Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 159
  1. #26
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard Weerzien met YY.

    Afgelopen zaterdag sinds zeer lange tijd YY weer eens met een bezoekje vereerd. Voor het laatst geleden dat ik daar was kan ik mij niet eens meer herinneren, maar dat was al voor de verbouwing van de wellnes. Alles was dus splinternieuw voor me, zo nieuw ook dat ik zelfs dat afslagje miste bij het wokrestaurant door mijn selectief geheugen.

    Aangekomen op de grote parkeerplaats konden we het koekblik van mijn maat Suri makkelijk kwijt. We lopen het mooie pand binnen terwijl we door de beveiliging nors worden aangekeken. Ik gaf mijn vrijkaartje ( gekregen van YBF, nogmaals bedankt ) aan de theke, ze kijkt me aan en zonder wat te vragen of uit te leggen geeft zij mij een blauw polsbandje om en een grijs/bruine badjas. Ik moest het dus zelf uitzoeken. Na me omgekleed te hebben tot ijsbeer vonden we de bar, bestelden we een biertje en gingen we op het terras zitten.

    Op het terras gat me Phone af en ik neem hem op, een Roemeense snol aan de lijn waarom ik niet naar Happy kom. "Omdat ik nu in YY zit natuurlijk" heb ik maar geantwoord. Het gesprekje duurde maar 5 minuutjes, maar binnen 2 minuten stond er al een grote neger naast me die vroeg of ik voortaan mijn Phone alleen in de lockerruimte wil gebruiken. Ja wist ik veel.... niemand verteld mij wat!!!

    Na even zo gezeten te hebben met de nodige biertjes met Suri, was een leuke verrassing dat mijn Spaanse vrienden ijsberen Raul7 en Picasso1 ineens het terras opstapten. Het was leuk en gezellig om met hun weer eens ouwe hoeren uit de sloot te halen. Na een paar uurtjes kregen Suri en ik een rondleiding van Pica en gingen we daarna met z'n vieren wat eten in het mooie restaurant. Kan daar kort over zijn... het eten is goed te doen.

    Na de freet was het de hoogste tijd om de druk van de ketel te halen, ik had al eerder 5 pino's gespot van de totaal 35/40 dames. Bij normale bezetting waar nu geen sprake van was, verzekerde Picasso dat YY de club bij uitstek is voor mij, met al die slanke zwartharige Roemeentjes. Maar ja ik houd wel meer van een goede service!.

    Als eerste sprak ik met Lori Mooie jonge, langzwart harige Roemse... leuke meid ook met humor, maar niet TZ... wel gewoon zoenen. Ze merkte mijn getwijfel op en ging er van door. Ik ging naast de sip kijkende Raul zitten op de bank, er zat niks voor hem tussen de line-up. Ik wees hem een bloedmooi Roemeentje aan, en zei tegen hem dat ik die wel wat vond. Raul vond haar vriendin wel wat, want die was ietsje ronder. Die vond ik ook wel wat hebben, want ze was was 1 van de 5 pino's voor mij. Dus ik wenk die 2 Roemeentjes naar ons toe, en wat doet Raul> Die maakt snel de pleiterik!! Dus ik praten met die 2 mooie meiden, de mooie Rosalinda was wat ouder en deed wel TZ zei ze. Maar de bloed en bloedmooie Ramona vertelde me dat ze alleen gewoon zoenen doet. "KUTZOOi" dacht ik.... en ging ik maar in op hun voorstel voor een trio. Kon geen keus maken en het was jaren geleden dat ik dat weer eens gedaan had. Achteraf zeker geen spijt van gehad, maar die bloedmooie Ramona pak ik nog wel eens alleen.

    Paar uurtjes later met een hoop ongein met Picasso1 en Suri ( Raul7 niet meer gezien ) stapte ineens Lori weer op me af. Beetje dollen met haar en lachen. Ze is super aantrekkelijk met haar humor en looks voor me.... dus toch maar met haar een kamer in gedoken. Ook achteraf zeker geen spijt van gehad. Op het niet TZ na is het een super meid!!

    Voor de rest heb ik een aantal ex-GT-LR-Magnum meiden gezien en gesproken die het allemaal naar hun zin hadden in YY. Blijf het wel vreemd vinden dat wachten boven op een bankje met een volg-nummer voor de sleutel, net alsof je bij de apotheek zit. Ik vind het een mooie club geworden ondanks dat het een beetje hotelachtig aanvoelt.

    Opzeker dat ik terug gaat met de complete line-up!!!

  2. Onderstaande 14 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 april 2014),Big30 (22 april 2014),Bluebear (22 april 2014),Boy69 (22 april 2014),de duisburg spesjalist (23 april 2014),gignnl (22 april 2014),Megaboob (22 april 2014),Picasso 1 (22 april 2014),Pietjepik (30 april 2014),RAUL7 (22 april 2014),Snor (23 april 2014),sofaking (22 april 2014),Wijze grijze (22 april 2014),Willi69 (22 april 2014)

  3. #27
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    verslag...vrijdags, lekker warm, inde zon gezeten, net voor 3 nog goeie koffie n spiegeleieren...wat voor dames...weer heel veel onbekende dames...maar ik begin de dames te leren kennen die er al een tijd zijn en ja daar zoek ik de dames waar ik een klik heb en ik gewoon geil uit mijn dak mee kan gaan...jane en beate, editha en ander poolse dames die ik op donderdag heb gezien waren er niet... waren er niet, maar wie vielen me behalve de dames waarmee ik gekamerd heb..Het valt op dat de zwartharige marina, poolse maya en de litouwse sasja dames zijn die het druk hebben en waarbij ik nog eens nader mee kennis ga maken....Hellen de turkse en michelle de dame uit een frans caribisch eiland die me op de bek pakte in de kino heb ik wat minder mee, ik vroge vriendelijk om er maar mee op te houden toen ze aan me lul zat te trekken, ...lolly is een mooie roemeense dame, ook angelica is me opgevallen.en ook de veel bezette Jeanine.ook de nederlandse nadja, keek me een aantal keren geil aan, ik vind haar niet super aantrekkelijk maar als ik vele heren mag geloven is het een super wipster.silvie schudde me aan eth einde van de middag de hand, ze vetrok , een nederlandse blonde dame die volgens mij de tot dan toe alleen amr odpe kamer was geweest...tja enige vrouwen in ying yang zul je wel zelden zien, daar komen hele hordes kerels op af...hopelijk zal dat niet gaan gebeuren met simona.

    .tiffany leerde ik kennen toen ze me vertelde hoe beschamend heren kunnen zijn en haar proberen te chanteren met dat witte spul..ze vroeg wel op het einde van het gesprek om de mijn drankenkaart, want de hare was leeg...en ze wilde nog een whisky...hmmm enig fronzen van mijn wenkbrauwen en een vanzelfsprekend nee...volgde op haar vraag.. suzy een hongaarse met hele mooie tieten en een dikke mals kont is geloof ik wel een dame om eens mee te rollebollen...nou de volgende keer doe ik verslag van nog meer schoonheid dat mijn aandacht heeft maar waar ik nu niet aan ben toegekomen.


    nou even een maandje wachten nu..dan blijft het wippen met deze dames leuk...

