Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 114
  1. #51
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard VV, 3-8

    Herna Verhagen, CEO van PostNL, riep me gisterochtend op kantoor voor een kort gesprekje. Haar laatste zin was: "MJ, afgelopen jaar heb je zo hard gewerkt, voor dag en dauw, door weer en wind, altijd heb je de post tijdig bezorgd. Hier bij je een zakje met euromunten, ga lekker vakantie vieren en zorg dat je in September weer helemaal uitgerust bent". Ik sprong een gat in de lucht, bedankte haar en sprong direcht op de brommert naar huis. Onderweg kreeg ik van een bevriende ijsbeer, gemakshalve zal ik hem in het verdere verhaal Henk noemen, dat hij voor de verandering vanavond een keer bij Villa Vertigo wilde gaan kijken. Ik keek verbaasd... Villa Vertigo... Daar was ik sinds blonde Claudia weg is al niet meer geweest, ik schat zo'n 1,5-2 jaar al. Verder kon ik me herinneren dat VV ook niet echt mijn club is, maar waarom? Dat weet ik ook niet... Ik antwoordde Henk dat ik van plan was om naar PHG te gaan, mocht dat tegenvallen dan zou ik alsnog naar Grefrath komen. Terwijl ik dat antwoordde dacht ik: "2x op één avond inkom betalen is eigenlijk ook onzin, PHG kan ik de komende weken nog vaak genoeg doen.". Bovendien is het met ijsbeer Henk altijd gezellig in de club, dus besloot ik onderweg maar een afslag eerder te nemen en zo stond ik om 14h30 voor de tralies van VV.

    "Ein Moment!", hoorde ik luid vanuit binnengeroepen. Een minuutje later ging het hekwerk open en werd ik binnengelaten door een blonde Theke, die voorheen, volgens mij, ook actief was geweest in DVP-land. Ik overhandigde haar 60€ en kreeg een rode Bademantel, een handdoek en een key voor de locker. Nadat ik naar de lockers wilde lopen kwam ze me achterna. "You have to pay 60€!". Ik antwoordde dat ik m'n Poolse vriendinnetje thuis gelaten had en dat ik 1x 60€ wel voldoende vond. Ze keek verbaasd en verstrooid tegelijk. In eerste instantie geloofde ze niet dat ik al betaald had, maar een paar tellen later liet ze me toch gaan... De lockers zijn, sinds mijn laatste bezoek, vernieuwd. Ze hebben nu electronische slotjes a la GT en LR, maar dan een meer moderne versie met een futurische geluidje. Goed oppassen dat je de key niet in het kuisje legt en de deur dicht doet, dan zit de deur nl. direct op slot!

    Nadat ik me opgefrist en omgekleed had een Sprite aan de bar gekregen heb een mooi plekje aan het zwembad opgezocht. Henk zou rond 15h15 , maar door wat oponthoud zou dat een uurtje later worden. Ik had mooi de gelegenheid om vanaf het zwembad de line-up de beoordelen. Voor het redelijk vroege tijdstip liepen er toch al behoorlijk veel meiden rond, de ene wat mooier dan de andere. Overall kan ik niet zeggen dat de line-up, voor mij, superieur was ten opzichte van andere clubs. Er liep eigenlijk vanalles rond, veel Roemeeens, maar ook Pools, Lets, Russisch, Duits en weet ik veel wat nog meer. Maten van extreme lichtgewichtjes tot polderknollen met flink overgewicht. De line-up was erg divers. Al vrij snel vielen Sarah en Ana (beiden ex-PHG) op, waarbij Ana toch wel toch wel het mooiste meisje van de klas was. Dat was ze in PHG ook al, maar ik was nog nooit met haar geweest. Haar kille, koude uitstraling inde bar weerhield me iedere keer om met haar te gaan kameren. Zou dat vandaag ook het geval zijn?

    Ik lag lekker in de zon te bakken, regelmatig kwam er een meisje haar lichaam voor 30 minuten aanbieden, maar helaas voor hun wees ik ze één voor één af. Ik was nog niet geil en ze waren mijn type niet. Bovenal meisjes die binnen 15 seconden "schreeuwen" om naar de kamer te gaan, vallen bij mij al direct af, mooi of niet mooi. Na 1,5 uur in de zon te leggen te hebben had ik vrijwel de hele line-up gezien. Uiteindelijk bleven er 3 meisjes over: een MJ-meisje 1.1 Roemeens, halflang zwart haar met een mooie gevormde kont, een 2.0 Roemeens, lang blond haar en een Poolse met halflang bruin haar.

    Nadat ik me gedoucht had zat ik op het terras een peuk te roken. Een Roemeense snol kwam bij me zitten, een meisje dat totaal niet mijn type was, maar ze was vriendelijk en we kletsten wat over verschillende saunaclubs en Roemenië. Uit sympathie zou ik bijna met haar gegaan zijn, maar sympathie is nou niet de juiste grondslag om een half uurtje te gaan ficken. Gelukkig kwam Henk ook net binnen wandelen, zodat ik van deze Roemeense verlost was. We zitten een paar uurtjes op het terras in de zon. Het weer was heerlijk, niet te warm maar wel lekker uit buiten te zitten, wat te drinken en ouwehoeren en ondertussen opgeilen aan al die meiden die voorbij lopen. Tegen een uur of 18h30 was het voedertijd. Ik had voor vertrek een halve Indonesische rijsttafel gegeten en totaal geen trek, volgens Henk was het eten (bloemkool, aardappelen, gehaktbal en nog wat meer) wel OK. Ik liep wat ongeduldig van binnen naar buiten en weer terug. Het kleine zwartharige Roemeentje zat met een andere ijsbeer te keuvelen, dus die viel al af, de blonde Roemeense was ook in geen velden of wegen te bekennen. Pffff....Dan maar die Poolse....ook die was ineens nergens te vinden...

