Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 49
  1. #1
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    25 maart 2019 @ 18:45
    Berichten
    267
    Discussies
    12
    Thanks
    114
    Thanked
    192 in 38 posts

    Standaard Anna (Fiona (Antonia) (Roemeense)



    Antonia (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, PSE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Mooie dame met een aantal tattoos. Opvallend feature: haar prachtige poesje, dat ze constant laat zien.





  2. Onderstaande 2 leden hebben mjgl_39 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (11 september 2016),Mr Bluenose ( 9 september 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    25 maart 2019 @ 18:45
    Berichten
    267
    Discussies
    12
    Thanks
    114
    Thanked
    192 in 38 posts

    Standaard Antonia

    Antonia is een opvallend mooie dame. Prachtig lichaam en van top tot teen verzorgd (nagels, make-up e.d.). Normaal gesproken niet direct mijn type, omdat te mooi, maar haar prachtige uitdagende poesje deed me besluiten om toch een half uurtje met haar te wagen. Ze liet haar poesje bij het voorbijlopen diverse keren zien. Dit in tegenstelling tot bijna al haar collega's die bij het zitten een handdoek ervoor leggen of de benen constant dicht hebben. Antonia niet, die spreidde haar benen constant en liet de mannen zien wat ze in huis heeft: een werkelijk prachtige poes met grote, uitstekende schaamlippen (en laat ik dat nu uiterst geil vinden). Vooral bij het staan en lopen was het een genot om een blik op haar geslacht te werpen. Antonia heeft een licht gespierd onderlichaam zonder een grammetje vet, waardoor die poes met de uitstekende schaamlippen voor een prachtig zicht zorgen.

    Mijn interesse in Antonia was dan ook gewekt en dat was haar zelf ook niet ontgaan. Tijdens een gesprekje van mij met Paris had ze al vanaf de overkant van de ruimte via hand signalen aangegeven om een trio te proberen, maar dat is niet zo mijn ding. En nadat Paris ineens na ons gesprek verdwenen was, sloeg Antonia haar slag en kwam ze naast me liggen. Vrijwel direct verdween een van haar handen onder mijn handdoek, op zoek naar iets dat langzaam aan het groeien was. Na een aantal ferme tongzoenen was de keuze om naar de kamer te gaan gemaakt.

    De kamergang op zich was oké, maar toch ook weer niet van de Babylon standaard. Maar dat mocht voor deze keer de pret niet drukken. Alleen al het spelen met haar poes was voor mij een kamergang waard.

  4. Onderstaande 11 leden hebben mjgl_39 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (16 september 2016),Firehawk ( 8 september 2016),goei1163 ( 8 september 2016),goolfy69 ( 8 september 2016),ju52 (19 december 2023),Kwakje ( 8 september 2016),licky luke ( 8 september 2016),lustman ( 8 september 2016),Manureva (11 september 2016),Mr Bluenose ( 9 september 2016),SeX++ ( 8 september 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:51
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

  6. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    irlando (13 december 2016),Manureva (17 september 2016),Mr Bluenose ( 5 juli 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:51
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...546#post510546

    Tegen mij zei ze uit Moldavië is toch allemaal een pot nat.
    En ze heeft wel een piercing, eentje boven de lip.

    Tegenover de bar op de grote bank zaten een paar meiden maar de opvallendste was Antonia zij zat daar onder die tv. Maar ze was elke keer kattenkwaad aan het uithalen en showtjes aan het geven. Met de benen in de lucht dat iedereen haar poesje zag en een beetje te vingeren. Ze probeerde iedereen de handdoek weg te trekken en ze was iedereen in het kruis aan het grijpen.
    Op een gegeven moment heeft ze zich een lolly gehaald waar ze op een gegeven mee in en over haar poesje ging en deze dan aflikte. Vond haar wel humor hebben en werd ook wel wat geil van haar. Ze heeft een goed lichaam alleen persoonlijk vind ik haar gezicht minder. Maar ze bleef maar naar mij toekomen en mij te verleiden naar een kamer. Ik zei elke keer nee en dan ging ze weer even zitten en begon weer geil te doen. Komt ze weer naar mij toe. Je vindt mij niet leuk hè. Ik zei nee dat is het niet, heb nog niet zo’n zin. Ze begint aan mijn oor te likken, mijn nek te zoenen en pakt mij op mijn bek. Grijpt in mijn kruis en voelt dat hij snoeihard is. Ik zei, ok, half uurtje dan.
    Ze rende onderhand naar de kamer. Ze had ook het beddengoed meegenomen onderweg en hoefde ook niet meer van de kamer af. Meestal gaan de meiden eerst nog even van de kamer om het beddengoed te halen, te pissen of te wassen. Maar bij haar was het gelijk er tegenaan. Zoenen werd overgeslagen, was direct tongzoenen. En werd ook direct staand gepijpt. Op bed aangekomen vroeg ze wat ik wou. Ik zei we zien wel. Pijpen houdt ze wel van volgens mij, hij werd goed afgekluifd.
    Ze vroeg of ik haar wou likken maar heb het afgewezen, had daar niet zo’n zin in. Neuken was ik beetje bang voor dat het mij niet meer zou lukken want was ook beetje moe. Dus snel mee begonnen maar ging goed en na een paar standjes was ik al klaar. Ze is lekker strak en je mag goed doorbeuken.
    Voor mijn laatste kamer was ik verrassend snel klaar denk ongeveer 10 minuten. De resterende tijd wat gekletst. Ze is 23 jaar, komt uit Moldavië zegt ze, zwart haar, groene ogen, spleetje tussen de tanden, kleine tatoeage op de voet. En ze heeft voorheen in Oceans gewerkt zegt ze. Was een leuke kamer met haar.

  8. Onderstaande 5 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    deket (19 september 2016),duivenmelker (20 september 2016),Manureva (18 september 2016),Mr Bluenose ( 2 maart 2017),Sjeufke (11 december 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:51
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...935#post526935

    Antonia had ik bij mijn laatste bezoek leren kennen en als afsluiter er toen mee naar de kamer geweest terwijl ik dat niet van plan was.
    Ik had het idee dat ze mij niet meer zo goed kende maar ze bleek alles nog in detail te kunnen vertellen. Mijn laatste bezoek was dus van september maar ze wist precies hoe vaak ik die dag naar de kamer was en hoe lang. Ik wist het zelf niet eens meer zo goed maar het klopte allemaal. Zou je zo niet van haar zeggen als je haar ziet. Want ze valt vooral op door haar geile gedrag. Vaak de beentjes wijd, spelend met haar kutje en je overal likken.
    Tijdje met haar gepraat terwijl ze aan het eten was. Toen ze klaar was ging ze er direct voor zitten en begon ze met verwennen. Nadat ze enige tijd onder de handdoek bezig was, de kamer opgezocht.
    Hier vertelde ze ook dat wij deze kamer de vorige keer ook hadden. Dit weet ik echt niet meer maar zal deze Moldavische maar op haar woord geloven. :D
    Over de kamer kan ik vrij kort zijn. Deze was gewoon goed. Lekker tongen, niet terughoudend. Ze pijpt lekker en lang en neemt de ballen ook goed mee. Vingeren mocht ook, al heeft ze flinke lippen van onderen waardoor het even duurde voordat ik er tussen zat. Ze was al nat en kon haar zo vingeren zonder iets te gebruiken. Ze deed zelfs af en toe haar been omhoog zodat ik er beter en dieper in kon. Neuken ook goed. Verschillende standjes gehad waar ze actief in meedoet, en je aanspoort haar hard te nemen. Resterende tijd nog vol gekletst en op bed liggen relaxen.
    Voor herhaling vatbaar.