  4. Onderstaande 4 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 april 2014),Bosco (26 april 2014),buttlover (26 april 2014),sofaking (26 april 2014)

  5. #28
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    In een periode lang geleden was de Heinsbergerweg mijn wekelijkse reisdoel.In deze toen nieuwe club voelde ik mij prima thuis,niet zo druk als in GT maar met eenzelfde niveau.
    Ik maakte er kennis met mijn dritt frau,de inmiddels gepensioneerde Suzy uit Hongarije,ik werd er super gepijpt door duitse Claudia de Rheinische blasekonigin welke helaas verdwenenen is en had er spetterende sessies met Denise een vurige roodharige Poolse....
    Door allerlei omstandigheden kwam de klad in mijn bezoeken,zeker nadat ik een keer ongepoppt YY had verlaten.Mijn bezoekjes beperkten zich tot heel af en toe een dinsdag als ik toch in Roermond moest zijn pikte ik een middagje mee.
    Nadat ik op zaterdag een stevig borreltje had gedronken op de gezondheid van onze koning was het al laat in de zondagmiddag voor ik wegkon.
    LR was ik al geweest en in GT had ik eens een keer geen zin dus na lange tijd weer eens koers gezet naar YY.
    De parkeerplaats stond al goed vol waarna ik de totaal verbouwde hal betrad.De kortingsbonnen welke bij mijn lokale shoarmaboer lagen bleken helaas daluren kaarten zodat ik t volle pond moest aftikken.
    De kleedkamer was onveranderd en na mijn transformatie snel de rest van de renovatie gade geslagen.De bar is totaal veranderd en in mijn opinie zeer ongezellig.Pluspunt is de charmante barvrouw,denk als zijvoor de bar zou gaan werken er filevorming zal ontstaan,wat een schatje.
    Het damesaanbod was fors hetgeen ook gezegd mocht worden van de lichaamsbouw van velen.Het aandeel milf en k...knaller is hier groot.
    Na een drankje het totaal vernieuwde restaurant betreden en moet zeggen dit is top.Ruim van opzet en het aanbod was super.Heb 3x gegeten en telkens andere warme gerechten gezien naast een salade bar en ook royaal verkrijgbare desserts.
    Terug naar de hardware,had al snel enkele LR dames gespot welke recent de overstap hadden gemaakt,een van hen was Karla.Met haar had ik al vaker gekamerd dus ook nu was de sleutelvraag simpel te beantwoorden.Karla bied een prima service en tegen de reguliere LR tarieven,met haar een prima uurtje beleefd.
    In de bar kwam al snel een leuk blondje kennis maken,dame bleek Spaanse!! Denise(dus niet die uit LR/GT).Dame had guitige oogjes en bleek een echt lachebekje,ze had hiervoor 7 maanden in VV gewerkt en wilde het nu eens hier proberen.Op de kamer bleek er toch wat Roemeens bloed in haar te zitten,dat had ik nou nooit gedacht.Sessie met haar was ook prima,geen haast en veel gelachen.
    Wat minder lachen bleek de afrekening,dame hanteerde de VV prijzen die dus wat hoger zijn en in YY is dat dus ook toegestaan.
    Inmiddels bleek dat het aandeel mediteraan rond de 90% schommelde,het zal wel tussen de oren zitten maar voor mij was het nu tijd naar huis te gaan.
    Was het slecht?Nee absoluut niet,2x goed gekamerd en uitstekend gedineerd maar als ik terug ga is het op een doordeweekse dag in de middag.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  6. Onderstaande 17 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 april 2014),Again and Again (28 april 2014),bergm550 (27 april 2014),biged (28 april 2014),Bluebear (27 april 2014),Bosco (28 april 2014),Boy69 (28 april 2014),goldstar (29 april 2014),Jack42 (27 april 2014),Megaboob (27 april 2014),molaar (27 april 2014),phoenix (27 april 2014),rob45 (27 april 2014),SFL (27 april 2014),sofaking (28 april 2014),Wijze grijze (27 april 2014),Willi69 (27 april 2014)

  7. #29
    Geregistreerd
    26 juni 2013
    Last Online
    28 april 2014 @ 22:28
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoi.

    Ben van plan om maandag 12 mei naar YY te gaan. Maar is er uberhaupt wat te doen op maandag. Heeft weinig zin als er alleen maar 5 dames aanwezig zijn of zo. Groeten

  8. #30
    Geregistreerd
    28 april 2014
    Last Online
    1 mei 2014 @ 07:15
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 1 Post

    Standaard Erstbesuch Yin Yang

    Hallo Ijsberen,

    zum Einstand in diesem Forum möchte ich meine Meinung zum Yin Yang kund tun.

    Vorab gesagt ist das YY momentan mein Lieblingsclub, und das schon nach zwei Besuchen!

    Das Wellnessangebot ist erstklassig, das Restaurant ist gut, Getränkeauswahl OK, und die Auswahl an Damen war an beiden Tagen top!



    Soviel der guten Worte. Die Kritik, die jetzt folgt, sollte vom Club zum Anlass genommen werden, sich zu verbessern.


    PUNKT 1

    Duschen. Die Duschecke, an der Shampoo erlaubt ist, liegt viel zu offen! Man wirklich keine Lust praktisch auf dem Gang nackt zu duschen, während der ganze Laden an einem vorbei geht. Dass an den Hauptduschen kein Shampoo erlaubt ist, finden viele Besucher lächerlich. Ich verstehe die Problematik um den rutschigen Boden, aber dagegen gibt es SINNVOLLE Lösungen, und auch ohne Shampoo ist der Boden bereits zu rutschig.

    Warum nicht mal die Fliesen ordentlich bearbeiten, z.B. hiermit: grip-antirutsch.com/en/

    Oder ganz billig hiermit: barrierefrei.de/klebeband-boden-gegen-ausrutschen.html

    Dann kann auch ohne Gefahr Shampoo benutzt werden!


    PUNKT 2

    Handtücher. Ich verstehe, dass man keine sauberen Handtücher verschwenden will, aber mir jedesmal am Empfang ein einziges abzuholen, finde ich äußerst dämlich. Warum keine andere Ausgabestelle wie z.B. am Kosmetik-Salon?

    PUNKT 3

    Musik. Die Musik ist teilweise sehr gut (Abends mit DJ), teilweise eine Katastrophe. 90er Jahre Trash Hits und Balkan Pop hat in einem solchen Club nichts verloren. Besser der Club besorgt sich einen Spotify-Account und spielt Lounge-Musik, Chill-Sound, gerne auch Jazz bis wenigstens 18 Uhr. Sich um 15 Uhr mit Kirmesmusik vollzudröhnen ist lächerlich. Und die Musik auf den Zimmern ist genauso ein schlechter Witz. Teilweise wurde so skurriles Zeug gespielt, dass ich abgelenkt wurde, ja schon lachen musste…

    PUNKT 4

    Unhygienische Eisbären. Es muss verpflichtend sein, dass alle Wellness-Orte nackt, ohne Unterhose, betreten werden, und dass wenn man schweißgebadet aus der Sauna kommt, sich KOMPLETT abduscht, wenigstens 60 Sekunden, inkl. Haare und Intimbereich, bevor man in den Pool geht…





    Ansonsten will ich mich wirklich nicht beschweren. Das Gesamtkonzept ist toll und ich werde den Club wohl sehr regelmäßig besuchen.

