Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 135
  1. #51
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Dat hebben we hier al vaker gezegd. Squirten is een mythe en bestaat alleen in de hoofden van domme kerels. Is gewoon pis.
    Nou dan noem jij je zoon tot voor kort een domme kerel. Ik had het antwoord van die 2 ervaren dames ook niet verwacht... Mijn laatste greintje hoop hebben ze van me af gepakt. Natuurlijk heb ik het vaak in twijfel getrokken, maar ik heb toch ook meermaals aan den lijve ondervonden dat het wel kan. En op 2 manieren... Je ligt hen te beffen en A) ze pissen in je bek... De zoute smaak proef je dan ook. Je weet het, maar eigenlijk is het wel geil. B) ze spuiten dat zelfs de muur achter je geschilderd is. Ik heb het enkele keren mogen meemaken en er is een verschil in smaak. In dit geval smaakt de vloeistof naar kutgeil met een fleste zoetige smaak. Bij pissen is het zilt en zout... Maar zoals aangehaald wordt kan dat blijkbaar veranderen door veel te drinken. Ze manipuleren en faken echt alles zo blijkt.

    Ik zit met de vragen aan de dames al een heel stuk verder dan wat hier tot nu toe geschreven is... Wel; het is ontnuchterend en meermaals ben ik de mond gesnoerd.Des te meer ze vertellen, des te harder raak ik het geloof in alle vrouwen in het algemeen kwijt. Ik wist al zoveel, maar nu wordt het squirten mijn ook nog eens afgenomen. Want dat ik door hoeren bedot wordt, is aannemelijk... Maar in het echte leven faken real life vrouwen het dus ook.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 oktober 2016),Das (20 oktober 2016),rob45 (24 oktober 2016)

  3. #52
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Voor squirt-commentaren en opinies is er een draadje hier : https://www.ijsberenforum.com/forum/...light=squirten (Ik meen dat deze draad liefst commentaarvrij blijft ?)

    Ik ben een believer (en volgens badslippers dus dom, maar volgens mijzelf gelukkig niet) Al heb ik zelf nog maar ervaring met 2 squirtende ladies. Bij één was het duidelijk gewone plas, maar bij de tweede ben ik zeker van niet, en ik ben zo zeker omdat we in dezelfde sessie ook plasseks hadden. Toen zij een tijdje later spuitend/gutsend klaarkwam was die vloeistof duidelijk verschillend . Zowel de consistentie ( vettiger ) als de temperatuur (warmer) vond ik helemaal anders dan de plas voordien.
    Dus, zelfs als de vloestof uit de urineblaas zou komen, dan moet ze toch wel enige biochemische bewerking ondergaan hebben vooraleer uitgescheiden te worden.
    Maar er zijn genoeg theorieën die mogelijkheden geven dat de vloeistof niet uit de urineblaas maar uit een klier komt. Maar dat staat allemaal al in het draadje dus.
    Het maakt ook niet uit wat het is, als je besproeit wordt door een genotsgolf uit een goddelijk lichaam dan is het genieten en niet analyseren.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    @j (21 oktober 2016),Agronymus1 (21 oktober 2016),SFL (21 oktober 2016)

  5. #53
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Verdomme SofaKing... Dat heb je mooi gezegd. En zoals ik onderlijnde: ik heb het ook op 2 verschillende manieren meegemaakt en geproefd. De hoop is terug in deze donkere tijden!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  6. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (21 oktober 2016)

  7. #54
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    En het is ook zeker niet altijd de bedoeling van de dames je ermee te bedonderen.
    Heb al een paar keer meegemaakt dat ze tot verdriet van hunzelf het hele bed moesten verschonen omdat ze het niet meer konden tegenhouden
    Maar mijn ervaring is inderdaad ook dat het niet naar urine ruikt of smaakt. Ik ben geen fan van golden showers maar zit er ook niet mee om nadat een dame erg "vochtig" is klaargekomen mijn tong nog pesterig op haar klitje te zetten. Wat het dan ook is: squirt of verdunde urine, het kan me geen bal schelen zolang ik er maar niet van hoef te drinken
    wat dat betreft is de zin van Sofaking precies hoe ik er over denk!
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  8. Onderstaande 3 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 oktober 2016),SFL (22 oktober 2016),sofaking (21 oktober 2016)

  9. #55
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Frage Wat na het prostitueren?


    Wat als je morgen niet meer aan de slag kan? Wat zijn de toekomstplannen? (Vraag van Tropische Verrassig)





    Beata (32jarige Poolse):
    Als het van vandaag op morgen niet meer zou lukken, dan ga ik het toch voorzichtig moeten doen, want mijn voorbereidingen om terug naar Polen te gaan zijn niet eens aangevangen. Sowieso zie ik me binnen een bepaalde termijn stoppen. Ik neem dan een gewone job in Polen aan (bv kledingwinkel) en met al het geld dat ik de afgelopen jaren gespaard heb, zal ik toch nog een hoge levensstandaard naar Poolse normen kunnen hanteren.

    Ivanka (21jarige Bulgaarse):
    Ik weet het niet. Ik kan niets anders en ben ongeschoold. Dat is iets wat we dan wel zullen zien!

    Jana (25jarige Duitse):
    Ik denk niet op de lange termijn. Als het van vandaag op morgen niet meer gaat dan zal ik een waardeloze job moeten aannemen en het met veel minder moeten stellen. Ik zou ook mijn trots kunnen opzij zetten en aankloppen bij mijn ouders. En dan eventueel terug gaan studeren. Mezelf kennende vrees ik dat het toch weer zal fout lopen dan en ik ben toch te koppig om bij mijn ouders te gaan smeken. Ik leef en helaas spaar ik niet. Toekomstplannen maak ik niet eens. Anderzijds ken ik genoeg Duitse DVP’s die al wat ouder zijn en toch nog meedraaien in het wereldje… Zeker als je genoeg extra’s in de aanbieding hebt, ben je zeker van klanten, denk ik dan.

    Cosmina (27jarige Roemeense):
    Genoeg geld om te gaan rentenieren heb ik niet. Maar ik ben een plantrekker en heb poten aan mijn lijf. Ik neem wel wat werk aan en mits goede inzet, zal ik wel opslag krijgen. Mijn plan is om ooit zelfstandig iets op te starten, maar er komen altijd wel onvoorziene kosten tussen, waardoor ik het nodige geld al lang niet bij elkaar krijg. Ofwel moet ik geluk hebben en rijk trouwen…

    Sveta (29jarige Russin):
    Binnen een bepaalde termijn stop ik sowieso. Als ik eerder zou moeten stoppen, om welke reden dan ook, het zij zo. Ik ben alleen en dien aan niemand verantwoording af te leggen. Ik heb zelfs genoeg geld aan de kant staan om een tijdje door te kunnen of om eventueel een opleiding te volgen. Dus ik maak er wel iets van.

    Betreft de dames in het algemeen: er wordt eigenlijk weinig over financiën geluld onderling. Zelfs niet onder zogenaamde vriendinnen, want in dit wereldje heb je geen vriendinnen. Word er toch over gepraat dan zijn het halve waarheden of misleidingen. Niet zelden overdrijft men. Maar ik zie wat ik zie… En het is bij prostitutie niet alleen in de saunaclubs dat je het ziet: de dames hebben een gat in hun hand. Ze gokken, gebruiken en shoppen erop los. Ze geven hun opbrengsten aan hun pooier of vriendje… Of ze doen zoals ik vroeger en sturen sloten geld naar het thuisfront. In de saunaclub waar ik actief ben, schat ik dat er nog geen 5% van de dames enige toekomstplannen of spaarcenten aan de kant staan heeft. Als ze al voor iets sparen, dan zijn het zaken op de korte termijn: vliegtickets, vakanties of een nacht decadent uitgaan. Nog niet zo lang geleden zag ik een Bulgaarse bij haar vriendin geld lenen… Voor sigaretten nog wel. De dag voordien had ze minsten 8 klanten gehad. Zulke dingen zijn zelfs voor mij onverklaarbaar. Maar het is de realiteit.

    Groeten van ons allen, Sveta!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  10. Onderstaande 11 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 oktober 2016),Bluebear (24 oktober 2016),Das (24 oktober 2016),felrops ( 6 november 2016),langlekker (25 oktober 2016),rmjhexe (24 oktober 2016),Smouse (24 oktober 2016),Teiresas (24 oktober 2016),trickyD (29 oktober 2016),Tropische_verrassing (24 oktober 2016),Wijze grijze ( 5 november 2016)

  11. #56
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Hoe zit het met de vrijkaarten SFL,met al dat tikken willen de ijsberen ook graag zo'n kaartje.
    Nee ik weet het al je maakt ze zelf op en je hebt gelijk want er gaan vele uren inzitten om dit allemaal in goede banen te leiden of is het lijden kan natuurlijk ook.

  12. #57
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Hoe zit het met de vrijkaarten SFL,met al dat tikken willen de ijsberen ook graag zo'n kaartje.
    Nee ik weet het al je maakt ze zelf op en je hebt gelijk want er gaan vele uren inzitten om dit allemaal in goede banen te leiden of is het lijden kan natuurlijk ook.
    Ik begrijp niet waar je heen wil of wat je punt is. Voor vrijkaarten moet je bij Willem zijn, meen ik.
    Ikzelf heb dit jaar 2 vrijkaarten gekregen... En die heb ik nog moeten winnen met BRVDM. En al had ik op dit moment 10 vrijkaarten, dan kon ik toch niet gaan voor minstens de komende 8 maanden vanwege gezondheidsproblemen. Met dit initiatief doe ik vrijwilligerswerk hier op het forum, mijn beste dalton. Meer zelfs: het kost me zelfs geld voor een bepaald deel!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  13. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (25 oktober 2016),sofaking (25 oktober 2016),toyota (26 oktober 2016),Wentelt Eefje (25 oktober 2016)

  14. #58
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Frage Stereotyperen van klanten


    Welke categoriën klanten kan je onderscheiden en wat is je gedacht hierover? (vraag van Vrije Jongen)



    SFL: deze vraag was nogal weinig specifiek en moest enkele keren opnieuw gesteld worden. Uiteindelijk behouden we het allesomvattend karakter van de vraag en laat ik ze beantwoorden op verschillende vlakken door elk van de 3 meest ervaren DVP’s. Namens de dames toch benadrukken dat we hier clichés hanteren, algemeenheden dus. Uitzonderingen op de regel zijn er altijd… Zeker in de saunaclubs!



    Sveta (29jarige Russin): betreft kuddegedrag
    Ik ga me buigen over met hoeveel men in een saunaclub toekomt. Je onderscheidt mannen die alleen komen, die met 2 of met 3 komen, die in groepjes komen of het publiek dat enkel komt met grote verjaardagsfeestjes of party’s van de club uit.

    Laat ik beginnen met het laatste. Partijen en feestjes zijn altijd ideaal om nieuwe klanten te werven. Wanneer je als DVP een goede reputatie hebt, dan wordt je door je klanten automatisch aangewezen aan diegenen die je nog niet kennen. Voor de rest hou ik niet van de drukte van feestjes en blijf ik tegenwoordig afwezig bij dergelijke evenementen. Deze ervaringen berusten vooral op mijn beginperiode in de saunaclub. Ik blijf er dan ook bij dat er per persoon minder kamers gemaakt worden tijdens een evenement dan op een doordeweekse dag.

