Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 114
  1. #76
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcnl Bekijk bericht
    Een uurtje met Melly kost 100 euro.
    Ze integreert blijkbaar snel, vorige maand was een Melly-uurtje nog 75€

  2. #77
    Geregistreerd
    23 oktober 2011
    Last Online
    6 maart 2021 @ 11:41
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Hello,heeft er iemand een idee of Ella hier nog steeds werkzaam is? Heel grote madam die van GT komt,blond en stevig gebouwd en blijkbaar nog een zusje heeft rondlopen ook.Thx

  3. #78
    Geregistreerd
    14 oktober 2012
    Last Online
    18 oktober 2012 @ 16:41
    Berichten
    5
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Club vertigo, hoe kan ik me dat het beste voorstellen, ben nieuw in de scene maar ben al wel enkele keren naar GT geweest en had het daar wel naar men zin, alhoewel daar 1dame in bijzonder was die extreem snel was met alles. Poesje likke mocht niet en aankomen al zeker niet de reden: oh you have cold hands... Terwijl ik heter stond dan een pot kokend water! Houde haar schoenen aan en alles moest snel snel snel.. Sinds die betreffende keer heb ik vaarwel gezegd tegen zowel het meisje als GT. is dat in VV ook hetzelfde, opdringerige meisjes of is het daar wat rustiger. Kzit nu in africa en kzag een foto van VV en kreeg ineens zin in nog eens een potje rammelen. Ijsberenforum opgezocht en liggen "researchen" maar het bevalt me wel de reacties die hier staan en wanneer ik terug kom zal ik nog eens een poging doen om zo'n sauna te bezoeken!





    Oja, tevens mijn eerste post!




    Greetings from .Be!

  4. #79
    Geregistreerd
    24 november 2008
    Last Online
    14 september 2017 @ 19:52
    Berichten
    242
    Discussies
    22
    Thanks
    16
    Thanked
    95 in 30 posts

    Standaard

    He Fresh.Be
    Alle clubs hebben hun eigen charme, wat ik van GT vind is dat het vanaf 11 uur in de morgen al gezellig is.
    Bij Villa wat meer een avond club is zijn er in de morgen niet zoveel dames aanwezig.
    En wat betreft je ervaring met speedy gonzales deze kan je in elke club tegen komen, maar over het algemeen is de service en soms ook after service goed.
    Ga ook net te snel met een dame de kamer op en vraag of je mag likken dan kom je niet voor verrassingen te staan ( al is dat natuurlijk wel raar dat je zoiets vraagt, maar besef dat ze het wel gewend zijn en het er bij hoort)

    veel plezier

  5. #80
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Viva la Villa 21/10/2012

    Na een zware week met bezoeken aan PHG en YY op dinsdag en woensdag had ik na een tegenvallende zaterdag in PHG het kan niet altijd feest zijn de zondag eigenlijk vrij af gepland. Ik was er even helemaal klaar mee met clubben en zou als een goede beer betaamt mij terugtrekken voor een winterslaap van minstens drie weken.
    Na een korte nacht zondagmorgen eerst maar eens wat gaan werken, toen een vriend van mij vroeg waar kunnen we op zondagmiddag plezier maken.....
    Nu moet mij van het hart dat ik deze vriend verpest heb voor het leven door hem ook mee te nemen een keer, dat wij samen in alle uithoeken van de aarde al achter de wijven aangezeten hebben betaald of onbetaald en het altijd een dolle bende is als wij op pad gaan.

    Onschuldig als ik ben probeerde ik mij te verweren door te zeggen dat ik geen idee had, direct barsten hij in lachen uit!
    Dat zal jij niet weten zeker, kom op! Ik informeerde voor de voorzichtigheid of zijn vriendin misschien op vakantie was? Dit bleek niet het geval, maar hij moest er gewoon even tussenuit. Ik kon hem goed begrijpen en had ook met hem te doen! Het regime waar hij momenteel onder leeft zou ik niet volhouden voor mij is het een beetje een puppy die als hij thuiskomt direct in zijn bench geplaatst wordt! Met mij mag hij sowieso niet meer op stap daar dan bij zijn wederhelft direct alle alarmbellen afgaan en het luchtalarm.....Ik wist dat Banana en friends zich vandaag in de Villa zouden melden dus opperde om naar Grefrath te rijden dan.

    Dat leek hem een goed plan en bijkans informeerde hij naar een geschikt alibi. Ik kon hem dit helaas niet bieden, net zoals onze andere vriend reeds onder verdachtmaking staat dus wij besloten kosten noch moeite te sparen en onze Zweedse joker in te zetten. Dit zou bij zijn wederhelft absoluut geen argwaan wekken de brave hondstrouwe zweed is namelijk het nationale knuffelbeertje van zweden maar neuken doet ie nooit dus prima plan! Hij zou zijn alibi oppikken en ik zou de andere slechterik ophalen en wij zouden ons dan gelijktijdig treffen in de villa. Onderweg naar huis van mijn werkzaamheden overdacht ik de hele zaak nog eens...pfff dacht ik als ik zoveel moeite zou moeten doen way zou het leven dan moeilijk zijn. Toch kwam er ook een big smile op mijn gezicht! Ik had dit hele koppel vrienden omgedoopt tot liefhebbers van het vrije leven, had ze meegesleept naar het hoerenkot en ze tot volwaardige geile ijsberen gemaakt. Ik kon ze deze middag dus onmogelijk in de steek laten!

    Het was al weer een tijdje geleden dat ik de villa bezocht had, hoe zou de line up zijn vroeg ik me onderweg ernaar toe af? Zou er nog meubelstukken overgebleven zijn uit de tijd nog niet zolang geleden dat ik deze club 2 x per week bezocht. Zouden er dingen veranderd zijn en hoe zou de sfeer zijn? Nou wist ik dat Banana en friends er zouden zijn dus dat ik me over de sfeer geen zorgen hoefde te maken. In de villa aangekomen en na overhandiging van 60 euro, want we waren er deze week nog niet geweest dus de vrije zondagentree ging aan onze neus voorbij! Dom, dom, dom snel omgekleed en ons bij het gezelschap in de bar gevoegd.
    De heren zaten met zijn alle om een ronde tafel en de auto van de bijter was een geliefd onderwerp. Wat bleek net zoals voor de tour van de heren had ook nu de A8 vrijdagnacht er weer de geest aangegeven.

    Allerlei automerken passeerde de revue en mijn vriend die zich nu gesterkt voelde door een alibi opperde dat onafhankelijke mannen in een auto met 2 deuren rijden.
    Oei dit was mijn kans..ik opperde dat mijn auto dan wel 4 deuren had, maar ik gelukkig niet een week naar een clubbezoek hoefde toe te werken met vage hints als zondag ga ik iets met de jongens doen en ik geen alibi nodig heb omdat ik doe en laat wat ik wil! Licht rood aangelopen droop hij direct af naar een leuke Russische en toen wij hem daarna weer terugzagen was zijn kop nog roder maar dit kwam door inspanning op de kamer althans dat wilde hij ons laten geloven.

    Ik nam wat van de lunch c.q. ontbijt lekker wat roerei, spek, broodje en een latte machiato en keek eens even rustig rond. Het was nog vrij rustig maar er liepen al wel enkele prachtige exemplaren rond. Daar verscheen ook ineens Annabel ten tonele ten minste dat is haar artiestennaam in de villa. Ik kende dit meisje al en Banana had mij vrijdag al in staat van opwinding een sms gestuurd dat ze in de villa was alleen noemde hij haar toen Isabel en had ik geen idee over wie hij het had. Een warme begroeting volgde direct gevolgd door een tongzoen mmmmh mevrouw heeft er zin in.

    Ik vertelde haar dat ik eerst even rustig wat rond zou kijken, maar wij vandaag zeker samen naar de kamer zouden gaan. De Zweed ging braaf als hij is eens beginnen met de sauna wat nader te inspecteren. Onze andere vriend werd direct schaakmat gezet door zijn oude blonde vlam, dit is meer een regel dan uitzondering voor hem geworden bij een bezoek aan de villa. Ik liep wat rond, zag dat het de goede kant weer opgaat met de villa en besloot Annabel maar eens te vragen een sleutel te gaan versieren, omdat ze mij al versierd had!

