Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 321
  1. #126
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    3 mei 2024 @ 20:33
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.278
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.751 in 2.243 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk
    Mmmmm,HUAWEI P6 ? Heel toepasselijk model voor een ijsbeer.
    U06 zou kunnen staan voor,tot 6 kamergangen,niet meer !!

  2. #127
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    3 mei 2024 @ 18:20
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.688
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Daumen runter Wat een kutclub…maar ja, het is maandag he.

    Na slechts een enkel kamertje te hebben gedaan in Dortmund, pufte ik in de filevrije middag het Ruhrgebied door om te eindigen in het wat groenere deel van de grensstreek. Soepeltjes naar het pensionnetje en snel door naar de Villa. De premiere van VJ in de laatste van de grote drie in de grensstreek (de echte grote 3 staan natuurlijk in Hessen; en zijn inmiddels op zijn minst de grote 4…but I digress).

    Alweer een tijdje terug dat ik een nieuwe club bezocht, en volgens mij is de laatste paar keer geen uitleg aangeboden. Aardig dus om weer eens een uitleg te krijgen van de vriendelijke theke, al is de tekst “50E voor een half uur en de rest bespreken” natuurlijk een dooddoener; maak er dan van “2e half uur is 25, maar dames mogen meer vragen als ze het van te voren aangeven”… nu moet je dus sowieso over geld gaan praten, want technisch gezien mogen de dames ook 12000 euro voor het tweede half uur rekenen.

    Goed, de club ziet er natuurlijk prachtig uit – zowel van binnen als buiten – en voelt een stuk ruimer dan de plaatselijke concurrentie. Ook sanitair is van mooie kwaliteit en ze hebben leuke rookhokjes bedacht (niet dat ik binnen ben geweest). Hoge punten voor de hardware dus.

    Ik had sinds het ontbijt niks meer gegeten, dus ik ging snel naar het “ontbijt”… lekkere broodjes, maar het meeste beleg was al op (kaas bv). Nog een stapeltje Duitse vleeswaren, waar gelukkig nog iets behapbaars van te maken viel. Dat sinaasappelsap meteen 5 euro kost, is natuurlijk een beetje triest (net als die prijzen voor flessen sterke drank). Vanaf 18 uur warme hap, die best aardig smaakte… maar dat was het dan wel. Hoeveelheid en opties waren niet denderend, ietwat karig zelfs… maar ja, het was een maandag he. Voor 30 euro best ok (beetje ACA niveau), maar als ze mee willen doen met de 60 euro boys komen ze niet eens in de buurt van een poging bij te blijven.

    Sfeer zou gedurende de middag en avond ver te zoeken blijven – buiten een paar Roemeentjes die naar wintersportbloopers zaten te kijken – maar ja, het is een maandag he. Dus uit verveling, veelal naar de TV’s met eurosport gekeken… in de middag wel aardig (al ben ik volgens mij niet bekend met de koers “La Volta”), later schansspringen, langlaufen en nepworstelen…ook mooi.

    Als newby kon ik eindelijke weer eens volmondig “ja” antwoorden op vragen over de eerste keer enzo… maar zo vaak werd dat eigenlijk niet gevraagd. Line up was namelijk nogal karig. Bij aankomst rond half vier een dame of 10, wat zou oplopen naar ongeveer 15… ik ben altijd slecht in dit soort schattingen, dus bij mijn eerste dame – excuus "laufhaus temeier" – gesuggereerd dat er ongeveer 20 dames zouden zijn; maar daar kwamen we volgens haar lang niet aan. Maar ja, het is een maandag he. Mijn verwachtingen waren vooraf tamelijk beperkt, maar ik had op zijn minst wat prutsmutsende optiek stunnertjes verwacht… ook dat viel tegen. Optisch gezien was Panthera op zondag een stuk beter en ook Neby deed echt niet onder voor wat er hier rondliep; maar ja, het is een maandag he.

    Tijdens de middag dus wat verveeld liggen hangen – want nog in de veronderstelling dat er “vast nog wat meiden zouden komen” – hoogtepunt waren de sportvliegtuigjes die je af en toe ziet overkomen (en ik heb dus niks met vliegtuigjes). Enkele dames probeerden me na een ontzettend basaal praatje de kamer op te krijgen, en toen ik switchte naar de tv in de bar, waren er zelf wat meiden die erg hun best gingen doen. Zoals altijd kwebbel ik een beetje mee (als newby), maar laat ook duidelijk merken dat ik (nog) geen zin heb. Kennelijk worden veel gasten op een gegeven moment toch omver geluld (gebeurd mij in echte seksclubs ook nog wel eens), want een aantal Roemeentjes dat inmiddels al over quatro’s bezig was, waren eventjes perplex toen ik me voor de zoveelste keer onder de kamervraag uitlulde. “You are a pro” was de conclusie… “werd ik maar betaald om te clubben”, was dan weer te abstract voor ze. Daarna waren ze overigens wel klaar met me, kon ik goed mee leven.

