Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 123
  1. #76
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Bij iedere club is dit zo. Als de Roemeense ellebogen beginnen te duwen, blijft er geeneen op haar stoel. Doodzwijgen door heel de gemeenschap en treiteren totdat ze aan lopen. Schoenen verstoppen, kleding die hangt te drogen is plotseling verdwenen of geld en andere spullen weggehaald. Enkele worden getolereerd, omdat ze ook wel begrijpen dat ze ze ook nodig hebben, de andere nationaliteiten. Maar die mogen dan niet teveel kameren zodat ze het gras voor de voeten wordt weggemaaid. Erg interresant soms die clubpolitiek van de dames.
    De meerderheid wint, zelfs de hardlopers onder de Roemeentjes worden weggebonjourd. De gemiddelde clubbezoeker is zich niet bewust van deze zaken en komt om een goede tijd te hebben en het zal hem verder zijn reet roesten. Ik loop te lang mee in bepaalde gebieden van het leven om zulke zaken niet te zien. Ik ben best wel eens jaloers op de ongedwongenheid van mensen die geheel "oblivious" in openbare gelegenheden staan. Aan de andere kant heeft het ook ooit zijn charme, een wakker oog!!
    Het heeft in YY nauwelijks anderhalve maand geduurd om vol te stromen met Roemeensen. Een paar van de weinige niet-Roemeense dames gaven aan niet gelukkig te zijn met deze ontwikkeling en het voornemen te hebben hun heil elders te zoeken. En zo krijg je de spiraalwerking die zich voorgedaan heeft in talloze clubs. Voordeel is wel dat ik steeds meer geld over hou na club bezoeken en dat ik veel minder brandstof verbruik want ver weg is alleen maar erger.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 februari 2014),terminator (21 februari 2014),Willi69 (22 februari 2014)

  3. #77
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Living Room :Deze club moet ook snel vernieuwingen aanbrengen het wordt nu toch wel tijd Dampfbad al meer dan een jaar defect en de toiletten mogen ook wel vernieuwd worden.
    De dames komen nu ook in de Vila en naar YY ook vanwege de sfeer die er uit is.

    Dat is voor mij ook de reden dat ik daar niet meer kom omdat de dames ook daar maar van middelmatig niveau zijn en liever met een sigaret aan de gokkasten blijven hangen.

    Daarom is het goed dat YY de zaak helemaal in de nopjes hebben gebracht om het Nederlandse publiek dan ook aan deze kant van de grens te houden.

    De bar ruimte is wel mooi maar erg koel doordat de zitjes te open liggen het lijkt wel een dansschool zo groot,maar wel helemaal top.
    Ik was afgelopen maandag middag daar enkele uurtjes vanwege mijn route,en moet zeggen dat het restaurant en de welnes ruimte super waren.
    De dames die er waren was ook niet een onvoldoende waaronder enkele Nederlandse dames.
    Herhaling zeker maar ook vanwege het eten en de sauna waar ik zeker voor kom.

    Ben nog even met een bekend Pools meisje weg geweest haha.
    hoe lang ben jij niet meer in lr geweest jansen het dampfbad werkte op de verjaardag van dupke en deket wel het nieuwe restaurant is oke over de toiletten en doesjes is niks te klagen sauna werk en de jacuzie werk . lr heeft nog ma 1 nadeel en dat is in het weekend een te kort aan kamers . voor de mooiste club met een intree van 40 euro voor 14.00 uur moet je gewoon no villa marisol . ma het is er niet zo gezellig als lr ik kom voor de eerste keer niet in een club zonder vrijkaartje ik kan dus niet spreken over ying yang en villa vertigo praten na mijn mening gaan de dames hoofdzakelijk lopen omdat ze te lang op een kamer moeten wachten in het weekend en dat zijn de dagen dat er geld verdiend moet worden er is trouwens overal veel verloop van dames op de vulkaan clubs ze denken op heden dat het gras ergens anders groene is zie de werkelijkheid nou is in beren

  4. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (21 februari 2014)