    Ten tweede de mannen die alleen komen. Ik prefereer deze groep omdat ze vaak ook het meeste kamers maken wanneer ze voor een lange periode in de saunaclub blijven. Een man doet ook altijd het meest normaal in omgang met ons, net wanneer ie alleen is. Een fatsoenlijk gesprek en geen aanstellerij of mannenhumor om te imponeren bij zijn vrienden. Hij weet waarom hij komt, wat hij wil en hij doet gewoon zijn ding. Het is ook geen alleenstaand feit dat mannen alleen ook bij een vaste dame komen en haar huren voor een lange periode die dag.

    Kerels die per 2 of per 3 komen kunnen per definitie ook nog meevallen als ze zich volwassen gedragen. Wanneer ze nog jong zijn, zijn het vaak irritante eikeltjes. Zoals ik hierboven zei: ze doen zich stoerder voor, maken idiote grapjes en imponeren elkaar… En op de kamer, wanneer ze alleen zijn, is het vaak een fiasco met hen. Rustige heren die met 2 of 3 komen gaan vaak hun eigen weg gedurende de dag en houden niet elkanders handje vast wanneer ze contact met een dame leggen. Ze zoeken elkaar op bij de bar of in de wellness, maar lopen niet continu achter elkaar aan.

    Een grote groep kerels die een verjaardag of vrijgezellenavond komen vieren, zijn niet mijn meug. Is hetzelfde als de evenementenschuimers. Per kop wordt er veel minder geneukt. Als ze geld meehebben, dan consumeren ze vooral drank ipv seks. Je hebt altijd de alfa-mannetjes in zo’n groep en die negeer ik. Ik trek liever de ietwat verlegere of stillere leden van het gezelschap aan. Ik prefereer low-profile gasten!



    Cosmina (27jarige Roemeense): betreft gedrag op de kamer
    Zelfs dit is een ruim te interpreteren subcategorie, maar ik ga toch mijn best doen om er een beeld over te vormen. Inspelend op met hoeveel ze zijn (de uitleg van Sveta), kan ik natuurlijk benadrukken dat mannen die alleen zijn algemeen genomen langere sessies maken dan kerels die per 2 of per 3 komen. Deze mannen laten hun vrienden niet graag te lang alleen en keren na een halfuurtje weer terug. In grote groepen kan het naar mijn mening wel dat er langere kamers gemaakt worden. Enerzijds omdat ze niet noodzakelijk hun vrienden helemaal alleen laten (er is toch volk genoeg), anderzijds omdat ze vaak moeten wachten voor een kamer. In plaats van 2 of 3 keer te gaan, beslissen mannen dan om 1x een uur of langer te gaan. De gasten die per 2 of 3 komen, doen naar mijn mening meer geld op aan ons.

    Karakteristieke eigenschappen bepalen volgens mij veel meer het gedrag om de kamer. BV verlegen of weinig assertieve klanten, die vallen voor ons net zo hard op dan de stoere boys die alle aandacht naar zich toe willen trekken. Dit zijn ideale slachtoffers om naar de kamer te ontvoeren met een minimum aan presales, weinig waargemaakte beloftes en ze dokken zelfs makkelijk voor extra’s. (al dan niet op voorhand aangegeven). Ik prefereer deze klanten natuurlijk ook wel, maar in tegenstelling tot veel van mijn collega’s geef ik hen toch waar voor hun geld. Een volgende keer zullen ze hen proberen te mijden of blijven ze weg uit deze saunaclub. Terwijl je deze klanten net heel makkelijk aan je kan binden. Ze geven voorkeur aan iemand vertrouwd en zullen zeker bij jou terugkomen als je al een beetje je best doet. Maar dat is denken op lange termijn en zulks doen veel van mijn collegae niet!

    Het andere uiterste zijn de haantjes-de-voorste, de heren met het hoge woord in de groep. Bij de jongere onder hen kan het twee kanten op. Ze bakken er niks van en dan is het ook voor mij een moeilijke opdracht. Of ze blijven gaan (al dan niet met erectiedoping) en spenderen toch wel veel geld. Bij de 40 plussers merk ik wel dat de alfamannetjes een enorm ego hebben. Ze willen niet alleen indruk maken op hun maten, maar ook op mij. Ook dat zien wij dames als een zwakte, want je kan hen veel meer laten dokken. Zulke mannen laten zich niet kennen, ookal zouden ze beter wel op hun geld letten. Niet noodzakelijk in extra’s spenderen ze meer, maar zeker en vast in tijd. Ze blijven met opzet soms langer weg met mij op de kamer, om sterke verhalen te kunnen vertellen bij hun maten.

    Mijn lievelingscategorie zijn diegenen die bij mij komen opscheppen met hun poen en wat ze allemaal hebben. Ze proberen je de indruk te geven dat ze miljonair zijn. Hen nog maar hongerig aankijken bij het afrekenen en ze lossen al een vette fooi. De mogelijkheden nog maar opsommen en ze stemmen al in om voor extra’s te betalen. Doe lief op de kamer en fake eventueel een klik: de volgende keer hebben ze al cadeautjes bij. Nadeel bij dit soort gasten is dat ze continu over zichzelf praten en dat je het ook lange periodes moet aanhoren. Mijn indruk over hen is dat ze duidelijk in geen geval schatrijk zijn. Als het op welstand aankomt dan weet ik uit ervaring dat de echte hele rijken weinig of niet in saunaclubs te vinden zijn. Ze hebben zelden de duurste wagen of zien er haast nooit op het eerste zicht of op basis van kledij rijk of welstellend uit. Thans zien jongere DVP’s dat niet en laten ze zich al te vaak beetnemen door de pretenders/posers. Ze spreken zelfs met die gasten af buiten de club… Totdat puntje bij paaltje komt en blijkt dat de persoon in kwestie een kleine zelfstandige is met een vrouw en 3 kinderen.

    Dit klinkt heel klef, maar de goede minnaars op de kamer, komen meestal uit het segment van de klanten die in de clubs liefde komen zoeken of verliefd zijn op je. Ze zijn zacht en teder… Nemen de tijd, gedragen zich normaal en bovenal spenderen ze ook veel geld aan je. Niet zelden heeft een verliefde klant zijn half of heel vermogen erdoor gejaagd bij 1 DVP. In vele gevallen herhalen ze zelfs meermaals per dag bij dezelfde dame en komen ook meermaals per week naar de club. Seksueel gezien doen ze dus ook alles om je te plezieren. Maar het nadeel is dat bij dit soort klanten de verliefdheid soms ongezond wordt. Men gaat onderzoek doen naar de dame… haar volgen… Of in het ergste geval stalken en lastig vallen wanneer je de liefde uiteindelijk niet beantwoordt.



    Beata (32jarige Poolse): betreft publiek met specifiek doel om te saunaclubben
    Bij de eerste mail van SFL had ik de vraag reeds op deze manier geïnterpreteerd en bijgevolg diende ik dus maar een keer te antwoorden. Het categoriseren van klanten per doel waarom ze naar de saunaclubs komen. De dames onderling spreken van egoïsten en dan gaat het over mannen die naar de saunaclubs komen en zoveel mogelijk uit hun entreegelden willen halen. Ze eten en drinken zoveel ze kunnen, spenderen uren in de wellness en uiteindelijk gaan ze één keer de kamer op (en dan nog slechts een halfuurtje). Sommigen van hen laten het zelfs na van de kamer op te gaan. Voor dames valt er weinig bij hen te rapen… Enkel frustraties want ze houden de dames ook zo lang mogelijk gratis bezig, betasten hen en proberen zoveel mogelijk gedaan te krijgen zonder een cent te lossen. Vandaar hun naam, die bij alle dames in de saunaclub (van zowel verschillende nationaliteiten) bekend staan als de egoïsten.

    Je hebt ook de dronkaards (bij deze een tegemoetkoming op een vraag gesteld door de Duisburgspesjalist):
    Dit soort kan je nog eens indelen. Je hebt natuurlijk ook de expansie van de Egoïsten. Of de extreme vorm ervan. Door veel te drinken raken ze dronken. Of je hebt de heren die wat te vieren hebben… Ze drinken zich zat, maar spenderen wel geld en maken kamers. Dit kan zowel makkelijk als zwaar verlopen voor een DVP (hangt ook weer van het karakter onder dronkenschap af). Het kan nog fijn en amusant zijn wanneer iemand licht in de wind is, maar straalbezopen is nooit aangenaam voor ons. Al kan je een deel van de straalbezopen gasten wel veel geld afhandig maken. Bijkomend voordeel is dat ze het zich de volgende keer toch niet meer herinneren. Voor de rest kan ik me enkel nadelen bedenken bij deze doelgroep.

    De verliefde klanten en liefdezoekers. Die categorie werd al behandeld door Cosmina en ik deel voor een groot stuk haar mening. Ook de klanten die naar ons komen omwille van bepaalde wensen of een fetisj hebben voordelen en nadelen. Ze betalen bij voor zaken die ze willen, maar ook niet alles bied ik aan of kan ik aan hen tegemoet komen. Meestal houden ze zich in het begin nog in, maar eenmaal je met hen aan de slag gaat, draaien ze door en vragen ze naar meer. Zo kom je de meest gekke dingen tegen en niet in alles kan ik meegaan. Dit kan voor misverstanden zorgen als je vooraf niet de juiste afspraken maakt of lijnen trekt.

    Voorts maak ik ook nog onderscheid tussen de vluggertjes en de hangers. De vluggertjes doen gedurende hun tijd in de saunaclub meerdere dames, maar gaan telkens slechts een halfuur of zelfs nog minder op de kamer. De hangers blijven vaak heel dagen in de saunaclub en hangen rond met dezelfde dame. Ze betalen voor lange tijd met dezelfde dame. Met vluggertjes heb ik geen probleem… Ze brengen wel geen extra’s op, maar je hebt er weinig werk mee en je houdt zelfs nog tijd over. Ze hebben ook weinig eisen en je hoeft niet oneindig te pre- en aftersalen. Bij de hangers lijkt het misschien wel makkelijk verdient, maar zo is het niet altijd. Het is easy money wanneer hij een aangename, propere en vlotte man is die van normale seks houdt of enkel maar gedomineerd wil worden. Indien hij uit zijn bek stinkt, een lijfgeur heeft of oerlelijk is, dan kan zo’n dag met hem behoorlijk lang duren. En het is nog veel erger indien je met hem geen gesprek kan gaande houden en wanneer het resulteert in lange periodes van niets zeggen tegen elkaar. Betreft seks kan hij eventueel ook alles verkeerd doen of je zelfs pijn doen. Wanneer hij je 5uur geboekt heeft kan je daar niet buiten. Wanneer hij je een uur reserveert, dan kan je hem achteraf nog negeren of ontwijken. Je hebt ook veel klanten die je voor enkele uren reserveren, maar achteraf wel in je buurt blijven hangen. Het is dan moeilijk om af te wegen of ze nog een sessie zullen doen met jou of niet. Om die reden scheep je hen dan ook niet af, maar ze houden je wel bezet en dat is loonverlies. Tegenwoordig ben ik consequenter en ben ik direct tegen hen. Ik vraag of ze nog herhalen die dag… En zo niet dan neem ik zelf wat afstand. Bij de jongere dames wordt er op die manier wel vaker geprofiteerd.

