Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 321
  1. #51
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 19:54
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capitola Bekijk bericht

    On the contrary I got refused service by a polish named Gosia. Excuse: I'm waiting for someone....with a nasty look of her face, which is a bullshit because she was not talking to nobody per hours.

    puah
    Do you have an idea why she refused you? Did you talk this with the management?

  2. #52
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capitola Bekijk bericht
    Well....I was at the Villa friday and yesterday and this lady was nowhere to be seen.
    See my question:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Die Dame fängt doch erst am Montag an, oder verstehe ich das falsch?
    This girl begins only today working in the villa.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  3. #53
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:56
    Berichten
    193
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    I really do not know why she refused. I approached her in a very educated manner when I was sure she was alone and with nobody around.

    Since the first second she would not even look at me. I was clearly a disgusting view for her and she did not do anything to hide it.

    When she said the she was waiting for somebody I said "thanks" and left.

    At the exit I complained with the girl at the reception (an hooker known as Lucy ... that I screwed in the past) simply said "I'm sorry".

    So long to my 60 euro.

  4. #54
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capitola Bekijk bericht
    So long to my 60 euro.


    En de entree is toch maar 30 euro??
    Raar verhaal.
    Inhoudelijk heb ik hetzelfde ook wel vaker meegemaakt (maar wel lang geleden).
    Veel arrogante types zaten er vaak, dat zie je ook weer aan die gezichten op de foto's.

    Maar toch... Donderdag als mijn plannen niet in de war geschopt worden ga ik de VV weer eens bezoeken om mijn eigen mening te kunnen vormen.
    En nee..ik heb mij nog niet ingeschreven voor de Tombola: als ik na mijn eerstvolgende bezoek van plan ben om vaker te gaan, dan meld ik mij zeker aan!
    En Garde

  5. #55
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En de entree is toch maar 30 euro??
    => :wink:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capitola Bekijk bericht
    Well....I was at the Villa friday and yesterday.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  6. #56
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En de entree is toch maar 30 euro??
    Die 30 euro geldt alleen van maandag t/m vrijdag als je voor 18 uur binnen bent. Anders is de entree 60 euro.

  7. #57
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Well woman who refuse you is a fact of life, you should be used to it by now..

    So don't pop the question until you are sure the answer will be yes.. if she has a negative attitude, how good do you think your room will be.
    Be thankful she just saved you some money and a irritation of getting to know her. Write it off to that time of the month and move on..

  8. Onderstaande 3 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (11 februari 2014),Eddy_V (10 februari 2014),felrops (11 februari 2014)

  9. #58
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Well woman who refuse you is a fact of life, you should be used to it by now..

    So don't pop the question until you are sure the answer will be yes.. if she has a negative attitude, how good do you think your room will be.
    Be thankful she just saved you some money and a irritation of getting to know her. Write it off to that time of the month and move on..



    Zo is dat Flipper; graag of niet!
    En Garde

  10. #59
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Villa Vertigo, 08-02-2014

    Met enige triestigheid begin ik aan mijn laatste stukje hier op het forum!
    Iamlonely zal de aankomende zeven weken een goede 2500 km zuidelijker gaan overwinteren of moet ik schrijven overlenteren want van winter blijkt in ons kikkerlandje tot op heden niet echt sprake! Vurig wens ik u meters sneeuw, tempraturen van -20 en hele geile sex in een saunaclub in NRW egaal welke!
    Ondertussen krijg ik te maken met afwisselend, zon, regen, wind en clubs waar als je er binnen stapt al de tranen in je ogen schieten, maar ja wat moet dat moet zullen we maar zeggen! In de clubs rond mijn verblijfplaats spot je vooral Zuid-Amerikaanse types met een berg goud in hun smoel dat ik denk dat er s'nachts het cijferslot op gaat!

    Heel de week had ik al een licht onrustig gevoel want dinsdag start de grote emigratie tour weer en voor die tijd moest ik toch nog even ergens langs wippen!
    Eigenlijk kon het alleen maar Villa Vertigo worden om nog snel, nou ja snel is een relatief begrip Griekse Anna alle hoeken van deze pracht speeltuin voor grote mensen te laten zien! Dus na zaterdag de nodige werkzaamheden te hebben verricht, de compleet sweep op de 5 km van Kramer en co. bekeken te hebben reed ik na een verfrissende douche richting Grefrath! De hemel kleurde prachtig rood in de omgeving Venlo en het beloofde een prachtig avond te worden!
    Rustig me aan de snelheidslimiet houdend na enkele fan brieven van de lokale polizei draaide ik de parking op! Zo het was lang geleden dat ik zoveel auto's zag en het deed me goed om te zien dat het de goede kant opgaat met de Villa!

    Bij binnekomst zoals gewoonlijk aller hartelijkst begroet en na het uitwissel van de 60 euro entree snel mijn kleding gewisseld en op zoek naar Anna!
    Ik bestelde een latte en zette de speurtocht in zonder het gewenste resultaat, maar ach misschien is ze wel druk schoot het door mijn kop. Ik verwijten mezelf dat ik ook gewoon even nummers uit had moeten wisselen, maar na een mindere ervaring laat ik dit tegenwoordig wel achterwege! Ik heb geen zin meer in chaotische toestanden en na het nuttige van de latte en het roken van een sigaretje besloot ik dat het tijd wat voor iets sterkers! Ik bestelde een whisky cola en keek nog eens goed rond, geen spoor van het door mij zo verlangde object!

    Ineens flitste de donkerharige Spaanse Itana door mijn beeld! De teleurstelling van het afwezig zijn van Anna was snel verholpen en mijn hart maakte een klein vreugde sprongetje! Itana haar weelderige lange donkerbruine lokken, ogen om in te verzuipen en een figuur om van te watertanden zeker nu ze op hakken van minimaal 15 cm rondliep! Het blijft jammer dat haar talenkennis zeer gebrekkig is anders zou het een van de topattracties van de tent worden dat weet ik zeker! Ik melde mij maar eens bij haar en ze vloog me direct om de nek! Nu is een lang presale gesprek geen optie en met de hemelse blowjob die zij geeft zou praten ook gewoon een waste of time zijn!
    You loco loco i like wist ze nog uit te brengen en achter ons viel de deur in het slot! Ze trok haar spijkerblouse uit en gebiologeerd keek ik naar de werking van de push-up bh! Jezus wat een plaatje schoot het door mijn hoofd toen ze haar tong al achter in mijn strot duwde, haar beste kwaliteiten waren zoals altijd weer hemels maar het was tijd voor het betere werk gaf ze aan! Snel werd ik voorzien van een jasje en gleed ik bij haar naar binnen, na enige tijd in missionair wisselde wij naar doggy!
    Deze aanblik was echt fantastisch haar heerlijke kont waar mijn ballen tegen aanklotste, ik trok een keer aan haar lange bruine krullen en ze trok mijn hand naar haar mond!
    Het tempo opvoerend begon ze aan mijn vingers te zuigen, bijten en likken terwijl ik haar diep in haar prachtige ogen keek! Het werd tijd om het eindschot te lossen want zoveel hemels geweld is voor geen enkele man te weerstaan! Allebei nat van het zweet vielen we op het bed, rookte samen een sigaretje, praten wat met behulp van google translate en verlieten tevreden de kamer!