    Boven aangekomen op kamer 3 vlogen de vonken er weer als vanouds vanaf. Dit lekker Roemeense kind van 20 lentes houd van een stevige partij sex waarbij weinig taboes bestaan. Heerlijk nog een douche genomen op de kamer, ook weer een groot voordeel van de villa en samen met Annabel daalde ik de statige trappen weer af naar de bar.
    In de bar trof ik De Bijter, de goedlachse belg en Banana weer ze hadden net wat gegeten en zaten aan de koffie. Het was inmiddels al donker en De bijter vroeg of ik Banana een lift kon geven. Geen probleem of we nu met 2, 3 of 4 in de auto zitten geen probleem dat is het voordeel van 4 deuren!
    Nu hoor ik jullie denken 3...Ja onze vriend die heel de week zijn best had gedaan om een alibi in elkaar te zetten had telefoon gekregen van zijn wederhelft en vond het verstandiger de feestvreugde voortijdig te verlaten, waardoor ook de Zweed genoodzaakt werd met mij mee te rijden! Ja hoe was het ook al weer onafhankelijke mannen rijden een auto met 2 deuren??

    De Zweed kwam al zwetend uit de sauna en nam een glas water, we zaten wat te praten in de bar toen wij gezelschap kregen van een leuke blonde naar haar zeggen Roemeense. Dit was een hele aardige meid moet ik bekennen, leuke kop, mooi figuur en ze sprak fantastisch Engels. Volgens mij heeft ze een tijdje in Engeland gewoond want ze gebruikte enkele typisch Engelse uitdrukkingen die ze op de Roemeense peuterspeelzaal volgens mij niet leren. Ze had al lang in de gaten dat er een kamer niet meer inzat en wij waren aan het wachten op Banana die zich natuurlijk weer door een Poolse had laten verleiden. Hoe kan het ook anders, maar toch schrok ik ervan want de Poolse friemelde wat aan Banana in de bar en zei he is wet...waarna ik informeerde of wij hier met een hermafrodiet te doen hadden? Hard ja, maar een man die wet is vind ik wel erg verdacht.....

    De Roemeense babbelde echter rustig verder en de Zweed raakte steeds meer van haar gecharmeerd. Toen Banana terug was van de kamer heb ik dit meisje dan ook verteld dat ze me snel terug zal zien. Dan zal ik ook haar service eens gaan testen en als die net zo goed is als haar taalvaardigheid belooft dat veel goeds. We kregen alle vier een dikke knuffel plus zoenen en namen afscheid van dit alleraardigst schepsel! Kijk zo kan het dus ook vertelde ik de Zweed die informeerde of ik haar al kende, ik zei nee jongen maar deze verstaat het vak volgens mij! De volgende keer herinner je namelijk haar vriendelijkheid, terwijl je een chagrijnige kop snel vergeet!

    Op de terugweg nog even langs de mac geweest, want dat is natuurlijk wel een van de punten waar de villa nog iets aan moet doen het eten.
    En nu zullen er wel mensen zijn die zeggen ik kom om te neuken, niet om te eten, maar ik vind als je de prijs met 10 euro verhoogd mag je daar ook iets tegenover zetten.
    Dat moeten de meeste van ons ook in het arbeidsleven, ik kan mensen ook vragen wat ik wil, maar moet wel kwaliteit leveren anders zal het clubben snel over zijn.
    Banana was als een kind zo blij met zijn bananen milkshake hoe kan het ook anders en na het verorberen van een paar hamburgers en wat friet gingen wij voldaan huiswaarts.

    Samenvattend was het gewoon een leuke middag/avond, een prima line up en een leuke sfeer. Het is me goed bevallen in de villa en ze zullen me daar dan ook weer vaker gaan zien. Het devies volgens mij blijft toch een beetje rondhoppen van club naar club en wisselen. Ik begrijp die vrouwen in de stad nu wel veel beter, die weten al veel langer dat er overal koopjes en leuke dingen te vinden zijn!

  6. Onderstaande 12 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 oktober 2012),Badslippers (23 oktober 2012),Bluebear (23 oktober 2012),Bosco (23 oktober 2012),egon, Dr. Rammler (23 oktober 2012),MichelJ (23 oktober 2012),Poppalarge (23 oktober 2012),Ricardo Banana (23 oktober 2012),rmjhexe (23 oktober 2012),rob45 (23 oktober 2012),Wijze grijze (23 oktober 2012),Willi69 (23 oktober 2012)

  7. #81
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Viva la Villa 27-10-2012

    De week was nog maar net begonnen of mijn partner in crime de bierkoning begon mij al lastig te vallen met sms´jes wij zitten vandaag in.....
    Ja lekker weer er zijn ook nog mensen die ooit moeten werken jongen! Lichtelijk jaloers werd ik ervan al gun ik de beste man alles, maar toch!
    Dit weekend zou ik eens uitgebreid wraak gaan nemen en zou ik Gang Bang Team Holland GmbH weer complementeren. De vrijdag was de eerste dag die ik aangekruist had in mijn agenda! Dit werd mede ingegeven door het prachtige blonde exemplaar wat ik afgelopen week vlak voor ik de villa verliet tegen het bevallige lijf liep!
    Na haar taalvaardigheid zou ik deze week voor dat ik voor 2 weken weer het land verlaat al haar andere vaardigheden testen, maar daarover later meer!

    De vrijdag verliep in een vlot tempo en niets leek een onbezorgde reis naar der Heimat und die madchen in de weg te staan tot het noodlot toesloeg.
    Mijn gsm rinkelde aanhoudend toen ik net thuis een douche aan het pakken was, helaas er moest nog gewerkt worden de klant is koning!
    Even voelde ik me geloof ik als Willem Holleeder die door Dick Vrij over een Amsterdams terras geslagen wordt, maar ik herpakte mij snel onder het motto morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
    Snel even Banana een sms gestuurd of hij de blonde engel van mij zou willen groeten en dat ik dan morgen van de partij zou zijn!

    Zaterdag maar weer met frisse moed opgestaan even wat gewerkt en met Banana afgesproken op de vaste carpoolplaats. Het verbaasd mij nog steeds dat er op die boom nog geen bord hangt met gereserveerd en het kenteken van Banana´s voertuig, maar ik krijg inmiddels het idee dat de andere gebruikers van deze parkeerplaats uit fatsoen en respect voor deze hoerenloper zorgen dat zijn vaste stek altijd vrij is. Banana was nog aan de telefoon toen hij overstapte naar bleek met een gemeenschappelijke kennis, deze kent deze 2 jongens een beetje en hoefde bij de combinatie Banana en Iamlonely niet lang na te denken waar de reis naar toe ging!
    Banana vertelde over zijn avonturen van afgelopen week en hoe goed het vrijdag al in de villa was geweest. Hij bleek een nieuwe ontdekking gedaan te hebben een Duitse nymfo die werkt als krankenschwester. Hier ging een lampje branden bij mij en ik omschreef feilloos het door Banana gevonden model. Bij deze schwester was deze zieke geest al enkele malen onder behandeling!

    Aangekomen bij de villa snel naar binnen en vrijwel direct liepen wij de bewuste krankenschwester tegen het lijf. Ze barstte direct in lachen uit en wierp ons iets naar het hoofd in de trant van du beide bist verruckt! Daar kon ze wel eens gelijk in hebben, maar ik zou me op een later tijdstip bij haar melden voor een uitvoerig onderzoek!
    Eens een rondje gemaakt het speelpardijs lag er weer prima bij moest ik concluderen en er was een groot overschot aan engeltjes in deze hemel!
    Wij maakte ons daar nog niet direct zorgen over, omdat de bijter, koningbadjas en nog een paar hulptroepen al via de tam tam hadden laten weten ons te komen vergezellen! Op een gegeven moment werd ik aangesproken door een half roemeense / half russische een uitermate gevaarlijke mix reageerde ik koeltjes.
    You don´t last ten minutes with me...oei dat was nou niet slim! Iamlonely leeft namelijk van uitdagingen en ook deze challenge nam hij met alle plezier aan en gebood dit engeltje om een schlussel. Op de kamer aangekomen begon ze direct met uitmuntend pijpen, maar ik wou me niet laten kennen en haar het plezier van de winst gunnen dus dacht ondertussen aan de meeste verschrikkelijke dingen oorlogen, kernrampen, hongersnood, natuurrampen zelfs lekkende pijpleidingen van de Shell raasde door mijn zieke geest! Tijd om de rollen maar eens om te draaien en binnen exact 8 minuten lag het engeltje zuchtend, steunend en naschokkend op het paarse laken! Ik kon een big smile niet onderdrukken en informeerde naar de gewonnen prijs! You can fuck me now zei ze met een ondeugende knipoog! Ik besloot het engeltje maar eens een stevige beurt in doggy style te geven iets wat ze zeer leek te waarderen en na een goed half uurtje verlieten wij beide tevreden de kamer.