    Mijn voorkeur gaat uit naar big spenders die weten wat ze willen. Gewone seks, gemasseerd, vastgebonden, gespankt of gedomineerd worden. Of combinaties van die zaken! Mannen die het zo origineel mogelijk willen en daar gepaste bedragen voor betalen. Sessies tussen 2u en 4u zijn dan ideaal voor mij.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  15. Onderstaande 11 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    biged (30 oktober 2016),Das (25 oktober 2016),Donaldus (26 oktober 2016),Kwakje (25 oktober 2016),sofaking (25 oktober 2016),toyota (26 oktober 2016),trickyD (29 oktober 2016),vrije jongen (25 oktober 2016),Wentelt Eefje (25 oktober 2016),Wijze grijze ( 5 november 2016),yylover (25 oktober 2016)

  16. #59
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht

    Welke categoriën klanten kan je onderscheiden en wat is je gedacht hierover? (vraag van Vrije Jongen)
    Hmm, dit is naar mijn mening de interessantste vraag tot op heden, maar ik vind de uitkomst wat teleurstellend.
    Had meer een categorisering verwacht naar karakter en daaraan gekoppeld gedrag en hoe de dames de diverse categorieën beschouwen. Dat komt er in de antwoorden niet erg uit. Een onderverdeling in met hoeveel vrienden ze de club bezoeken en of ze wel of niet gedronken hebben vind ik minder interessant.
    Ik had meer een onderverdeling verwacht in bijvoorbeeld Muurbloempjes, Redders, Partyanimals, Zelfbenoemde Casanova's, Perverselingen, etc, etc.
    Komt er niet helemaal uit helaas. Gemiste kans!
    "Ohne Spaß kein Fun"

  17. #60
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht

    Ik had meer een onderverdeling verwacht in bijvoorbeeld Muurbloempjes, Redders, Partyanimals, Zelfbenoemde Casanova's, Perverselingen, etc, etc.
    Komt er niet helemaal uit helaas. Gemiste kans!
    Het is ook een geld gelieerde onderverdeling afgeleid van uiterlijk en gedrag. Ooit dacht een dame dat ik dokter was en toen ze hoorde dat ik geen familie van Mengele was ontstak ze in woede en heeft mij gratis mishandeld met een paar rake klappen.(Dit gebeurde toen we al op de kamer waren).Later konden we er samen weer om lachen.

  18. #61
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Hmm, dit is naar mijn mening de interessantste vraag tot op heden, maar ik vind de uitkomst wat teleurstellend.
    Had meer een categorisering verwacht naar karakter en daaraan gekoppeld gedrag en hoe de dames de diverse categorieën beschouwen. Dat komt er in de antwoorden niet erg uit. Een onderverdeling in met hoeveel vrienden ze de club bezoeken en of ze wel of niet gedronken hebben vind ik minder interessant.
    Ik had meer een onderverdeling verwacht in bijvoorbeeld Muurbloempjes, Redders, Partyanimals, Zelfbenoemde Casanova's, Perverselingen, etc, etc.
    Komt er niet helemaal uit helaas. Gemiste kans!
    Is geen gemiste kans... De vraag op dat vlak kan ik opnieuw stellen omdat het specifieker is. Er waren heel wat problemen rond die vraag. Ofwel kreeg ik totaal verschillende antwoorden ofwel begreep ze de vraag niet. Ik heb met vrije jongen nog moeten mailen om te specificeren. Maar hij wou het in deze algemene vorm. Omdat dit een zo allesomvattend vraag was en moeilijk te beantwoorden voor de dames heb ik de 3 best meewerkende elk een bepaald segment laten toelichten. En dan nog vond ik het ruim om te verwoorden. Je wil niet weten wat een slordige stukken tekst ik heb moeten vertalen. Ik heb bewust ook zaken weg gelaten omdat ze naar mijn inziens niet relevant waren. Het volledige eerste antwoord van Ivanka tijdens mijn eerste vraag heb ik er zelfs uitgelaten omdat het nergens op sloeg. Daarom heb ik haar de tweede en derde keer ook met rust gelaten omtrent deze vraag. Maar sowieso zal de het karakter van de klant nog verder uitgediept worden. En ook op de zogenaamde redders komen we nog terug (was al gepland). Betreft party animals (feestschuimers/zatlappen), muurbloempjes (verlegen of weinig assertief) of zelfbenoemde casanovas (alfa-mannetjes) denk ik toch dat er duidelijk over gesproken is.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  19. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (25 oktober 2016),Teiresas (25 oktober 2016)

  20. #62
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Frage Sparen


    Hoeveel sparen ze voor later (vraag van Teiresas)?



    SFL: wat me opviel toen ik hun antwoorden binnenkreeg is dat niemand bedragen wist te noemen. Een raar gegeven als je ziet dat ze wel hun weekloon in getallen durfden mee te delen!?



    Cosmina (27jarige Roemeense):
    Eerlijk gezegd vergeet ik zelf ook niet te leven, natuurlijk. Anders hou je de job niet vol… Maar daarom doe ik nog geen gekke uitspattingen. Ik heb vroeger meer geld naar huis gestuurd dan nu, maar toch zorg ik dat mijn familie ook een deel van de koek krijgt. Daarnaast zet ik wekelijks of op z’n minst maandelijks een bepaald bedrag aan de kant. Helaas heb ik ook wel wat tegenslag gehad in het leven en moest ik mijn spaargeld aanspreken. Daardoor is het geen vetpot. In normale omstandigheden had ik veel meer kunnen hebben, dezer dagen.

    Jana (25jarige Duitse):
    Zoals ik hier al eerder gezegd heb: ik leef van dag tot dag! Ik spaar niet… Tenzij voor iets op korte termijn. Het zit niet in mij, al weet ik dat ik het beter wel zou doen. Maar ik kan niet aan de verlokkingen weerstaan. Ik betaal wel mijn bijdrages waardoor ik legaal werk.

    Adelina (31jarige Roemeense):
    Ik ben met deze job begonnen omdat ik als zelfstandige financieel in de problemen gekomen ben. De bedoeling is om op korte tijd veel geld te verdienen, zodoende ik terug als zelfstandige op weg kan in mijn thuisland. Ik leef dan ook zuinig en buiten mijn levensonderhoud ga ik niet onnodig of gek veel uitgeven. Het meeste van wat ik verdien wordt dus gespaard.

    Beata (32jarige Poolse):
    Ik spaar voor mezelf en voor mijn kind. Vaste maandelijkse bedragen.

    Ivanka (21jarige Bulgaarse):
    Ik spaar niet echt. Ik ken niks van banken en ga er dus ook niet naartoe. Ik woon in de clubs, dus grote bedragen kan ik niet blijven verstoppen. Er wordt onderling veel gestolen. Het weinige dat ik overhoud spendeer ik aan telefoon, internet, accessoires, etc. Voorts denk ik niet dat ik genoeg inkomsten heb om te sparen. Ik heb te veel nevenkosten ook: entree, overnachten, make-up, parfum, sigaretten, wiet, afhaalmaaltijden, drankjes, condooms… Kortom het is altijd wel wat en een grote hap uit mijn budget.

    Sveta (29jarige Russin):
    Zoals ik al vaker gezegd heb: ik dien aan niemand verantwoording af te leggen. En ik doe het tegenwoordig ook rustiger aan met werken. Ik verdien genoeg om rond te komen met een goede levensstandaard en kan toch nog een hoop geld sparen. Op de bank laat ik me ook goed informeren en ik investeer ook in veilige dingen. Vroeger stuurde ik geld op naar mijn broer en werkte ik veel meer… Die tijd is gelukkig gedaan, want ik had verdomme nog veel rijker kunnen zijn.

    Na inzage wat de andere dames hier lieten optekenen, is dit geen weerspiegeling van de realiteit. 4 van de 6 zouden sparen. Waarschijnlijk heeft het hier te maken met het feit dat we niet meer van de jongsten zijn en slechts één echte jonkie in ons midden hebben. De meerderheid in de saunaclubs en bij de prostituees in het algemeen, spaart niet of nauwelijks. De meeste jonge dames praten net hetzelfde als Ivanka. En zelfs leeftijd mag geen excuus zijn, want ik ken genoeg dames van mijn leeftijd die ook een gat in hun hand hebben en alles opmaken wat ze binnenkrijgen. Laat ons dit een ziekte van het beestje noemen. DVP’s zouden zoveel geld gespaard moeten hebben dat ze na 10 jaar in de business binnen zijn voor de rest van hun leven. Maar makkelijker gezegd als gedaan met de verlokkingen des levens. We verschijten te veel geld aan eventuele “vriendjes”, onnodige luxeartikels, drugs, drank, gokken, familiesteun, etc. In ieder geval zijn er geen percentages en valt het niet correct te berekenen. Ik liet eerder optekenen dat er hierover weinig gesproken wordt en de meeste scheppen op of liegen erover.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  21. Onderstaande 9 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 oktober 2016),Das (25 oktober 2016),Donaldus (26 oktober 2016),Kwakje (25 oktober 2016),sofaking (25 oktober 2016),Teiresas (25 oktober 2016),toyota (26 oktober 2016),Wentelt Eefje (25 oktober 2016),Wijze grijze ( 5 november 2016)

  22. #63
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Frage Vaste club of clubhoppen


    Verkies je een vaste club of hop je van club naar club? Waarom en om de hoeveel tijd?




    Beata (32jarige Poolse):
    Zowel in Berlijn als nu in NRW ben ik altijd trouw gebleven aan één enkele club. Wat niet wil zeggen dat ik in het begin meerdere clubs geprobeerd heb of tussendoor niet enkele dagen elders gezeten heb. Je moet kunnen vergelijken en kijken wat je best ligt. Ik heb mijn vaste klanten in de club, ken de vaste bezoekers en heb een goede verstandhouding met het management.

    Ivanka (21jarige Bulgaarse):
    Ik ben een clubhopper en ook wel een land-/streekhopper. Ik overnacht in de club en blijf gemiddeld 1 of 2 maand in dezelfde club. Ik denk dat ik vooral nog mijn draai probeer te vinden. Ook betreft klanten ben ik nog geen club tegengekomen waar ik populairder ben geworden. In verschillende clubs kom ik wel vaak dezelfde klanten tegen. Sinds dit topic gaande is en ik vragen beantwoord ben ik opnieuw van club verwisseld. Ik ben van SS naar Samya verkast

    Jana (25jarige Duitse):
    Ik verander wel eens van club, maar blijf toch altijd lange tijd (een jaar of langer) in dezelfde club. Soms probeer ik enkele daagjes tussendoor wel eens een nieuwe club, maar dat is dan meestal wanneer er party’s zijn of wanneer een club nieuw is of heropend. Bij zulke evenementen kom je vaak andere meiden tegen en wissel je onderling veel info uit. Het gaat op die momenten niet hoofdzakelijk over meer kansen. Wel om nieuwe klanten te leren kennen of om deel te nemen aan het evenemten: bv gang-bang.

    Cosmina (27jarige Roemeense):
    Ik ben een clubhopper. Langer dan een halfjaar blijf ik niet in een club. Het gebeurde wel vaker dat ik na geruime tijd weer terugga naar een club die ik eerder verliet. Ik heb nood aan afwisseling en verandering van sfeer. Als je te lang ergens blijft, gaat het vervelen. Ik hecht me ook makkelijk aan personen en voor mij is het beter om naar een club 300km verder te verkassen, want in ons wereldje kan je best niet te hecht worden met je vaste klanten. Dat is niet gezond. Veel dames denken altijd dat een club na een tijdje uitgemolken is en dat ze meer kunnen verdienen in een andere club. Volgens mij ligt dat niet aan de club, maar gewoon ook aan de drang voor afwisseling bij de klant. The New Girl is over het algemeen altijd wel populairder. Zeker als ze een tijdje weg geweest is (zodoende men haar al kent van vroeger). De fora en mondelinge reclame doen hun werk als je inzet goed is.

