Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 159 van 159
  1. #151
    Geregistreerd
    12 juni 2014
    Last Online
    8 juni 2016 @ 16:33
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    30
    Thanked
    31 in 10 posts

    Standaard

    Goedemiddag beste medeberen..

    Afgelopen woensdag 25 juni op mijn verjaardag mijn debuut gehad bij Saunaclub Yin Yang.. Mijn route heb ik laten uitstippelen door TomTom, want ik scoor dramatisch laag op het gebied van coördinatie in richtingsgevoel. Bij het oversteken van het fietspad en op de kronkelweg zag ik gelukkig al het grote hoge bord, wat enigszins bedekt was met begroeiing. Mooie oprijlaan, hele mooie parkeerplaats, brede portier bij het metalen hek. Vanwege alle verhalen over norse thekes en beveiligers richtte ik mijn eerste "goedemiddag meneer" van enkele meters afstand op de portier bij het metalen hek, welke mij net zo correct terug groette en binnenliet.

    Aan de balie legde ik uit aan een vriendelijke en goed Nederlands sprekende vrouw dat het mijn eerste keer was en dat ik jarig was. Na het overhandigen van een kopie van mijn paspoort feliciteerde de vrouw mij met een handdruk en een licht Slavisch accent, waarna zij mij uitlegde hoe één en ander in zijn werk ging bij Yin Yang. Toegang kost normaliter €60,- en hiervoor kon ik gebruik maken van diverse faciliteiten. Kamergang is niet inbegrepen bij het entreegeld, daarvoor wordt een bedrag vanaf €50,- gerekend voor een tijdsbestek van 30 minuten. Geen nieuws dankzij dit forum, maar correct informatie in ontvangst genomen. Tot nu toe nog geen glimp te bespeuren van ongastvrijheid of norsheid. Een paar meter verder ontvang ik mijn handdoek en badjas en voor ik de trap afloop word ik al tegemoet gelachen door een wel geproportioneerde vrouw/ mvp/ Linda. Ongeveer mijn hoogte, 1.85m, (vermoedelijk geverfd) blond stijl haar, tamelijk fors, absoluut geen zandlopertje, maar dat deed niets aan haar hele verschijning. Linda oogde zeer verzorgd, maakte beschaafd oogcontact en lachte innemend. Omdat ik alleen nog maar oog voor haar had stopte ik met lopen toen ik vlak voor haar neus stond en het gesprek dat volgde kan ik mij al niet meer herinneren, maar zij heette mij welkom bij mijn eerste bezoek, loodste mij naar mijn kluisje en legde uit dat ik haar kon vinden in de bar voor al mijn vragen (in mijn ogen geen presales of animatie, maar gewoon goede gastvrijheid). Ik kan me ook niet voorstellen dat een vrouw zoals zij verlegen zat om kamergangen. Wat een heerlijk bescheiden, gematigd, kalmerend en professioneel gedrag wat ze liet zien. Qua uiterlijk is zij niet het type vrouw dat het eerste in mij opkomt als men mij vraagt waarmee ik graag het bed zou delen, maar het totaal plaatje van deze in mijn ogen zeer ervaren vrouw van plezier, maakte dat ik me mezelf vol verwachting zou kunnen overgeven aan haar expertise.

    Wat het bewijzen van mijn geboortedatum betreft, hiervoor volstond zonder weerwoord een zelfgemaakt kopie van mijn paspoort. Met zwarte viltstift doorstreepte persoonlijke gegevens gaven geen reden tot weerstand bij de theke, want geboortedag en -maand is het enige wat nodig was voor het bewijzen van mijn recht op vrije entree. Voor de zekerheid had ik nog een kopie gemaakt zonder doorstreepte gegevens, maar dit bleek onnodig. Ik had er niet aan moeten denken dat ik onverrichter zaken huiswaarts kon op mijn verjaardag, vanwege wat zwarte strepen!

    Linda had inmiddels haar eigen weg weer gekozen en ik begon het paradijselijke te verkennen. Ik had een beetje gehoopt op een vriendelijke rondleiding door iemand van yy , maar verder geen aandacht aan besteed. Ik had sowieso weinig bezwaar tegen verdwalen tussen al die mooie vrouwenlichamen en verleidende blikken van de vrouwen die in de gaten kregen dat er zich een nieuwe onervaren prooi onder hen gevoegd had.