    Terug in de bar zag ik al snel onze krankenschwester op de banken in het rookvrije gedeelte liggen. Een overheerlijke latte besteld en maar eens even informeren hoe het leven stond. We praten over van alles en nog wat totdat deze nymfo aangaf toe te zijn aan ein bischen sport. Lonely begreep deze overduidelijke hint van de schwester en gaf aan graag op het spreekuur te willen verschijnen, dus of het mogelijk was een onderzoekskamer te regelen. Kein problem en aldus belandde ik met haar op de grootste kamer van de villa. De spiegel in de hoek beviel deze schwester en op de knietjes ging ze op bed zitten. Ik nam langs haar plaats en uitdagend duwde ze haar kontje de lucht in. Na een kort opwarmend onderzoek van mijn kant, begon ze me heerlijk te pijpen terwijl ik haar inmiddels natte lovegrot onder handen nam.
    Ik besloot de schwester maar eens op haar rug te leggen en een klit gevoeligheidsonderzoek te doen met mijn tong en lippen. Het gevolg laat zich raden en snel werd er een condoom om mijn inmiddels keiharde pik gedaan. De schwester schoof automatisch over mij heen en legde daarbij haar voeten zo ongeveer langs mijn hoofd ik zetten maar eens stevig aan en opeens begon deze schwester weer te schokken en draaide haar ogen weg...oei dit was heftig, haar even een minuutje gegeven om bij te komen en daarna in doggy het rubber gevuld. Moe maar voldaan verlieten wij na een douche de kamer.

    Terug in de bar werd ik inmiddels toch wat nerveus. Ik was al twee keer op de kamer geweest maar had de heerlijke blonde engel waar ik voor kwam nog niet gezien.
    Banana vertelde mij dat de krankenschwester een beetje moe was en zij mischien naar huis ging. Ik moest mijn vriend lachend bekennen dat ik waarschijnlijk de aanstichter was van deze mededeling waarvoor alsnog mijn verontschuldigingen eerwaarde vriend. Ik keek eens wat rond en ineens verscheen ze uit het niets mijn engeltje.
    Ze was nog mooier als dat ik mij in gedachte had en ik kreeg een hartelijk welkom. Banana had het voorwerk goed gedaan en dit engeltje begreep wat vandaag de bedoeling was. Ze spreekt haar talen perfect en beschikt over de dodelijke combinatie beauty en brains. We besloten ons even af te zonderen en onder het genot van een koffie verder te gaan met ons gesprek waar we afgelopen zondag gebleven waren.

    Na een hele poos vond ik dat ik niet moest proberen het guiness book of records te halen met presalen dus vroeg dit engeltje om de sleutel te halen.
    Op de kamer was het dolle pret en het half uur verstreek als vanzelf...oei de daad zelf was nog niet aan bod gekomen. Zij informeerde beschamend of we een uur zouden doen, omdat er nog niet geneukt was. Ik vertelde haar op mijn beurt dat wij later vanavond nog een uurtje van elkaar zouden genieten, maar dat ik mijn nieuwe schoonmoeder onmogelijk onder ogen durfde te komen als wij al gemeenschap zouden hebben op onze eerste date! Ze barstte in lachen uit, we namen een douche en melden ons weer in de bar. Ik dronk een drankje met Banana en mijn engeltje onderhield zich even met haar vriendin, omdat deze wat zuur keek nu ze al enkele uren met deze rare kaaskop had doorgebracht.

    De sfeer was goed, maar nog steeds waren er heel veel vrouwen en weinig beertjes. Ik maakte links en rechts een dansje en maakte een praatje met wat oude bekende.
    Het was gezellig en ook op deze zaterdagavond voelde de villa weer als een vertrouwde huiskamer. Mijn blonde engel kwam ook een dansje maken en ik was eigenlijk wel toe aan de tweede ronde. Deze tweede sessie waarbij niks overgeslagen werd was heerlijk en wij voelde elkaar feilloos aan. Terug in de bar kreeg ik ineens last van bonkende koppijn en ik verontschuldigde mij bij mijn engel. Het was tijd om Banana te vangen c.q. te bevrijden want hij werd gevangen gehouden door een groot aantal hongerige engeltjes die hun verwondering over iemand die zo veel bier kan drinken niet onder stoelen of banken staken.

    Banana keek verwonderd nu al, maar knikte ook instemmend en wij kleden ons snel om. Kom jong naar huis, morgen weer een dag in de villa!
    Ook op de zondag zou ik weer het nodige beleven zoveel was me toen al duidelijk, maar dat schrijf ik morgen eens rustig voor jullie op!

  8. Onderstaande 7 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 oktober 2012),Bluebear (30 oktober 2012),Bosco (30 oktober 2012),egon, Dr. Rammler (30 oktober 2012),MichelJ (29 oktober 2012),Ricardo Banana (29 oktober 2012),The Joker (29 oktober 2012)

  9. #82
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Viva la villa 28/10/2012

    Na een wat onrustige zaterdagnacht, de klok werd een uurtje verzet en lonely had zich naar Banana´s woorden suf geneukt zaterdags werd ik zondagmorgen wat onwennig wakker. Kut ik zou nog wat werken s´ochtends had ik toegezegd, dus snel ff een douche en een bak koffie en op naar de zaak.
    Het werk verliep in sneltreinvaart boven verwachting en lonely vond zelf nog tijd om eens even rustig met een kop koffie te gaan zitten.
    Hij dacht terug aan de zaterdag wat een leuke dag geweest was en aan zijn blonde engeltje. Oei een soort heimwee maakte zich van hem meester, maar gelukkig was het zondag dus zou deze heimwee geen entree gaan kosten!

    Direct van de zaak besloot ik om koers te zetten richting de Hemel met in de volksmond de naam Villa Vertigo. Banana zou vandaag met de Bijter carpoolen, omdat ik niet precies wist hoe laat ik me vrij kon maken. Mijn bolide rolde weer als vanzelf richting der Heimat en hij had er zin in, net zoals het baasje overigens... Ik zwijmelde wat mee met de muziek op de radio toen een tuut tuut mijn dromerige rit bruut verstoorde. Banana met de mededeling de Bijter en ik zijn al onderweg. Maar eens even de carkit contact op laten nemen met deze 2 heerschappen en wat bleek ze zaten een klein stukje voor mij. Snel trok mijn auto een sprintje met inachtneming van de maximum snelheid bij de grensovergang en bij de afrit Grefrath zat ik strak achter de twee partners in crime.

    Wij parkeerde onze bolides en liepen gezamenlijk richting de entree. Banana was de hele tijd om aan het kijken zijn oog had iets gespot. Het bleek een meisje te zijn dat nog geen 1000 weken was en zodoende nog te jong en licht bevonden voor de villa, maar het kind had zeker potentieel. Ik opperde nog om haar 5 euro toe te stoppen, zodat als ze oud genoeg was ze kon bellen je weet immers nooit wat er met de prijzen van telefonie gebeurd en dient ieder risico uit te sluiten. Na het vriendelijk ontvangst en overhandigen van de vrijbriefjes namen wij de badjassen in ontvangst. Ik opperde nog even om die van Banana maar te laten liggen, omdat deze FFK koning naar de nodige glazen bier toch alleen getooid met een handdoek door de zaak danst!

    De meiden keken wat verwonderd om deze drie al weer te zien. Ze informeerde nog even of wij soms overnacht hadden in de villa en waarom zij dan niet als teddybeer hadden mogen fungeren. Wij konden de dames echter gerust stellen met de woorden dat wij thuis nog eerst de koeien moesten melken, de varkens moesten voeren en mijn grootouders stoma moesten verwisselen dus wij helaas niet waren blijven slapen.
    Wij besloten eerst maar eens wat te eten na al dat werk deze morgen en als echte boeren was de zuivelyoghurt binnen no time erdoorheen gedraaid door deze drie zielen.
    Wij dronken aan de bar een bak koffie en keuvelde wat met een aantal aanwezige bekende. Ik had besloten mij volledig te sparen voor my wife.
    Nadat wij zaterdag laat in de avond de huwelijksceremonie hadden laten voltrekken, zou vandaag het 2e deel van de huwelijksnacht plaatsvinden.