    Ik nam een douche en toen ik vanuit de lockerruimte naar de bar liep stond er bij de theke een bekende net entree te betalen! Verrekt dacht ik het kan nog best gezellig worden! Helaas beschikt de beste man over een bloedmooie dochter waar ik natuurlijk geen schijn van kans meer maak, omdat dit weleens voor heel ongemakkelijke situaties bij het kerstdiner zou kunnen zorgen! We zetten ons aan de bar en tikte nog twee whisky naar binnen! Hij vertelde dat zijn dochter en vrouw een weekendje weg waren en thuis op de bank zitten was ook zowat! Hij showde mij zijn verovering van de avond ervoor een grote Russische met een neuspiercing nou ja meer ring in dit geval!
    De Russische had duidelijk gehoord van olympische ringen, maar had het gelukkig maar bij ééntje gelaten althans zover ik kon waarnemen! Trots vertelde hij me pas negentien jongen had mijn dochter kunnen zijn! Dit was natuurlijk een buitenkansje wat ik niet kon laten liggen! Ik deelde hem plagen mee dat als zijn dochter hier zou werken ze van mij iedere week minimaal 100 euro kan verwachten!

    Ik besloot dat het tijd was geworden om een nieuwe prooi te gaan zoeken, inmiddels was het al bijna middernacht en ik moest nog een keer naar huis!
    Om de alcohol een beetje uit mijn bloed te krijgen diende er nog even flink gesport te worden! Ik bestelde een latte en keek in de mooie kijkers van Emma!
    Snel draaide ik weg en ze vroeg me in perfect Duits waarom? Ik zij dat ik altijd een beetje bang ben in de Villa, waarop zij weer gevat antwoorden dat dat niet nodig was!
    Het eerste contact was gelegd en terwijl ik mijn koffie opdronk ontstond een leuk gesprek! Ik ken jou zei ze, maar ik kon het me even niet herinneren en zeker geen kamergang! Ik begon te graven in mijn geheugen, maar gelukkig bevrijdde ze mij uit deze benarde positie Happy zei ze! Oooh dat zou kunnen antwoorden ik! Ik dacht altijd dat je zo'n arrogante zak was, maar nu ik je spreek ben je zo'n leuke lieve vent! Soms is het ongelooflijk hoe makkelijk ze 50 euro kunnen scoren!

    Ik was inmiddels al lang binnenboord gehengeld, maar ze nodigde me uit om een sigaretje te roken samen! Daar in dat dompige hok pakte ze me vol op mijn bek en trok mij dicht tegen zich aan! Ik omvatte haar lekkere kont en plagend streelde ik haar kutje even door haar slipje! Tijd voor een sleutel leek me zo!
    Ze verontschuldigde zich voor kamer 12, maar in deze kamer lagen nog goede herinneringen dus voor mij was het geen probleem! De deur was nog niet in het slot gevallen of als een verliefd tiener stel stonden wij al tegen de muur te vrijen! Stond ik vroeger op zaterdagavond nog wel eens in een naar pis stinkend donker steegje met een of ander mokkel, nu was er zelfs een mooi groot bed voor handen! Ik ontdeed Emma van haar jurkje en bh en liet het zwarte stringetje nog even onaangeroerd! Ik kuste in haar nek en begon haar tepels te likken terwijl ik in haar borsten kneep!

    Ze gromde goedkeurend en spreidde gewillig haar benen, door het satijn voor haar inmiddels natte string streelde ik haar kutje! Ze viel op bed en ik kwam bovenop haar liggen! Ze voelde mijn stijve pik nu tegen haar string en wij tongzoende innig, langzaam daalde ik af naar beneden en likte in haar nek, kuste haar borsten en zoog even plagend aan haar tepels om al kussend over haar buik de binnenkant van haar dijen te likken! Ze kronkelde inmiddels al over het bed en ik besloot haar uit haar lijden te verlossen! Ik schoof haar string opzij en likte door haar natte lipjes mmmh vrijwel direct vond mijn tong haar klitje en ik nam haar afwisselend zacht en hard onder handen! Al snel begon ze intens te schokken en kondigde een hoogtepunt zich aan! Altijd heerlijk gezicht vind ik om een vrouw zich helemaal te zien overgeven aan haar lusten!

    Toen ze weer enigszins bij positieve was duwde ze me op mijn rug! Ze kronkelde als een volleerde slang over me heen en na wat kussen daalde zij af!
    Oei het was tijd voor revanche zoveel werd me wel duidelijk al plagend likte ze mijn liezen, ballen en langs de volledige lengte van mijn inmiddels keihard paal!
    Ik heb de oorlog niet meegemaakt, maar het was een euforisch bevrijdend gevoel toen ze eindelijk haar lippen om mijn paal zetten! Na een heerlijke pijpbeurt waarbij alles aan de beurt kwam gingen wij over tot het in elkaar verstrengelen! Alles naar volledige tevredenheid en flink zwetend afgewerkt te hebben waren er inmiddels twee uur voorbij! We rookte een sigaret en ze zei lief ik ga naar huis ben kapot nu, ik ook antwoordde ik verontschuldigend! We verlieten in euforische stemming de kamer, ik rekende af en het schoot me door mijn kop dat het de laatste paysex was voor de aankomende zeven weken!

