Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 184
  1. #151
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iamlonely Bekijk bericht
    In alle geile herinneringen en de haast om het met u te delen vergeten de naam te vermelden! Voor de suïcidale onder ons! Probeer het eens met Annelies!
    Toch niet Annelies van der Pies. Die piest al als ze niest. Is ze Nederlands, Lonely? Een erg Neerlands klinkende boeren naam. Boer zoekt vrouw?

  2. #152
    Geregistreerd
    4 augustus 2008
    Last Online
    21 september 2023 @ 13:36
    Berichten
    301
    Discussies
    11
    Thanks
    573
    Thanked
    407 in 121 posts

    Standaard

    Was gisteren avond in VV. Denk dat er ongeveer evenveel kerels als girls waren. In het oude gedeelte was er volop muziek, stond een dj te draaien en het nieuwe gedeelte leek wel een stilte centrum. Een tijdje met een kleine knappe Braziliaanse aan de bar gezeten (iets als lutitia ?? ) Was eigenlijk op zoek naar Su, maar die bleek er niet te zijn. Zo rond 10 uur werd het steeds drukker met kerels die in hun gewone kloffie bleven. Vindt het toch een rare vertoning zo tussen alle badjassen in. Begon ook meer en meer op een nachtclub te lijken, niet echt mijn ding. Dus voorlopig zien ze mij niet meer in VV.

  3. Onderstaande 4 leden hebben salitos bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (15 september 2013),Bluebear (14 september 2013),Jaeger-Lecoultre (17 september 2013),palimo (22 september 2013)

  4. #153
    Geregistreerd
    29 augustus 2013
    Last Online
    20 juli 2022 @ 01:08
    Berichten
    39
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 14 posts

    Standaard

    Friday 6th of September, a friend asked me to go to VV, I said why not, if no pretty girls I could spend good time with friends. I arrived around 3 o'clock, a little customers and girls. I waited untill 6 o'clock before deciding to go room with Cesara (an young Romanian girl) for an half hour 50€ very good service. In the evening there were more customers and girls, I wanted to go with a German girl a very cute ass but she asked me extra for kissing and for licking pussy, finally I booked an other Romanian girl Sandra also very good service, she accepted fingers in pussy, kissed with the tongue. The last girl was also Romanian Alice, I think I was her only customer. I wanted to teste 2 or 3 other pretty girls but was tired and scare of falling on a girl with bad service. All three took shower in room before and after sex. People fucked not so much and many girls terribly bored. I've long fantasized about Melissa the Albanian girl, but in the reality she is less pretty.

  5. Onderstaande 2 leden hebben tym bedankt voor deze bijdrage:

    Manni1A (22 september 2013),satanic surfer (22 september 2013)

  6. #154
    Geregistreerd
    13 juni 2011
    Last Online
    2 april 2023 @ 15:53
    Berichten
    24
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    ben eergisteren de zaterdag dus naar de villa geweest en we werden ontvangen door de tekevrouw een jong roemeens vriendelijk meisje met tatoo op haar rug of schouderblaren en ze sprak heel goed engels ,kan iemand mij vertellen als iemand haar kent tenminste als zij ook als de andere meisjes werkt en we van haar diensten gebruik kunnen maken want normaal is er meestal een blonde iets oudere tekevrouw ik dacht van poolse afkomst met beugel als ik mij niet vergis,groet

  7. #155
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisteren in de villa was het een avond van mensen in badjas en ook in kleding.
    Ik vind het een raar gezicht omdat de mannen in kleding ook gewoon in hun kleding naar de kamer gaan, en vraag me af of er dan nog wel een douche genomen wordt of meteen uitkleden en rampetampen.
    DAARNA KOMT MEN WEER AANGEKLEED NAAR DE BAR.
    Omdat niet alle kamers een douche hebben lijkt mij de hygiëne dan ook minder te worden en doen de dames met een PZC meer risico nemen dan normaal.

    Justine ( Franceska PHG enz.enz. ) werkt hier al weer bijna een half jaartje en was gisteren ook aanwezig in een jurkje wat nu ook veel andere meisjes dragen als kleding.
    (dus kan Big30 ze hier bij VV onderbrengen.)

