Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 321
  1. #151
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    volgens mij waren ze trouwens dat vloertje strak tegen mekaar aan het leggen... zal dat hout niet uit gaat zetten als daar straks vol de zon op staat. Nu ligt dat toch ook niet strak tegen mekaar..
    Ze willen zelfs met een vloer gaan werken die ze elektrisch kunnen verplaatsen ?

  2. #152
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard

    Gisteren (zaterdag) mijn vrijkaartje verzilverd voor de Villa. Het was al weer een paar jaar geleden dat ik in VV was. De club is zelf zoals eerder gemeld op een paar punten verbeterd. Whirlpools die een beetje in de weg stonden zijn weggehaald. Receptie verplaatst. Kleedruimte is weer wat aangepast met betere kastjes.

    Ik was expres niet al te vroeg in de middag gegaan omdat ik uit de berichten op dit forum het idee kreeg dat het 's middags wat rustig is in VV. Op het terras eerst maar eens genoten van het voorjaarszonnetje en wat bijgepraat met een paar andere gasten waaronder een paar plezante gasten uit het Vlaamse land. Als trouw GT ganger ben ik gewend aan wat meer hectiek op de zaterdagmiddag (en grotere aantallen dames). Maar om zo rustig in het zonnetje te zitten en af en toe aangesproken te worden door een dame (bist du fur das erste mal hier?) heeft ook wel wat. De dames komen in VV zeker minder gehaast over dan in GT.

    Vandaar dat ik ruim de tijd heb genomen om de line up in me op te nemen. Zeker vanaf een uur of 5 kwamen er nog behoorlijk wat bij, die er heel goed uit zagen. Dus dat geduld werd beloond.
    Na enig wikken en wegen gekozen voor Corinna. Een prachtig schepseltje uit Roemenenland. Uitstekende GFE service. uurtje geweest (let wel: Tarief is hier 100 Euro voor een uur). Een aanrader.

    Later op de avond werd het behoorlijk druk in de bar. Ook met gasten die het graag breed laten hangen met emmers vol Bacardi cola etc.. Prima, ga gerust je gang. Ik red me verder wel met de aanwezige dames.

    Een van mijn Vlaamse vrienden bezorgde me een prachtige Spaanse dame met superstar-achtige looks. Aitana. Slank ,strak wit shirtje aan met een tanga eronder en een paar prachtige volle billen. Ook daar heb ik een heerlijke GFE sessie mee gehad. Ze is duidelijk nog nieuw en wat onwennig in het vak maar als je haar met respect behandeld krijg je het dubbel en dwars van haar terug.

    cheer.gif

    Terug in de bar zat de party stemming er goed in. De DJ draaide mainstream techno, wat ook prima doorkwam. Er werd volop gedanst door de dames.
    Ben rond half twee de weg richting Venlo opgedraaid, terwijl het feest binnen nog volop in gang was.

    Al met al een prima ervaring. Hier zien ze me zeker snel weer terug.

  3. Onderstaande 12 leden hebben Van Dattum bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 april 2014),bergm550 ( 6 april 2014),Big30 ( 6 april 2014),Bluebear ( 6 april 2014),gignnl ( 7 april 2014),hp001 ( 6 april 2014),Johnny Bravo ( 6 april 2014),Megaboob ( 6 april 2014),Rex ( 7 april 2014),rob45 ( 6 april 2014),uurtje ( 6 april 2014),Wijze grijze ( 6 april 2014)

  4. #153
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Dat je het de club top vindt bevistigt weer eens wat over gt beren. We hebben nu dus reclamezuilen - inmiddels weer aan de bak im de extra kaarten voot phg terug te vetdienen - en een gaytay beer die in vv het walhalla hebben gevonden... Dat geeft toch aan dat we met een topclub vandoen hebben!

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk

  5. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra ( 7 april 2014),MiniME ( 7 april 2014),Van Dattum ( 6 april 2014)

  6. #154
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Het staat en valt bij bezetting... goeie bezetting leuke dag, slechte bezetting slechte dag..