  9. Onderstaande 9 leden hebben Bananensaft bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (28 april 2014),biged (28 april 2014),Boy69 (28 april 2014),Eddy_V (28 april 2014),Megaboob (28 april 2014),sofaking (28 april 2014),trophy (29 april 2014),Wijze grijze (28 april 2014),Willi69 (28 april 2014)

  10. #31
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Een voordeel van die "publieke" douche is dat de dames kunnen vaststellen welke beren regelmatig gaan douchen en welke niet. En ik denk wel dat dat een voordeel kan brengen voor de beer bij sommige dames, die properheid appreciëren. (Toch al minstens één keer een opmerking gehad van Duitse Sabine dat ze me had zien douchen en dat ze properheid belangrijk vond...)
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  11. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    biged (28 april 2014),terminator (28 april 2014)

  12. #32
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballsofsteel Bekijk bericht
    Hoi.

    Ben van plan om maandag 12 mei naar YY te gaan. Maar is er uberhaupt wat te doen op maandag. Heeft weinig zin als er alleen maar 5 dames aanwezig zijn of zo. Groeten

    Maandag is in het algemeen de minst drukke dag, maar de meeste dames die nu op paasvakantie zijn, zullen dan wel weer terug zijn.
    Als je eerst wat wil relaxen in sauna en dan gaat lunchen kan je gerust vanaf 12 uur binnen komen.
    Als je meteen aan de rol wilt zou ik niet voor 15uur binnenkomen (maar dan betaal je wel een tientje meer).

    Ik ben regelmatig op maandag bij YY geweest en mijn ervaring is dat er tot 14uur maar weinig (5-10) dames binnen zijn en dat vanaf dat moment de club langzaam volloopt met jongedames en vanaf 17uur de vaste bezetting op volle sterkte is.
    Mogelijk is het nu vroeger op de dag al wat drukker met de nieuwe rombul invasie.
    En Garde

  13. #33
    Geregistreerd
    26 juni 2013
    Last Online
    28 april 2014 @ 22:28
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Top.

    Bedankt voor de info

  14. #34
    Geregistreerd
    24 januari 2013
    Last Online
    12 juni 2023 @ 17:58
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    21 in 13 posts

    Standaard

    Can someone please describe how the 16 euro entry works? On the site it says "RELAX RUIMTES / EROTIEK - Use of the rooms." Does this mean I can session with girls and walk around the club except the wellness area and do not get to eat or drink? If so, this will work well since I have a couple of nights where I only have 2-3 hours to spend in YY.

  15. #35
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Banana Boi Bekijk bericht
    Can someone please describe how the 16 euro entry works? On the site it says "RELAX RUIMTES / EROTIEK - Use of the rooms." Does this mean I can session with girls and walk around the club except the wellness area and do not get to eat or drink? If so, this will work well since I have a couple of nights where I only have 2-3 hours to spend in YY.


    Well, it means that you have to wait at the entrance for girls who walk by.
    It's not allowed to walk through the club and you won't be able to change clothes in the dressing room.

    In general it doesn't work unless you have made an appointment with one of the girls in advance (so you have to know this girl and be able to App or SMS her)
    It's more a way to prove the legal status of the club.
    En Garde

  16. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Banana Boi (29 april 2014)

  17. #36
    Geregistreerd
    24 januari 2013
    Last Online
    12 juni 2023 @ 17:58
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    21 in 13 posts

    Standaard

    Thank you, Eddy. It may work for me because I know exactly which girl I want to see there.

  18. #37
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Banana Boi Bekijk bericht
    Thank you, Eddy. It may work for me because I know exactly which girl I want to see there.
    Please let us know how YY will react and whether indeed this is an option that works fine in practice. This seems indeed to be the option where only "a room" is possible, so no wellness and/or restaurant or even making a walk.
    But you could also argue that spending 16E would also imply walking around (but no wellness and food/drinks) and picking up a girl.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #38
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Op 22/04 had ik YY voor het eerst in 2 jaar nog eens bezocht. Dat bezoek is echter op een ontgoocheling uitgedraaid. Ik wou deze (voor mij nabijgelegen) club, waar ik tot voor 2 jaar regelmatig leuke dagen heb beleefd, na 1 tegenvallend bezoek echter niet zomaar opgeven, dus eergisteren stond ik om 12u samen met een kameraad terug op de parking van YY.

    Braafjes 50€ betaald, kamerjas en handdoek ontvangen, ons gedoucht en omgekleed en richting restaurant getrokken. Daar hebben we beiden een lekker ontbijt gegeten (ik 2 broodjes met charcuterie, spek en eieren), alvorens we ons in de bar onder de aanwezigen wilden mengen.

    We hadden het restaurant echter nog maar net verlaten (max 2 meter), of een Roemeense meid (Zhandra of zoiets) sprak ons aan. Ik vond het nog te vroeg voor een kamergang, maar mijn kameraad liet zich binnen de 5 minuten inpalmen. De kamergang zou gemiddeld worden. Afwerk sex blijkbaar.

    Ikzelf begaf me dan maar naar de toog, waar al snel 2 meiden me kwamen aanspreken. Beiden waren totaal niet mijn type, dus ik wimpelde hen af.

    De 3de meid die kwam polsen of ik geen 'lust' had, was Bulgaarse Veronika. We hadden een leuk gesprekje en ik vond Veronika wel een interessant uiterlijk hebben, dus na een tijdje liet ik haar een sleutel halen. De eigenlijke kamergang was maar gemiddeld:

    Als ik een uur nam, kreeg ik het volledige GFE pakket, als ik maar een half uur nam, zat oa tongzoenen niet in het pakket (kusjes wel). Ik laat mij niet chanteren, dus ik heb gekozen voor een half uur. Tijdens de kamergang heeft Veronika me nog zeker 10 keer gevraagd of ik echt geen uur wou blijven. Niet bepaald bevorderlijk voor de kwaliteit van de kamergang.

    We begonnen de eigenlijke kamergang met voorzichtige zoentjes, maar al snel ging Veronika over op pijpen. Dat deed ze naar mijn zin te zacht, maar Piet kwam toch recht. En toen begon het gezaag om een CIM... Ik zei dat ik daar geen zin in had, maar ze bleef aandringen (ipv verder te pijpen). Gevolg: Piet ging halfstok hangen. Ik heb haar dan maar gezegd dat ik haar wou beffen, eer al mijn lust verdwenen zou zijn met de noorderzon. Dat beffen liet Veronika gewillig toe. Ze had ook een heel mooi, fris poesje.

    Na de befbeurt stond Piet terug paraat en wou ik neuken. We zijn begonnen met missio en vervolgens overgeschakeld op hondjes. Het neuken was niet slecht, maar ook niet geweldig. Ondertussen naderden we het half uur ook en zat een orgasme er nog niet direct aan te komen. Ik heb het dan maar zonder orgasme voor bekeken gehouden.

    Herhalingsgevaar: nee. Ik vermoed dat dit een goede tot uitstekende ervaring had kunnen zijn, indien ik voor een uur geopteerd had, maar nu is het maar een heel gemiddelde kamergang geworden.

    Na mijn eerste kamergang sinds lang in YY en na het afhandelen van mijn financiële verplichtingen, nam ik een verfrissende douche en begaf ik me naar de bar, waar ik mijn kameraad aantrof.

    We bespraken onze respectievelijke kamergangen onder het drinken van een pintje en begaven ons daarna naar de welness. De welness in YY is top en we hebben dan ook uitgebreid genoten van de jacuzzi, het binnenzwembadje en de sauna. In de sauna maakten we ook kennis met Travel 56.