    Aanwezige ijsberen was wel nr.11 daar voor de rest geen bekende beren gezien.
    Aanbod dames voor een dinsdagavond was wel redelijk vond ik ongeveer 35 dames zeker.

    De nieuwe sauna is ook super infrarood sauna op de plaats waar de kapsalon was.

    Massage wordt door de oudere Poolse gegeven die vanaf je vingertoppen tot aan je tenen je weet los te krijgen en ieder botje in je rug of ergens anders weet los te krijgen.
    Ik voelde me net een puzzel en was bang dat dadelijk alles uit mijn lichaam zou gaan verzakken of er uit kon vallen maar nee ik voelde me meteen weer 5 jaar jonger na deze bottenverplaatsing.

    Wat de muziek betreft daar mag wel weer aan gewerkt worden dat was ook te zien aan de dames die met deze geluid installatie niet op de planken kreeg zonder DJ.

    Ook zie je niet dat er contact is tussen de mannen die aangekleed of in badjas rondlopen, wat me wel opviel is dat de aangeklede mannen niet zo snel naar de kamer gaan wat ook de dames bevestigde.

  8. Onderstaande 5 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (10 oktober 2013),Big30 (10 oktober 2013),Bluebear (10 oktober 2013),rmjhexe (10 oktober 2013),Willi69 (11 oktober 2013)

  9. #156
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    JANSEN VV is een nachtclub en mag je alleen maar betreden met een pak en stropdas voor anders kom je er niet in.
    Gekamerd wordt hier bijna nooit door de dames daarom vragen ze hier ook meer voor een uurtje want als ze geluk hebben lukt het ze misschien eens in de week een kamergang te meken.

  10. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (13 oktober 2013)