  5. #78
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Hoe kan dat nu? Volgens de politici, zou er na 1 januari helemaal geen toestroom zijn van RumBuls...
    Zal volgende week zelf wel polshoogte komen nemen in YY, maar ik hoop dat er ook nog wat Duits/Poolse dames te vinden zijn.
    Want ik kamer tegenwoordig bijna nooit meer met Roemeensen, niet eens vanwege de service, maar de looks van de meeste nieuwkomers zijn wat mij betreft sub par.
    Merk dus ook hetzelfde op als Picasso, clubbezoekjes worden wel goedkoper op deze manier

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Het heeft in YY nauwelijks anderhalve maand geduurd om vol te stromen met Roemeensen. Een paar van de weinige niet-Roemeense dames gaven aan niet gelukkig te zijn met deze ontwikkeling en het voornemen te hebben hun heil elders te zoeken. En zo krijg je de spiraalwerking die zich voorgedaan heeft in talloze clubs. Voordeel is wel dat ik steeds meer geld over hou na club bezoeken en dat ik veel minder brandstof verbruik want ver weg is alleen maar erger.

  6. #79
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Bij iedere club is dit zo. Als de Roemeense ellebogen beginnen te duwen, blijft er geeneen op haar stoel. Doodzwijgen door heel de gemeenschap en treiteren totdat ze aan lopen. Schoenen verstoppen, kleding die hangt te drogen is plotseling verdwenen of geld en andere spullen weggehaald. Enkele worden getolereerd, omdat ze ook wel begrijpen dat ze ze ook nodig hebben, de andere nationaliteiten. Maar die mogen dan niet teveel kameren zodat ze het gras voor de voeten wordt weggemaaid. Erg interresant soms die clubpolitiek van de dames.
    De meerderheid wint, zelfs de hardlopers onder de Roemeentjes worden weggebonjourd. De gemiddelde clubbezoeker is zich niet bewust van deze zaken en komt om een goede tijd te hebben en het zal hem verder zijn reet roesten. Ik loop te lang mee in bepaalde gebieden van het leven om zulke zaken niet te zien. Ik ben best wel eens jaloers op de ongedwongenheid van mensen die geheel "oblivious" in openbare gelegenheden staan. Aan de andere kant heeft het ook ooit zijn charme, een wakker oog!!
    wat een slimmerd ben jij toch

  7. Onderstaande leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 februari 2014)

  8. #80
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    wat een slimmerd ben jij toch
    Thanks baby, wat een lieverd ben je toch.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  9. #81
    Geregistreerd
    14 februari 2011
    Last Online
    26 juni 2017 @ 11:23
    Berichten
    15
    Discussies
    2
    Thanks
    2
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    Vraagje, is het in YY rustiger tijdens de krokusvakantie/voorjaarsvakantie? Zijn er dan minder DVP aanwezig?

  10. #82
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FBA Bekijk bericht
    Vraagje, is het in YY rustiger tijdens de krokusvakantie/voorjaarsvakantie? Zijn er dan minder DVP aanwezig?



    Niets is met zekerheid te zeggen, maar de meeste dames zijn juist net terug van hun wintersport vakantie.
    Voorheen kwamen er zelfs wat meer (nederlandse) dames tijdens krokus- en carnaval periode, maar of dat dit jaar ook weer gebeurt, is afwachten ✌
    En Garde

  11. #83
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FBA Bekijk bericht
    Vraagje, is het in YY rustiger tijdens de krokusvakantie/voorjaarsvakantie? Zijn er dan minder DVP aanwezig?
    Die Osterferien haben sich noch nie negativ auf die Anzahl der Mädels ausgewirkt - das ist keine Reisezeit.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  12. #84
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Maandag 24 februari. Wijze Grijze was weer een jaartje grijzer geworden en dat gaf gelegenheid om van de “gratis entree op je verjaardag” actie van enkele clubs gebruik te maken. Ik arriveerde tegen 13:00.

    Ik wist dat Yin Yang hiervoor een kopie van je paspoort maakt en deze in hun administratie houdt. Wijze Grijze TopTip: Neem zelf een kopie mee en streep alle data, behalve uiteraard je geboortedatum, door. Dat werd geaccepteerd. De laatste keer dat ik in Yin Yang was, was alweer één jaar geleden en sindsdien is de club nog netter en verzorgder geworden. Dat begint al bij de entree en dan vooral in de barruimte, met aangebouwde rokersruimte en zeer uitgebreid restaurant.