    Wat de gladde vloer betreft in de wellness, ik vond dit reuze meevallen. Geen slipgevaar wat mij betreft. Eenmaal buiten op het terras begon mijn hart echt een stuk sneller te kloppen. Ik werd doodnerveus. Wist me totaal geen houding te geven. Ik liep wat rond en zocht naar een medebeer die zijn uiterlijk beschreven had via een interne mail, maar vond hem niet. Toen ik aan de bar een cola bestelde voegde een persoon zich naast mij en vroeg of ik hier voor het eerst was. Bleek dat Eddy_V mij wel opgemerkt had toen ik zenuwachtig het terras over sjokte.. Een handdruk, introductie, prettig gesprek en informatieve rondleiding met do's & don't's volgde. Op het terras namen we plaats met onze drankjes en keek ik mijn ogen uit naar al dat moois. Mijn hartslag was nog niet afgenomen terwijl ik damesblikken ontweek, en inzoomde op al die schitterende borstpartijen. Wauw, wat heerlijk allemaal. Zoals Eddy_V ook al opmerkte in zijn eigen preview is het best wel iets om bij stil te staan, deze omgeving, ook al is prostitutie het oudste beroep ter wereld. En dat we donders goed weten dat het allemaal één grote neppe bende is, heeft 0 effect op onze bewondering voor al dat schoons.

    Ik geloof dat het de filosoof Jonesy was die zei: "Vergeet niet dat het allemaal fake is, en je kunt er een mooie tijd hebben". Met die insteek kun je inderdaad opgaan in al dat lekkers, maar voor mij was het nog te vroeg om al die ideeën te verenigen tot acceptatie en transactie (want dat is het). Ondanks dat ik mij net als Eddy_V voelde als een 'kind in een snoepwinkel', en ik mezelf al weken voor mijn bezoek de vraag stelde: "Zal ik wel, of zal ik niet", vermoedde ik van binnen dat ik nog niet rijp was om optimaal te kunnen genieten van alles wat er op me afkwam.

    Onder het genot van 2 cola's maakten Eddy en ik nader kennis en luisterde ik naar zijn verhalen over alle meisjes die hij (her)kende en ook over andere saunaclubs. Tussendoor begroette Eddy allerlei dames en maakte terloopse praatjes, om aangevuld te worden door de mvp in kwestie: "So, do you wanna fuck me?", en als Eddy dan verstek liet gaan keek ze mij aan: "Well, maybe you?". Ongegeneerd alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. Met hetzelfde gemak als een onderwijzer die controleert of alle leerlingen hun huiswerk gedaan hadden.. Ik had dit nog nooit meegemaakt, m'n broek zou afzakken als ik 'em aan had!

    Heren, misschien is dit een beetje langdradig en onsamenhangend aan het worden, maar ik vertel het gewoon zoals het bij mij binnenkwam..

    De kino vond ik het spannendst van alles. Eddy en ik passeerden bij het nemen van de donkere donkere trap naar beneden, een strategisch opgesteld meisje, en Eddy kreeg gelijk toen hij uitlegde dat over een paar momenten dat strategisch opgestelde meisje ons zou volgen de kino in. Eddy en ik stond nog maar half binnen in de kino en toen kwam zij bij ons staan en nestelde zich dicht tegen mij aan, wat ik bijzonder prettig vond. Eddy herhaalde nog de grote tip op dit forum: "Ga niet te snel mee met het eerste de beste meisje die zich aanbied daarbinnen.". Dus dat deed ik ook niet. Ik zou niet weten hoe ze heet, Eddy denk ik wel. Ik legde uit dat het mijn eerste keer was en mijn verjaardag, en dat ik nog even rustig wilde rondkijken.

    Mijn gastheer en ik verlieten de kino weer en gingen de tuin in. Ik heb even gezwommen en daarna zijn we wat gaan eten in het restaurant. Er was rundvlees, gekruide kipfiletblokjes, hamburgers, frites, bloemkool en nog wat gerechten. Mensen, ik denk door het vocht, waarin het rundvlees sudderde, maar ik vond het het enige dat enig 'appeal' had. Op z'n best vond ik het diverse warme happen te noemen om wat koolhydraten tot ons te nemen voor de volgende kamergang. Ik had hogere verwachtingen. De chef was wel erg vriendelijk, ik mocht mijn fruitsalade (heerlijk) opeten, voor ik slippers moest halen. Ik wist niet dat slippers verplicht waren en ik had ze ook niet gezien.

