Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 275 van 321

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:04
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Die mensen trekken per definitie aan het kortste eind.. seen it a million times. No worries.

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisteren heerlijk aan de bar de eerste helft gekeken van Duitsland - France samen met enkele ijsberen en Gatenvuller.
    Ook mijn jaren lange Turkse vriend was aanwezig die ik al een half jaar niet meer gesproken had.
    Gatenvuller was niet zo geïnteresseerd in het voetbal dus had geen rust en wou liever met ander ballen gaan spelen.
    Na het eten in de rust verder gekeken op het buitenterras en de Duitsers zien winnen.
    De vraag van de aanwezige Duitsers was dan ook wat een Hollander wilde zien die er zou gaan winnen.

    Mijn antwoord was dat ik het de fransen wel gunde maar liever Duitsland zag winnen zodat wij dan binnen een week
    Argentina en daarna de Duitsers naar huis sturen wat ons ook al met Spanje gelukt was.

    Ja wij willen nu 3 vliegen in een klap slaan en eindelijk gerechtigheid halen na 3 verloren finales.
    De Duitsers werden stil van mijn verhaal.
    Na de wedstrijd paula opgezocht voor een stevige rug,nek,armen en benen massage en daarna de sauna in geweest.
    Wat de dames betreft was het niet zo fout mooie Roemeense,Poolse en enkele Russinnen.
    Ik heb na een korte pauze Mona meegenomen een Roemeense met lekkere tieten en een rond kontje.
    Op de kamer was het wel oké, ik heb haar dan ook als een JoJo heerlijk laten rijden en een PZC wat ook wel aardig was.
    Na diverse standjes heb ik haar maar verlost van de beukende Jansen om haar poes lekker vol te spuiten.
    Brasil - Colombia was inmiddels begonnen en heb ik bekeken tot aan de rust, om daarna mijn Mederijder Big30 op te halen in PHG.
    Het was een gezellige avond waarbij het eten ook weer zeer goed was door de vele variaties van vlees,vis,pasta en aardappelgratinee.
    Aanwezige dames rond de 130 benen, het is maar net hoe je het bekijkt.
    Wel even om moeten rijden door de werkzaamheden maar het ging vrij vlot door Grefrath.

  3. Onderstaande 10 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 5 juli 2014),Big30 ( 6 juli 2014),Bluebear ( 6 juli 2014),cavediver ( 8 juli 2014),Don Rudo ( 5 juli 2014),gignnl ( 6 juli 2014),Megaboob ( 5 juli 2014),rmjhexe ( 5 juli 2014),Shaggie ( 5 juli 2014),Ties85 (10 juli 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Gisteren heerlijk aan de bar de eerste helft gekeken van Duitsland - France samen met enkele ijsberen en Gatenvuller.
    War wohl ziemlich ruhig gestern in der Villa...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ik zal juichen bij de goals van Frankrijk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Da hast Du ja nicht viel zu tun...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  5. #4
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:33
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.689
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.332 in 1.624 posts

    Standaard

    Als er gisteren 130 benen aanwezig waren, is er een schrikbarende hoeveelheid dames stiekem een ladyboy!

  6. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:04
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Morgen ga ik maar ns even kijken wat jansen voor ravage achtergelaten heeft... xD

  7. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 6 juli 2014)

  8. #6
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:33
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.689
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.332 in 1.624 posts

    Standaard Herkansing in de Villa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Al enkele malen teruggekomen dat het “een maandag is, he”… dus waarschijnlijk zou ik nu iets moeten oplepelen over het “nog een kans geven op een betere dag”. Maar eigenlijk is er helemaal niets waarvan ik denk “dat moet ik nog eens zien”, op betere dagen heb ik ook wel betere plekken om heen te gaan... Wat een kutclub… maar ja, een maandag he.
    Met bovenstaande quote als eindconclusie van een bezoek een paar maanden terug, stond een nieuw bezoek aan VV niet hoog op mijn to do list. Maar via de ondoorgrondelijke werking van de tombola, plofte een uitnodiging in mijn inbox. Gezien de ervaringen op de maandag, besloot ik dit keer op een “premium” dag te gaan: vrijdag dus… al hoorde ik van de dames dat er op donderdag veel meer loos was geweest… ach.

    Na een slechte nachtrust in Willich – die om 8 uur werd verstoord door een vals brandalarm – zo lang mogelijk blijven hangen, voordat ik naar de Villa dacht te rijden. Rechtdoor en na 10 km links, ware het niet dat het laatste stukje was afgelsoten; oeps vergeten. Een beetje door Grefrath gereden en op 5 minuten van de club de auto geparkeerd. Iets na half een voor de deur… gaat de club pas om 13 uur open; oeps ik dacht toch echt dat het 11 uur was.

    Ik werd gewoon vriendelijk binnengelaten, zolang ik maar begreep dat er nog geen dames waren. Vrijkaartje werd zonder problemen geaccepteerd en even vriendelijk gekletst terwijl windows opstartte. Toch kan deze ontvangst eigenlijk niet door de beugel… best dat je leuk uitziende receptionistes hebt, maar dat jurkje: van voren elegant en van achteren laag uitgesneden, zodat je steeds net denkt meer te kunnen zien dan je ziet. De club is nog niet eens open en eigenlijk is het meest sexy moment al geweest. De hele middag moeilijk je ogen vanaf te houden.

    Sleuteltje gekregen, rustig gedoucht en met een kopje koffie op het terras gaan zitten terwijl twee meisjes toch al aan het pootjebaden waren en een van de masseuses aan haar kleurtje lag te werken. Langzaam aan kwamen wat meer meisjes langs en tegen de tijd dat het ontbijt er stond, waren er meer dames op het terras dan ik bij mijn vorige bezoek de hele dag gezien heb. Ontbijt overigens lekker met goede broodjes en lekker beleg (leek wel alsof het snel op was); voor een 30 euro club goed, maar kan de vergelijking met de 60 euro clubs niet aan.

    Een tijdje aan het zwembad gelegen met een paar drankjes, waarbij het opviel dat erg weinig meiden zich in de tuin waagden. Op navraag werd gemeld dat het water koud en niet erg schoon is; voor de rest voor het eerst wat door de tuin gelopen en die krijgt van mij duidelijk twee thumbs up. Niet het saaie grasveld van GT, maar allemaal hoekjes en plekjes waar je wat mee kunt. Beste tuin in NRW lijkt me zo.