    In dat restaurant kun je zeer goed eten. Ik durf bijna te stellen dat het van PSR of Magnumkwaliteit is, althans op deze ene dag dat ik er geweest ben. Uitgebreid ontbijt met een mooie selectie aan broodbeleg, diverse soorten broodjes (waaronder lekkere krentenbollen) verschillende voorgebakken eitjes (spiegel, of scrambled) gebakken bacon, worstjes en diverse soorten vers fruit van Klasse I kwaliteit. ’s Middags staan er diverse salades en 2 Limburgse vlaaien met slagroom. Vanaf 17:00 kan er warm gegeten worden. Gebakken kipfilet of een stuk zalmfilet met verse tuinboontjes en gekookte aardappels of puree. Eigenlijk heb ik vandaag teveel gegeten hier….

    De clubambiance is vrij rustig. Het muziekvolume is perfect. Zeker niet te hard. In het wellnessgedeelte wordt aparte ontspannende loungemuziek afgespeeld. Vandaag bestond het publiek merendeels uit Belgische bezoekers die meestal met anderen samen gekomen waren. Goed dat ik leesmateriaal bij me had. Tijd genoeg voor de Maandagkrant + de Zaterdagbijlagen. Er waren best wel een aardig aantal meiden (ca 30 overdag en ca 40 ’s avonds), ik zou zeggen allemaal 25+ en over het algemeen toch wel vrij profi ingesteld. Dus grote kans op een PSE-sessie? Dat is nu niet echt categorie waar Wijze Grijze en Wijze Stijve enorm blij van worden. Maar dat is niet erg, want je kunt natuurlijk uitgebreid gebruik maken van de schitterende wellnessfaciliteiten of je krantje buiten lezen met zicht op de mooie tuin. Buiten zitten in Februari? Ja, want het was vandaag, 24 Februari nota bene, 16 graden! En zo liep ik in de loop van de dag Dupke tegen het lijf die naar aanleiding van recente goede berichten ook besloten had Yin Yang nog eens aan te doen. We hebben uiteraard flink bijgepraat, de club samen verkend, buiten gezeten en aansluitend in het restaurant gegeten.

    Later op de avond was ook Boy69 verschenen. Hey Statler en Waldorf weer in da house. Bij gebrek aan een 2-zitsbank stonden beide heren deze keer eens aan de bar en waren weer in een enerverend gesprek verwikkeld.

    statler-and-waldorf-footer.jpg

    Statler: What do you think of the girls in this club?

    Waldorf: Way too many
    Statler: Yeah, I cannot choose
    Waldorf: Terrible
    Statler: Not all of them are Rumanian
    Waldorf: Outrageous
    Statler: I’ll never come back
    Waldorf: Oh, look at that girl, She looks nice
    Statler: Yeah, let’s go and talk to her.

    Ook Boy69 was onder de indruk van de positieve veranderingen in deze club. Ook met hem nog even bijgekletst en aansluitend deed ik een laatste rondje jacuzzi en zwembad. Ik leverde m’n badjas en sleutel weer aan de balie in, bedankte me voor de Limburgse gastvrijheid en vertrok naar m’n volgende etappeplaats: Golden Time (zie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...275#post358275)

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Yin Yang vandaag: 7,5/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  13. Onderstaande 10 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 februari 2014),bergm550 (25 februari 2014),buttlover (25 februari 2014),Eddy_V (26 februari 2014),Megaboob (25 februari 2014),rob45 (25 februari 2014),terminator (25 februari 2014),The Joker (25 februari 2014),Wentelt Eefje (25 februari 2014),Willi69 (25 februari 2014)

  14. #85
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Vandaag mijn vrijkaartje verzilverd. Een super dag hiervoor want het aantal vrouwen was behoorlijk groot, en daar kwam nog bij dat er minder ijsberen waren dan doorgaans het geval is.

    Bij binnenkomst werd ik eerst een beetje raar aangekeken toen ik mijn vrijkaartje toonde, maar na kort en aandachtig lezen werd mij een fijne dag gewenst. Nou dat zou het ook worden.

    Koud binnen loop ik Christina (Tjechische) tegen het lijf, waarmee ik een leuke tijd had op de kamer. Daarna even in de sauna, de jaccuzi, wat rondhangen in de tuin (bij 13 graden!), en uiteraard heerlijk genoten van de eetbare lekkernijen in het restaurant.