    Eddy was eigenlijk van plan om op tijd te vertrekken, maar bleef gelukkig nog wat langer.

    Ondanks mijn aarzeling over kamergang of niet, vond ik het verblijf en contact in de kino toch wel het spannendst. We gingen terug en hier lagen we onderuit op de brede banken rondom de kino en genoten van de mvp's die hier hun samples kwam verstrekken in de hoop er een transactie uit te kunnen ritselen. Eddy werd besprongen en getongzoend door een mvp, maar Eddy bood kranig weerstand, waarna de mvp haar rug toekeerde in de hoop Eddy alsnog binnen te hengelen. En dat deed ze best geraffineerd. Doorzichtig als wat, maar nog steeds een leuk toneelspel. Ze droop af.

    In totaal zijn er denk ik een mvp of 5 geweest die een presale-periode aangingen bij mij. De ene indrukwekkender dan de ander. Degenen die het meest bij me losmaakte, of eigenlijk rotsvast, is denk ik Simona (Eddy stelde haar aan mij voor in de kino). Ik zou echt niet weten hoe ze heette uit geheugen, maar ik las in Eddy's review over de situatie. Simona, kwam naast me liggen, met ontbloot bovenlijf en mijn hemel, wat een gruwelijk mooi stel borsten.. Echt werkelijk! Wat heb ik daar van genoten!! Ik vroeg op den duur of ze echt waren en toen zei ze dat ik dat maar gewoon moest voelen.. En zo geschiedde het.. Die zachte huid, haar huidskleur, die perfecte roze tepels, wauw! Ik betastte en genoot.. Ik voelde inderdaad geen siliconen in haar borsten en voelde ook geen littekenweefsel onder haar schitterende boezem.. Hierna was gelukkig de sample nog niet afgelopen en ze kwam op me zitten. Ik informeerde wat naar transactiemogelijkheden en inhoud van de transactie, nadat ze mij een beetje aftrok onder mijn badjas. Kei- en kei- en keihard maakte ze me. Ze likte en zoog aan mijn tepel en geilde me verder op. Ik genoot in volle teugen, maar was nog niet overtuigd. De reden was denk ik dat behalve dat zij voor een uur €100,- rekende, i.p.v. €75 haar tongzoen(sample) smaakte naar asbak, yuk! De tongzoen en beffen behoorde trouwens misschien wel tot de mogelijkheden "if you're nice". Ik weet donders goed dat ik "nice" ben in bed, maar ik was ondanks in volledige erectie niet overtuigd voor een kamergang. Achteraf tot aan nu toe vraag mezelf af of ik niet gewoon de knoop had moeten doorhakken en op mijn verjaardag "in had moeten gaan" op deze Roemeense parel. Leuk om toe te voegen is dat voor zij weer ging, eerst even haar rug toekeerde en de pose wat momenten volhield, om mij te laten realiseren dat ze wegging en ik maar beter gauw een transactie aan kon gaan, mocht ik nog gebruik willen kunnen maken van haar diensten.. Ik wilde dit echt wel, maar ik betwijfelde of het wel echt voldoening zou bieden, en niet alleen maar een kwakkie in het rubberen jasje.

    En ja, ik hikte tegen het fake-gehalte aan, waardoor ik niet verder ging dan de samples. "Cheap fuck" zou je nu ook kunnen zeggen over me, maar om het geld ging het me niet eens zo. €50,- voor een dagje uit, eten & drinken, zwemmen en seks, lijkt mij een uitstekend tarief!

    Wellicht zouden mijn twijfels verdwijnen als de transactie vrij van kosten was, dat geef ik onmiddellijk toe (dat zou het dan trouwens ook meteen 'echt' maken). Maar dat betekent niet perse dat het mij om het geld gaat. Het door mij gehekelde punt bij betalen voor seks, stopwatch-seks, is dat het financiële aspect benadrukt dat het totaal niets te maken heeft met de persoon aan wie zij haar gunsten schenkt, maar dat het puur om de poen gaat! En daar voel ik gewoon weinig voor, alhoewel dat gevoel wisselend is. Want bij de friettent of de bioscoop zal het de medewerkster ook een zorg zijn wie er voor de kassa staat, als de rekening maar voldaan wordt, en ik voel ook geen morele weerstand als ik daar mijn bestelling doe.