  10. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 december 2016),Manureva (12 december 2016),Mr Bluenose ( 2 maart 2017),Sjeufke (11 december 2016)

  11. #6
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ze stond me gisteren,heerlijk te pijpen aan de bar
    Super dame dit
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  12. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (11 december 2016)

  13. #7
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    ze stond me gisteren,heerlijk te pijpen aan de bar
    Super dame dit
    Was ze zo klein, Piet? Stond me te pijpen? Of komt die van jouw boven de bar uit?
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  14. #8
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Was ze zo klein, Piet? Stond me te pijpen? Of komt die van jouw boven de bar uit?
    hahahahaha
    Inderdaad ze zat op haar knieën
    En ik had een lekker wit biertje in me hand
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  15. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (11 december 2016)

  16. #9
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Eigenlijk had ik niet veel tijd om gisteren te kameren. Doch, wilde ik wel eens een keer ervaren wat een FKK nu is. En dat is me uitstekend bevallen.
    Enfin, ik dus wat werk zitten doen, komt er paar keer een aantal nieuwsgierige dames langs. Even praatje gemaakt. Laat nou net Antonia me te veel afleiding bezorgen dat er van werken daarna weinig meer terecht kwam. Enfin, het was ook alweer bijna etenstijd. Dus op bed beetje liggen knuffelen. En voor je het weet lig je samen in een kamer...
    Persoonlijk ben ik niet zo een fan van gigantische schaamlippen, raak er zowaar in verdwaald

    Antonia is me wel een wildebras die ook behoorlijk de 'touwtjes' in handen neemt. Maar af en toe is het ook heerlijk, zo een assertieve meid. Laat me dan wel dirigeren.
    Ik ga graag nog eens een keertje bij d'r terug. Doch, wil ook graag andere clubs bezoeken.

  17. Onderstaande 6 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 3 maart 2017),brombeerzuid (21 maart 2017),duivenmelker ( 2 maart 2017),Manureva ( 4 maart 2017),Mr Bluenose ( 2 maart 2017),Sjeufke ( 2 maart 2017)

  18. #10
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    ANTONIA (Babylon) - sex with the 'goth chick'
    Bij deze recensie
    Weeral een ingekorte versie



    Waar hij haar heeft ontmoet - Zondag sprak ze me ineens aan bij de lockers toen ik m'n pralines wegstopte. Ze wou er hebben en ik zei haar dat het voor later was. Ze bleef me met haar ogen volgen. Op gegeven moment zat ik achteraan de barruimte dicht bij haar plekkie. Ik was nieuwsgierig naar haar, ze heeft zoiets afstandelijks, ongenaakbaars.


    Bijzonderheden

    Een lange dame die eerder koel op me overkomt. Haar haren zijn meestal in een paardenstaart. Ze doet me sterk deken aan een gothic chick. Stel Antonia voor in latex pakje of die industrial kledij, you'll get my point. Die goth chicks kijken zo koud en bitchy uit hun ogen alsof de normale wereld en de mensen hen al vervelen voor ze ook maar werden aangesproken. Ooit heb ik me nog verkeerd in Gothic kringen en zag heel vaak van deze industrial gothic chicks waarvan je niet weet wat je er tegen moet zeggen en of het ijs gebroken wordt. Een ongeïnteresseerde hautaine blik is meestal je deel en dan druip je maar af. Je ziet ze later 'vrolijk' kletsen met een kerel in met veel metalen punten behangen kledij vol van de piercings en tattoos en een roste hanenkam. Nu, ik wou wel een ervaring alsof ik zo'n goth chick aan het neuken ben. Ze beweerde uit Moldavië te komen, 'tussen Roemenië en Rusland'. Het met handen en voeten uitleggen dat Oekraïne naast haar land lag en niet Rusland, mislukten erbarmelijk: het is Rusland, en daarmee uit. Moldavië is erg Russisch gezind, herinner ik me nu en Antonia ook, blijkbaar.

    Presales - Wat zitten strelen, kamerwensen uitleggen, meer was het niet. Ze was er voor in.

    Kamer Nr 13 - Standaardkamer in de kelderverdieping

    Sessieverloop

    Eerst op bed strelen en voorspel (rollenspel) en ze deed het niet onverdienstelijk maar toch bleef dat koele afstandelijke in haar uitstraling. De picture van een goth chick versterkte dat natuurlijk en vroeg me constant of seks me een van die stoten die ik 10 jaar geleden heeft ontmoet ook zo zou lopen. Het was voor mij kortom moeilijk echt een klik te hebben met haar. Ik hoopt dat het wat losser zou komen maar nee, de koele blik in haar ogen bleef.

    Condoompje aandoen was weer eens een klus. Eenmaal met seks begonnen vreesde ik dat dit hem niet ging worden. M'n kamerwensen deed ze goed maar alles met afstand. We wisselden van standje van 'dame on top' naar 'doggy style', de orgasm saver. Ik kon gelukkig zo wel klaarkomen en het klaarkomen redden: het plezier was eerder lauwtjes. Ze kon me niet voldoende opwinden en was niet de wildste sessie. Misschien was ze nog moe en ik eveneens.

    We lagen daar dan doods naast elkaar en ik had eraan moeten denken of ik geen Bauhaus, The Cure, Siouxy & The Banshees of Sisters of Mercy zou opleggen. Zelfs niet naar gevraagd of ze die muziekstijl leuk vond: dat was wel een gemiste kans. Geen idee of ze die muziek daadwerkelijk lust.

    Afsluiten - Ze vroeg voor een uur, ik vond het echter al welletjes en vroeg te vertrekken. Ze keek me wat ongeïnteresseerd aan en met een afstandelijk 'good' ruimden we af. Daarop haar damage gegeven: ik heb me zelfs beter gevoeld bij het financieel afscheid aan Ella, de eerste sessie van Zaterdag.

    Aftersales - geheel tegen m'n verwachting in kreeg ik wat aftersales van deze dame. Gratis mompelde ze er een paar keer bij. Jawel. Dank U. Hmm. Ze deed het nog goed ook maar en plein public mijn fantasie uitvoeren, doet me ongemakkelijk voelen. Dit moet ik de volgende keer maar eens laten doorvertellen. Hier krijg ik het veel te warm van dus zat ik er maar verlegen bij. De tijd liep en ik moest naar huis: ze vond dat niet zo leuk. 'Gratis!'. Ja meid, ik vroeg dit niet, hé. De belofte van een volgende keer bleef zo sterker hangen. Of die er ook komt, is wat anders.

    Conclusie en score - Hier zat gewoon meer in. Misschien was zij moe, was ik nog niet meteen in vorm. Feit is dat dit de minste sessie was van dat weekend. De minste hier was wel nog een stuk beter dan de vorige maand in Magnum. De volgende keer kan het wel eens beter verlopen. Als die er komt. We zien wel. De afstandelijkheid en het gemis aan een goede klik zit me daarbij in de weg. IK weet het niet bij haar. De communicatie tussen ons was eerder gebrekkig.