  11. #157
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Gisterenavond hadt "Bluebear" totaal geen plannen om een clubbezoek te gaan doen. Ik zat rustig de eerste minuten van een potje voetbal te kijken, Nederland - Hongarije, toen de Whatt's up afging. Een berichtje van mijn clubmaatje met alleen de vermelding dat het zonde was om zo'n vrijdagavond verloren te laten gaan.
    Als opklimmende ijsbeer wist ik meteen wat dat betekende en de twijfel begon al meteen toe te slaan. Eigenlijk hadt ik een voetbalavond gepland met een goede film om af te sluiten.
    Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en 10 minuten later "what's uppte" ik naar mijn maat dat hij me 20 minuten moest geven. De bolide werd voorgereden en "Bluebear's ass" vloog over het asfalt richting "Germania". Tot mijn grote verrassing keerde de bolide de parkeerplaats van "Villa Vertigo" op.
    Verbaasd keek ik mijn maat aan en hij zei: "Vanavond gaan we allebei vreemd". Zo gezegd, zo gedaan. Good old "Villa Vertigo", we meet again.
    Ook hier heeft "Bluebear" zijnen eerste schreden begaan op het pad van de hoerenloperij. Nostalgische herinneringen vielen mij ten deel.
    De parkeerplaats stond goed vol met auto's van alle omringende landen. Een gevarieerd gezelschap dus. Ik zag een beetje op tegen de mengeling van burgerlui in "plain clothes" en ijsberenvellen, maar tot mijn grote blijdschap waren de meeste beren toch gehuld in het uniform van ons illustere genootschap.
    De "Villa"is nog weinig veranderd sinds ik er de laatste keer ben geweest en ik moet zeggen dat ik het nog steeds een superpuike zaak vindt met voor iedereen wat wils. Het was er allemaal keurig verzorgd en zuiver. Ik hadt besloten met mezelf om de aangeboden waren eens rustig in me op te nemen en even te wachten tot ook de dames die evt. op de kamer waren te observeren. Niet overhaast handelen en je hormonen de keus laten bepalen. Nee, deze keer kreeg de grijze massa tussen mijn oren de beurt om de keus te bepalen.
    Ik zat aan de bar in het rustige gedeelte en menige dame passeerde om te kijken of er nog wat te scoren viel. "Bluebear" speelde Mister Arrogantia en maakte expres met geeneen dame oogcontact, een geweldig leuk spelletje. Menige dame dreef ik tot wanhoop, omdat contact maken met mij zeer moeilijk was en ik hadt moeite mijn lach te bedwingen.
    Op een gegeven moment zag ik in mijn ooghoeken een keurig verzorgde blonde dame langs mij plaatsnemen. Ze bestelde een cola en zei niets. Ik ook niet.
    Er was voetbal op de TV, dus ik focusde me daar op. Maar om te kijken moest ik voor haar door kijken. Ze ging met een hand onder haar hoofd naar mij zitten kijken en ik ondertussen strak naar het scherm kijken. Hoe een lul kan je zijn. Ze schiet in de lach en ik kon het ook niet meer houden. Het ijs was gebroken.
    "Ik wist wel dat jij zo niet bent, zei ze. Hallo, ik ben Maria". Ik zeg: "Dat kan wel zijn, maar je bent niet de maagd". "Nee, ik ben Maria Magdalena", zei ze zeer adrem. "Oh, de bruid van Christus, zo wordt door boze tongen beweerd. Als ik met jou ga kameren ben ik Jezus en kan ik over water lopen." Het was meteen dikke pret aan de bar en een handje begon al over mijn been te wrijven. "Bluebear" was signed, sealed en deliverd. Ik merkte meteen dat dit een GFE zou worden, want ze keek en handelde me een partij verliefd dat ik een beetje verlegen werd. Maar dan wel een heel klein beetje, omdat ik de trucendoos uit Roemenië inmiddels wel aardig door heb.
    Ze knoopte een gesprek met me aan en ik merkte dat dit geen volkse tante was, ondanks haar beroep. Nee, dit was een belezen dame met andere ambities die er eerst aan werkte dat ze financiele Roemeense armslag hadt bevorens haar studies weer op te gaan pakken. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidt.
    Typisch een "Bluebear"-vrouwtje die meer brains hadt dan hij, al is dat nou niet zo'n moeilijke overwinning.
    Wil je een kamer met douche, vroeg ze? Ja graag, dat geeft ons nog even de tijd om nog wat te keuvelen. Wat resulteerde in 45 minuten pre-sales, die werkelijk omvlogen door het charmante gezelschap. De sleutel was daar en de kamer gang werd genoten.