    Sveta (29jarige Russin):
    Ik ben al jaren in dezelfde club en ik voel geen behoefte om te hoppen of om nog maar poolshoogte te gaan nemen. De info die ik wil, hoor ik wel van andere dames of lees ik op internet. Als de voor mij perfecte club ooit gebouwd wordt, dan vang ik het wel op en ben ik weg. Ik werk in een Nederlandse club en dan blijft er sowieso niet veel keuze over. Ik kan voldoende Nederlands en dat zie ik als een voordeel. Voorts heb ik mijn vaste klanten en er hoeft ook geen klopjacht op mij georganiseerd worden omdat ik opeens naar een andere club verhuis. Als het op nieuwe klanten aankomt, mag ik ook niet klagen. Wekelijks komen er wel nieuwe wandelaars bij die voor het eerst de club bezoeken. Genoeg om me bezig te houden naast wat ik al heb, zeg maar. Zoals ik me eerder liet ontvallen is de druk er bij mij reeds af en kom ik goed rond zoals het nu zijn gangetje gaat.

    Over alle meiden in het vak kan ik niet oordelen. Iedereen heeft wel zijn eigen motieven waarom zij wel of niet van club veranderd. Ik neem aan dat de meest reguliere redenen door de andere dames hier wel gegeven werden. Al wil ik ook benadrukken dat foute vriendjes of pooiers de wandel en handel van een aandeel dames ook bepalen. Zo ook in welke club ze MOETEN werken. De redenen kunnen dan niet genoeg opbrengsten zijn, de diversiteit dames of de territoria van andere pooiers.

    Grote groet van Sveta en het team.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  23. Onderstaande 11 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 oktober 2016),Agronymus1 (28 oktober 2016),biged (30 oktober 2016),Das (26 oktober 2016),Donaldus (26 oktober 2016),Elmo3108 (31 oktober 2016),Poppalarge (27 oktober 2016),sofaking (29 oktober 2016),Teiresas (26 oktober 2016),Wentelt Eefje (26 oktober 2016),Wijze grijze ( 5 november 2016)

  24. #64
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Idee Nieuwe aanwinst

    00-GW.jpg

    ================================================== ===================


    Naam: Gwen
    Leeftijd: 33 jaar
    Nationaliteit: Vlaamse (omgeving Antwerpen)
    Lengte: 1m73
    Buste: B-cup (siliconen)
    Tatoeages: Geen
    Piercings: Tong
    Uiterlijke bijzonderheden: Looks van topmodel
    Specialiteiten: PSE

    Functie: DVP op rust na 10 jaar dienst.

    Info:
    -Van haar 20ste tot haar 30ste was ze escort.
    -Begonnen als universitaire studente, studies niet afgemaakt en geen andere werkervaringen.
    -Heden ten dage runt ze samen met haar partner een gerenommeerd escortagentschap.



    Toelichting van SFL: Uit voorzorg heb ik deze Gwen erbij gehaald, want het lijkt erop dat Adelina reeds gaat afhaken en ook de communicatie met Ivanka loopt erg stroef. Ik ken Gwen al bijna 10 jaar, maar heb haar er tot nu toe bewust buiten gelaten omdat ze enkel escort geweest is en nooit werkzaam was in een saunaclub. Maar ik heb niet veel keuze, want mijn bronnen zijn uitgeput. Ik had nog enkele DVP’s gemaild van wie ik de gegevens had, maar geen van hen wil meewerken. Mijn scout (een ijsbeer die anoniem wenst te blijven) komt ook niet meer met nieuw vlees over de brug. Anderzijds is Gwen wel een bron van info die ze put uit eigen ervaringen… Plus ze kan rechtstreeks info vergaren bij een heel bestand DVP’s, daar ze tegenwoordig mee aan het hoofd staat van een escortbureau.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  25. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (30 oktober 2016)

  26. #65
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Frage Antwoorden van Gwen

    Achterstallige vragen aan Gwen (33jarige Vlaamse escort op rust):

    Waarom en hoe in de prostitutie?
    Als eerstejaarsstudente werkte ik in de weekends in een winkel. Dat bracht niet veel op. In het tweede jaar leerde ik een andere studente kennen die als escort bijkluste. Ze bracht me in contact met een agentschap en het ging me wel af. Ik deed nooit meer als één klant per week in die tijd… Soms nog niet. Op het einde van de maand had ik toch heel veel geld. Ik raakte verslaafd aan het geld en stopte met mijn studies. Ik richtte me volledig op escort en na amper een jaar reed ik al rond in een nieuwe BMW. Om nog maar te zwijgen van de andere luxe die meiden van 21 en 22 niet konden permitteren.

    Klaarkomen?
    Het gebeurde toch wel vrij regelmatig. Hangt voornamelijk van de klant af. De klik en kwaliteit van tijdsbesteding.

    De klik?
    Ja, voor mij bestaat de klik. Het is vaak gebeurt en het is dan ook aangenamer werken. Let op: klik is niet hetzelfde als verliefdheid.

    De verdiensten?
    De ene week is de andere niet. Ik reken vooral wat ik op het eind van de maand in mijn bezit heb. Dat was nooit minder dan 8000€ per maand na het stopzetten van mijn studies. Bij regelmaat zat ik daar ook ver boven! Mijn record voor 1 dag zal tussen de 2000 en 2500 zitten. Het meeste wat ik ooit bij één klant verdient heb, was hem vergezellen op een citytrip naar New York. Eigenlijk meer als gezelschap en weinig seks. Voor 4 à 5 dagen kreeg ik 12000€.

    Roken?
    Ik heb veel gerookt. Ik ben gestopt op mijn 30ste. Net voor ik ook stopte als escort. En ik ben nog steeds clean.

    Rimmen & prostaatmelken:
    Ik deed beiden, na ons gezamenlijk te hebben gedoucht en natuurlijk als optioneel supplement.

    Respect voor de klant?
    Tuurlijk. Welgestelde klanten spenderen veel geld aan ons en dus maakte ik het hen zo aangenaam mogelijk. Klantenbinding bepaald hoeveel je binnenhaalt in de escortbranche. Natuurlijk spreekt het voor zich dat klanten zich ook correct dienen te gedragen en geen regels overtreden.

    Verliefd op klant?
    Op 10 jaar tijd is het me één keertje voorgevallen. Maar alles hangt af of je erop in gaat of niet! Ik ben die klant via het reservatiesysteem van het agentschap beginnen weigeren. De enige klant in die 10 jaar die ik weigerde te herhalen, terwijl ik wel herhaalde met toch ook wel vrij lastige klanten.

    Leeftijdsverschil?
    Maakt niets uit. Het komt erop aan hoe goed een man zichzelf soigneert. De meerderheid van mijn cliënteel was tussen de 40 en de 70. Ik heb nooit iemand ouder gehad en slecht heel zelden iemand onder de 40. Telkens een 30 plusser… Nooit een twintiger.

    Het ergste?
    Op zich nooit iets naars meegemaakt omdat je bescherming geniet van je chaperon of chauffeur. Een voorziening van het agentschap. Het ergste wat ik soms meemaakte was wanneer je langere tijd bij een klant spendeerde en dat de persoon je niet ligt of de handelingen niet leuk aanvoelen.

    Geen seks?
    Gebeurt heel vaak! Soms wil men ook met je gezien worden of op dinerdate of zakenrelatie gaan me jou. En je hebt ook klanten die alleen maar willen praten, knuffelen of uitjes doen.

    Heb je een vriendje gehad dat op jouw kosten leefde?
    Ja, in het begin. Maar is dat noodzakelijk alleen bij DVP’s. Hoeveel ventjes profiteren niet van hun liefje onder jongeren. Na de eerste jaren ben ik trouwens gestopt met privé daten met jongens van mijn leeftijd. Ze konden de verwachtingen toch niet inlossen en bovendien kan geen enkele man het aan om samen te zijn met een escort.

    Welk beroep wou je doen voor je DVP werd?
    Als kind wou ik zangeres worden. Al snel kwam ik er achter dat ik geen nachtegaal was. Ik studeerde politieke en sociale wetenschappen en zou daarna nog journalistiek bijgedaan hebben.

    Bondage?
    Ook dat had ik in de aanbieding tegen een meerprijs. Mogelijk voor beide partijen mits juiste afspraken.

    Het meest bizarre/extreme?
    Er is veel mogelijk, mits de juiste overeenkomsten en de gepaste prijs. Harde SM, kaviaar (poepseks) en iets met kinderen of dieren bood ik niet aan.

    Neuken zonder condoom?
    Het zit niet in de aanbieding en was van de organisatie uit zelfs verboden. Maar soms wordt er enorm veel voor geboden of gebeurde het spontaan binnen een sfeer of het moment. Wanneer men er voor betaald, dan wordt dit door de klant wel vaker gedaan. Na een paar keer met een klant en een SOA en hardnekkige blaasontsteking kon ik de lokgroep van het geld toch weerstaan. Maar vanwege de klik of het juiste gevoel bij een klant gebeurde het soms toch nog. 1 klant per half jaar zo ongeveer als ik er dan toch een gemiddelde moet opplakken.

    Nationaliteit van klanten?
    Je kan je voorkeuren opgeven bij de bazen van het agentschap. Als je bv geen Arabieren wil, dan brengen ze je niet in contact met hen. Als escort heb ik sowieso nooit met Arabieren te maken gehad, dus ga ik ook geen ervaringen kunnen vertellen. Maar onderling bij de dames zijn er altijd roddels en daar ga je dan van uit. Voor de rest had ik vooral te maken met Belgen, Nederlanders, Britten, Aziaten en eens een Afrikaan. Elke nationaliteit heeft wel zijn clichés, voordelen of nadelen. Ik kijk liever naar de persoon in kwestie.

    Kon je genieten van seks tegen betaling?
    Vast en zeker! Bij minstens de helft van mijn klanten kon ik genieten. Als het niet van seks was, dan was het zeker wel van andere zaken waarmee we de tijd invulden. Laat ons zeggen dat 1/3 wel zijn best deed om ook mij te behagen. En met veel minder dan 1/3 was het echt zware labeur.

    Plasseks & Squirten?
    Plasseks wel geven, maar niet nemen. Tenzij er echt enorm veel geld voor geboden werd. Heb het 1x in 10 jaar ondergaan tegen een enorm bedrag. Squirten kan ik niet. Ik ken ook niemand die het kan. Werd het door klanten gevraagd, dan wisten we het wel te faken door te urineren nadat je veel water gedronken hebt.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  27. Onderstaande 11 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 oktober 2016),biged (30 oktober 2016),Bluebear (29 oktober 2016),Das (29 oktober 2016),Elmo3108 (31 oktober 2016),rob45 (29 oktober 2016),sofaking (29 oktober 2016),Teiresas (29 oktober 2016),Wentelt Eefje (30 oktober 2016),Wijze grijze ( 5 november 2016),yylover (29 oktober 2016)

  28. #66
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Frage Cadeaus van klanten?