  7. #155
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Dat je het de club top vindt bevistigt weer eens wat over gt beren. We hebben nu dus reclamezuilen - inmiddels weer aan de bak im de extra kaarten voot phg terug te vetdienen - en een gaytay beer die in vv het walhalla hebben gevonden... Dat geeft toch aan dat we met een topclub vandoen hebben!

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk
    Beste Vrije jongen. Ik heb geprobeerd je bericht te begrijpen, maar het wilde me niet echt lukken. Ik ga er maar vanuit dat het hier een compliment betreft. Groeten van een blije gaytay beer (die ook heel veel andere clubs van binnen gezien heeft) ....

  8. #156
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Berichten
    238
    Discussies
    11
    Thanks
    143
    Thanked
    94 in 50 posts

    Standaard

    Ik snap er oook helemaal niks van.
    Geen brood van te bakken, schrijf dan niks.

  9. #157
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Dat je het de club top vindt bevistigt weer eens wat over gt beren. We hebben nu dus reclamezuilen - inmiddels weer aan de bak im de extra kaarten voot phg terug te vetdienen - en een gaytay beer die in vv het walhalla hebben gevonden... Dat geeft toch aan dat we met een topclub vandoen hebben!

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk
    Vertaling Google translate:

    Dat je het een top club vind bevestigd weer eens wat over GT beren. We hebben nu dus reclamezuilen - inmiddels weer aan de bak in de extra kaarten voor PHG terug te verdienen - en een GayTay (verwijzing dat GT beren homo's zijn) beer die in VV het walhalla hebben gevonden... Dat geeft toch aan dat we met een topclub vandoen hebben!

  10. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME ( 7 april 2014)

  11. #158
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van Dattum Bekijk bericht
    Beste Vrije jongen. Ik heb geprobeerd je bericht te begrijpen, maar het wilde me niet echt lukken. Ik ga er maar vanuit dat het hier een compliment betreft. Groeten van een blije gaytay beer (die ook heel veel andere clubs van binnen gezien heeft) ....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie1111 Bekijk bericht
    Ik snap er oook helemaal niks van.
    Geen brood van te bakken, schrijf dan niks.
    LOL.......... deze reacties bevestigen nogmaals het volgens mij toch vrij heldere statement van Vrije Jongen!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  12. #159
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Dat je het de club top vindt bevistigt weer eens wat over gt beren. We hebben nu dus reclamezuilen - inmiddels weer aan de bak im de extra kaarten voot phg terug te vetdienen - en een gaytay beer die in vv het walhalla hebben gevonden... Dat geeft toch aan dat we met een topclub vandoen hebben!

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk
    Vertaling vanuit de DALTON-KRANT:

    VOOR WEINIG GELD VEEL ZUIPEN.

  13. #160
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Graag nu weer relevante VV ervaringsberichten ipv berichten waar IJsberen en of Clubs als clans of zuilen worden bestempeld ... .
    Van Dattum bezocht trouwens al de clubs in Hessen voordat veel beren hier deze clubs überhaupt uit eigen ervaring kenden .

  14. #161
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag nog even met een Oostenrijkse dame wat bijgepraat leuke en mooie blonde meid wel half Roemeens maar dat is alleen het onderste gedeelte.
    Ze heeft echt een spontaan en mooi gezicht en is zeker de moeite waard als je de rest van haar lichaam ziet.
    Ik ben helaas niet met haar mee geweest omdat ik mijn bijrijder op moest halen bij een andere club en zelf ook net terug was van een kamertje met Corina Roemeens meisje lakker strak en goed op de kamer.

    Er waren trouwens nog een aantal mooie meiden die ik nog niet eerder had gezien en dan komen er deze week nog enkele ( die foto's waren al op de watsapp van Beate.)
    De Spaanse Ellen komt donderdag avond aan in Düsseldorf die foto's heb ik al aan Big30 gestuurd en heeft haar al op het forum geplaatst.

    VRIJDAG WEER EENS GAAN KIJKEN OF DEZE PAELLA DAME OOK LEKKER IN BED IS.