    Al snel nadat wij gearriveerd waren was ook my wife al in volle glorie aanwezig. Ze zag er weer prachtig uit en een innige omhelzing volgde.
    Ik informeerde even hoe ze zich voelde en of ik vandaag flink aan de slag kon....I think about it was haar gevatte antwoord met een vette knipoog.
    Nu is Lonely niet voor het eerste de beste gat te vangen en hij antwoorde koeltjes ok let me know, if i can start working come and get me.
    In onderhield me weer met Banana, De Bijter en een hoe zal ik hem omschrijven handelaar in dierenhuiden.
    We vermaakte ons prima, maar ik denk dat na circa 20 minuten my wife toch al kon informeren of ze de sleutel kon gaan halen want dat ze vond dat het tijd werd dat ik wat zou werken.

    Prima Lonely had wel zin in een kutklusje dus op naar kamer 3. Op de kamer aangekomen eerst eens gezamelijk een douche gepakt. Daarna op bed wat gespeeld samen tot het tijd werd voor het serieuzere werk. Ik verdween tussen haar benen, maar ze had al gemeld dat het geen gemakkelijke opgave zou worden. Yes weer een uitdaging precies zoals ik ze graag heb. Ik moet eerlijk bekennen dat ik alle zeilen bij moest zetten deze keer....zoals Carlos Mencia uit de doeken doet in bijgaand filmpje is er een verschil tussen mannen en vrouwen http://www.youtube.com/watch?v=9HVZ9ExEmaE
    Ik begon me een beetje te voelen als een EPO loze wielrenner die die Mount Ventoux aan het beklimmen was, maar ik zou en moest de eindstreep halen beloofd is beloofd.
    Yes finally daar kwam haar hoogtepunt zo´n eerste keer is altijd even wennen, maar nu had ze toch echt even nodig om bij te komen zei ze. Na een kleine pauze wou ze mijn beste vriend snel aankleden en ging wij over tot een prima neukpartij. Mmmmh lekker fluisterde ze zachtjes in mijn oor ze is niet alleen leuk gezelschap ze heeft ook nog humor flitste het door mijn kop!
    Na het neuken in diverse standjes, diende ik te laten zien dat ik als een goede leerling had begrepen wat dit engeltje lekker vind en hoe ze het graag heeft dus bracht ik haar oraal naar een 2de hoogtepunt. Toen ik eraan begon zei ze het is gonna take a day before i come again, ik dacht dat moet dan maar, maar ik geloof er niks van en binnen no time was tot haar verbazing de klus geklaard!

    We namen een douche en daalde gezamelijk de trappen af van de villa. In de locker ruimte troffen wij de mijn goedlachse Belgische vriend die ook net wat smeergeld overhandigde aan een engeltje. Het was een komisch tafreel en ik en my wife genoten ervan. Toen we de locker ruimte binnenliepen stonden twee zoals ze in opsporing verzocht zouden zeggen allochtone my wife al met open bek aan te kijken. Het was ons allebei opgevallen en bij het openen van mijn locker keken de twee nog steeds alsof ze zojuist een buitenaardswezen hadden ontdekt. Hier schepte ze genoegen in, ze duwde mij tegen de lockers en begon mij als een wild losgeslagen beest overal te kussen. De twee waren nu helemaal me stomheid geslagen en zij riep ze toe this is my husband and it is for him free kisses day in villa today! Ik informeerde bij my wife wat ik haar schuldig was voor de tijd op de kamer, glimlachend kwam ze met een heel schappelijk tarief op de proppen. Ik antwoorde nonchalant you also had two orgasm, waarop mij verstaan gegeven werd don´t ruin my reputation! Een diepe tongzoen volgde en de twee allochtone verbouwereerd achterlatend liepen wij schaterlachend naar de bar!

    Ik dronk nog een drankje en had eigenlijk weer een topmiddag gehad het waren een paar leuke uurtjes met my wife geweest en de stemming zat er nog niet echt in.
    Voor het heel laat zou worden en ik me maandag weer als een oude vent zou voelen was het misschien beter de hemel te laten voor wat het was vandaag.
    Banana stemde er mee in want zo kon hij zijn wijnvoorraad nog op peil gaan brengen. My wife begeleidde mij zoals een dame met stijl en klasse doet tot aan de voordeur en wij namen innig afscheid van elkaar. Door mijn werkzaamheden zullen wij elkaar de aankomende twee weken moeten missen, misschien niet eens zo slecht bedacht ik mij op de terugweg.

  10. Onderstaande 8 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (30 oktober 2012),Badslippers (30 oktober 2012),Bluebear (30 oktober 2012),Bosco (30 oktober 2012),egon, Dr. Rammler (30 oktober 2012),MichelJ (30 oktober 2012),Ricardo Banana (30 oktober 2012),rob45 (30 oktober 2012)

  11. #83
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    da ich nun 3 Jahre nicht mehr vor Ort war, werde ich mal am Dienstag, 6.11. die Gegebenheiten nachkontrollieren.
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  12. #84
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Beitrag Besuch von Gynakologe und Dr. Rammler im VV am Dienstag, 6.11.12

    Sehr neugierig ob der Gegebenheiten kamen wir so ca. 16.30 auf dem Parkplatz an. Gynakologe war noch nie dort, bei mir war es 3 Jahre her.

    Also ab zum Eingang und geklingelt. Wir warteten immer auf den Summer vom Türöffner, aber es war nix zu hören. Nach gewisser Zeit wurde der Eingang von Hand geöffnet und wir wurden freundlich durch die Empfangsdame (kl. untersetzte Blondine, mir nicht bekannt) begrüsst.
    Wir wurden gefragt, ob wir schonmal dagewesen wären, was ich wahrheitsgemäss bejahte, zahlten den Obolus von DM 60,-, bekamen unseren Spindchip am Bande und wurden darüber unterrichtet, dass die normale Dusche nicht benutzbar wäre, weil dort Handwerker arbeiten würden. Wir sollten doch bitte auf die Dusche an der Sauna ausweichen, was wir dann auch taten.

    Ab 18h Uhr war dann eine andere Empfangsdame im Dienst, auch sehr freundlich und entgegenkommend (die erkannte mich aber noch von 2009)

    Nachdem ich dann dem Kollegen alles erklärt hatte und ihm alles bei einem Rundgang gezeigt und erklärt hatte, begaben wir uns in den Barraum, wo man rauchen dufte und zischten erstmal ein Karlsberger. Heineken gabs natürlich auch, aber das kann man ja normal keinem Esel ins Ohr schütten, wie man in Köln sagt haha.

    Lt. Empfangsdame sollten 40 Frauen vor Ort sein, meines Erachtens waren es so um ca 17 h höchstens 25.
    Ijsberen zählte ich 15 - 20, oh sorry, sind ja in VV alles "Rotbären" .

    Zu sehen waren auch 4 neue Russ. Frauen, welche aber voll bekleidet da rum liefen und als Entlohnung 200,- aufriefen !!!
    Was die sich dabei dachten, kann ich nicht sagen, da sie vom Aussehen her wohl nur unter Durchschnitt waren, konnte auch nicht bemerken, das sie von irgendjemand gebucht wurden.

    Ich fand vorerst keine einzige Frau die mir zusagen würde. Gynakologe wurde direkt von einer dunkelhäutigen Jamaikanerin belästigt haha, das ist in jedem Club so, wo wir hinkommen, der zieht die Dunklen an wie ein Magnet, anscheinend hat er in unsichtbarer Farbe auf der Stirn geschrieben "ich such ein schwarzes Loch oder so" Wie er die dann abgewimmelt hatte, kam eine blondierte Rumänin an dies auf ihn abgesehen hatte, sie sprach nur engl. und drohte ihm an ihm den Luststab langzuziehen haha. Also bekam er Angst und verjagte sie. Ich bin vor Lachen fast geplatzt und drohte umzufallen.
    Wir vertrieben uns mit allerlei solchen Spässen die Zeit bis zum Abendessen, welches dann um 18 h auch kam. Sämtliche anwesenden DVP standen direkt Schlange und wir mussten uns hintenanstellen. Mit viel Glück errwischten wir noch was Essbares.
    Achja, hatte vergessen noch zu erwähnen, dass kurz vor dem Essen noch "Sahra" erschien (siehe Passport) ich war hin und weg.
    Sie musste es wohl bemerkt haben und nahm mich sofort in Beschlag und wollte direkt auf Zimmer. Ich gab ihr also zur Kenntnis, das ich sehr gerne mit ihr meine Zeit verbringen möchte, aber erst essen wolle, dann die Sauna besuchen wolle, dann etwas relaxen, mich unterhalten und dann würde ich mich bei ihr melden. Ich gab ihr mein Wort darauf und sie zog schmollend ab.