    Op de kamer begon ze me meteen teder te kussen en ik wreef mijn handen over haar hele lichaam. Een beetje bedekt kleedde ze zich uit en benaderde mij met een handdoek voor haar lichaam. Ik ben een beetje verlegen, zei ze. Ja natuurlijk, zeg ik, voor een dame die al meer als een jaar in de Villa werkt. Sure!! Nee echt, zei ze, voor wat er onder de handdoek zit.
    Allerlei angstscenario's schieten door mijn hoofd en bedenk me wat voor akelige dingen er verborgen kunnen zijn, zoals dat ze eigenlijk een handvat van voren heeft, maar de handoek steekt niet vooruit. Ze trekt de handoek weg en 2 schattige kleine tietjes lachen mij tegemoet. Ik heb niet meer, zegt ze. Is dat alles, zeg ik. Nou dan heb ik een verrassing voor jou, downunder bij mij is alles ook maar normaal en dat is ook geen ding waar ik jou echt pijn mee ga doen. Schaterlachend vielen we allebei op het bed.
    Wat volgde was een vrijpartij zoals ik hem met mijn grote liefde zou bedrijven. Wat een lieve meid is dit. Gewoon gruwelijk verkeerd materiaal voor in de club, want je zou haar zo in een doosje doen en mee naar huis nemen. De verliefdheidsbeertjes onder ons zouden het zwaar hebben.
    We rolden over elkaar heen op het bed met onze handen overal en schurend met haar en mijn privatparts over elkanders dijbeen. De tongzoenen vlogen over en weer en het was heerlijk.
    Ik wilde haar grotje gaan bewonderen, maar ik kreeg geen vrij van het tongzoenen. Ze hadt er duidelijk lol in en weer werd ik gecomplimenteerd voor mijn kunde hierin. Je zou er haast van langs je slippers gaan lopen. Maar zo'n persoontje is "Bluebear" niet.
    Na me toch te kunnen hebben onttrokken aan het kusgeweld, ging ik haar verblijden met een befpartij, een van mijn favoriete bezigheden. Het hielp dat de vrijpartij al voor aardig wat opwinding hadt gezorgd en ze kronkelde dan al vlug over het bed. Ze genoot zichtbaar en greep mijn handen stevig vast en dan weer met 2 handen mijn hoofd. Het duurde dan ook niet lang voordat ze explosief klaarkwam. Wat is dat toch mooi om met een rode kop zo'n nagenietende dame te zien die haar hoofd dan verbergt achter een kussentje.
    Het is komisch om te zien dat zo'n doorgewinterde dame nog verlegen kan worden. Lief lachend ligt ze me aan te kijken en ze wil een sigaretje. Do you mind, vraagt ze lief? Nee, natuurlijk niet.
    Nog even en het is jou beurt. Jaja, tijd genoeg.
    Ze begint me weer te kussen en bemint me zo voor een kwartier alvorens ze aan het echte werk begint. Ze zakt naar onder alwaar ze heel lief met kleine ridder begint te beminnen. Dit doet ze erg teder en ze varieert hier met verschillende technieken. Een lekkere lange pijpbeurt valt mij ten deel, waarbij ze me wel vraagt of ik bij een evt. ontlading even wil waarschuwen. Natuurlijk, respect. Ze komt weer omhoog en vrijt weer lang met me. Ze fluistert in mijn oor wat ik wil en ze weet het stiekum wel.
    Ze brengt het ballonetje aan en neemt de cowgirlpositie aan en begint eerst rustig rechtop zittend mij te berijden. Haar strakke gewelven voelen heerlijk aan en ik geniet vol van haar.
    Ze komt voorover leunend naar mij toe en begint me te kussen, ondertussen begint ze het tempo op te voeren. Wat hebben wij toch een superhobby.
    Na 5 minuten voel ik mijn nakomelingen de sprong in het diepe nemen en met mijn armen innig om haar heen kom ik klaar. Wat een schatje!!
    Wat volgde was pure GFE en een zeer geanimeerd gesprek met erotische oprispingen tussendoor, wat resulteerde in een 4 uur durend kamerbezoek. Mijn maat grapte dat hij dacht dat ik de taxi naar huis al hadt genomen. Nee, ik hadt weer een topavond gehadt.
    Blij dat ik een andere beslissing hadt genomen en toch mee op roverspad was gegaan, anders hadt ik Maria nooit leren kennen. En het feit dat ik dat nu wel doe, is voor deze jongen olie op het vuur. Erg gevaarlijk materiaal voor "Bluebear".
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  12. Onderstaande 19 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 oktober 2013),bad pritt (16 oktober 2013),Boy69 (13 oktober 2013),Carlitos (21 november 2013),Clint (19 oktober 2013),Dalton (12 oktober 2013),gignnl (13 oktober 2013),Iamlonely (19 oktober 2013),Jansen (13 oktober 2013),joop slim (13 oktober 2013),LittleJoe (13 oktober 2013),Megaboob (13 oktober 2013),MichelJ (13 oktober 2013),Poppalarge (13 oktober 2013),rmjhexe (16 oktober 2013),StrikerXMF (18 oktober 2013),vakantieganger24 (20 oktober 2013),Wijze grijze (13 oktober 2013),Willi69 (13 oktober 2013)

