Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 59

Discussie: Dolli (Roemeense)

  1. #26
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Dolli mocht het spits afbijten. Al weer twee maanden geleden dat ik met haar was en vond het wel weer tijd voor een kamer. Dolli is altijd een gezellige meid en spreekt beter Engels dan menig saunaclubbezoeker. Met haar even een tijdje in de bar gesproken en daarna vertrokken naar een kamer. Daar weer een meer dan prima sessie met haar gehad. Na de sessie haar betaald. Ze nam het geld aan en we gaven elkaar nog een paar zoenen. Daarna ben ik naar de sauna gegaan. In de sauna realiseerde ik me ineens dat ik haar te weinig had betaald. Ik dacht, ik zoek haar later wel even op om het recht te zetten. Na de sauna en de jacuzzi probeerde ik haar op te zoeken, maar ze was waarschijnlijk op de kamer. Een paar uur later kwam ik Dolli bij toeval tegen bij de lockers. Ze wenkte me gelijk en zei dat ze even met me moest praten. Ik zei: “ik weet precies waar het over gaat”. Ik verontschuldigde mij bij haar en zei dat het geen opzet was. Ze zei: “No problem, can happen to anyone. Atleast you are a correct person”. We gaven elkaar nog een zoen en vervolgden onze weg.



    Naam: Dolli
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
    Leeftijd: 25
    Haarkleur/-lengte: Bruin
    Lengte dame: 1,63 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 48 kg, maat 34 / A-cup

  2. Onderstaande 2 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (28 december 2018),Schietgraagft (28 december 2018)

  3. #27
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    In tegenstelling tot de AWL van Babylon, is Dolli gewoon aanwezig aankomende zaterdag. Afgelopen zaterdag stond ze ook niet op de lijst, maar was toen ook gewoon aanwezig.
    Eddy zou eens wat minder in de wijn moeten zwemmen en de AWL wat beter uptodate houden

  4. Onderstaande leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (13 maart 2019)

  5. #28
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    Eindelijk afgelopen zaterdag ook met de deze dame kennisgemaakt, leuke dame, doet lekker mee, spreekt inderdaad erg goed Engels, behoorlijk intelligent, maar ook een beetje speels mysterieus.
    Half uurtje met haar geweest, maar zal eens wat langer met haar gaan, heb het idee dat dat helpt om haar nog net wat meer los te laten komen.
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  6. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (13 maart 2019)

  7. #29
    Geregistreerd
    20 februari 2017
    Last Online
    21 augustus 2023 @ 21:50
    Berichten
    101
    Discussies
    14
    Thanks
    118
    Thanked
    363 in 53 posts

    Standaard

    Weer een dagje wellness gehad. Ik wilde niet weer de verkeerde keuzes maken dus me goed ingelezen. Ik zat achterin de zaak op een bankje en daar kwam ze net van de kamer af. Ze nam wat te drinken. Ik ook en dacht ik ga naast haar zitten. Ze maakt eigenlijk op geen enkele manier haast om naar de kamer te willen. Dus we kletste wat en het werd best een onderhoudend gesprek. Gelukkig geen last van (ver)taal problemen. Haar benen werden over mijn benen gelegd en zo ging het gesprek verder. Tot dat ik dacht, nu is het mooi geweest. Ze koos een kamer in de buurt. Pakte een laken en spreidde het op ons bed. Een volle lange kus volgde. Uit kleden is niet aan de orde. De handdoek schoot vanzelf los. Een lange blowjob volgde en ze speelde ook met de balls. Ze kriebelde met haar nagels. Lust opwekkende spielerij. We gingen verder in 69. En zowaar ik was niet de enige die genoot. Echt borsten heeft ze niet, maar dat is echt de enige kanttekening. Maar ze kan heerlijk kussen. Dan komt ze erop zitten. Ze zakt langzaam naar beneden. Mij goed in de gaten houdend. Ze ziet dat ik geniet en ze begint te bewegen. Rustig op...... en neer. Haar gezicht beroerd de mijne. Haar lippen zijn zacht en zwoel. Ze is volledig onder control en geeft me het gevoel dat ik belangrijk ben. Ik knijp zachtjes in haar billen. Geniet van het uitzicht en de beweging. Ik voel dat het komt. Ze voert het tempo niet op. Een volle kus. Ik wil het zo afmaken, maar nu nog niet dus ze houdt wat in. Haar lichaam is warm als ze tegen me aan ligt. Voorzichtig trekt ze me op haar. Spreid haar benen ietsje. Ze is vochtig. Ik glij heel makkelijk bij haar naar binnen en begin te bewegen. Een been om mij heen geslagen helpt met het ritme. Ik kijk in haar ogen. Het is heerlijk. De ontlading komt. Lang en intens maar ze heeft alle tijd. We zoenen nog lang na totdat we weer verder moeten. Bij de lockers blijft ze er nog steeds prachtig uit zien. Ze gaat en de hele dag is er verder nog wat speels contact.

