer verlaten. Telkens weet zij mij weer te verbazen met iets nieuws. Links en rechts in de clubs heb ik dames die de perfectie wat betreft sex benaderen, maar Dana is perfectie.

    Niet voor niets vorig jaar uitgeroepen tot Woman of the Year. Gezien de hoge verslavingsfactor zou ik haar eigenlijk als TMM moeten beschouwen, maar zondigen is o zo lekker.

  26. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (18 november 2018),Pierke69 (18 april 2022),Sjeufke (19 maart 2017)

  27. #17
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard

    Ik heb haar een tijd geleden ook eens geneukt. Ze is werkelijk bloedjemooi. Service wa ook prima. Heerlijke sex gehad, ik ga daar zeker nog eens langs

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

  Babylon 468*60