  13. #158
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    ik hoor net uit betrouwbare bron dat er nu een politieinval aan de gang is.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  14. #159
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  15. #160
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    5 april 2024 @ 12:25
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    In der Villa läuft derzeit eine Sonderaktion. An den Tagen Montag bis Freitag gilt: Wer vor 18 Uhr kommt, kann wählen, ob er wie immer 60 Euro zahlt, oder ob er nur 30 Euro zahlt und dafür auf den freien Eintritt am Sonntag verzichtet. Ich habe mich am vergangenen Freitag für die zweite Variante entschieden und hatte demzufolge für 30 Euro eine Tageskarte - ich kenne keinen anderen Top-Club mit einem so günstigen Eintritt. Samstags soll die Aktion übrigens nicht gelten.

    Komischerweise macht die Villa für diese Aktion im Blog überhaupt keine Werbung. Möglicherweise war es nur ein einmaliges Experiment - mir wurde nicht gesagt, wie lange diese Aktion läuft.

    Wo ich nun einmal dabei bin: Der vergangene Freitag war ein guter Tag in der Villa. Das Line-up war sehr ansprechend, wenn auch tagsüber sehr rumänien-lastig. Da hatte ich eine sehr schöne Nummer mit Daria (Rum, 20). Abends hatte ich dann noch eine hammergeile Fünf-Sterne-Nummer mit einer Deutsch-Türkin namens Meralda.

    Sehr gut war auch das Essen, man gibt sich da offenbar wieder mehr Mühe. Das Publikum war auch okay, wobei es mir gegen 22 Uhr im oberen Bereich wieder etwas zu laut wurde (lag aber mehr am DJ als an den Gästen).

    Hab dann nach meinen beiden Nummern noch die neue Kosmetikerin Evelina ausprobiert - sie tritt tatsächlich in die Fußstapfen der früheren Villa-Kosmetikerin Janetta.

    Ich muss ehrlich sagen: So gut war es in der Villa für mich lange nicht mehr - und das für 30 Euro Eintritt.

    Manni1a

  16. Onderstaande 2 leden hebben Manni1A bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (10 november 2013),satanic surfer (10 november 2013)

  17. #161
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:14
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.016 in 364 posts

    Standaard

    Der Eintritt ist natürlich fair und dem Club angemessen. Auch einige andere müssten mal erkennen, daß 60 Euro nicht passt. Ich kenne eigentlich keinen Laden, der die 60 wirklich wert ist. Die meisten wären schon mit 40 gut bedient. Vielleicht ziehen andere mal nach. Dann kommen vielleicht auch wieder mehr Gäste. Ihr Geld verdienen die Clubs heute doch sowieso schon vielfach mit harten Getränken.

    Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk

  18. Onderstaande 2 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (10 november 2013),terminator (10 november 2013)

  19. #162
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    In der Villa läuft derzeit eine Sonderaktion. An den Tagen Montag bis Freitag gilt: Wer vor 18 Uhr kommt, kann wählen, ob er wie immer 60 Euro zahlt, oder ob er nur 30 Euro zahlt und dafür auf den freien Eintritt am Sonntag verzichtet. Ich habe mich am vergangenen Freitag für die zweite Variante entschieden und hatte demzufolge für 30 Euro eine Tageskarte - ich kenne keinen anderen Top-Club mit einem so günstigen Eintritt. Samstags soll die Aktion übrigens nicht gelten.
    Und was zahle ich, wenn ich die Villa nur sonntags besuchen möchte, rein hypothetisch natürlich?

    Komischerweise macht die Villa für diese Aktion...
    Was ist daran komisch?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Vielleicht ziehen andere mal nach. Dann kommen vielleicht auch wieder mehr Gäste.
    Eine Preisspirale nach unten halte ich nicht für erstrebenswert, denn die geht immer zu Lasten ds Service.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  20. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    sunny (10 november 2013)

  21. #163
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Komischerweise macht die Villa für diese Aktion im Blog überhaupt keine Werbung. Möglicherweise war es nur ein einmaliges Experiment - mir wurde nicht gesagt, wie lange diese Aktion läuft.
    Nu hebben ze het er wel op gezet!

    Wir haben für unsere Gäste ein frühes Weihnachtsgeschenk. Bis 18.00 Uhr kostet der Eintritt € 30,00.

    http://www.saunaclub.com/2013/11/19/...bis-18-00-uhr/
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  22. #164
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:16
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.394
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.240 in 706 posts

    Standaard

    Bizarre actie die de concurrentie tussen de clubs op scherp zal zetten.
    Sinds de door GT kartelvorming prijsverhoging naar E60 zie je overal steeds meer kortingskaartjes verschijnen of tijdelijke acties om stamklanten voordeeltjes te gunnen.
    Maar dit nu openlijk communiceren gaat het lont in het kortingskruidvat in de strijd om de hoerenloper echt laten ontsteken.

