Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 184
  1. #101
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    5 april 2024 @ 12:25
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Tach zusammen,

    den meisten Eindrucken von Beron bei unserem gemeinsamen Besuch am Samstag kann ich zustimmen - einmal muss ich aber widersprechen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Ein paar einigermaßen gutaussehende Frauen (einige alte Bekannte aus anderen Läden) kamen erst am Abend und gesellten sich vornehmlich und sogleich in die Gruppen der oben erwähnten Gäste. Kein "Must Have" dabei gewesen.
    unter den leider erst am späten Abend eingetroffenen Frauen war für mich aber ein allergrößtes Must habe dabei: Verena (Ex-LR, heute in der Villa als Pia werkenlnd) spielt auf jeden Fall in der Champions League. Sie ist eine sehr attraktive blonde Deutsche, bietet sehr guten Service und ist - abgesehen von einem für mich unschönen Erlebnis vor einem Jahr im LR - ausgesprochen nett. Das Wiedersehen mit Verena hat allein den Besuch in der Villa lohnenswert gemacht.

    Ansonsten hat mich das Line up tagsüber auch nicht vom Hocker gehauen, wobei alles vom individuellen Empfinden abhängt: Im Freiercafe gibt es einen Bericht über den gleichen Tag, in dem das Line up sehr viel besser wegkommt.

    Im Gegensatz zu Beron habe ich den freien Eintritt am Sonntag genutzt und fand es sehr viel angenehmer (vor allem ausgelöst durch das sehr viel bessere Publikum). Ich habe an diesem Tag zwei Nummern gemacht mit Carolina (Rum - war am Samstag nicht da) und Edda (Türkei) - beide waren befriedigend. Kollege Lindberg war dreimal auf dem Zimmer und zweimal sehr zufrieden.

    Insgesamt hat die Villa auf mich nicht mehr den Reiz von früher - aber für mich ist hin und wieder ein Besuch immer noch lohnenswert.

    Manni1a

  2. Onderstaande 2 leden hebben Manni1A bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (11 juni 2013),Willi69 (11 juni 2013)

  3. #102
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yogi Bear Bekijk bericht
    Het was bijna afwerksex. Pijpen doet ze met condoom. De laatste keer dat ik dat ben tegengekomen was het een jaar geleden met een Nederlandse dame. Op een gegeven moment gingen we over op doggy en net nadat ik mijn hoogtepunt had bereikt besloot ze even een scheet erachteraan te laten! Vond het grappig en verbazingwekkend en ik barstte in lachen uit .
    Tijdens het douchen kwam ze ook even gezellig op de wcpot schijten. Nou, als je iemand een slappe wilt bezorgen moet je dat vooral doen Maar goed, het is wel een schat van een dame. Jammergenoeg kon ze zichzelf niet even in bedwang houden tot na de sessie.

    Kortom, het is een geweldige dag geweest. Petje af voor Villa Vertigo.

    Mijn beoordeling voor gisteren: 9/10

    Een scheet en ook nog schijten erachteraan? Dan ook nog een "9" voor de dag? En ik al klagen als ik maar 3 min. gepijpt word! Je bent een broer van Grijze Wijze of Wijze Grijze?

  4. Onderstaande leden hebben Mr.IJsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (11 juni 2013)

  5. #103
    Geregistreerd
    25 februari 2013
    Last Online
    22 november 2016 @ 17:47
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    15
    Thanked
    43 in 9 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.IJsbeer Bekijk bericht
    Een scheet en ook nog schijten erachteraan? Dan ook nog een "9" voor de dag? En ik al klagen als ik maar 3 min. gepijpt word! Je bent een broer van Grijze Wijze of Wijze Grijze?
    Zie https://www.ijsberenforum.com/forum/...la-(Roemeense)

    Tja, door dergelijke incidenten laat ik mijn dag niet verpesten. Maar goed, gelukkig heb ik op die dag nog 4 heerlijke sessies gehad. Overigens ben ik niet gerelateerd tot Wijze Grijze

  6. #104
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yogi Bear Bekijk bericht
    Zie https://www.ijsberenforum.com/forum/...la-(Roemeense)

    Tja, door dergelijke incidenten laat ik mijn dag niet verpesten. Maar goed, gelukkig heb ik op die dag nog 4 heerlijke sessies gehad. Overigens ben ik niet gerelateerd tot Wijze Grijze
    Ja de sessies in de villa zijn weer best dat is mijn ervaring ook daar, maar ik laat me ook niet onder schijten dat is meer voor een darm beer zoals onze enige echte Anaal ridder.