    Nach dem Essen also noch ein Bierchen geschnappt. Ein paar ijsberen aus NL waren inzwischen noch eingetroffen, aber niemand den man kannte. Auch noch 3 saufende Polen waren anwesend, welche gröhlend Alkohol in sich reinschütteten und so taten als gehöre der Laden ihnen. Mir missfiel dieses Benehmen schon, aber ich hielt mich zurück und begab mich mit dem Kollegen erstmal in die Sauna. Danach gingen wir bei dem anwesenden jungen Masseur vorbei um einen Termin zu machen (Alexander war natürlich nicht da) Gynakologe machte für sich einen Termin, ich verzichtete. Alexander würde angeblich nur noch da am Wochenende arbeiten.
    Sarah war nicht mehr auffindbar und ich beschloss noch bis ca 21 h zu warten, ich war es ja selber Schuld, hatte ihr ja frei gegeben.
    Ging also wieder an die Theke im Raucherbarraum, triste Stimmung bei den Damen mit Grüppchenbildung. Ausser diese drei Polnischen Ijsberen. Die standen gröhlend und saufend an der Theke, belästigten andere Gäste, schnappten sich einen Sektkübel mit Eiswürfeln, nahmen sich Eiswürfel, stopften überfallartig einigen Frauen Eiswürfel in die Bhs und Höschen, also ein Gelärme und Gekreische nicht zum Aushalten. Ich wolte schon hin und Ordnung schaffen, aber im letzten Moment bezähmte ich mich noch und beschloss dem Club noch ne Chance zu geben, begab mich zur Empfangsdame und trug dieser vor was sich da abspielte. Oh Wunder, die Frau war auf zack, sie sprintete auch sofort los, sagte dem Rausschmeisser Bescheid, welcher im Barraum erschien und die drei Hanswurste Richtung Büro schubste. Einer von denen versuchte sich zur Wehr zu setzen und musste den Club sofort verlassen, so dass anschliessend noch 2 übrigblieben. Sie hatten wohl zur Auflage bekommen, sich fortan ruhig zu verhalten, was dann auch ne Zeit lang gutging.
    Ich ging dann erstmal in die rauchfreie Cafebar wo es so ruhig war, das man eine Stecknadel hätte fallen hören können. Im ganzen Raum verteilt lagen auf den Couches 4-5 Eisbären und dösten. Naja ich trank meinen Cafe um dann anschliessend , wieder die Raucherbar aufzusuchen, da ich total abhängig bin.
    Ich traute meinen Augen nicht da torkelten schon wieder die betrunkenen Polen rum und warfen auch Barhocker um, sodass man sich an der Bar nicht wohlfühlen konnte. Ich bezähmte mich also nochmal ging nochmal zur Empfangsdame, sprach sie daraufhin an schilderte ihr nochmal die Vorgänge und fragte sie um der Club das geregelt bekommen würde oder ob ich die zwei vor die Tür setzen solle ?? Sorry, ich will bei der Wahrheit bleiben. Ich sagte vielmehr:" Wenn es nicht sofort geschehen würde würde ich die zwei durch die geschlossene Tür schlagen."
    Sie rannte wieder ins Büro und ich holte erstmal den Kollegen beim Masseur ab. Wie wir dann in die Bar kamen, waren die zwei verschwunden.

    jetzt war es schon ca 21.20 h geworden und ich beschloss nicht mehr zu warten, da ich in keinen Club gehe nur um zu essen, Cafe und Bier zu trinken.
    Wir standen also an der Theke und beäugten misstrauisch das spärliche Damenangebot. Grosse Auswahl war dar nicht. Uns fiel eine ca. 1,65 grosse anscheinend Rumänin auf in weissem Bikini verpackt mit grossen Hupen. Da wir ziemlich auffällig zu ihr hinstarten und das für und wider abwägten, nahm sie dies natürlich wahr und kam angetrippelt. Wie sie denn bei uns war stellte sich heraus, das sie kein Wort deutsch sprach und angab Spanierin zu sein haha
    Ich schaute sofort in eine andere Richtung und drückte sie dem Kollegen in die Arme.
    Plötzlich kam sie....Sahra... welch eine Augenweide......... ich war hin und weg. Sie tat ganz erstaunt und sagte:" Wie ? warst du noch nicht ficken ?"
    Ich:"Nein mein Schatz ich hab nur auf dich gewartet."
    Ein Stein fiel mir vom Herzen........... und ich schickte sie sofort einen Schlüssel holen.
    Es dauerte allerdings so ca 15 Minuten, bis ein Zimmer frei war und dann gings ab auf Zimmer 20, welches ich dann 01.15 h total platt wieder verliess.
    Niemand mehr zu sehen im Club nur Kollege Gynakologe sass einsam auf einer Bank und wartete auf mich.
    Sarah bekam ihren Lohn und um halbzwei verliessen wir ausgepowert und müde den Club. Jedenfalls was mich betraf. Grosser Abschied und tschüss.

    Das war mein VV-Trip nach 3 Jahren Abstinenz. Fazit: Schöner sauberer Club, Essen gut, Personal freundlich und lieb. Die werkelnde Damenriege reisst einen jedoch nicht vom Hocker, ausser natürlich Sahra.

    Bis bald mal Gr. Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  13. Onderstaande 9 leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 november 2012),Badslippers ( 8 november 2012),Bluebear ( 9 november 2012),Bosco ( 8 november 2012),Costana ( 9 november 2012),Dalton ( 8 november 2012),De Shyman ( 9 november 2012),Tim777 ( 8 november 2012),Willi69 ( 8 november 2012)

  14. #85
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    De laatste keer in VV trof ik ook een Russische dame die vond dat ze E200 per 30 minuten waard was.
    Haar uit proberen te leggen dat je je beter kon onderscheiden met lagere prijzen dan met hogere, maar ze beweerde dat ze vaak urenlang geboekt werd en dan enkel hoefde te praten...
    Het zal allemaal wel, toen ik er was bleef ze de hele dag werkloos, maar ik hoop niet dat het een trend wordt dat de dames allerlei fantasieprijzen gaan hanteren, zulke golddiggers hoepelen maar lekker op naar een priveclub.
    Overigens lopen er genoeg (leukere) meiden rond die zich wel aan de saunaclub tarieven conformeren, dus je hoeft je niet te vervelen.

  15. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 november 2012),egon, Dr. Rammler ( 9 november 2012)

  16. #86
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Viva la Villa 09 en 11-11-2012

    Na een ontsnapping aan de dood in een Poolse disco en nog wat heen en weer gereis, werd het wel tijd om eens even te ontspannen.
    Het was vrijdag in de ochtend en ik besloot om mijn partner in crime Banana maar eens even te bellen of de normale dienstregeling van kracht was!?
    Ik ben verkouden jong klonk het aan de andere kant van de lijn, maar gelukkig staat Banana net zo sterk in zijn schoenen als een kind wat net leert lopen dus de eerste poging om niet te breken met tradities slaagde glansrijk!
    Hij zei nog dan ga ik wel in de sauna zitten, maar volgens mij heeft hij vrijdag van alles gezien in de villa behalve de sauna.

    Mijn auto was ook weer blij dat ik thuis was en zoefde met een sneltreinvaart richting de carpoolplaats. Ik was overigens iets te laat, maar tot mijn grote schrik was Banana in geen velden of wegen te bekennen. Daar sta je dan op een vrijdag vroeg in de middag zittend in je bolide als een soort attractie voor de andere. Ik kreeg wat vreemde blikken toegeworpen van voorbijgangers en bedacht me nog gelukkig is het geen homo ontmoetingsplaats hier anders had ik er helemaal mooi opgestaan en de centrale deurvergrendeling dienst moeten laten doen. Gelukkig doemde al snel de koplampen van koning pils zijn bolide op en na een snelle overstap zetten wij koers richting Grefrath.

    Aangekomen bij de villa de welbekende klingel van een druk voorzien en daar zwaaide zoals altijd de deur weer open! Gute mittag jungens wie geht's? Gut danke, wat entreegeld overhandigd, een badjas en handoek toegeworpen gekregen en omkleden maar.... Ons eerst maar eens even gemeld bij de koffiebar voor een lekkere latte en Banana voor zijn vruchtensapje waarna het tijd werd om de hemel eens nader te gaan inspecteren. Ik had het al gelezen maar het viel me ook direct op dat in mijn twee weken afwezigheid enkele russen in jurkjes hun intrek hadden genomen in de hemel. Punt 1 heeft lonely het niet zo op vrouwen in saunaclubs in jurkjes iedere ervaren beer weet dat daar meestal een heel vervelende verrassing onderuit komt en Punt 2 de prijsstrategie die de dames hanteren lijkt me geenszins in verhouding! Net als met een heel lelijk huis dat voor veel te veel geld te koop staat zullen deze types dan ook nog lang in de verkoop staan ben ik bang en binnenkort wel vanzelf eieren voor hun geld kiezen.