  23. #165
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik zou eerder willen zeggen: wat helpt de lage prijs als de dames er dan nog slechtere service geven, nog nukkiger rondlopen, als de HWP's dan helemaal niet meer werken en de sauna nog kouder gezet zal worden (want was de "drogreden" nu net niet dat de prijs omhoog ging vanwege de hoge energieprijzen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. #166
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Klopt, wat zeker niet kan is dat er nu dames rondlopen die liever niet meer naar de kamer gaan zoals enkele Poolse waaronder Franceska.
    Deze meiden vinden het wel oké om in een jurkje aan de bar te blijven hangen met gasten die ook aangekleed blijven en liever flink wat uitgeven aan drank en daar ook de meiden van profiteren.

    Ik zal dit deze week eens aankaarten bij Beate die ik nog tref.

  25. #167
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:16
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.394
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.240 in 706 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag weer naar VV getogen om te profiteren van de nieuwe actie.
    Op MA-VR voor 18:00 binnen kun je kiezen om E30 te betalen en dan mag je de rest van de dag blijven, maar geen gratis entree op zondag.
    Wil je wel zondag gratis binnen, dien je natuurlijk E60 entree te dokken.
    Op Zaterdag en MA-VR na 18:00 betaal je altijd E60 en kun je dus ook zondag gratis terug komen als je daar behoefte aan hebt.
    De reden voor de nieuwe actie is ook wel duidelijk: Overdag liepen er heel weinig mannen rond (net zoals in de bijna alle clubs tegenwoordig doordeweeks).
    Qua vrouwen waren er al een stuk of 20 rond 15:00, maar dan wel van de Roemeense B keuze.
    Tussen 17:00 en 20:00 komen er nog veel meer en vooral mooiere dames binnenwandelen.
    Probeer dus te zorgen dat je niet te snel weer naar huis terug moet als je een optiekman bent.
    Mannen in buitenkleding waren in elk geval tot 20:00 ruim in de minderheid, geen idee hoe het laat op de avond of in de weekends is, dan verwacht ik wel een gewone kroeg idee.
    Avondeten wel goed, maar niet te veel keuze, paar soorten pasta, groenten en kip.
    Al met al zeker de moeite waard en voor slechts E30 een unbeatable deal op dit moment van alle grote clubs!

  26. Onderstaande 5 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (23 november 2013),gignnl (23 november 2013),jacky pakutra (27 november 2013),Smouse (23 november 2013),Willi69 (23 november 2013)

  27. #168
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Vila Vertigo ( Beate ) heeft me laten weten dat ze weer willen sponsoren op het ijsberenforum.
    Ook willen ze dat doen met acties voor de ijsberen met kortingen en vrijkaarten.
    Dus kan Big30 dat nu snel in orde gaan maken.

  28. #169
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard



    Week geleden aan de balie gestaan.
    5 voor 18.00 kwam ik binnen.
    Mijn reisgenoot betaalde netjes 30 euro.
    Ik moest even pinnen bij de automaat in de hal 3 meter naast de theke.
    Theke frau zei niks.

    Even na 18.00 uur stond ik met het vers gepinde geld aan de balie..60 euro zei ze.
    Kreeg het haar niet uit haar hoofd gepraat. Befehl was befehl, het stond zo in het systeem.
    Haal de chef maar, een grote bodybuilder verscheen...waarschijnlijk een security guard..denk dat ze gezegd had daar maakt iemand stennis. De theke mengde zich erin met een leugen," ik heb het hem verteld."
    Ik had het helemaal gehad met de tent en deze soap.

    Mijn reisgenoot kreeg 30 euro terug en ik zei we gaan wel lekker naar GT, het maakte ze niks uit.
    Totale onverschilligheid.
    Als dit synoniem is voor de mate van gastvrijheid en klantgerichtheid in VV dan geef mijn portie maar aan fikkie.
    Dit was mijn eerste echte bezoek maar nu gaat het wel een tijd duren...maar klanten zat daar toch ?
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 27 november 2013 om 04:05

  29. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 november 2013),Bluebear (27 november 2013)

  30. #170
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Dinsdag redelijke bezetting met dames.
    Eten redelijk

  31. #171
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Woensdag op de Kerstparty geweest. Het zag er mooi versierd uit, echt in kerstsfeer.
    Heel veel vrouwen, o. a. ook enkele uit GT en PHG.
    DJ Lanning draaide erg goed.