    Na een deugddoende afsluitende douche begaven we ons terug naar de bar. Daar heerste een gezellige drukte en liepen heel wat mooie vrouwen rond. Nog geen 10 minuten nadat we aan de bar zaten, werd mijn kameraad aangesproken door Helena, een geblondeerde Turkse van achteraan in de 20. En ja hoor: het kostte haar weer geen moeite om mijne kameraad mee op kamer te krijgen. Hij zou zich deze kamergang wel niet beklagen, want het werd een 1 uur durende rit, bekroond met 2 orgasmes.

    Ik bleef dus alleen achter de bar en al snel kwamen een paar vrouwen polsen of ik zin had om te kameren. De kamervraag kwam echter steeds veel te snel, dus ik wees de dames 1 voor 1 af.

    Plots zag ik Travel 56 aan de bar zitten en ik ben me naast hem gaan zetten. Travel 56 is blijkbaar een heel ervaren clubganger, die daarnaast een voorliefde voor gang bangs heeft. We hebben verschillende smeuïge verhalen kunnen uitwisselen.

    Net toen Travel 56 op zoek wou gaan naar een meid voor zijn 2de kamergang, dook mijn kameraad terug op in de bar. Mijn kameraad en ik namen afscheid van Travel 56 en trokken naar het restaurant, want we hadden ondertussen beiden opnieuw honger gekregen.

    Ik heb me in het restaurant bouletten, een aardappelsalade en een soort van Doritos met gesmolten kaas, opgeschept. Het eten op mijn bord zag er vreemd uit, maar verdomd, het smaakte.

    Nadat we onze honger gestild hadden, trokken we terug richting bar, waar, zoals al de ganse dag een gezellige sfeer hing. Mijn kameraad had zin om nog langer in YY te blijven hangen, maar mijne Piet had ondertussen goesting gekregen in Nadia, een bloedgeile, jonge meid die ik enkele dagen eerder in HP had leren kennen. We dronken dus ons laatste pintje leeg en verlieten YY voor HP, waar mijn kameraad nog 3 keer zou kameren en waar Nadia mij 's avonds nog volledig zou slopen.

    Conclusie van dit bezoek aan YY: het is veel beter meegevallen dan mijn vorige bezoek: lekker eten, uitstekende welness, een mooie line-up, een gezellige drukte... Meer moet dat niet zijn.

    De volgende keer dat ik op een vrijdag naar YY kan gaan, blijf ik er ongetwijfeld eens een heel dagje hangen!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  20. Onderstaande 8 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 mei 2014),bierbeer ( 5 mei 2014),deket ( 8 mei 2014),Eddy_V ( 3 mei 2014),Megaboob ( 3 mei 2014),sofaking ( 3 mei 2014),Wijze grijze ( 5 mei 2014),Willi69 ( 4 mei 2014)

  21. #39
    Geregistreerd
    5 mei 2014
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 13:50
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked 12 Times in 1 Post

    Standaard

    Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw hier en met het concept saunaclubs. Ik ben morgen (dinsdag) rond het middaguur in de buurt van YY. Enig idee hoe het dan staat met de line-up van dames? Thnx!!!

  22. #40
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 16:46
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Ik heb YY tweemaal bezocht (eind februari en begin april). Het eerste bezoek was tegelijk mijn eerste kennismaking met een saunaclub en dit was ronduit overdonderend. Zoveel mooie vrouwen bij elkaar, kussen en PZC als standaarddienst tegen een mooi tarief en voor de afwisseling eten en drinken for free... Wow! YY beschikt over luxe kamers, mooie wellnes, wel met gladde vloer...
    Ik heb inmiddels ook andere clubs bezocht (PTX, SS en van Goch) en dan zijn het relatief kleine verschillen die de voorkeur bepalen. PTX is voor mij te "spritz" gericht en ontbeert de intimiteit van de GFE. In SS is meer speelruimte, waarbij ik de 1001-nacht lounge ideaal vind, waar ik heerlijke GFE uurtjes heb doorgebracht. Alleen jammer dat Vaals weer wat verder weg is. Goch is voor mij het dichtste bij en heeft een rustige sfeer, misschien ook wel omdat de dames daar niet "op jacht" zijn. Ook daar heerlijke GFE uurtjes beleefd.

  23. Onderstaande 2 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 mei 2014),T&A Addict ( 7 mei 2014)

  24. #41
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RogerWalker Bekijk bericht
    Ik ben morgen (dinsdag) rond het middaguur in de buurt van YY. Enig idee hoe het dan staat met de line-up van dames? Thnx!!!
    Abends (nach 18 Uhr) ist das Line-Up besser. Vor 14 Uhr nur 50 € Eintritt (ipv 60 €).
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  25. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 mei 2014)

  26. #42
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Zoals Willi69 ook zegt kun je gerust rond 12:00 al komen en genieten van de wellness en het lekkere eten, maar voor een completere (en vaak optisch mooiere) line up, zou ik zeker tot 19:00 wachten voor je al je zaad verschiet...

  27. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 mei 2014)

  28. #43
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Daumen runter YinYang, quo vadis?

    Gestern waren Manni1A, Robin & ich mal wieder im YinYang, um den aktuellen Status zu überprüfen. Das Fazit vorweg: das Paradies bröckelt bedenklich.
    Wir kamen kurz vor Ende der Happy Hour an, mussten dementsprechend nur 50 € Eintritt bezahlen, zogen uns um und schauten uns im Barraum um. Viel zu schauen gab es um diese Zeit noch nicht , es waren sicher insgesamt weniger als 20 Mädels anwesend (verteilt auf alle Räume), darunter fast keine bekannten. Diverse Mädels stellten sich ungefragt vor und mussten auf "später" vertröstet werden.

    Wir "flüchteten" in die Kantine, um ein zweites Frühstück zu uns zu nehmen. Die Auswahl war groß, das Essen lecker. Allerdings fiel um diese Zeit schon die mangelnde Sauberkeit auf. Viele Tische und der Boden waren vollgekrümelt, mehrere Handtücher lagen auf Tischen und Stühlen herrenlos herum.

    Danach machten wir uns es im Wellness-Bereich bequem. Auch da mussten wir einen Punktabzug vornehmen, weil es den Korb mit frischen Handtüchern vor der Sauna nicht mehr gibt (warum eigentlich? ). Man kann/muss sich im Empfangsbereich beliebig viele Handtücher holen, auch auf Vorrat. Ansonsten ist der Wellness-Bereich unverändert gut.

    Das Getränke holen an der Bar gestaltete sich zeitweise etwas schwierig, da kein Personal vorhanden war. Die einzige Thekenfrau musste auch auf der Veranda abräumen und konnte dann natürlich nicht gleichzeitig an der Bar bedienen. Abends wurde es so schlimm, dass sogar einer der Geschäftsführer an der Bar aushalf.

    Die Thekenfrau, die abends bediente, hat wohl früher mal in der Boxen-Crew von Michael Schumacher gearbeitet. So schnell habe ich noch nie eine Thekenfrau die Gläser betanken sehen. Leider wurden die Gläser dabei nur zu höchstens ¾ voll.

    Die Terrasse ist nach wie vor sehr gemütlich, unter den großen Sonnenschirmen konnte man auch bei strömendem Regen bequem im Trockenen sitzen. Um die vielen Pflanzen, die in Kübeln auf der Terrasse stehen, scheint sich niemand zu kümmern, die Pflanzen erstickten fast in Unkraut und Müll.