    Er was natuurlijk wel een belangrijke reden waarom ik vandaag weer naar de villa was afgereisd. Mijn blonde engeltje!
    We hadden twee weken geleden innig afscheid van elkaar genomen en net zo innig begroeten wij elkaar vandaag weer. I missed you fluisterde ze me direct in mijn oor en we dronken samen snel een koffie en kletste wat bij over mijn avonturen van de afgelopen twee weken. Ik informeerde hoe haar 2 weken waren waarop ik te horen kreeg dat het niet best was. Niks vrouwelijks is mijn engel vreemd klagen, zoals ze altijd doen maar de manier waarop ze het bracht deed me wel lachen. i am poor and when i am poor i am not pretty and when i am not pretty i am not happy! We knuffelde wat in de bar en na 2 weken was ik toch wel toe aan wat vertier dus maar snel een sleutel laten halen om te vieren dat we weer bij elkaar waren en haar wat meer pretty te maken. Na een fantastische sessie van een uur daalde wij weer net zo verliefd als voorheen de trappen van de villa af.

    Ik nam een douche, zij ging zich ook ff opfrissen en wij troffen elkaar weer in de bar. Het was me al opgevallen dat toen wij koffie dronken een aantal beren wat jaloers naar dit tafereel keken. Sorry maar ook toen wij weer terug in de bar waren werd er weer volop geknuffeld en gezoend waarbij ik haar nog wel met een vette knipoog te verstaan gaf toen ze me op mijn mond wou kussen don't ruin my reputation! Een van de types die al de hele tijd naar het engeltje keek alsof het een buitenaardswezen was betrof dit keer een Duitse boerenzoon ben ik bang. Eentje van riante omvang die in de Duitse versie van Bauer zoekt dauwer nog moeite zou hebben om tien brieven te krijgen vrees ik! Ik had geen zin om de opper pannenkoek van Villa te worden en mijn schatje koos ervoor om even een rondje te lopen. De boerenzoon greep meteen zijn kans en zo had ik even mooi gelegenheid om wat bij te praten met een paar gewaardeerde vrienden die ik al een tijdje niet gezien had.

    Mijn engeltje was snel klaar met de boerenzoon en hij straalde van trots. Toen ik me met mijn vrienden onderhield en ze voorbij kwam met een kop koffie wenkte ze mij meteen weer. Nu ben ik ongeveer net zo trouw als een labrador, dus ik excuseerde mij en voegde me bij mijn engel. Wat to do with you zei ze...ik vertelde haar dat ze dat zelf moest beslissen, maar ik nu eenmaal een man ben die veel onderweg is en het een romantisch idee vind dat twee mensen voor elkaar geschapen zijn en monogaam zijn, maar dat in de praktijk daar meestal verrekte weinig van terecht kwam anders zou het in deze tent niet zo druk zijn!
    We lachten wat, praten wat tot op het scherm een scene van haar favoriete film voorbij kwam. My favorite movie zei ze tegen me...dus ik vroeg haar wanneer we daar dan naar toe gingen? When you ask me was haar gevatte antwoord....oei hier kom ik dus niet onderuit, maar een man een man een woord een woord dus binnenkort zullen we wel ergens een bioscoop onveilig gaan maken...

    Haar volgende klant stond al te wachten en ze verontschuldigde zich dat ze moest werken. Dat lijkt me nou niet echt nodig ik weet goed genoeg hoe het werkt doe wat je moet doen zei ik tegen haar. Ik praten wat links en rechts, knapte even een uiltje op de riante loungebanken en wandelde rustig richting de bar. Het was inmiddels tijd voor het avondeten deze keer niet eens zo slecht en mijn engel was in gezelschap dus ging ik gezellig bij de jongens wat zitten ouwehoeren. Nadat ik het eten op had stond ze echter direct weer voor mijn neus. The guy is following me all the time riep ze please come to me....Ik wou echter eerst even een latte gaan scoren en beloofde daarna te komen. Dit bleek een misrekening! De boerenzoon had direct zijn kans weer gegrepen en toen ik terug kwam stond ze met de sleutel in haar hand terwijl de Duitser haar vasthield als een soort jachttrofee. Ze wurmde zich echter los tot grote verbazing van de Duitser knuffelde me en pakte me vol op mijn bek in de bar. Daar gaat mijn reputation dacht ik nog en de Duitser was met stomheid geslagen.

    I have to go zei ze, no problem zei ik maar de Duitster informeerde toch maar even of ik haar vriend was. Voor ik iets kon zeggen beet ze hem toe yes it is my boyfriend, waarop zich een wonderlijk scenario afspeelde. Zij had mij nog steeds vast waarop de Duitser voorstelde om dan maar met zijn drieën naar de kamer te gaan. Gelukkig had mijn engel mij vast want het eerste wat in mij opkwam was ik geef hem een rechtse directe, maar diplomatiek als mijn engel is zei ze not a good plan he is very jealous.
    Ik barstte in lachen uit en wenste de Duitser veel plezier iets wat hij kon waarderen. Toen ik in de locker even mijn telefoon ging pakken was de Duitser zich net aan het omkleden om naar huis te gaan. Zo in zijn slip en hemd zag hij er nog sukkeliger uit en samen met mijn engel heb ik nog smakelijk gelachen om dit type wat helemaal hotel de botel de villa verliet!

    We onderhielden ons wat links en rechts met andere meiden en bekende tot ik het toch wel weer tijd vond om een kamer op te gaan zoeken. Het zou uiteindelijk een sessie worden van een goede 2 uur waarna we na een douche nog eens 2 uur samen gedanst hebben op de klanken van de DJ. We waren overigens zo ongeveer de enige die danste, maar dat deerde ons niet en kregen van links en rechts enkele jaloerse blikken toegeworpen. Haar vriendin kwam nog even melden dat ze van haar was mijn engel, maar ik stelde haar gerust met de woorden niet bang zijn ik neem haar niet mee naar huis! De sfeer kwam er steeds beter in, mijn engel sprong op de bar net zoals enkele andere meisjes. Ik bekeek het tafereel eens met Banana en zei tegen hem gelukkig is het wel een echte hoer! Niks zo ordinair als een vrouw die op de bar danst en de mannen het hoofd op hol brengt! Heerlijk!

    Het werd tijd om het pand maar eens te gaan verlaten, maar niet voordat ik afscheid had genomen van mijn engel. Ze zag banana en mij overleggen en wenkte me direct dat ik haar van de bar moest komen tillen. Ik zette haar weer met beide beentjes op de grond letterlijk en figuurlijk...en zei dat ik naar huis ging en snel weer langs zou komen. Een innige omhelzing volgde en zo namen wij weer afscheid van elkaar tot zondag.....

    Ik draaide met Banana de Autobahn op en zette koers richting de carpoolplaats. Hij zou zaterdag naar de happy gaan, maar ik moest werken en had geen zin om me later nog bij het gezelschap aan te sluiten. Wat moet ik dan zeggen tegen al je schatjes in happy. Zeg maar dat ik getrouwd ben en op honeymoon naar de Carribean kun je lachen zei ik tegen hem. Het happy gezelschap zou doorreizen naar Keulen voor de 11e van de 11e, maar ik zou trouw als een labrador me zondags maar weer gewoon melden in de villa! Voor lonely geen aangepaste dienstregeling!