    Daarna kwam ik voor de derde keer in contact met Janine/Janina, een leuke Roemeense dame. Ik heb op het forum naar een paspoortje gezocht, maar kwam tegenstrijdige berichten tegen, vandaar hier kort een opsomming:

    Haarkleur: blond, half lang
    Ogen: blauw
    Piercings/tatoo: neen
    Lengte: 1,75m
    Figuur: Slank, B/C cup, naturel
    Afkomst/taal: Roemeens / Duits, Spaans, Roemeens en Engels
    Leeftijd: 25
    Prijs: uurtje, €75
    Service: géén anaal en FT. Verder kussen, pijpen, diverse standjes, massage.

    Ze heeft voorheen in LR gewerkt, en ook kort in GT. Vanuit LR is ze nu sinds een dag of vijf in YY. Nu is Roemeens normaal gesproken niet zo mijn ding, maar Janine is een hele nette en aardige dame. Ik heb me uitermate goed met haar vermaakt.

    Kortom, goede invulling van mijn dag. Volgende keer wellicht weer entree betalen, maar toch weer graag terug naar mijn stamclub.

  15. Onderstaande 8 leden hebben HW1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 februari 2014),Boy69 (26 februari 2014),buttlover (26 februari 2014),Eddy_V (26 februari 2014),laplagne (26 februari 2014),Megaboob (25 februari 2014),terminator (25 februari 2014),Willi69 (26 februari 2014)

  16. #86
    Geregistreerd
    7 september 2011
    Last Online
    28 december 2022 @ 23:08
    Locatie
    Haarlem, Nederland
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    9
    Thanked
    28 in 5 posts

    Standaard

    Gister voor het eerst naar de deze club geweest.
    Ik was er rond 11:30 en toen was het rustig. Was even zoeken waar je naar binnen moest rijden. Stukje over het fietspad voor mijn gevoel, maar al met al was de club makkelijk te vinden.

    Even rondgelopen na het introductiepraatje. Mooie club, zeker het sauna gedeelte. ik vond de bar nogal donker. De bardame was wel erg vriendelijk, net als het personeel bij de receptie.

    Eerst is rustig wat gegeten na mijn verkenningen. Ontbijt buffet was goed. Lekkere broodjes.
    Daarna naar de sauna. Was ook positief. Lekker heet.
    Vervolgens een kopje koffie en een peuk in het rokersgedeelte.
    Daar werd ik "verleid" door de Spaanse Sonja. Leuke meid. Eerst een tijdje mee zitten kletsen en gevraagd naar haar tarieven. Gekozen voor een uurtje op de kamer zonder extra's, dit was 100 euro.
    Lekkere sessie met haar in een van de mooie kamers gehad. Ze kwam niet plichtmatig over. Pijpen en de sex was heerlijk. Zoenen geen probleem (op de kamer). Beffen ook niet. Vingeren had ze liever niet.

    Na deze sessie weer wat gegeten en daarna weer naar de sauna. Het was ondertussen iets drukker. Waaronder een drietal ik vermoed Belgische beren die in boxershort liepen (ook in het wellness gedeelte). Voor mij opmerkelijk. Ze waren ook luidruchtig. In het rokersgedeelte zat er 1 uitgebreid foto's te laten zien op zijn telefoon aan een van de dames. Maar ja wie weet zat hij ondertussen ook foto's te nemen van iedereen die daar was. Persoonlijk vindt ik het niet kunnen dat mensen met hun telefoon door de club lopen. Bij de lockers hooguit.
    Getwijfeld om dit te melden bij de receptie. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik toch weg moest naar een afspraak in de buurt.

    Al met al een positieve ervaring op het gedrag van een stel mede-beren na.

    Sonja:
    Haarkleur: donker, land
    Ogen: Geen idee.
    Piercings/tatoo: Niet iets opgevallen.
    Lengte: 1,70m
    Figuur: Slank, A / B cup, naturel
    Afkomst/taal: Spaanse / Engels en Spaans
    Leeftijd: 28
    Prijs: uurtje, €100
    Service: Kussen, beffen, pijpen en diverse standjes.

