Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 56 van 56
  1. #51
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet zo van de party's ben, maar omdat het op een door de weekse dag gehouden werd, en ik enkel deze dag tijd had toch maar langs gegaan.
    Al om 14:00 waren er zeer veel dames aanwezig, waaronder een hoop leuke koppies.
    Rond 18:00 steeg dat aantal nog verder, maar kwam er natuurlijk ook een invasie van rode badjassen aan.
    Toch bleef de verhouding M/V de hele dag goed en was het niet overdreven druk.
    Nadeel was wel dat in de avond veel meiden meer zin hadden om te dansen en feesten dan om te kameren, maar gelukkig was ik in de middag al weggeweest met Ilona.
    Behalve een extra uitgebreid kerstmenu en popcornmachine was er natuurlijk een DJ aanwezig.
    Later op de avond werd er ook nog een tombola gehouden waarbij niet alleen vrijkaartjes werden verloot, maar complete kofiezet apparaten, spelcomputers, Ipods etc.
    Al met al was het toch een leuke dag en zal ik zondag nog terug gaan om hopelijk wat meer te kameren.
    Liep voldoende moois uit de Russische hoek rond.
    Wachttijden waren acceptabel, al had ik af en toe het idee dat sommige dames sneller aan een sleutel wisten te geraken dan anderen.

  2. Onderstaande 3 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (16 december 2011),bosbeer (17 december 2011),satanic surfer (17 december 2011)

  3. #52
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:26
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Zaterdag weer eens in VV neergestreken na zo'n 2 weken afwezigheid. Vrijdag blijft toch meer mijn VV dag. Line-up vond ik itt vorige keer wat tegenvallen, maar er liep toch voldoende rond, zoals Bella en nog een paar highlights. T wordt rustiger tegen de kerst aan. Moet zeggen dat ik vaak de eerste 2 decemberweken erg goed vind om clubs te bezoeken want veel dames willen de noodzakelijke (kerst)euro's binnenslepen. Uiteindelijk 3 sessies gedaan met Bella, Sky en nog een Roemeense 27jr die eruitziet als 21jr en een topservice bood incl passioneel TZ, pijpen zeer goed met langdurig aankijken en teasen, beloont met 2 FT's binnen t uur. Echt vol is t niet geworden tot 23u, wachttijden vielen mee, max 30min. Wat wel kut was dat ik om 18u ging kameren voor en klein uurtje en bij benedenkomst alleen nog maar wat rijst en aardappels aantrof. Had honger en dan is zo'n buffetstyle toch minder want op=op!
    FT-beer!

  4. #53
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Villa Vertigo Donderdag 16-12 en Zondag 19-12


    -donderdag op de kerstparty aangekomen om 19.00
    -eten had ik thuis al gedaan, wat ik van anderen hoorden was het goed verzorgd en was er voldoende keus
    -de line up was naar mijn mening uitstekend, zeker 20 nieuwe gezichten t.o.v. 2-3 maanden terug
    -2 Roemeense die ik al jaren ken en ook in NL wonen, hadden een nieuwe vriendin bij die volgens mij net uit een sprookje kwam, helaas ben ik niet verder gekomen dan haar telefoonnummer omdat ik zo stom was haar aan mijn vriend voor te stellen
    -DJ Alex draaide goede muziek en een aantal dames waren zoals wel vaker in het weekend/party meer aan het dansen dan aan het werken. Veelal geven ze als reden dat ze ook jong zijn en ook zo af en toe eens willen feesten. Groot gelijk!
    -Geheel tegen mijn gewoonte lag ik al om 20.00 op de kamer met een blonde Roemeense met de lekkerste billen uit heel de VV, zo straks zitten ze tegen elkaar aan, haar naam is me even ontschoten.
    -Het was gezellig druk, maar niet zo stampvol als op een gebruikelijke vrijdag of zaterdag
    -Veel stamgasten aanwezig, eigelijk zie je daar heel vaak dezelfde gezichten
    -In tegenstelling tot de geplande eindtijd werd om 02.00 de stekker er uit getrokken en was het tijd om te vertekken
    -Naar huis? Nee, naar het hotel van onze vriend Michael die voorheen achter de bar heeft gewerkt en nu een hotel runt in Viersen op enkele minuten van de VV... Hier nog een afterparty gehad die een beetje uit de hand is gelopen maar wat ik voor geen goud had willen missen