    Aan het zwembad dus bijna alleen kerels, waarbij ik me even zorgen maakte dat ik er voor onzedelijk gedrag uitgegooid zou worden: ik was de enige die niet in onderbroek rondparadeerde. Later nog 1 andere gast die vond dat een blote piemel wel kon in een seksclub, maar tegelijkertijd een trits aan gasten die een onderbroek niet genoeg vonden en daar nog een andere broek overeen aanhadden. Hollanders… eh, “Nederlanders” en Franstaligen. Ik weet niet precies of het purisme is of een externalisatie van wat ik “gewoon” vind, maar ik kon het niet helpen me aan die klederdracht te ergeren (later zou dat natuurlijk niet beter worden).

    Het grootste deel van de line up was vroeg in de middag al aanwezig en al met al heel behoorlijk. Enkele meisjes van de vorige keer, een paar die ik herkende uit LR, een niet zoenstertje uit Samya, een van de vele Andreas uit World (niet een van de kameropties), etc. Best wat leuke meisjes en in totaal zou het iets boven de 40 zijn geweest; LR was op donderdag overigens een stukje beter.

    Mijn eerste interesse ging uit naar twee pootjesbadende meisjes, die in de ochtend zowaar even topless rondliepen. Voor de rest lag de hoeveelheid naakt vrouwelijks vlees opvallend laag – voor een seksclub dan – alleen het Samya meisje en een van de LR meisjes had de “cover your titties” memo niet gekregen leek het wel. Maar goed, met die twee nu-nog-topless-meisjes zou ik later nog wat kletsen… eerst kreeg ik Monika naast me op het terras.

    Een leuk snoetje (lijkt op een jonge Sophie Morceau) met donkere krullen die kapot gaan van de meuk ze erin stopt. Een aardig kletspraatje, maar eigenlijk was ik niet echt geïnteresseerd. Zo makkelijk ging dat niet en de manier hoe ze zich op me wierp (even nek moeten checken voor mogelijke aandenkens) beloofde veel… een zoentje op de lippen, maar toen daar een klein tongetje bijkwam was het al snel “niet hier”. Dat impliceerde dus elders wel; zij blij dat ze “gewonnen” had en vrolijk naar kamer 6.

    Hier meteen de vraag van hoe lang, waarbij Roemeentjes “we zien wel” altijd als 30 minuten willen interpreteren. Terwijl ik me douchte, hoopte ik maar dat daar tijdens de sessie niet te veel van te merken zou zijn. Terug in de grote kamer, liep het naakte tienertje het bed op te maken (naar eigen zeggen 21, maar komt eerder iets jonger over; een maand in de club; normaal postuur met lekker kontje en stevige a-cupjes). Dat afstandelijk het bed op maken zie je meestal toch in de wat minder service gerichte clubs, dus ik “stoorde” maar even… een minuut of wat later lag ik met een vinger in haar poes de uurtarieven te bespreken.

    Even terugspoelen. Ik had haar nog niet bij de heup gepakt, of ze draaide zich om en gooide haar armen om mijn nek met direct natte en gulzige tongzoenen. Die linker kant van het laken is voor de rest maar rotzooitje gebleven. Verder tongzoenen, waarna ze geknield op het bed me even kort pijpte. Ik kon mijn lach moeilijk inhouden, want het was exact zoals Alyssa het een dag eerder had voorgedaan in LR (“zo pijpen romantische meisjes!”). Dus snel afgebroken en tongend op bed verder gegaan, waar mijn vingers al snel een nat poesje vonden. Een uur zou honderd zijn, maar al snel werd met 80 ingestemd… in eerste instantie dan, want dit was ook een aanzet om te beginnen dat 20 toch niet zo veel was en dat andere meisjes niet eens zoenden voor 100pu. Zat ze daar met haar poes over mijn piemel te glijden, met de stellige mededeling dat ze voor 80 ook niet zou zoenen… meer als verongelijkt tienertje dan op een vervelende manier. Slim een zwak moment gekozen en op dat moment konden die twee tientjes me ook niet meer schelen. Tongzoenen nog een graadje gulziger en druk pussysliden; dacht even nog een extra “bonus” te krijgen (maar dus niet, stelletje viespeuken). Na een ruime 20 minuten nog een korte tijdsdiscussie (“nog 25 minuten”, toch wel iets meer schat) en weer verder tongen, vingeren, knuffelen, pussysliden, etc. Pijpen niet veel tijd aan laten besteden en in cowgirl en missionaris close liggen knuffelseksen, met onuitputtelijke tongzoenen natuurlijk. Achteraf nog even liggen knuffelen en het opruimen was wel grappig, elke keer als we langs elkaar liepen (grote kamer) werd nog even spontaan gebekt. Terwijl ik douchte, stond ze op het balkonnetje een peuk te roken en naar de mannen in de tuin te kijken. Weer fris een fruitig, proefde ik van de peuk… maar dat publiek was maar niets, dus ze sleurde me naar binnen om daar de smaak van de sigaret wat beter uit te wisselen. Wel jammer, op het moment dat ze haar schoenen weer aan had leek het meisje weer op te zijn gegaan in de wat koele dvp. Na afrekening nog een kort tongzoentje, maar er zijn daar cameras. Ik snap echt niet wat die kleine denkt dat ze met die beelden doen. Hoe dan ook: enkele kutclub trucjes (die je niet alleen in VV vindt, maar het lijkt me er wel tamelijk veelvoorkomend), maar daarbuiten de leukste sessie van de twee dagen. Als je van te voren de prijs afspreekt en bij binnenkomst even samen de tijd checkt, heb je een heerlijk tienervriendinnetje.

    Het vervolg van de middag en avond kabbelde een tijdje verder. Een beetje buiten gehangen, wat pilsjes gedronken en sommige dames op sollicitatie gehad. Amalia wist kennelijk niet dat we al eens gekamerd hadden en bleef het proberen; blijft een leuk snoetje, net Inna die boos is. Voor de rest gelukkig veel eerlijke dames; zoenen is niet evident. Wel grappig dat ik in de meeste clubs moet uitleggen dat ik er alleen maar naar vraag omdat het geen zekerheid is, terwijl het in VV er vooral over ging waarom ik (en vele anderen) dat nou weer wilden. Volgens Ewa – intrigerende vrouw – krijg je er ook nog allerlei ziektes van, meer dan van PZC… misschien maar NZC voorstellen de volgende keer. Hoe dan ook, meer dames die van een zoensessie afzagen, dan dat er dames waren die hier wel voor te porren waren.

    Volgens de dames was het voetbal een catastrophe voor het werk; ook ik heb de hele Duitsland wedstrijd gekeken… maar dat was meer wegens honger. Om 6 uur was er nog niks en tegen zevenen begon de eetkamer zich te vullen, een kwartiertje later werd cafetariastijl wat eten voor je opgeschept (best ok bbq, maar minder dan LR). Later op de avond (en nacht) was het beter te doen iets te eten te krijgen, maar tijdens etenstijd een tamelijk drama.