  17. Onderstaande 5 leden hebben gurran bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 februari 2014),Boy69 (26 februari 2014),Eddy_V (26 februari 2014),laplagne (26 februari 2014),Willi69 (26 februari 2014)

  18. #87
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Yin Yang, meer dan een jaar was ik er niet, en nu, 2 maal binnen de week.
    Mijn eerste bezoek was op zondag 16 februari, zondagen zijn steeds rustig in (bijna) alle clubs, en mijn tweede bezoek vrijdag 21 februari.
    Ik had zin om een club te bezoeken, maar niet om 2 uur of langer in de wagen te zitten, en YY is de dichts bij huis zijnde club.
    Risico, ja, maar die kan je beperken.

    Zondag 26-02.

    Aankomst op ;de parking omstreeks 14:30 wat meteen opviel was het aantal Belgische nummerplaten, vroeger zag u er hier en daar ééntje, nu was het merendeel Belgisch, op de voet gevolgd door Nederlandse en wat vroeger Belgisch was in aantal, was nu Duits, zeer beperkt dus.

    Ik wist niet wat ik mocht verwachte van de “vernieuwde YY” de bel en deur bleken nog identiek, maar dat zou later blijken is zowat het enige.
    Toen ik binnen kwam herkende ik niets van YY, een volledig nieuwe inkom met balie nu aan de linker kant, waar ze vroeger nogal vaak een badjas gingen halen. Positief dat er geen over en weer geloop is met badjassen, ze liggen gewoon achter de balie.
    De inkom is een knap staaltje van moderne architectuur.

    De kleedkamer was al een hele tijd vernieuwd, die blijft wat ze was, met haar veel te kleine lockers, jammer maar helaas, waarschijnlijk werd hier gekozen voor meer op een kleinere plek, dan kan men meer ijsberen van een locker voorzien, of al die lockers ooit bezet zijn valt nog te betwijfelen.

    Het nat gedeelte is en blijft een ijspiste, het verbod op zeep aan de douches nabij het zwembad veranderen daar niets aan, er werd gewoon gekozen voor een foute vloer.
    Robberen antislip matten zouden nochtans veel kunnen oplossen, maar misschien mag dit niet om hygiënische redenen, wie zal het ons vertellen.

    De bar werd omgetoverd tot een modern geheel met een centrale toog waar constant 2 man achter staat, de toog werd groter, overzichtelijker en rondom open. Dus geen muur meer waar bv de geluidinstallatie tegen staat. Deze verhuisde naar een plek onder de bar, zo wordt er minder aan geprutst .
    Op zondag stond het geluid zeer aangenaam, niet te luid, de muziek was erg variërend.

    Wat ook meteen opviel was, dat de tv schermen zijn verdwenen, geen video clips meer in YY, jammer maar niet erg.

    Verder is er veel minder plaats om te zitten, er blijven enkele zetels over, maar voornamelijk zijn het nu barkrukjes. Mooi ingekleed en op een verhoogje gezet zodat de voeten ook rust hebben.
    De ouwe afgescheiden dansvloer is verdwenen en de nieuwe dansvloer is geïntegreerd in het geheel, de danspaal is er nog en de disco verlichting is van de modernste soort (LED light en moving heads met LED’s).

    Er is een rookruimte voorzien aan de zetels waar vroeger nog de CD juke box stond, net aan de doorgang om naar het buitenterras te gaan. Een ruime rokerssplek maar als je er dicht tegen zit, ruik je als niet roker toch wat van de rookgeur, niet sterk, en je moet er erg op letten, maar net naast het raam neem je het toch waar.
    Dit komt omdat ze in YY niet hebben gekozen voor een echte rookzaal met onderdruk, maar wie goed oplet ziet dat het gewoon een buitenterras is, van de kouwe buitenlucht afgeschermd met kunststoffen tentzeilen die een paar mm boeven de grond hangen, in de zomer kunnen deze opgerold worden en zit je gewoon buiten onder een dak.
    Toch wel goed beken en het zal de prijs wel gedrukt hebben, een rookkamer met onderdruk is niet goedkoop.

    Plots viel een aanwijzer RESTAURANT op, blijkt dat dit nu op het gelijkvloers is ingang ongeveer waar de juke box vroeger stond, een goede zaak het restaurant aan de keuken. De meiden moeten geen badjas meer aan als ze komen eten, een omgebonden handdoek is voldoende nu.