    Aan het eind van de rit ben ik nog net zo in dubio als voor mijn bezoek aan Yin Yang. Op het ene moment denk dat ik dat ik niet zo moeilijk moet doen, en had moeten genieten van al dat lekkers, en op het andere moment vind ik mijn aarzeling terecht en juist. Ik heb gezonde nieuwsgierigheid naar omgevingen als YY, maar als ik bijvoorbeeld een partner had zou ik niets met die gezonde nieuwsgierigheid doen.

    Gezien het feit dat ik zelf vrijgezel ben, wilde ik mijn nieuwsgierigheid iets meer ruimte geven. Lezen over GFE's sprak erg tot de verbeelding en was zeer verleidelijk. En dat voor slechts 5 tientjes (op mijn verjaardag) !

    Point: Ik denk dat hoe meer het meisje mijn ideale GFE neerzet, hoe meer weerstand het oproept, omdat zij is wat ik in Real Life wil. En als zij dan vervolgens om geld vraagt om te doen wat ze doet, dan is dat een ongelofelijke anti-climax.

    Ik denk dat als ik bijvoorbeeld mezelf ga wijsmaken dat het niet fake is, maar echt, en misschien zelfs gevoelens voor zo'n meisje krijg, dat ellende mijn deel is. Eén van die meiden woensdag noemde mij ook al grinnikend een romanticus.. En ze had ook gelijk.

    Nou, dat was me wel de review. Wijkt een beetje af van de gemiddelde verslag hier, aangezien alle verhalen normaliter over kamergangen gaan. En mijn yy-ervaring gaat over alles behalve dat.

    Hopelijk tot vermaak van mijn medeberen

    Groeten!
    Laatst gewijzigd door KopjeOnder; 29 juni 2014 om 17:06
    Statistics shows that teenage pregnancy drops dramatically after 20

  2. Onderstaande 16 leden hebben KopjeOnder bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 juli 2014),Ascari (29 juni 2014),Badslippers (29 juni 2014),Cat (29 juni 2014),Eddy_V (29 juni 2014),Jansen (29 juni 2014),Jonesy ( 2 juli 2014),Kwakje (29 juli 2014),Megaboob (29 juni 2014),Pietjepik (29 juni 2014),rob45 (29 juni 2014),robwilwel ( 4 juli 2014),sofaking (29 juni 2014),Wentelt Eefje (29 juni 2014),Wijze grijze (30 juni 2014),Willi69 (29 juni 2014)

  3. #152
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Het lijkt mij dat je je veel te veel vragen stelt kopjeonder. Je kan nooit alleen maar perfecte sessies hebben. Je zal floppers moeten doorstaan om ook de toppers te vinden. Als ik dit lees zie ik een enorme gemiste kans, want eigenlijk weet je nog altijd niets meer over hoe het er effectief op kamer aan toe kan gaan.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. Onderstaande 5 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 juli 2014),jacky pakutra (29 juni 2014),KopjeOnder (29 juni 2014),Peppino (29 juni 2014),Pietjepik (29 juni 2014)

  5. #153
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Ongelofelijk dat je niet "KopjeOnder" bent gegaan. Respect!

  6. Onderstaande 2 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    KopjeOnder (29 juni 2014),Wentelt Eefje (29 juni 2014)

  7. #154
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Je moet je gewoon eens overgeven aan wat meidjes, pas dan begint je oriënterende fase en dwaal je lekker al experimenterende door saunaclubland en krijg je inzicht in de diverse aspecten van het paid-sex avontuur. Pas na een meidje of 20 in een club te hebben gehad kun je je een beetje een beeld vormen van wat je zelf nu prettig vindt en waar je vervolgens gericht naar kunt gaan zoeken.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  8. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    KopjeOnder (29 juni 2014)

  9. #155
    Geregistreerd
    12 juni 2014
    Last Online
    8 juni 2016 @ 16:33
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    30
    Thanked
    31 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    Ongelofelijk dat je niet "KopjeOnder" bent gegaan. Respect!
    Thx! Vind het achteraf ook wel knap (stom) van mezelf

    En eindelijk iemand die de woordgrap in mijn naam snapt!!! HULDE!!
    Statistics shows that teenage pregnancy drops dramatically after 20