    Uiteindelijk kwam de volgende sessie dan toch van de grond toen Analea haar vriendinnetje bij me opschoot dumpte. Leuk meisje dat eerder had zitten pootjesbaden (de andere – Sandra - is een heel lief niet-zoen meisje) en dat ik eigenlijk al had geïdentificeerd van een positieve FC recensie: Corina. Leuk en jong giebel zigeunertje met nep rood haar en een strak kf32 lijfje (PP zou watertanden), hele blauwe ogen en straffe minitietjes. Ook bij dit meisje wat gegiebel en na een kort kusje, zei ze uit zich zelf me op de kamer goed te zoenen.

    Zo een hok beneden, waar de tijdsvraag werd gesteld (dit keer gewoon 30 minuten) en ik daarna stevig op mijn bek gepakt werd. Leuk en afwisselend tongzoenen, op bed lekker friemelen, vingeren, droogneuken, geile pussyslides… en al die tijd een vrolijk popje in je armen. Pijpen kan ze ook best goed, maar is bij dit soort sessie niet zo belangrijk voor me. Ook intiem veel closeness en zoenen. Goede sessie, had eigenlijk wel een langere kamer kunnen zijn… en ik snap niet zo goed dat ze zo weinig geboekt is. Bij betaling weer een VV momentje, omdat ze natuurlijk een tientje tip wilde (viel de vorige keer ook al op).

    Het vervolg van de nacht en avond is wat vreemd, want voor ik het wist was ergens rond 3 uur. Zo ontzettend gezellig was het ook niet, al speelde de dj best aardig en werd er best wat gedanst door sommige meisjes. Inmiddels was bijna iedereen in “gewone kleding” en werd nogmaals duidelijk dat ze hier meer aan de alcohol verdienen dan aan inkom. Sommige van die meisjes zaten echt uren achter zo een bak met vodka, te wachten tot ze een half uurtje aan de zatte worm mochten sjorren. Zelf dronk ik niet, dus wat ik daar nog deed…

    Zoals al kort gezegd, Ewa is een interessant geval. Lijkt een echte redhead, met slank lijfje… en deze avond (kwam laat) een sexy jurkje met goede schoenen. Daarnaast slim en een dame waar je verbaal mee kunt sparren. Naar eigen zeggen “Schots”; haar Engels is heel goed… maar niet zo goed. Eerder op de avond dus al een beetje zitten sparren en als typische laat op de nacht boeking, wilde ik gewoon dat jurkje uit kunnen trekken (ondanks de beperkte service). Kennelijk was het moedig dat ik na eerder nee te hebben gezegd, weer naar toe stapte… ze wilde perse een kamer met douche, dus een kwartiertje met haar in mijn armen staan wachten en prikken en proben over wat de sessie wel of niet ging zijn.

    Op de kamer was het best aardig voor een dame die beperkte service aanbied. Hele lichte huid en helemaal mooi en strak… volgens mij mijn eerste “echte” redhead! Prettige lichaamskussen en goed en rustig opbouwend pijpwerk, balletjes worden rustig maar geil gelikt… eventjes kort een vingertje in haar poes, maar ik had het idee dat ze dat liever niet had (ondanks dat ze er niets van zei). Af en toe een zacht zoentje en er werd zowaar even aan mijn lip gezogen. Uiteindelijk in missionaris zo een aardbei gummi volgeblaft (de smaak zat nog op haar lippen), want het was laat en ik moest het werk maar doen. Al met al niet de service die ik nastreef, maar het is een interessante meid en als haar claims over pannekoeken etc. ook maar half waar zijn, zal ze vast wat bredere service geven aan vaste klanten. De persoonlijke kant van de job – zeg maar het lullen – is in ieder geval een sterkte. Ondanks dat we toch wel ruim voor vieren op de kamer waren, was dit toch de laatste sessie en bleven we nog even hangen en douchten (omstebeurt) nog even grondig. Eenmaal beneden stonden de meiden al te wachten om te gaan maffen.

    Me snel aangekleed en terwijl ik naar mijn auto liep begon het al licht te worden… de focking vogels waren al aan het tjilpen. Tegen de tijd dat ik NL binnenreed – na eerst nog drie keer fout te zijn geweest in Grefrath – was het gewoon licht en kreeg ik een ochtendjournaal te horen. Het is dat het zaterdag was, anders had ik in Den Haag de ochtendspits nog meegepakt.

    Tja het eindoordeel. Club ziet er natuurlijk leuk uit, al zijn de faciliteiten meer op het niveau van de budgetclubs (aca of zo) en zeker natjes en droogjes kun je niet vergelijken met LR en GT. Ook twee leuke sessies gehad, waarbij wel opvalt dat ik meer dames om zoenbeperkingen heb afgewezen, dan dat er dames waren die toestemden.

    Nog een aantal dingen die de club voor mij oninteressant maken:
    - het kledingsbeleid is een gotspe
    - de rol die de drank speelt in de clubopzet (en ook bij de klanten)
    - Prijsstelling van de dames, in de buurt krijg je meer voor minder
    - Kutclub trucjes over tijd en gezeur om tips
    - de clandizie… en dan bedoel ik niet sudlander, want die waren er niet zo veel. Nee, de focking Nederlanders. Volgens mij met afstand de grootste klantenbasis en verantwoordelijk voor nagenoeg alle punten hierboven. Zeker prijsinflatie lijkt een favorietje te zijn van de “landgenoot”.
    Laatst gewijzigd door vrije jongen; 6 juli 2014 om 19:12

  9. Onderstaande 19 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 juli 2014),biged (29 maart 2015),Bluebear ( 6 juli 2014),Bosco ( 7 juli 2014),Boy69 ( 8 juli 2014),cavediver ( 7 juli 2014),Costana ( 6 juli 2014),Eddy_V ( 8 juli 2014),gignnl ( 7 juli 2014),jacky pakutra ( 6 juli 2014),Megaboob ( 6 juli 2014),MiniME ( 6 juli 2014),momentum ( 6 juli 2014),Nietsche ( 9 juli 2014),papi ( 8 juli 2014),Shaggie ( 6 juli 2014),The Joker ( 6 juli 2014),Wijze grijze ( 6 juli 2014),Willi69 ( 6 juli 2014)

  10. #7
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Berichten
    2.885
    Discussies
    83
    Thanks
    2.120
    Thanked
    3.221 in 961 posts

    Standaard

    Een bizarre dag........

