Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard Maja (Roemeense) Pauschalclub Dortmund



    Maja (Roemeense)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 200 euro Tijdsduur : 720 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande 2 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (30 januari 2017),Sjeufke (18 september 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Na de sauna kon ik er weer even tegen aan. Ik had me vooraf voorgenomen om een kamer met Maja te nemen. Ik heb al een aantal kamers met haar gehad, maar nooit een orgasme met haar. Ik wilde hier vandaag verandering in gaan brengen en dat is gelukt
    Ik zat in 1 van de sofa's, toen Maja aan kwam lopen. Ik nodigde haar uit om naast me te komen zitten. We hebben even een kort gesprekje gehad en zijn daarna naar een kamer gegaan. Ik liep achter haar aan de trap op om lekker te kunnen genieten van haar wiegende ronde billen. Op de kamer stelde ik voor om haar eerst te verwennen. Maja ging liggen en ik ging voor haar poesje liggen met mijn handen om haar heupen. In het begin gaf Maja niet veel reactie. Ook was ze een beetje aan het pielen met haar nagels, maar na een paar minuten bleek ik toch het juiste plekje gevonden te hebben. De concentratie nam bij haar toe en ze richtte zich steeds meer op waar ik mee bezig was. Haar ademhaling ging omhoog en ze begon af en toe lichtje te kreunen. De spierbewegingen in haar lichaam werden steeds sterker en sterker en haar poesje begon aardig vochtig te worden. Ik heb Maja net als Aline en Lucy een behoorlijke tijd bevredigd. Ik merkte aan haar dat het niet lang meer duurde en begon haar nog intensiever te likken. Dit had het gewenste effect, want ze kwam kreunend en schokkend klaar, waarna ook zij me van haar poesje duwde.
    Eindelijk toch een orgasme met Maja gehad, hetzij bij haar dan :D Helaas was er geen tijd meer voor mij. Dat is het enige nadeel van een Pauschalclub tov een Saunaclub, in principe maximaal 20 minuten op een kamer, hoewel ik meer dan 30 minuten met haar op de kamer was.
    De dames lopen nu dus wel uit. De tussenstand is nu 3-1 in het voordeel van de dames. Ik moet nu toch echt aan de bak, want er zit alweer een halve dag op



    Naam: Maja
    Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits en Spaans
    Leeftijd: 20
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69
    Cijfer: 8

  4. Onderstaande 5 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (30 januari 2017),frankie10 (18 september 2016),Sjeufke (18 september 2016),TeddyWolf (18 september 2016),WANDELAAR5 ( 8 oktober 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.

  Babylon 468*60