    Im Barraum hat man seit den letzten Besuchen eine Veränderung vorgenommen, ein Teil der Couches wurde "tiefer gelegt" (im Bild rechts), in dem man den unteren Teil abgesägt hat. Ob dafür das "Boxen-Luder" verantwortlich ist, weiß ich nicht.


    Im Laufe des Tages kamen immer wieder neue Mädels an - einige schienen aber auch schon recht früh nach Hause zu gehen, so dass auch abends höchstens 30 - 35 Mädels gleichzeitig anwesend waren. Die Qualität nahm übrigens nicht zu, im Gegenteil, es wurde eher (noch) schlechter. Ausnahme: Tiffany, die aber schon bei ihrem Arbeitsbeginn nicht mehr ganz nüchtern war.

    Insgesamt an bekannten Mädels gesehen:
    Alexa (Russland, letzte Woche noch im PHG gewesen), Silvi (Deutschland/Griechenland, ex-LR/Magnum-Silvana), Simona (Polen, ex-PSR-Veronika), Tiffany & Freundin (beide Deutschland) und Vika (Ukraine). Der große Rest, abgesehen von einigen unbuchbaren farbigen Mädels, schien aus Rumänien und Bulgarien zu stammen.
    Damit setzt sich der Abwärtstrend bei den Mädels im YY leider fort, wegen der Frauen muss man da jedenfalls nicht mehr hinfahren.

    Eine (negative) Überraschung gab es noch : beim Abendessen suchten sich die Gäste den am wenigsten dreckigen Tisch aus (was schwierig war ). Offenbar fühlte sich niemand dafür zuständig, Geschirr wegzuräumen und die Tische wenigstens ab und zu mal abzuwischen. Auch Personal, das sich Essen in der Kantine holte, sah großzügig über die Missstände hinweg. Schließlich haben wir einen der Geschäftsführer informiert, der sich für den Hinweis bedankte und eine Putzkolonne (bestehend aus insgesamt 1 Person) anrücken ließ. Das Essen selbst war gut und reichlich, aber wohlgefühlt haben wir uns in der Kantine dieses Mal nicht. Zur Entschuldigung kann man vielleicht anführen, dass Ali an diesem Tag wohl frei hatte und nicht gesehen wurde. Dennoch darf eine solche Unordnung nicht vorkommen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Prompt wies mich der "Eismann" (=Ali, farbig, mit Brille) in Holländisch, Englisch und Deutsch auf mein Versehen hin. Angestellte, die versuchten, in der Küche zu telefonieren, wurden von ihm ebenfalls ermahnt. Immerhin: die Küche ist stets picobello sauber , da sieht es bei manch einem Eisbär zuhause vermutlich ganz anders aus.
    Um mal wieder ein Mädel von meiner to-do-list abzuhaken , ging ich mit Tiffany aufs Zimmer. Der Service war gut (Zungenküsse, Lecken, Blasen, Fingern, FT), dennoch müssen auch hier Punktabzüge vorgenommen werden: Tiffany war schon am frühen Abend nicht mehr ganz nüchtern und hat eigene Preisvorstellungen: FT + 50 €, AV + 100 €.

    Fazit:
    Ob dieser Tag ein (negativer) Ausrutscher war, weiß ich nicht und muss beobachtet werden. Wenn dieser Zustand anhält, lohnt es sich für deutsche Gäste nicht mehr, zum Poppen nach Holland zu fahren.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  29. Onderstaande 21 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 mei 2014),Ascari ( 8 mei 2014),Big30 ( 7 mei 2014),Bluebear ( 7 mei 2014),Chris71 ( 7 mei 2014),Deepreamer ( 9 mei 2014),deket ( 8 mei 2014),Don Rudo ( 7 mei 2014),Franzis (13 mei 2014),laplagne ( 7 mei 2014),Manni1A ( 7 mei 2014),Megaboob ( 7 mei 2014),Pietjepik ( 8 mei 2014),RAUL7 ( 7 mei 2014),Robin (13 mei 2014),Snor ( 7 mei 2014),sofaking ( 7 mei 2014),superwescoast ( 8 mei 2014),terminator ( 7 mei 2014),Wijze grijze ( 8 mei 2014),woods25 ( 9 mei 2014)

  30. #44
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Es ist noch immer Urlaub für viele Mädel!! Nicht nur in YY aber auch in der Deutschen Clubs ist es ruhig... Glaub mir 😉

    De hoge bankjes aan de zijkant van de bar verlaagt?? Dan heeft YY toch naar ons geluisterd: was mijn eerste opmerking over de nieuwe barruimte, je zat daar echt belachelijk. Toch fijn 😊
    Maar ik houd woord en ga er pas naar toe als de buiten temperatuur boven de 21 graden blijft!
    En Garde

  31. #45
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Es ist noch immer Urlaub für viele Mädel!! Nicht nur in YY aber auch in der Deutschen Clubs ist es ruhig... Glaub mir.
    Ich glaube Dir, weil ich das weiß.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  32. #46
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht

    Wir "flüchteten" in die Kantine, um ein zweites Frühstück zu uns zu nehmen.
    Für mich war's das erste Frühstück

    Ansonsten hat Willi69 leider recht. Habe das YY zum ersten Mal ungepoppt verlassen. Wobei ich die Auswahl nachmittags noch ganz gut fand, aber zum Abend wurde es immer schrecklicher. Selten so viele Unbuchbare gesehen.

    Manni1a

  33. #47
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    ik kwam gisteren een ex-YY meisje tegen in PHG, RALUKA.
    wat een waanzinnig mooie verschijning... Helaas kwam een kamergang er niet van. Op en top prachtdame, mooie ogen, zeer knap snoetje, roomwitte huis met grote mooie C-cups en een zalige kont.
    Mijn droomvrouw..... Snel maar weer mijn opwachting maken aldaar....
    Der mensch ist, was er fickt.......

  34. #48
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het was weeral een hele lange tijd geleden dat ik nog eens naar YY getrokken was. Van vorige zomer moet dat geweest zijn. De vernieuwde bar en het vernieuwde restaurant had ik dus nog altijd niet gezien. Dat werd tijd, dacht ik zo. Op een doordeweekse dag er dus heen. Een donderdag.

    Bij binnenkomst stond ik echt waar perplex. De theke was enorm vriendelijk. Ik ben dat niet gewend in YY. Ik vraag me nog steeds of hoe dat komt. Is ze gewoon zo vriendelijk geworden of had ze zoiets van die heb ik hier al lang niet meer gezien en zal allicht veel in SS zitten? Een heel pluspunt in elk geval dat erg gewaardeerd wordt.

    Ik verwachtte niet zo heel veel van de vernieuwede bar. Ik las er meestal negatieve zaken over. Men schrijft onder andere dat de bar niet gezellig meer is, je er niet meer in een sofa rustig met een dame kan socializen, het er te donker zou zijn. Mij verraste de nieuwe bar/lounge positief. Bij de tijd en ik kan het zeker geen donker hol noemen. Dat de bar nu eigenlijk midden de ruimte staat, vind ik veel beter. Geheel rondom de muren van de bar/lounge zijn inderdaad een soort van krukjes geïnstalleerd maar er zijn ook nog voldoende sofa's. Zeker niet minder dan voorheen. De bar/lounge toont in elk geval groter (als het dat niet werkelijk is) dan vroeger.
    Het restaurant, daar had ik veel lof over gelezen en het moet gezegd, een hele verbetering. Ruim, mooi en rustig. De enige plek waar je even van muziek kan genieten. Aangepaste muziek overigens. Je eten wordt niet opgejaagd. Ze werken nu met een open keuken. Zowat de enige club waar ik dat weet. Zo zie je (als het ware) wat ze hoe voorschotelen. Het eten is iets uitgebreider dan vroeger maar grotendeels is dat zoals het vroeger was.