    Bedankt Dolli!

  8. Onderstaande 9 leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 mei 2019),brombeerzuid (25 mei 2019),Giodude (25 mei 2019),Kwakje (25 mei 2019),le_belge (25 mei 2019),Schietgraagft (27 mei 2019),Siberische tijger ( 2 februari 2020),Sjeufke (25 mei 2019),waterrat (26 mei 2019)

  9. #30
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 23:38
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.032
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    De laatste keer dat ik met Dolli op de kamer was, toen had ik mij hier nog niet geregistreerd als lid.
    Afgelopen zaterdag wilde ik eigenlijk een rustig dagje clubben en in het begin van de middag raakte ik al even met haar in gesprek en dat was eigenlijk weer verrassend positief en spontaan, zodat we al snel het gesprek op een kamer hebben voortgezet.

    Dolli is een verademing om mee te kletsen: geen steenkolen Duits of Engels maar Engels met bijna een 'stiff upperlip' (die stiff upperlip zou later komen.)
    Op technisch seks gebied zijn er dames die beter of gevarieerder zijn, maar Dolli scoort eigenlijk in alles een ruime voldoende, zonder spectaculair te zijn.
    Ze bouwt het knuffelen langzaam op, geen volledige tongzoen actie, maar na het knuffelen gaat ze moeiteloos over in de orale kunsten. Een prima blowjob gekregen en toen mocht ik haar frisse poesje ook even onder handen nemen.
    Verwacht van haar geen spetterend orgasme of een tsunami waardoor de Rijn uit zijn oevers dreigt te raken, maar ze laat in ieder geval blijken er toch van te genieten.
    Geen nep gekreun. Prima dus.

    Na een uur weer voldaan de kamer verlaten, ik heb haar de rest van de dag niet veel op haar vertrouwde plekje zien zitten. waarschijnlijk heeft ze ook een prima dag gehad.

  10. Onderstaande 7 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 februari 2020),Husky ( 3 februari 2020),Kwakje ( 2 februari 2020),le_belge ( 2 februari 2020),mentholbear ( 8 februari 2020),pret ( 2 februari 2020),Sjeufke ( 2 februari 2020)