    Door een speling van het lot was ik gisteren overdag in Duitsland. Op zich natuurlijk niets verkeerds aan. Op de terugweg, rond 1700 besloot ik ff een club aan te doen. Zinnen waren gezet op VV en volgens Tom Tom zou ik er over 15 min zijn.

    Ik telde daar alvast 10 min bij op. In deze regio rijdt men namelijk standaard 25% te langzaam, heeft men alle tijd met optrekken en stoplichten. Ik weet niet of er slaapmiddel in het wat er wordt toegevoegd maar het is niet te best. En gisteren was daar zeer zeker geen uitzondering op.
    Komende via e Bundesstrasse (vanuit richting PHG) kwam ik erachter dat er wegwerkzaamheden waren. Volgens goed Duits gebruik waren er kilometers afgezet zonder dat er veel gebeurde (behalve langzaamrijders dan). Door de werkzaamheden werden automobilisten gedwongen het stadje in te rijden waarop een groot drama volgde. Alle wegen/kruisingen die weer toegang gaven tot de Bundesstrasse waren door de werkzaamheden geblokkeerd. Niet dat er verder een bord met "umleitung' stond. Althans, niet waargenomen. Ook niet door de langzaamrijders die braaf door het dorpje bleven krioelen.

    Om 17.57 stond ik aan de balie. Enige "Ortskenntnis" sleepte mij door de verkeerssituatie heen. Idd nog 30 euro afgetikt en het gebruikelijke ritueel. Na het douchen kon ik een aantal positieve dingen waarnemen; ik was prio beer geworden. Ik had prio aan de bar, prio bij het buffet, prio v.w.b. het zwembad, de zitjes en het terras. Er was namelijk geen hond! Nou ja, maximaal rond de 10 beren en nooit meer dan 12 dames schat ik in. Maar.........ik spotte wel Pietje Pik en RMJHexe...

    De 3 musketiers konden dus op pad. Dat bleek echter niet nodig te zijn. De dames hadden waarschijnlijk nog minder te doen als een McDonalds op de maan en kwamen zich vanzelf wel aanprijzen. Met name de 12 in een dozijn Roemeentjes. Opvallend was verder wel een tengere, hele mooie, Schotse dame. Deze was echter met een Sudlaender aan het pannekoeken. Verder nog een Duits/Tunesische dame en Russische dame. De rest was Roemeens of hoop ik heel snel te vergeten (deed pijn aan de ogen).

    Uiteraard was het eten top, de tent schoon en de rest geregeld. Wat er niet geregeld is, is dat de vrouwen nu gewoon 100 Euro per uur durven te vragen. Dat er ook nog een dame bij zat die dacht mij met slechtere raamservice af te moeten schepen. Dit, in combinatie (jaaaaaaaaaaa....het was maandag......ik weet het) ongeveer 12 dames aanwezig is niet echt goed. Maar goed dat die Russische er was, dat maakte uiteindelijk een hoop goed. En uiteraard het gezelschap van de forumleden.

    Terugweg....need I say more?? Lekker handig, die wegafzetting........grrrrr...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  11. Onderstaande 8 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 juli 2014),Bluebear ( 8 juli 2014),Boy69 ( 8 juli 2014),gignnl ( 8 juli 2014),jacky pakutra ( 8 juli 2014),rmjhexe ( 8 juli 2014),vrije jongen ( 8 juli 2014),Willi69 ( 8 juli 2014)

  12. #8
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Grappig dat mijn constatering dat Duitsers binnen de bebouwde kom rijden alsof ze gepensioneerd zijn en alle tijd van de wereld hebben, gelijk is aan Uurtjes constatering, dat ze 25% te langzaam rijden en traag reageren bij stoplichten.
    Tegenoverstaand op de snelwegen wordt je nagenoeg van de weg geveegd indien je langzamer dan 130 rijdt, en met agressieve lichtsignaleringen gemaand op te rotten naar de rechterbaan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Een bizarre dag........

    Door een speling van het lot was ik gisteren overdag in Duitsland. Op zich natuurlijk niets verkeerds aan. Op de terugweg, rond 1700 besloot ik ff een club aan te doen. Zinnen waren gezet op VV en volgens Tom Tom zou ik er over 15 min zijn.

    "Ik telde daar alvast 10 min bij op. In deze regio rijdt men namelijk standaard 25% te langzaam, heeft men alle tijd met optrekken en stoplichten. Ik weet niet of er slaapmiddel in het wat er wordt toegevoegd maar het is niet te best. En gisteren was daar zeer zeker geen uitzondering op".
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 8 juli 2014 om 15:12 Reden: q

  13. #9
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:04
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Nou 100 euro is wel ok, maar dan moet de sessie er naar zijn.. en die roemeentjes zijn 30 euro dames allemaal.. meer is het niet waard. En ze zijn optische gewoon niet sterk genoeg om een dergelijk bedrag te rechtvaardigen.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra ( 8 juli 2014),rmjhexe ( 8 juli 2014)

  15. #10
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:18
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.857
    Discussies
    32
    Thanks
    3.916
    Thanked
    2.364 in 1.023 posts

    Standaard

    Klopt helemaal; er liep daar gister bv een Nederlandse negerin rond die aan het klagen was dat ze hier weinig verdiende , normaal werkte ze in Hamburg en daar verdiende ze 200. Per half uur. Haar Duitse colega was ook totaal niet mijn type: hangborsten en jail tatoes , tussen neus en lippen door vroeg ze of drugs voor haar hadden .Als het in Hamburg zo goed is wat doe je dan in nrw? Een dvp zal ik nooit begrijpen
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  16. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje ( 8 juli 2014)

  17. #11
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    tussen neus en lippen door vroeg ze of drugs voor haar hadden .
    Die heb je haar toch gewoon gegeven toch? Mentos fruit...

  18. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:30
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.660
    Discussies
    870
    Thanks
    4.683
    Thanked
    9.296 in 5.199 posts

    Standaard

    Het was in dit topic al genoemd, de B509 is inderdaad in westelijke richting afgesloten ik meen vanaf de afslag bij het vliegveldje tot de afslag bij VV, dat is de Bahnstrasse. Omrijden handigste via de Muhlhausener str, parallel aan de B509, zie google maps.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #13
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.396
    Discussies
    58
    Thanks
    2.507
    Thanked
    2.253 in 708 posts

    Standaard

    Mensen enig idee hoe lang die afsluiting daar nog duurt?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het was in dit topic al genoemd, de B509 is inderdaad in westelijke richting afgesloten ik meen vanaf de afslag bij het vliegveldje tot de afslag bij VV, dat is de Bahnstrasse. Omrijden handigste via de Muhlhausener str, parallel aan de B509, zie google maps.

  20. #14
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Mensen enig idee hoe lang die afsluiting daar nog duurt?
    tot je volgende verjaardag.