    Score: 5,5 / 10
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 4 juli 2017 om 22:43
    De zwarte wolf

  19. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 8 juli 2017),Mr Bluenose ( 5 juli 2017),Sjeufke ( 4 juli 2017)

  20. #11
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Na wat eten liep ik aan de achterkant van de club aan het overwegen van mijn volgende beweging, toen Antonia van Moldavië me overkwam waar ze in de hoek lag en haar kutje pronkt met een indrukwekkend grote labia. We hadden een leuke lange chat en ze spreekt best goed Engels en na ongeveer 20 minuten stonden we naar de kamer, hoewel ze graag haar vriendin Laura wilde opnemen maar ik verzette me tegen deze gelegenheid. Ze is waarschijnlijk een beetje groter dan mijn gebruikelijke soorten, maar ze heeft een heel mooi slank lichaam met goede tieten. Alle standaarddiensten werden goed uitgevoerd in de kamer en de sessie zelf was nogal aangenaam en een leuke manier om de dag af te ronden. Ik zou niet in de toekomst ongunstig zijn, maar nogmaals, er zijn zoveel anderen die ik eerst wil proberen.

    After some food I was lounging about at the rear of the club contemplating my next move when Antonia from Moldova beckoned me over to where she was lying in the corner showing off her pussy which has quite impressively large labia. We had a nice long chat and she speaks pretty good English and after about 20 minutes we headed for the room, although she was keen to include her girlfriend Laura but I resisted on this occasion. She is probably a bit taller than my usual types but she has a very nice slim body with good sized tits. All standard services were performed in the room very well and the session itself was quite enjoyable and a nice way to round off the day. I would not be adverse to a repeat in the future but again there are so many others that I would like to try first.

  21. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (10 september 2017),Manureva (12 september 2017),Sjeufke (10 september 2017)

  22. #12
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Met Antonia zitten en heb gepraat met haar terwijl ze in wonder (weer) in die fantastische kut lippen van haar kijkt. Het heeft me niet veel aanmoedigd om voor een kamer aan te melden en na een snelle douche hebben we al lang naar kamer 20 vertraagd. We bleven alleen voor het uur, maar ik bracht het grootste deel ervan door gewoon die grote lippen aandacht te geven. Antonia lijkt er erg op en lijkt erin om erin te komen en weer liet ik de kamer volkomen tevreden en blij voelen.

    I sat down with Antonia and got talking to her whilst gazing in wonderment (again) at those fantastic pussy lips of hers. It did not take much encouragement for me to sign up for a room and after a quick shower we adjourned to room 20 for some fun. We only stayed for the hour but I spent most of it just giving those great lips attention. Antonia seems to quite like it and appears to get into it and again I left the room feeling fully satisfied and happy.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (21 september 2017),Manureva (22 september 2017),Sjeufke (21 september 2017)

  24. #13
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ontspannend beneden werd ik herinnerd door Antonia dat ik beloofde om met haar en Laura of Cosmina te trio op mijn volgende bezoek. Het is volstrekt mogelijk dat ik deze belofte heb gedaan, maar ik kon het misschien niet meer na te veel Leffe herinneren toen ik mijn kamers had afgelopen die het laatste bezoek was. Laura was in een kamer, dus ik werd bij Antonia en Cosmina aangesproken voor een beetje speel op de bank. Al snel kwamen we naar de kamer en het was mij duidelijk dat de meisjes samen een paar trio's hadden uitgevoerd, omdat ze goed samen gewerkt hadden, samen met Antonia, de kamerbaas, omdat ze in het verleden een aantal kamers bij me had. De kamer zelf was best goed met goede blowjobs van de beide en veel diep kussen en strelen. Beide lieten me hun kutjes, eerst Antonia en dan Cosmina, eten, en dit verhinderde me niet, dat ik ze al lang later in de kamer kusde (soms zullen de meiden je niet kussen diep nadat je haar vrienden kutje hebt geëet maar vandaag geen probleem) . Terwijl ik een was, ging het andere meisje verder met de BJ. Seks was voor het eerst met Antonia bovenop en dan Cosmina en toen we het uurpunt naderden, koos ik ervoor dat ze me beide met de hand konden afmaken terwijl we kusten en strelen. Een behoorlijk fatsoenlijk trio (niet in mijn top tien) die ik eventueel zou herhalen in de toekomst.

    Relaxing upstairs I was reminded by Antonia that I promised to trio with her and either Laura or Cosmina on my next visit. It is entirely possible that I made this promise but I could not remember possibly after too many Leffe when I had finished my rooms that last visit. Laura was in a room so I was joined by Antonia and Cosmina for a bit of play on the couch. Soon we progressed to the room and it was clear to me that the girls had performed a few trios together as they worked pretty well together in tandem with Antonia being the room boss as she has had some rooms with me in the past. The room itself was pretty good with good blowjobs from them both and plenty of deep kissing and caressing. Both allowed me to eat their pussies, first Antonia and then Cosmina and this did not prevent me kissing them both deeply later in the room (sometimes the girls will not let you kiss deeply after you have been eating her friends pussy but today no problem). Whilst I was eating one the other girl continued with the BJ. Sex was firstly with Antonia on top and then Cosmina and as we were approaching the hour mark I opted to let them both finish me by hand whilst we kissed and caressed. A pretty decent trio (not in my top ten) that I would possibly repeat in the future.

  25. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (29 september 2017),duivenmelker ( 1 januari 2018),Manureva (30 september 2017),Sjeufke (29 september 2017)

  26. #14
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag stond ik de smoke-corner, komt Antonia aanwaaien. No way. Ik heb Antonia altijd gemeden. Haar attitude zegt (zei) mij......ga een deurtje verder....... . En dus nooit met haar enig woord gewisseld.


    Als je dan noodgewongen aan elkaar bent veroordeeld, dan moet je wel in gesprek. Dan blijkt die onweerssmoel van Antonia best mee te vallen. Haar hand ging met regelmaat naar erogene zones en haar tong zocht de mijne. Nog wel even tijd getrokken, want een half uur na de kamer (3e van dit bezoek) met Lea, dan moet ze wat in haar mars hebben. Ik liet in het sollicitatiegesprek met Antonia 'no cure no pay vallen'. Verrassend zei ze, die uitdaging durf ik wel aan. Niet dat ik de illusie had bij het uitblijven van een eruptie, ik dan niet hoefde te betalen.


    Het begon allemaal vrij rustig. Echter na 10 minuten kwam het beest in Antonia naar boven. Pure porno, 100% PSE. Madame rammelde met gemak het laatste stof er uit.

  27. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (31 december 2017),brombeerzuid (31 december 2017),cheasehead (14 januari 2018),duivenmelker ( 1 januari 2018),Jooploop (31 december 2017),Mr Bluenose (31 december 2017),yylover (14 januari 2018)

  28. #15
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Enkele malen met deze extravagante verschijning een kamer gedeeld.
    Vooral de eerste keer is mij altijd bijgebleven, ze is van alle markten thuis.
    Vooral haar tong gaat naar zone's waar je het niet verwacht, laten we maar niet over haar handen hebben.
    Trouwens was ze mijn eerste dame, waar ik langer dan een half uur mee op de kamer ging.
    Vergeet haar uitstraling,dat is haar handels merk, ook het uitdagend haar flinke lellen te laten zien.
    Eigenlijk kan je geen blauwtje lopen met haar.