  7. #105
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Vanavond was de villa voor de ijsberen Top
    Er waren voldoende dames waar hele mooie en nieuwe bij.
    Natuurlijk ging ik met :Louana mee om gezellig enkele uren te kletsen ja in Engels en wat sex tussendoor.

  8. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 juni 2013)

  9. #106
    Geregistreerd
    28 juni 2009
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:14
    Berichten
    238
    Discussies
    12
    Thanks
    396
    Thanked
    245 in 98 posts

    Standaard

    Gisteren 2 juli 2013 voor het eerst een bezoek aan VV gebracht.
    Vond de uitstralling op de website altijd al aantrekkelijk.
    In werkelijkheid vond ik het nog mooier.
    Goede en ruime parkeergelegenheid bij de imposante Villa.
    Hele goede ontvangst naar de sanitaire voorzieningen en uitleg kastje ( electrisch ).
    Goede douche en omkleed gelegenheid.
    In het begin wat zoeken er zijn kortere wegen naar de bar en teras.
    Je komt eigenlijk uit in de moderne aanbouw.
    Het ziet er allemaal erg verzorgd uit.
    Daarnaast is er ook de villa zelf waar je ook heen kunt.
    Vandaar ontbijt en lunch.
    Deze kun je dan buiten op teras gebruiken.
    Het geheel ziet er allemaal mooi en verzorgd uit.
    Daar vandaan mooi uitzicht over de tuin en het zwembad en de dames die er rond lopen.
    Dames zoeken wel contact maar zijn zeker niet opdringerig.
    Er lopen mooie maar ook hele mooie dames bij.
    Ik weet smaken verschillen.
    Maar ik heb bij andere clubs minder fraaie dames rond zien lopen.

    Het is jammer dat deze club voor mij gewoon te ver weg is.
    Zou er zeker vaker naar toe gaan als ik inhet zuiden van het land zou wonen.
    Heb contact gehad met Patries en Erica.
    Beide dames waren op kamer maar ook op teras heel goed.
    Aan de andere dames ben ik helaas niet toe gekomen.

    Wanneer ik weer in de gelegenheid ben zal ik daar zeker weer een bezoekje brengen.

    Afslag Grefrath is afgesloten moest daardoor omrijden, was niet veel.
    Maar op snelweg vanuit Nederland/Venlo staat een bord dat je eerder af moest slaan.

  10. Onderstaande 3 leden hebben casio007 bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 8 juli 2013),Smouse ( 9 juli 2013),Znipper ( 3 juli 2013)

  11. #107
    Geregistreerd
    13 juni 2011
    Last Online
    2 april 2023 @ 15:53
    Berichten
    24
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    hey weet iemand wie dat meisje wat 1week geleden ofzo acher de toog koffie en dranks stond te serveren ze is roemeens ze heefd bruin haar in een paardestaart en heefd ook een c cup en ze is slank van lichaamsbouw ,weet nu niet als ze voor iemand moest invallen acher de toog of dat ze er werkt als mvp, groet

  12. #108
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erros Bekijk bericht
    hey weet iemand wie dat meisje wat 1week geleden ofzo acher de toog koffie en dranks stond te serveren ze is roemeens ze heefd bruin haar in een paardestaart en heefd ook een c cup en ze is slank van lichaamsbouw ,weet nu niet als ze voor iemand moest invallen acher de toog of dat ze er werkt als mvp, groet
    Als ze Roemeens is dat is ze ingevallen omdat er meestal alleen Poolse dames daar staan, maar soms valt een meisje in voor een halve dag om daarna weer de andere kant van de bar te zoeken.

  13. #109
    Geregistreerd
    13 juni 2011
    Last Online
    2 april 2023 @ 15:53
    Berichten
    24
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    azo dus de kans is mogelijk en groot dat ze gewoonlijk de andere kant van de bar zit, en je weet mischien over welk meisje het gaat ,groeten

  14. #110
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erros Bekijk bericht
    azo dus de kans is mogelijk en groot dat ze gewoonlijk de andere kant van de bar zit, en je weet mischien over welk meisje het gaat ,groeten
    Ja alleen van gezicht maar dat is vaak zo dat ze op de middag even meehelpen achter de bar.