    Ik besloot maar weer terug naar Henk te gaan die binnen op een bankje in de bar zat. Toevalligerwijs zat de Poolse, naar wie ik opzoek was, op een bankje naast hem. Henk wist dat ik een oogje op haar had en zei dat hij "naar het toilet moest" om ons zo alleen achter te laten. Direct nadat Henk opgestaan was nam de Poolse zijn plaats naast mij in. Magda, 19 jaar, 2 dagen in Duitsland, Polska. Dat was wat ze me kon vertellen. Verder geen woord Duits of Engels . Tsja...daar zit je dan... Roemeens ken ik nog wel een paar woordjes, maar Pools... verder dan "Jak sie masz? Kocham cie, kochanie" kom ik in het Pools niet. Nadat we elkaar 3 minuten aangekeken hadden zonder dat er maar één woord viel wist ik niet wat ik moest doen, een praatsessie zou het in ieder geval niet gaan worden . Ik pakte haar hand en stond op om haar maar mee naar de kamer te nemen. Terwijl we naar een kamer lopen komen we Henk nog tegen. "Volgens mij gaat dat een super-GFE-sessie worden MJ!". Ik keek twijfelend, lachte en liep verder met Magda. Boven kwamen we op, ik dacht, kamer 6, waar ik ook m'n laatste sessie met Claudia 1,5 jaar geleden gehad heb, een mooie ruime kamer! Direct op kamer kwam de onervarenheid van Magda naar boven, is haar ook niet kwalijk te nemen, aangezien dat meisje haar tweede dag in Duitsland had. Ze wist helemaal niet hoe ze de sessie moest beginnen. Ik ga tegen haar aanstaan en begin haar te zoenen. Ze zoende terug, eerst lipzoentjes en daarna heel voorzichtig met het puntje van haar tong. Na 15 seconden grijpt ze haar tasje om een condoom eruit te halen, voor het pijpen wilt ze kleine EmJot voorzien van berschermingsrubber, maar ik geef haar aan dat in Duitsland PZC de standaard is. Ze begreep het direct en had was totaal geen probleem voor haar. Heel voorzichtig, net als bij het kussen, begint ze met haar puntje van haar tong me eikel te likken en even later doet ze iets wat op pijpen moet lijken, maar verder dan de helft van m'n eikel komt niet in haar mond. Ik zag aan haar dat het geen onwillendheid was, maar onervarenheid met misschien wat spanning. Het werd me duidelijk dat ik een truckendoos open moest gooien om deze sessie te gaan redden, anders zou het een grote flop gaan worden....

    Terwijl zij nog op de rand van het bed zat ik en voor haar stond duwde ik haar zachjes achterover en begon haar te zoenen. Het TZ was nog steeds minimaal te noemen. Via haar mond, oren en hals ging ik langzaam naar beneden richting haar dijen en bij haar "cipki" uit te komen. Ze liet ze gewillig beffen. Ze kreunde en steunde en na een minuut of 5 begon haar lichaam intens te kronkelen waarna ze me in m'n gezicht piste óf ze kwam gewoon squirtend klaar... het zal dat laatste geweest zijn. Het ijs was duidelijk gebroken, dit zo onervaren jonge Poolse meisje was ineens übergeil. Ze trok me naar haar toe en begon megalekker te tongzoenen, niks geen puntje van haar tong meer, maar zo ervaren als een echte prof, vol haar tong in me bek. In het Pools zei ze me dat ze geneukt wilde worden. Hoewel ik geen Pools spreek wist ik direct wat ze bedoelde. Stomende sex met die prille meisje, zoals je alleen met toppertjes heb. Het leek alsof ik een vriendinnetje die ik al jaren kende aan het neuken was. Een minuutje of 15 kon ik, in verschillende standjes, had zaad nog in me zak houden, maar toen we doggy bezig waren hield ik het niet meer en liet ik de zaadjes de vrije loop. Het was een sessie met een apart verloop, de eerste 5 minuten dacht ik dat het helemaal niks zou worden, maar na haar beffend opgewarmd te hebben was het, zoals Henk al voorspeld had, een mega-GFE-sessie! Na ruim 50 minuten verlaten we beiden zwetend de kamer...

    Nadat ik me van alle lichaamsappen ontdaan had in een koude douche kwam ik in de bar Henk tegen die juist van kamer kwam. Hij zag aan me dat ik een goede sessie gehad had. Inmiddels had ik honger gekregen, veel eten was er niet meer, maar gelukkig lagen er nog een paar gehaktballen, zodat ik m'n maag nog enigzins kan vullen. Ik voelde me moe, was afgepeigerd door een jong Pools meisje. De laatste tijd ga ik steeds vaker met Poolsen en ik moet zeggen dat ze me prima bevallen, ik kan me niet herinneren dat ik ooit een slechte sessie met een Poolse gehad heb. Natuurlijk heb ik ook nog steeds een zwak voor Roemeense sprinkhanen, maar ze doen me minder en minder (hoewel ik vorige week in World met Julia, 45 kg waarvan 4 kilo in haar borsten zit, een uitstekende tijd heb gehad). In VV loopt vanalles rond, er was nog een Poolse die mijn interesse wekte en nog enkele andere meiden, maar eigenlijk vond ik het wel best geweest. Eén goede sessie voor een extra ingelaste neuktour deze week, de komende dagen heb ik nog veel energie nodig. Ik besloot maar wat rond de hangen hier en daar. Binnen kwam ik Ksie nog tegen, even met hem bijgepraat over PHG en VV, daarna nog buiten gezeten waar het nog aangenaam was.

    Het zal zo rond een uur of 23h30 geweest zijn dat Henk buiten bij me kwam zitten. Hij was juist terug van kamer met Ana. "MJ, als je nog op kamer wilt gaan vandaag....dit is écht een meisje voor jou! Die moet je echt gedaan hebben!", zei hij me glunderend. Eigenlijk had ik weinig behoefte om nog te gaan kameren en ik vertelde hem wat ik van Ana vond de keren dat ik haar in PHG trof. Ze oogde me altijd zo timide, soms tegen het arrogante. Henk verzekerde mij dat ze op kamer totaal anders is, een heerlijk GFE-meisje van de hoogste categorie. En als je het over de duivel hebt komt ze eraan lopen. Ze gaat naast Henk, tegenover mij, op een bankje zitten. Henk zegt haar direct: "You can better sit with my friend!". Ana kijkt me vragend aan en ik knik. Zonder nog maar één woord met haar gesproken te hebben was er min of meer al sprake van een deal . Na een paar minuutjes tegen elkaar gezeten te hebben vraagt ze me of ik met haar naar de kamer wil gaan. Niet op een manier om opdringerig te zijn, Ana is verre van dag, maar omdat er een wachttijd voor de sleutel is. Natuurlijk wil ik wel eens met die pareltje op de kamer zijn! Terwijl zij voor een sleutel gaat kijken neem ik nog snel een douche. Er was een wachttijd van een minuut of 15-20 schat ik. Buiten was het inmiddels redelijk afgekoeld en nadat ik merkte dat Ana pielea de gaina (kippevel) had stelde ik haar voor om binnen maar te wachten. Ana blijkt inderdaad een totaal andere meid te zijn als ze je eenmaal kent. Niks geen arrogantie of afstandigheid, maar een heerlijk knuffelmeisje met extreem mooie looks. Tijdens het wachten kreeg ik een dejavu naar Nastya (Samya), ook zij begon mijn hand en vingers te masseren, zoals alleen Nastya dat kan. Na een kwartiertje werd ons een sleutel gebracht. Helaas geen mooie, ruime kamer zoals eerder op de avond met Magda, maar hokje nr. 14. Anyway...met Ana ben je altijd in de zevende hemel, al lig je op een betonblok in de westelijke Sahara. Zelden zo'n zacht, teder meisje op kamer meegemaakt. Ze deed me enigzins aan Eva/Lorena (LR) denken, maar dan 2 gradaties softer. Sensueel tongzoenen was de leidraad door de hele sessie heen. Een heerlijk befbaar poesje heeft ze (wat bezielt mij de laatste tijd toch? Ik ga met meisjes die geen MJ-meisjes zijn en in ieder poesje moet ik de laatste tijd me tong gehad hebben), prachtige klein borstjes en ogen om in te verdrinken. Bovenal is ze zeer vriendelijk, relaxed en lief, een meisje om verliefd op te worden, maar aangezien ik dat al op een andere ben doe ik dat dus maar niet . Ana is geen meisje voor de PSE'ers onder ons, maar moet met fluwelen handschoentjes aangepakt worden. Zachte, tedere sex met haar, eigenlijk was ze voor mij op dat moment iets té soft, maar ik heb genoten, met de volle 100%. Binnenkort vertrekt ze voor een vakantie naar Roemenië.... zondag freie eintritt in VV.... 1+1=...... we zullen zien hoe komende dagen gaan verlopen...