  29. Onderstaande 8 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    biged (31 december 2017),cheasehead (31 december 2017),duivenmelker ( 1 januari 2018),Jooploop (31 december 2017),Manureva ( 7 januari 2018),Mr Bluenose (31 december 2017),Sjeufke (31 december 2017),yylover (14 januari 2018)

  30. #16
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:58
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Kamer 3: Was met Antonia, de 2e dame die het flikt om kwik, kwek en kwakje op 1 dag te plezieren.
    Na positieve feedback van YYlover en Jooploop was het nu mijn beurt om het estafette stokje over te nemen en ik mocht de laatste sprint inzetten.
    Zoals gezegd Antonia was ons al de hele dag aan het bespelen en ze laat maar al te graag haar mooie poesje zien en ook is deze dame ontzetten lenig.
    Zoals gezegd was het nu mijn beurt , eerst flink met haar lopen tongworstelen en daarna werd ik lekker gepijpt en moest ik mij inhouden om niet te komen want ze deed zit erg lekker.
    Daarna heerlijk geneukt en mijn kwakje wederom gedeponeerd.
    Een heerlijke goede sessie en ze krijgt hiervoor een cheesefactor 8

  31. Onderstaande 9 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 januari 2018),biged (14 januari 2018),brombeerzuid (14 januari 2018),duivenmelker (15 januari 2018),Jooploop (14 januari 2018),Manureva (14 januari 2018),Mr Bluenose (14 januari 2018),Sjeufke (14 januari 2018),yylover (14 januari 2018)

  32. #17
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    In de lounge zat een dame die ik tijdens mijn eerste bezoek beschouwde als not done, Antonia. Een punky kapsel en forse make up, met name rond haar ogen, gaven haar een wat agressief uiterlijk.
    Maar ze kwam al een paar keer bij cheasehead op de schoot zitten, en heeft als 'specialiteit' dat ze zeer lenig is.
    Regelmatig gingen haar benen wijd open, schoof deze vervolgens over haar nek, en liet ons uitgebreid genieten van een heerlijk uitzicht. Niet echt opdringerig maar steeds weer mijn aandacht trekkende.
    En meer en meer kon ik haar uiterlijk wel waarderen, en ook nog eens haar paspoortje gechecked op dit forum, dat was helemaal niet slecht. Tevens een prachtige kont en heerlijke borsten.
    Een uur met haar gekamerd, maar op kamer 8, waar alle rumoer en muziek doordringt, iets waar ik helemaal niet van hou.
    Antonia was een succes, heerlijk tongzoenen en drijfnat tijdens het beffen. Maar ik had problemen met de afronding, vanwege dat rumoer.
    Ze stelde voor om wat te drinken te halen en om het nogmaals te proberen in de laatste 20 minuten. Ik dus wachten, komt in een keer Cheasehead breed lachend de kamer op. Zoals reeds gemeld, deze dame heeft toch wel de nodige humor en had Cheasehead meegesleept naar de kamer.
    Daarna nogmaals een poging gewaagd en toch nog heerlijk klaargekomen. Het is niet zo dat ik een klik met deze dame had, maar herhalingsgevaar is zeker aanwezig. Leuke dame !

  33. Onderstaande 11 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 januari 2018),cheasehead (14 januari 2018),duivenmelker (15 januari 2018),Elmo3108 (14 januari 2018),Hooker lover1 (14 januari 2018),jansenroy (14 januari 2018),JonnyFontane (14 januari 2018),Jooploop (14 januari 2018),Manureva (19 januari 2018),Mr Bluenose (15 januari 2018),Sjeufke (14 januari 2018)

  34. #18
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Sometimes fate choses unusual bridges to connect two people

    The short version oftewel wham bam thank you ma'am

    Op de kamer vervolgde ze vlekkeloos met het voorproefje dat ze in de bar had gegeven. Niks geen tiptoetsje spelen met haar tong maar als een wastrommeltje langzaam rondjes draaien volledig in mijn mond terwijl haar handje met een fluwelen touch mijn lid liet uitgroeien tot een pulserende paal. Met genoegen bekeek ze het resultaat van haar handenarbeid en al kussend ging ze naar beneden om hem in haar mondje te laten verdwijnen. Naast de klepel werd ook het klokkenspel voorzien van de nodige aandacht. Intussen had ze zich zo gepositioneerd dat het duidelijk was dat haar poesje ook een wasbeurt wilde. Ruim een kwartier verwenden we elkaar in 69.

    Beetje bij beetje voerde ze de druk op terwijl ik langzaam gesmoord werd door een poesje dat steeds steviger tegen mijn mond werd gedrukt. Ik moest haar afremmen om te voorkomen dat de klok al voortijdig ging luiden. Voor haar het signaal om met de nodige voorzorgsmaatregelen de laatste fase in te leiden. Langzaam liet ze zich in cowgirl erover heen zakken. Het ritme was langzaam en haar bekken bewoog met een heerlijke intensiteit. Onze tongen verstrengelden zich weer en na enkele minuten volgde de ontlading.


    The long version oftewel the whole nine yards

    Ik nam een kijkje op het overdekte terras en ik kreeg gezelschap van Antonia. Bij mijn vorige bezoekjes aan Babylon had ze meer interesse in mijn snoepjes getoond dan dat ik het idee had dat zij geïnteresseerd was in mij. Een gevalletje van schijn bedriegt wat ze al snel duidelijk maakte door te stellen dat ze vandaag met niks minder genoegen zou nemen dan een kamergang. Nadat ze klaar was met haar sigaretje ging ze weer naar binnen en ik besloot om een rondje te maken. Aangekomen in het achterste gedeelte zat Antonia op haar gebruikelijke plekje en ze nodigde me uit naast haar te komen zitten.

    De interne tam tam had zijn werk duidelijk al gedaan aangezien ze zei dat ik mijn massage olie en iPad moest meenemen als we gingen kameren. Ik stelde voor dat we rond 16.00 uur de intieme kennismaking zouden laten plaats vinden. Gezien haar reputatie leek het me verstandiger om door een "fluffer" de stof eruit te laten blazen. Antonia kon zich er in vinden echter toen ik aanstalten maakte om weg te gaan begon haar handje op onderzoek te gaan. Mijn borstkas werd gestreeld en al teasend begon ze met mijn tepels te spelen. Haar mondje kwam richting de mijne en de wijze waarop ze begon te tongzoenen voorspelde veel goeds. Nieuwsgierig ging haar handje naar beneden om te checken wat de status daar was. Haar inspanningen hadden zijn effect niet gemist en tot haar tevredenheid stelde ze vast dat deze al in vol ornaat was. Als het bloed uit je hersens wegtrekt en zich overduidelijk manifesteert in de middelste regionen is er maar één oplossing. Een kamer opzoeken om ervoor te zorgen dat het weer in balans komt. Ze wilde het risico wel lopen om de eerste van de dag te zien.

    Op de kamer vervolgde ze vlekkeloos met het voorproefje dat ze in de bar had gegeven. Niks geen tiptoetsje spelen met haar tong maar als een wastrommeltje langzaam rondjes draaien volledig in mijn mond terwijl haar handje met een fluwelen touch mijn lid liet uitgroeien tot een pulserende paal. Met genoegen bekeek ze het resultaat van haar handenarbeid en al kussend ging ze naar beneden om hem in haar mondje te laten verdwijnen. Naast de klepel werd ook het klokkenspel voorzien van de nodige aandacht. Intussen had ze zich zo gepositioneerd dat het duidelijk was dat haar poesje ook een wasbeurt wilde. Ruim een kwartier verwenden we elkaar in 69.

    Beetje bij beetje voerde ze de druk op terwijl ik langzaam gesmoord werd door een poesje dat steeds steviger tegen mijn mond werd gedrukt. Ik moest haar afremmen om te voorkomen dat de klok al voortijdig ging luiden. Voor haar het signaal om met de nodige voorzorgsmaatregelen de laatste fase in te leiden. Langzaam liet ze zich in cowgirl erover heen zakken. Het ritme was langzaam en haar bekken bewoog met een heerlijke intensiteit. Onze tongen verstrengelden zich weer en na enkele minuten volgde de ontlading.