    Later met ontsteltenis gekeken naar hoe een gemiddelde kamergang tot stand komt:
    - man staat op en trekt aandacht
    - man beweegt langzaam richting vrouw
    - man zegt “sleutel” of iets dergelijks; hele moedige exemplaren staan inmiddels naast de dame
    Mannen die niet zo proactief zijn als hierboven, zitten in de koffiebar tot een dame bij ze komt zitten… en gaan enige tijd later naar een kamer. Ik begon langzaam de schrikreactie bij het afwimpelen te begrijpen… nou ja begrijpen; wat een kleuterclub, maar ja het is een maandag he (o wacht even).

    Kwam het met al deze positieve punten nog tot een kamergang? Een tijd lang dacht ik dat ik eindelijk eens een club ongepopt ging verlaten, maar al mijn ideeën voor avondalternatieven, werden wegens het hotelletje toch maar afgeblazen. Eigenlijk was er 1 meisje (Katalina) dat een beetje voldeed aan de verwachte optick fick en ze leek best leuk ook nog; helaas mocht ze kennelijk vlak na het eten naar huis (want er was toch zo een overvloed aan dames), maar ja het is een maandag he. Uiteindelijk werd ik staande gehouden door een blondje met een mooi snoetje.

    Maria is Roemeens en spreekt goed Engels. Eigenlijk een wat grote kont, maar wel een heel mooi snoetje als je vlakbij haar staat. Ik had haar al een paar kamers zien maken en dacht zelfs een zoen te hebben gezien op de bank. Zou toch een indicatie kunnen zijn voor redelijke service. Een beetje kletsen en knuffelen, met wat zoentjes op de wang en beloftes voor “alles wat mijn hartje begeerde” op de kamer. Ok dan en ik moet zeggen dat ook de bovenverdiepingen er mooi uit zien… voelt een beetje als die plattelandspensionnetjes waar ik nog wel eens een nachtje slaap. Op de kamer werd ik naar de douche gedirigeerd (in de baas zijn tijd dus), terwijl het bedje op orde werd gemaakt. Alles wat mijn hartje begeerde werd het dus niet.

    Zoentjes op de lippen, maar ik zou het zelfs geen “zoenen” noemen op deze manier (tongzoenen dus al helemaal niet). Op bed werd een hele armada aan verschillende doekjes gebruikt (nat, droog, zacht, schuurpapier)... terwijl ik dus net uit de douche kwam. Terwijl de vellen van mijn eikel werden geschuurd, vroeg ze nog even of ik met of zonder gepijpt wilde worden (altijd een mooi punt op de checklist voor prutsclubs)…”nu je toch bezig bent, doe maar zonder”. Pijpen was best ok, maar niet bijzonder lang. Uiteindelijk weer verder met het enige leuke aan de sessie: haar lekker aanvoelende lijf (firme a-cupjes) een beetje tegen me aan hebben rijden terwijl er wat gepseudozoend werd (no vingers inside of course; stel je voor zeg). Neuken (en klaarkomen) zag ik helemaal niet zitten, dus ik liet dit zo doorgaan en na een minuut of 18 dacht ze dat ik vast wel een uur zou willen blijven (want we hadden nog maar 5 minuten). Maar weer eens een rondje om dit Roemeentje heen geacteerd en na een 25 minuten naar beneden. Hier nog het mooiste moment van wat met gemak de slechtste sessie van 2014 is: ze was helemaal in haar nopjes omat ze 50 euro ging krijgen zonder geld aan condooms en gel te hebben verspeeld. Als je zonder wilt is dit misschien de hoek om te gebruiken (voor de duidelijkheid: is een grapje).

    Hierna een tijdje ongelukkig zitten zijn en om me heen gekeken… opvallend hoe vaak er een rondleiding langs kwam; logisch natuurlijk, als je hier een keer bent geweest kom je niet meer terug (ik scroll naar boven zonder te begrijpen, maar ja het is maandag he). Enkele fantas en colaatjes verder, realiseerde ik me dat die Katalina echt niet meer ging komen en dacht dat Amalia (naam associaties misschien?) de avond misschien nog zou kunnen redden. Mooi snoetje als ze vrolijk is, maar voor de rest eigenlijk gewoon een dikkertje… excuus, “volslank”. Ik ben 90% zeker dat ik haar eens achter me aan heb gehad in Hessen, maar zelf ontkende ze… wel opvallend dat ze goede vriendinnen is met Karina met de sili’s, die na drie jaar World nu dus even in de villa zit. Sowieso veel dames die al jaren in Duitsland zitten; als je dan hier blijft hangen belooft dat weinig goeds.