    Na de sessie met Ana was ik leeg, ondanks dat er nog minstens 3-4 pino's rondliepen. Samen met Henk drink ik nog een colaatje en gaan we ons douchen, naam voor zondag op laten schrijven en terug naar Holland. Ondanks dat VV niet mijn favo-club is heb ik me er uistekend vermaakt met 2 hele goede sessies en veel gezelligheid met ijsbeervriend Henk. In Villa Vertigo zal ik op korte termijn zeker terugkomen!


  2. Onderstaande 15 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 augustus 2012),Badslippers ( 4 augustus 2012),bergm550 ( 4 augustus 2012),Carlitos ( 4 augustus 2012),chiefinspector (23 augustus 2012),dbd67 ( 4 augustus 2012),gignnl ( 4 augustus 2012),Jansen ( 1 september 2012),Poppalarge ( 4 augustus 2012),rmjhexe ( 4 augustus 2012),rob45 ( 5 augustus 2012),satanic surfer ( 4 augustus 2012),Willi69 ( 4 augustus 2012),Zedd ( 4 augustus 2012),Zultbroek81 ( 4 augustus 2012)

  3. #52
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:12
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ondanks dat VV niet mijn favo-club is heb ik me er uistekend vermaakt. In Villa Vertigo zal ik op korte termijn zeker terugkomen!
    Zelfde heb ik ook, dus dan zien we elkaar daar binnenkort wel een keertje!
    (Inderdaad erg veel PHG-meiden die overstappen de laatste tijd.)

  4. #53
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zedd Bekijk bericht
    (Inderdaad erg veel PHG-meiden die overstappen de laatste tijd.)
    Und (fast) alle wieder zurückkommen...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  5. #54
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:12
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Und (fast) alle wieder zurückkommen...
    Dat blijkt!!! vier weken geleden zaten ze er, vorige week nog steeds (eigen waarneming) en volgens MJ gisteren dus ook nog ... toch vreemd als ze weer zuruckgekommen zouden zijn nietwaar... ik ken alle namen dan wel niet maar herken wel de bekende bekkies uit PHG

    Verder boeit het me niet zo, ze blijven toch wel heen en weer reizen... In de Villa is momenteel gewoon een leuke line-up, voor ieder wat wils... of zoals MJ het treffend beschrijft:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MJ
    van extreme lichtgewichtjes tot polderknollen

  6. #55
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard VV, 5-8

    Over het zondagbezoek aan de VV heb ik weinig te melden. De line-up was, in vergelijking met afgelopen zondag erg karig. De beeldschone Ana was niet aanwezig, 3-4 andere meiden die afgelopen vrijdag op de to-do-list stonden waren ook absent. Sarah (ex-PHG) was vandaag het mooiste meisje van de klas, maar in PHG heb ik nooit met haar gekamerd, dus waarom nu wel? De ijsberen waren ver in de meerderheid, ondanks het niet echt druk was. Gelukkig was ijsbeer Henk er ook weer, net als een andere bekende beer. Door hun gezelschap heb ik het nog tot 20h volgehouden, anders was ik waarschijnlijk al eerder ongepoppt naar huis gegaan. Gelukkig was het een entree-vrije dag (vanwege een eerder bezoek deze week), anders was het voor mij weggegooid geld geweest, zeker niet 60€ waardig. Grappig was nog dat ik hoorde, toen ik bij de receptie snoepjes aan het eten was, dat de Thekefrau een potentiele gast aan de telefoon had en zei dat het vandaag super was, superstemming en veel mooie vrouwen. Ik hoop niet dat die potentiële klant nog naar VV is gekomen, anders zou die zich ook bekocht voelen.

    Ik kan het helaas niet mooier maken dan het was. Afgelopen vrijdag een topdag, vandaag een flopdag. Nu een paar daagjes rust en dan woensdag as. met enkele bekende beren terug naar de PHG.

  7. Onderstaande 3 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion ( 5 augustus 2012),satanic surfer ( 6 augustus 2012),Willi69 ( 5 augustus 2012)

  8. #56
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    ... Afgelopen vrijdag een topdag, vandaag een flopdag.
    Letzter Freitag ein Top-Tag?
    Das war eine Katastrophe!!
    Das Publikum (Männer und Frauen) in der VV wird immer schlechter.
    Eine Horde pubertierender Bubis die sich mit Bier zuschütteten und die Frauen angrapschten ohne auch nur die Absicht zu haben auch mit einer auf's Zimmer zu gehen.
    Infolge dessen (Bierkonsum) zerbrechen auch einge Gläser im Poolbereich - egal - interessiert keinen.
    Erst recht nicht denjenigen, der das Glas zerbrochen hat.
    Bereits am Nachmittag eine volltrunkene Frau die am Pool herumgröhlte.
    In anderen Clubs ist es üblich, dass die Damen von der Rezeption oder Geschäftsleitung aktiv beobachten was im Club vor sich geht und entsprechend regulierend eingreifen.
    Hier scheint das niemand für notwendig zu halten.
    Später dann sitzen auf der Terasse drei Männer in Villa-Vertigo-STAFF T-Shirts, trinken Kaffee und lassen sich von den Ladies umgarnen.
    Im Ernst - ich habe noch nie in einem Club gesehen, dass sich das Personal zum Kaffee auf der Sonnenterasse trifft.
    Soll sich jeder seinen Teil dabei denken was das wohl für Gäste gewesen sein könnten - vielleicht Investoren.