    Nadat ze liefdevol het rubbertje had verwijderd en ook blijk gaf dat de grote schoonmaak een vaardigheid is die ze beheerst legde ze zich op haar buik ten teken dat ik aan de slag moest als masseur. Gezien de spinnende geluidjes genoot ze duidelijk en nadat ik klaar was toonde ze haar dankbaarheid door een passionele tongzoen en vond ze het tijd voor de tweede ronde gezien het feit dat haar handje weer richting mijn middelste regionen ging. Ik wist dat een tweede keer in zo'n korte tijd gezien mijn huidige fysieke toestand een mission impossible zou worden dus haar gezegd dat dit zinloos was. De resterende tijd nog volgemaakt met knuffelen, tongzoenen en wat napraten. Na een uurtje zeer tevreden en ook enigszins verrast de kamer verlaten.

    De rest van de dag ook nog de nodige aandacht van haar gehad. In de spaarzame momenten dat ik niet in gezelschap kwam ze voorbij voor een kusje, een knuffeltje of een kort praatje. Een tweede kamertje had er zeker ingezeten maar ik werd weggekaapt door een little she-devil.


    Conclusion oftewel the naked truth

    Antonia bleek compleet anders te zijn dan ik dacht. De eerste indruk destijds van haar was er een van een ietwat arrogant overkomende Porno Diva. Dit blijkt echter een façade te zijn. Ze blijkt een zeer lieftallige en zelfs een beetje onzekere jonge dame te zijn met wie je ook een goed gesprek kunt voeren. Gedurende de sessie vroeg ze of enkele malen of ik tevreden was en op het eind of er in de toekomst nog een herhaling van mijn kant erin zat. Of het neerzetten van een slow GFE een zeer goede acteerprestatie was of haar ware aard is de grote vraag gezien de recensies die wijzen op iets anders. Ik ben zeker geen fan van poesjes met flaporen maar een herhaling met Antonia zal er in de toekomst zeker van komen. De grote vraag is of ze dan weer de gedaante van het vriendinnetje aanneemt of dat ik kennis maak met haar kinky PSE kant.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  35. Onderstaande 15 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 oktober 2018),biged ( 4 oktober 2018),cheasehead ( 5 oktober 2018),duivenmelker ( 3 oktober 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 oktober 2018),Giodude ( 6 oktober 2018),Husky ( 2 oktober 2018),le_belge ( 2 oktober 2018),Manureva ( 6 oktober 2018),mentholbear ( 6 oktober 2018),Mr Bluenose ( 2 oktober 2018),Pierke69 (21 januari 2022),pret ( 3 oktober 2018),Schietgraagft ( 4 oktober 2018),VAZKOR ( 2 oktober 2018)

  36. #19
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    ANTONIA (Babylon) - Herhaling bij Antonia
    Bij deze recensie


    Uiterlijk

    Dame behoeft geen verdere uitleg, ik wil er alleen bijvoegen dat ze soms mijn type is en soms (bijna altijd) helemaal niet. Deze keer wel dus. Ze straalt toch steeds iets bitchy uit maar op kamer is dat toch wel anders.


    Karakterschets

    Ze heeft wel iets dominerends over haar, maar niet op de plagerige manier als andere dames. Ze is zekerlijk correct en vriendelijk op kamer, je moet gewoon door haar fel overkomende attitude heen kijken. Een mens vraagt zich dit dan af over bvb. mijn fitbabes in de fitness of het daar niet hetzelfde is want er lopen daar vele 'Antonia's' rond met een gezicht dat steeds op onweer lijkt te staan.


    Presales

    Ze zat op haar gewoonlijke plek achteraan de bar dicht bij de achterdeur toen ik langs kwam en ze om mijn snoepjes bedelde. Ze vond dat het al een hele tijd geleden was dat we samen op kamer gingen en dat ze het mistte. Werkelijk? Ik gaf ze dan een nieuwe kans.


    Kamer

    12, benedenverdieping. Misschien was het deze met de plafondspiegel? Het was een mooie kamer geworden.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Eerder standaard en gewoon goed, niet fantastisch goed, niet gemiddeld.

    2) Duur:
    Half uur

    3) Communicatie en klik:
    De communicatie verliep beter dan vorige keer. We konden elkaar al complimenten geven en er was een en ander ontdooit...na de sessie. De klik was ok, maar ze moet helaas onderdoen bij Kellie, anders was mijn tijd met haar mogelijk nog positiever beleefd. Zoiets is geen nieuwtje als je mijn verslag van mijn dag in Babylon daags na de verjaardag van Deket in SixSens erop naleest: sommige sessies hadden gewoon als erg goed bestempeld kunnen zijn als het servicekanon van de vorige sessie er niet was geweest.

    4) Betrokkenheid:
    Ze doet wel haar goede best om tot hoogtepunten te komen, maar er is toch een zeker gemis in de betrokkenheid in het spel.

    5)Sessie:
    Voorspel: goed maar ze had de pech dat de vorige dame alles meer vloeiender en met meer betrokkenheid en animo deed waardoor ik me niet helemaal voldaan voelde. Beter gezegd: ik voelde me minder tot haar aangetrokken dan dit bij de vorige dame het geval was. De seks: het was zoals de vorige keer: opletten met condoom (die lange nagels ook) en het neuken zelf ging moeizamer omdat we, hier ben ik weer, sekstechnisch minder compatibel waren. Eerst standje zij boven, dan doggy en daar lukt het dan wel beter bij deze dame. Daarna werd er wat nagepraat en toonde ze zich van haar vriendelijkste kant. Ik begin haar wel meer te mogen.


    Afhandeling en betaling

    50€ voor het dik half uurtje werd aan haar gegeven, geen problemen erbij.


    Aftersales

    Geen whatsoever.


    Fazit en Score beleving

    Een goede sessie, niet minder, niet meer ook en voor herhaling, dat zien we later wel weer.

    Belevingsscore: ***1/2
    De zwarte wolf

  37. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Schietgraagft ( 6 juni 2019),Sjeufke ( 5 juni 2019),waterrat ( 6 juni 2019)

  38. #20
    Geregistreerd
    1 februari 2019
    Last Online
    2 oktober 2019 @ 10:07
    Berichten
    89
    Discussies
    3
    Thanks
    58
    Thanked
    335 in 56 posts

    Standaard

    Do 11 juli: Antonia, de zus van Daria

    Hoe zal ik beginnen. Er zijn zoveel dingen te vermelden.

    Eerste indruk
    Ze oogt heeeeel erg dominant. Ze straalt ook als een ware porno queen uit. Als een bitchy meesteres, die het leuk vindt, om jou te vernederen.

    Karakter
    Zeer fel, speels en ondeugend. Ze haalt bijna alles uit de kast, om jou te laten zien wat ze in huis heeft. Hier deed ze 1 been achter haar nek, iets wat ik niet vaak zie. Beide benen zover mogelijk naar zijkant verspreid en dit zag er zeer geil uit. Op een gegeven moment pakte ze een grote vibrator en dan bedoel ik ook echt een grote. Die stopte ze in haar mond, likte eraan, kuste eraan, likken en spelen met haar kut en tegen haar klit aan. Tegelijkertijd keek ze botergeil naar je. Mijn kleine werd spontaan wakker en stond paraat om te beginnen. En dit zag ze ook. Ze pakte toen glijmiddel en spoot dit op haar borsten. En dan met haar ene hand haar borsten masseren. Dus een hand spuiten en de andere hand masseren....dit bleef ze doorgaan en op een gegeven moment ging ze naar haar kut en hetzelfde handelingen werden nagebootst. Het werd gewoon steeds geiler en warmer...voor mij dan. Die porno blikken van haar zijn echt dodelijk.