  11. #31
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    Dolly zat op een bankje, eentje verder dan mezelf. ze glimlachte vriendelijk maar zei niets.
    ze ging een paar keer weg en kon haar dan in vol ornaat bewonderen. heerlijk slank, mooie billen, mooie kleine borsten en een guitig gezichtje... die wil ik!!!
    toen ze terug op haar bankje zat een opmerking gemaakt over haar witte sokjes in haar stiletto's. het ijs was meteen gebroken.
    ben dan een bankje opgeschoven en bij haar gaan zitten. lekker zacht tegen haar lichaam aan... alle onderwerpen passeerden de revue en het is inderdaad wel een intelligente dame. Haar Engels is zeer goed te noemen. Ze heeft dan ook een tijdje in Londen gewoond.
    Op naar de kamer dan. Hoe lang wil je zij ze na een tijdje zoenen... ik zeg, dat weet ik nooit. ik begin met een half uur en als ik het lekker vind gaan we gewoon door. ja maar zegt ze... sommige blijven een uur en zeggen dan dat ze maar een half uur gepland hebben.. en dan is er weer ellende met de betaling. Ik zeg maak je geen zorgen.. ik heb mijn horloge om en ik zal zelf wel aangeven als het genoeg geweest is en betalen doe ik correct... daar was ze tevreden mee.
    ze zoent lekker maar toch iet of wat terughoudend ofwel was haar techniek niet wat ik nu echt super vind... maakt niet uit het was meer dan voldoende. orale qualiteiten.. in eerste instantie wat te hard maar na een paar bijregelingen was het 'spot on'.
    wat kan ze je geil aankijken als ze bezig is... daarna in 69 wilde juffrouwtje ook wel genieten. en laat dat nu net een van mijn specialiteiten zijn. al gauw stond ze drijfnat. en wat heeft ze een heerlijk gleufje!
    na het orale gedeeltje samen met een bodymassage enz... het echte werk waarbij ze intens op me kwam zitten... daarna in lepeltje en dogy.. heerlijke billen die vrouw.
    na de daad nog wat liggen napraten en soesen...
    90' met haar.. mijn record in Babylon. en het vraagt nog naar meer.
    ze is 26 maar ziet er jonger uit.
    zij staat op mijn all favorite list... volgende keer zeker weer met haar!!!

  12. Onderstaande 8 leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (29 februari 2020),le_belge (29 februari 2020),Manureva ( 1 maart 2020),mentholbear (24 juni 2021),Patjax ( 1 maart 2020),Schietgraagft ( 2 maart 2020),Siberische tijger (29 februari 2020),Sjeufke (29 februari 2020),WANDELAAR5 ( 1 maart 2020)

  13. #32
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Heel herkenbaar dat beperkte tongzoenen met Dolli. Ik had in het begin altijd het idee dat iets dergelijks afhing van de tijdsduur, extra's oftewel een dvp's uiteindelijk prijs voor de sessie. Maar gaandeweg gemerkt dat dit lang niet altijd bij iedereen het geval is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DenBoob Bekijk bericht
    Hoe lang wil je zij ze na een tijdje zoenen... ik zeg, dat weet ik nooit. ik begin met een half uur en als ik het lekker vind gaan we gewoon door. ja maar zegt ze... sommige blijven een uur en zeggen dan dat ze maar een half uur gepland hebben.. en dan is er weer ellende met de betaling. Ik zeg maak je geen zorgen.. ik heb mijn horloge om en ik zal zelf wel aangeven als het genoeg geweest is en betalen doe ik correct... daar was ze tevreden mee.
    Blijkbaar heb ik weer es te veel thx uitgedeeld, want de mijne zijn effe 'op'.

    Maar bedankt voor het delen. Persoonlijk vind ik het wel zo fijn dat we beiden weten waar we aan toe zijn. Voor anderen is het weer een mood breaker.

    Sommige dames passen hun 'routine' dan aan. Dat kan zowel op een negatieve manier (een half uurtje maar, dat gaat dan 10 minuten worden meneertje de koekepeertje), of juist positief dat ze zorgen dat het hoogtepunt tegen het einde aan loopt. Of het nu 30, 60 minuten of meer is. Dus soms is het voor hen ook handig om te weten waar ze aan toe zijn.

  14. #33
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Weer aanwezig.

  15. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 juni 2021)

  16. #34
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Dolli is een erg leuke meid. Gisteren weer een kamer met haar gedaan. Haar naam is waarschijnlijk Dolli, omdat ze graag een dolletje maakt. Ze is erg grappig ook op de kamer. Maar als ze serieus is, geeft ze erg goede service. Een echte aanrader.