    Zum Glück gibt es genügend andere Clubs in der Region die ein besseres Niveau bieten.

    Ich bin dann noch vor dem Abendessen 'geflüchtet'.
    Vielleicht ist ja anschließend alles besser geworden, aber ehrlich gesagt - ich kann es mir nicht vorstellen.

    Gruß
    aquarius

  9. Onderstaande 5 leden hebben aquarius bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 2 september 2012),MichelJ ( 6 augustus 2012),paul-kuhn ( 6 augustus 2012),satanic surfer ( 6 augustus 2012),Willi69 ( 7 augustus 2012)

  10. #57
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aquarius Bekijk bericht
    Letzter Freitag ein Top-Tag?
    Das war eine Katastrophe!!
    En zo zie je maar weer dat iedereen een dag anders kan ervaren. Ik heb me kostelijk vermaakt met 2 uistekende sessies met Magda en Ana en gezelligheid met ijsbeer Henk. Wij hebben vanf 15 tot een uur of 19 op het terras gezeten, maar kan me niet herinneren dat ik een dronken vrouw gezien heb. Wel een vrouw die nogal uitbundig kan zijn (gelukkig moet ik niks van haar hebben ). Ook heb ik niks meegekregen dat het personeel met meiden op het terras zat, zou kunnen ik weet het niet.

  11. #58
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Het was een mooie Vila dag afgelopen vrijdag.

    Rond 17.00 u was ik binnen met een vrijkaart die ik enkele weken terug had meegekregen.
    Na de douche eerst Alexander een hand geschut en afgesproken om een massage rond 18.30 u
    Dan loop ik naar de bar en meteen roept iemand me bij mijn plaatsnaam en boer er achter ? RicardoBanana en zijn vaste maat De bijter van Noord Limburg
    We drinken wat en hij belt meteen Porsch dat ik nog leef en hier binnen sta ook Gatenvuller krijgt dit bericht en zei komen ook rond 19.00 u
    Sonny de Volhouder is inmiddels ook geariveerd en zoekt een bef meisje.
    Nadat de andere beren er nu ook zijn, kan het feest beginnen,Ja wat hebben we weer gelachen met de uitspraken en de verhalen van vroeger toen Ricardo Banana net uit de kinderwagen was en Porsch en ik al de eerste hoeren hadden vast gepint.
    Gatenvuller kende ik al bijna niet meer terug terwijl hij toch enkele jaren mijn Belgisch maatje was,hij heeft een stuk onkruid voor op zijn hoofd wat hij niet verdelgt krijgt.
    Ook Porsch heeft een ander figuur met ruim 30 kilo minder aan vet, alleen jammer dat zijn wallen onder zijn ogen nog ruim 2 kilo wegen maar ook dat komt goed.

    Maar laten we het eens over de sletten van de vila hebben :

    Aangezien ik in PHG daar de mooiste vrouwen vind zitten moet ik nu aangeven dat er hier in de vila nu ook super mooie en goed geil lijkende dames zitten.

    Ja ook de Ana uit PHG zit hier en het Bond meisje uit Albanie is ook een kanjer.
    Daarbuiten heeft de Bijter uit Noord Limburg ook een lekker sletje gehad die super mooi van uiterlijk was maar door Ricardo banana te veel profie was bevonden.
    Nu kan ik me dat wel voorstellen omdat de bijter eerst op een trapje moet staan om haar te kunnen zoenen ( niet dat die meid zo groot is maar omdat de Bijter van Noord Limbrug zo klein is haha)
    Er waren rond de 65 dames en omdat ik dat zeg doe er dan ongeveer 10 af en je zit goed.
    Ja dit was een avond waar we gezellig gefeest hebben onder elkaar en Sonny met een Russinnetje heerlijk het bef spelletje op de kamer heeft gedaan.
    De bijter uit Noord Limburg die ook graag gaatjes vult, heeft denk ik alleen zakdoekje leggen gedaan op de kamer en was snel terug.

    Gaten vuller is veel verandert die blijft nu voortaan al 20 minuten op de kamer en vraagt daarna hoe ze heet,waar ze van daan komt en waar ze naar toe gaat.
    Ik had graag zondag middag terug gegaan maar Big30 moet met me mee ergens anders naar toe waar een gangbang wordt gehouden waar 30.000 man rond lopen dus ga ik volgende week vrijdag zeker terug naar Vila Vertigo.

    Het was een geslaagd avond omdat Sonny zelfs weer een vol pakje sigaretten oprookte en wat foto's liet zien van zijn eerdere veroveringen.
    Zo zie je maar dat een avond ook goed kan zijn met heel veel mooie vrouwen om je heen hier in de vila dan alleen met Louana en haar glimlach op de kamer.

    Als de Vila dit blijft houden met al deze mooie en geile dames dan hebben we weer gelukkig een adresje er weer terug bij waar we dan af en toe naar toe kunnen.

  12. Onderstaande 14 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 september 2012),Badslippers ( 2 september 2012),Carlitos ( 2 september 2012),Costana ( 2 september 2012),egon, Dr. Rammler ( 2 september 2012),MichelJ ( 2 september 2012),palimo ( 2 september 2012),RAUL7 ( 2 september 2012),Ricardo Banana ( 2 september 2012),rob45 ( 2 september 2012),satanic surfer ( 3 september 2012),Ties85 ( 2 september 2012),Willi69 ( 6 september 2012),Zedd ( 5 september 2012)

  13. #59
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Blinzeln Eerste bezoek aan Villa Vertigo van Carlitos

    Villa Vertigo stond niet op mijn lijst, mede door het niet sponseren van dit forum ook niet zo populair. De verhalen verschillen over de club, haar bezoekers en hun afkomst en de dames. Maar aangezien ik wel een paar bekende dames die kant heb op zien vertrekken werd het tijd om deze club te bezoeken.
    Mijn TomTom stuurde me net de verkeerde richting op, want VV ligt mooi op de hoek. Van buiten heeft het een zeer sjieke uitstraling, echt een club voor de rijken der rijken. Binnen word ik hartelijk ontvangen door een donkerharige jonge theke, die denkt dat ik er al eens was geweest. Die gedachte kon ze maar niet kwijt toen ze me rondleidde.

