Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Mirella (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard Mirella (Roemeense)



    Mirella (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 49,96 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen
    Extra info : Afstandelijk, met de gsm bezig, ik vond 4€cent





  2. #2
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Mirella
    Bij deze recensie
    24 September 2016


    Ik weet niet of zij dezelfde Mirella is als aangegeven op het forum, deze werd beschreven met lang zwart haar en lijkt mijn inziens niet echt op wat ik in het draadje zag. De VM-website spreekt zelfs van 2 Mirella's, beide lijken niet op 'mijn' Mirella. Daarom maakte ik een nieuw paspoort, feel free 2 merge indien het toch om dezelfde zou gaan maar vind dat moeilijk te geloven. Ze heeft haar naam trouwens gestolen van deze Mirella van Bogdan De La Cluj, een favoriete clip van me toevallig:



    Ik trok ze weg van de beer die haar aan prijsde en forceerde een kort gesprek. Presales was dat niet: te zakelijk, te kort. Dat was haar ganse houding ook: zakelijk en kort. Geen houding van een topper me dunkt. Had ik moeten afslaan, maar ja, misschien kwam ze los op kamer?

    De kamer van keuze (23) was ruim, niet de mooiste die ik er gezien had maar het voldeed. Bij binnenkomst zei ze direct dat ze haar mushi ging wassen. Ze bleef lang weg: dat begint niet goed als ze dat doen. Alle respect voor de hygiëne maar dat die dat doet voor we kamer in gaan. Ik toonde haar de nieuwe tijd: 7(!) minuten verder, daar reageerde ze zuur op. Mij vangen ze niet gezien ik screenshots gebruik van de tijd maar het creëert uiteraard geen goede sfeer en geen goed vertrouwen. Ze legde de handdoek op en vroeg of de BH af moest. Duh, ja natuurlijk, toch!? Ze maakte nog foto's van haarzelf terwijl ik met haar bezig was terwijl ze die naar haar vriendin stuurde. Ze was veel met haar smartphone bezig. Ook tijdens de seks . De seks was goed maar standaard, geen variatie. Ik had met haar borsten lekker gespeeld, maar interactie was er niet veel. Ik kwam klaar en daar was het verhaal ook mee klaar.

    Er was nog een gesprek achteraf...over de tijd op kamer. Ze deed de extra minuten op kamer 'zoals de klant wenst' en lag ostentatief op haar buik, met haar GSM bezig te zijn en ik lag er naast wachtend tot de tijd om was: gezellig is anders. Ze was meer met facebook bezig terwijl ik haar tot wat actie wou porren. Een beetje de omgekeerde situatie als met Ina eerder op de avond: toen was ik met Facebook bezig terwijl Ina me zowat aanrandde. Karma is a bitch and her name is probably Mirella.

    Tja, tijdens dit ganse clubbezoek was Facebook king.

    Dit zakelijk seksueel onderhoud hoort helaas bij de mindere sessies van het jaar:

    Score *1/2

    NB: Ik vond 4 eurocent in de kamer terwijl ze haar mushi wastte. Deze sessie was dus in reductie: 0,0008% of 49,96€...
    De zwarte wolf

  3. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    biged (29 september 2016),Ryuhayabusa (30 september 2016),SAS ( 2 oktober 2016),Sjeufke (29 september 2016),yylover (29 september 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Mirella


    Ik weet niet of zij dezelfde Mirella is als aangegeven op het forum, deze werd beschreven met lang zwart haar en lijkt mijn inziens niet echt op wat ik in het draadje zag. De VM-website spreekt zelfs van 2 Mirella's, beide lijken niet op 'mijn' Mirella. Daarom maakte ik een nieuw paspoort, feel free 2 merge indien het toch om dezelfde zou gaan maar vind dat moeilijk te geloven.
    Op de VM-website staan twee Mirellas. De eerste (spaans) is aanwezig, de tweede is al jaaren niet meer in de Villa.

    Mirella is well roemeens en eind 20. Haar paspoort is niet meer juist. Ze heeft op dit moment lang blond haar.

  5. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 1 oktober 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard

    Mirella hat wohl den Namen ihrer Freundin angenommen und ist jetzt unter dem Namen Elisa im Aca Gold tätig

  7. Onderstaande leden hebben Rheinschwimmer bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (24 oktober 2017)

  8. #5
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    In ACAGOLD is al een MIRELLA van 21 en is een top-dame waar de MIRELLA van VM niet aan kan tippen,heb ze nl beiden gehad.
    Die uit VM 2 keer maar die in ACAG diverse keren een klasse apart,heeft 2 jaar in LONDEN gewerkt,spreekt vloeiend ENGELS en natuurlijk ook een beetje DUITS.
    Uit VM is te profi en in ACAG die is knetter gek en vindt alles lekker ze geniet met volle teugen als je haar goed behandeld.
    Hoe kan het ook anders omdat ik echt de mooiste lul heb van alle ijsberen,alle dvp's zijn er gek op.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (27 oktober 2017),phoenix (24 oktober 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60