  17. Onderstaande 14 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 november 2012),Badslippers (12 november 2012),Bosco (12 november 2012),Carlitos (14 november 2012),Costana (12 november 2012),Dalton (12 november 2012),dbd67 (12 november 2012),egon, Dr. Rammler (12 november 2012),jacky pakutra (12 november 2012),MichelJ (12 november 2012),Poppalarge (12 november 2012),Ricardo Banana (12 november 2012),trigootje (14 november 2012),Wijze grijze (12 november 2012)

  18. #87
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard

    Mss beter om je naam te wijzigen in Iampathetic, als je op deze wijze je ego op te poetsen ten koste van andere gasten, die er wellicht zgn iets minder uit zien dan jij. Want je vind jezelf wel erg geweldig.
    Je schijnt te vergeten dat je in een hoerenkast bent waar je gewoon moet betalen voor de service van je zgn liefje.
    Als je de knip dicht houd is het snel gebeurt met de zgn liefelijkheden van de Dvp.
    Dat jij het nodig vind om jezelf als een e.e.a. Superneuker dan wel wonderlover op dit forum te presenteren in natuurlijk je eigen zaak, geloofwaardigheid op een forum als dit is van ondergeschikt belang, maar dat je dat doet te koste van medebezoekers is beneden elk peil. Er zijn in jouw beleving mensen die er als een gedrocht uitzien (gezien je verhaal) maar mensen die zich als een gedrocht gedragen zoals jij hierboven heb gedaan zijn wel de ergste. Zo,n figuur die altijd en immer over de rug van andere hun voordeel doen!

  19. #88
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Sommige mensen denken schijnbaar dat ik er plezier in heb andere te beledigen, maar dit is zeker niet het geval!!
    Ik ben volgens mij een heel normaal type dat prima weet hoe me te gedragen in een club. Je moet het vooral zien als aangedikte humor van de schrijver.
    Iedereen mag zijn eigen conclusie trekken, ik heb gewoon een kolderiek wat aangedikt verhaal proberen te schrijven mocht iemand zich daardoor beledigd voelen mijn oprechte excuses.
    Dit is ook het enige wat ik hier over ga zeggen om niet in eindeloze discussies te belanden, beren die mij kennen weten goed genoeg hoe ik ben en de rest mag denken wat ie wil dit is een vrij land!

  20. Onderstaande leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (14 november 2012)

  21. #89
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Ben het met Magic-G eens, zielig stukje proza, maar gelijkwaardig aan de naam waar je mee adverteert.

  22. #90
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Iamlonely je hoeft je niet te verweren, je schreef denk ik gewoon iets te eerlijk, en krijgt de moraal ridders op je dak, Jan Wandelblaar zal zo wel met een aanklacht tegen je komen en mogelijk doet hij aangifte !

    Het beste kun je niks schrijven, zeker niet eerlijk want ze gebruiken vaak alles tegen je, vaak zijn het van die toetsenbord warriors die in ieder geval zelf nooit iets posten ook nog, de situatie die jij beschrijft, waar of niet ken ik in vele soorten en maten, heel recent weer de hele avond doorgebracht met een dame die niet wilde werken, beetje muziek luisteren en spelen in de kino, haar en mijn keuze, lekker over andere beren geroddeld, die vaker kwamen kijken wat er gebeurde en soms denk ik wel interesse hadden in haar (tis een lekker wijf zeker), streelt dat mijn ego..een beetje, soms wat meer, hoofdgenoegen is met haar spelen en praten, is dat verboden ja bij de calvinisten onder os wel, bij mij niet, open your mind and the rest will follow, bij de een of andere bezoeker in een deuk gelegen (niet jij Joker !), erg he, soms zit je ook aan de andere kant van de medaille en zien de dames jou niet staan ondanks je rijk gevulde beurs,en als je te oud/lelijk/verlegen/onervaren/onaantrekkelijk/of om wat voor reden het niet hebt..morgen is een andere dag.. en als de dames alleen hun tijdgebonden kunstje bij je doen, is het toch ook goed ?..get a life en doe niet overal zo moeilijk over en gun iedereen zijn 15 minutes of fame.

    Ik heb hier 100 minuten over nagedacht Jan Wandelblaar, voordat ik deze kromme onzinnen tikte...is het zo beter..of valt het niveau je wederom tegen..wat kost een uurtje nederlandse les bij jou en de therapie tegen wandelen in het licht bezien van de nieuwe statenbijbel, wat vraag je daarvoor? Big30 vegen maar weer ..dank u.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 14 november 2012 om 09:20

  23. #91
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aribaba Bekijk bericht
    Ben het met Magic-G eens, zielig stukje proza, maar gelijkwaardig aan de naam waar je mee adverteert.
    Het is wel een mooi verhaaltje en heb hem daarvoor ook genomineerd en hij heeft me verteld dat hij zijn leven zal verbeteren en alleen maar de duitsers slecht zal maken dus maak je buik maar nat EGON.
    Doch EGON ziet eruit als de nieuwe 007 die bedoeld hij niet.

  24. #92
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magic-G Bekijk bericht
    Dat jij het nodig vind om jezelf als een e.e.a. Superneuker dan wel wonderlover op dit forum te presenteren in natuurlijk je eigen zaak, geloofwaardigheid op een forum als dit is van ondergeschikt belang, maar dat je dat doet te koste van medebezoekers is beneden elk peil.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aribaba Bekijk bericht
    Ben het met Magic-G eens, zielig stukje proza, maar gelijkwaardig aan de naam waar je mee adverteert.
    Ik heb dat stuk van IamLonely met veel plezier gelezen. Hij had ook kunnen schrijven:

    Op 9 en 11 November ben ik met Banana in mijn Opel Kadett naar "Villa Vertigo" gereden. Bij aankomst de badjas en de bekende chipkaart in ontvangst genomen waarna Banana op het bier vloog en ik naar mijn favoriete dame liep. Onderweg probeerden een paar Russische dames mij te strikken doch hun hoge uurprijs weerhield me om met ze de kamer op te gaan. Met mijn favoriete dame ben ik 2x de kamer op gegaan waar wij seks hadden waar ik verder niet over wens uit te wijden. We bleven de gehele avond in elkaars nabijheid behalve op die momenten dat ze met andere mannen naar de kamer ging om de kost te verdienen. Daar zaten heren van diverse pluimage bij; dik, dun, oud, jong, knap, lelijk. Toch knap dat een vrouw voor 50 euro haar lichaam aanbiedt aan al die verschillende mannen. Tussen de bedrijven door heb ik nog wat gekletst met de aanwezige kameraden. Kortom een plezierige avond. Zo tegen de klok van 2 uur 's nachts heb ik Banana wakker gemaakt want door de overmatige bierconsumptie was hij in slaap gevallen op een van de banken en zijn we weer naar huis gereden.
    Dat had ik toch minder kunnen appriciëren. Misschien handig in dit verband om onderstaande pagina's te bestuderen. Bijvoorbeeld, daar waar IamLonely spreekt over dat hij "zo trouw is als een Labrador" dan spreken we van een vergelijking. Als we kunnen lezen dat hij in de "riante loungebanken" zit, weten we dat we te maken hebben met de stijlfiguur "overdrijving". Dat hij zijn engeltje opvoert als buitenaards wezen is een voorbeeld van alweer een stijlfiguur want het is voor iedereen evident dat buitenaardse wezens niet bestaan en zij het dus niet kan zijn.
    Stijlfiguren worden gebruikt om een bepaald effect bij de lezer teweeg te brengen. Jullie reacties bewijzen dat hij daar volledig in is geslaagd. Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze toelichting en voortaan recensies met een andere kijk zullen lezen en er vervolgens veel plezier aan kunnen ontlenen.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Stijlfiguur
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_stijlfiguren

    P.s. Een Duitser opvoeren als een Duitse boerenzoon met de omvang van Frans Bauer vond ik sympathiek. Hij had hem ook kunnen wegzetten als een vette rot mof met "Obersturmbahnführer" trekken.

  25. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 november 2012),egon, Dr. Rammler (18 november 2012),gignnl (14 november 2012),Iamlonely (14 november 2012),rob45 (14 november 2012),Wijze grijze (14 november 2012)

  26. #93
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    28 oktober 2022 @ 22:40
    Berichten
    176
    Discussies
    5
    Thanks
    262
    Thanked
    132 in 50 posts

    Standaard

    Mooi stukkie van Iamlonely en de krabbels hierboven van de heer Badslippers romen het geheel perfect af....en al die azijnzeikers....tsja..zucht...

  27. Onderstaande leden hebben trigootje bedankt voor deze bijdrage:

    Iamlonely (14 november 2012)

  28. #94
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Nou Magic-G, een leuke binnenkomer als Rookie. Wordt je de nieuwe tegenhanger van Bad Pritt? Het is een amusant verhaal, welke waarschijnlijk toch is aangeleukt. Nu kan ik me de persoon in kwestie een beetje herinneren en het is geen persoon die anderen te kijk wilt zetten. Dus nemen we het met een korreltje zout. Zou jij ook moeten doen. Lees anders andere verhalen van hem, leer je zijn schrijfstijl kennen.