  15. #111
    Geregistreerd
    13 juni 2011
    Last Online
    2 april 2023 @ 15:53
    Berichten
    24
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Dus ze werkt niet alleen achter de toog als ik het zo begrijp.groet

  16. #112
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:38
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.896
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Vanaf 3 juli mag je hoe in je normale kleding door de club lopen, zijn er nu 2 hier die dat doen, Belgen en het ziet er raar uit
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  17. #113
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:16
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.394
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.240 in 706 posts

    Standaard

    WFT, zondag zag ik ook al een aantag gasten in shorts en een T-shirt rond banjeren.
    Is dat enkel bij tropische temperaturen, of mag iedereen altijd ook in buitenkleding binnen?

  18. #114
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    WFT, zondag zag ik ook al een aantag gasten in shorts en een T-shirt rond banjeren.
    Is dat enkel bij tropische temperaturen, of mag iedereen altijd ook in buitenkleding binnen?
    Voorheen ook al weleens gezien dat mensen in bermuda rondlopen. Niks mis mee overigens. Is zeker met dit weer prettiger dan een badjas en het is comfortabeler dan een handdoek. In de PHG doen ze er soms ook niet heel moeilijk over.

    Daarnaast zou het ook wel een kleine kostenbesparing zijn voor de clubs. Ze hoeven geen badjassen meer aan te schaffen en die krengen niet meer te wassen.

  19. Onderstaande leden hebben Ma doare in pula bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (10 juli 2013)

  20. #115
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Lopen vaak genoeg beren met een onderbroek rond. Ik dacht en vind dat het niet echt hygiënisch is, pissen, onderbroek aan en er blijft altijd wel wat uit die pisbuis komen. En dat komt weer iedere keer in contact met je lul. Beren zat die niet voor een kamer gaan douchen, dus stopt de DVP haar mond om een "besmette" slurf. Weer een verhoogd risico voor mij bij het kussen bv.
    Geldt ook voor een geklede beer en een beer in een shorts. Kijken wat het allemaal gaat worden.

  21. #116
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Ik neem mijn volgende bezoek aan vertigo een verfspuitbus mee voor alle heren die zich niet aan de afgesproken dresscode houden. Hoogst irritant die mannetjes, zich er duidelijk van bewust, en daardoor met een over relaxte compleet gefakte houding, alsof ze net hun bedrijf naar de beurs gebracht hebben, erbij zitten.

  22. Onderstaande leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (11 juli 2013)

  23. #117
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Kan je niet beter naar al die lekkere wijven kijken en je energie daar in steken?

    Als een club gasten een mogelijkheid geeft om zelf te bepalen wat ze dragen, wie ben jij dan met alle respect om daar mensen voor te veroordelen.

    En richt die verfspuitbus aub niet op mij, ik heb al genoeg verfvlekken op mijn lichaam
    I´m an educated fool with money on my mind

  24. Onderstaande leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    Ma doare in pula (14 juli 2013)

  25. #118
    Geregistreerd
    7 juli 2013
    Last Online
    19 oktober 2017 @ 09:08
    Berichten
    194
    Discussies
    1
    Thanks
    145
    Thanked
    157 in 39 posts

    Standaard

    Dacht dat ze dat bij zeehondjes deden in plaats van bij IJsberen!!😉

  26. #119
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:16
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.394
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.240 in 706 posts

    Standaard

    Idd is het als pilot toegestaan om in je buitenkleding rond te lopen tegenwoordig.
    Zelf stoor ik me er niet aan, maar het is wel treffend om te zien dat je bij de deur eenvoudig in kunt schatten wie er gaat kiezen voor een badjas in wie liever zijn buitenkledij aan zal houden

  27. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Scoobert (12 juli 2013)

  28. #120
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Even een vraagje - die niks te maken heeft met het abjecte toestaan van 'normale kleding' - ; ik lees net op FC dat 50-50 etc inmiddels de officiële prijs in VV zou zijn... weet iemand of dit klopt?