    Wat was het gekste en/of duurste? Doe je alsof je verliefd bent op klant of wees je extra lief om dure cadeaus te verkrijgen? (vraag van Big30)




    Cosmina (27jarige Roemeense):
    Ik probeer altijd vriendelijk over te komen bij de klanten. En het gebeurt wel vaker dat ze kleine attenties bij hebben. Chocolade, pralines, kleine sierraden, lingerie. Van wie ik zulke dingen krijg, daar doe ik soms wel eens iets meer voor… Ik neem het zeker niet als vanzelfsprekend. Het duurste wat ik gehad heb was een Ford Ka van iemand waar ik een relatie mee begonnen was. Het gekste: een set dildo’s. Alsof ik niet genoeg seks op een dag heb… Dan heb je zeker niet de behoefte om na de uren met dildo’s te spelen.

    Gwen (33jarige Vlaamse escort op rust):
    Cadeautjes of geen cadeautjes… Na betaling dient een klant altijd het gevoel te krijgen dat alles echt is en dat ie een prinselijke verwennerij krijgt. Er werd veel betaald voor mijn diensten en gezelschap en dan doe je sowieso je best. Cadeautjes kwamen er niet zelden extra bij. Lingerie, een namiddag shoppen op zijn kosten, etentjes, wellness (hetzij samen, hetzij een waardebon),…enz. Het gekste was een met diamantjes bezette ring en fungeerde duidelijk als verlovingsring van een verliefde klant. Ik heb de ring geweigerd. Het duurste: de citytrip naar New York met alles op en aan in een peperduur hotel. En een luxereis naar de Maledieven voor mij en mijn vriendin. Gekregen van een hooggeplaatst bankmanager die eigenlijk homo was en nog hogerop wilde. Hij wou continu zoenend en flirtend gezien worden met knappe dames en mijn collega en ik verleenden hem die dienst. Een paar maanden op rij zelfs en het was sowieso al easy money. Uiteindelijk heeft hij de job niet gekregen met de uitleg dat men liefst opteerde voor een standvastige man met vrouw en kinderen en geen losgeslagen projectiel van een flierefluiter.

    Ivanka (21jarige Bulgaarse):
    Ja, ik probeer verliefdheid te faken of probeer heel lief te bedelen. Meestal kleinere dingen zoals bonbons, snoep, een paar gram wiet of betalende drankjes in de club. Maar heel soms parfum of een sierraadje. Het duurste wat ik ooit bekomen heb waren enkele kleinigheden van Swarovski.

    Beata (32jarige Poolse):
    Het gekste is speelgoed of kinderdingetjes voor mijn dochter. En het gebeurt wel meer, nadat ik terloops eens iets over mijn dochter vermeld heb, dat sommige mannen de volgende keer dan iets bij hebben. Ik neem het aan, maar zelden komt het bij mijn dochter terecht. Meestal zijn het dingen die ze al ontgroeid is en in tweede instantie voelt het niet juist aan dat ik in deze sfeer en van klanten iets doorgeef aan mijn dochter. Ik ga er me niet voor uitsloven, maar ik kan inderdaad subtiel smeken wanneer mannen iets extra willen meebrengen de volgende keer. Ik geef hen dan hints over mijn smaak van parfums. Setjes lingerie worden me ook al eens geschonken en één keer heeft iemand anoniem een setje bij mij thuis laten leveren met een bedankje erbij. Het mooiste setje dat ik ooit gehad heb, met de correcte maten en ik weet tot op heden niet van wie het kwam. Het meest rare was een heel set (een dure uitrusting) van een slaaf, die bij mij kwam en dat droeg om gedomineerd te worden. Na de sessie mocht ik zijn hele plunje houden en komt het nu nog van pas bij klanten die zelf niets bij hebben en uit mijn herengarderobe iets willen kiezen om aan te trekken. Het is nu zeer populair bij mijn klanten.

    Jana (25jarige Duitse):
    Een zeer irritant moment voor mij was wanneer een klant me te midden van de club een ruiker bloemen overhandigde. Ten eerste vond ik het een idiote situatie voor het oog van iedereen en in een club nog wel. Zeker voor hem was het een afgang van jewelste. En ten tweede heb ik een hekel aan bloemen. Ten derde kon ik er toch nergens mee naartoe! Voor de rest probeer ik klanten van alles te laten geloven, wanneer ik weet dat ze extra’s gaan lossen. Iemand die met attenties komt, die kan het gerust missen en heeft geld en tijd genoeg. Voor mij komt dit over als “ik weet anders toch niet waar ik met mijn geld naartoe moet”. Komt hard over van mijn kant, maar meestal hopen die klanten zelf ook meer te bereiken bij mij en is het een soort van emotionele chantage. Parfum, lingerie, betalende drankjes, sierraden, een waardebon van een kledingswinkel, pralines, een fles drank…etc. Het meest grappige was die keer toen ik eens samen met een klant coke gesnoven had op kamer. Hij had een stuk of 5 piepkleine envelopjes bij van elk 2 gram. Na het samen opsnuiven van 1 envelopje, mocht ik na de sessie de andere 4 houden. Dat was mijn fooi, zei hij! Na het praten over tatoeages en wat ik nog wou, ben ik er eens in geslaagd om een klant voor een dure en grote tatoeage laten op te draaien. Zijn voorwaarde was dat zijn voornaam klein en onopvallend in de tekening van de tatoeage moest verwerkt zitten. Daarmee stemde ik in en hij was in de wolken toen hij mee ging om de tatoeage te laten zetten. Een maand later heb ik de tatoeage laten corrigeren en de naam er uit laten verwerken. Was slechts een kleine kost in vergelijking met de totale kost van de tatoeage die ik trouwens al heel lang wou en nu voor een kleine prijs had. Na het zetten van die tatoeage heb ik die kerel zelfs nooit meer gezien.


    Sveta (29jarige Russin):
    Het spreekt voor zich dat we de heren klanten voor cadeautjes kunnen laten dokken wanneer we hen schaapachtig aankijken en terwijl hun kruis masseren. DVP’s die zeggen dat ze niet extra lief zijn om iets te bekomen (hetzij betalende drankjes in de club, fooien of attenties) liegen. Ik zie dagelijks actrices die verliefdheid faken in ruil voor materiële zaken. Ik ga mezelf niet goed praten of zeggen dat ik klanten niet bespeel om iets extra af te dwingen. Meestal kleinere zaken zoals parfum, lingerie, sierraden of pralines. Maar mobieltjes, drugs, juwelen of een dag outlet shoppen op volledige kosten van de klant, zijn dingen die wel wekelijks voorvallen bij meiden in de club waar ik werk. Ikzelf zal ook alles vriendelijk aanvaarden zolang ik er de klant niet buiten de club voor dien te ontmoeten. Dus geen weekendjes weg, dagjes shoppen of etentjes. Hoewel het wel bij regelmaat voorgesteld wordt. Misschien niet het duurste, maar wel het leukste wat ik ooit gehad heb was een raskat. Enkel daarvoor maakte ik een uitzondering en ben ik samen met de klant het dier gaan halen. Het kwam voort uit een zwak moment van mij waarin ik ooit tegen hem zei dat ik geen vent in huis zou willen, maar dat ik me thuis toch vaak eenzaam voel. Waarop hij niet reageerde, maar eerder eens mijn voorliefde voor katten had opgevangen. De volgende keer kwam hij met een foto op zijn mobiel van een kitten. Wanneer het dier oud genoeg was, mochten we het gaan halen. Van die vent wist ik zeker dat er geen bijbedoelingen waren en dat het een puur gebaar van vriendelijkheid was en zodus maakte ik een uitzondering. Ik ben nog steeds ontzettend blij met mijn kat.

    Dikke kus van Sveta en de ladies… blijf gerust cadeautjes meebrengen, lieve ijsberen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  29. Onderstaande 9 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 oktober 2016),Agronymus1 (31 oktober 2016),Bluebear (31 oktober 2016),Elmo3108 (31 oktober 2016),sofaking (31 oktober 2016),Teiresas (31 oktober 2016),Wentelt Eefje (31 oktober 2016),Wijze grijze ( 5 november 2016),yylover (31 oktober 2016)

  30. #67
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Frage Droogneuken:

    Wat is jullie mening over droogneuken en zit het in je servicepakket?




    Beata (32jarige Poolse):
    Veilig is het alleszins niet! Verkondigen dat het bij mij niet gebeurt, ga ik niet doen… Want dan zou ik liegen. Het hangt van de sfeer af, alsmede de netheid van de klant en de gevraagde service in de club. In mijn thuispraktijk geef ik ook Nuru-masages (dat is een japanse masage waarin je kruidensopjes gebruikt en elkaar er haast mee B2B inzeept en daarbij masseer je met de geslachten ook tegen elkaar aan) en droogneuken is daar een onderdeel van. Ten eerste is dit een duurder tarief en ten tweede verschonen we ons samen eerst.

    Jana (25jarige Duitse):
    Ik maak er geen probleem van en hou zelfs van het gevoel. Er is altijd risico, maar dat is minimaal. Zolang je niet tot penetratie komt, is het niet gevaarlijker dan pijpen zonder condoom. Het zou hypocriet zijn van te zeggen dat je droogneuken niet doet om die reden, maar dat je terwijl wel PZC aanbiedt in je standaardservice. Op die manier worden veel meer ziektes doorgegeven. Bovendien kan je voorvocht na droogneuken van je kruis wassen, terwijl voorvocht bij PZC op je smaak werkt en al binnen in je zit. Soms duurt een sessie lang en kan je niet meteen je mond ontsmetten met een spoelmiddel.

    Cosmina (27jarige Roemeense):
    Hangt af met wie. Wanneer ik het goed kan vinden met een klant en hij wil een op en top GFE, dan kan je er niet buiten, vind ik. Je kan er SOA’s mee oplopen, maar zelfs met zoenen en PZC kan dat gebeuren. Persoonlijk vind ik droogneuken lekkerder dan eigenlijke penetratie. Maar dit wil zeker niet zeggen dat ik het met meer dan de helft van mijn cliënteel doe.

    Ivanka (21jarige Bulgaarse):
    Als het gebeurt, dan omdat de klant er ongevraagd mee begint of omdat hij er op voorhand op aandrong. Uit mezelf zal ik het niet doen. Ik weet niet hoeveel risico er is bij droogneuken… Ik vind het simpelweg niet leuk omdat het toch een vrij persoonlijke aangelegenheid is.

    Gwen (33jarige Vlaamse escort op rust):
    Bij een escort die lange tijd bij klanten verslijt hoort dat er meestal bij. Zeker wanneer een GFE gewenst is. Ik had andere specialiteiten en trok meestal ook wel andere liefhebbers aan. Maar toch diende ik bij regelmaat met droogneuken aan de slag te gaan. Voor zover ik tegenwoordig weet bij de dames bij ons agentschap wordt er veel aan droogneuken gedaan en toch blijven ze over het algemeen goed gespaard van SOA’s. Dit wordt opgevolgd door maandelijkse controles. Het risico is dus niet zo groot ofwel werken we met een veiliger doelpubliek dan met de wandelaars die jullie clubs frequenteren. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar ik begrijp wel dat de meeste dames dit niet als aangenaam ervaren, want vocht van beide partijen gaat zich toch vermengen. Voor zulke gelegenheden had ik vroeger altijd zelf antibacteriële zeep mee om me achteraf te verschonen.