  21. #15
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Mensen enig idee hoe lang die afsluiting daar nog duurt?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    tot je volgende verjaardag.
    Nog proficiat Joker! De weg is weer open...

  22. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 juli 2014)

  23. #16
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:04
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Bij het vliegveld op de rotonde links en rechtdoor rijden door grefrath. Zo moeilijk is het toch niet..

  24. #17
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Maandag heb ik met RMJ een spontaan bezoekje aan deze club gebracht. Ik was hier nog nooit en toen RMJ me tegen 1600 een Appje stuurde dat hij daar heen wilde voor het avondeten besloten we samen te gaan.
    Ik had geen tijd meer om me te scheren, zag er eigenlijk uit als een landloper.

    Ik had me eigenlijk geen sex voorgenomen, gewoon een avondje kletsen en genieten van de ambiance in een nieuwe club. Het weer was optimaal, we genoten van wat drankjes op het terras en ook van de voortreffelijke Poolse specialiteiten bij het avondeten.
    Kandidaten voor sex zag ik niet 123, op 1 grote dikke nederlandse negerin na. Die wilde ik eigenlijk eens proberen maar RMJ weerhield me ervan. Tot plots tegen een uur of 22.00 een Russische meid op ons afkwam. Xenia noemt ze zich. Een heerlijk gevormde meid die overduidelijk nog onder invloed van 1 of ander verkeerde. Ik kon het niet laten dan met haar mee te gaan, een heerlijke Russische meid, wat een verrassing. Maar ik had net 3 borden vreten op en ook enkele biertjes. Dat speelde me parten....

    Op de kamer ontkleed ze zich en ik zie de lekkerste kont die ooit voor me had. Ook heeft ze een briljante kalkoenkut, de aanblik van haar die me probeerde op te winden door geil voor over te buigen en zo alles opengespreid te tonen maakte me gek.
    Maar what the fuck... Mijn pik was gewoon totaal tote hose.. en dan net bij zo'n meid.... Wat een blamage, wat een hel, wat een verspilling......
    Ik besloot net zo lang bij haar te blijven totdat ik hem stijf kreeg en hem erin kon duwen want ik wilde haar perse neuken. Na wat gefrommel tussen haar lekkere blote schaamlippen kwam er leven in en we beginnen na 3 kwartier eindelijk met neuken.
    Dat gaat erg goed, hij blijft stijf en ik neuk haar vreselijk hard en lang. Tussendoor moet ze even pissen geeft ze aan, dat doet ze in de aan de kamer grenzende badkamer. Ik hoor de pis klateren en ze wast haar poes niet. Heerlijk, lekker naturel meidje. Ze komt terug en ik heb mijn pik in de hand, om hem maar stijf proberen te houden. Ze zegt nog, je hebt mijn kutje in de vernieling geneukt net.. Sorry about that, ga er nu maar op zitten want ik wil neuken voordat de pik indut.
    Dus ze gaat erop zitten, haar grote lippen zijn droog en dat bemoeilijkt het binnendringen. Na wat pompen en pogingen daartoe geven we het op, ik vraag haar op mijn pik te spugen terwijl ik me aftrek om hem weer stijf te maken voor een rondje doggy.
    Hij wordt redelijk stijf, max 75% en ik gok het er maar op. Haar flesje met Flutschi was helaas leeg en er was nauwelijk doorkomen aan tussen die grote uitpuilende gortdroge schaamlippen. We neuken wel in doggy maar overduidelijk doet het haar zeer want de grote droge lippen worden mee naar binnen gedrukt en het schuurt nogal. Ik stop het stoten als ik een orgasme voel, ik kwam klaar vooral vanwege de heerlijke aanblik van haar super reet en top kalkoen. Dus ik spuit in haar af en ben na 1,5 uur 150 euro lichter. Ik baalde en was teleurgesteld over mijn belabberde prestaties, begin me ook zorgen te maken over mijn potentie. hopelijk zit het tussen de oren....
    Met haar wil ik nog een keertje op herhaling, het is een vreselijk lekker wijf.

    Na mij ging Uurtje met haar en uit zijn commentaar blijk dat hij alles heeft gedaan waar ik in faalde. Top voor hem, wat minder voor mij.

    al met al was dit de eerste en enige keer dat ik een Russin liever niet had ontmoet!

    Maar het was wel gezellig!

    Der mensch ist, was er fickt.......

  25. Onderstaande 14 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 juli 2014),biged (29 maart 2015),geert5 (11 juli 2014),jacky pakutra ( 9 juli 2014),Jansen ( 9 juli 2014),luminous (22 oktober 2014),palimo ( 9 juli 2014),rmjhexe ( 9 juli 2014),rob45 ( 9 juli 2014),Sjeufke ( 9 juli 2014),uurtje ( 9 juli 2014),Wentelt Eefje ( 9 juli 2014),Wijze grijze ( 9 juli 2014),Willi69 ( 9 juli 2014)

  26. #18
    Geregistreerd
    30 december 2009
    Last Online
    11 september 2023 @ 16:52
    Berichten
    195
    Discussies
    19
    Thanks
    72
    Thanked
    150 in 59 posts

    Standaard

    4 oder 5 Jahre war ich nicht mehr in der Villa Vertigo. Hauptsächlich deswegen, weil die seinerzeit stark vertretene Polinnenfraktion um Patrizia plötzlich verschwunden war und weil sich unter den Mädels eine "ich-mache-alles-so-wie-ich-es-will"-Epidemie ausbreitete, d.h. die eine küsst, die andere nicht, manche blasen nur mit Gummi und die Mädels hatten unterschiedliche Preisvorstellungen. Sorry, aber so etwas geht in einem Saunaclub nunmal gar nicht, hier erwarte ich einen einheitlichen Standard, wenn ich handeln will, gehe ich ins Laufhaus.

    Nun war es mal wieder soweit, die Villa zu besuchen. Es war etwa 00:30 am letzten Samstag im Juni, als ich in die Villa besuchte. Schon beim Aussteigen hörte man die Mädels zu lauter Manele-Musik gröhlen, der Parkplatz war mäßig belegt, nahezu alle Autos mit gelbe Kennzeichen.

    Freundlicher Empfang durch die Empfangsdame, die mich "Liebchen" nannte - nein, ich bin keine 20 und sie keine Ü50 und ich bin sicherlich auch 10 Jahre älter als sie. Zuerst dachte ich noch, ich hätte mich verhört, doch wurde ich auch so später verabschiedet. Ich wurde gefragt, ob ich schon mal hier war, ich sagte ja, das letzte Mal sei aber schon ein paar Jährchen her. Deswegen kam sie kurz darauf extra nochmal zu mir in die Umkleide, um mich darauf hinzuweisen, daß die Stunde nun offiziell 100€ kosten würde, das würde ich wahrscheinlich noch nicht wissen. So war es auch!