    Zondag 19-12

    -Na een mislukt bezoek aan LR viel ik om 20.00 binnen in VV alwaar het redelijk gevuld was
    -Veel dames waren aan het uitblussen van 3 dagen party en dat was ook te zien aan de banken en zetels die veelal gevuld waren met tieten en kutjes
    -Nadat ik verantwoording had moeten afleggen waarom ik op een zondag kwam ben ik in het rustige gedeelte gaan zitten met een dame die geinteresseerd was in mijn bezoek aan Romania. Na ongeveer een half uur ging ze weer aan het werk en ging ik op zoek naar een neukobject
    -Ik wilde een dame die ik nog niet had gehad eerder, uiteraard moest ze wel Roemeens zijn, dat bleek nog niet mee te vallen
    -Uiteindelijk gekamerd met een dame waar ik al een tijdje op zat te azen, elke week oogcontact maar ze zag er zo arrogant uit en ze keek me zo arrogant aan dat ik het niet in mijn hoofd haalde om haar uberhaupt aan te spreken
    -Ik vroeg stoer of ze tijd had en ze antwoordde in een adem met "For what?" De toon was dus al gezet en ik had al spijt maarja wie niet waagt, wie niet wint,
    -Uiteindelijk van 22.00 tot 01.00 op de kamer gebleven en wat er daar gebeurd is kan ik nu nog niet bevatten. Alleen al haar oogverblindende schoonheid en haar heerlijke lichaam zou voldoende zijn, maar het leuke was dat het een heel lief meisje is, zelfs ietwat verlegen, gelukkig/helaas is ze gewoon hier met de feestdagen
    -Om 01.00 met een voldaan gevoel naar huis, het was weer een goed weekend!


    IJSBEER11
    I´m an educated fool with money on my mind

  5. Onderstaande 6 leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 december 2011),bad pritt (20 december 2011),Bosco (20 december 2011),Megaboob (20 december 2011),Picasso 1 (20 december 2011),satanic surfer (20 december 2011)

  6. #54
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Wachttijden waren acceptabel, al had ik af en toe het idee dat sommige dames sneller aan een sleutel wisten te geraken dan anderen.
    Als alle kamers bezet zijn dienen de dames hun naam op een lijst te schrijven, echter zijn er 2 lijsten, een voor de kamers met douche (1t/m9) en een lijst voor de overige kamers in het niet rokers gedeelte en buiten zonder douche.
    Vanzelfsprekend zijn de wachttijden voor een kamer met douche vaak langer dan de wachttijd voor een "gewone" kamer.
    Laatst gewijzigd door ijsbeer11; 20 december 2011 om 09:59 Reden: Toevoeging
    I´m an educated fool with money on my mind

  7. #55
    Geregistreerd
    27 september 2009
    Last Online
    Gisteren @ 18:39
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    73
    Discussies
    9
    Thanks
    16
    Thanked
    93 in 24 posts

    Standaard

    Vorige week donderdag was ik ook op het kerstfeest van VV. De bezetting was voor ons ijsberen prima, met 50-70 dames was de verhouding m-v net boven 1:1, zeker aan het begin van de avond. De kerstsfeer was te zien aan de outfits van de dames en aan de tombola (toch mooi 25 euro gekregen). Het eten viel wat tegen, en ik weet ook niet wat popcorn met kerst te maken heeft... Maar goed, daar kwam ik niet voor. Uiteindelijk met 3 dames de kamer gedeeld. Eerst Trinity een mooie lange blonde dame (zie ook de site van VV) daarna Nicoletta (ro) een kleine lolita (45 kg).
    De verassing van de dag was echter Julia (ro) die me te grazen nam terwijl ik eigenlijk nog aan het uitblazen was van de voorgaande kamergang. Verschrikkelijk geil!

  8. #56
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard KERST EDITIE COUNTDOWN PAPERS

    De Kerst editie van THE COUNTDOWN PAPERS is uitgekomen, met daarin:

    Ace2 en Picasso1 blijken slachtoffer te zijn.

    Heeft het slotoffensief van Picasso1 zin gehad?

    Wie wordt de winnaar?

    Cupido presteert boven verwachting.

    Liquidatiepogingen, nekschoten en hakbijlen.

    Jansen gaat toch een eervolle klassering krijgen.

    TimJava kansloos?

    Hoe presteren Ketserr, Brad Pitt, Vrije Jongen en Satanic Surfer?, als je bedenkt dat tot nu toe elk jaar ene nieuweling THE FINAL COUNTDOWN wint.

    Badslippers komt met onthullingen

    Onderzoek naar dominantie van GT in De beste recensie van de maand.

    Lees meer: https://www.ijsberenforum.com/forum/...485#post246485

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

Freude 468*60