    Sveta (29jarige Russin):
    Volgens mij is het absoluut niet veilig. Ik denk zelfs dat je op die manier meer risico loopt dan bij PZC. Daarom ben ik er radicaal op tegen voor de job. Ik zou de waarheid pijn doen mocht ik zeggen dat het me nog nooit overkomen is, maar meestal probeer ik pogingen tot droogneuken subtiel te ontwijken. Indien er toch echt op aangedrongen wordt, dan zal het toch ook geschieden met een condoom. Meestal vragen klanten dit nooit op voorhand aan. Privé en wanneer je in een relatie zit, begrijp ik de deugt bij vrouwen wel. Bij mij is het andersom, maar veel vrouwen kunnen inwendig of door penetratie geen orgasme krijgen. Clitoraal lukt het wel en dan is droogneuken één van de mogelijkheden!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  31. Onderstaande 11 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 november 2016),Agronymus1 ( 4 november 2016),Bluebear ( 2 november 2016),Elmo3108 ( 2 november 2016),lekkersfan ( 3 november 2016),licky luke ( 3 november 2016),Pandabeer82 ( 2 november 2016),Sjeufke ( 2 november 2016),sofaking ( 2 november 2016),Teiresas ( 2 november 2016),Wijze grijze ( 5 november 2016)

  32. #68
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Frage Nieuwe wandelaars & nieuwe collegae:



    Hoe weet je welke service je collega bied en hoe lang duurt het vooraleer een nieuwe dame bekend is?
    Hoe lang duurt het voor een ijsbeer bekend is? (vraag van vrije jongen)





    Jana (25jarige Duitse):
    Ik interesseer me niet zoveel aan de andere dames en onderlinge concurrentie laat me koud. In omgang met andere dames (meestal alleen Duitse dames waar ik mee praat) komt de service wel eens ter sprake. Is men in ons wereldje altijd eerlijk? Nee, dus je weet nooit helemaal zeker wat of wat juist niet door andere dames geboden wordt. Nieuwe dames in de club worden wel vaak herkend vanuit andere clubs.

    Betreft ijsberen: ik heb vaste klanten en ik heb potentiele klanten. Net zo goed kom ik bepaalde mannen al jaren tegen, maar heb ik er nooit één vorm van interactie mee gehad. Ik schat nieuwkomers naar mijn eigen goeddunken in en probeer niet te veel te luisteren wat andere dames er over te vertellen hebben. Daar kan je niet op verder bouwen, want vrouwen zijn berekende liegebeesten.


    Beata (32jarige Poolse):
    Net als jullie lees ik ook op de fora. Van zowel klanten, als van de andere dames kom ik op die manier veel te weten. Wat dames onderling vertellen, dient altijd met een korrel zout genomen te worden. Niemand geeft haar geheimen prijs. Meestal beweren ze enkel de standaard handelingen te bieden, maar van andere dames of klanten hoor je dan dat ze zelfs extreme zaken bieden. Bij vrouwen onderling vliegen roddels in het rond. Over zowel wandelaars als DVP’s. Welke klanten zijn correct, welke zijn rijke stinkerds, welke zijn bullebakken en met wie moet je fel oppassen. Nogmaals: je kan er geen lijn op trekken, want om een voorbeeld te geven kan een DVP tegen de andere meiden zeggen dat een bepaalde klant gemeen is op de kamer en moeilijk doet bij de betaling… Terwijl ze die bepaalde klant enkel voor zichzelf wil houden. Zulke roddels hebben we snel door, want als betreffende klant zo’n eikel is, dan zou ze er niet telkens mee herhalen. Over andere DVP’s roddelen ze nog harder. Wanneer er een nieuwe komt en enkele dames kennen haar vanuit een andere club, terwijl ze geen competitie voor de betreffende meiden waren, dan krijgt ze al snel de naam van bitch die over lijken gaat.

    Hoe lang duurt het alvorens we iemand kennen? Wanneer er een nieuwe meid komt, dan “kennen” we haar snel van andere dames die eerder al in een club met haar hebben samengewerkt. Of we zoeken haar profiel op profi-sites op. Komt ze van ver en/of is het haar eerste keer in een saunaclub, dan is het een kwestie van dagen alvorens we weten welk vlees we in de kuip hebben. Voor zover het mij interesseert ken ik een klant vrij snel. Ik moet zijn hele levensloop niet weten, maar wel wat ie zoekt en wat zijn gemiddelde uitgaven zijn. Ook worden klanten die bv een domina zoeken al eens doorverwezen door andere meiden of stellen andere dames mij op de hoogte over betreffende klant.


    Cosmina (27jarige Roemeense):
    We kennen alles en iedereen vrij snel. Hetzij door mijn collega’s, het zij door de wondere wereld van het internet of het zij door de klanten zelf. Wanneer één van deze 3 bronnen het zegt, dan is het een roddel. Wanneer 2 van de 3 bronnen iets beweren, dan is het de bevestiging. Een klant die veel geld spendeert en flinke fooien geeft, die hebben we enorm snel in de smiezen. Een collega die bv seks zonder condoom biedt, dat weten we al binnen enkele uren. Prostitutie is in Duitsland enorm en uitgestrekt, maar zeker bij de Roemeense dames onderling, zijn we elkaar al wel eens ergens tegengekomen of we kennen elkaar via via. Nieuwe dames en wandelaars worden altijd nauwkeurig in de gaten gehouden en hun manier van doen verraadt ook al veel over hun persoontje.


    Sveta (29jarige Russin):
    Als je een mengeling van waarheid, geruchten en leugens wil, dan praat je met andere dames over de nieuwelinge. Als je enkel leugens wil, dan praat je met de nieuwelinge zelf… Wil je enkel haar service achterhalen, dan praat je met de klanten… Mits er rekening mee te houden dat mannen ook goed kunnen overdrijven. Een volledige waarheid, die kan je in een club of in de prostitutie in het algemeen nooit te weten komen. Noch de DVP’s geven zich bloot en ook niet de klanten! Eén regel moet je altijd in acht nemen: vrouwen in het algemeen minimaliseren alles. Mannen doen er dan weer bij alles een schepje boven op!

    Betreft klanten: vaste klanten of klanten die al minstens één keer bij waren, ken ik voldoende om me aan hen aan te passen. Door ook op verschillende fora te lezen (en ik kan Nederlands lezen) ken ik veel gezichten achter nicknames (zonder dat ze het zelf weten meestal). Binnen enkele dagen na een clubbezoek schrijven jullie erover. Was je met mij of heb ik je met enkele andere dames zien meegaan, dan kan ik je al meteen thuiswijzen. Wil ik meer te weten komen, dan zoek ik al jouw schijfsels op en je wil niet weten hoeveel jullie prijs geven van jezelf. Ookal geef je bepaalde zaken niet aan bij mij, alvorens we naar een kamer gaan: dan weet ik nog waar je kick ligt en hoe ik jullie het best naar een hoogtepunt breng. Je wil trouwens ook niet weten hoeveel er over staalharde erecties gesproken wordt en hoe vaak ik werkelijk alle moeite van de wereld had om een condoom over die slappe lul van diezelfde nerveuze kerel te trekken. Of hoe vaak men met mij naar verluidt uren geneukt heeft en uiteindelijk is de waarheid dat die personen al klaar kwamen na 2 minuten pijpen.

    Bij nieuwe wandelaars die voor het eerst in de club komen, ligt het eraan. Zoals ik zei ga ik zelf nooit op de klant af, maar wacht ik af. Diegenen die verwachten dat ik rond hun nek kom hangen, die interesseren me sowieso al niet. Naar mijn mening kan je wel makkelijk te weten komen of het super is of een totale tegenvaller. De extremen gaan mond aan mond rond bij de dames onderling. Het is over de grote grijze groep daartussen, dat er vaak door DVP’s onduidelijk over gedaan wordt. En dan ben je aangewezen op je mensenkennis.



    Groetjes van ons!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  33. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 november 2016),Agronymus1 ( 4 november 2016),Das ( 4 november 2016),Teiresas ( 4 november 2016),trickyD (14 november 2016),vrije jongen ( 4 november 2016),Wijze grijze ( 5 november 2016),yylover ( 4 november 2016)

  34. #69
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Frage Competitie en rivaliteit?



    Is er competitie of rivaliteit bij DVP’s onderling? En zo ja, hoe beleef je dat?




    Cosmina (27jarige Roemeense):
    Natuurlijk zijn er spanningen voelbaar. Je kan in een club tot een bepaalde groep behoren, maar uiteindelijk is het toch ieder voor zich. Zeker als het gaat om goede klanten, ontstaat er wel eens onderlinge ruzie wanneer meerdere dames hem als “hun” klant claimen. Mij persoonlijk kan het niets schelen betreft dat vaste klant gedoe. De klant komt om verschillende dames te kiezen en wanneer hij bij mij aan komt, dan ga ik hem niet wegsturen omdat mijn zogenaamde vriendin hem tot haar liefje gebombardeerd heeft. Ik ben wel competitief ingesteld en probeer in te schatten wat andere collega’s verdient hebben gedurende de dag. Ik wil niet noodzakelijk meer klanten afwerken, maar het streelt mijn ego toch wel als ik veel geld gemaakt heb op een dag. En dat wordt niet altijd in dank afgenomen of je maakt er weinig vrienden mee… Maar zoals gezegd: het is toch ieder voor zich in een saunaclub.

    Beata (32jarige Poolse):
    Tot niet zo gek lang geleden wou ik altijd wel de populairste meid zijn, maar het spreekwoord zegt ook dat hoge bomen veel wind vangen. Dus ik kreeg net zo goed met voor- als met nadelen te maken, betreft dat populair zijn. Nu leg ik minder druk op mezelf en de competitiviteit ebt toch wel weg met het ouder worden. Agressief rivaliseren met andere meiden is nooit goed. Je weet niet wie ze achter zich hebben (bv pooiers) en ze kunnen je bedreigen, opzoeken en aanranden of je als zogenaamde klant bezoeken en je er serieus van tussen nemen. Ik heb het vaak weten gebeuren met andere ambitieuze meiden. De gulden middenweg heeft me al die jaren tot hier gebracht. Je moet een zekere hardheid hebben en niet al te lief zijn voor je collegae, maar je moet ze ook niet de duvel aan doen en op elke klant springen waar zij hopen mee te kameren. Op die manier draai je niet lang mee in dit wereldje. Ik moet niet wedijveren met een halve saunaclub: ik heb een bepaald soort publiek en trek ook klanten aan die milf-types prefereren boven petite-types. In de club waar ik werk zie ik voornamelijk concurrentie tussen kliekjes van dames, veelal tussen nationaliteiten. En de Roemenen zitten er altijd wel voor iets tussen. Zelf zie ik dat als een voordeel, want in mijn club zijn weinig Poolse dames actief en ook daarvoor is een publiek. Iemand die bij ons een Poolse verkiest komt vrijwel zeker bij mij of een paar anderen terecht.

    Jana (25jarige Duitse):
    Zoals eerder aangehaald heb ik geen zin in rivaliteit of concurrentie. Ik kom voor mezelf en op zelfstandige basis. Als ik me goed voel, maak ik genoeg geld op een dag en als ik me minder voel, dan probeer ik er vroeger mee te stoppen. Ik houd me bitterweinig bezig met andere dames en bijgevolg kom ik ook weinig in situaties terecht. Wanneer toch iemand problemen met mij heeft of het op mij gemunt heeft, dan doe ik melding bij het clubmanagement. Vroeger ben ik wel eens een paar keer een andere dame in de haren gevlogen na provocaties, maar dan flikkeren ze je buiten en dat is ook geen oplossing. Wanneer een groepje dames echt iets tegen me heeft en dat ook laten merken, dan blijf ik even weg uit die club en ga tijdelijk in een andere club aan de slag. Zulke dingen gebeuren wel zelden bij mij.