    Mijn eerste indruk was heel erg goed, mooie club, goed verzorgde kleedkamers met luxe sloten. Het lijkt een beetje op een doolhof, maar na enkele keren verdwaalt te zijn kom je er vanzelf. Op naar de barruimte voor een Fanta, en op verkenning. Het is mooi weer, er liggen enkele heren aan het mooie zwembad en ik loop door naar de tweede bar. Waar ik van harte welkom wordt geheten door Melly (Ana ex-PHG). Ik had haar niet laten weten dat ik kwam en de verassing was dus kompleet. We gaan buiten op het terras zitten en vertellen over en weer. Ik had haar allang niet meer in een club gezien, maar ze is nog altijd beeld en beeldschoon. Tijdens ons gesprek komt een andere dame even tussendoor en ik kon mijn ogen niet van haar af houden. Ana, sorry Melly had dat door en liet ons alleen. Na 3 min. was mijn leuter keihard, maar hoe verder ons gesprek vorderde hoe meer ik uit mijn geheugen iets ophaalde over haar. Het was in GT dat ik haar eens had ontmoet, dat was geen prettige ontmoeting en het moest zo zijn dat ik in mijn ooghoek een andere jonge Roemeense zag lopen. Mijn geile zin verdween langzaam en de ex-GT dame verliet me nog sneller.
    Ik zat daar weer helemaal alleen, maar dat vind ik niet erg. gewoon een Fanta en rust. Lekker om je heen kijken, wat zwarte dames van me afslaan, was Rob45 er maar.... Na een paar keer oogcontact te hebben gezocht met die mooie, jonge Roemeense belanden we uiteindelijk naast elkaar op een bankje. Haar naam is Casandra, 22 jaar, blond halflang haar, mooie blauw/grijze ogen. Maar het is een slimme meid, weet wat ze wil en bedelt niet om een kamer. De theke vertelde me al de prijsstelling, eerste 30 min. €50, een uur kan variëren per dame en ik moest zelf eerst informeren wat de dame factureerde... Maar het zou €75 of €100 per uur zijn. Ik vind het jammer dat de club zich hiermee makkelijk ervan af maakt. Er is geen duidelijkheid voor de klant. Maar wel duidelijk is dat de dames onderling, zeker de Roemeense, een prijsafspraak hebben gemaakt. Nou Neelie Smit-Kroes, waar ben je nu?
    Dus gaat de eerste "discussie" over de prijsstelling in Villa Vertigo. Maar de jonge dame laat zich niet van de wijs brengen, voor €75 gaat er gewoon niets gebeuren.... Daarnaast wil de dame ook nog niet eens TZ. Daar gaat Carlitos toch echt niet €100 per uur voor betalen. Terwijl het een hele mooie jonge dame is met een slank figuur.

    Aan het zwembad lagen 3 Nederlandse heren te zonnen en het bleken leden te zijn van het forum. Ze stelden zich voor als Knabbel, The Joker en een kompaan. Het zonnetje scheen en ik moet zeggen dat ik me met deze 3 heren smakelijk vermaakt heb. De sterke verhalen gingen heen en weer, en veel aanwezige dames werden besproken. Met name Ana, Melly in VV, was populair bij ons alle drie.
    Het was etenstijd, dat vond ik de enige tegenvaller van deze Exclusive Mens Club. Het zou dezelfde cateraar zijn als in PHG, dus naar mijn mening gewoontjes. Nu kan ik redelijk wat eten, maar de heren Knabbel en The Joker deden me beiden nog iets voor.
    Ik heb het er weleens met Bosbeer over, die houdt ook van een praatje met andere beren, terwijl ik meer op de kamer vertoef. Maar deze dag heb ik me goed geamuseerd met deze 3 heren, dus ik snap nu wel dat Bosbeer het zolang uithoudt buiten de kamers.
    Uiteindelijk moet er ook gekamerd worden, dus de kompaan van beide heren is geïnteresseerd in Melly. Laat haar nu net langslopen en beschikbaar zijn.... Dus Dhr. K(ompaan) besluit na een inleidend gesprek een poging te wagen met de mooie Melly. Maar Dhr. K. komt na een half uur gedesillusioneerd van de kamer. Het liep allemaal niet lekker, zo heeft Dhr. K. wel een speciale wens, daarnaast komt er een tijds discussie en een prijsdiscussie voor een vol uur. Dan gaat je de zin snel over. Nu moet ik zeggen dat klachten over Ana (Melly) niet zo vaak voorkomen, maar het zij zo. Een tijdje later kwam Melly wel even haar verontschuldigingen aanbieden en een snoepje voor het leed te verzachten, chapeau voor Melly. Andere DVP's zouden zich nooit meer laten zien. The Joker was inmiddels alweer vertrokken, en de andere heren niet lang daarna, hoewel eerst nog wat duidelijkheid werd verschaft bij de Theke over de uurprijs. Dat blijft een hekel punt.
    Daar zat Carlitos, inmiddels al 7! uur kamerloos, dat is me nog nooit gebeurd. Zou ik hier het pand ongepopt verlaten? Geen onbekende verschijning, zoals ik al de eerste keer 2 keer Magnum ongepopt verliet.
    Ze hebben bij VV geen pizza als avond snack, maar deze dag vissticks.... Geen aanrader als je nog veel wilt kussen, maar ook hier net als in PHG, OP=OP.

    Melly komt bij me zitten voor een praatje, ik heb nog iets tegoed van haar. Ze wilde me een vriendin kosteloos aanbieden, maar ik had een beter idee. Ik ga gewoon met haar naar de kamer! Dus werd ik ontmaagd door een van de mooiste meiden van VV, in VV!. De kamer viel erg tegen, niet echt in de lijn van de rest van de club. Maar het gaat om de dame, deze stelde me helemaal niet teleur, ze gaf zich voor 200%, heerlijk lang zoenen, tepeltje bewerken, zacht pijpen. Jullie kennen het wel allemaal. Ik geef haar nog een likbeurt om niet te vergeten, maar ze houdt zich in. Nog even geprobeerd om te neuken, maar ik red het net met 75%. Daar word ik niet zo blij van. Dus wordt het een Blowjob tot het einde.
    We masseren elkaar nog even. En voordat we het weten is het uur om. Ik snel onder de douche en wilde me langzaam voorbereiden op de rit naar huis. Maar om 00.15 uur komt een dame bij me staan die helemaal niet mijn type is. Haar naam is Raisa, begin 20 jaar, iets voller postuur, blonde haren. Ik zit in een hoge stoel, en ze komt dicht bij me staan. We raken in gesprek en ze komt tussen mijn benen staan..... Stom, stom, stom Carlitos! Op een of andere manier begint mijn lul te groeien, ze voelt het en stimuleert het ook nog. Dus na 2 min. zit ik met een stijve leuter op de zit. Ik twijfel nog, maar ik moet naar mijn lichaam luisteren....KAMEREN kerel.
    We gaan naar kamer 8, boven in het pand. Ze zoent lekker, maar ruikt een beetje naar drank. Maar mijn geilheid overtreft dit allemaal en ik ben lui, dus laat ik me alleen pijpen en aan mijn tepels zuigen. Nog geen 10 min. erna voel ik me als RAUL7, wat een raar gevoel. Dus het gaat wel, na 10 min. klaarkomen. Ze maakt het half uurtje vol met klessebessen en TZ. Om na even na 01.00 uur bij de lockers af te rekenen.

