Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 184 van 184
  1. #176
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Net als Jansen de 18e ook ff binnengewipt in VV.
    Het vakantiereces was al langzaam ingezet, iets minder dames, maar ook niet overdreven veel mannen nog.
    Bij het ontbijt stonden nu ook hot dogs, geen idee of het eenmalig was, maar het was wel een lekkere toevoeging die van mij mag blijven.
    Wat hier ook al eerder te lezen was: WIFI was zo goed als onbereikbaar, hopelijk dat wel een eenmalig incident.

  2. #177
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Hallo.
    De wifi in VV is altijd waardeloos nog slechter als in GT.
    Vind ik altijd erg jammer want dat ben je nog langer aan het klooien met je telefoon.
    Als de wifi goed is heb je je ding zo gedaan.

  3. #178
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Janssen.. welke nieuwe poolse dames waren er.. dr is al zo lang geen nieuws uit de villa dat ik toch wel benieuwd ben.
    =) Ik verwacht eigenlijk dat je zegt emily.. haha.. maar dies niet meer nieuw.
    Haha nee Emily werkt daar niet meer.

    Wel een paar mooie nieuwe andere Poolse,maar ik heb het te druk gehad met Franceska en andere bezigheden.

    Wat de Wifi betreft klopt soms was er goede verbinding en dan viel hij plotseling weer uit wat wel lastig was.
    Laatst gewijzigd door Admin; 23 december 2013 om 01:23

  4. #179
    Geregistreerd
    27 maart 2013
    Last Online
    8 november 2016 @ 12:54
    Berichten
    78
    Discussies
    5
    Thanks
    132
    Thanked
    77 in 24 posts

    Standaard

    Last friday

    30Eu entry if you come before 18 o clock? Yeah. I wanted to give it a try and that was the right decision.

    When i entered the noble villa almost no men were here. But enough girls (30-40).
    I had a talk with some of them very soon. The girls who came to me were polite and not aggressive - but the talk was only the usual standard edition.
    So i had to disappoint them.

    At this moment i only wanted to eat something. I had to wait a little bit and went outside to smoke... Fucking cold!
    Finally dinner came... and it was really good.

    While eating i saw a blonde girl named Nora (russian) sitting alone. Her face is soo sweet!
    And she speaks german natively. We were talking about this and that...
    She is a very relaxed person, not so outgoing... something i really like.
    After a while she asked me to come with her.

    In the room we started kissing. It was not so good at first but it got better.
    I took off her slip and licked her really wet. Delicious!
    The ice was broken. She gave me real french kisses now.

    Her blowjob was very soft. But she was sucking only with her lips. No tongue. The technique wasn't the best.
    So i told her to ride me. This was also very soft.
    She used a lot of gel, too much for my taste.

    If you can break the ice you will have a nice GFE with her.
    Repetition wanted.


    Much more icebears now. More turkish/arabic guys than in GT or LR. No problem for me or the girls.
    Later in the evening most of the men stayed dressed in their street clothes. It was a little bit strange for me.
    3 big blonde german girls entered the club very late. Typical GT stuff: Silicon boobs, Botox lips, tattoos,... Not my taste.

    It was still some food available when i left at 3 o clock.
    I had a nice day and will come back soon.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Shaggie bedankt voor deze bijdrage:

    Manni1A (24 december 2013),Willi69 (23 december 2013)

  6. #180
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Zondag 22/12/2013 en Maandag 23/12/2013

    Na afgelopen maandag een Griekse godin gevonden te hebben was Iamlonely de hele week een beetje van slag. Ieder uur van de dag dat vrij te besteden was kwam het als eerste in zijn hoofd op om direct naar Grefrath te rijden. Gelukkig wist hij zichzelf in de hand te houden en kwam hij pas zondag weer in Villa Vertigo uit!
    Van deze dag verwachte ik eigenlijk niet veel, maar er zouden in ieder geval wat bekende zijn dus na wat bijpraten en koffie belandde ik op de kamer met Madeleine!
    Madeleine is een prachtige schoonheid en voor ik het in de gaten had waren anderhalf uur omgevlogen. Mijn Griekse godin was in geen velden of wegen te bekennen en enigszins weemoedig keerde ik huiswaarts na de biecht te hebben afgelegd bij de sympathieke belg aka The Priest!