  10. Onderstaande leden hebben KopjeOnder bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (30 juni 2014)

  11. #156
    Geregistreerd
    12 juni 2014
    Last Online
    8 juni 2016 @ 16:33
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    30
    Thanked
    31 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Je moet je gewoon eens overgeven aan wat meidjes, pas dan begint je oriënterende fase en dwaal je lekker al experimenterende door saunaclubland en krijg je inzicht in de diverse aspecten van het paid-sex avontuur. Pas na een meidje of 20 in een club te hebben gehad kun je je een beetje een beeld vormen van wat je zelf nu prettig vindt en waar je vervolgens gericht naar kunt gaan zoeken.
    Beetje experimenteren kan misschien ook geen kwaad.. Ik sla meteen aan het veroordelen en denk er veel te diep over na.. Wie weet ga ik nog eens terug om één en ander te heroverwegen!!
    Statistics shows that teenage pregnancy drops dramatically after 20

  12. #157
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KopjeOnder Bekijk bericht
    Ik sla meteen aan het veroordelen en denk er veel te diep over na
    Inderdaad, door na te denken stroomt het bloed naar de verkeerde plek. Gewoon op laten geilen, verstand op nul, bloed naar je leuter en gaan met die banaan.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    KopjeOnder (30 juni 2014),Pietjepik (30 juni 2014)

  14. #158
    Geregistreerd
    12 juni 2014
    Last Online
    8 juni 2016 @ 16:33
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    30
    Thanked
    31 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Inderdaad, door na te denken stroomt het bloed naar de verkeerde plek. Gewoon op laten geilen, verstand op nul, bloed naar je leuter en gaan met die banaan.
    Vrijdag ga ik misschien mee met een aantal beren naar Babylon. Dan zal ik deze tip in mijn achterhoofd houden
    Statistics shows that teenage pregnancy drops dramatically after 20

  15. Onderstaande leden hebben KopjeOnder bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 juli 2014)

  16. #159
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Zondag 29-06

    Nadat mijn plannen/verplichtingen waren geannuleerd was ik zondag opeens 'vrij', dat leek me een goed moment om eens in Yinyang te gaan kijken, volgens mij is het de dichtstbijzijnde sauna voor mij. Het is nog steeds een stuk rijden, maar scheelt al gauw 30/40 minuten met de meeste andere clubs.

    Zondag bijtijds weggereden om als een echte CC te kunnen profiteren van de lagere entree, na omkleden even een rondje gemaakt door het gebouw, en de eerste indrukken waren positief. Er zat al een behoorlijk aantal dames in de bar, alle ruimtes binnen en buiten zag er uitstekend uit en ook het restaurant was prima in orde. Gelijk maar even een ontbijtje gehaald en hier werd ik er door de (overigens vriendelijke) security op gewezen dat telefoons alleen in de kleedkamer gebruikt mogen worden. Dit leken ze toch vrij consequent toe te passe, dus me daar maar netjes aan gehouden.

    In het restaurant zat ook een blonde dame te eten, haar tot op de schouders met een krulletje erin, mooi lijf en een mooi gezichtje, aantekening gemaakt om die later op de dag eens beter te leren kennen. Vervolgens de welness eens verkent en wat gerelaxt in de whirpool. Ik moet zeggen dat dat gedeelte er echt uitstekend uitziet, het enige probleem kan inderdaad de gladde vloer zijn. Na de whirpool was het tijd om de inwendige mens te relaxen en ik ben maar eens aan de bar gaan zitten voor een biertje en eens op het gemak te kijken wat er allemaal rondliep aan dames. Qua dames....ik schat een 30-40 vrouwen over de hele dag gezien te hebben, gemiddeld genomen was de line-up wel ok, niet bijzonder maar er liep (voor mij) genoeg rond waar ik wel mee uit de voeten kon.

    - ik zag trouwens één keer een dame voorbij lopen, volgens mij (deels) Aziatisch, redelijk lang, slank en met een bril. Iemand enig idee wie dat was? Daar ben ik nog naar op zoek geweest maar natuurlijk niet meer kunnen vinden....

    Aan de bar werd ik opeens van achteren omhelst, ik kijk om en het was de dame uit het restaurant, uitstekend, dan hoef ik niet meer te zoeken. Andrea, 23, Roemeens. Een tijdje aan de bar gezeten en toen richting kamer verhuisd. Ik zal haar draadje opzoeken voor een review, het was niet onaardig, maar ook niet echt bijzonder. Ze had trouwens extentions in haar haar zitten van de slechtste kwaliteit die ik ooit gevoeld heb, het leek wel stro. Verder een lieve meid, half uurtje was voldoende. Overigens, dikke plus vind ik spiegels aan het plafond.