    En natuurlijk de Oostenrijkse schnitzel even een beurt geven.( ik heb het idee dat ik deze dame wel weer eens flink hard kan nemen omdat ze natuurlijk flink hout gewend is in Oostenrijk kan ze deze plinten ook wel aan )
    Ik wil weer eens zwetend van de kamer afkomen en half kruipend desnoods dan zal ik haar op de kamer betalen zodat ze niet mee de trap op hoeft te kruipen maar eerst bij kan komen van de veldslag.

    Ik ga nu maar even snel naar het Baekenlandplein om me even af te reageren omdat de adrenaline al tot in mijn strot omhoog komt en ik me snel moet laten verwennen om me zelf niet op te blazen en uit met Jeans knal.
    Dus mensen tot .........................

  15. Onderstaande 3 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 april 2014),papi ( 9 april 2014),Rex ( 7 april 2014)

  16. #162
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Woensdag 9 April

    Die middag ben ik een paar uurtjes (ruim 2 dus maar) in de Villa geweest en was weer relaxed en al rond 13 uur waren er zo'n 12-15 dames in het pand aan het rond-paraderen...wat ze overigens veel meer moeten doen dan een beetje aan de toog te hangen. Wat me wel opvalt is dat er best een groepje altijd is die gewoon wat verveeld erbij zitten, maar daarentegen is er ook een aantal meiden dat wat actiever oogcontact zoekt en open staat voor een een contactmomentje.

    Veel Roemeense meiden weer, waaronder mijn favoriet de Spaans-Roemeense Catalia, weer even mee gebabbeld, maar had zin in een andere meid, een blonde deze keer. Eerst wat lopen klooien met het blonde vriendinnetje van Catalia, de eveneens Spaans-Roemeense Alicia of Alessia, weet ik veel, maar ze was nog niet los te wrikken. De Moldavische Loreana daarentegen had er wel zin in, en ik ook , nadat ik al bijna een uur had 'verspild' met slap ouwehoeren met de meiden en een andere beer uit NL, die er al zo vaak komt dat die ook af en toe even aan het werk gaat met de laptop om de boel draaiende te houden
    Loreana dus; slank, B-cupje, hele lange blonde krullen, mooi koppie. Wij naar de kamer en na wat aanklooien op het bed (zoenen doet ze wat zunig...kusjes alleen) ging ze voluit met pijpen en goed ook; eerst zittend, daarna verder op het bed. Ik liet haar lekker gaan, maar ik hield het al niet meer (slechte voorbereiding weer eens, veel te geil en stond al op springen) en dus een gevalletje 'premature'. Ok dan, nog een beetje op het bed; zij mij proberen over te halen voor een vol uur...mmmm, toch maar niet, ik had nog een optie lopen;
    Naar beneden voor wat lunch en een sigaretje en vervolgens die blonde Alicia (redelijk lang haar in een paardenstaart) gewenkt en lekker aan de bar mee klooien en opgeilen (lekkere volle tieten) om vervolgens heel rap naar boven te gaan; hele goede beslissing aangezien zij voluit zoent en heerlijke pijp/bef/neuk sessie mee gehad. Ook lekker om bij haar op z'n Spaans te doen uiteraard, wel zo toepasselijk. We hadden een kamer met bad, maar daar kwam ik pas naderhand achter....voor de volgende keer wel lekker als ik een uurtje wil pakken. Helaas moest ik er weer vandoor om op tijd op de golfbaan te staan...jaja het was weer hard werken afgelopen woensdag!
    Ciao amigos

  17. Onderstaande 3 leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 april 2014),Don Rudo (12 april 2014),hansdordt (12 april 2014)

  18. #163
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht


    Deze niet onappetijtelijke dame genaamd Helen zal donderdag in de loop vd avond in de Villa arriveren. Als vermeld zullen deze week ook 2 nieuwe Russinnen beginnen. Welke dag is nog niet bekend.
    Ze was gisteren inderdaad aan het werk in de Villa. Morgen meer nieuwe foto's van VV aanwinsten!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (16 april 2014)

  20. #164
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Het was gisteren een heerlijke middag en avond om in de tuin te genieten dus nadat ik Big30 bij PHG had gedropt zelf terug gereden naar de Villa.
    Salitos hing al met een lekker meisje wat ik ook al eens uitgewoond heb op de bank en ik na een tijdje met Gatenvuller in de tuin een koffie de sauna in.
    Corina kwam lekker bij me op de bank liggen na het voortreffelijk eten,maar ik wou eerst eens naar de kamer met Hongaarse Klara.
    Dit was ook een super sessie en daarna een sauna genomen.
    Ik kreeg een aantal foto,s mee die ik aan Big30 heb doorgegeven van meisjes die vandaag en volgende week komen.
    Deze zal Big 30 bijvoegen.
    Rond 23.00 u Big30 weer opgehaald en nog snel even met Picasso bijgekletst .