    Dat gevoeld moest ik ff onder de douche van me afspoelen alvorens ik me aan de theke melden! Ik rekende de drankjes af, de theke informeerde of alles naar wens was geweest!? Jazeker heb me prima vermaakt antwoordde ik geruststellend! Und das essen vroeg ze me...Ik bekende dat ik niet gegeten had, maar het er mijn inziens prima uitzag in ieder geval! Ik beloofde in April zeker weer terug te komen en het hek viel achter me in het slot! Kijk ik kan de Villa best achterlaten schoot het door mij heen!
    Ze doen het prima op moment, de line up is goed en ze informeren naar het eten of dat naar wens was! Komt vast wel goed schatje hoorde ik een engeltje op mijn schouder zeggen! Ik stapte in mijn bolide, het was weer veel te laat geworden, thuis aangekomen plofte ik in bed om na 3 uur weer gewekt te worden door de wekker!
    Back to reality my son, but i'll be back!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  11. Onderstaande 22 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 februari 2014),Badslippers (10 februari 2014),Big30 (11 februari 2014),biged (11 februari 2014),Bluebear (10 februari 2014),de duisburg spesjalist (21 februari 2014),felrops (11 februari 2014),gignnl (10 februari 2014),hansdordt (10 februari 2014),harrie1111 (10 februari 2014),hasta la pasta (11 februari 2014),Jansen (10 februari 2014),KanariePiet (10 februari 2014),Megaboob (10 februari 2014),Mr Pussy (10 februari 2014),papi (11 februari 2014),Poppalarge (10 februari 2014),Ricardo Banana (11 februari 2014),rmjhexe (10 februari 2014),Sjeufke (10 februari 2014),Voodoodiver (11 februari 2014),Wijze grijze (10 februari 2014)

  12. #60
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Verdere discussie mbt geweigerd worden zie/further discussion wrt getting refused see:
    Dames die niet op kamer willen met je.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #61
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Maar hoeveel van de aangekondigde dames zijn nu werkelijk op komen dagen? Weet iemand dat?

  14. #62
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Maar hoeveel van de aangekondigde dames zijn nu werkelijk op komen dagen? Weet iemand dat?
    Jansen zoekt het tot op de bodem uit .... en als het moet tot langs de plinten
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #63
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    ze zeggen wel eens een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken..

  16. #64
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit het topic Maria (Roemeense)

    Even nog een verslagje doen van mij bezoek aan de Villa op 7 februari jongstleden. Een bezoek aan de Villa stond op het programma met mijn maatje "Ceejay". Hij wist dat deze avond Ingrid zou werken. (Bekend van de PHG) Deze dame is zijn favorietje. Ook "Bluebear's" favorietje was terug van een vakantie van 2 maanden. Ze hadt me al "gewhatt's upt" dat ze weer in het net was en ik hadt wel zin in een intermezzo.
    Ik heb een speciale band met Maria en ik weet niet wat deze dame precies in mij los maakt. Dit gevoel was er bij ons beiden al vanaf ons eerste contact. Ook tijdens haar vakantie heb ik veel in contact gestaan met haar. Ondanks dat ik inmiddels wel wat gewend ben is het soms raar als ik de Villa betreedt. Je begeeft je naar de lockers en kleedt je om, maar in je achterhoofd zindert een gezonde dosis spanning. Het is een mengeling tussen jaloezie en gezond verstand. Je weet tenslotte waar je bent, maar toch heb je de stomme gedachte dat ze alleen van jou is. En dat nog op mijn leeftijd. Van verliefdheid is geen sprake, maar wel een enorm respect en affectie voor haar. Je vraagt jezelf af hoe je haar zal aantreffen.
    Ligt ze op de kamer of zit ze verstrengeld in de armen van een andere beer? Weer een harde klap voor mijn ego en even doorbijten. Of moet ik mijn beurt afwachten? Iets waar ik een schijthekel aan heb. Ze weet tenslotte niet dat ik kom.
    Ik loop vanuit de lockers naar de rustige bar en speur de omgeving af. Geen spoor van Maria te bekennen. Kut!! Ok, wel veel priemende ogen en een paar handen die aan mijn badjas trekken.
    "Sorry, baby's, just shopping around". Een liefje uit "Bluebear's" verleden, Melanie, houdt me ook aan. Vragend en zwijgend kijkt ze me aan en ik antwoordt:"I have an appointment, honey".
    Oh, eikel, wat loop je te zwetsen. "It's not that I don't want you, baby, but my appointment". Ze zegt: "If you really want it you take it'. Ze knipoogt en knikt naar me en ik besef dat het 1-0 is voor haar en loopt omkijkend van me weg. Als een klein jongetje op mijn nummer gezet, maar ze bleef de hele avond vriendelijk tegen me.
    In de toekomst zal ik haar zeker ontmoeten. Een beetje met de staart tussen mijn benen ontvlucht ik de ongemakkelijke situatie en begeef me naar de ruigere bargedeelten.
    Mijn radar staat op "Mariasignalering" ingesteld en bespeur haar nergens. Ik ga met mijn rug tegen de bar staan en kijk een beetje in de rondte.
    Plotseling zie ik haar recht tegenover mij. Ze is druk in gesprek met een gast dat een echte dandy is en besef me eigenlijk al dat ik een ronde zal moeten afwachten. "Kut, dondert het door mijn hoofd". Het gesprek is zeer geanimeerd en ik sta mezelf eigenlijk te martelen hier. Ik moet eigenlijk opbokken en mijn kans later pakken.
    Op het moment dat ik de kuierlatten wil pakken naar het rustige gedeelte kruisen onze ogen elkaar zonder elkaar te begroeten. Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat ze genageld aan haar stoel zit.
    Ze blijft me in de gaten houden en ik begin mijn spel te spelen. De dandy-gast probeert haar aandacht te trekken en met een "Eh, wat, zeg je", reageert ze op hem.
    Ik voel aan mijn theewater dat ik beet heb en gun haar geen blik waardig. Toneelstukje van de bovenste plank, want ik sta te trillen. Spanning, wat een raar ding!!
    De andere kant op kijkend met haar ogen in mijn rug. Ik draai me weer om en ze staat ineens voor me met tas en handdoek. Ze kijkt me doordringend aan en zegt: "Shut up and follow me, smoking".
    Als een puppy huppel ik achter haar aan en de dandy kijkt ons na. Op weg naar het rookhok kijkt ze niet naar me om en eenmaal binnen ploffen we op de bank en vraagt meteen waarom ik op haar laatste dag niet ben gekomen om lijfelijk afscheid te nemen. Oeps, meteen op examen. "Baby, I've only got time to make a lot of money and to save my pride".
    Een favoriete zin uit een rapnummer dat ik ken. Wonder boven wonder slaat hij in als een bom en wordt geaccepteerd. Haha.
    Na de spanningspeuk van haar zijn we allebei "at eaze" en vleien we ons in de ligbanken van de relaxruimte van de Villa. Wat zich ontspint is weer een GFE in het kwadraat gevolgd door worteltrekken en dat dan weer gedeeld door 100 !! Jezus, deze vrouw gedraagt zich als je eigen vriendin. Ik begin zoals gewoonlijk weer domme vragen te stellen en vraag of die dandy zich niet lullig moet voelen nou. Met haar wijsvinger op mijn mond is mij duidelijk dat ik teveel praat. Ze hadt tenslotte al "Shut up" gezegd.
    Ondertussen in mijn binnenzak kruipend vraagt ze me het hemd van mijn lijf. Over mijn gezondheid, thuissituatie, werk, hoe ik me voel en de liefde. En oprecht geinterreseerd is ze in me en neemt ruim de tijd om te pre-salen en meer. Na een uur zegt ze dat ze zich gaat inschrijven voor een sleutel. Ik wil een goede kamer zegt ze en dan moeten we misschien wel even wachten.
    Geen probleem, schatje, ik zit goed met jou hier. Na een 45 minuten komt men van het bureau de sleutel brengen. We hebben de grote kamer zegt ze, no.6.
    Daar gearriveerd moet ik zeggen dat het inderdaad een lekkere kamer is. Kingsize bed en een lekkere douche. Een pannenkoekhemel!!
    Ik krijg nog niet de kans om mijn badjas uit te doen of ze staat voor me en begint 10 minuten staand hevig te tongen met me met al onze kleren nog aan.
    Je ziet Maria nooit in slipje en bh, maar altijd met een strak sexy jurkje aan. Ze ontdoet zich van mijn badjas en loopt zelf naar de andere kant van het bed en ontkleedt zich helemaal naakt en kruipt op bed. Ze wil meteen actie, iets dat ik niet gewend ben van haar, want we zijn allebei slow-starters.
    "Come here, baby", zegt ze. "I missed you so". "Yeah, sure", antwoordt ik en ik heb mijn eerste klap te pakken.
    Passionele sex ontspint zich op het bed en we rollen alle kanten uit. Deze meid maakt mij echt helemaal gek.
    Mijn kleine ridder staat al snel paraat en dat heeft ze vlug in de gaten. Ze gooit me op mij rug en komt half op me hangen. Haar hand begint me reverse en draaiend af te trekken. Ik kruip van geiligheid tegen het kopeind aan en ze weet precies waar ze me moet raken. Heerlijk!!
    Terwijl ze me kust, in mijn nek, op mijn gezicht, tongen, blijft ze me strak aankijken. Ze zakt naar beneden en uit ervaring weet ik dat ik me op kan maken voor een goed oraal feest dat lang zal aanhouden. Tijdens dit feest moet ik haar regelmatig afremmen op mijn nakomelingen niet te doen ontaarden in een minivuurwerkshow.
    Zonder dat ik het merkte heeft ze "Little Bluebear" een jas aan gedaan (De profi) en kruipt naar boven en begint mijn genotsstaafje naar binnen te duwen.
    Ik zeg: "He, my raincoat". Ik kijk naar beneden en zie dat hij zijn muts al op heeft. Ze knipoogt naar me en neemt de cow-girl positie aan. Ze gaat rechtop zitten en begint met haar heupen te draaien en te zorgen dat de roede van plezier goed diep in haar gewelven duikt.
    Na een paar minuten leunt ze voorover en begint me weer passioneel te kussen en het tempo op te voeren. Ze verzamelt nog meer punten bij mij dan ze al hadt en wint het songfestival van genotskreten. Van haar en van mij.
    Mijn orgasme is heerlijk en ze begint mijn finale plagerig te imiteren. "Oh, Maria, oh Maria!! Ok, zeg ik, wil je dat ik voortaan een andere naam zeg?
    Als blikken konden doden zouden ze dat zeker hebben gedaan. Ik was weer een geweldige ervaring rijker.
    We bleven nog 4,5 uur op de kamer, waar we samen hebben gekletst, gedoucht, gebeft, gesext ,uitgerust en geroddeld. Wat een lieve vriendin! Dit is er eentje zelfs voor buiten de poort om leuke dingen mee te gaan doen. Komt goed.
    Om 3 uur s'nachts komen we van de kamer en ze gaat zich nog wat opfrissen en ik ga aan het bier. Ik dacht dat ze zich weer in het circuit zou begeven, maar een 20 minuten later staat ze fris gedoucht weer voor me. Ik vraag of ze niet meer moet werken en weer legt ze haar vinger op mijn mond en blijft tot sluitingstijd bij me.
    Wat een scheetje! We smoezen lekker de nacht in en nemen op een innige manier afscheid. Mijn maat "Ceejay" kijkt er met een gelaten mening op zijn gezicht naar en vertrouwt mij toe dat hij dit soort afscheid niet dikwijls ziet. Ik kan het ook niet helpen dat ik zo geweldig ben, zeg ik. Met een vinger in zijn keel antwoordt hij me.
    Geheel voldaan verlaat ik Villa Vertigo en ben in gedachten alweer bij de volgende keer. See you soon, my precious !!