    Op een gegevenmoment was het afgelopen met de crashende skiërs, en kwam die kleine bij me zitten. Zoals gezegd een gesprekje dat me vaag bekend voorkwam, in het Roemeens en Italiaans (wat ik dus niet spreek) met af en toe antwoord in het Engels (meestal op een vraag die ik niet gesteld had). Een paar laffe kusjes en ik mocht wat op haar tong zuigen en andersom, hoop borrelde weer op. Dit keer beneden gedoucht en daarna naar een zolderkamertje.

    De vrolijkheid leek bij Amalia een beetje weg, maar af en toe kon ik haar weer een beetje aan het lachen maken. De kamer bleef hangen bij matig, zonder die muts van eerder toch ook een kandidaat voor citroen van het jaar. Zoenen was of met gesloten lipjes, of met uitgestoken tong… slechts heel sporadisch iets wat je een echte zoen kunt noemen. Pijpen gehaast en ze wilde snel naar het condoom. Langzaam even gerekt met wat zoentjes en ik mocht zowaar even met een vingertje naar binnen, maar snel werd zonder te vragen naar het condoom gegraaid… het idee dat een kamer langer dan 20 minuten kan duren is kennelijk nog niet aangekomen. Neuken best ok, op een simpele manier. Geen closeness, laat staan zoenen… het is dat ze moe werd en dus maar op me kwam te liggen. Op de zij lukte volgens haar niet, dus naar een o zo romantische doggy en uiteindelijk ‘doorgeneukt’ in missionaris. Gelukkig een gevuld rubbertje, anders zou ik zomaar geneigd kunnen zijn nog meer geld te verbranden. Madame ging naar de douche en ik snapte eindelijk waarom die douches op halve hoogte hangen: meiden hoeven alleen de poes af te spoelen. Zelf nog even de piemel afgespoeld en nog steeds binnen de 30 minuten naar beneden. Op trap nog wel schattig arm in arm, met af en toe een lopend zoentje (zoals gezegd, een beetje hoerenloper kan net zo goed acteren als de dames zelf). Bij de afrekening leek het er stellig op dat madame een tip verwachtte, maar dat zat er niet in… in het vervolg werd me dan ook geen blik meer gegund. Nou ja, twee sessies en beiden beneden peil…ik wordt een beetje onpasselijk als ik bedenk dat ik deze mutsen net zo veel heb betaald (of meer) als de meisjes in Neby, Panthera en Angelique… maar ja, het is een maandag he.

    Nog twee fantaatjes gedronken en om een uurtje of tien besloot ik dat de kale muur in mijn hotelkamer een interessantere aanblik was. Bij vertrek aangegeven dat het allemaal maar “so, so” was… maar het blondje was intensief bezig te checken hoeveel flessen Jack Daniels ik wel niet had verorberd en had niet de behoefte verder te vragen; passend bij een kwaliteitsclub als deze (kunnen we desinteresse bij vertrek ook aan de maandag toewijzen?).

    Al enkele malen teruggekomen dat het “een maandag is, he”… dus waarschijnlijk zou ik nu iets moeten oplepelen over het “nog een kans geven op een betere dag”. Maar eigenlijk is er helemaal niets waarvan ik denk “dat moet ik nog eens zien”, op betere dagen heb ik ook wel betere plekken om heen te gaan. Met de plotselinge “interesse” hier op het forum, kan ik alleen afleiden dat het wel heel erg slecht met PHG moet gaan als de kilometertellerkijkertjes inmiddels hier naar toe flocken. Wat een kutclub… maar ja, een maandag he.
    Laatst gewijzigd door vrije jongen; 25 maart 2014 om 19:00

  3. Onderstaande 8 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 maart 2014),Bosco (25 maart 2014),hasta la pasta (25 maart 2014),MiniME (28 maart 2014),noglangnietuitgewandeld (25 maart 2014),palimo (25 maart 2014),rmjhexe (25 maart 2014),satanic surfer (25 maart 2014)