    Op de weg terug zat het me toch niet helemaal lekker! Verdomme ik had met zo verheugd op de beste blow job van 2013 en om door deze volleerde amazone bereden te worden. Ze is voor mij een beetje Aphrodite van Grunsven en ik wou haar Sallinero zijn, Pegasus of Paard van Troje al naar gelang ze van mij verlangde. Na deze zinderende rit zou ik zonder zorgen de feestdagen door kunnen komen. Het gemekker van mijn kleine neefjes, de suikervoeten van oma, de scheiding van Anna van tante Bep het zou me allemaal aan mijn reet roesten. Ik wou gewoon eens om het grof te zeggen heerlijk afgezogen worden en daarna zou ze mij bestijgen ik dacht aan Anky hoe zij de mooiste kür van haar leven reed, Wibi pingelde op de piano en van mij mocht hij oneindig door blijven pingelen Tring Tring verdomme maandag morgen!

    Ik opende het ijsberenforum want ook deze maandag kon een clubbezoek niet uitblijven. Maar ja, zou ik het gokken dat ze er vandaag misschien wel was?
    Ik las het bericht van Quads een Nederlandse in GT jeminee dacht ik! Daarna las ik hoe Wijze Grijze les gaf aan de onervaren Bianca.
    Overigens heb ik inmiddels contact gezocht met het ministerie van Onderwijs voor het opzetten van een nieuwe opleiding! Het plan is met gejuich ontvangen en enkele ambtenaren hun kerstreces is ingetrokken om te kijken naar Europese graaipotten waaruit subsidie geplukt kan worden!
    Het instituut zal onder leiding komen te staan van de master Wijze Grijze het lespakket zal bestaan uit onderstaande vakken:

    - Rekenen
    - Kloklezen
    - Uiterlijke verzorging
    - Hoe kleed ik me aantrekkelijk
    - Sex in de ruimste zin van het woord
    - Talen
    - Hoe repareer ik mijn naaldhakken

    De studentes kunnen kiezen voor een vol tijd of deeltijd opleiding. Bij de deeltijd opleiding zullen de dames op maandag en dinsdag in de schoolbanken te vinden zijn om daarna het geleerde in de praktijk te brengen. Dit zal overigens goed gemonitord worden door een nader te bepalen stagebegeleider die in ieder geval lid van het ijsberenforum dient te zijn. Badslippers lijkt mij gezien zijn achtergrond de ideale mentor! Geert Wilders heeft mij overigens al gebeld of dit instituut geen verkorte cursus kan samenstellen dat toegevoegd kan worden aan de inburgeringscursus! Mocht het met de poetsvrouwen, aspergeplukkers en aardbeienplukkers niks worden, dan weten ze in ieder geval hoe ze de hoer in de echtelijke sponde moeten spelen!

    Maar ook vanuit Duitsland is er inmiddels grote interesse Frau Merkel wollte auch gerne wissen wie sie ein guter schlampe wird! Ik hou de boot voorlopig maar even af en heb vriendelijk gezegd dat we na Janssens Verjaardagsfeest met een officieel statement zullen komen. Maar ja nu moesten we toch ergens heen! Onderweg naar Duitsland stond de telefoon roodgloeiend, Banaan nog even gebeld die tipte GT! Kan wel wezen jongen maar in Grefrath betaal ik drie tientjes en als die Griekse Godin er is kan er niets tegen op! De uitkomst van dit alles was redelijk teleurstellend ze was er niet en ik stelde mij tevreden met een ander poppetje! Het sinterklaasgevoel van 25 jaar geleden bekroop me! Ik had met toen zo verheugd op een elektrische trein en kreeg een flik flak horloge! Inmiddels ben ik een grote vent en huil geen tranen met tuiten meer, maar het fake gekreun had ze voor mij achterweg kunnen laten!