    Goed, na bovenstaande gebeurtenissen, ging zij haar benen wijd gespreid in de lucht gooien en deed haar kut open. En hierbij moet ik zeggen, het zag er klein, strak en zeer mooi uit. En natuurlijk weer die porno blikken.

    Wat gebeurde er toen. Daria kwam naar mij toe en zat op mijn schoot of lul, die nog steeds hard was. Aangezien wij elkaar al kennen en weten wat wij aan elkaar hebben, ging zij mij toch verleiden. Misschien wou ze haar zus onderbreken van al die geile porno acts enne...weet ik veel allemaal.

    Er werd toen Roemeens gesproken tussen die 2 zussen. Eerlijk gezegd zag ik geen vergelijkbare kenmerken tussen die 2. Dus ik betwijfel nog steeds of ze echt wel zussen zijn. Afijn...werd wel bevestigd door meerdere dvps. Maar kan je dvps wel vertrouwen?

    Stem en communicatie
    Haar manier van praten en vooral die toon, dan weet je meteen al...rode vlag....z.s.m. vluchten voor jouw leven. Ze lult je niet omheen, maar komt meteen tot de zaken. M.a.w. ben je een verlegen persoon, dan gaat zij jou verslinden. En dit weet zij dondersgoed ook.

    Lichaam
    Haar lichaam is wel ok. Ze heeft geen porno lichaam, maar zeker wel die uitstraling. En ze is super lening. Hiermee kan je veel leuke dingen gaan doen. M.a.w. veel fantasieën kunnen werkelijkheid worden.


    Ontmoeting
    Op de bank tegenover de bar. Daar had ik haar ontmoet. Nou ja....ontmoet zou ik niet gaan zeggen, meer daar had zij mijn aandacht. Dit werk is echt voor haar bestemd. Je kan werkelijk haar boeken voor alle erotische dingen en ze domineert en vernietigd het probleemloos.


    I need to choose?
    Naarmate de uren vliegen, werd het voor mij echt nodige tijd om te beginnen. Ze zaten beiden, meer liggen eigenlijk op de ronde bank tegenover de bar. En ik zat er naast, natuurlijk. Express strategisch naast hun genesteld en afwachten wat er ging gebeuren of KON gebeuren. Zoals verwacht, binnen 3 sec, meteen aangesproken door haar (Antonia) en later hoe kon het ook anders ook door Daria. Voor dat we verder gaan, even naar mijn verwachtingen gaan.


    Mijn verwachtingen
    -Dat deze 2 zussen zouden ruzie maken
    -Dat Antonia mij meer zou gaan verleiden
    -Dat Daria mij weg zou trekken en naar een kamer zou gaan
    -Dat ze met een trio voorstel zouden komen
    -Dat 1 van hen zou zeggen, ik ben beter
    -Dat ze mij druk zouden geven, om te kiezen
    -Dat ik weg zou gaan, zonder 1 van hun
    -Dat 1 van mijn vrienden mij zou helpen
    -Dat 1 van de dvps mij zou helpen. Bv: Gina, Sascha of Julia

    Goed terugkomend op I need to choose?
    Wat waren er allemaal waar naar mijn verwachtingen. Ze gaven mij druk om te kiezen, trio voorstel en dat was het. Ehhh, zag dit totaal niet aan komen, dat zij zo rustig bleven. Een opmerkelijk opmerking van Antonia was, ik gebruik haar geld ook, dus we hebben geen problemen als je 1 van ons kiest. Een normale beer, zou nu denken....pleur op dan maar, ik kies beide niet. Helaas was de hele aura vanAntonia te sterk voor mij en kon ik niet meer terug en besloot met haar te gaan. Die gezichtsuitdrukking van Daria was niet zo best. Maar goed....


    Kamergang tijd besteed en afgerekend
    Hier kon ik haar echt vermoorden. Ik kon niet afvuren en besloot weg te gaan en afrekenen.

    Tijd: 40min.
    Betaald: 100 euro
    Afgesproken: 100 euro betalen en later 20min afmaken.
    Na afrekenen: we liepen naar Daria en zij zei toen tegen mij...je kan anders ook die 20min met haar doen, als jij niet met mij wilt. Heen en weer woordenwisselingen. Later werden de decibellen van beiden hoger en hoger en nog hoger. Ik baalde als @$^@%##^ en was ook boos waarom Antonia zulke dingen ging zeggen, waar ook nog Julia en Sascha er bij waren. Op een gegeven moment, zei ik...it's ok... it's ok. Met een blije pokerface liep ik snel kokend weg. Ik kon haar echt vermoorden.

    Later kwam Daria meerdere keren mij opzoeken en blablablaa. En zelfs kwamen ze ook beiden naar mij toe. Hier kan ik wel een hele essay schrijven, maar denk voor de meeste beren hier niet relevant.


    Nadelen
    1. Houd zelf de tijd nauwkeurig in de gaten
    2. Haar gedrag tijdens ontmoeting en in de kamer komen niet overeen. Misschien kan dit ook positief zijn. Voor mij i.i.g. niet.
    3. Aftersale kan je vergeten, misschien lag dit aan mij

    Voordelen
    1. Ze fake niet. Tenminste niet bij mij.
    2. Porno face
    3. Super lenig
    4. Veel handelingen toelaatbaar, zonder extra vragen. Zelfs niet met haar dildo spelen in beide gaten of met mijn vingers. Hier is per persoon helaas verschillend.
    5. Mooie, kleine en strakke kut, gepaard met lenigheid.


    Beoordeling
    Lichaam 7,5 (lenigheid 10+)
    Communicatie 5 (komt te dominant over)
    Klik 1 (puur business)
    Presale 7
    Aftersale -10 (misschien lag dit aan mij)
    Seksprestatie 8 (kon 10++ zijn)
    Bj 7 (had hele hoge verwachtingen, helaas helaas)
    Tz 5 (had hele hoge verwachtingen, helaas slecht)
    Zelf genieten 10++ (hier blinkt zij uit)
    Echtheid 10+
    Orgamses nvt (trilfactor: 10+)
    Handelingen dat toelaatbaar zijn 10++
    Correctheid (tussen -10 en 1, ik geef hier een 0)
    Humor 10

    Gemiddeld: 6, vanwege de aftersale en correctheid

    HHG- 50%, moet hierbij wel eerlijk toegeven, dat ik zelf niet in de stemming was. Aangezien ik net halve dag terug was van vakantie.


    Conclusie
    Ze is eigenlijk niet zo slecht, ondanks wat ik hierboven heb beschreven. Het lag meer aan mijzelf te verwijten. Ze oogt dominant uit, maar heeft wel veel humor. Zeker als je ook de klik met haar heb. Op kamer is zij best wel goed, omdat zij veel initiatief neemt. Gecombineerd met haar lenigheid kan je leuke tijden hebben. Wat betreft aftersale, moet je uit jouw hoofd zetten. Puur business meer niet.

  39. Onderstaande 5 leden hebben xLicker bedankt voor deze bijdrage:

    biged (12 juli 2019),Husky (12 juli 2019),ju52 (13 juli 2019),Sjeufke (12 juli 2019),Wijze grijze ( 1 augustus 2019)

  40. #21
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    ANTONIA (Babylon) - de betere kamergang
    Bij deze recensie


    Karakterschets

    Ze was wat opdringeriger, anders zit ze veel in haar favoriete zetel achteraan de club. Nu was ze redelijk 'op de man af' om een sessie te versieren. Dat is ze gelukt ook al is het omdat mijn opties die avond niet bijster ruim waren.