  4. #128
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:20
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.586
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Maria is Roemeens en spreekt goed Engels.
    Zoentjes op de lippen, maar ik zou het zelfs geen “zoenen” noemen op deze manier (tongzoenen dus al helemaal niet). Op bed werd een hele armada aan verschillende doekjes gebruikt (nat, droog, zacht, schuurpapier)... terwijl ik dus net uit de douche kwam. Terwijl de vellen van mijn eikel werden geschuurd, vroeg ze nog even of ik met of zonder gepijpt wilde worden (altijd een mooi punt op de checklist voor prutsclubs)…”nu je toch bezig bent, doe maar zonder”. Pijpen was best ok, maar niet bijzonder lang. Uiteindelijk weer verder met het enige leuke aan de sessie: haar lekker aanvoelende lijf (firme a-cupjes) een beetje tegen me aan hebben rijden terwijl er wat gepseudozoend werd (no vingers inside of course; stel je voor zeg). Neuken (en klaarkomen) zag ik helemaal niet zitten, dus ik liet dit zo doorgaan en na een minuut of 18 dacht ze dat ik vast wel een uur zou willen blijven (want we hadden nog maar 5 minuten). Maar weer eens een rondje om dit Roemeentje heen geacteerd en na een 25 minuten naar beneden. Hier nog het mooiste moment van wat met gemak de slechtste sessie van 2014 is: ze was helemaal in haar nopjes omat ze 50 euro ging krijgen zonder geld aan condooms en gel te hebben verspeeld. Als je zonder wilt is dit misschien de hoek om te gebruiken (voor de duidelijkheid: is een grapje).
    @Vrije jongen, Wat kunnen sommige dingen toch verschillen. Maria is helemaal mijn schatje bij de Villa. Ik denk dat ze een off-day gehadt moet hebben. Deze jongen heeft heel andere ervaringen met deze dame. Zou het dan toch die wereldberoemde "klik" zijn?

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...693#post356693
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  5. #129
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    3 mei 2024 @ 18:20
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.688
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    @Vrije jongen, Wat kunnen sommige dingen toch verschillen. Maria is helemaal mijn schatje bij de Villa. Ik denk dat ze een off-day gehadt moet hebben. Deze jongen heeft heel andere ervaringen met deze dame. Zou het dan toch die wereldberoemde "klik" zijn?

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...693#post356693
    Ik geloof eerder dat de vaste PHG/GT/VV clans nog niet zouden weten wat een goede sessie is, als ze erdoor in de reet gebeten zouden worden.

  6. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 maart 2014),kees1000 (28 maart 2014),MiniME (28 maart 2014)

  7. #130
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:20
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.586
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik geloof eerder dat de vaste PHG/GT/VV clans nog niet zouden weten wat een goede sessie is, als ze erdoor in de reet gebeten zouden worden.
    Nee, je hebt helemaal gelijk! Wij, trouwe jongens, zijn geen kut gewend.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  8. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (27 maart 2014)

  9. #131
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Berichten
    3.193
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Nou daar ben ik het totaal niet mee eens wij (te noemen de blauwe beer en ikzelf) weten echt wel wat een goede sessie is...

    Waar ik echter helaas het wel mee eens ben is dat het service niveau in vv beneden peil is..

    Nelly is wel ok, Dana gaat ook nog wel, Ingrid/Emma is erg goed maar dat zijn helaas geen lookers.. maar meer girl next door types.
    Francheska, en anastacia zijn als lookers wel ok, en de rest van de lookers is maar moeilijk mee in contact te komen
    waarbij ik bij de meesten inschat dat ze rijp zijn voor een psychiater.. De dames klonten enorm bij mekaar en zijn bijna niet
    los te wrikken uit hun clubje.. je hebt ook het gevoel dat er constant 20 paar ogen op je gericht zijn wat erg creepy is.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 maart 2014),terminator (26 maart 2014)

  11. #132
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.882
    Discussies
    83
    Thanks
    2.105
    Thanked
    3.201 in 959 posts

    Standaard

    Net terug van de Villa....

    Het was lang geleden dat ik er was geweest. Deels vanwege het ruime aanbod van andere clubs, deels vanwege de neerwaartse spiraal waarin deze club zich (naar mijn mening) in bevond en ik heb de 60euro clubs sowieso grotendeels links laten liggen. Een soort principe gedrag zeg maar. Maar goed, de toverfee / geluksfee van dit forum was mij gunstig gezind en ik was in het bezit van een vrijkaartje.

    In principe wilde ik eigenlijk vrijdag gaan. Want ja, vrijdag en zaterdag is voor elke club de betere dag. Maar daar ik opeens niet meer zeker was of ik komende vrijdag wel tijd zou hebben en vandaag ook kon, ben ik maar op een ogenschijnlijk slechte dag erheen gegaan.

    Rond 1600 was de parkeerplaats nou niet direct overvol. Hiermee werd dan in ieder geval wel aan een verwachting voldaan...