    Laatst gewijzigd door Bluebear; 12 februari 2014 om 20:22
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  17. Onderstaande 14 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 februari 2014),Befke (12 februari 2014),bergm550 (16 februari 2014),Bosco (12 februari 2014),Don Rudo (12 februari 2014),Iamlonely (12 februari 2014),licky luke (12 februari 2014),Mr Pussy (19 februari 2014),Peppino (12 februari 2014),rmjhexe (12 februari 2014),Sjeufke (12 februari 2014),Teiresas (14 februari 2014),Wijze grijze (12 februari 2014),Willi69 (12 februari 2014)

  18. #65
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Maar ik zeg er dan ook bij dat er wel zat andere vrouwen waren. Zeker een stuk of 4 die mijn smaak waren. UIteindelijk 1,5 uur met ingrid weggeweest....
    ik zeg alleen 1,5 uur ingrid en dan ben je dus echt slooprijp.. Niet veel later ben ik dus naar huis gegaan ofschoon ik nog graag een kamer gedaan had maar dat zat er echt niet meer in.

    Ik heb een heerlijke salade gegeten van de nieuwe kok, geen potjesspul dit keer +1
    De baliedame vroeg expliciet naar het eten +1

    Een duchtig minpunt was er... er werd ontzettend geanimeerd, je had echt geen rustig moment..en in 10 minuten 5 aardige lieve dames teleurstellen is niet leuk.. het ging zo de hele avond door.
    bij iedereen niet alleen bij mij

  19. Onderstaande 5 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (15 februari 2014),Don Rudo (16 februari 2014),gignnl (16 februari 2014),Jansen (16 februari 2014),Megaboob (15 februari 2014)

  20. #66
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Maar ik zeg er dan ook bij dat er wel zat andere vrouwen waren. Zeker een stuk of 4 die mijn smaak waren. UIteindelijk 1,5 uur met ingrid weggeweest....
    ik zeg alleen 1,5 uur ingrid en dan ben je dus echt slooprijp.. Niet veel later ben ik dus naar huis gegaan ofschoon ik nog graag een kamer gedaan had maar dat zat er echt niet meer in.

    Ik heb een heerlijke salade gegeten van de nieuwe kok, geen potjesspul dit keer +1
    De baliedame vroeg expliciet naar het eten +1

    Een duchtig minpunt was er... er werd ontzettend geanimeerd, je had echt geen rustig moment..en in 10 minuten 5 aardige lieve dames teleurstellen is niet leuk.. het ging zo de hele avond door.
    bij iedereen niet alleen bij mij

    Zo wat een positieve Flipper zelfs het eten was goed !!!
    Nog even en dan gaat hij aandelen kopen van de Vila.