    Na de kamergang een sauna gepakt, wat gegeten en weer richting bar verhuisd, praatje gemaakt aan de bar en verhuisd naar die banken bij de ingang van het restaurant. Een aardige plek om de bar en het terras een beetje te bekijken, als je alleen zit is het wel een plek waar je voor de jagende dames een groot doelwit bent. Ik kreeg eerst een pitch van een Hongaarse en daarna van de Duitse Sara, maar van geen van beide werd ik erg enthousiast.

    Eerder had ik in de kleedkamer een dame voorbij zien lopen in een wit setje met een paar prachtige benen, ook zij stond op het lijstje om eens nader kennis mee te maken. Toeval of niet, toen ik daar zat kwam zij de bar inlopen en kroop zonder aarzeling bij mij op schoot. Ella, 22, Roemeens. Een hele tijd op de bank gezeten met haar, zonder dat het nou uitgebreide presales werden was het wel heel leuk, een hele leuke meid, leuk om mee te praten en uiteindelijk een uurtje vol gemaakt op de kamer. Verder zie haar draadje. Mooi op tijd op nog even wat te eten en dan te verhuizen naar de bar om voetbal te kijken.

    Het voetbal zal ik niet te veel over uitweiden, daar is een apart draadje voor, maar er zijn volgens mij weinig dingen die Nederlanders zo verbroederen als bier drinken en Oranje kijken De dames waren in ieder geval blij dat het geen verlenging was en ik geloof dat ze ook wel moesten lachen om de spanning bij mij en een aantal andere heren

    Na de wedstrijd had ik nog wel zin in een derde ronde ter afsluiting, maar waar ik me concentreerde op het voetbal hadden andere beren zich geconcentreerd op de vrouwen en eigenlijk al het interessante dat ik voorbij had zien komen was nu verdwenen. Ik kwam wel Ella nog tegen die me polste voor een herhaling maar dat was voor een volgende keer. Ik kreeg ook nog een aanbod voor een trio van een setje jagers, ik paste er voor maar een tijdje later hadden ze wel een slachtoffer gevonden. Sowieso waren er toen genoeg jagende dames, maar niet echt wat van mijn gading, er lagen er ook twee in de bank aan de tuinkant, vooral de jongste van de twee (ze leek maar 18 of zo) was een knap ding om te zien. Maar zelden heb ik vrouwen zo verveeld zien kijken
    Eigenlijk stond ik zo'n beetje op het punt om me te gaan omkleden toen ik opeens oogcontact had met Cleo (?), 22, Roemeens. Fysiek viel dat duidelijk in mijn straatje, zo duidelijk eigenlijk dat na een minuutje tegen me aangestaan te hebben Dave jr z'n voorkeur kenbaar maakte. Zo duidelijk kenbaar dat ze niet eens vroeg om de sleutel te gaan halen, maar gewoon constateerde 'so Dave, look like you want to fuck me' met een dikke grijns. En zo geschiedde.

    De kamergang viel eigenlijk een beetje, tenminste, het was absoluut niet slecht, maar kort. Normaal is de derde ronde degene die het langste duurt maar deze keer ging het eigenlijk gelijk vol gas en was het feest (ook dankzij hoe zij te werk ging in de positieve zin) sneller voorbij dan ik had verwacht. Wellicht ook een stukje zelfoverschatting in deze Ik moest er eigenlijk wel om lachen en zij ook wel, ik wil nog wel eens met haar op herhaling want volgens mij kun je daar een hele leuke en goede pot sex mee hebben. Half uurtje volgepraat en geknuffeld, grappige meid, ik vind het altijd ook wel interessant als ze een beetje met je willen praten over hun werk, de club, andere clubs, etc.... In hoeverre het de waarheid is natuurlijk.

    Na het douchen nog even wat gedronken, eerste stukje van de tweede wedstrijd gekeken en toen omgekleed en op huis aan. Op mij heeft YY in ieder geval een prima indruk achter gelaten, grote kans dat ik nog wel eens binnen kom wandelen.

  17. Onderstaande 10 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 juli 2014),bergm550 ( 1 juli 2014),gignnl (30 juni 2014),Jansen ( 1 juli 2014),KopjeOnder (30 juni 2014),Megaboob (30 juni 2014),rob45 (30 juni 2014),Snor (30 juni 2014),sofaking (30 juni 2014),Willi69 (30 juni 2014)

 

 
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

FKK Artemis 468*60