  29. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Iamlonely (14 november 2012)

  30. #95
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard

    Ik had me deze reactie van BS , BP, en oa Dalton wel vooraf kunnen uitschrijven. Wat je schrijft en met wat voor een humor moet een ieder lekker zelf weten, het is alleen zou jammer dat je daar een ander voor moet afzeiken.
    Ik zie voornoemde heren? al rond lopen, als ze met elkaar zijn dan voelt men zich een hele pief en weet de hele tent dat ze aanwezig zijn met hun luidruchtige zgn grappen en grollen, maar als men zich alleen moet vermaken is het kabaal ineens stukken minder!

    Ik ga hier verder ook geen discussie van maken, maar soms is het stuitend hoe andere mensen die niks meer en minder voornemens zijn dan een ieder die zich naar de hoeren begeeft worden neer gezet.

    E.e.a heeft dan ook niks te maken met moraal ridderij maar gewoon fatsoen.
    Verder zegt het meer over degene die in het verweer komt dan over degene die het opmerkt!

  31. #96
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard

    Een tip: gebruik smileys
    Werkt net als een lachtape bij komische programma's: dan weet de toeschouwer wanneer hij veronderstelt wordt te lachen.
    Met smileys weten de lezers wanneer je ironisch uit de hoek komt.

    Eerlijk gezegd vind ik de stijlfiguren van Iamlonely nog redelijk netjes, in vergelijking met de bagger die sommigen heren beren op dit formum rechtstreeks over elkaars kop gieten.
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  32. Onderstaande leden hebben Saruman bedankt voor deze bijdrage:

    trigootje (15 november 2012)

  33. #97
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Het is wel een mooi verhaaltje en heb hem daarvoor ook genomineerd en hij heeft me verteld dat hij zijn leven zal verbeteren en alleen maar de duitsers slecht zal maken dus maak je buik maar nat EGON.
    Doch EGON ziet eruit als de nieuwe 007 die bedoeld hij niet.
    du kannst davon ausgehen Dalton (ich trage auch Bauch haha) wenn er über mich in der Umkleide ne blöde Bemerkung gemacht hätte, hätte er die Umkleide nicht mehr auf eigenen Füssen verlassen haha
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  34. #98
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Dusss.. Heej rookie.. Je snapt er geen ene reet van he... Als "pro in ruste" althans voor het moment.. Laat me een stukje wijsheid met je delen.. Als vrouw wordt je hoe dan ook altijd genaaid.. Maar alleen een man betaald om zich te laten naaien.. Door zo'n verhaal op te pennen, heb je iig nog kans op korting..

  35. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (18 november 2012)

  36. #99
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Trouwens, ik denk dat de verkorte versie van Badslippers het redelijk accuraat samenvat.. Met een uitzondering.. Ik heb bannana nog nooit in slaap zien vallen zolang er gratis bier te halen is. hahaha =)

  37. Onderstaande 3 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (18 november 2012),egon, Dr. Rammler (18 november 2012),Ricardo Banana (18 november 2012)

  38. #100
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:41
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    N'aaabend allerseits,

    nachdem ich zuletzt einige Wochen nicht in der Villa war, will ich gleich mal ein aktuelles Update vom 23. November (Freitag) verfassen.

    Mädels: Am Nachmittag war die Lage okay. Bedingt durch meine längere Abwesenheit, entdeckte ich einige für mich neue Gesichter. Meist schwarzhaarig, aber mit top Body. Optisch herausragend die Chinesin Maylin, mit der ich im Frühjahr mal das Vergnügen hatte. Abends verbesserte sich die Lage weiter. Es trafen auch einige wenige - blonde - Optikschüsse ein, die genau dem Beuteschema von Manni1a entsprechen. Allerdings: Mädels wie die Escortdamen Liz und Emily oder die Hobbyhure Marielle, die den besonderen Service bieten und für die ich in diesem Jahr auch gerne besondere Preise gezahlt habe, waren nicht darunter.

    Ambiente: Die Neugestaltung der Lounge im Erdgeschoss ist umwerfend schick geworden. Sitzgruppen, die optisch abgetrennt sind und zum chillen einladen - diesen Stil gibt es in keinem anderen NRW-Club. Einfach klasse. So klasse, dass man sich nicht einmal auf die aus massivem Holz gefertigte äußere Umrandung setzen darf - darauf wurde ich hingewiesen. Nach meinen Beobachtungen wurde es jedoch nicht beanstandet, dass andere Leute ihre Schwarzfüße auf die Tische gelegt haben, auf denen ich normalerweise gerne Essen und Getränke abstelle. Sonst noch zum Ambiente: Im oberen Teil der Villa ist alles wie gehabt. Und der schon länger angekündigte Umbau der Sauna hat immer noch nicht begonnen.

    Essen: Auch hier alles wie gehabt. Gewöhnliches Frühstück, Suppe, trockener Kuchen, abends zwei Gerichte (Hähnchenschenkel und Hawai-Schnitzel), von denen man sich aber zunächst nur eines von beiden nehmen darf. Ob es am späten abend nach wie vor Pizza oder Fischstäbchen gab, weiß ich nicht, weil ich um diese Zeit die Villa schon verlassen hatte. Darauf, dass andere Clubs wie der LR oder das Golden Time in Sachen Verpflegung in den letzten Monaten enorm zugelegt haben, hat man in der Villa nicht reagiert. Muss man ja eigentlich auch nicht, denn es schmeckt auch so und letztlich gehen wir ja nicht zum Essen in die Clubs.

    Publikum: Es ist mir in den letzten Wochen schwer gefallen, meine Club-Freunde zum Besuch in der Villa zu bewegen - auch diesmal war ich alleine dort. Normalerweise treffe ich in der Villa aber immer Bekannte, doch an diesem Freitag kannte ich nicht einen einzigen anderen Gast - nicht einen! Das mag auch daran liegen, dass das Publikum sehr südländisch war. Natürlich gab es auch Deutsche und Holländer, aber die waren mir durchweg unbekannt. Das ist zumindest ein ungewöhnlicher Zufall in der Villa.

    Atmosphäre: Nachmittags war alles okay - abgesehen davon, dass der obere Teil der Villa schon früh abgedunkelt war und die dunkle Stimmung den Herbst noch dunkler erscheinen lässt. Als die Villa sich abends füllte, fand ich die Atmosphäre im oberen Teil des Hauses nur noch eng, laut (dank der Mucke vom DJ) und verraucht (obwohl ich selbst Raucher bin). Ich habe mich in dieser Atmosphäre nicht mehr wohl gefühlt und bin nach dem Ende der Fußballübertragung im unteren Bereich nach Hause gefahren.

    Personal: Obwohl einige bewährte Service-Kräfte in den LR oder ins PHG abgewandert sind und ich einige Nachfolger noch nicht kannte, war das Personal durch die Bank freundlich und bemüht. Auch der junge polnische Kellner, der mich anwies, nicht auf der Holz-Umrandung der Lounge-Möbel Platz zu nehmen. Und auch die Empfangsdame am Abend, die mich beim frühen Rausgehen fragte, ob alles in Ordnung gewesen sei. Ich bejahte ("Ja, war schon in Ordnung"). Natürlich hätte ich auch sagen können, dass die Politik, jeden Zigeuner in die Villa zu lassen, dem optisch schönsten Club in NRW die Atmosphäre nimmt. Aber auf diese Diskussion hatte ich keine Lust.

    Fazit: Am Montag war ich im GT - der Club hat das geliefert, was ich erwartet hatte: Fickfabrik. Am Dienstag war ich im LR - hier habe ich mich so sauwohl gefühlt wie früher im Happy Garden. Und das Fazit der Villa? Ich habe eine Nummer geschoben mit einer Rumänin. Die war anständig, aber es lohnt sich nicht, einen Paspoort von "Erika" zu erstellen - vermutlich habe ich den Namen der Kleinen morgen früh schon wieder vergessen. Immerhin habe ich nicht viel Geld ausgegeben in der Villa. Ist doch auch mal was.

    Manni1a

  39. Onderstaande 13 leden hebben Manni1A bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (24 november 2012),benijsbeer ( 3 december 2012),Big30 (23 november 2012),Boy69 (23 november 2012),egon, Dr. Rammler (24 november 2012),Franzis ( 3 december 2012),Iamlonely (25 november 2012),LittleJoe ( 3 december 2012),MichelJ ( 3 december 2012),Robin (23 november 2012),satanic surfer (24 november 2012),toko-9 ( 2 december 2012),Willi69 (24 november 2012)

 

 
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.