    Al met al een hele fijne relaxte dag meegemaakt. Nieuwe beren leren kennen en een nieuwe club. Een hele mooie club met eten beneden niveau in vergelijk met de uitstraling van de club. Maar of ik terug ga, 100%!

  14. Onderstaande 11 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 september 2012),bosbeer ( 6 september 2012),Boy69 ( 6 september 2012),dbd67 ( 6 september 2012),gignnl ( 6 september 2012),Jansen ( 7 september 2012),Knabbel ( 6 september 2012),MichelJ ( 6 september 2012),Snor ( 6 september 2012),Willi69 ( 6 september 2012),Zultbroek81 ( 6 september 2012)

  15. #60
    Geregistreerd
    23 juli 2011
    Last Online
    22 juli 2014 @ 22:40
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard Mijn eerste post

    Mooi stukje Carlitos!
    Voor alle duidelijkheid,ik ben dhr K uit het stukje van Carlitos.

    Ik loop nu al een tijdje mee met knabbel,die mij een beetje op sleeptouw neemt in deze mooie wereld van dvp's.
    En ja af en toe loopt het een keer uit op een teleurstelling,die horen er nu eenmaal ook bij.
    Zo ook afgelopen maandag in de villa,ik ging met deze mooie Melly de kamer op,hopend op een gfe sessie.
    Die ik ook zeker kreeg,maar na 25min op de kamer ontstond er een discussie/misverstand over de tijd dat we op de kamer waren,
    daar had ik geen zin in dus dan maak ik er wel een uur van dacht ik,maar toen ik vroeg aan haar wat dat kost,vertelde zij mij dat dat 100 euro was.
    Nou dat was de tweede teleurstelling op rij,aangezien ik er van uit ging dat het 75euro zou zijn.
    Maar ja,het kwaad was geschied,meneer ging hangen en er zat geen leven meer in.
    Dus ja,ik met een dikke kop en een volle zak van de kamer af.
    Toch kan ik deze mooi en lieve meid het niet kwalijk nemen dat er in deze club onduidelijkheden zijn over de uur prijs.

    Later nog met Knabbel een discussie aangegaan met de thekevrouw,maar die vertelde dat de club geen invloed heeft op wat de dames kunnen of mogen vragen.
    Lekker makkelijk,maar niet heus.

    Desalniettemin toch een fijne dag gehad,en as zondag hopelijk weer.

  16. Onderstaande leden hebben marcnl bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (10 september 2012)

  17. #61
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Vandaag nog even naar de Vila geweest om Ana Mily eens op de kamer de plinten laten zien.

    Ik was er rond 17.30 u en Ricrdo bnana was met de Breker van N.Limburg al op terras daarna kwam Porsch en gatenvuller om hier ook aan het feest deel te nemen.

    Wat wel slecht was Rond de middag werd er een ijsbeer buiten gezet ,omdat hij 2 jaar terug niet tevreden was geweest op een meisje die hem herkende en de uitsmijter vroeg om hem te verwijderen.

    Belachelijk dat dit zo maar kan om een bekende gast die erg vaak daar en in PHG is zomaar buiten te laten zetten.

    Zeer slecht beleid van Beathe die dit zo maar toe laat en dit echt klanten gaat kosten

    Gatenvuller was wat later omdat deze Belg de inrit niet uit kon vanwege een geuf die gegraven werd en meteen ook weer gedicht werd zonder dat er een kabel in kwam. ?
    Men vertelde hem dat dit gebeurde vanwege de aanleg van Draadloos Internet
    Met Ana ( mily ) was het goed op de kamer helemaal boven we hebben heerlijk de sex bedreven.

    Toen ik vertelde waarom er in Spanje ezels rondlopen en in Belgie Belgen aan gaten vuller snapte hij niet dat dit gekomen was dat de Spanjaarden het eerste hadden mogen kiezen.
    Na veel uitleg van Porsch en mij snapte hij het bijna op het eind van de avond en zou binnenkort eens in Spanje gaan kijken.
    ( ik hoop ook dat de gleuf weer dicht is bij hem voor de deur )
    Wat dames betreft was het best redelijk maar de muziek was minder vanwege de slechte installatie.

    Ik heb het nu wel weer gezien daar en ga deze week maar weer eens in GT kijken of daar nog Belgen rondlopen die misschien ook wel draadloos internet willen en ook willen weten waarom zij in Belge wonen.
    Daarna gaan we even naar LR en PHG om via YY de tour af te sluiten.

    Terugkomend op het buiten zetten van deze ijsbeer die ook vaak 4 dagen in de week op stap is : het is schandalig dat VV zomaar een meisje laat bepalen wie er welkom is en wie niet.
    Deze dame bekend van de vele tato's op haar lichaam heeft ook al een woorden gehad met gatenvuller en dat zegt wel wat !!

    Gatenvuller vind namelijk alle dames goed als er maar een gat inzit en de dames vinden dat hij een mooi kapsel heeft.
    Met Porsch,De Breker en RicardoBanana hebben we het nog even gehad over creatief boekhouden maar toen Gatenvuller er bij kwam zijn we maar van onderwerp verandert omdat hij nog steeds met een schoenendoos met bonnetjes en een potloot werkt ( die achter zijn oor zit )
    De masseur heeft nog even zijn best gedaan.

    Omdat Ricardo Banana een paaldans weg gaf waarbij de dames klapte en hij zijn ballen kwetste tegen de paal met de breker op zijn nek die een salto gaf boven aan de paal is dit eigenlijk ook wel een vrijkaart waardig dus zal als Jury die nu ook langs de clubs gaat wat bonuspunten gaan verdelen aan demo's die uitgevoerd gaan worden door beren.

    Tussenstand van beeldende kunst staat R.Banana op 1

  18. Onderstaande 8 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 september 2012),Bosco ( 8 september 2012),Costana ( 9 september 2012),egon, Dr. Rammler ( 8 september 2012),MichelJ ( 8 september 2012),Pistol Pete ( 8 september 2012),Ricardo Banana ( 8 september 2012),Willi69 ( 9 september 2012)

  19. #62
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Terugkomend op het buiten zetten van deze ijsbeer die ook vaak 4 dagen in de week op stap is : het is schandalig dat VV zomaar een meisje laat bepalen wie er welkom is en wie niet.
    Indien genoemde ijsbeer fysiek geweld zou hebben gebruikt tegen het meisje zou je zoiets nog begrijpen, maar indien dit niet het geval is geweest is dit er idd ver en ver over.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  20. #63
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Is het een hier bekende beer? Kan het verhaal misschien toelichten. En misschien toch wel handig om de naam van die DVP hier vermelden. Ik ben van plan om vaker naar VV te gaan, maar heb geen zin in een wraakzuchtige DVP.