    Theke wist zonder al te grote problemen de vrijkaart te verwerken en daarna kon het feest weer beginnen. Eerlijk is eerlijk, de club was niet echt bomvol. Met beren dan...... Ik vond de line-up voor een dinsdagnamiddag meer dan acceptabel. Sterker nog, volledig boven verwachting. Dat had uiteraard ook zijn nadeel. Er waren gewoon te weinig beren om de dames van hun dagelijkse brood te voorzien. Voor enkele dames ontstond daarom dagelijkse nood...

    Ik ben niet de kampioen in het onthouden van gezichten in combinatie met namen maar er waren wel een aantal dames die volgens mij zo ongeveer vanaf de opening (wellicht onregelmatig?) daar bivakkeren. Tja...

    Het eten was volledig in de hand en de service aan de bars is nog altijd top. Snel en goed. Tja....die rokershokken die ze hebben gemaakt zijn natuurlijk een veel betere oplossing dan de (voorlopige?) situatie zoals ik hem 1,5 maand geleden in Panthera aantrof. Maar zeer zeker is het nog niet ideaal. Laat de zomer maar komen zou ik zo zeggen...

    Tegen de avond trok het redelijk aan. Weliswaar nog altijd te weinig beren maar wel wat beter.

    Samenvattend; laten we hopen dat ik vrijdag GEEN tijd heb voor Duitsland. Anders zit ik er zo weer......(ligt ook aan de topdates die ik met dezelfde dame had)......

    Thanks!!!!!!!
    Een uurtje is ook maar een uur...

  12. Onderstaande 12 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 maart 2014),bergm550 (26 maart 2014),Big30 (28 maart 2014),Bluebear (26 maart 2014),Boy69 (26 maart 2014),Carlitos (26 maart 2014),Don Rudo (26 maart 2014),foefel (26 maart 2014),Jansen (26 maart 2014),Megaboob (26 maart 2014),Peppino (26 maart 2014),terminator (26 maart 2014)

  13. #133
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Gisteravond de Villa bezocht tussen 17.00 en 21.00 en heb er een prima tijd gehad!

    Verhouding Chick-Beer helemaal gunstig; 3 a 4 keer zoveel meiden in da house! tuurlijk dat betekent weining klandizie, maar dat is (nog) niet mijn probleem

    Ben het overigens wel eens met Flipper en Uurtje; gezien het lage aantal Beren is het soms wel een erg creepy momentje als je een drankje bestelt aan de Sauna-bar en 10 meiden zitten je aan te staren en te lonken...maar eerlijk gezegd vind ik dat eigenlijk wel heel leuk.. Zeker als een meid dan even langskomt of in de rookruimte al super-enthousiast loopt te presalen en je al overal kussend probeert te verleiden....kun je maar beter al besloten hebben dat je niet met haar de kamer op wil, dan kun je haar nog 'makkelijk' even ditchen.

    Terug naar mijn spannende avonturen in de wondere VV wereld; vrij rap na binnenkomst de Spaanse Calita gedag gezegd; daar had ik de vorige keer een top-sessie mee. Deze keer een half uurtje met haar gedaan, inclusief een snel douchje op de kamer; heerlijk met mijn paal tussen haar billen weer en vol passie deze mied, een Super-GFE! Normaliter doet ze niet aan halve uurtjes, maar omdat ik een recidivist was vond ze het prima; oh wat voelde ik me weer vereerd

    Na een klein hapje de 25-tal meiden goed opgenomen en mijn keuze viel op de blonde Alessia, Hongaarse met lekkere volle tieten en een prima figuurtje. Leuke babbel, en zij wist mij te vertellen dat de 'Spaanse' Calita gewoon ook een Roemeense was...:smile: mooie scam ook weer van die meid, het maakt me geen reet uit; ze lijkt Spaans, spreekt supergoed engels en weet ook wat geile Spaanse woordjes. Schijnt toch vaker te gebeuren; deze Identity-switch van Roemeense DVP's...ze moeten zich ergens mee onderscheiden...

    Terug naar Alessia, zij ging vandaag weer naar huis, maar ik hoop dat ze terug komt; ook met haar weer top-service, lekker tongzoenen, vol overgave aan mijn pik zuigen en goeie seks!
    Daarna me nog eens op laten geilen door een Roemeens duo; Nicol en een blondje met dikke lippen en prima jopen...ik had geen pesos meer over, dus ik moest het afkappen, for next time baby!!
    Kwam me ook nog ter ore dat de huidige eigenaresse weer eens op vakantie was naar Spanje en dat er sprake is van een mogelijke overname van de VV door een ondernemer; Belg of Nederlander, die het weer wil veranderen waarschijnlijk...aan de service niks hopelijk, en die 30 euro voor 18 uur vind ik ook top.
    Mij zien ze daar weer. Thanks en cheers my friends!