    Wat verder opviel dat weinig dames aan het werken waren.
    Het gros was steeds te vinden in de bar, rokersruimte en toilet (rara)

    Omstreeks 02.30 de tent verlaten (niet alleen uiteraard) terwijl het binnen nog volle bak was.
    I´m an educated fool with money on my mind

  32. #172
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Maandag 16 december 2013

    Na het toerend bestaan over deze aardkloot voor dit jaar afgesloten te hebben was ik op maandag reeds vroeg uit de veren!
    Ik had ergens gelezen dat 18 december het verjaardagsfeest van Janssen plaats zou vinden in PHG dus moest ik mij deze maandag naar de bouwmarkt spoeden om wat plinten te kopen zodat de man de aangerichte schade in 2013 zou kunnen herstellen! Maar wat las ik nu, topoverleg van de crème de la crème zeg maar de RvC van dit forum had geleid tot een verplaatsing naar januari 2014 naar ik hoop!
    Een zekere onrust gierde echter nog steeds door mijn lijf, andere hadden zich waarschijnlijk gemeld op de spoedeisende hulp van een ziekenhuis maar ik ken het medicijn inmiddels!

    Maar ja maandag is nu niet echt een topdag waarop de line-ups wereldschokkend zijn, de stunners en opticks ruim gezaaid dus besloot ik voor mezelf prioriteiten te stellen!
    Wat verwachte ik van deze dag? Een wipje in een bioscoop zou leuk zijn, een sauna en een jacuzzi waren ook welkom! Gewoon een beetje relaxen en verwacht er niet te veel van probeerde ik mezelf gerust te stellen! Door mijn prioriteiten en bijkomend dat ik geen zin had om langer als een uur de binnenkant van mijn bolide te bekijken bleven er eigenlijk maar 3 clubs over! Ying Yang, Golden Time of Living Room met dit lijstje in mijn hoofd stapte ik in mijn bolide en zoefde langs de Zuid-Willemsvaart!

    Op de 2e rotonde moest echter noodgedwongen het eerste keuzemoment van de dag plaatsvinden! Als een verdwaalde toerist op vreemd grondgebied reed ik drie volle rondjes op de rotonde in eigen regio! Andere weggebruikers claxonneerde, wezen naar hun hoofd en als mijn lip lees vaardigheden mij niet in de steek lieten kreeg ik ook nog allerlei verwensingen naar mijn hoofd geslingerd! Ik zag er de noodzaak niet van in om de stakkers die druk waren met de beslommeringen van alle dag uit te leggen dat ze hier te maken hadden met een hoerenloper die geen keuze kon maken in plaats van een toerist in een geleende auto! Uiteindelijk besloot ik de knoop door te hakken en mij en mijn mede weggebruikers meer leed te besparen en nam de A67 richting Venlo! Hiermee viel de Ying Yang af.

    Mijn auto kreeg er zin in, ook ik kon het onrustige gevoel steeds beter onder woorden brengen. Het is de lust en de zoektocht naar die ene echte engel die niet te profi is, maar nog lekker onbedorven. Een goede GFE kan neerzetten en je hartkloppingen bezorgd als ze haar lippen om je paal zet! Ik snelde in de linkerbaan richting der Heimat!
    Zo snel zelfs dat ik compleet de afslag naar de 61 voorbij reed en dus ook Golden Time getorpedeerd werd! De Living Room zou overblijven, maar iets in mij vertelde de afrit Grefrath te nemen waardoor er weer een nieuwe keuze bestond! Ja het leven kan soms zwaar zijn maar PHG komt deze maand nog wel aan de beurt en zo gebeurde het dat ik op de klingel van Villa Vertigo drukte!