  17. Onderstaande leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 5 juli 2021)

  18. #35
    Geregistreerd
    15 juli 2019
    Last Online
    24 maart 2024 @ 12:47
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    462
    Thanked
    183 in 27 posts

    Standaard

    Mijn 1e kamer afgelopen zondag was met Dolli.
    Ze zat op haar vaste plekje en we raakten aan de praat, ze spreekt prima Engels, en ze herinnerde zich dat we eerder elkaar gesproken hadden.
    Nog een beetje doorkletsen en vervolgens voor een uur de kamer op.
    Relaxt knuffelen, zoenen, pijpen, beffen, 69 en het intieme deel niet vergeten. Heerlijke zondagmiddag activiteit.
    Leuke dame, lekker ding, voor herhaling vatbaar.
    Laatst gewijzigd door Getrouwd; 16 november 2021 om 20:56

  19. Onderstaande 2 leden hebben Getrouwd bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 november 2021),Schietgraagft (17 november 2021)

  20. #36
    Geregistreerd
    4 juni 2021
    Last Online
    Gisteren @ 22:11
    Berichten
    63
    Discussies
    0
    Thanks
    146
    Thanked
    68 in 30 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Getrouwd Bekijk bericht
    Dolli
    Wil je met niet meer zo laten schrikken!!!

  21. #37
    Geregistreerd
    15 juli 2019
    Last Online
    24 maart 2024 @ 12:47
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    462
    Thanked
    183 in 27 posts

    Standaard

    Nu beter?

  22. #38
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Een paar weken geleden dwarrelde er plots een kortingskaartje uit de mailbox. Voor Babylon, een van de weinige clubs die mijn aandacht nog trekken momenteel. Normaal word je dan geacht een heel clubverslag te schrijven, maar ondergetekende doet dit nu eens met een recensie...

    Het was een dag dat het karnavalseizoen ingezet werd, zo bleek. Sommige meisjes liepen verkleed als meisjes van plezier , anderen hielden het bij gewoon naakt wat normaal de standaard is in dit etablissement.

    Dolli was ook naakt, of neen ze had kleine netsokjes aan, iets met irritante schoenen zo bleek. Vaste bezoekers van Bab kennen haar wel, voor de anderen een korte beschrijving : ze is heel slank, heeft kleine naturelle borstjes (een grote A), lang donkerbruin krullend haar en een leuke smile. Alhoewel, ik heb haar ooit eens zeer nijdig gezien en dan laat je haar best met rust. Tattoos of ijzerwaren heeft ze niet.
    Ze heeft haar vaste zitplaats net naast de deur naar de wellness. Ik was daar al maar gaan zitten, wachtend op haar... En daar was ze dan, fris gewassen kwam ze naast me gevleid. Ik kreeg spontaan een lekkere kus en ja mijn handdoek ging spontaan omhoog... Naar een kamer dus.

    Met haar schoenen aan was ze net even groot als ik, wat heel aangenaam is als je wilt tongen, en dat kan ze. Na een tijdje toch maar het bed opgekropen voor een stevige pijpbeurt. Daarna was het feest : seks met Dolli is pure GFE. Badend in het zweet kwam ik tot een geweldig hoogtepunt.

    Ik moest toch effe bekomen en kreeg van mejuffrouw een aangename en erg zachte massage. Dolli is een heel leuke gesprekspartner (ze spreekt uitstekend Engels) en het gesprek ging over Covid, hoe kan het anders, dat ze op de maandag ervoor geen enkele klant gehad heeft en dat ze bang voor de toekomst is.
    Ze vroeg me over mijn ervaringen in andere clubs, ze kent de verhalen over de stijgende tarieven ook al. Ik adviseerde haar niet van club te veranderen aangezien ze een goed klantenbestand had.

    En dan was het tijd voor ronde twee, en nu had ik wel wat meer tijd nodig. Niet erg, het resultaat was dik in orde.