  29. #121
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Even een vraagje - die niks te maken heeft met het abjecte toestaan van 'normale kleding' - ; ik lees net op FC dat 50-50 etc inmiddels de officiële prijs in VV zou zijn... weet iemand of dit klopt?
    Mijn ervaring is dat dit klopt.

  30. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    vrije jongen (12 juli 2013)

  31. #122
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Inderdaad, de meeste dames hadden al deze "prijsafspraak" onderling. Nu blijkbaar een vaste prijs. Villa gaat een hele andere kant op in deze crisistijd.

  32. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    vrije jongen (12 juli 2013)

  33. #123
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Even een vraagje - die niks te maken heeft met het abjecte toestaan van 'normale kleding' - ; ik lees net op FC dat 50-50 etc inmiddels de officiële prijs in VV zou zijn... weet iemand of dit klopt?
    het hangt er van af wat je afspreekt. meiden die de hele dag nog niks hebben verdiend zullen echt niet bedanken voor de eer wanneer jij een uurtje wil voor 75

  34. #124
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Inderdaad, de meeste dames hadden al deze "prijsafspraak" onderling. Nu blijkbaar een vaste prijs. Villa gaat een hele andere kant op in deze crisistijd.
    Voor de zekerheid nog even nagevraagd bij de Theke (Poolse Angela uit GT die tijdelijk inviel alhier) die aangaf € 50.- voor het eerste halfuur en de resterende tijd nader met de dame overeen te komen.

    Ik werd diverse malen door verschillende dames benaderd die de hele dag nog minder deden dan ik. In de daaropvolgende ontspannen gesprekjes vroeg ik, na vaststelling van wederzijdse interesse, terloops naar hun uurtarief. Zonder blikken of blozen was dit in alle gevallen € 100.- Hier verder niet op in gegaan en ook geen afwijkend voorstel gedaan, maar gewoon een bewuste stilte laten vallen om te kijken of hier een reactie mee te ontlokken viel. Dames deden echter net of ze gek waren en ik derhalve ook.

    Aangaande vrijheid in te dragen kleding gaf de ontvangstdame inderdaad aan dat dit een vrije keuze was. Heb over de hele dag echter slechts 3 bezoekers in eigen kleding gezien. Bij vertrek de dienstdoende dame medegedeeld dat juist de gelijkheid in kleding (lees badjas) in mijn beleving minder onderscheid tussen iedere bezoeker maakt, hetgeen ik op prijs stel daar sommigen geen genoeg van hun eigen ego kunnen krijgen. We zijn tenslotte nog bezoekers van een saunaclub en niet van een nachtclub. Indien van de 100 bezoekers er 20 besluiten in eigen kledij rond te paraderen, hebben we er spontaan 15 nieuwe managers bij. Daarnaast vrees ik dat bepaalde bezoekers zich hierdoor nog meer "thuis" gaan voelen met alle gevolgen van vermeend verworven vrijheden aan toe. Uit haar reactie kon ik opmaken dat ze eigenlijk mijn mening deelde, maar dat dit nu eenmaal van hogerhand opgelegd was. De tijd zal het leren.

    Voor het overige na enkele maanden de Villa niet bezocht te hebben: dames bezetting overdag rustig en 's avond beduidend beter, waar er zeker een aantal stunners tussen zaten; algehele sfeer en muziekkeuze matig; theke personeel maakt mede door beperkte taalkennis een timide en ongeinteresseerde indruk; sauna vernieuwd maar niet verbeterd, infrarood sauna geplaatst, die echter pas wordt aangezet nadat je daar om vraagt; nog steeds van die kleine kutglazen als je wat wilt drinken; roken binnen nu kennelijk niet toegestaan, daar buiten speciaal opgezette tentjes met heaters staan; ontbijt/lunch sober doch goed en met soep; avondeten zeer matig van kwaliteit, of zoals Beron zou zeggen Kantinenfutter aus der Grossküche; masseur Alexander alleen nog in het weekend werkzaam na aanstelling nieuwe masseuse deze week.