    Zo zie je maar weer wat Willie69 nu allemaal mist al die vrouwen die naar hem toe zouden komen.

  21. #67
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Nou Nou positief... Ik zeg niet alleen negatiefs jansen, ik zeg ook als dingen zich naar iets positiefs wijzigen... Het slade buffet zag er erg goed verzorgt uit, je zag dat er aandacht aan besteed was.
    Vandaag ga ik gedwongen op herhaling... aangezien ik de entree er gisteren automatisch bij kreeg... Ik heb ook mn entertainment bewust in 2, of meer, wie weet, sessies gedeeld..

    Ik zal eens onder stoelen en banken kijken of ik de russinetjes kan vinden.. Dr waren vrouwen die in de buurt kwamen qua uiterlijk, maar dan zijn het toch wel HEEEEEEL oude foto's..
    van toen ze 20 kg lichter en 10 jaren jonger waren... Maar ik heb geen poolse/russiche kliekjes gespot.. dus ga er maar vanuit dat ze weer terug op de trein gegaan zijn, althans voorlopig.

  22. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (16 februari 2014)

  23. #68
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:46
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Villa Vertigo, Donderdag 13 Februari

    Ik ben weer op de wat meer avontuurlijke toer, en wilde het “gebruikelijke” GT bezoekje toch weer eens afwisselen met wat anders. Twee weken geleden resulteerde dat in een bezoek aan YinYang in Roermond, deze week aan een bezoekje aan de Singel in Amsterdam bij mijn boobwonder van de maand, de Thaise Britney met een met 1800CC rijkelijk gevulde voorgevel , en deze dag stond Villa vertigo eens op het programma vanwege de lage toegangsprijs van 30 Euro tot 18.00, een leuke actie, die mij in dit geval over de drempel haalde. Ik was pas een keer eerder in de Villa, was toen redelijk goed bevallen omdat daar toen een Duits Busenwunder (met 1400CC) te bewonderen was, maar een verder gebrek aan rijkelijk met grote borsten uitgeruste dames besloot mij toen niet terug te keren.

    Ik arriveerde rond 17.00 bij de Villa, er was voldoende parkeerruime, geen parkeerservice nodig. De ontvangst was vriendelijk en goed, en ik tikte de genoemde 30 Euro af. Koopje!
    Na het douchen (goede doucheruimte, water stopt wel wat te snel met lopen) en omkleden tot ijsbeer Megaboob (pas dan is de saunaclub ervaring daar!) dus naar binnen gestapt, en direct (en dan ook direct) benaderd door de Roemeense Yolanthe, een ca. 1,70M lange donkerharige zeer slanke schoonheid, echter met een B cupje toebedeeld. Ze kuste me op de wangen, en wilde me gelijk naar een kamer meezeulen, maar ik gaf haar toch te kennen dat ik echt net binnen was, en eerst even moest oriënteren. Dat lukte, maar met moeite, want na een snelle ronde door de Villa en een drankje, stond ze al weer voor mijn neus, en gaf ze sluw aan dat we nog net voor het eten een nummertje zouden kunnen maken. Goed, ok, zij won, want het is wel een mooie meid, dus op naar een kamer, alwaar ze zich tot een leuke en gewillige dame ontpopte. Tongzoenen (wat magertjes, maar goed), pijpen zonder condoom prima in orde, en ik stond dan ook vrij snel fier omhoog. Ondeugend bracht ze het condoom aan, en positioneerde zich met haar poesje boven mijn geslacht, wat heerlijk naar binnen werd gebracht. Yolanthe had er ook zin in, want ze had geen glijmiddel nodig, en was zelf al behoorlijk nat. Lekker dus! Zij ging in die heerlijke houding boven mij hangen waarbij ik haar lekker en hard kon penetreren, en waarbij we goed samen werkten en ons ritme prima bij elkaar bleek te passen. Dit in combinatie met haar mooie slanke lijfje, mooie lange zwarte haren en knappe gezicht maakten me zo geil dat ik lekker begon te stoten, en in een minuutje of 5 zowel haar als mezelf tot een heerlijk hoogtepunt wist te brengen. Yolanthe complimenteerde me zelfs met mijn seksuele aanpak, en mijn geslacht, dat “precies goed” was voor haar qua lengte en dikte, en haar klaarblijkelijk ook bijzonder veel plezier had gegeven. Aangezien ze geil uit haar ogen keek, geen haast had, en haar poes nog steeds behoorlijk vochtig was, ben ik genegen haar te geloven. Nog even nagepraat, even haar B cupje gestreeld (klein maar fijn) en na een half uur afscheid genomen met een paar fijne zoenen. Yolanthe was dus een voltreffer, en een goed begin van dit bezoek aan de Villa. Groot herhalingsgevaar!

    Na het afrekenen, en douchen was het etenstijd. Twee gerechten, aardappelkroketten met worstjes en salade, of gebakken aardappels met kip spiesen met uien. Ik koos voor de laatste optie, die goed smaakte, maar ik verwijderde wel de uien, want dat vind ik zelf gewoon niet prettig bij het zoenen. Voor mij soms onbegrijpelijk dat de clubs relatief veel gerechten met ui maken, dat heeft geen aantrekkingskracht later op de kamers. Ik pleit dan ook voor een ui en knoflookvrije maaltijd in een club! Andere kruiden kunnen prima, en geven niet de betreffende geur af later.

    Tijd voor een beetje ontspanning, en ik ging dus even mijn krant lezen. Vrijwel continu werd ik aangesproken door de een van de vele Roemeense dames, ik was aangeschoten wild, en een potentiele prooi. Dat klopte ook wel, want er waren veel meer dames dan heren in de Villa. Tja, toch jammer, want het damesbestand ziet er leuk uit momenteel ondanks het gebrek aan grote borsten, is er toch voor ieder wat wils schat ik in. Ik heb volgens mij ook een van de nieuwe Russinen gezien later op de avond, maar zij was redelijk bezet. Mooie dame van een afstand. Ook meende ik (Poolse) Mandy (uit GT) later te herkennen maar niet aangesproken. Ik kreeg tijdens het lezen van de krant bezoek van een Roemeense, wat meer gevulde dame, die vroeg of ze er bij mocht zitten. Liever niet gaf ik al aan, ik zit te lezen, maar ze liet zich niet afschrikken, en maakte me het lezen moeilijk. Ook steeds trachtend me mee naar de kamer te krijgen. Licht irritant. Maar goed, krant uit, tijd voor een sauna ronde, waarna ze me verbaast aankeek (denkend dat de buit binnen was). Niet dus, schatzi!