  21. Onderstaande 5 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (13 april 2014),Bluebear (12 april 2014),Don Rudo (12 april 2014),Iamlonely (12 april 2014),uurtje (12 april 2014)

  22. #165
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard



    Natalia ist Zuruck !! Neu Aljena und Angela, zwei Russinen in die Villa dieses Wochenende
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 april 2014 om 21:33

  23. Onderstaande 3 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 april 2014),Manni1A (13 april 2014),Pietjepik (19 april 2014)

  24. #166
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Grefrath, 9 april 2014

    Het is een druk bestaan momenteel en daardoor wil de kuierlatten pakken er nog wel eens bij inschieten. Gelukkig vond ik woensdag middag nog even tijd en na lang wikken en wegen besloot ik toch maar naar Villa Vertigo te rijden. In Ying Yang zou ik vast en zeker in herhaling gevallen zijn met oude liefdes, in Brüggen schijnt een kudde olifanten ontsnapt te zijn uit de tiergarten en al weken de GT bezet te houden afgaande op de berichten die ik lees op dit medium. Living Room viel af in verband met de beperkte tijd want al neem ik het me nog zo goed voor het verlaten van dit aardse paradijs is altijd het grootste obstakel! En ik hoopte natuurlijk vurig dit ik Anna de Griekse godin tegen het bevallige lijf zou lopen.

    De weg naar de villa verliep zonder obstakels, dit keer al thuis gedoucht en geschoren zodat dit niet bij een wasbak langs de A67 hoefde plaats te vinden en het ontvangst was zoals altijd aller vriendelijkst! Bij Darius de standaard dranken besteld en maar eens een gokje gewaagd bij de eenarmige bandiet! Dit moest wel een prima dag gaan worden want binnen no time werd er een aanzienlijke winst geboekt op de bandiet! Zo dat is alvast 1-0 voor mij dacht ik, maar na een grondige inspectie van het pand moest ik concluderen dat mijn Griekse godin nog steeds afwezig is! Vast in dienst getreden bij een of andere pannenkoekenbakker want na mijn tournee in Spanje is er taal noch teken van haar vernomen.

    Ineens viel mijn oog op een hoe zal ik het noemen anders dan doorgaans geklede dame! Een leuke kort jeansbroekje en een wit topje accentueerde haar prachtige figuur!
    Mooie hoge pisbak dat zag ik al meteen en ook nog een heldere frisse blik! Wat echter meer mijn aandacht trok was de alcoholische versnapering die zij tot zich nam zo vroeg in de avond. Hier moest zo kan ik alleen maar concluderen sprake zijn van aan anfanger of een doorgewinterde alcoholiste. Ik besloot de gok te wagen en knoopte een gesprekje aan met de knappe verschijning!

    Ze bleek Alona te heette en kwam uit Sotsji, jawel beste heren de jackpot was gevallen! Ineens werd het mij allemaal duidelijk ze zijn helemaal geen nieuw terras aan het aanleggen! Dit wordt het medalplaza van Grefrath, verder zal er nog een tent verrijzen het Warsteiner house hier zal een 2e rangs schlagerkoning de medaille winnaars van de dag toezingen, lallende en dronken Duitsers met braadworsten in hun klauwen juichen de winnaars als heuse volkshelden toe en het wir wollen mehr klinkt uit duizenden kelen. De winnende ijsbeer wollte dat ook graag aber hat nicht mehr genug centjes mit!:smile:
    Sotsji en Hollanders dat bleek eerder dit jaar een gouden combinatie, dus ik was al meteen over de streep! Toch stelde wij een kamergang nog even uit en babbelde wat over de situatie in Rusland. Poetin of Obama? En namen voor de zenuwen nog een whisky cola! Wij rookte gezamelijk een sigaret en ik besloot voor dat wij alle politieke vraagstukken in deze wereld beantwoord hadden over te gaan tot de beroemde sleutelvraag!