  21. #64
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Betreffende beer, die overigens hier niet op YBF staat, heeft een aantal jaren geleden opmerkingen over Nadja's gedrag aan de theke gemaakt, toen ze nog achter de bar werkte. Wat hij echter niet wist, was dat de uitsmijter die bij de theke stond, haar toenmalige vriend was. Dus dat viel niet in goede aarde.

    Gisteren stond Nadja voor de bar en was rond kwart voor vijf binnen. Betreffende ysbeer was er al om een uur. Ik zag Nadja in de deuropening kijken, wie zit daar nu weer?
    Een kwartier later was haar ex vriend, de uitsmijter er al en kon hij vertrekken over een akkefietje van twee jaar geleden. Verder was Beathe niet aanwezig op dat moment.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  22. Onderstaande 4 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 8 september 2012),Bluebear ( 8 september 2012),egon, Dr. Rammler ( 8 september 2012),Willi69 ( 9 september 2012)

  23. #65
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Bedankt voor je uitleg Ricardo, maar het is duidelijk dat dit niet een prettige gang van zaken is. Als het akkefietje van 2! jaar geleden zo erg was, zou de betreffende beer al die tijd geweigerd zijn geworden. Nu is het dus gewoon een wraak actie van Nadja. Niet netjes van Nadja, dom van de uitsmijter en schadelijk voor Beathe en Villa Vertigo.

    Dus Nadja is een naam om niet te vergeten....

  24. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 8 september 2012)

  25. #66
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Nou hij is wel denk ik een jaar geweigerd, maar de laatste tijd, daar toch weer met enige regelmaat geweest zonder problemen. Nadja was toen echter niet aanwezig, bij mijn weten.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  26. Onderstaande leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 8 september 2012)

  27. #67
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Zitat Jansen : "Belachelijk dat dit zo maar kan om een bekende gast die erg vaak daar en in PHG is zomaar buiten te laten zetten.

    Zeer slecht beleid van Beathe die dit zo maar toe laat en dit echt klanten gaat kosten." Zitatende

    ich war schon seit 2009 nicht mehr dort. Wieder ein Grund mehr da nicht hinzugehen. Das ist ja unglaublich, das dort ohne Wissen des Betreibers Leute, sprich Gäste, rausgeworfen werden !!!

    Man sollte doch überlegen diesen Scheissladen endlich mal zu boykottieren !!! Unglaubliche Zustände. Was bilden sich diese Betreiber denn ein ??
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 september 2012 om 13:34
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  28. #68
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Denk dat we niet al te voorbarig conclusies moeten trekken wanneer een klant verzocht wordt een club te verlaten.

    Feit is dat er iets is voorgevallen tussen en klant en een dame waarvan we de details niet weten. Inmiddels was de klant wel weer welkom in VV maar was voor de dame in kwestie die er ook weer was dit toch een reden (ook hier weten we niet wat voorgevallen is) de uitsmijter te verzoeken de klant naar buiten te begeleiden. Het gaat denk ik te ver dit VV aan te rekenen in die zin dat we niet weten wat de reden is dat de klant verwijderd is.

    Klanten worden elke week wel in clubs verzocht de club te verlaten en daar is vaak een reden voor. In dit geval was het misschien anders gelopen was Beathe er wel bij geweest maar ook dat blijft gissen, simpel omdat we niet weten wat vrijdag exact is voorgevallen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  29. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (10 september 2012),satanic surfer ( 9 september 2012)

  30. #69
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    @ Big30
    wenn ich vor Ort gewesen wäre, dann wüssten wir das, da kannst du mal von ausgehen..........
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  31. #70
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    @ Big30
    wenn ich vor Ort gewesen wäre, dann wüssten wir das, da kannst du mal von ausgehen..........
    Kann sein Egon, aber wie Ich schon sagte, die Umstände sind nicht klar und dann muss man auch nicht zu früh urteilen. Keiner weiss was da genau geschehen ist. Gut möglich das wenn Beathe dabei gewesen wäre es nicht so ausgegangen war.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  32. #71
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard Emily - der neue Stern in der Villa

    Sie ist blond. Sie ist süss. Und sie ist so leidenschaftlich, wie man es nur ganz, ganz selten im Pay-Sex findet: Die kleine Emily, die jetzt den Weg in die Villa Vertigo gefunden hat.

    Eigentlich war der Tag am Donnerstag für mich schon so gut wie beendet: Am frühen Abend gab es eine gute Runde mit der Rumänin Sonja (nicht die von früher bekannte Sonja, die ihre Karriere beendet hat, sondern eine namensgleiche Nachfolgerin), danach eine Massage von Alexander. Es galt nur noch, den Abend zu beschließen, weil FK Robin auf der Massagebank lag und wir gemeinsam den Laden verlassen wollten. Also hab ich die Zeit in der Sauna überbrückt und mich nach der Dusche zum Abkühlen nach draußen gesetzt. Und als ich da so saß, kam dieses wunderbare blonde Geschöpf zu mir nach draußen.

    Sie stellte sich als Emily (Mitte 20 und Deutsch) vor und fragte fast ein bisschen schüchtern, ob sie sich zu mir setzen dürfte. Sie wäre erst seit ein paar Tagen in der Villa, es wäre ihr erster Klub, Erfahrungen im Pay-Sex hätte sie bisher nur als Escort-Girl gemacht. Ein bisschen natürlich-naiv wirkte sie, erzählte von den Anlaufschwierigkeiten, die sie im Klub noch hätte. Wir saßen uns gegenüber - sie zog sich meinen Bademantel gegen die kühle Luft an. 20 Minuten später wurde mir etwas kühler, ich wollte reingehen, aber Emily sagte: Lass uns draußen bleiben - ich wärme dich. Sie rückte zu mir und kuschelte sich eng an mich. Pay-Sex geht irgendwie anders.

    Irgendwann später zog es uns dann doch nach drinnen, wir wechselten aufs Sofa im Wellnessbereich, Emily erzählte mir ihr halbes Leben, ich kraulte ihren Rücken. Mit keiner Silbe sprachen wir über ein eventuelles Zimmer, aber natürlich war der Gedanke da. Bei mir, und auch bei Emily. Als Emily Getränke holen ging, kam sie mit einem Schlüssel zurück. Ich foppte sie und sagte: "Für wen hast du den denn mitgebracht?" Und Emily antwortete nur: "Wenn du nicht willst, bring ich den Schlüssel wieder zurück."

    Doch natürlich wollte ich.