    Uiteindelijk ben ik net anderhalf uur op de kamer geweest. Dat noemen ze dus pannekoeken zeker... Kosten 160 euro, welverdiend voor Dolli.

    Nog dit : de leeftijd in het paspoortje mag aangepast worden : dame is al 28.

    Ik dank zowel Babylon als het forum voor de welbestede korting!

  23. Onderstaande 12 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Getrouwd (20 november 2021),Husky (20 november 2021),Johnsonxxx (20 november 2021),JonnyFontane (20 november 2021),le_belge (20 november 2021),Massi (22 november 2021),mentholbear (28 november 2021),Patjax (20 november 2021),Schietgraagft (22 november 2021),SeX++ (20 november 2021),Siberische tijger (20 november 2021),Wentelt Eefje (20 november 2021)

  24. #39
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    14 november 2023 @ 16:04
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    ...
    Nog dit : de leeftijd in het paspoortje mag aangepast worden : dame is al 28.
    ...
    Als het van mij afhangt, mag ook het herhalingsgevaar in het paspoortje aangepast worden naar 5 sterren. Al kunnen meningen hierover verschillen.
    Wat is de regel dat ieder ijsbeer z'n eigen paspoortje aanmaakt? Of één paspoortje voor iedereen?
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  25. #40
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Nog dit : de leeftijd in het paspoortje mag aangepast worden : dame is al 28.
    !
    Nergens voor nodig. Huidige leeftijd is af te leiden met vermelde leeftijd plus (huidige jaar minus aanmaakjaar). Succes met rekenen.

  26. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (20 november 2021),Wentelt Eefje (20 november 2021)

  27. #41
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeX++ Bekijk bericht
    Als het van mij afhangt, mag ook het herhalingsgevaar in het paspoortje aangepast worden naar 5 sterren. Al kunnen meningen hierover verschillen.
    Wat is de regel dat ieder ijsbeer z'n eigen paspoortje aanmaakt? Of één paspoortje voor iedereen?
    Volgens mij 1 paspoortje voor iedereen. Vandaar dat ik zelf bij het maken van een paspoortje geen herhalingsgevaar zet.

  28. #42
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Als je geen damesrecensie schrijft die in elk geval enige details bevat, de helft van de details in een paspoort niet weet te herinneren, geen herhalingsgevaar invult maar dat zou ook een wassen neus zijn (ik las eronder na per ongeluk vullen ergens “haal maar weg, had 1 i.p.v. 4 sterren moeten zijn als ik het had willen vullen” terwijl in de tekst “erg lekker kamertje gehad” stond) dan is het misschien beter zeker geen paspoortjes aan te maken, zodat het dan enige paspoort in elk geval de juiste en zoveel mogelijk details bevat.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  29. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    pret (28 november 2021)

  30. #43
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Is en blijft een toppertje.
    Met haar op de 17e van de 11e maand heerlijk liggen stoeien.
    GFE pur sang......
    Haar blowjob is fantastisch en ze waardeert een mondelinge verwennerij bij haar ook erg.
    Na de halve kamasutra te hebben door genomen geëindigd in lepeltje lepeltje.....
    Ook haar after service was uitstekend.
    We hebben lekker lang nagesnuffeld.
    Ze is behalve lief ook nog eens een meid met een olifantengeheugen.
    Na bijna vier jaar elkaar niet te hebben gezien wist ze nig precies wie ik was.....
    Beauty and brains heeft ze....

  31. Onderstaande 10 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 december 2021),brombeerzuid (28 november 2021),le_belge (28 november 2021),Massi (14 december 2021),mechelen (28 november 2021),mentholbear (30 november 2021),Patjax (28 november 2021),Schietgraagft (29 november 2021),SeX++ (28 november 2021),Shakir (28 november 2021)

  32. #44
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Na vele mislukte pogingen/bezoekjes door een GPL die vaak niet klopte, trof ik eindelijk Dolli weer. Eind 2017 raadde iemand die altijd op zoek is naar een gleufke haar aan. De jaren erna altijd wel een vriendelijk glimlachje of praatje mee gehad.
    Dus nu eindelijk een hernieuwde kennismaking. En dat beviel me prima. Wat een Jonny al zei, echt een GFE deze meid met ouderwets goeie service. Geweldig van elkaar genoten voor 110p60.