    Ze lachte en zei ok but i am new you need to be the teacher! Oei, oei meteen schoot weer de Wijze Grijze academy door mijn hoofd!
    Als ik ooit kans wou maken hier hoogleraar te worden moest ik nu aantonen uit het juiste hout gesneden te zijn, en zeg nou zelf wat is er mooier als een onschuldige onbedorven schoonheid! No problem zei ik en ze haalde snel een sleutel. Ze liet met het kamernummer zien en vroeg of ik wist waar het was!
    Dit bevestigde nog eens dat haar eerdere verhalen niet op leugens gebaseerd waren, met een lach stelde ik haar gerust en zei dat ik toevallig wel wist waar kamer sexs was!:smile:

    De deur was nog maar amper in het slot gevallen of de warming up ving direct aan! Als een Russische militaire colonne die binnenkort het Oostelijke deel van de Oekraïne binnen valt werd de aanval ingezet! Heerlijk tongzoenen waarbij we elkaar langzaam uitkleden. Overigens als alle Russische soldate zo zijn, dan vrees ik dat ze de wereld gaan veroveren! Ik grijp in ieder geval meteen na de witte zakdoek en begin er triomfantelijk mee te zwaaien! Mijn handen gingen door haar prachtige blonde krullen en even leek het of ik gewoon met een vriendinnetje in een of andere hotelkamer aan het vunze was! Heerlijk ze trok de handdoek van mijn middel en kon een klein vreugde kreetje niet onderdrukken! Ik duwde haar op bed en gewillig spreidde ze haar benen, ik begreep de boodschap en na een diepe tongzoen verdween mijn hoofd tussen haar benen.

    Ik nam haar eens flink onder handen volgens een strak tijdschema, wil je olympisch goud winnen dan moet je er vol voor gaan en dat deed ik.
    De eerste ronde werkte ik af in 36.0 en ik hoorde een euforisch geluid. Het leek wel alsof ik op de olympische schaatsbaan onderweg was naar een nooit eerder vertoonde stunt en het publiek stond te joelen en te stampen op de banken. De tweede ronde ging in 36.1 en ik werd aangemoedigd om door te gaan. De derde ronde ging in 36.0 er zat zowaar weinig verval in en dat zonder middelen die op de verboden lijst staan! :smile: Strijdend ging ik verder weer een rondje 36.1 en ik voelde de verzuring nu optreden in mijn smoel zoals Jorrit Bergsma die gevoeld moet hebben in zijn benen op de 10 kilometer! Het stadion explodeerde maar ik wist van geen ophouden, gedragen door zoveel succes leek het als vanzelf te gaan! 36.2 en weer werd ik aangemoedigd, 36.3 met een slotronde van 36.4! I did it!

    Mijn inmiddels keiharde pik werd door haar vakkundig onder handen genomen, een prima blowjob zonder meer maar ik was inmiddels zo geil dat ik een nieuwe tak van sport aan de winterspelen wou toevoegen! Ringsteken op de scheve schaats! Ze wierp me een condoom toe en hoopte dat ik wel het aerodynamische pak speciaal door Durex ontwikkeld voor rijden op de scheve schaats aan zou doen! Regels zijn regels en ik hijsde me snel in het pak! Als vanzelf stak ik door de ring en ook hier kwam ik tot bovenaardse prestaties. Van al dat sporten zeker topsport begin je wel aardig te zweten we waren dan ook allebei aardig klam van het zweet! Na twee gouden medailles werd het toch even tijd voor een douche en een sigaretje! In opperbeste stemming verlieten wij de kamer, even snel wat eten en dan vlug weer terug!