    Presales

    Nauwelijks


    Kamer

    Kamer 8. De ruit is ondertussen afgedekt, men stoeit liever in het openbaar overal in de club als het zichtbaar mag zijn dan in een voyeurkamer dat zijn nut tegenspreekt.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Dit is in mijn geval meer de bovengemiddelde sessie met Antonia. Dat is opgetrokken naar redelijk goed.

    2) Duur:
    Half uurtje als steeds.

    3)Sessie:
    Ze beweerde bij hoog en laag dat het een uur was de vorige keer en we hadden dingen gedaan (lees extra's die ik niet vermeld) die nooit zijn plaats gevonden en nooit plaats zullen vinden ook. Ze was erg enthousiast moet ik zeggen, en deed alles nog beter dan anders en werkte goed mee. De seks was een vooruitgang: geen beetje beter, echt veel beter dan de keren daarvoor. Dit heeft me verrast en in plaats van nerveus te worden dat het weer moeilijk kan worden omdat we 'niet geheel passen', werd het een langzame sessie. Het verleiden slowmo. De seks zij boven me: in slow motion. We deden het dan nog langzamer waarbij het hypnotisch werd tot ik het niet meer kon houden en een lang goed orgasme volgde. We bleven nog wat doorgaan en langzaam trok ze zich terug. We praten en ruimden af, veel tijd was er niet meer over. Dit was met stip de beste kamer met haar en we beginnen al beter op elkaar ingespeeld te raken.

    4) Afhandeling - betaling:
    Voor een half uur, Correct als steeds


    Aftersales

    Ze plaagde me opnieuw tijdens de presales met Denisa.


    Fazit en Score beleving

    Een beter dan verwachte sessie met Antonia dat ervoor zorgt dat ze bij mijn favorieten gaat horen met tijd. Een langzame groei is hier van toepassing en ik kijk uit hopend dat de volgende keer minstens even goed zal zijn.

    Belevingsscore: ****
    De zwarte wolf

  41. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (24 juli 2019),jansenroy (23 juli 2019),Sjeufke (23 juli 2019)

  42. #22
    Geregistreerd
    1 februari 2019
    Last Online
    2 oktober 2019 @ 10:07
    Berichten
    89
    Discussies
    3
    Thanks
    58
    Thanked
    335 in 56 posts

    Standaard Herhaling of nooit meer?

    Herhaling of nooit meer?

    Sinds mijn eerste keer met haar, dat eigenlijk pas 2 weken kort geleden was, wederom met haar op de kamer. Want vorige keer vond ik het maar zwakjes, hoewel grotendeels het aan mij lag.

    De ontmoeting
    Na het wegkapen van mijn doelwit Sascha, door een idiote beer, had ik op automatische piloot stand gezet. Antonia lag al naast mij klaar. Dus vooruit dan maar. Natuurlijk, hoe kon het ook anders. Ze vroeg vrij snel of ik seks wou. Maar ik wou nog niet, tenminste niet alweer met haar om de eerste lading te lossen. We hadden over vorige keer. We verlieten de kamer 20min eerder, waarbij wij afspraken hadden gemaakt om het later af te maken. Dus zij akkoord, ik akkoord. Ik was ook benieuwd wat ze allemaal tegen Daria zei en waarom ze niet wou. Hier begon ze tegen te stribbelen maar op een rustige grappige manier. Ik dacht dat ze hardnekkig en grof zou doen, 0maar niet dus. Dit ging paar minuten heen en weer, totdat ze zei...ok ik geef je 10 minuten extra. En dan weer welles en nietes spelen. Op een gegeven moment maar geaccepteerd di 10 min extra.

    Kamer
    Voor een half uurtje, was dit 1 van mijn beste kamer. Allesssss was mogelijk, zonder extra bijbetaling. Net als vorige keer, had ik dit keer hele hoge verwachtingen. Eigenlijk nog hoger dan vorige keer.

    Het leek wel een porno film dat we aan het schieten waren. Heel intiem begonnen we te zoenen met alles er op en er aan. Haar tong ging naar plekken heen, waar ik dat niet vaak mee maakte. Natuurlijk deed ik mee en ging ik zelf ook experimenteren. Ik stopte 1 vinger daar in...ze zei niks. Ok, even testen...1 vinger in die andere hol, weer niks gehoord. Ok, 2 vingers dan, weer niks gehoord, behalve dat ze aah zei van genot. Alle standaard posities, hadden we gedaan. Tijdens het beffen, ging zij goed mee met het ritme. Misschien wou ze klaarkomen. Dit was zeker mijn top 1, qua... beffen, 69 en vingeren. Tussendoor zoenen hier...zoenen daar, een tong hier...een tong daar, daar een lik...hier een lik etc. Helaas had ik paar dingen niet uitgeprobeerd. Maar dat bewaar ik voor de volgende ontmoeting wel.

    Eenmaal hard klaargekomen, zei ze precies op tijd. Ik keek naar mijn horloge en zag dat het inderdaad precies op tijd was, zonder die 10 min extra tijd erbij. M.a.w. ze kwam haar afspraken weer niet na. Wat een...…. Hier ging ik haar geheugen even opfrissen en zo begonnen we elkaar weer te stangen in de kamer. Tijdens het verlaten van de kamer, ging zij met mijn handdoek over die natte plekken heen wrijven. WTF, was je aan het doen Antonia!! Elkaar weer stangen en uiteindelijk op mijn verzoek had ze een nieuwe voor mij gehaald.

    Afrekening
    Correct, zoals het normaal moet zijn. Hier vertelde ze nog tegen mij dat ik jouw 10 min wel ga geven, op de bank. Uhmmm, hiermee doelde zij..."openbare handelingen verrichten". Ik zei niks en liep terug in de kleedkamer om mij op te frissen.

    Aftersales
    De hele dag, kreeg ik aftersales. Ook buiten de club ging de aftersales door. Het leek wel of zij mijn vriendin was.

    Herhaling of nooit meer?
    Dacht het niet. Nee, geintje. Natuurlijk wel. Zij is een aanwinst voor mij. Wel moet ik haar herinneren over de tijd en zelf in de gaten houden.


    Hiermee was zij geslaagd voor de examen en staat zij nu officieel in mijn favo dvps!

  43. Onderstaande 10 leden hebben xLicker bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 1 augustus 2019),housefreak5 (11 augustus 2019),JonnyFontane ( 1 augustus 2019),kwakky90 ( 7 augustus 2019),Kwant ( 1 augustus 2019),mentholbear ( 8 oktober 2019),Mr Bluenose ( 1 augustus 2019),Schietgraagft ( 2 augustus 2019),Sjeufke ( 2 augustus 2019),Wijze grijze ( 1 augustus 2019)

  44. #23
    Geregistreerd
    1 februari 2019
    Last Online
    2 oktober 2019 @ 10:07
    Berichten
    89
    Discussies
    3
    Thanks
    58
    Thanked
    335 in 56 posts

    Standaard Zaterdag 28 sep: Dramatische trio!!

    Binnenkomst vrij vroeg voor mij namelijk 11:30u. Antonia stond meteen voor mij, nadat ik binnenin was getreden. Helaas een wat afstandelijke begroeting.

    Uiteindelijk in de kino beland. Na een korte pitstop, toch maar beneden vertoeven. Helaas werd ik tijdens beneden gaan, tegengehouden door Daria en Antonia.