    Sveta (29jarige Russin):
    Ik wil niet laf klinken, maar ik blijf altijd afzijdig wanneer er amok is tussen DVP’s. Om lang mee te draaien in de clubs, kan je beter nooit partij kiezen. Ik werk voor mezelf en heb geen “beschermer” en dan kan je het zeker niet hebben om een gemene ruzie met andere dames te krijgen. Gelukkig trek ik geen heibel aan. Ik behoor niet tot een groepje, bemoei me niet met andermans zaken en jaag niet actief op klanten. Dus ik ga ook in niemands vaarwater komen. Van nature ben ik nooit echt een competitiebeest geweest. Ik hou me enkel bezig met wat ik op een dag verdien en niet met wat de anderen mogelijk verdienen. Ik zie elke dag continu rivaliteit in de club. Tussen “beste vriendinnen”, binnen dezelfde nationaliteiten (bv de Bulgaarse en Roemeense hebben onderling een soort van hiërarchie) en tussen verschillende nationaliteiten. Cosmina zal het niet graag horen en natuurlijk is dit niet op elke Roemeense van toepassing, maar naar andere nationaliteiten of minderheden toe, zijn de Roemenen wel het meest agressief in hun concurrentiestrijd. Volgens mij heeft dat niet altijd te maken met het feit dat ze veelal met de meerderheid zijn, maar simpelweg ook omdat ze hun beruchtheid in ere willen houden of ook vaak een bende pooiers achter zich staan hebben. Er wordt niet vaak gevochten in clubs, maar als dames met elkaar op de vuist gaan, dan zijn het ook steeds weer Zigeunerinnen, Roemenen of Afrikanen.

    Kus, van Sveta en het team!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  35. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 november 2016),Das ( 4 november 2016),Teiresas ( 4 november 2016),Wijze grijze ( 5 november 2016)

  36. #70
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Ausrufezeichen Mededeling:



    Ik beschouw het als definitief en maak het hiermee officieel: Adelina is geen panellid meer.
    Ze zou ondertussen ook gestopt zijn als DVP en de draad als zelfstandige in Roemenië weer oppakken.

    Ik werd met haar in contact gebracht door een forumlid dat anoniem wenst te blijven. In een bepaalde saunaclub ben ik met haar kennis gaan maken en onze samenwerking zag er veelbelovend uit. Er waren zelfs meer plannen dan alleen maar vragen beantwoorden voor dit forum. In het begin kreeg ik altijd snel antwoord op een reeks vragen, maar bij een tweede reeks van 10 à 15 vragen, bleven de antwoorden uit. Met diezelfde reeks vragen ben ik al ver gevorderd en ze staan haast allemaal beantwoordt in het topic. Ik kan er niet verder op blijven wachten en ga niet meer met haar verder als panellid.

    We wensen haar allemaal veel succes in haar verdere leven.
    Haar antwoorden en medewerking waren kort maar krachtig.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  37. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 6 november 2016)

  38. #71
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Frage Ouders en familie:



    Wie is er op hoogte van jullie beroep?
    (vraag van Big30)



    Ivanka (21jarige Bulgaarse):
    Ik heb geen contact meer met ouders of familie. Eigenlijk met niemand nog op het thuisfront.

    Jana (25jarige Duitse):
    Enkele sporadische vriendinnen weten wat ik doe. Enkele ex-liefjes wisten wat ik deed. Voor mijn ouders en familie doe ik zogezegd iets totaal anders wat geld opbrengt, maar ik neem aan dat mijn ouders wel een vermoeden hebben.

    Gwen (33jarige Vlaamse escort op rust):
    In mijn omgeving denkt iedereen dat ik simpelweg mijn studies heb afgemaakt en werk heb in die richting. Niemand stelt vragen dat ik veel verdien en dat ik het navenant laat uitschijnen. Men weet nu ook niet dat ik mee een escortagentschap run. Toen ik jong was en een vette wagen kocht, draaide ik de waarheid een beetje om en zei dat het een bedrijfswagen was als extralegaal voordeel of op leasing-basis met maandelijkse afbetaling. Wanneer je als DVP werkt, dan kunnen best zo weinig mogelijk mensen daarvan op de hoogte zijn. Ook al stop je, het kan je je leven lang achtervolgen.

    Cosmina (27jarige Roemeense):
    Ik heb het lang kunnen verborgen houden, maar iedereen weet het ondertussen al! Mijn vader en zus praten niet meer met mij en mijn broers schamen zich voor mij. Het geld dat ik maandelijks opstuur wordt wel aanvaard. Voorts weten sommige vriendinnen het ook. Eerdere Roemeense generaties konden het hun familie makkelijker wijsmaken dat ze in Duitsland per dag 250€ met een normale job konden verdienen. Tegenwoordig weet iedereen in Roemenië exact wat een gemiddelde Duitser verdient. Dus je komt niet meer weg met fabeltjes. Men weet exact waarvoor jonge meisjes naar West-Europa gaan of hoe ze aan hun kledij, juwelen en vliegtickets komen. Roemeense ouders die hopen geld toegestuurd krijgen en dit ook aanvaarden, zijn hypocriet wanneer ze beweren dat hun dochter een reguliere job in Duitsland of Nederland heeft. Zulke ouders zijn geen haar beter dan pooiers en loverboys! En mijn ouders zijn ook zo in mindere mate. Ze willen er niets van weten en vinden het laag bij de grond… Maar ze hebben nooit een cent geweigerd, wetende dat die kwam vanuit de prostitutie.

    Beata (32jarige Poolse):
    Zwijgen is goud in onze branche. Des te minder mensen er weet van hebben, des te onafhankelijker je kan werken. Maar bij mij zijn niet alle bruggen opgeblazen en bovendien heb ik een dochter die full-time opgevoed wordt door mijn ouders. Dan kan je niet blijven liegen. Over de stripclubs ben ik altijd rechtuit geweest tegen hen en toen ik in Berlijn begon te werken heb ik ook direct toegegeven dat ik in de erotiek werkte. Dat ik seks had voor geld, heb ik nooit toegegeven aan mijn vader. Strippen was voor hem al ver genoeg over de grens en nu denkt hij dat ik erotische massages geef bij me thuis in Duitsland. Nooit hebben we het er met die woorden over gehad, maar mijn moeder weet het wel. Moeders voelen hun dochters nu eenmaal aan. Ze is daar niet gelukkig mee… Maar ze weet dat het einde in zicht is en dat ik het allemaal voor mijn kind doe.


    Sveta (29jarige Russin):
    Ik heb slechts met weinige familieleden beperkt contact en met de rest totaal niet meer. Ik kom haast nooit nog in Letland en zodus laat het mij koud wat ze weten en denken van mij. Eerst was ik een alcoholiste en vervolgens een hoer. Ondertussen zullen ze het wel allemaal weten. Mijn broer verhandelde drugs en dat is dan weer de lieveling van de familie.

    In de saunaclub schat ik dat 90% van de DVP’s ouders en familie wat wijs maakt over wat ze in NL of DL komen uitvreten. De meeste zeggen dat ze komen studeren (zodoende ze geen geld moeten opsturen)… Andere grote groepen maken hun ouders wijs dat ze een doorsnee job hebben kunnen versieren en dat ze daar vet voor betaald krijgen. Sommige beweren zelfs dat ze hier zangeres, danseres of actrice zijn. In hoeverre de leugens op thuisfront geloofd worden, dat weet ik natuurlijk niet. De meeste van ons zijn Oost-Europees, maar toch zijn er te veel cultuurverschillen om elkaar te begrijpen. Als Letse of Russische kan ik met zekerheid zeggen dat het voor familie onacceptabel is dat je dochter zich prostitueert.

    Lieftallige groeten,
    het panel
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  39. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 november 2016),Das ( 5 november 2016),sofaking ( 5 november 2016),Teiresas ( 5 november 2016),Wijze grijze ( 5 november 2016)

  40. #72
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Het is dat ik nu wat tijd heb in de te dure cafetaria in te drukke boekenbeurs en charmant gezelschap met een tegengekomen lelijke vriendin van haar zitten te zeuren bij elkaar dat ik tijd vind om nog eens op het forum te schrijven.
    beste SFL, je meiden laten niet het achterste van hun tong zien, maar dd afgunst en jallezie onderling is enorm extreem, enorm

  41. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    SFL ( 5 november 2016)

  42. #73
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Het is dat ik nu wat tijd heb in de te dure cafetaria in te drukke boekenbeurs en charmant gezelschap met een tegengekomen lelijke vriendin van haar zitten te zeuren bij elkaar dat ik tijd vind om nog eens op het forum te schrijven.
    beste SFL, je meiden laten niet het achterste van hun tong zien, maar dd afgunst en jallezie onderling is enorm extreem, enorm
    Ik zie dat je vol ongeduld zit te wachten op jouw vraag of dikke of dunne klanten... Binnen 2 vragen ken je eindelijk het antwoord. Ik ken het nu al... Het gaat je weer wakkerschudden, waarde vriend!
    Omtrent rivaliteit en concurrentiestrijd denk ik dat de antwoorden van de 4 dames allesomvattend zijn. Het heeft met handelingen te maken en niet zozeer met emoties zoals bv jaloezie.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  43. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 5 november 2016)

  44. #74
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Frage Animeren, jagen of afwachten?



    Welk type DVP ben jij; (en waarom?)
    -eentje die op een barkruk zit af te wachten tot de klanten naar haar toekomen en haar aanspreken?
    -eentje die probeert op te vallen door te dansen, in de kijker loopt en/of de tijd neemt om te presalen met een klant?
    -eentje die continu op zoek is naar klanten, deze vluchtig aanspreekt en zo snel mogelijk naar de kamer wil. Indien de klanten niet naar de kamer willen, dan stort ze zich al op een volgende prooi?



    Beata (32jarige Poolse):
    Tegenwoordig wacht ik meer af en zet ik me op een kruk totdat klanten naar me toe stappen. Al doe ik dat niet met een uitgestreken gezicht, ik probeer altijd wel te glimlachen en oogcontact te maken met aanwezige gasten. Heel soms ga ik wel wat animeren. Rond de paal hangen laat ik vanaf heden over aan de jonge generatie, maar ik kan mezelf altijd wel in de kijker lopen als ik mijn dagje heb. En het gebeurt toch ook wel (vooral bij klanten die ik reeds ken) dat ik hun een tijdje gezelschap hou voor een babbel. Zoenen en overdreven betasten laat ik wel niet toe in de openbare ruimte. Niet iedereen wil telkens met je herhalen en je moet de middenweg zien te vinden. Al weet je dat het er niet in zit die dag, dan moet je niet meteen weglopen van die klant, maar kan je toch nog blijven praten. Maar ook geen uur, natuurlijk. Ten eerste verdoe ik dan mijn tijd en ten tweede wil de klant misschien dringend met iemand anders wippen. Vroeger deed ik wel veel aan animeren. Ik hing regelmatig rond de paal mijn ervaringen te etaleren en liep veelal ook met ontblote boezem rond. Met subtiele aanrakingen kreeg ik meestal de prooien zover om met me naar de kamer te gaan.