    Het was schitterend weer dus heb ik kunnen genieten van de grote tuin. Het verwarmde zwembad vond ik toch maar frisjes (en als ik dat al vind). Geef mij dan maar het zwembad van SS. Heerlijk warm. Echt verwarmd. Als ik in het zonnetje lig in de mooie tuin in YY in de prachtige natuur zou ik eigenlijk maar twee dingen willen. Mooie vrouwen zien en vogeltjes horen fluiten. Dat laatste werd alvast verknoeid door de luide muziek. Spijtig genoeg geldt bij YY één grote regel om van een club een succesclub te maken en dat is overal waar mogelijk de muziek loeihard zetten. Overdag stond de muziek (naar YY-normen) zacht. 's Avonds dus loeihard. Vroeger kon je bij mooi weer nog rustig op het terras zitten of beneden in de tuin maar ook nu staat daar de muziek keihard. Ik geloof dat er wel zes of acht boxen hangen daarbuiten. Boxen die geld mochten kosten overigens want van Bose.

    Druppelsgewijs had ik al in tal van andere clubs vernomen dat niet-Roemeense en niet-Bulgaarse dames hun toevlucht elders waren gaan zoeken omdat er een te grote invasie van Roemeense - en Bulgaarse dames zou zijn in YY. Dat klopt ook. De line up was zeker goed te noemen maar de pre sales beperken zich in YY bij deze invasie-dames dikwijls nog slechts tot wat tekens die moeten doorgaan voor de kamervraag (kop omhoog bewegen, met vinger naar boven wijzen, gelukkig niet de middenvinger want dat betekent iets anders).

    Wie niet van luide muziek houdt en wie graag wat pre saled met de dames op een vrolijke en (min of meer) ongedwongen manier, laat YY beter links liggen. Wie zich echter graag in de disco waant temidden van knappe vrouwen die je met een vingerknip ook nog in bed tovert , moet de club bezoeken en zal een fantastische dag/avond beleven. Een bezoekje overdag om te eten, te drinken en heerlijk te wellnessen en een kamertje te doen als je toevallig de juiste knappe dame treft, kan ook de meer GFE-beren nog bekoren, meen ik.

    Conclusie: YY is naar mijn idee nu nog mooier geworden. De wellnessmogelijkheden zijn nog steeds perfect en de line up is erg goed. De dames (velen) kan je naar je hand zetten als je dat zelf echt wil dus ook dat kan positief uitdraaien maar het is nog altijd verboden om zelf aan de volumeknop te draaien. Voor mij is het volume van de muziek dé reden om een bezoek weer minstens erg lang uit te stellen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  35. Onderstaande 14 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Banana Boi ( 9 mei 2014),bierbeer ( 9 mei 2014),Bluebear ( 9 mei 2014),george101 (21 mei 2014),goldstar (10 mei 2014),licky luke (16 mei 2014),Megaboob ( 9 mei 2014),noglangnietuitgewandeld (10 mei 2014),Pietjepik ( 9 mei 2014),piranha (11 mei 2014),terminator ( 9 mei 2014),The Joker ( 9 mei 2014),Vendezz (10 mei 2014),Willi69 ( 9 mei 2014)

  36. #49
    Geregistreerd
    10 mei 2014
    Last Online
    28 november 2016 @ 23:45
    Locatie
    Limburg (België)
    Berichten
    34
    Discussies
    3
    Thanks
    34
    Thanked
    64 in 13 posts

    Standaard

    Dit is een verhaal van 14-04-2014 en mijn eerste saunaclub bezoek ooit. Aangezien ik pas geregistreerd ben heb ik het er niet eerder op kunnen zetten, maar hier gaat die dan :

    Het is makkelijk te vinden en het ligt in een natuurrijk gebied. Nadat ik mijn wagen had geparkeerd liep ik met mijn tas (handdoek en schone kledij) naar de entree. Daar vroeg de portier lachend of het mijn eerste keer was omdat tassen naar binnen pakken niet toegestaan is . Ik ben dan ook netjes mijn tas terug gaan leggen en ik werd vriendelijk naar binnen gelaten.

    Eenmaal binnen heb ik 60 euro aan de mevrouw achter de balie betaald (was om 16:05 binnen dus 10 euro meer).
    De portier gaf mij nog kort een rondleiding en zei dat ik mijn spullen in de lockers kon opbergen. Nadat de portier weer terug naar buiten ging heb ik mij omkleed in de ijsberen outfit en als snel een praatje gemaakt met een mede ijsbeer.
    Ik vind het namelijk altijd prettig als er een beetje aanspraak is in plaats van in je eentje voor je uit zit te kijken. Deze meneer was er ook pas voor 3de keer maar heeft mij even verder rondgeleid. Ik moet zeggen dat alles er tip top in orde uitziet, zowel de wellness gedeelte met sauna, stoombad, whirlpool, zwembad, douches als het bar gedeelte spreken mij erg aan en je waant je al meteen in het paradijs met al die mooie vrouwen rond je heen.

    Ik ben eerst wat gaan drinken in de bar met mijn collega ijsbeer en hebben we ervaringen uitgewisseld. Intussen kwamen er een paar Afrikaanse dames rond onze hals hangen en vroegen ons de oren van het lijf . Na wat koetjes en kalfjes gepraat zei een van de dames dat ze erg goed in de kamasutra was (natuurlijk). Ik heb haar vriendelijk bedankt en gezegd dat ik nog even rustig iets wilde drinken aangezien het mijn eerste keer hier was. Intussen gaf ik mijn ogen onder het genot van een drankje nog eens goed de kost. Er liepen allerlei dames rond (klein,groot, voller, slanker, donker, licht) en de verhoudingen in de bar op dat moment waren ongeveer 8-9 beren en 15 dames.

    Rond 17:00 ben ik dan aangeschoven aan het buffet in het horeca gedeelte en ik moet zeggen chapeau !! het eten is zeer goed hier. Wat ik dan jammer vond was dat iedereen van de beren op ik en mn nieuwe collega na dan alleen aan een tafeltje zat en een beetje voor zich zat uit te staren. Ik heb dan zoiets van je bent hier om een goede tijd te beleven (kijk eens wat vrolijker !!! ).

    Na het eten ben ik naar het Wellness gedeelte gegaan waar ik eerst een douche heb genomen ( beetje glad daar ) en daarna even gerelaxt heb in de whirlpool. Ook hier liepen de dames volop rond kijken of ze wat mannen naar de kamer mee konden nemen. Na 10 minuten in de whirlpool ben ik dan naar de sauna geweest om eens even goed uit te zweten. Intussen had mijn nieuwe ijsbeer vriend een gesprek met een dame uit de Dominicaanse republiek en toen ik uit de sauna kwam en mij gedoucht had vroeg ze of wij geinteresseerd waren in een trio met haar. We hebben haar allebei bedankt en ze wenste ons verder nog een prettig verblijf ( zo kan het dus ook ).