    Een stevige begroeting gekregen van Daria zoals het hoort. En zij kwam direct met een trio voorstel, omdat zij heel graag dat wou doen met mij. Jaja, tuuuuurlijk Daria. Meteen voorstel afgewezen en de reden hiervan gegeven. Hier een tijdje de weg richting kino geblokkeerd door die twee dvps. We besloten maar elders te gaan onderhandelen. Heen en weer geschreeuwd van die twee zussen tegen elkaar, werden door sommige aanwezige gehoord en gezien. Antonia probeerde mij op te geilen, wat niet lukte. Daria pakte het anders aan, door heel dicht tegen mij aan te plakken en daar een zoen en hier een zoen te geven. Ook dat lukte niet, want daarvoor kwam ik hier niet. Na heel wat intensief onderhandelen, besloten wij de kamer op te gaan.

    Voorspel was praten en praten en nog meer praten van hun kant. Ik onderbrak ze en maakte ze meteen duidelijk, wat wij vooraf hadden afgesproken. Beiden zeiden ja, dat klopt, ja dat is goed, ja maak je maar geen zorgen, alles komt goed. Wij gaan genieten, ok! Ok, maar ik wil geen fake show. Yesss, you worry toooo much! Aantal dingen werden ook akkoord gegeven zonder bijbetaling.

    Mijn focus was meteen op Daria gericht. Toch alweer 3 maanden geleden dat ik haar voor het laatst zag. Veel tz hier en daar. Dildo (met hevige vibrator) kwam tevoorschijn en die was in controle van Antonia. Al gauw mocht ik het stokje of dildo overnemen, want ze vond met een dildo spelen meer voor mannen waren. Ook goed. Eenmaal de dildo in mijn handen, liet ik Daria zien wat ik kon. Eerst over haar lippen, zodat zij met haar tong eraan ging likken. Daarna in haar mond, waarbij ik haar vroeg om tegen aan te spugen. Ze spuugde zelf op mij, onbewust. Vond niet erg. Eenmaal vol met spuug, stopte ik alleen de eikel van de dildo naar binnen en dan weer eruit om zo tegen haar klit te masseren. Tussendoor tz en aan haar tepels likken. En die tepels reageerde goed er op. Harde opstaande tepels, waar ik er aan ging zuigen, likken en bijten. Tegelijkertijd zat Antonia aan mijn lul. Op een gegeven moment stopte ik die dildo in haar kut. Het ging best moeilijk diep er in. Het was ook best wel groot en Daria kut is nogal klein. Ik drukte die dildo zo diep mogelijk er in. Bijna de hele dildo was verdwenen. Gecombineerd met mijn tong op haar heuvel, zag ik haar zichtbaar genieten. Haar ademhaling werden ook steeds heftiger en luider. Na een tijdje kwam schokte zij heftig met haar bekken hard naar boven. Zoooo, ik kon mijn ogen niet geloven. Zij werd ontzettennnndddddd nat. Er kwamen ook wat witte spul eruit. Dikke vloeibare spul! Hoe het eruit druppelde was zo ongelooflijk super geil. Ik ging nog er aan likken enne....ja hoe het smaakte....

    Verder spelen met haar poes, mocht niet meer. Het was extreem gevoelig geworden. Tijdens de dildo speeltijd, ging Antonia tekeer met mijn lul, waar ik bijna kwam. En tussendoor gingen zij in het Roemeens praten en schreeuwen, waardoor er ook gelachen werden.

    Antonia was nu mijn focus. Tz kort gedaan en hier pakte ik de dildo en wou hetzelfde tafereel herhalen wat ik bij Daria deed. Heel kort dit herhaald, want vond het nogal gespeeld bij haar. Dus zei ik maar tegen haar, speel jij maar zelf ermee en leg jouw benen achter jouw nek. Dit was echt porno gezicht. Tussendoor nog steeds in het Roemeens praten/schreewen en lachen tegen elkaar.

    Focus weer terug naar Daria. Zij aan mijn lul zitten en ik aan Antonia. Eenmaal klaar voor gevecht, bescherming aan getrokken. Mijn lul verdween direct in haar krappe gat. Tussendoor drukte ik heel lichtjes met 1 vinger tegen haar andere gat aan. Ze zei niks. In doggy style zei ik tegen Antonia; spank her ass. Ze deed het goed en volgens mij vond Daria het ook leuk. Ik moedigde Antonia aan om haar nog harder erop te slaan. Die keiharde pats geluiden motiveerde mijn lul om nog harder te stoten. Mooie kreun geluiden kwamen dan ook uit haar mond. Wederom tussendoor werden er hier Roemeens gesproken en gegiechel tussen die twee.

    Vanaf hier had ik het genoeg gehad en besloot vroegtijdig de kamer te verlaten! Natuurlijk hier duidelijk mijn motieven gegeven. Hier waren zij beide geschrokken van mijn uitlatingen. Om het super beknopt te houden wat de motieven inhield: was dat ze anders voor deden, dan wat ze vooraf zeiden. M.a.w. de wensen bleken een bedrog te zijn. Ook wel dromen zijn bedrog. En zo verliet ik frusterend vroegtijdig in een dubbele tarief!!!

    Zichtbaar was ik dan ook flink pissig op mij zelf. Nee is nee, maar toch onder domme woorden/verleidingen/tactieken het ermee toegestemd. Met dat verspeelde bedrag kon ik veel leuke dingen kopen!

    Of ik in de nabije toekomst nog met een trio kom in een SC? Misschien Georgiana en Mary? Want hoorde wel goeie verhalen. Tenzij iemand nog een betere trio combi weet. Maar dat wordt dan ook meteen de laatste!

    Samengevat in 1 zin
    Onnodig weggegooid lesgeld!!

  45. Onderstaande 4 leden hebben xLicker bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 september 2019),mentholbear ( 8 oktober 2019),Sjeufke (30 september 2019),Sphinx ( 2 oktober 2019)

  46. #24
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Ik ben in het verleden ook al op de kamer geweest met Antonia. Ze stelt altijd een trio voor. Op de kamer heb ik haar ėėn keer na een uur toegelaten er een 2de dame bij te halen. Ze zei vooraf zeer eerlijk dat ik maar meteen moest zeggen of ik haar goed vond of niet alvorens haar erbij te laten en dat ik haar of het andere meisje mocht wegsturen na een halfuur om met 1 van hen door te gaan tot de finish. Ze bleef een tijd weg, kwam dan met een dame binnen die niet echt mijn smaak was, ging dan nog drank halen voor ons drieën. Omdat er ondertussen veel tijd voorbij was gegaan en mijn geilheid een stuk geslonken, ging ik met hen beiden meteen verder i.p.v. een andere meid te gaan zoeken die meer mijn smaak was. Heb me dus laten vangen aan haar upselling trucks en naar prijs-kwaliteit geen goeie kamer gehad. Antonia moet je eigenlijk meteen duidelijk maken wie de baas is in de kamer, anders ben je verloren. Niet ingaan op haar voorstellen of ideeën. Geen dergelijke ervaringen met Daria, maar met haar heb ik niet veel kamers gehad. Antonia is een geval apart. Zelfs met z’n drieën op de kamer wil ze nog de leiding nemen.

  47. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 november 2019)

  48. #25
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Gisteren wederom (hey, ben schijnbaar onze ontmoeting in juni hier vergeten bij te zetten), een geweldige kamergang met haar gehad.

  49. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Mooiejoke (12 augustus 2021),Sjeufke (14 november 2019)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.

Diamond 468*60