    Binnen het uur waren we weer terug op een kamer beland en ook nu weer draaide ik rondjes op haar schaatsbaan, nam zij mijn olympische fakkel stevig ander handen en werd er nog ring gestoken op de scheve schaats vanuit verschillende posities! Even dacht ik dat het ging eindige in een FT, maar net op tijd sprong ze van het ijs!:smile:
    Ik complimenteerde haar met haar sportieve kwaliteiten en ze zei this is no sex, this is love!
    Ik nam een douche en reikte de premie uit aan de winnares van de dag, helaas zal ze niet lang blijven maar ik hoop haar snel weer terug te zien!
    Ik nam afscheid van de villa en reed als een gesloopte sporter met een euforisch gevoel naar huis, het zoet van de overwinning smaakte prima!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  25. Onderstaande 15 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (13 april 2014),Bluebear (14 april 2014),Boy69 (13 april 2014),dbd67 (13 april 2014),Don Rudo (14 april 2014),goldstar (16 april 2014),harrie1111 (13 april 2014),Jansen (13 april 2014),Megaboob (13 april 2014),MichelJ (15 april 2014),Pietjepik (19 april 2014),Ricardo Banana (14 april 2014),Van Dattum (13 april 2014),Wijze grijze (14 april 2014),Willi69 (13 april 2014)

  26. #167
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Gisteren had ik opeens erg veel zin om naar de Villa te rijden, zo gezegd zo gedaan… eigenlijk een beetje domme keus omdat je ook gratis op zondag kun, maar goed…. Ehmzz de drang was te hoog!, dan ook nog een halfuur na 18.00 uur aankomen… betekend € 60,- entree . ’t Is al weer een tijdje geleden dat ik er was, en zoals verwacht er is t een en ander veranderd. De kastjes hebben nu een elektronisch systeem, wat goed werkt. Ben je je druppel (sleutel) kwijt kost je dat € 100,00.

    Een aangename verandering is dat je zelf je jas kunt pakken, in een fatsoenlijke maat, vroeger liep je nog wel eens in een veel te kleine badjas. Eenmaal binnen bleek het erg rustig, het eten was net gebracht dus ik nam gelijk een bordje eten mee, t was goed te eten, jammer dat t zo koud was! Je zou zeggen dat t niet heel veel moeite kost om er voor te zorgen dat t eten warm blijft. Maar het zou ook zomaar zo kunnen horen.

    Nadat ik mijn eten naar binnen gewerkt had, ben ik een rondje gaan lopen, om weer op de bank bij de danspaal te eindigen. Veel romeentjes zo te zien…. Vel over been, jammer, ik vind de meeste dames er leuk uitzien, alleen er zou wat meer vlees op mogen zitten. Een leuke dame komt bij mij zitten en stelt zich voor als Mia, aardige meid, t gesprek liep niet echt maar er was echt niks te doen dus ze bleef bij mij zitten. Uiteindelijk een uurtje naar “the room” en daar deed ze erg haar best, alleen zoenen hielt ze af, dat was wel jammer. Verder een prima sessie gehad, hmmmm wat een lekkere billen heeft die meid zeg! PZC deed ze geweldig, ze voelde exact aan wat ik lekker vond. Daarna kwam ze op mij zitten na het omdoen van een condoom…. Zo heb ik mijn kruit verschoten.

    Beneden hebben we nog een tijd samen aan de bar gezeten, wat mij opviel is dat er een aantal gasten met hun kleding aan rond liepen, dus ik vraag daar naar, en nu blijkt dat je dus gewoon je kleding mag aan houden als je binnen wil, een van de klanten die met kleding aan rond liep zei “als het slechter gaat is er steeds meer mogelijk”
    Toen ze pizza kwamen brengen heb ik daar nog een stuk van gegeten, waarna ik de auto ingegaan ben. Op zondag is VV niet echt een club om naar toe te gaan, de tijd dat ik er was 18.30 tot 22.30u werd t alleen maar rustiger, en ook de dames vertrokken langzaam… Maar Mia maakte mijn dag toch goed
    !