    Viel verändert hat sich in der VV nicht, die Empfangstheke ist nun direkt rechts neben dem Eingang, die Spinde sind mit Chipschlüsseln ausgestattet worden und es wurde eine Zwischentür zwischen Umkleide und Dusche eingebaut. Die grelle Lampe in der Sauna ist durch angenehmes gedämmtes Licht ersetzt worden. Die Toiletten bei der Umkleide/Dusche sahen zu der späten Uhrzeit fast schon aus wie ein Bahnhofsklo, Boden nass, Unmengen von Papier auf dem Boden und die Toiletten selbst durch Papier verstopft.

    Knapp 30 Mädels waren anwesend, fast alles Rumäninnen, 2-3 Deutsche und die Lettin Christina, die schon "ewig" in der Villa ist. Vom optischen Standpunkt war die Mädelsriege sehr bescheiden, für mich nicht eine einzige dabei (außer Christina vielleicht), die unter normalen Umständen in Frage kommen würde. Gäste dürften es etwa 20 gewesen sein, unerwarteterweise nur ganz wenige mit Migrationshintergrund und nur 3 in Klamotten.

    Im ehemaligen Raucherbereich - also im eigentlichen Villa-Trakt - legte DJ Marc (früher im PHG) fleißig und lautstark Manele auf und die Mädels machten "Ringeltänzchen". Ich saß an der Bar und wurde innerhalb weniger Minuten nacheinander von einer Handvoll Frauen angesprochen. Ich wechselte zurück in den anderen Trakt und wurde ebenfalls gleich wieder mehrfach angesprochen.

    Letztlich war es Miriam, die mit dem Anbaggern bei mir Erfolg hatte, da sie wenigstens ordentliche Argumente vor sich hertrug, wenn sie sonst optisch schon nicht mein Fall war. Außerdem war sie in ihrer Anmache wenigstens "kreativ" und fragte nicht gleich im zweiten Satz nach "Zimmer". Wir mussten tatsächlich sogar eine Viertelstunde auf ein freies Zimmer warten, bekamen dann eines im Kellertrakt unter der Terasse. Tagsüber bei schönem Wetter sind diese Zimmer eine Zumutung, da die Absätze der wandernden Mädels auf der Terasse darüber einen Heidenkrach verursachen, mitten in der Nacht bei nassem Wetter war das natürlich kein Problem. Wenigstens hat das Zimmer mit der Größe einer Gefängniszelle ein Fenster, also deutlich besser als die Dinger hinter der Bar bzw. Solarium.

    Miriam ist aus Rumänien, ca. 33, ca. 165cm, halblange dunkelblonde Haare, leicht mollige Statur mit C-Cups mit großen Warzenhöfen. Miriam spricht ausreichend Englisch.

    Miriam's ZK waren ok, blasen recht gut, wenn auch nicht sonderlich tief. Lecken lies sie sich gerne bis zum Höhepunkt, ihre Muschi wurde schnell klitschnass. Beim Ficken hielt sie gut dagegen und feuerte mich an, sie härter zu ficken. Abschuss in der ersten Runde beim Reiten, in der zweiten dann im Doggy. Solider Service insgesamt, eine Stunde zu 100€.

    Nachdem ich vom Zimmer zurück bin, trinke ich noch eine Cola und mache mich dann auf den Heimweg, mittlerweile ist es schließlich schon fast halb 5.

    Ich werde freundlich von der Empfangsdame verabschiedet und befragt, wie ich es mir gefallen habe. Auf Nachfrage, ob es die 30€-Happy Hour noch geben würde, erfahre ich, daß dies zwar so ist, diese aber seit ein paar Tagen nur noch von Montag-Donnerstag bis gelten würde. Als ich durch die Tür bin, übersehe/vergesse ich zum gefühlten hunderten Mal die Stufe und lege mich auch noch fast auf alle Viere.

    Fazit VV: Die Villa hat sich nicht als Option aufgedrängt. Wenn das Line-up Samstagnacht schon so schwach ist, möchte ich nicht wissen, wie es tagsüber unter der Woche aussieht. Ein Stundenpreis von 100€ ist für mich als Langzeitbucher eh zu teuer und daher wird es wohl sicher wieder eine ganze Weile dauern, bis mich die VV wiedersieht. Wenn überhaupt, dann sicher nur bei schönem Sommerwetter zum HH-Tarif. 60€ Eintritt ist der Club aus meiner Sicht aktuell sicher nicht wert.

    P.S.: Die B509 ist ab der Kreuzung Wankumer Landstr. bis zur Villa derzeit Baustelle mit Einbahnstraßenverkehr in Richtung Villa bzw. Kempen. Wer also beim Verlassen der Villa in Richtung Autobahn-Ausfahrt Wankum fahren möchte, muß die Bahnstr. geradeaus und dann durch Grefrath fahren.
    Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...

  27. Onderstaande 8 leden hebben Deepreamer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 juli 2014),aquarius (19 juli 2014),Badslippers (19 juli 2014),gignnl (20 juli 2014),MrFreeze (20 juli 2014),Shaggie (20 juli 2014),Wijze grijze (19 juli 2014),Willi69 (20 juli 2014)

  28. #19
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deepreamer Bekijk bericht
    4 oder 5 Jahre war ich nicht mehr in der Villa Vertigo...

    ...Deswegen kam sie kurz darauf extra nochmal zu mir in die Umkleide, um mich darauf hinzuweisen, daß die Stunde nun offiziell 100€ kosten würde, das würde ich wahrscheinlich noch nicht wissen. So war es auch!

    Knapp 30 Mädels waren anwesend, fast alles Rumäninnen, 2-3 Deutsche und die Lettin Christina, die schon "ewig" in der Villa ist. Vom optischen Standpunkt war die Mädelsriege sehr bescheiden, für mich nicht eine einzige dabei (außer Christina vielleicht), die unter normalen Umständen in Frage kommen würde.
    Graag wil ik nog even wat rechtzetten uit dit verslagje van eind juni:
    * kan zijn dat de officiele uurprijs EUR100 is, maar het is net wat je met de dvp afspreekt...
    * heb mijn twijfels over de weergave van de line-up, ik was er eind juni ook en heb het anders gezien, maar is inmiddels sowieso sterk verbeterd!
    * de Letse heet in de Villa Vertigo Margareta (PHG naam Christina) en werkt daar niet eeuwig, maar heeft er eerder in 2010 gewerkt en is sinds hemelvaartsdag 2014 af en toe weer terug. Ten tijde van schrijven van bovenstaande nog geen maand. Echt een geweldige vrouw maar daar zal DR nooit achter komen, want ze gaat niet met jan en alleman op kamer.