    De tepanjaky of grilplaat is verdwenen, en maakte plaats voor een heus buffet. De bediening gebeurt langs de andere zijde dus men kan aanvullen zonder in de weg van de gasten te lopen. Achter het buffet bevind zich de open keuken, je ziet wat ze doen dus.
    Rond 15 uur werden er Hamburgers geserveerd in een Bagnat broodje, er was ook keuze uit verschillende groente en fruit, ook soep en dessert, bavaroi en chocolademousse een grote pot vol. Het dessert zou gans de tijd blijven staan.

    Later waren de hambergers verdwenen en hadden ze plaats gemaakt voor een paar warme gerechten, vis, en vlees, rijst, frietjes en gebakken aardappels.
    Het was lekker.

    De bussen mayo en ketchup hebben plaats gemaakt voor echte sausverdelers, er werd ook brood aangeboden.

    Het eten was lekker en van goede kwaliteit, een pluim voor de testertjes.
    Het fruit beperkte zicht tot appels peren en bananen, één van de dames wast trouwens op een heel sensuele mannier een banaan aan het verorberen.

    Naast de trap om naar de kino te gaan, staan enkel speelautomaten, werkloze meiden maken er nog steeds gebruik van.
    Ook de Kino werd deels vernieuwd, niet spectaculair maar er zijn een paar zaken anders nu, als ik me goed herinner hangt het scherm nu op een andere muur.

    De open kamers beneden zijn nu gewone kamers en én daarvan werd ingericht als massageruimte.

    Boven is de deur van het ouwe restaurant gesloten, daarachter bevinden zich nu een aantal moderne, nieuwe kamers met inloopdouche, mooi en zeer functioneel, graag meer van dat.
    Hier trouwens geen gladde vloer.

    Wat me opviel was dat ze alle meubilair uit de bar hadden vernieuwt, zelfs de dames die tot het meubilair van YY behoorden waren niet meer te bespeuren.
    Voor een zondag was de bezetting goed te noemen, ik schat een 30 tal dames en iets meer ijsberen.

    En dus geen enkel dame die ik nog kende van vroeger, alles nieuw dus, en natuurlijk, zoals overal, een aantal Roemeense meiden, ze geven zich wel vaak uit voor Spaanse.

    Mijn eerste date was met een donkerblonde Spaanse waarvan ik vermoed dat ze niet echt Spaans was.
    Het tongzoenen was heel beperkt, het pijpen ZC daarentegen was van hoog niveau en tijdens het neuken MC had ze pijn, ook al deed ik het zachtjes , ik bleek wat te groot voor haar nauwe poesje.
    Uiteindelijk heeft ze me klaar gepijpt zonder FT.
    Herhalingsgevaar is bijna onbestaande maar daar kan het arme kind niets aan doen, ik wil zo een meid geen pijn doen maar kom toch liever al neukend klaar.
    Kostprijs voor 35min 50€, geen klokkenkijkster dus.

    Mijn tweede was met een zwartharige Hongaarse, en Hongaarse meiden en YY is zelden een goede zaak, maar ik viel op haar looks, en had goed afspraken gemaakt, tongzoenen 9/10 PZC 7.5/10 en neuken MC 8/10, ver boven het gemiddelde, enkel de kick was er niet, ze deed erg haar best om het naar mijn zin te maken maar als het niet klikt, ja dan ontbreekt er ergens iets.
    De service was dus best ok, haar prestaties ook, maar misschien zat er iets fout tussen mijn oren, Hongaars en YY gaat niet samen, en bleef me dat achtervolgen, ik durf het niet zeggen.
    Wat ik wel weet is dat voor de meeste onder ons dit een top sessie zou zijn.
    Ze krijgt zeker een tweede kans.

    Omstreeks 18u30 nog wat gaan eten en omstreeks 19u het huis verlaten, het was een mooie zondag in Roermond.