    Ze was me zo goed bevallen dat ik 's avonds nog op herhaling ging. Wederom een Babylonische service en weer geweldig van elkaar genoten voor 110p60. Ik vermoed dat je niet voor een PSE bij haar hoeft aan te kloppen. Maar voor gezelligheid, jeugdige vrolijkheid, en verwennerij ga ik graag bij haar terug. En dan hopelijk niet een half decennium later...

  33. Onderstaande 6 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    le_belge (30 maart 2022),Liefje (30 maart 2022),mechelen (31 maart 2022),Patjax (11 april 2022),Schietgraagft (31 maart 2022),SeX++ (30 maart 2022)

  34. #45
    Geregistreerd
    10 februari 2007
    Last Online
    21 maart 2024 @ 11:33
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    105 in 19 posts

    Standaard

    Twee weken terug sinds een zeer lange tijd (ergens eind 2019) eindelijk weer een bezoekje kunnen brengen aan mijn favoriete club: Babylon.
    Het duurde niet lang of mijn oog was op Dolli gevallen (stond niet op de GPL voor deze dag). Deze Roemeense dame was me al eens eerder in positieve zin opgevallen, maar altijd bezet, of vrij op momenten dat ik geen lust (meer) had of als ik net genoten had van een andere kamer. Toen ik mijn hapje had genuttigd besloten naar Dolli te gaan en naast haar plaats genomen. Gesprekje begonnen over de bekende koetjes en kalfjes. Niet veel later naar de kamer gegaan en daar heb ik geen spijt van. Dolli geeft wat mij betreft de ultime GFE. Heeft een heerlijk zachte huid en weet het spel heel goed op te bouwen. Geprobeerd om een beetje te remmen, maar ik werd erg opgewonden, dus dat is maar deels gelukt. Uiteindelijk heeft ze me een heerlijk hoogtepunt gegeven. Dolli was fantastisch en is voor mij 100% HHG! Na enige tijd verlieten we de kamer met een kus en dat we elkaar ergens in de toekomst weer zouden ontmoeten. Afrekenen @ 60p30

  35. Onderstaande 9 leden hebben focussbe bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (12 april 2022),le_belge (11 april 2022),Liefje (11 april 2022),mentholbear (13 april 2022),Patjax (11 april 2022),Schietgraagft (12 april 2022),SeX++ (14 april 2022),Siberische tijger (30 april 2022),WANDELAAR5 (12 april 2022)

  36. #46
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Het duurde zeker geen half millennium voor ik op herhaling ging bij deze jonge dame.

    Wat de rest al zei, ze kan een goeie gfe neerzetten, mits de klik er is.
    Zo goed dat er op het randje gepannenkoekt werd voor 210p120.

    En alsof dat niet genoeg was, wederom met haar de avond afgesloten voor 110p60. Babylonische waardige service en een leuke kwebbelaarster

  37. Onderstaande 6 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 1 juni 2022),fg22 ( 1 juni 2022),le_belge ( 1 juni 2022),Massi ( 1 juni 2022),Schietgraagft ( 1 juni 2022),SeX++ (14 juni 2022)

  38. #47
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 23:38
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.032
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Vandaag was de keus voor mij niet zo moeilijk: Dollie stond, toen ze mij eenmaal begroet had, toch echt nr. 1 op mijn verlanglijstje en ja, ze had in de middag tijd voor mij.
    Sinds het corona tijdperk was dit mijn 3e bezoek aan Babylon en ik was op de kamer nerveus.
    Dollie had dat snel in de gaten, dus eerst even rustig bijgekletst en daarna liet ik de vingers van Dollie het werk maar doen. Heerlijk en na pak hem beet 15 minuten was mijn hartslag weer op een normaal niveau.
    Omdat ze ook graag verwend wilde worden, heb ik een dappere poging gedaan van mijn beste likwerk. Het werd gewaardeerd.