    De sauna is prima op temperatuur in VV (85 graden, 20% luchtvochtigheid) en ik zat lekker te zweten, terwijl diverse mokkels ook hun geluk kwamen proberen en me uit de sauna wilden halen. De een stond lekker met haar kontje tegen de deur aan te wrijven, de ander kuste het glas naar me toe en zo ging he maar door. Animatie genoeg (in overvloed), en ik had wel een tikje medelijden met de dames. Op zich een mooie club, leuke meiden om te zien, maar weinig klanten, en ze zijn verveeld tot op het bot van het hangen en het vruchteloos animeren bij de aanwezige beren. Er werd mijns inziens weinig gekamerd.
    Na de saunaronde probeerde mijn Roemeense biggetje het nog eens, maar ik had echt geen trek in haar, dus vond ze me niet meer aardig. Jammer voor haar, maar ik heb me keurig en correct gedragen, iets wat door meerdere dames later bevestigd werd gelukkig. Ze werd er chagrijnig van en begon tegen me aan te zeuren, iets waar ik een hekel aan heb in een club. Ik betaal, dus ik bepaal, uiteraard met respect naar de dames toe, maar ik beslis met wie ik op kamer ga. Zo lang er geen seksuele handelingen zijn verricht (ik had nog niet eens toegelaten dat het zwijntje me op mijn wang ging zoenen want ik zag de bui al hangen), ben ik tot niets verplicht. Ik heb haar dat even helder en duidelijk uitgelegd, en toen liep ze dus boos weg. Tja, Roemeens temperament, zullen we maar zeggen!

    Gelukkig schrok dit voorval de andere dames bepaald niet af, de een na de andere dame diende zich aan, tot ik de Roemeense Nicoletta aantrof die een flinke B/C cup had, en een leuk gezichtje. Pre-sales waren erg goed en uitgebreid te noemen (ca. 30 minuten), en dus de gok gewaagd en met haar naar de kamer gegaan. Leuke dame, goede sessie, maar niets bijzonders, en ik kwam uiteindelijk door haar goede handarbeid klaar, en dat zegt eigenlijk genoeg. Inzet goed, optiek goed, maar niet 100% mijn ding. Geen herhalingsgevaar.

    Wederom na het douchen een sauna ronde gedaan vanwege de aanhoudende animatie golf. Sauna was wederom prima, dames gaven het niet op en probeerden van alles, maar ik was onvermurwbaar, en moest eerst even weer op sterkte komen.
    Na de sauna wederom bestookt met oneerbare voorstellen, en trio’s, waarbij een leuke blonde en donkerharige Roemeense (ehh..Spaanse… haha) een serieuze poging deden, een complete lapdance op mijn schoot deden, zoenden etc, maar ik was nog niet zover (de boobmeister begint oud te worden, vroeger kon hij het continu!) Nog een tijdje een ontzettend leuk gesprek had met een mooie brunette uit Moldavië, die het gesprek erg waardeerde en niet aandrong op een kamergang, zeer correct, leuke meid, en zeker een kandidate voor een komend bezoek.
    Vanuit een ooghoek de blonde Russin gespot die wel regelmatig naar een kamer leek te gaan en er van afstand inderdaad lekker uit zag. Wel ook weer relatief kleine borsten. VV zou iets minder Roemeentjes, iets meer andere nationaliteiten, en iets meer dames met een serieuze voorgevel moeten gaan inzetten, dan komt het helemaal goed met de tent. Muziek was prettig, ook niet te luid, geen rook binnen, ook prettig als niet roker, eten goed (op de verwijderbare ui na), alles netjes en schoon, goed verzorgd. De Villa heeft zeker potentie! Voor de gevraagde 30 Euro in ieder geval geen miskoop, maar eerder een aanrader, en zeker voor de liefhebbers van jong Roemeens spul met A/B cups.
    Een derde sessie zat er voor de boobmeister deze keer niet in, en dus rond middernacht afscheid genomen van de Villa, en met een positief gevoel de club verlaten. Ik zal hier niet heel regelmatig heen gaan door gebrek aan de nodige CC’s aan siliconen, maar voor af en toe is het een prima plek voor de afwisseling! Voor degene die graag uitgebreide en goede pre-sales wil is het een goede plek, hoewel er enige opdringerigheid van de dames is, en dat op den duur wat vermoeiend kan worden.

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  24. Onderstaande 21 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 februari 2014),Badslippers (16 februari 2014),Big30 (16 februari 2014),Bluebear (16 februari 2014),Bosco (16 februari 2014),cavediver (20 februari 2014),de duisburg spesjalist (17 februari 2014),gignnl (16 februari 2014),hansdordt (16 februari 2014),harrie1111 (17 februari 2014),hp001 (16 februari 2014),Jansen (16 februari 2014),KanariePiet (16 februari 2014),Mr Pussy (18 februari 2014),palimo (17 februari 2014),rmjhexe (16 februari 2014),salitos (16 februari 2014),Stief (16 februari 2014),Wijze grijze (17 februari 2014),Willi69 (16 februari 2014),Yogi Bear (16 februari 2014)

  25. #69
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Nou wat hebben we allemaal gedaan gisteren... VEEEL koffie en cola light gedronken.. aangezien bijna all dames nu in het relax gedeelte zitten, moet je bijna verplicht iets drinken als je ze wil gaan bekijken... pff...
    Conclusie, Veel van de dames hadden flink in de alcohol buidel getast de dag ervoor en waren nauwelijks aanspreekbaar, hielden zich in kliekjes op de hele dag waar ze maar moeilijk van los te wrikken waren.
    De lage opkomst aan het ijsberenfront inspireerde hen ook niet tot enige actie..

    Dat gezegd hebbende, heb je dan wel de tijd om de dames in hun natuurlijke habitat te observeren.. en een praatje te maken... Ik heb voor nelly gekozen uiteindelijk, een wat een bijzondere goede keus bleek te zijn.
    Na de kamer heb ik nog een paar dames moeten troosten, waarbij er een hele aardige dame gewoon zat te huilen in de bar.. Het was gewoon super zielig.. Ik schat de opkomst gisteren matig.. 25-50 beren.
    na het eten bleven er nog misschien 30 over.. Die veelal al gekamert hadden en geen activiteit meer lieten zien. Veel turkse mannen die totaal geen enkele activiteit vertoonden badhuiskletmajoors zeg maar..

    Zaterdag was het al niet veel beter, en de woensdag donderdag en vrijdag waren ook al redelijk catastrofaal geweest ivm valentijn.. Ik heb met ingrid en nelly 2 uitzonderlijk goede keuzes gemaakt zaterdag en zondag.
    1 pse/gfe en een leuke gfe sessie gehad. En gezien wat er voor de rest nog rondliep waren dat waarschijnlijk de beste keuzes die ik had kunnen maken.. Qua karakter en spontaniteit scoorden beide zeer hoog..
    Iets dat ik zeer kan waarderen..

