Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Anna, Roemeense

  1. #1
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    14 maart 2024 @ 11:14
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard Anna, Roemeense

    Anna, Roemeense spreekt goed duits

    1,5m, 45 kilo

    22 jaartjes

    Leuk gezichtje. Iets onregelmatige tanden

    Postuur/cupmaat/ superslank lolita/a(minmin)cup

    Haar/ogen: bruin halflang / bruin

    Tatoeages: schouder/borst, linkerzij/buik

    Piercings: neus en navel

    Services: alles behalve anaal (geen vingertjes erin)

    Naast de ingang dit lolitameisje gespot. Omstreeks half één 's middags naast haar gaan zitten en ik was haar eerste van die dag (zo hoorde/voelde ik later)

    Goede presales. Lekker tongzoenen, pijpen diep maar kan wat gevarieerder. Ietsje bang voor voorvocht maar geen lid van de doekjesbrigade die elke drupje eerst wil afvegen. Ze slaat zich er wel doorheen. Eenmaal op de kamer na een beetje 69 dat moeilijk ging omdat ze zo petit is, monteerde ze op mijn verzoek een regenjas en liet zich langzaam in cowgirl over de kleine Shyman zakken. Over mijn uiting dat ze wel heel nauw is verklaarde ze dat ik haar eerste kunde van de dag was. Verdienstelijk cowgirl, leuk in doggy waarbij ze goed meebeweegd en ook de stevige stoten goed opvangt en tegemoet komt. Na missio het verder handmatig afgemaakt waarbij ze goed meehielp. Herhalingsgevaar 100% 4****. Ook aan Barbara laten merken dat ik zeer over haar te spreken ben.

    Groet en Respect!!!

    De Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  2. Onderstaande 4 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (19 september 2016),Johnsonxxx ( 7 maart 2017),Laatbloeier (21 september 2016),SAS (21 september 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Is idd dezelfde Anna, voorheen Castrop Rauxel uit mijn post van 29juni jl. Zag haar vorige week zitten, maar toen geen energie meer na 3 uitputtende kamergangen. Was in juni ook uitermate tevreden over haar en heb daarna nog eens met plezier met haar gekamerd.

  4. #3
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik ben niet 100% zeker of dit dezelfde Anna is, waar ik mee heb gekamerd, maar kom:

    Ik heb onlangs voor het eerst met Anna geneukt.

    Anna is een 19 jaar jonge Roemeense meid. Ze heeft een heel mooi gezicht, lang zwartbruin haar en mooie, bruine ogen. Ze is slank, maar heeft een lekker kontje en een mooie B-cup. Een tongpiercing en 9 tattoos maken het geheel af.

    Ik installeerde me naast Anna in haar zetel en we hadden een aangenaam gesprek, dat na een tijdje overging in een opwindende presale, met net genoeg subtiele zoentjes en aanrakingen om kleine Piet wakker te krijgen. Op naar een kamer dus.

    De kamergang was goed. Anna tongzoent niet echt enthousiast, maar toch voldoende om er van te kunnen genieten. De pijpbeurt was me iets te zacht, maar aangezien ik met Anna haar borsten en immer natter wordende poes mocht spelen, stond kleine Piet toch al snel op oorlogssterkte.

    Het neuken moest rustig (Anna heeft werkelijk een heel nauw poesje), maar desalniettemin héél lekker. Anna deed ook goed mee. 3 standjes gedaan: cowgirl, missio en hondjes en al bij al redelijk snel klaargekomen.

    We hebben ons opgefrist en hebben daarna nog even nageknuffeld. Ik heb de kamer na zo’n 25 minuten tevreden verlaten. Zeker rekening houdend met de prijs van 30€ was dit een heel goede ervaring met een bloedmooie, jonge meid.

    Herhalingsgevaar? Bestaande, voornamelijk voor Anna haar mooie uiterlijk.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  5. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 4 maart 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.