    Emily hatte ein schönes Zimmer oben im Dachgeschoss ausgesucht, wir rauchten am Fenster noch eine Zigarette - Emily hatte ihr weißes Kleidchen noch an. Ein komischer Kontrast zu nebenan, wo auf dem Balkon wild gerammelt wurde. Ich zog Emily dann auch ihr weißes Kleidchen vom Körper, und es begann eine halbe Stunde, die ich in dieser Form lange nicht mehr erlebt habe. Wilde Leidenschaft gepaart mit der unschuldig wirkenden Natürlichkeit dieser süssen, kleinen Emily.

    Ich weiß nicht, ob Emily immer so ist - eigentlich kann sie nicht immer so sein, weil sie sich dann im Pay-Sex viel zu schnell verbrauchen würde. Vermutlich war es nur der Situation geschuldet: Der Abend war spät, Emily war vom Tag, der für sie bis dahin etwas unbefriedigend verlaufen war, ein wenig gefrustet, wir wollten eigentlich nur quatschen, und der Sex hat sich so ergeben. Aber wenn man es dann erlebt, dann weiß man, wofür man nach so vielen Jahren immer noch so gerne in Klubs geht.

    Manni1a :winkewinke:

  33. Onderstaande 4 leden hebben Manni1A bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 9 september 2012),Carlitos ( 9 september 2012),satanic surfer ( 9 september 2012),Willi69 ( 9 september 2012)

  34. #72
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Manni1A machts du auch ein Passport von Emily?

  35. #73
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Cool Homoclub?

    Je verwacht op zo'n "gratis" terugkomdag een drukte van jewelste. Veel beren, maar zeker zoveel dames. Nu waren er redelijk wat beren, maar de dames lieten het een beetje afweten, mijns inzien. Maar de verklaring daarvoor is duidelijk. Er wordt niet geneukt!

    Na mijn binnenkomst zag ik Knabbel en marcnl aan het zwembad liggen bruinen. The Joker lag in de schaduw in gezelschap van de beruchte Ricardo Banana en de "breker van Noord-Limburg" . Later kwam hun stapmaat "gatenvuller", die weer zijn eigen Harem van Poolse dames met zich mee bracht.
    Nadat ik eerst alles van en afstand bekeek, voegde ik me toch toe aan het clubje in de schaduw. Of ik daar spijt van heb, absoluut niet! Heeft het invloed op mijn reputatie, zeker weten van wel. Je hoort ineens bij het luidruchtige clubje van Nederlandstalige niet neukerds, alle andere allochtone beren behandelen je als uitschot. Maar gezien de sterke verhalen, drank en de lol die we hadden zal het me allemaal worst zijn.

    Ik heb gekregen waarvoor ik kwam, de mooie aanblik van de wonderschone Ana/Melly die gehuld was in een leren corset was de bonus. Ik ongepopt er van door, maar de "breker van Noord-Limburg" redde de eer van het "homo clubje" door met de mooiste Poolse uit de Harem van "gatenvuller" naar de kamer te gaan. Er was nog enige discussie over zijn neuktijd, maar zijn goede excuus was dat die de hele middag met een Poolse schone op schoot zat.

    Heren bedankt voor het tijdverdrijf, Villa Vertigo is een echte relaxclub. Het breekt mijn record van minste kamertijd ooit.

  36. Onderstaande 4 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (10 september 2012),egon, Dr. Rammler (30 oktober 2012),Ricardo Banana (10 september 2012),Willi69 (10 september 2012)

  37. #74
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    De zondagmiddag in de Villa zorg ik meestal voor een strategisch neukplan om te voorkomen dat mijn hormoonlevels te hoog oplopen. Er is meestal een chronisch gebrek aan vrouwen en een overschot aan bruinbakkende inactieve ijsberen. De weinige aantrekkelijke dames hebben veelal een ijsbeer uitgekozen die ze af en toe vn een nieuw laagje sun protectie voorziet. De dag gaat traag voorbij, om enige snelheid te bereiken helpt bier en de grappen van de beruchte Ricardo B. Ook om matige grappen lach je dan toch mee omdat Ricardo B zelf zo hard lacht .

    Mijn strategische plan bestaat er uit rond 15 uur uiterlijk een dame aam de haak te slaaj en naar de kamer te sleuren. Meestal een uur kaar bij tegenvallende prestatie een half uur. Na de kamergang kan ik de aanblik van de homopool rond het zwembad weer even aan. Meestal stroomt de tent rond 17 uur helemaal vol en kan je tussen de ijsberen, tegenwoordig veelal in campingkleding (veelkleurige short en getattooeerd bovenlichaam met sixpack), nog maar weinig dames vinden. Vervolgens zorg ik er voor rond het avondeten, altijd strikt om 18 uur, een nieuwe dame ge-enterd te hebben. Samen eten en daarna de kamer op. Maar vanwege het damestekort zit ik vaak weer alleen of met Ricardo B en consorten te eten. Ik maak dan dat ik na het eten wegkom, de opspelende hormonen en de aanblik van vele tientallen ijsberen die zoeken naar vrouwelijk schoon van hun gading dat er nauwelijks is valt me dan te zwaar. Als de hormoonlevels te hoog zijn opgelopen rij ik nog wel eens naar de Vulkanstrasse voor een vluggertje. Waarschijnlijk zal ik komende zondag dit ritueel weer eens herhalen ;(....

    Sent from my iPad using Tapatalk

  38. Onderstaande 2 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Ricardo Banana (10 september 2012),Willi69 (10 september 2012)

  39. #75
    Geregistreerd
    23 juli 2011
    Last Online
    22 juli 2014 @ 22:40
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Gisteravond na het eten toch maar even weg gelopen van deze gezellige gay-club om op zoek te gaan naar iets lekkers.
    Ja,en toen kwam ik Melly weer tegen waar ik eerder deze week mee gekamert heb.
    Die sessie verliep niet helemaal naar wens en dat zat mij toch een beetje dwars.
    Omdat ze zo verschrikkelijk mooi is,wilde ik het gewoon nog een keer proberen.
    Ik dacht bij mezelf,al doe je helemaal niets met haar en geniet alleen al van die schoonheid,dat is het geld al waard.

    We moesten naar buiten in de tent,omdat er wachttijd op de sleutel was voor de kamers binnen.
    In de tent aangekomen heb ik meer van haar lichaam genoten dan van de sex,het is gewoon wat sex betreft voor mij geen toppertje.
    Wat ze doet is voldoende,ze doet niet aan AV,FT en vingeren mag ook niet.

    Ik heb absoluut geen spijt van deze kamergang,maar de volgende keer toch weer even wat anders.
    Een uurtje met Melly kost 100 euro.

  40. Onderstaande 2 leden hebben marcnl bedankt voor deze bijdrage:

    Costana (10 september 2012),Knabbel (10 september 2012)

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Living Room 468*60   Diamond 468*60