    Terug bij de bar waren er opeens nog meer dames bijgekomen. Ook deze keer werd ik aangesproken door een Roemeense jongedame van ongeveer 20 jaar. Ze vertelde dat ze voor de eerste keer met haar vriendin hier werkte en probeerde zich meteen op te dringen aan mij (hier hou ik helemaal niet van als ze zich opdringen en heb hier dan ook slechte ervaringen mee, bovendien keek haar vriendin erg ongeinteresseerd voor zich uit dus ik heb me maar onthouden van een kamerbezoek met deze 2 dames). "You are a bad boy ! you don't fuck me !" zei ze nog tegen me. Ach ja niet iedereen hoeft me leuk te vinden denk ik dan maar. Twee minuten later kwam ik een zeer mooie dame tegen en ik heb haar dan gevraagd wat haar naam was. Ze heet Sophie en kwam uit Hongarije. Deze dame keek zo gewillig naar me dat ik meteen wist dat ik met haar naar de kamer wilde gaan en voordat ik het wilde vragen vroeg ze "you want to go to a room with me ?" Fuck yes I want !! Zij is toen naar de inkom gelopen en heeft daar een sleutel voor de kamer gevraagd.

    Eenmaal daar aangekomen heb ik mij ontdaan van mijn badjas en mijn jongeheer was al aardig opgewonden van deze 1,55-1,60m kleine schoonheid met lange bruine haren tot op haar billen en een paar mooie kleine B-tjes.
    Ze heeft me goed verwend en begon me meteen te kussen en te likken. Ze ging van mijn borst langzaam naar beneden en likte aan mijn ballen. Na wat gespeel en gelik nam ze hem in haar mond en zoog er keihard aan zc (amai amai dat was lekker). Vervolgens heb ik met haar borsten gespeeld en aan gelikt en zijn we na een voorspel van 10-15 minuutjes over gegaan op neuken. Ze kwam op mij zitten en bereed me als een echte kleine amazone heerlijk ! hierna nog overgegaan op missionaris en intussen tongzoenen.. dit was een echte GFE. Heb haar ook nog genomen in doggy waarbij ze heerlijk klaarkwam. Hierna probeerde ze mij klaar te pijpen maar ik had nog wel zin in een tweede ronde en dit vond zij geen probleem. Ik vroeg voor een reverse cowgirl omdat ik dit tot mijn grote spijt nog nooit heb gedaan. Enfin wat een heerlijk gezicht dat deze schoonheid me zo kan berijden. Daarna is ze op haar buik gaan liggen en heb opnieuw doggy met haar geneukt (fuck my pussy) riep ze nog ..mm heerlijk. Intussen vallen de zweetdruppels over mn lichaam van deze hete neuk sessie en voel ik dat ik ga komen... nog even en JA !! HEERLIJK !! in haar poesje (mc natuurlijk) gekomen en nog even nagezoend. Hierna hebben wij ons gedoucht en heb ik afgerekend met haar bij de lockers.

    Intussen was het al 7 uur en moest ik stilaan naar huis. Jammer dat ik maar 3 uurtjes maar ben kunnen blijven maar had geen tijd meer aangezien ik thuis nog het een en ander moest doen.

    Greetz

    CDT
    Never refuse an invitation,
    never resist the unfamiliar,
    never fail to be polite
    and never outstay the welcome.
    Just keep your mind open and suck in the experience.
    And if it hurts, you know what? It's probably worth it.

  37. Onderstaande 17 leden hebben Captaindowntown bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 mei 2014),Badslippers (11 mei 2014),bierbeer (12 mei 2014),biged (11 mei 2014),Bluebear (11 mei 2014),Bosco (11 mei 2014),deket (16 mei 2014),Don Rudo (11 mei 2014),gignnl (11 mei 2014),laplagne (11 mei 2014),licky luke (16 mei 2014),Megaboob (11 mei 2014),rob45 (11 mei 2014),sofaking (11 mei 2014),Vendezz (17 mei 2014),Wijze grijze (11 mei 2014),Willi69 (11 mei 2014)

  38. #50
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Roermond, 13 mei 2014

    Ik was weer terug in Nederland! Het rondreizend circus waar ik deel van uitmaak is even twee weken tot stilstand gekomen.
    Het waren zware maanden geweest de afgelopen tijd en regelmatig was mijn hart, kennis en doorzettingsvermogen tot het uiterste op de proef gesteld!
    Topsport en topprestaties komen nu eenmaal niet zonder spanning, bloed, zweet en tranen tot stand. Alle doelen die gesteld waren zijn bereikt en nu even lekker twee weken rusten en er dan weer vol tegenaan! In de afgelopen periode heb ik regelmatig getwijfeld of het allemaal nog wel op te brengen is.
    Ik heb me tot doel gesteld nog één keer te laten zien dat ik tot één van de beste in mijn vakgebied gerekend kan worden, maar merkte ook dat ik voor mijn omgeving een redelijk onprettig mens kan zijn in zo´n periode! De theke in Villa Vertigo viel het laatst op, ze zei zo ken ik je helemaal niet!

    Maar wie A zegt moet ook B zeggen en de rustperiode zal me vast goed doen! Even wat tijd voor mezelf die ik invulde met eens een keer goed bijslapen op maandag!
    Maar ja, dan is het dinsdagavond en wat doe je eigenlijk op zo´n avond? Vroeger ging ik dan eigenlijk bijna altijd kaarten, maar in de afgelopen paar maanden is de kaartclub door interne strubbelingen uiteen gevallen dus die optie viel af! Gewoonte getrouw zette ik me in mijn bolide en bijna als vanzelf zocht hij de weg naar een of ander oord des verderf zodat ik aan mijn hoerenlarijhobby kon werken! Ook daar had ik de laatste paar maanden minder plezier in en het werd weer eens tijd om te ontdekken wat ik er nou eigenlijk zo leuk aan vond en waarom ik er bakken met geld naar toedroeg!?

    Aangezien het al rond de klok van zeven uur was toen ik vertrok, leek Ying Yang me de uitgelezen club voor deze avond. De laatste keer dat ik er was, was op de openingsparty met Banaan en het werd tijd eens paalhoogte te gaan nemen hoe de zaken zich ontwikkeld hadden. Mocht de line-up erg tegenvallen dan beschikken ze gelukkig over een aardedonkere bioscoop waar één of andere bioscoopafwerkheks vast nog een mooie symfonie op mijn fluit zou kunnen blazen redeneerde ik dus de avond kon in principe niet mislukken!

    Ik parkeerde mijn bolide, de portier riep allervriendelijkst kom erin jongen, dat zou ik best willen antwoordde ik, maar doen moet je wel het hek open doen vriend!
    Alzo geschiedde en met een stralende glimlach van de theke werd ik ontvangen! We praatte even snel bij over de bestemmingen die ik allemaal bezocht had na mijn laatste bezoek en ik spoedde mij naar de lockers. Ik toverde me binnen mum van tijd om tot een grijze wijze beer en besteeg de drie treden naar de hemel!
    Een aantal engeltjes wachten mij al op en zongen mij toe met engelengezang. Maar ja, eerst maar eens wat drinken en ik wou niet te veel in herhaling vallen vandaag!
    Ik was op zoek naar iets nieuws, iets wat nog een beetje veroverd diende te worden want dat is nou net wat het zo aantrekkelijk maakt.