  35. Onderstaande 18 leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    anali (13 juli 2013),Badslippers (12 juli 2013),Boy69 (12 juli 2013),ButtinSky (12 juli 2013),Carlitos (12 juli 2013),Costana (12 juli 2013),egon, Dr. Rammler (14 juli 2013),forgetskinnyletsgetfatty (12 juli 2013),george101 (13 augustus 2013),hansdordt (12 juli 2013),Kwibus2 ( 8 september 2013),Picasso 1 (12 juli 2013),rmjhexe (12 juli 2013),satanic surfer (21 juli 2013),The Joker (12 juli 2013),vrije jongen (12 juli 2013),Wijze grijze (13 juli 2013),Willi69 (13 juli 2013)

  36. #125
    Geregistreerd
    7 juli 2013
    Last Online
    19 oktober 2017 @ 09:08
    Berichten
    194
    Discussies
    1
    Thanks
    145
    Thanked
    157 in 39 posts

    Rotes Gesicht "KNUT"



    Geboorte
    Al veel over gesproken, over nagedacht en zelfs al een keer afgesproken maar nog nooit was het er van gekomen. Vandaag ging het dan gebeuren, eindelijk! Het grauwe en bewolkte Nederland achter ons latend zoefde we richting mijn eerste keer saunaclub. Op naar Villa Vertigo. Wat kon ik verwachten? Zou het wel mijn ding zijn, hoe gaat het er aan toe, zit mijn smaak er wel bij, de badjas....... een hoop onbekenden die er toch wel voor zorgden dat ik gespannen was. Een vreemd gevoel. We rijden Duitsland binnen en meteen de eerste tegenslag, ausfahrt Wankum afgesloten. Geen paniek, 1 ausfahrt verder pakken en na een paar kilometers door het Duitse binnenland met veel stoplichten doemt de Villa op. Het is rond de klok van twee en terwijl we de bijna lege parking op draaien komt het zonnetje door. Een onvergetelijke dag is geboren!!

    Hugh Hefner
    Het gaat nu echt gebeuren! We pakken onze spullen uit de auto en lopen naar de entree. Vet pand. Na aangebeld te hebben worden we verwelkomd door een aardig mevrouw die naar later blijkt de 'Theke' te heten. Wat is het leven toch mooi, elke dag leer je weer. Zo hoorde ik daar ook dat de mannelijke bezoekers ook wel ijsberen genoemd worden. Wat was ik groen!! De dame gaf ons een badjas, handdoek en de nodige uitleg. Zenuwachtig maak ik een flauwe grap. De eerste indruk is uitstekend. Het is er netjes en schoon maar vooral ook stijlvol en mooi. Na de douche te hebben bezocht zoeken we een plekje buiten bij het zwembad. De zon is aan het doorkomen en ik scan op mijn gemak de omgeving. Mijn eerste gedachte, dit is het leven van Hugh. Overal lopen schaars geklede mooie dames in een prachtige omgeving. Ik ben in 'The Mansion'. Joepie!!!

    Muurbloempje
    Al nippend aan een drankje vertel ik enthousiasts dat het nog mooier is dan ik had verwacht. Ik geef mijn ogen goed de kost. Voordat ik er erg in heb zit er een dame op mijn schoot. Pffff WTF.... een rooie kop, wat moet ik hiermee. Ik voel me als een muurbloempje op het debutantenbal. Er volgt een geanimeerd gesprek en de Roemeense schone is geenszins van plan van mijn schoot te wijken. Al snel blijkt dat we gezamenlijke interesses hebben en na een tijdje vraagt ze of ik mee naar de kamer ga. Ondanks dat het echt een aardige en niet onaantrekkelijke meid is sla ik het aanbod vriendelijk af. Het is dan wel mijn eerste keer maar ik ben niet gek en daarbij is ze ook niet mijn smaak. Vriendelijk verlaat ze me om aan de andere kant van het zwembad een shaggie met te gaan roken in het gezelschap van een aantal van haar collega's/vriendinnen! Gedurende de middag is het een gaan en komen van dames die een vrijblijvend en vaak gezellig praatje komen maken. Er wordt flink gelachen, geknuffeld, gevoeld, blote borsten geshowd, tepels gedraaid, gekust en vooral veel geouwehaha'd tussendoor. Natuurlijk wordt er ook regelmatig om een kamer bezoek verzocht. Ik ben sterk...