    Jana (25jarige Duitse):
    Ik hang in de sofa, zoek oogcontact en wacht af. Wanneer ze zelf naar me toe komen, durf ik wel een hele tijd presalen. Als ik echt aanvoel dat het niets wordt en dat de klant zichzelf alleen maar zit te amuseren in mijn gezelschap, dan wens ik hem nog een fijne dag en hoepel zelf op. Als ik aanvoel dat ik veel mag verwachten, dan kan ik makkelijk een uur of langer presalen… Maar alleen als ik de zekerheid heb! Animeren in een club doe ik enkel tegen betaling zoals bv een gangbang of een lesbenshow. Zelf op jacht gaan vind ik goedkoop en triest. Wandelaars komen toch om te kiezen en moeten zelf maar naar ons toekomen. In het echte leven gaat een man toch ook altijd op de vrouw af… Of in een speelgoedwinkel gaat een kind toch ook iets kiezen en het speelgoed vliegt niet naar zijn kop. In de clubs zijn we allemaal hoeren en neuken we voor geld. Maar er zijn degradaties onder ons. Bij Duitse DVP’s onderling vinden we dat de jaagsters armtierige snollen zijn en ze hebben heus niet meer succes dan andere dames. Vooral wanneer ze afgewezen worden vinden we dat een vernedering van jewelste.

    Cosmina (27jarige Roemeense):
    Als het heel kalm en saai is, ga ik wel eens op jacht. Maar het is niet omdat een bepaalde klant wil gaan kameren, dat ik hem dan ook laat vallen als een baksteen en naar de volgende hop. Nee, ik probeer het zo oprecht mogelijk laten aan te voelen. Een klant die nu of vandaag niet met mij naar de kamer wil, kan daar misschien straks of een volgende keer wel zin in hebben. Over het algemeen animeer ik het meest. Ik zorg dat mijn aanwezigheid niet onopgemerkt blijft, ik flirt met wandelaars en tracht met elke aanwezige (behalve diegene die ik echt wil mijden) wel oogcontact gehad te hebben. Onderschat de kracht van oogcontact niet… Bij oogcontact kan je meteen ondervinden wie wel of geen interesse heeft… Wie twijfelt of nog over de streep wil gehaald worden. Verder is het ook de kunst door op te vallen en qua lingerie, make-up en schoeisel lijkt het allemaal op elkaar en iedereen speelt zijn troeven uit. Bv een sexy kont hijs je in een string om ze te accentueren. Maar ik probeer er ook vooral op een andere manier uit te springen. Ofwel ga ik bij enkele blonde dames staan en als donkerharige vang je dan snel het meeste aandacht. Of ik heb een bleke huid en lichtgroene ogen en ga bij de dames staan met een donkere huid en donkere ogen. Deze voorbeelden hebben een kleine impact, maar je loopt er mee in de kijker. Of je valt op zonder dat je je uitslooft en ook dat is een kunst.

    Ivanka (21jarige Bulgaarse):
    Ik jaag en persoonlijk vind ik dat ik mijn kostbare tijd verdoe als ik bij iemand blijf hangen die geen interesse heeft. Ik heb de afgelopen tijd alles geprobeerd en dit levert me toch het meeste geld en werk op. Als je afwacht, wacht je lang en er komt bijna niemand. Van het animeren profiteren de klanten alleen maar. Ze zoenen en betasten jou de hele tijd en uiteindelijk haken ze af. Dus je hebt het allemaal gratis moeten doorstaan. Bijgevolg ga ik van wandelaar naar wandelaar en als ik merk dat er niets in zit, ben ik na 5 minuten al weg. Bij twijfel probeer ik het wel wat langer, maar ik ga er ook geen 10 minuten aan verschijten.

    Sveta (29jarige Russin):
    Ik ben een afwachter. Hetzij in de sofa, hetzij op een barkruk. Oogcontact en je meest uitdagende poker-face opzetten, zijn voldoende. Noem me ouderwets, maar ik vind nog altijd dat het aan de man is om op een dame af te stappen. Zowel in een club als in real life. Het animeren heb ik genoeg moeten doen als escort en in de afzuipbar, alleen lagen daar de tarieven hoger. In een saunaclub ga ik het heus niet gratis doen met de kans dat je er toch geen extra kamers mee kan maken. Mannen die het echt op mij gemunt hebben, die komen wel naar me toe of vinden wel een andere manier om contact te leggen. Bv gebeurt het vaak dat een ietwat verlegere man zijn vriend naar me stuurt met de vraag of ik tijd heb voor hem. Daar maak ik dan een uitzondering voor. Voor andere dames en klanten oogt het zielig wanneer een collega de mannen opjaagt. Even voorstellen en dan meteen vragen om naar de kamer te gaan… Meestal is het antwoord nee en dan lopen ze al meteen door naar de volgende wandelaar, die dat trouwens gezien heeft en er dan ook geen zin meer heeft. Ik begrijp niet hoe die dames nog zelfzeker kunnen overkomen als je op 10 keer 9 keer afgewezen wordt. Ze hebben ook geen enkele trots meer om zo in een wereld van betaalde seks te moeten bedelen. Naar mijn indruk is de meerderheid een animeerder of een afwachter. De meiden die agressief jagen blijven nooit lang in dezelfde club.


    Doei,
    Sveta & Co
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  45. Onderstaande 12 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 november 2016),Agronymus1 ( 6 november 2016),biged ( 5 november 2016),Bluebear (12 november 2016),Das ( 5 november 2016),langlekker ( 5 november 2016),Meme Moo ( 5 november 2016),sofaking ( 5 november 2016),Teiresas ( 5 november 2016),trickyD (14 november 2016),Wentelt Eefje ( 6 november 2016),Wijze grijze ( 5 november 2016)

  46. #75
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Frage Voorkeur lichaamsbouw klanten:




    Vraag van Deket: heb je liever dikke of dunne klanten? Met welke types is het het gezelligst? Welk lichaamstype geniet je voorkeur?




    Gwen (33jarige Vlaamse escort op rust):
    Dit is niet echt een specifieke vraag. Ik hou niet van mannen die vel over been zijn, net zo min als van normale slanke mannen die veloverschot hebben na een dieet. Maar ik heb ook een hekel aan moddervette gasten. Zij hebben vaker last van geurtjes, uitslag, schimmels op plaatsen waar het altijd vochtig blijft, ook al wassen ze zichzelf vooraf. Wat mijn persoonlijke smaak betreft: niet te gespierd en niet te vet, wel een strakke kont. Een normale sportieve lichaamsbouw. Voor de job maakt het mij eigenlijk weinig uit. Iemand die bv groot is mag van mij een maatje meer hebben in tegen stelling tot iemand die klein is. Maar ik hou niet van extremen. Gezelligheid of jovialiteit hangt van persoon tot persoon af en heeft geen zak te maken met iemands lichaamsbouw!

    Sveta (29jarige Russin):
    Slank en niet klein… Daar hou ik het meest van. Als DVP stoor ik me niet aan een buikje of zwembandjes bij de klant. Ik heb alleen een hekel aan mannen met veel lichaamshaar of die overdadig zweten. En dat kan bij alle types voorkomen. Natuurlijk zeggen we wat de mannen willen horen. Iemand die dik is, hem stellen we op z’n gemak dat we wel van een maatje meer houden. De ergste zijn meestal de bodybuilder types. Die gasten zijn nog meer onzeker over zichzelf dan een puberaal meisje. Hoewel ik niet kick op een overdreven spiermassa, maak ik die heren toch wijs dat ik hun lijf het einde vind. Qua gezelligheid kan het bij iedereen een andere kant uit. Daar heeft de lichaamsbouw naar mijn ondervinding niks mee te maken.

    Jana (25jarige Duitse):
    Puur lichamelijk vind ik een sixpack bij een man wel aantrekkelijk. Maar meer dan lichamelijke kenmerken laat ik me toch leiden door karakter en uitstraling. Zelfzekerheid is zeer belangrijk. Slanke mannen zijn beter in vorm en leveren betere seks dan vette mannen… Dat is niets nieuws. Dikke mannen zijn meestal wel zachtaardiger of proberen op andere vlakken te scoren. Voor de rest moet je gezelligheid van persoon tot persoon bekijken. Maar aan gezelligheid heb ik sowieso weinig verhaal, want het is mijn werk en niet een kroegmaatje.

    Ivanka (21jarige Bulgaarse):
    Per halfuur of uur op de kamer maakt het mij niet uit hoe gezellig het is. Ik wil het gewoon niet zwaar hebben en geen pijn moeten verduren. Ik kan er ook geen antwoord op geven wie het gezelligste is, want ik probeer dikke mannen zoveel mogelijk te vermijden. Ze wegen te veel als ze op je liggen en meestal vragen ze ook altijd om meer. Ze zweten ook harder en visueel maakt het dat voor mij ook niet makkelijker.

    Beata (32jarige Poolse):
    Maakt voor mij weinig uit. Pakweg 85% van de mannen die bij mij komen is mijn type totaal niet. Mijn type is jonger dan mezelf, groot en heeft een sportieve lichaamsbouw (type zwemmer: brede schouders dus). Natuurlijk prefereer ik eerder een slanke man ipv iemand die moddervet is en die zijn gereedschap niet een meer ziet hangen vanwege zijn buik. Maar dat is dan puur fysiek. Qua inkomsten valt het toch een tikkeltje op dat dikke mannen meer consumeren en makkelijker fooi geven. Daar slankere mannen soms de hele kamasutra in de kamer willen afwerken, zijn gezette en kloeke kerels toch wat rustiger en willen ook vaker van een massage genieten. Met hen hoeft het ook niet continu seks te zijn… Op dat gebied is er misschien bij de zwaarlijvige mannen meer tijd en ruimte voor gezelligheid. Maar in de eerste plaats hangt het toch van persoon tot persoon af.

    Cosmina (27jarige Roemeense):
    Persoonlijkheid komt voor mij toch op de eerste plaats. Iemand die zichzelf ook kan relativeren, respectvol en humoristisch is, heeft mijn aandacht al voor een groot deel. Voor mij geen afgetrainde fitnessboys of voetballerstypes die meer met hun schoeisel, kledij en haar bezig zijn een doorsnee vrouw. Een echte man staat niet langer dan mezelf voor de spiegel. Een bierbuikje of een beetje mannentieten, maakt mij ook niet uit. Ik hou niet van moddervette gasten die zich laten gaan of ziekelijk magere panlatten. Zeker spierbundels die alleen maar rijst en kip vreten ergeren me. Een levensgenieter die alles onder controle houdt is leuker. Dus qua gezelligheid ga ik voor de levensgenieter. Maar dan wil ik ook niet beweren dat het een levensgenieter van over de 100kg moet zijn.

    Ik begrijp de vraag wel omdat men toch niet zeker weet wat de gedachten van een DVP zijn, wanneer je haar betaald om je te plezieren. Daar hoort ook bij dat het ego opgekrikt wordt. We zullen je altijd vertellen dat je er leuk uitziet en dat je minpuntjes al bij al wel meevallen. Tegen een dikke zullen we zeggen dat we een maat meer tof vinden. Van een magere zullen we zeggen dat hij geen spierbundel moet zijn om er leuk uit te zien en van een spierenboy zullen we vol bewondering zeggen dat hij sexy is. Het is ons beroep om de klant op te hemelen en we zeggen doorgaans wat ze graag willen horen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  47. Onderstaande 10 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 november 2016),Bluebear (12 november 2016),Das (12 november 2016),Kwakje (16 november 2016),langlekker (12 november 2016),rmjhexe (12 november 2016),sofaking (12 november 2016),Teiresas (12 november 2016),Wentelt Eefje (16 november 2016),Wijze grijze (12 november 2016)

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60