  26. Onderstaande 7 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 februari 2014),Bosco (17 februari 2014),cavediver (20 februari 2014),Don Rudo (17 februari 2014),Iamlonely (17 februari 2014),Jansen (18 februari 2014),Megaboob (17 februari 2014)

  27. #70
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Wat ik wel vind is dat Vila Vertigo geen dames foto's moet plaatsen die van internet af komen.
    Laat ze de nieuwe dames zelf op de foto zetten in de lounge ruimte zodat de achtergrond dan ook aangeeft dat ze daar aanwezig zijn.

    Dit voorkomt juist dat men twijfelt of ze daadwerkelijk aanwezig zijn met een foto van internet.
    Wanneer ze er niet zijn zal men eerder denken dat ze er ook niet werkzaam zijn op andere dagen wat nu gebeurd.
    Ik zal deze week ( vrijdag avond ) aan de leiding vragen om het op mijn manier te doen.

  28. Onderstaande 4 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 februari 2014),Iamlonely (18 februari 2014),Megaboob (18 februari 2014),rmjhexe (18 februari 2014)

  29. #71
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Na enkele maanden geheelonthouding als ijsbeer besloot ik om zaterdag 8 februari jl. in de auto te springen en mijn ijsberenvel aan te trekken...nou Ijsberenvel, dit keer niet echt, want de navigatie werd afgesteld op Grefrath en daar loop je toch echt als een soort wandelende aubergine rond. Waar de meeste clubs een wit ijsberenvel klaar hebben liggen is dat bij Villa niet het geval...Overigens loop je in Magnum als een soort lever door de club heen te springen .

    De reis werd na het schaatsen aangevangen en helaas zonder mede musketiers. Ons musketiers clubje is een beetje uit elkaar aan het vallen..helaas....De ene musketier zoekt zijn geluk bij een leuke dame in de Oekraine (ZEDD) en de andere musketier (2BAT4YOU) maakt samen met met zijn broer (Quads) de clubs onveilig...
    Het was heerlijk rustig op de weg...altijd fijn om op zaterdag naar Duitsland te rijden.. in nog geen twee uur had ik er 196 km opzitten en parkeerde ik mijn auto op de parkeerplaats. Het viel mij op dat er veel auto's met geel kenteken te bekennen waren. Toen ik om 1700 uur binnen kwam viel mij op dat de entreebalie was verplaatst en de lockers van een andere beveiliging waren voorzien. Verder waren de zitjes vervangen aan de zijde waar de sauna zich bevindt. De twee ligbaden die toch altijd leeg stonden zijn ook verwijderd.

    Er liepen al flink wat DVP's heen en weer en enkele zaten aan de bar. Eerst een heerlijke zwarschen kaffee gescoord...Daarna een Roemeentje en een Bosnier te woord gestaan en hun vriendelijk kenbaar gemaakt dat ik net binnen was en even wilde acclimatiseren. Na een half uur kon ik de derde dame niet weerstaan. De lange periode van droogstaan als ijsbeer begon zijn tol te betalen. Dit keer hing Nicoletta om mijn nek. een dame van 25 jaar, ca 168 meter lang, donker haar en een leuk smoeltje. Nadat we een kwartiertje met elkaar hadden gebabbeld sommeerde ik haar de sleutel te halen. Daarna hebben we op 1 van de mooiere kamers boven de liefde bedreven. Het zoenen was wat zuinig...helemaal toen ze zei dat ze niet kon zoenen als ze werd geneukt...Heb je weleens zo'n broodje Aap verhaal gehoord. Verder was het oké. Prima pijptechniek (ruime voldoende) en een heerlijk strak kutje. Dat laatste was voor mij heerlijk, maar mijn zwaargeschapen adonis kon ze niet helemaal hebben...toch jammer, want ik kon haar op missionaris niet lekker dubbelvouwen

    Na de kamergang heerlijk gedoucht en een lekker biertje gescoord. Om 19.00 uur zou het buffet worden geopend, dus lekker rustig aan op een bankje wachten totdat ik een happie kon scoren. Het eten was goed. Ik kon een ruim portie opscheppen en voor de gasten die later binnen kwamen was er ook nog voldoende aanwezig. Op dit punt is de Villa duidelijk op vooruit gegaan. Na het eten heerlijk om mij heen gekeken welke dame als tweede aan mijn lans zou worden geregen. De Russische dames waar ik eigenlijk voor naar de Villa ben gereden vond ik er wel aardig uitzien, maar niet meer dan dat. De klik was er niet echt, dus heb ik deze aan mij voorbij laten gaan. In ene zag ik een dame in een zwart jurkje aan de bar staan die blijkbaar net binnen was gekomen. Ze sprak met twee Nederlandse ijsberen in pre. Ze waren voor het eerst naar een club en wisten duidelijk geen raad met hun nieuwe hoedanigheid. Daar ik deze girl next door type erg leuk vond heb ik mij tactvol in het gesprek geroerd. Al snel had ik alle aandacht van de dame en liet ik weten dat ze wat mij betreft de sleutel mocht halen.

    De dame heet Isa, een donkerharige keulse studente van 22 jaar. Wat er dat half uur gebeurde is met geen pen te beschrijven. Een wereld pijpbeurt a la Lisa uit GT (scheelt ook maar 1 letter...Isa of Lisa ), tongzoenen als een beest en neuken alsof ze een jaar lang niet genomen was. Toen ik na het vrijen vroeg hoe lang het voor haar geleden was zij ze lachend: zwei tagen! Dame kwam aan de lopende band klaar....wat kan een ijsbeer nog meer wensen...toch?

    De rest van de avond heb ik heerlijk genoten van de gezellige sfeer in de club, een prima DJ uit Nederland die zeer gevarieerd draaide. Het enige minpunt wat ik aan Villa kon ontdekken was dat om ca. 23.00 uur veel groepen ijsberenvrienden binnen komen die veel aandacht opeisen. Ergo et conclusie: prima club tot aan ca. middernacht. Mooie dames, alle soorten, voor ieder wat wils.