    Daarna Dollie bovenop laten plaatsnemen, luie donder als ik vandaag was en ze heeft mij heerlijk klaar gereden.
    Nog wat gebabbeld en bij de lockers afscheid van elkaar genomen.

    Dollie ziet mij vaker terug.

  39. Onderstaande 8 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    focussbe ( 7 juni 2022),mechelen ( 5 juni 2022),mentholbear (10 juni 2022),Patjax (17 juni 2022),Schietgraagft ( 7 juni 2022),schoolmeester ( 5 juni 2022),SeX++ ( 6 juni 2022),WANDELAAR5 ( 5 juni 2022)

  40. #48
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Vorig jaar voor het eerst kennisgemaakt met Dolli. Het resulteerde in een zeer geslaagde mini marathon van 2 1/2 uur. Bij mijn volgende bezoekjes aan Babylon was ze telkens niet aanwezig. Vrijdag de 3e was ze wel aanwezig. Eerder op de dag hadden we elkaar al vluchtig aan de bar gezien waar ze op dat moment snel een drankje haalde. Toen Dolli een tijd later op haar plekje was neergestreken begon het te kriebelen. Eerst een sigaretje gaan roken alvorens ik me naast haar zette. Beetje bijkletsen en aangezien we beiden wisten waarop het zou uitdraaien ging ik mezelf eerst opfrissen terwijl zij ging kijken of er een kamer in het keldergedeelte beschikbaar was. Dit bleek bij mijn terugkeer het geval en we vervolgden onze weg naar beneden.

    Op de kamer haar een massage gegeven die ze naar eigen zeggen hoognodig kon gebruiken. Het geheel ging over in wederzijdse strelingen en wat gefrutsel met onze tongen. Ze baande zich al kussend een weg naar beneden en een goede en uitgebreide BJ viel mij ten deel. Voor de daad zelf zadelde zij zich on top voor een cowgirl. Een geslaagd ritje dat eindigde met een gevuld rubbertje. De resterende minuten nog wat nagebabbeld over het clublandschap zoals het momenteel is en na een uurtje de kamer verlaten met een open optie om dit later op de dag nog eens te doen. Helaas is dit er niet meer van gekomen. Voor mij persoonlijk momenteel de enigste dame die een bezoekje aan Babylon waard is.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  41. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 juli 2022),focussbe (17 juni 2022),Giodude (17 juni 2022),Kwakje (17 juni 2022),Kwant (17 juni 2022),mentholbear (19 juni 2022),Pierke69 (17 juni 2022),Schietgraagft (17 juni 2022),SeX++ (17 juni 2022),Siberische tijger (17 juni 2022),Wentelt Eefje (17 juni 2022)

  42. #49
    Geregistreerd
    2 maart 2018
    Last Online
    27 maart 2024 @ 09:41
    Berichten
    227
    Discussies
    2
    Thanks
    2.758
    Thanked
    618 in 62 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Voor mij persoonlijk momenteel de enigste dame die een bezoekje aan Babylon waard is.
    Ja, dat was ze voor mij ook...maar gisteren was ze - tijdens mijn aanwezigheid - heel de dag door geboekt, zoals er nog wel enkele zo voor heel de dag bezet waren...
    Leah(niet aanwezig gisteren), Anaïs en Karla lijken me dan wel waardige vervangsters

  43. #50
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Je maakt het meeste kans net na openingstijd; je krijgt haar dan inclusief slaapoogjes.

  44. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    focussbe (17 juni 2022)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.

Diamond 468*60