    Vanmiddag ben ik naar de Villa geweest. Helaas bewolkt weer maar wat maakt het uit als je op kamer bent met je favoriete meisje . Zo tegen zevenen werd het nog zonnig en ben ik lekker het zwembad in gesprongen. Even telling gehouden en ik kwam tot negen (!) Russische dames waarvan twee U30 en de rest 20-30 jaar.

    Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan! Ze bezetten het terras van het nieuwe gedeelte. Ongelofelijk dat die snoepjes zich daar zitten te langweilen. Verder nog een paar Poolse gespot en natuurlijk, ook hier een hoop Roemeens schroot.

    Inkom EUR60 vind ik persoonlijk niet teveel. Bonus is dat je bij een doordeweeks bezoek nog een vrije inkom erbij krijgt voor de zondag.

    De faciliteiten binnen zijn zeer okay en het buitenbereik met zwembad en tuin is erg mooi. Je hoeft niet te dringen voor een plaatsje aan het zwembad en wordt daar niet opgejaagd. Wanneer ik op kamer ga is dat nooit zo'n kelderhok maar altijd een van de zeer grote kamers met en-suite. Alle veel mooier dan ik gewend was in de Happy.

    Eten in de club doe ik niet of nauwelijks dus daar heb ik geen mening over.
    Medepubliek heb ik zeker geen last van, als ik er ben overdags gewoon nette heren.

    Anyway good times, de villa is een heerlijke zomerclub!

  29. Onderstaande 13 leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Admin (29 juli 2014),Badslippers (26 juli 2014),Big30 (25 juli 2014),Bluebear (25 juli 2014),cavediver (26 juli 2014),gignnl (26 juli 2014),Jansen (26 juli 2014),Johnny Bravo (25 juli 2014),Megaboob (25 juli 2014),salitos (26 juli 2014),The Joker (25 juli 2014),Wijze grijze (25 juli 2014),Willi69 (25 juli 2014)

  30. #20
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    17 mei 2024 @ 14:53
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Gisteren bezocht, line up matig met enkele uitschieters! De russische invasie is weer binnen getrokken! Top of the bill van deze harem is alona, lange mooie meid met donkerblonde krullen! Tipte haar weg aan een medebeer! Beste tip in een half jaar vertrouwde hij me toe! Het Is de sympathieke op leeftijd zijnde charmeur van harte gegund! Zelf top sessie met mijn favo! Het kan bijna niet, maar het wordt iedere keer nog beter! Is this love? Nee!
    Eten chinees was goed alleen jammer van de plastic kroepoek! Na telefoontje helaas met spoed het pand moeten verlaten! Speciale dank aan bluebear! :-)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  31. Onderstaande 6 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 juli 2014),Don Rudo (21 juli 2014),gignnl (21 juli 2014),Oudebelg (21 juli 2014),Wentelt Eefje (21 juli 2014),Willi69 (21 juli 2014)

  32. #21
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 17:39
    Berichten
    735
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.032 in 367 posts

    Standaard

    2 Jahre nach meinem letzten Besuch: Beron besucht die Villa Vertigo. Zufällig ist Mittwoch, ich darf also für 30 Euro rein. Mehr hätte ich allerdings auch nicht bezahlt!
    Wetter ist fantastisch, 31 Grad, da kann einem fast nichts die Laune verhageln. So liege ich halt stundenlang in der Sonne am Pool und gehe zwischendurch mal planschen. Der Außenbereich mit dem Pool ist in der Gegend noch ungeschlagen und echt schön. Alles sauber. Alles fein. Wer dafür kommt, ist zufrieden. Der Rest ist schlecht.

    Neben den wenigen Gästen, gibt es auch noch einige wenige Frauen. Die meisten schon länger im Geschäft und dürfte langsam aber sicher auf jede Ü30 Party. Dazu die üblichen rumänischen Häschen. Zwei davon sogar SEHR hübsch, nach kurzer Unterhaltung war mir aber klar: Keine Sympathie, kein Sex!

    Das Frühstück war bei meiner Ankunft schon abgeräumt, das Abendessen war leider extrem dürftig. Fischstäbchen, Kroketten und Blumenkohl - alles aus der Friteuse. Dazu ein polnisches Gulasch (naja) und ne Lasagne. War aber eher ein Haufen Paprika mit zwei Nudelscheiben obendrauf. Hat mir alles nicht wirklich geschmeckt.

    Kommen wir zum Fazit:

    Frauen...............Anzahl gering, 1 bis 2 Optikschüsse, der Rest ist wohl Geschmacksache. Service gar nicht erst getestet - da schon bei der Unterhaltung in allen Fällen klar war: Das wird nix.
    Ambiente............Top, aber man macht nix draus
    Essen.................schlecht, tagsüber gar nix, Grillen trotz 31 Grad kein Thema, Buffet dürftig in jeder Hinsicht
    Atmosphäre.........naja, wer gerne auf dicke Hose macht, kommt hier klar
    Musik.................schlimm, den ganzen Tag furchtbare Elektronikmucke vom Internetradio
    Bedienung...........schlecht gelaunte rumänische Mädchen, die mir tödliche Blicke zuwerfen, wenn ich eine Apfelschorle bestelle

    Da die Villa jetzt an fast allen Tagen wieder 60 Euro haben will, wird es wohl dauern, bis ich den nächsten Versuch starte....if ever.

    Es hat sich praktisch nichts geändert.

  33. Onderstaande 2 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Deepreamer (24 juli 2014),Willi69 (23 juli 2014)

  34. #22
    Geregistreerd
    27 maart 2013
    Last Online
    8 november 2016 @ 12:54
    Berichten
    78
    Discussies
    5
    Thanks
    132
    Thanked
    77 in 24 posts

    Standaard Saturday, 26.07.2014: Mixed feelings

    I was so lucky to get a vrijkaart Viva la ijsberenforum!!! Thank you!!!

    So i chose saturday because of best chances for:
    - many girls
    - party atmosphere

    I arrived at 6pm. Sun was slowly going down.
    A lot of icebears here! Most of them chilling outside.
    But where are the girls? I saw maybe 20. Most of them not fuckable for me.
    Ratio girls:icebears was about 1:2, maybe 1:3!

    OK, the night is young. Time to eat.
    Food was fine. But at 10pm it was getting empty.
    At midnight was pizza time.

    After some colas and cigarettes...

