Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard Anelia (Bulgaarse) Pauschalclub Dortmund



    Anelia (Bulgaarse)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.75 m - 1.80 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 200 euro Tijdsduur : 720 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, Anaal, GFE, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar, Gesichtsbesamung, Körperbesamung
    Extra info : Deze dame biedt anaal aan en doet soms ook AV-parties





  2. #2
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Weer geen orgasme. De stand tussen de dames en mij is op dit moment 2-0 voor de dames. Ik was al meer dan 3 uur in de club. Ik zocht Anelia op, want met haar weet ik dat ik een zekerheidje heb. Na een kort gesprekje aan de bar, zijn we naar een kamer gegaan. Op de kamer was het (tong)zoenen dit keer heel kort met Anelia. Ze daalde gelijk af naar beneden om me een blowjob te geven. Na een paar minuten vroeg ik of ik haar ook mocht likken. Ze vroeg in 69, maar ook haar wilde ik gewoon likken. Ze ging liggen en begon heel overdreven te doen alsof ze het lekker vond. Na nog geen minuut kwam ze klaar... Nee dametje Er zullen misschien dames zijn die me voor de gek houden, terwijl ik dat niet door heb, maar hier trapt niemand in Dan heb ik liever dat je tegen me zegt dat je er geen zin in hebt, als zo overdreven te beweren dat je binnen een minuut klaarkomt.
    Afijn, het was nu weer mijn buurt en Anelia ging weer verder met haar blowjob. Toen ik op volle sterkte was, stelde ik voor om haar in doggie te nemen. Op de een of andere manier voelde het vandaag met Anelia niet zo aan, zoals ik van haar gewend ben. Alles was een beetje ongeïnteresseerd. Jammer, omdat ze in het verleden een bovengemiddelde service had. Kan natuurlijk ook zijn dat ze vandaag haar dag niet had. Ondanks dat, toch in doggie mijn zwemmertjes de vrije loop kunnen geven. De stand is nu 2-1, nog steeds in het voordeel van de dames



    Naam: Anelia
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 23
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,78 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 58Kg, maat 38/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Cijfer: 7

  3. Onderstaande 4 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    frankie10 (18 september 2016),Sjeufke (18 september 2016),TeddyWolf (18 september 2016),WANDELAAR5 ( 8 oktober 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.

Living Room 468*60