    Ik nam afscheid van de meisjes van de villa! Morgen hebben ze een vrije dag en drukte the joker op het hart zijn kameraad op tijd op het station af te leveren.
    De beste man moest nog naar Amsterdam en het zou vervelend zijn als hij niet op tijd thuis was voor de kerst. Ik zie door het missen van mijn Griekse amazone de feestdagen met angst en beven tegemoet, maar zal me vrijdag vast wel weer ergens melden! Fijne feestdagen!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  7. Onderstaande 13 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (24 december 2013),Ace2 (23 december 2013),bad pritt (24 december 2013),Badslippers (23 december 2013),Bluebear (28 december 2013),Costana (23 december 2013),gignnl (23 december 2013),Jansen (30 januari 2014),Megaboob (24 december 2013),Ricardo Banana (24 december 2013),rmjhexe (24 december 2013),The Joker (23 december 2013),Wijze grijze (23 december 2013)

  8. #181
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Om mijn maat die zelf geen wagen heeft nog een fijne kerst te bezorgen, vandaag maar ff een overdag bezoekje aan VV gebracht.
    Om 13:00 aangekomen, minder dan 10 man binnen en misschien 15 vrouwen.
    Later rond etenstijd trok dat aan tot 20 man en 25 vrouwen.
    Line up matig, vrijwel allen Roemeens.
    1 Knappe dame stak er met kop en schouders bovenuit, maar was telkens langdurig bezet (ook de vorige keren al).
    Helaas sprak ze niet al te best Engels, bleek uit Rusland te komen en noemde zich Valeria meende ik.
    Toch maar ff gekamerd toen ze vrij kwam, begon ze op de kamer ineens dat ze E100 wil per uur en dat dat ook het minimum tarief is (ook al zou je maar 5 min blijven).
    Maar goed, omdat ik een kanszloze rukker was wilde ze mij wel ff snel voor E50 afwerken...
    Sessie helaas weinig spetterend, maar de optiek maakte veel goed.
    Mijn maat die 2x per jaar in een saunaclub kwam was echter erg happy en wist het bijna een uur vol te houden met haar.
    Ondanks PMC en geen zoenen vond hij het toppie.
    Vandaag werkte WIFI weer wel naar behoren en nu ook door de hele Villa ipv alleen in de donkere bar.
    Ondertussen gezellig geluld met Iamlonely, die de fruitkast leeg wist te halen en zo de halve club gratis kon pakken
    Denk dat ik trouwens ook op zoek was naar die Griekse meid, sprak haar afgelopen woensdag en toen vertelde ze me dat ze er vandaag nog zou zijn, maar helaas was ze nergens te bekennen.
    Om 20:00 moesten we al weer weg om de trein in Venlo te halen, dus geen idee of er later op de avond nog een grote drukte is geweest.
    De komende weken wordt het kerst vieren en daarna zal het wel begin 2014 zijn voor we weer viespeukerij gaan uitvoeren in het beloofde land.

  9. Onderstaande 10 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (24 december 2013),bad pritt (24 december 2013),Badslippers (23 december 2013),Big30 (23 december 2013),Bredero (24 december 2013),Flipper (24 december 2013),gignnl (23 december 2013),Iamlonely (24 december 2013),Jansen (29 december 2013),Ricardo Banana (24 december 2013)

  10. #182
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Zo te zien heeft Jansen goed werk verricht

  11. #183
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Zo te zien heeft Jansen goed werk verricht
    Ik had Beate gebeld en gevraagd iets aan de wifi te doen en ja het werkt weer gelukkig wat beter.

  12. #184
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ik had Beate gebeld en gevraagd iets aan de wifi te doen en ja het werkt weer gelukkig wat beter.
    wat beter betekent dat in de praktijk dat het een beetje werkt??
    Voor mij is dit reden genoeg om niet naar VV te gaan. Hoogst irritant.
    In VM werkt het perfect.

 

 
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.

  Diamond 468*60