    ------------------------------------------------------
    there was Holly.
    I have been with her last time and she remembered me:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaggie Bekijk bericht
    ...
    Lineup was a little bit special because of two young german stunners.

    One of them was Holly.
    22y, 160cm, skinny body, long blonde hair, beautiful sweet face
    She is really nice, but is only doing standard service.
    Blowjob is quite bad, fucking not too hard please.
    Nevertheless she is one of the most beautiful girls i had sex with.
    100/h!

    I forgot the name of the other one. Most of the time she is looking very bored. I wasn't interested because of that.
    22y, 160cm, normal almost skinny body, dark blond hair
    They always come together to work in the Villa. About one or two weekends per month. Both of them have a normal job.
    I think they went home today.
    ...
    Her performance didn't get better. But she is a nice girl and she looks like a topmodel!
    I wouldn't take her for longtime sessions, but for a quicky: YEAH BABY!:wink:
    --------------------------------------------------------

    At 10pm there were about 40 girls, not so many icebears any more. Ratio girls:icebears was about 1:1 to 1:2.
    The russian girls (about 5) were interesting.
    One blonde with empty tits came to me and was obviously drunk.
    She: "Hi. How are you?"
    Me: "Hi. Fine. You?"
    She: "I am russian!"
    Me:
    She: "We go in room?"
    Me: "No."
    She: "I am russian!"
    Me:

    I was interested in other russians. Katharina for example.
    But i didn't have a chance to talk to her. She was always with other guys or in a wild discussion with girls.

    ----------------------------------------------------------
    Another russian was Micha:
    Age: End of twenties
    Height: 1,65 cm
    Size/Body: KF 36, A cups / body not fat, but more than i like
    Hair: long brown
    Language: German (perfect), English, Russian
    Since 3 months in this job and VV. About 2 weekends per month.

    She walks like a cat and her eyes are screaming for sex
    Usually her body is not my taste, just too much for me.
    But her appearance is breathtaking. Every move is so sensual and sexy.
    Her face is really beautiful by the way.
    We had a long talk... about many things. Very interesting person.

    In the room we had a long session with a lot of passion.
    We left the room after 1,5 h only because the club was closing.

    It was 4.30am and the staff were knocking on our door every 30 seconds!
    We told them that we finish and get our stuff together. But they didn't care, still knocking on the door like crazy. Unbelievable!
    I was so confused because i have just been intensively fucking and kissing this sexy woman when they kicked us out!
    When we gave the key back a man from the staff seemed to be angry and was telling her off because we didn't left the room quickly enough! Micha was even sorry!
    What the fuck?!?!?!
    We stopped fucking immediately! Before getting my orgasm! Nogo! We left 5 minutes later! And this guy say that we have to leave more quickly?!
    I was so confused that i could't say nothing. But i am really angry about this guy and this club politics!
    If they gave us 10 minutes more, i would have left the club absolutely happy. But by this kickout action he destroyed 150€!
    I think next time i will talk with the staff about this.

    I would like to see her again.
    ---------------------------------------------------------------

    Finally i can say that there are only a few interesting girls. The staff should care about them! Not kick them out.
    Because the hole situation isn't really worth 60@ entry.
    - Not enough interesting girls
    - Not enough food
    - Closing politics not customer-friendly!!!

    Of course there is still some positive to say though:
    - good DJ
    - clean rooms
    - ambience with style

    Nora was also there, one of the few options. Narcissa wasn't there at this day.

    If you think about visiting Villa Vertigo, i still recommend to go there at friday or saturday.
    Wednesday before 6pm is only 30€ entry, but the best girls will not be there.

  35. Onderstaande 5 leden hebben Shaggie bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (31 juli 2014),Deepreamer ( 8 augustus 2014),Jansen (31 juli 2014),Knabbel (31 juli 2014),Willi69 (31 juli 2014)

  36. #23
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaggie Bekijk bericht
    Wednesday before 6pm is only 30€ entry
    Apparently that's no longer the case, and has yesterday been confirmed by fieldworker "the Joker". Every day now is € 60.- with possible free entrance on sunday in the same week.

  37. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Shaggie (31 juli 2014)

  38. #24
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.396
    Discussies
    58
    Thanks
    2.507
    Thanked
    2.253 in 708 posts

    Standaard

    Toch maar een update van mijn bezoekje van gisteren.
    -Bij binnenkomst theke gelijk vertellen dat je nu weer E60 moet lappen aan entree en dan zondag weer gratis terug mag, leek wel of ze zich er voor schaamde dat ze dit moest vertellen.
    -Rond 14:00 zo'n 10 mannen en 10 vrouwen aanwezig, liep gestaag op tot 25-25 tegen 19:00 toen ik weer vertrok.
    -Opvallend veel mannen kwamen binnen tussen 17:30 en 18:00 (Die zullen wel gebaald hebben)
    -Overdag zoals gebruikelijk B Keuze Roemeensen, die vooral hun best deden om bij de mannen te vertellen dat ze niet uit Roemenie kwamen. Vanaf 17:00 ook enkele leuke Russinnen gespot, maar aangezien de meeste beren niet blind waren, verdwenen die al snel naar de kamer.
    -Eten op zich goed in orde kwa smaak en kwaliteit, alleen veel te weinig. Binnen een kwartier liggen er alleen nog wat aardappels en een sausje en ben je overgeleverd aan de Goden wanneer ze weer eens bijvullen. (Niet voor 19:15 in elk geval)
    -Besloot maar ongekamerd huiswaarts te keren en sla zondag mijn slag wel.
    -Vrees dat met het beeindigen van de E30 actie op MA-DO de club behoorlijk uitgestorven gaat worden en dat daarmee ook een risico van een dames leegloop gaat ontstaan.
    -Grootste fout van de E30 actie was denk ik dat het tot 18:00 gold, waardoor er enkel mannen die normaal om 18:15 kwamen nu om 17:45 binnen vielen. Als ze ooit een nieuw epoging gaan wagen, geef dan alleen korting bij binnenkomst voor 14:00 zoals vele andere clubs. Daarmee haal je overdag veel mannen binnen, wat ook een aantrekkende werking op het dames aanbod gaat hebben en de club een gezelligere vertoning zal gaan geven.

  39. Onderstaande 12 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (31 juli 2014),Big30 (31 juli 2014),Bluebear (31 juli 2014),Costana (31 juli 2014),Don Rudo (31 juli 2014),Flipper ( 1 augustus 2014),Jansen (31 juli 2014),Megaboob (31 juli 2014),papi ( 5 augustus 2014),rmjhexe (31 juli 2014),Wijze grijze (31 juli 2014),Willi69 (31 juli 2014)

  40. #25
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    We zullen het eens voorleggen volgende week.

 

 
Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60