    Droomvrouw
    Na een half uurtje had ik voor mezelf al besloten om vandaag, hoe aantrekkelijk ook in deze omgeving, maar geen alcoholische versnaperingen tot me te nemen. Dat leek me gezien mijn driften beter. Stay in control!! Ahum. Gedurende de middag zijn me eigenlijk twee dames speciaal opgevallen. Doordat er steeds andere dames bij ons zaten heb ik juist met deze twee potentiële kamergenotes geen kennis gemaakt. Met 1 van hen was er wel een aantal keren 'contact'. Omdat ik een nette jongeman ben vind ik het ook wel lastig om dames weg te sturen of te negeren. De dag was ook nog lang. Op het moment dat ik er klaar voor was waren 'mijn' beide dames bezet. Dan maar een rondje lopen. Ik loop van het buitenterras de bar/disco binnen. Mijn ogen moeten duidelijk even wennen! Ik denk een schittering te zien. Zie ik dat nou goed? WAUW, twee felle lichtblauwe ogen kijken me een beetje verlegen maar zeer indringend aan. Op 1 van de bankjes tegen de muur waar ook de DJ Booth staat zit een dame die ik nog niet gespot had. Ik loop een stukje door en denk zie ik dat nou goed. JAWEL en ik draai me om. Verdronken in haar ogen loop ik met weke benen terug. Stel me netjes voor en bekijk Louana in haar geheel. Hier zit mijn droomvrouw. Hoe kan het zo groeien zonder wortel! Later die dag ben ik, tijdens het afdouchen, door een zeer aardige Belgische collega op de hoogte gebracht van dit IJsberenforum. Maar goed dat terzijde. Al snel werd de sleutel gehaald. Helaas geen Zimmer Frei. Dan maar even wat voelen en kussen in de bar. Gelukkig was er een sleutel. Er ontstond namelijk al snel een behoorlijke bolling!! Netjes de deur voor Louana openhouden en al genietend van haar geweldige lijf achter haar de trappen op naar Room 8. Zoals achteraf bleek zijn er hier al voldoende zeer lovende verhalen over Louana geschreven dus dat ga ik niet meer doen. Met of zonder plinten??????? Ik niet begrijp! Wat ik nog wel wil delen is het moment dat ik haar zware borsten bevrijdde. De BH ging los en de val en het terugdeinzen van deze wonderschone borsten is een beeld dat ik nooit meer vergeet. Ik droom!!! Knijp me eens, nee het is echt. Wat daarna volgde was ongekend en geweldig. Hemels!! Als ik niet beter geweten had was ik overtuigd geweest van onze 'echte' liefde. Maar helaas...........

    Chillen en Eten
    Moe maar voldaan zijg ik neer op 1 van de ronde bedden langs het zwembad. Het duurt niet lang meer of de zon zal ondergaan. Van een afstandje zie ik dat mijn droomvrouw oogcontact met me zoekt maar bij een andere oudere man zit. Mmmm... ff wennen dit. Haha. Ik ga lekker liggen en meteen staat een van de dames die ik eigenlijk voor een kamergang had geselecteerd voor mijn neus. Of ze er ff bij mocht komen liggen. Het is de eerder door mij geselecteerde Poolse blonde stoot waar ik dus al 'contact' mee had. Ze ziet er, met alle respect voor andere dames, zeer stijlvol uit. Haar naam ben ik helaas vergeten. Ze kwam lekker tegen me aanliggen en we hebben daar zo zeker anderhalf uur liggen strelen en knuffelen. Het kriebelen van haar naakte huid mocht ik zelfs niet stoppen. Ze zei dit nodig te hebben omdat haar pussy het niet aan kon de gehele dag gevuld te zijn. Prima, ik had ook mijn rust even nodig en ze was een prettig gezelschap. Vooral ook veel gelachen. Een dametje met humor en zelfspot. Dat kan ik wel waarderen. Uiteindelijk ook met deze dame de kamer opgegaan. Technisch goed maar geen Louana. Etenstijd! Er werd ons een buffet voorgeschoteld en daar kan ik heel kort over zijn: in de rij voor het eten, een buffet!! Het klinkt misschien verwend maar niet mijn ding.