  14. Onderstaande 2 leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (28 maart 2014),uurtje (28 maart 2014)

  15. #134
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    3 mei 2024 @ 18:20
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.688
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik zie dat ze de verandering naar comedyclub al hebben ingezet!

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk

  16. #135
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:20
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.642
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.273 in 5.185 posts

    Standaard

    berichten mbt grens/polizei controle zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...s-in-Duitsland
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #136
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    28 april 2024 @ 20:19
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Donderdag, Vorige week, voor het eerst, heb ik VV bezocht en met Maria "helaas" naar de kamer gegaan. Ik hoef geen recensie over te schrijven omdat VJ heeft het al gedaan. Precies de zelfde ervaring! Ik heb zelf na 15 minuten de sessie afgekapt en gezegd dat ik het genoeg vond, ik had geen zin in meer .

    Ik heb haar het geld ( €50,-) betaald, wasted time & money. Dus zeker geen herhaling!

  18. Onderstaande leden hebben kees1000 bedankt voor deze bijdrage:

    Yahoe ( 6 april 2014)

  19. #137
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Berichten
    3.193
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nou weet ik over wie we het hebben... ben ik ooit een mee geweest in het begin... was iid niet om over naar huis te schrijven dat klopt.. das dat moedertypetje met de korte blonde haren tot op de schouder toch... Nelly vroeg me er naar hoe die was toen zei ik nog slecht..
    helaas heb ik dat woordt die avond veel gerbuikt... slecht, slecht, matig, mja ik ga haar natuurlijk niet zeggen wie dan wel goed zijn hehehehe...

  20. #138
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:57
    Berichten
    2.961
    Discussies
    14
    Thanks
    201
    Thanked
    887 in 545 posts

    Standaard

    I decided to give a chance to VV around three years after my last visit.
    I had not so much hope but some people seem to think that VV is back and could be the must for this next summer.
    So, I came at 8 pm from an other club and not too much evolution: theke desk moove from 3 metres and sofas are more comfortable in the lounge without old little jacuzzi, a door separate now cloakroom and showers.
    I paid 60 € and count the number of girls around 45 to 50. Around 70 men so not full as before but reasonnable assistance with the same clients as before ( I have a good memory). DJ was very good but less disco mood than before, food as good as before.
    About girls, the only important thing, I recognize Jolanda.ro,Giulana.pol (ex GT) with two other polish girls,Souhaila from tunesia who I fucked in LR may be 3 years ago,something like 5 girls from russia ( or more surely latvia), 75 % of romanians girls. 10 to 20 fuckable, so not bad.

    BUT, when you talk to girls begin the real problem because this club stinks the big scam.
    Every girls, I spoke with ( may be 8)swear to me that one hour is 100 € and options like anal is 100 € more. So, I've travelled to Frankfurt without making 300 kms.
    I have social time with Claudia.ro,Mia.ro,Valentina.ro,beatrice.ro,Michela .ro and some others whith this pricing scheme, telling me that It is the rule since 5 years.
    They looked so disapointed when I answered them that I was there at the opening and I am old enough to be one of the first client of their "old "thekefrau.
    In these conditions, we had good time dancing (not for me , I am too old), touching, kissing, drinking and eating till 4 AM.
    I rejected every girls with bad deals (may be 15)and was satisfied by my 3 others girls from the afternoon somewhere else.
    I conclude that VV is only competitive if you come for the swimming pool and sun,if you pay 30 € entrance and if you are satisfied with the pricing scheme from Frankfurt.
    Good club if you want to show yourself and prefer to keep your clothes but club without interest for sex addicts and people who do not throw money by window.

  21. Onderstaande 12 leden hebben bocariver bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (31 maart 2014),Badslippers (31 maart 2014),Bluebear (31 maart 2014),Bredero (31 maart 2014),Eddy_V (31 maart 2014),Jansen (31 maart 2014),Megaboob (31 maart 2014),MiniME (31 maart 2014),rmjhexe (31 maart 2014),satanic surfer (31 maart 2014),superwescoast (31 maart 2014),Willi69 (31 maart 2014)