    Een allervriendelijkst ontvangst door de kleine knappe theke volgde en na een snelle omkleedsessie waarbij ik zowaar een badjas met twee lipjes voor de ceintuur uit de stapel pakte was ik er van overtuigd de juiste keuze gemaakt te hebben! Even meende ik beland te zijn in de Duitse versie van Eigen Huis & Tuin. Overal waren mensen bezig met herstelwerkzaamheden maar dit was niet echt storend! Het deed me goed om te zien dat al zijn het maar kleine dingen er gewerkt wordt aan het herstel van de prachtige villa! Maar genoeg eigenlijk niet relevante info! Met een lekkere kop koffie bekeek ik eens de line up, zoals al verwacht hield die niet over al werd het tegen het begin van de avond wel langzaam beter! Maar ja je hebt er maar eentje nodig dacht ik bij mezelf!

    Terwijl ik in de rookruimte zat, kreeg ik gezelschap van een leuk exemplaar! Ik had haar al eerder gespot mooi figuur en mooie c-cup! Haar mooie rondingen maakte mij redelijk geobsedeerd! Mijn voorliefde voor rondingen is naar ik mij kan herinneren al in een vroeg stadium ontstaan! Mijn oma had vroeger een gigantische Delfts blauwe vaas die boven vrij breed was, dan weer smal en onder prachtig vol rond! Vol bewondering keek ik als klein jongetje altijd naar deze vaas en toen mijn moeder ook nog eens melde dat ie zeer kostbaar was werd deze vaas een soort obsessie! Het exemplaar vertelde mij dat ze uit Griekenland kwam!

    Ik twijfelde en wantrouwend als ik ben dacht ik aan een Roemeense marketingtruc! Maar ja iedereen verdiend een kans! Ze vertelde mij hoe ze net met een Duitser op de kamer was geweest! Dat het verschrikkelijk was geweest, hij allerlei extra's gratis wilde enzovoort....ik raakte steeds meer op mijn hoede! Ze fluisterde in baby Engels in mijn oor i like Holland guys! Ik besloot het een kans te geven al was ik nog niet overtuigd van de stevigheid van haar borsten en service!
    Op de kamer zou blijken dat al mijn argwaan volkomen overbodig was! Anastacia verraste mij met de beste sessie van 2013, knallend het jaar uit schoot het door mijn kop!
    Heerlijk gewoon, een GFE die zelf ook geniet van de sex maakte van deze patiënt weer een rustige, brave hardwerkende man!
    Compleet verzadigd nam ik een douche, trok mijn kleren aan en toen ik het pand verliet wist ik al dat dit niet de laatste keer zou zijn voor 2013.. wordt vervolgd!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  33. Onderstaande 15 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (17 december 2013),Badslippers (18 december 2013),Bluebear (18 december 2013),Bosco (17 december 2013),gignnl (19 december 2013),hasta la pasta (19 december 2013),Jansen (17 december 2013),kempie (18 december 2013),LittleJoe (17 december 2013),Megaboob (22 december 2013),MichelJ (17 december 2013),Peppino (17 december 2013),Ricardo Banana (18 december 2013),Sphinx (18 december 2013),Wijze grijze (19 december 2013)

  34. #173
    Geregistreerd
    21 augustus 2013
    Last Online
    13 september 2019 @ 13:08
    Berichten
    164
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    69 in 40 posts

    Standaard

    Ik heb een aantal maanden in aca een blonde schone roemeense bezocht en die zou nu in villa werken. een hele slanke dame met een goede c cup ik weet haar naam niet meer blond lang haar supermooi gezicht.

  35. #174
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisteren in de Villa een avondje door gebracht.
    Dit vanwege mijn werkbezoek en meteen Alexia tegen het lijf aan gelopen en Franceska.
    De sfeer was goed met enkele nieuwe dames erbij.
    Gelukkig waren er enkele nieuwe Poolse dames die mooi en gewillig zijn na naderonderzoek haha.
    Maar franceska was toch mijn meisje daar.
    De Joker heeft zich ook nog met haar vermaakt na mijn plintenbezoek.
    Heb afscheid genomen rond 22.00 u

  36. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Iamlonely (19 december 2013)

  37. #175
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    Janssen.. welke nieuwe poolse dames waren er.. dr is al zo lang geen nieuws uit de villa dat ik toch wel benieuwd ben.
    =) Ik verwacht eigenlijk dat je zegt emily.. haha.. maar dies niet meer nieuw.

 

 
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.

FKK Artemis 468*60