  27. Onderstaande 3 leden hebben Keesbe bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 april 2014),Jansen (14 april 2014),papi (15 april 2014)

  28. #168
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesbe Bekijk bericht

    Een leuke dame komt bij mij zitten en stelt zich voor als Mia, aardige meid, t gesprek liep niet echt maar er was echt niks te doen dus ze bleef bij mij zitten. Uiteindelijk een uurtje naar “the room” en daar deed ze erg haar best, alleen zoenen hielt ze af, dat was wel jammer. Verder een prima sessie gehad, hmmmm wat een lekkere billen heeft die meid zeg! PZC deed ze geweldig, ze voelde exact aan wat ik lekker vond. Daarna kwam ze op mij zitten na het omdoen van een condoom…. Zo heb ik mijn kruit verschoten.
    Effe checken, weet je zeker dat deze dame Mia heette en geen Maria? De Maria die ik bedoel is blond en heeft bijna altijd een jurkje aan. Kleine borstjes in de "Boob"-department. Vandaag is ze terug naar huis voor een vakantie. BVD.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  29. #169
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Ze stelde zich voor als Mia, ze is romeense en heeft zwart lang haar, mooie volle borsten en een lief koppie! Ze vertelde al een jaar bij VV te werken, dus t zou geen onbekende moeten zijn, ik vind er niet veel van terug op t forum

  30. Onderstaande leden hebben Keesbe bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 april 2014)

  31. #170
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesbe Bekijk bericht
    Ze stelde zich voor als Mia, ze is romeense en heeft zwart lang haar, mooie volle borsten en een lief koppie! Ze vertelde al een jaar bij VV te werken, dus t zou geen onbekende moeten zijn, ik vind er niet veel van terug op t forum
    Nee, dan is ze dit inderdaad niet. Ik ken Mia ook niet, dus daar valt dan nog wat te ontdekken. Op het forum is er ook niets van te vinden zoals je al schreef. Weer zo'n onontdekt pareltje.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  32. #171
    Geregistreerd
    4 juni 2012
    Last Online
    27 november 2019 @ 17:24
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hello ,

    Does anyone know tell me if "Narcisa (thing like that)" still working at Villa Vertigo ? she works with her cousin .

  33. #172
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Deze week zijn er 5 nieuwe dames bij gekomen 3 Russinnen en 1 Poolse en 1 Spaanse. ( Picasso1 gaat kijken of het een zuiver ras Spaanse is haha )

  34. Onderstaande 3 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (16 april 2014),Pietjepik (19 april 2014),terminator (16 april 2014)

  35. #173
    Geregistreerd
    27 maart 2013
    Last Online
    8 november 2016 @ 12:54
    Berichten
    78
    Discussies
    5
    Thanks
    132
    Thanked
    77 in 24 posts

    Standaard

    If you are interested in the russian girls you better hurry.
    Some of them have only visa for 2 weeks.

    Two russians are interesting for me:

    Marisha, 21y, 160cm, normal body, 70A, long brown hair, beautiful smile, very little English / no German

    ???, 24y, 160cm, very skinny, 70B, blond hair, nice face, beautiful eyes

    I didn't try yet. Maybe next time.

  36. Onderstaande leden hebben Shaggie bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (17 april 2014)

  37. #174
    Geregistreerd
    27 maart 2013
    Last Online
    8 november 2016 @ 12:54
    Berichten
    78
    Discussies
    5
    Thanks
    132
    Thanked
    77 in 24 posts

    Standaard

    Wednesday was very quiet.
    Never more than 15 icebears at the same time.
    Lineup was good. About 30-40. Some interesting russian and german girls. There are also polish ones.
    Narcisa wasn't there. I would like to see her ass shaking again.

    Good food.
    Swimming pool not ready.
    No heating lamps in smoking room any more.

    Good time to visit the villa.
    Nice weather, many nice girls.
    I recommend to come before 18 o clock: Still 30€ entry.

  38. Onderstaande 3 leden hebben Shaggie bedankt voor deze bijdrage:

    geert5 (17 april 2014),Jansen (17 april 2014),Manni1A (18 april 2014)

  39. #175
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaggie Bekijk bericht
    If you are interested in the russian girls you better hurry.
    Some of them have only visa for 2 weeks..



    Sjees... Uiterste Houdbaarheids Datum bijna overschreden!! :-)
    En Garde

 

 
Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.