    Ik dronk mijn cola op en besloot maar eens even in de spermaverzamelbak te gaan zitten. Ik moet zeggen prima op tempratuur, niet te veel chloor en alle knoppen werkten dus mijn complimenten. De gladde vloer in de wellness blijft wel een puntje van kritiek, maar na de trapjes van de spermaverzamelbak naar beneden lag nu een grote mat ter voorkoming van al te grote glibber partijen buiten kamers! Ik had nog niet echt wat bijzonders gespot op een klein bloedmooi Roemeentje met volgepompte lippen!
    Ik besloot nog maar eens even de poes uit de boom te kijken en bijkans te proberen of er een bioscoopafwerk heks was die eens flink op mijn fluit wilde spelen.
    Ik lag nog maar koud in de bioscoop of kreeg gezelschap van een Hongaarse, ze had me toen ik me na de verzamelbak stond af te drogen al uitvoerig bestudeerd!
    Ze kwam naast me liggen en er ontstond de volgende conversatie:

    Hi how are you?
    IAL: I am fine how are you?
    I am good! It is your first time here?
    IAL: No my second time
    You are allone?
    IAL: Yes tonight i am allone
    Last time you were with crazy friend at opening party

    Godverdomme het zal niet waar zijn schoot het door mijn kop! Ze had helemaal gelijk want veel gekker als Riccardo Banana zijn ze er niet, maar hoe had zij dit kunnen onthouden!? Ik vond het knap van haar dat ze dat nog wist en ondertussen had zij mijn paal al op volle oorlogsterkte getrokken en duwde haar parmantige b-cup op mijn borstkas. We tongzoende even wild en ze zei shall i give you a blowjob here? Ik stemde in en na een dikke twintig minuten diende het knallende einde van dit muziekstuk zich aan!

    Ik rekende met haar af bij de lockers, nam een douche en bestelde nog een cola. Ik besloot even een klein gokje te wagen op de eenarmige bandiet en raakte in gesprek met de südlander naast mij. Hij had een klant van hem bij en wou perse dat die met een of ander mokkel op de kamer zou gaan, want dat was een topwijf!
    Toen het mokkel in kwestie ten tonele verscheen en ik hem in het Nederlands tegen haar hoorde zeggen hoe lang moet ik nog wachten!? Was mijn interesse direct gewekt!
    Gevat antwoordde ik er bovenop en ik dan....Ze keek me aan en zei misschien trio? De mooie blonde verschijning die ik spotte was normaal gesproken voor Iamlonely een maatje te veel. Maar ja, die aantrekkelijkheid van je eigen taal naar zoveel maanden in het buitenland met allerlei buitenlandse mokkels liggen aanklooien had mij al over de streep getrokken. Ze verdween echter weer net zo plotseling als dat ze gekomen was.

    Ik had mij voorgenomen vroeg naar huis te gaan, maar kon het pand onmogelijk verlaten voordat ik dat mokkel gepaald had! Ik maakte eens een verkenningstocht door het pand, maar tot op heden geen spoor! Ik besloot maar even een sigaretje te gaan roken en trof haar in het gezelschap van een Belg. Strategisch stelde ik mij twee tafeltjes verder op zodat ik het gesprek wel kon volgen maar me niet direct inmengde. Ik hoorde haar vertellen dat ze net een aanzienlijk bedrag voor een tien minuten sessie van een südlander had gehad. Ze was helemaal blij en haar avond kon niet meer stuk. Ik naderde langzaam en vroeg haar of deze armoedzaaier dan ook misschien nog kans had vanavond. Ze lachte direct en zei natuurlijk! Gelukkig zei ik want ik ben altijd bereid te investeren in een bodemloze put!

    Ze bleek Chantal te heette en ze zei ga je met me mee? Natuurlijk antwoordde ik, want ik wil niet aangezien worden voor die loser die eerst A en dan geen B zegt.
    We kregen de sleutel van kamer twaalf en even daalde mijn gedachte af aan jaren terug! Het was precies op deze kamer dat ik met een ander roemrucht Nederlands mokkel uit de Ying Yang de plinten, kasten en schilderijen van de muur af naaide! Het zal toch niet dacht ik....en mijn hart maakte al reeds een vreugdesprongetje bij een eventuele aanstaande herhaling van zoveel passie en geilheid. Oei zei ze ik heb nog maar één condoom...lijkt me wat weinig merkte ik gevat op!
    Ik ga ff halen ok? Doe gerust antwoordde ik en sprong onder de douche! Met een onvervalst Randstedelijk ben ik weer kwam ze de kamer binnen.
    Ik antwoordde gelukkig want ik had er niet aan moeten denken hier één uur alleen te gaan zitten rukken!

    We rookte nog even een sigaret op bed en babbelde wat waarna zij al snel het initiatief nam voor actie. Ik besloot haar lichaam eens te verkennen, jezus wat een mooie tepels en daalde via haar buik af tussen haar benen. Ze was al een beetje nat van het likken aan haar harde tepels en ik besloot meer eens ff lekker haar hele honingpot uit te likken. Mmmh heerlijk op een gegeven moment verzocht ze me met een vinger door de honingpot te gaan, waarna mevrouw even sterretjes zag. Eenmaal bijgekomen bracht ze mijn paal op volle oorlogsterkte en op polderpornoachtige wijze zei ze ik heb zo'n vreselijke zin om te neuken. Doggy was haar favoriete positie en dat zal het ook wel blijven Terwijl mijn paal in en uit haar honingpot gleed stimuleerde ze haar klit en genoot met volle teugen. Weer zag ze sterretjes en kwam langzaam bij.

    Zou ik je klaar kunnen pijpen vroeg ze!? Mmh nou dat kon ik natuurlijk niet afslaan ze trok mijn paal op volle sterkte en keek me geil aan.
    Mmmh heerlijk ze spuugde eens op mijn harde paal en ik moedigde haar aan er een lekkere kliederboel van te maken. Ze lachte ondeugend en zei daar hou je wel van zeker!
    Ze trok en zoog afwisselend aan mijn paal en hield haar mondje wijd open terwijl ze me doordringend aankeek en haar speeksel langs mijn paal en ballen droop!
    Mmh dit was te veel voor Iamlonely en intens tevreden stuurde ik mijn hoogbegaafde spermacellen de wijde wereld in. Tevreden verlieten wij de kamer en ik informeerde bijkans nog even of ze vaste dagen werkt! Maar helaas net zoals jaren geleden is dit ook een kwestie van geluk hebben!

    Ik nam een douche, het was toch weer half één maar ik wist weer waarom ik het zo leuk vind. Bij de theke leverde ik de sleutel en de badjas in en ving nog een deel van het gesprek op wat ze voerde met een stel per telefoon. Stellen zijn tegenwoordig niet meer welkom in Ying Yang, maar Iamlonely kon ten alle tijde terugkomen.
    Vermoeid reed ik huiswaarts!
    Laatst gewijzigd door Iamlonely; 15 mei 2014 om 17:57
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  39. Onderstaande 14 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 mei 2014),Badslippers (15 mei 2014),Big30 (16 mei 2014),Bluebear (15 mei 2014),Bosco (15 mei 2014),de duisburg spesjalist (15 mei 2014),deket (16 mei 2014),licky luke (16 mei 2014),Megaboob (15 mei 2014),Ricardo Banana (15 mei 2014),sofaking (15 mei 2014),Stief (15 mei 2014),Vendezz (17 mei 2014),Willi69 (15 mei 2014)

 

 
Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.

FKK Artemis 468*60