Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    28 mei 2014
    Last Online
    28 juli 2017 @ 15:32
    Berichten
    27
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard Thailand Phuket/Patong

    Is iemand van de Horny Globetrotters onlangs nog is Phuket geweest?
    Begin december zal ik er een dikke week verblijven. Niet enkel om de stranden en de eilandjes te verkennen, maar ook om te proeven van plaatselijke schonen. Ik heb al wat informatie kunnen vinden op andere fora, die zeer bruikbaar is. Maar misschien zijn er hier ook collega's die me nog wat extra nuttige informatie kunnen verschaffen.
    Natuurlijk wil ik in eerste instantie het genot delen met leuke meiden, maar voor een eerste ladyboy-ervarind zal ik misschien ook niet willen passen. Ik vertrek met een open mind.
    Alvast bedankt. Ik zal trachten mijn ervaringen nadien hier neer te tikken.

  2. Onderstaande leden hebben Defenderxxx bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (20 september 2016),spinazieboy ( 8 februari 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 01:48
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Onlangs niet, maar een jaar of 5 geleden dacht ik. Wat ik me herinner, Patong Beach ligt aan de Oceaankant, en heeft vaak wat ruw water, soms te ruw om prettig te kunnen zwemmen. Echt heel mooi en aan te bevelen is een boottochtje naar de Phang Nga archipel. Tussen Phuket en de vaste wal. Hier is the man with the golden gun opgenomen. Ik denk wel het mooiste wat ik van Thailand heb gezien. Als je op Bangla Road richting zee loopt, heb je links het Tiger Bar complex, en rechts een brede zijstraat met barretjes. Daar trof ik toen een meid die het zo lekker deed dat ik haar drie avonden heb gebarfined. Over Ladyboys kan ik je geen tips geven, dat is niet mijn doelgroep.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  4. Onderstaande 2 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    benijsbeer ( 1 mei 2017),Defenderxxx (20 september 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    ben 2x in Phuket geweest en in Patong verbleven de laatste keer ruim 2 jaar geleden, zie het zo ga je voor het nachtleven dan zit je in Patong goed mooi is het strand van Patong zelf echter niet.
    Voor mooie stranden op het eiland ga naar Laem singh beach en tri trang beach ( deze is niet eens zover van Patong af ) andere mooiere stranden liggen in Surin en Kata. Nog mooier en spotgoedkoop is een dagtocht naar de Phi phi eilanden of de Similan eilanden. Houd je van natuur maak een dagtocht naar Khao sok of Khao lak voor jungle.

    Het grootste deel van het nachtleven vind je in en rond de Bangla road hier tal van bars met gewone dames maar ook bars met ladyboys en een grote caberet show met ladyboys die ook de straat op komen om reclame te maken voor deze shows. Je kunt het eigenlijk niet missen voor freelancers ga naar de bekende tiger disco en e hebt ook nog een ouder beer bar complex een paar honderd meter verderop.
    De dames in Phuket zijn trouwens meestal duurder als hun collega's in Pattaya dus hou daar al maar vast rekening mee veel plezier en 1 laatste tip ga je zwemmen let op de vlaggen in het regenseizoen ( tot december ) staat er vaak een levensgevaarlijke stroming langs het eiland en verdrinken er ieder jaar tientallen mensen ga dus niet zomaar overal zwemmen.

    Een tweede tip voor je veiligheid Phuket staat bekend om zijn lokale maffia waarin taxichauffers en portiers o.a. een voorname rol spelen wees je dus van te voren bewust wat zaken kosten om achteraf problemen te voorkomen. En ook al is de vervelende Thai maar 1.50 groot probeer problemen en escalatie te voorkomen een mes of pistool is snel getrokken zeker op Phuket.
    I just don't give a fuck

  6. Onderstaande 4 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    benijsbeer ( 1 mei 2017),bierbeer (23 september 2016),Defenderxxx (20 september 2016),hasta la pasta (21 september 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    28 mei 2014
    Last Online
    28 juli 2017 @ 15:32
    Berichten
    27
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard

    Terug van een heerlijke vakantie in Phuket. Mijn eerste ervaringen in Thailand.
    Ik heb eerst een aantal nachten verbleven in het Tiger Inn hotel in Patong, op wandelafstand van Bangla Road. Het hotel ziet er erg kitscherig uit met al die namakktijgers, maar het eten is er redelijk goed en het hotel voert een open poletiek ivm gasten. ID afgeven is wel noodzakelijk, en dat vind ik goed. Ik had op voorhand al wat contacten gelegd met enkele dames via Thaifriendly. Zeer uitgebreid aanbod.
    Bangla Road is meer een toeristische attractie en redelijk prijzig. En je vindt er alle soorten dames, en ook ladyboys. De verleiding is groot om van daar een leuk grietje mee te nemen, en ondanks het feit dat Patong redelijk duur is in vergelijking met de rest van Thailand, valt het heus wel mee. 3000Bath voor 24u. Daar heb je in België nog geen halfuurtje voor. De barfine hangt af van de kwaliteit van de dame en het etablissement. Ga je iets verder van het eprcentrum van de erotiek, dalen de prijzen aanzienlijk.
    Ik heb enkel gebruik gemaakt van de diensten van een hele leuke dame die ik had leren kennen via thaifriendly. 35 jaar, lekker slank, zeer goed Engels, en ze werkte als freelancer in een barretje tegenover het hotel. 2000 Bath voor een dag en een nacht. Was ook zeer open voor veel dingen. Heb enkele dagen genoten van een echte GFE. Heeft me ook meegenomen naar lokale en dus ook goedkopere restaurantjes en heeft me super geholpen bij het zoeken naar leuke souvenirs en kon ook veel beter afdingen. Mooi meegenomen.
    Heb vanuit Patong ook enkele trips ondernomen naar verschillende eilanden. Zeker doen als je daar bent!
    Voor het tweede deel van mijn reis ben ik naar Rawai verhuisd. Iets ten zuiden van Phuket en veen rustiger. Goed om een beetje op adem te komen. Je vindt er kleinere beer bars met ook best leuke dames. Het hotel daar, Rawai Beach Resort, is klein maar zeer verzorgd en voert ook een open policy. Eén avond heb ik op de kamer een super massage mogen krijgen van prachtige ladyboy die ik ook op de site had ontmoet. Heel vriendelijk, echte gfe en ook zeer geduldig. echt een heel aangenaam persoon en ook heel vrouwelijk. Is toch een nachtje gebleven, met voornamelijk veel oraal genot. 2000 Bath. Was het zeker waard.
    De dag nadien afgesproken met een pittig dametje, ook van de site. meegenomen op een dagtrip naar Phi Phi islands. Weer een echte GFE, met zoene, plagen en teasen al vanop de boot. Nadien weer super gaan eten in een lokaal restaurantje bij de versmarkt aan de pier. Kreeft, voor 450 Bath. En zij als dessert was een opperbeste afsluiter. Heeft de nacht niet bij mij doorgebracht, daar ik vroeg moest vertrekken.
    Mijn eerste ervaringen aldaar waren super. Zeer vriendelijke en gedienstige mensen. De meesten zijn de Engelse taal machtig. De meisjes zijn zeer open, en als je hen behandelt met respect krijg je ook zeer veel gedaan. Voor de prijs moet je het zeker niet laten. Een glimlach kost je niks, en je krijgt er duizend terug.
    Mij zullen ze daar nog zien in de toekomst.

  8. Onderstaande 14 leden hebben Defenderxxx bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 december 2016),Agronymus1 (15 december 2016),bierbeer (24 december 2016),geert5 (17 december 2016),hasta la pasta (16 december 2016),Laatbloeier (15 december 2016),noglangnietuitgewandeld (15 december 2016),pret (15 december 2016),rob45 (15 december 2016),SeX++ (15 december 2016),Ties85 ( 7 januari 2017),waterrat (20 december 2016),Wentelt Eefje (15 december 2016),Wijze grijze (15 december 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.

Living Room 468*60   Freude 468*60