  22. #139
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Ik ben even helemaal klaar met villa vertigo. Ik was er afgelopen donderdag nog een paar uurtjes. Wat zal ik er over zeggen... Ben je de derde in de rij voor het eten heb je al mooi pech want dan grijp je mis. Maar dat is ook helemaal niet erg want alles van de saladebar is toch allemaal uit blik. Ook voor de service van de dames hoef je er niet naar toe te gaan. Wat mij nu weer overkwam is dat een leuk ogend filipijns grietje bij me op schoot sprong. Ze beantwoorde mijn vraag of ze zoent door mij al op de bank ff lekker te tongen. Ik had al een paar uurtjes de kat uit de boom gekeken en dacht nu van vooruit dan maar. Eenmaal op de kamer toonde ik, zoals ik altijd doe, demonstratief
    mijn telefoon om de tijd te laten zien. Daar reageerde ze al op door een gestoorde kop te trekken. Vervolgens plofde deze naar eigen zeggen filipijns/italiaanse dame plat op haar buik. En deed alsof ze lag te slapen. Ik dacht nou ja goed ik ga maar een beetje over haar kontje met mijn lul wrijven om hem wakker te schudden. Even later begon ze
    mij wat pijpen en pakte al na een minuut een condoom. Dat maakte mij niet zoveel uit want pijpen was ze toch geen topper in. Het neuken met deze beatrice was voor mij wel eventjes lekker maar ik kreeg weinig emotie van haar. Omdat ik mijn orgasme wilde uitstellen ben ik een paar keer van standje gewisselt. Weer trok ze diezelfde gestoorde kop om duidelijk te maken dat ze dat niet wil.Het was daardoor mij duidelijk dat ze het liefst had dat ik gewoon snel klaar zou komen. Toen ik door kreeg dat er weinig meer in zat heb ik haar op mij gezet en was ik dankzij een cowgirl in een kleine 20 seconden mijn zaad kwijt. Toen ging ze weer op haar buik liggen en wilde ze weer gemasseerd worden. Daar had ik natuurlijk geen zin in en heb de sessie afgebroken na een kwartiertje om een kopje koffie te gaan drinken. Voorlopig voor mij dus geen vertigo meer.
    Laatst gewijzigd door vakantieganger24; 31 maart 2014 om 23:23

  23. Onderstaande 3 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 april 2014),henkieh (12 april 2014),Willi69 ( 1 april 2014)

  24. #140
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Laat je door een slechte kamer niet de hele club bederven vakantieganger24. Dat zou zonde van de club zijn. Maar het eten is nog altijd niet geweldig en snel "op".

  25. #141
    Geregistreerd
    2 februari 2014
    Last Online
    14 april 2014 @ 19:55
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weiß jemand, wie dieses Mädchen Melanie im Zimmer, weil ich mag, wie sie aussehen, und ich weiß nicht, ob es wert zu 50 Euro für nichts geben. Hat jemand eine guten Sex mit ihr. Sie ist mit sehr schönen Lippen, weiß jemand zu küssen, weil ich verstehe, dass Rumänisch nicht gerne küssen. Und wissen Sie, wenn ich sie finden in VV. Guter Sex für euch alle meine Freunde Forum.

    Does anybody know how is this girl Melanie in the room because i like how she look and i don't know if is worth to give 50 euro for nothing. Does anybody have a good sex with her. She is having very nice lips, does anybody kiss her because i understand that rumanisch don't like to kiss. And you know if i find her in VV. Good sex for you all my forum friends.
    Laatst gewijzigd door Big30; 2 april 2014 om 21:55

  26. #142
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:20
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.586
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maekusboy74 Bekijk bericht
    Does anybody know how is this girl Melanie in the room because i like how she look and i don't know if is worth to give 50 euro for nothing. Does anybody have a good sex with her. She is having very nice lips, does anybody kiss her because i understand that rumanisch don't like to kiss. And you know if i find her in VV. Good sex for you all my forum friends.
    Melanie is a very sweet girl with a good blowjob. Also in the fuckdepartment is there nothing to complain. By the way, Melanie was my first working girl ever three years ago. We still have a good contact en talk every time that I'm at the Villa. She works already a long time at the Villa. Your 50 Euro is well spend.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  27. #143
    Geregistreerd
    2 februari 2014
    Last Online
    14 april 2014 @ 19:55
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Thank you for advice Bluebear but i like very much to kiss her, i don't sleep well when i think at that lips, i really like to kiss her and to see her scream. Do you know if she like to be kiss "everywhere" on her body. Do anybody know if is she going with another girl because i'm a shy person and i don't have power to ask this because i'm afraid to be rejected. Thank you for understanding. I wasn't in vv for about 6 months that's why i ask this. Good sex for you all my forum friends.

  28. #144
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Berichten
    3.193
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Gisteren mn vrijkaartje verzilvert..

    line up was zeer ok gisteren.... 3 leuke girl next door blondines 2 van russische komaf, 2 mooie roemeense dames die maar weinig te doen hadden.. er liepen nog van alle hande specials...
    d.w.z. dames die gisteren niet bovenaan de danskaart staan, maar zeker interessant zijn.. en de dames die ik gesproken heb waren over het algemeen goedgemutst en aardig.

    De roemeense dames waren wat chagerijnig omdat ze niets verdienden.. tja gevalletje slechte service die backfired zeg maar..