    Big Fat Gipsy Wedding
    De koperen ploert was alweer een tijdje aan de horizon verdwenen. Hoewel ik me tijdens de avonduren ook kostelijk heb vermaakt moet ik zeggen dat ik het overdag met dat heerlijke weer aangenamer vond. Buiten was het eigenlijk net te koud, het is minder overzichtelijk en binnen stond de muziek te hard om een echt fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren. Maar goed dat mocht de pret niet drukken. Inmiddels was het Disco fever of moet ik zeggen House partijtje!! Ik kan deze muziek zeker waarderen en het bijkomende voordeel is dat het in de kamers zeer goed hoorbaar is. Bij de juiste beat is het lekker voor het ritme tijdens de paringsdans. Zeker als je elkaar goed aanvoelt. Louana!! Tijdens mijn verblijf in de disco werd er op een gegeven moment een voor de dames populair nummer gedraaid. De tekst verstond ik niet dus ik vermoed dat het een Roemeense zomerhitje was. Door de soepele en uitdagende dansbewegingen die ik op de dansvloer gade sloeg waande ik me op een bruiloft uit de Traveller gemeenschap. Juist op dat moment viel me op dat het heerschap gedurende de dag gewijzigd was. No offence, maar een aantal heren pasten perfect in het plaatje.

    Afscheid
    Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. De verhouding was inmiddels wel wat zoek! Het was een super dag. Die zeker voor herhaling vatbaar is. Wat is me nou opgevallen.
    De Dames: veel en voor ieder wat wils. Goed verzorgd en vriendelijk ook als je niet mee de kamer opgaat. Drie wil ik eruit lichten. Mijn Poolse chill en kamervriendin. Een lieverd met humor waar ik niet meer mee zou kameren maar me wel van harte zou aanbevelen om haar te vergezellen tijdens haar pussy time out. Zoals ze het zelf mooi noemde. Dan een Nederlandse dame die al wat ouder was. Tenminste vergeleken bij de tieners en twintigers uit met name het voormalig Oost-Blok. Ze wordt in VV niet genegeerd maar de meeste mannen zien haar niet staan omdat ze voor het jonge spul komen. Wel vreemd bedacht ik me later. De dame zag er verschrikkelijk goed uit en ik weet zeker dat als de meeste van ons haar in het normale leven tegen zouden komen we dachten ........!! Ja. En dan is daar nog Louana. I rest my case!!
    Huwelijk; met een Bulgaarse dame waar ik veel tijd mee doorgebracht heb en gedurende de dag veel ben tegengekomen heb ik enorm gelachen. Ze wilde, uiteraard, graag naar een kamer maar ik had andere doelen. Ze wilde trouwen en dat is volgens haar ook gebeurd. Toen ze me alweer met Louana de kamer op zag gaan kreeg ik, met een vette knipoog, een flitsscheiding aan mijn broek. De volgende keer misschien. Shit happens!
    Het Personeel; niet nadrukkelijk aanwezig, lekker op de achtergrond dus prima.
    De Villa: mooi en luxe. Heerlijk om te vertoeven.
    De Heren: vriendelijk en behulpzaam en het viel me op dat er veel mannen zich goed verzorgen. Goed om te zien! Ook viel het eerder beschreven verschil tussen de dag- en avond/nachtploeg op.

    Samenvattend: wat hebben we toch een mooie jeugd!!!

  37. Onderstaande 25 leden hebben Rehab bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (14 juli 2013),anali (13 juli 2013),Badslippers (14 juli 2013),Bluebear (13 juli 2013),Bosco (13 juli 2013),Carlitos (21 juli 2013),Costana (14 juli 2013),Don Rudo (14 juli 2013),gignnl (14 juli 2013),hansdordt (14 juli 2013),hasta la pasta (14 juli 2013),Jansen (14 juli 2013),Jimbo1 (14 juli 2013),joop slim (13 juli 2013),LittleJoe (13 juli 2013),MiniME (14 juli 2013),rmjhexe (13 juli 2013),rob333 (13 juli 2013),Teiresas (15 juli 2013),terminator (14 juli 2013),vakantieganger24 (13 juli 2013),VAZKOR (12 augustus 2013),vrije jongen (13 juli 2013),Wijze grijze (13 juli 2013),Willi69 (14 juli 2013)

 

 
Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Freude 468*60