    Om 23.00 uur ben ik in de auto gesprongen, niet vanwege de groepen die binnen kwamen maar omdat ik de dame die ik nog op mijn to do lijstje had staan niet meer zag lopen. Waarschijnlijk was ze al een paar uur aan het pannenkoeken. En omdat ik nog twee uur alleen moest rijden vond ik het ook wel prima. Kortom een heerlijke middag/avond in een club die bij mij altijd een zwak heeft gehad, maar wat in de vergetelheid was geraakt.
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  30. Onderstaande 10 leden hebben Elgar bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 februari 2014),buttlover (18 februari 2014),cavediver (20 februari 2014),gignnl (19 februari 2014),goldstar (19 februari 2014),Jansen (18 februari 2014),Megaboob (18 februari 2014),Rex (20 februari 2014),savesexer (21 februari 2014),Shaggie (19 februari 2014)

  31. #72
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:46
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Daumen hoch

    Dinsdag 18 Februari, Villa Vertigo

    Na mijn bezoek van afgelopen week en de diverse leuke gesprekjes die ik met diverse dames had had ik toch een gevoel dat mijn vorige bezoek, met twee kamergangen nog niet helemaal af was, en door een gelukje op mijn werk was ik dinsdag alweer in de buurt van de Villa, en dan nog wel iets voor 18.00 zodat ik het vriendelijke entreetarief van 30 Euro nog mee kon pikken. Een koopje voor deze Club, zo eerlijk moet ik zijn. De ontvangst was weer prettig, er was genoeg parkeerplek, en na het douchen en omkleden was ik helemaal klaar voor.... het avondeten!

    Dat zag er deze keer goed uit, was ui vrij (wellicht is mijn tip doorgekomen?!), frietjes met kipreepjes die goed gekruid waren (niet te, maar wel met smaak), goed mals waren en goed smaakten. Wat will een mens nog meer?!

    Ik was al gespot door Jolanda/Jolanthe en ze kwam gezellig samen een vorkje prikken. Ze zag er weer heerlijk uit, en ik had dan ook al snel besloten dat zij het nagerecht ging worden.

    Er volgde een herhaling van zetten, en Jolanda deed zo mogelijk mog beter haar best deze keer. Dit resulteerde in een prettige en goede sessie met haar, van circa 28 minuten (getimed voor Flipper!) waarbij ik uiteindelijk weer lekker in het condoom klaar kwam met haar bovenop. Er was deze keer ook wat Meer zoen interactie mogelijk, de start van een dvp-klant binding! Al met al weer een goede start in de Villa voor de boobmeister!

    Nadat de eerste druk dus van de ketel was, was het tijd om even rond te kijken. Het was wel rustiger in de Villa, en ook de Russinnen deze keer niet gespot helaas. Ik schat dat er 25 dames waren, en 10 beren. Een overschot aan dames dus weer, die bij tijd en wijle "lange weile" hadden duidelijk en wat aan de bar hingen. Er werd wederom actief geanimeerd, en om een te snelle tweede kamergang te voorkomen Sloop ik mezelf met mijn krantje op in de Sauna, die wederom op ca 85 graden stond en op 22% luchtvochtigheid, prima in orde dus. Krantje lekker gezeten daar, in alle rust, en daarna een douche en even bijgekomen met een groot glas water. Zelfs nog even snel een kleine tweede eetronde gedaan en nog wat kipreepjes genomen omdat ze zo lekker waren. Goed dat er steeds eten staat na 18.00. Het werd ook regelmatig aangevuld en ververst indien nodig. Hulde.

    Maar genoeg geleuterd over het eten. Ik had de vorige keer al een knappe Moldavische gespot, en ook al een erg leuk inleidend gesprek mee gevoerd. Mijn conditie liet me de afgelopen keer geen derde ronde toe, en deze keer stond Loreena dus hoog genoteerd op mijn keuzeprogramma. Gelukkig was ze er, ik greep haar beet en brulde "Slüssel" waar ze ook wel mee kon lachen, en zo vertrokken wij samen naar boven. Deze slanke knappe jongedame met lang (nep) blond haar mag er zijn, ondanks (of voor sommigen dankzij) haar B cupje. Mooie ogen, goed gebit, fijn vrouwelijk lichaam. Gelukkig zeer hoog knuffelgehalte en zeer kusbaar, waarbij het tongzoenen echt prima verzorgd was en zeer lang en uitgebreid. Zo beleef ik het graag! Ze teasde mijn tepels ook met haar tongetje, en daarna mijn geslacht, die het allemaal heerlijk vond wat ze met haar mondje en tongetje deed. Uiteraard na einige tijd een condoom geplaatst waarbij zij op mijn verzoek bovenop plaats nam, Maar Meer in de zittende houding. Op zich prima, Maar op die manier wat zwaarder werk voor haar en wat minder intiem voor mij, maar toch lekker klaargereden op deze maneer door Loreena. Er was nog wat tijd over, die wird volgemaakt met wederom heerlijke tongzoenen, en na het douchen op de kamer verlieten we de kamer Hand in Hand, beiden blij! Onze Humor is ook goed op elkaar ingespeeld en ook dat hielp zeer mee gedurende dit kamerbezoek. prima dame, zeker herhalingsgevaar voor mij.

    Na deze sessie wederom snel de Sauna ingegaan om nog een keer te genieten en even bij te komen. Omdat ik deze keer nog een wat langere rit voor de boeg had heb ik de Villa alweer rond 22.30 verlaten helaas, er zat weer geen derde sessie in, maar twee goede sessies met jonge knappe dames was ook zeker prima, en ik was tevreden, ondanks dat er wederom een schrijnend gebrek was aan met Siliconen uitgeruste dames. Ik vrees dat het Michelj Virus me te pakken heeft, en ik besmet ben met het Roemeentjesvirus!

    Al met al weer een prima avondje met welness, lekker eten en leuke dames, voor de schappelijke prijs van 130 Euro. Er is ook gezien deze redelijke kosten zeker herhalingsgevaar voor de Villa voor mij!

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  32. Onderstaande 16 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (19 februari 2014),Bluebear (19 februari 2014),Boy69 (19 februari 2014),cavediver (20 februari 2014),Flipper (19 februari 2014),geert5 (20 februari 2014),gignnl (19 februari 2014),hansdordt (19 februari 2014),Iamlonely (19 februari 2014),Jansen (19 februari 2014),Mr Pussy (19 februari 2014),papi (19 februari 2014),Rex (20 februari 2014),savesexer (21 februari 2014),Wijze grijze (19 februari 2014),Willi69 (19 februari 2014)

  33. #73
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    Dinsdag 18 Februari, Villa Vertigo

    Al met al weer een prima avondje met welness, lekker eten en leuke dames, voor de schappelijke prijs van 130 Euro. Er is ook gezien deze redelijke kosten zeker herhalingsgevaar voor de Villa voor mij!

    Megaboob
    Is idd dat moet wel gezegt worden dat de villa met dat beleid toch een stuk "preiswerter" geworden is..

  34. #74
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    is het inmiddels 50-50-50 euro in de villa?
    Een uurtje is ook maar een uur...

  35. #75
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Volgens mij is er wel wat uit te onderhandelen, zeker nu.. Maar dan moet je natuurlijk wel weten met wie je naar de kamer gaat.

  36. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (19 februari 2014)

 

 
Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12.

Living Room 468*60