    Met Nora naar de kamer geweest, super kamer gehad maaaaaaar... de tarieven van deze dame waren toch wel pittig.. 100 voor een uur 50 voor ft..
    Waarbij leuk detail was dat ze gewoon stug door bleef pijpen ook met het mondje vol... hahaha... gaan we op herhaling... "misschien".. het was me
    allemaal wat te lief.. en ze moest royaal "klaargestoomt" worden.. (nu ben ik tegenwoordig ook gewoon te lui om leuk vriendje te spelen maar goed)
    je merkt dat ze weinig ervaring heeft..

    Ik omschrijf het als egeltjes sex... zacht, teder, liefdevol... wel lekker maar dit zou zo'n meisje zijn die als het je vriendin was je even aan zou houden
    maar waar je eigenlijk al meteen weet dat het geen blijvertje gaat zijn... meer thee als koffie type zeg maar.. wel lekker maar zonder pit..

    Kleine sidenote.. Het eten was goed als je het in koolhydraten, eiwitten, en vitaminen opdeelt.. voor de rest was ik er niet erg van onder de indruk.. Maar ik hou niet van vis
    dus viel 50% van het geboden aanbod ook af... ben iig hongerig naar huis gegaan..

  29. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 april 2014),Pietjepik ( 5 april 2014)

  30. #145
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    ..

    Ik omschrijf het als egeltjes sex... ..
    ik vind het ook altijd top als een meisje zich al enkele dagen niet geschoren heeft en haar schaamstreek vergelijkenis vertoont met schuurpapier heerlijk, dat onderscheidt de natuurlijke vrouw van de gemaakte barbiepop, lekker haartjes en ruwe stoppeltjes, top!! lekkere natuurlijke meiden Come to ME!!!!

  31. #146
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Berichten
    3.193
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Ik deel je mening, beetje busch mag wel weer tegenwoordig mits het smaakvol gedaan is.. kaal is ook maar kaal..

  32. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 5 april 2014)

  33. #147
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    met een mooi verzorgd streepje of matje schaamhaar zijn ze niet zoals met een kale poes net een baby en ook niet zoals met een woekerende beharing, als oma.
    ertussenin is een prachtig alternatief!

    dit is overigens de filosofie van de Russische Dascha (ex-PHG jaar of 7 geleden) die had een mooi streepje, i am not like a baby and also not like a grandma.
    topwijf! ze zong tijdens het neuken het russisch volkslied voor me
    dat deed mijn meest recente Russische verslaving in PHG in januari trouwens ook....
    heerlijke meiden die russinnen...

  34. #148
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht


    Deze niet onappetijtelijke dame genaamd Helen zal donderdag in de loop vd avond in de Villa arriveren. Als vermeld zullen deze week ook 2 nieuwe Russinnen beginnen. Welke dag is nog niet bekend.
    Helen is een Spaanse dame die vanaf Barcelona donderdag avond in de Villa zal arriveren en al rond middernacht wil beginnen.
    En nu maar hopen dat haar Spaans goed is maar dan weten we als ze haar ophalen vanaf het vliegveld.

  35. #149
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Nadat ik Big30 had afgezet bij Happy Garden ben ik naar Villa Vertigo gegaan.

    Er wordt hier druk verbouwd buiten met een super mooi terras enz enz.
    Rond 17.00 stond ik al tussen vele dames met een aantal nieuwe gezichten.
    Mania zat onderuit de krant te lezen natuurlijk het voetbal nieuws en even over Schalke gesproken.
    Andere bekende ijsberen nog niet ontdekt.
    Ruin voor het eten kwamen Gatenvuller en Flipper binnen en had ik al wat gepannekoekt met een meisje dat eigenlijk meer een P.Pete meisje is.
    We hebben samen gegeten en daarna heb ik haar meegenomen naar kamer 6
    Haar naam Corina Roemeens van 21 jaar lekker lichaam en heerlijk sex mee beleefd.
    Daarna me gemengd tussen het nu drukkere publiek dat al was binnen gekomen en genoot van de muziek.
    Samen met de gastvrouw wat gedronken en bijgepraat om rond 22.30 onze vriend Big30 weer eens op te halen bij PHG.
    Binnen gekomen en van Elena een drankje gekregen.

    Daarna weer richting de grens gereden samen.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 5 april 2014 om 23:06

  36. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Pistol Pete ( 6 april 2014)

  37. #150
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Berichten
    3.193
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    volgens mij waren ze trouwens dat vloertje strak tegen mekaar aan het leggen... zal dat hout niet uit gaat zetten als daar straks vol de zon op staat. Nu ligt dat toch ook niet strak tegen mekaar..

 

 
Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60