    Nu verslag van vrijdag nog.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  19. Onderstaande 19 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 februari 2014),Ascari (26 februari 2014),bergm550 ( 7 maart 2014),Bluebear (26 februari 2014),Boy69 (26 februari 2014),buttlover (26 februari 2014),gurran (26 februari 2014),jeegee ( 5 maart 2014),Kretek ( 4 maart 2014),laplagne (27 februari 2014),Megaboob (26 februari 2014),Mr Pussy (28 februari 2014),rob45 (26 februari 2014),sofaking (26 februari 2014),terminator ( 7 maart 2014),The Joker (26 februari 2014),Tiga (26 februari 2014),Wijze grijze (26 februari 2014),Willi69 (26 februari 2014)

  20. #88
    Geregistreerd
    4 maart 2014
    Last Online
    24 september 2014 @ 12:08
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    10
    Thanked
    37 in 6 posts

    Beitrag Eerste bezoek

    27 februari was mijn eerste saunaclub bezoek als conclusie: niet super maar Ik heb genoten..!

    Het was een lange reis geweest en na een beetje rondgedwaald te hebben kwam ik aan.Ik was alleen want voor veel mensen vooral van mijn leeftijd is dit taboe. YinYang Saunaclub stond er op de grote banner. Aaah ik ben er! Na een beetje rondlopen moest ik wel naar binnen na 4 uur lange reis was ik wel toe aan een bubbelbad of sauna. Een grote parkeerplaats en er stonden redelijk wat autos, ik zag een paar oude ijsberen voor me lopen richting de ingang. Ben ze snel gevolgd en de bewaker deedt open en liet mij vriendelijk binnen. Alles was nieuw voor mij, gelukkig had ik al veel gelezen over hoe het in z'n werk gaat. Ik kwam aan rond 1 uur en heb eerst even rond gekeken wat er allemaal te beleven viel. Beneden een bioscoop, De bar was groot en sfeervol met veel lichten en op zich wel redelijke muziek van alles wel een beetje wat. Er stonden maar weinig meiden te dansen de gehele avond en een paar zaten er alleen maar(geen idee of ze geld wilde verdienen, ze keken ook niet vrolijk dus heb ik ze maar niks gevraagd.) Restaurant was wel mooi, lekker rustig en goed geregeld buffet.

    Het was nog vroeg er waren weinig beren en gelijk al veel dames verkleed in leuke/stoute zuster outfits, ik wist niet waar ik beland was maar het beviel me wel! Veel mooie dames voor iedereen wel wat, de één met mooie pantys en een zusters mutsje en de ander met een veelste kort rokje. Ik dacht even dat ik aan het dromen was. Rond de eindmiddag werd het pas drukker maar voor elke ijsbeer die binnen kwam leek het wel alsof er ook een meid binnenkwam. Heb eerst even rustig in de sauna en bubbelbad gezeten en ontspannen en niemand die me eigenlijk lastig viel maar aan de andere kant ook wel jammer alle beren deden maar hun eigen dingetje. Ze hadden weinig contact met elkaar, is dat altijd zo?
    Er waren weinig tot vrijwel geen meiden in het wellness gedeelte wat ook wel logisch (i.v.m. make up etc.) maar wel jammer is want dat leek me wel een leuke ervaring. Maar goed er kwamen veel meiden die me aanspraken (waarschijnlijk omdat ik wel veel jonger dan gemiddeld e ijsbeer ben) de meeste waren lekker speels en heel vriendelijk alleen helaas niemand die echt Nederlands sprak want mijn Duits is vreselijk. Gelukkig spraken de meeste wel een beetje Engels en op zich kwamen er wel leuke gesprekken uit met veel meiden gewoon normaal gepraat maar ik kreeg af en toe wel het gevoel dat ze alleen maar achter mn geld aanzaten.

    De eerste meid was een lange blonde, rond de 25 jaar, niet heel slank maar een klein beetje houvast. Uiteindelijk wel spijt van deze sessie gehad ik denk dat de andere meiden beter waren. Ze deed heel lief, speels en aardig maar in de kamer was ze na 15 minuten moe en minder interessant, alsof ze haar geld al had verdient. Ja dan hoeft het ook niet meer van mij dus zei ik dat een half uur genoeg was en bedankte haar voor de fijne massage en ik ging wel verder kijken.

    Na een lekkere middag maaltijd een kopje koffie en een sigaret weer even goed rondgekeken er kwamen steeds meer meiden bij en mijn ogen vielen op een donkerharig meisje denk een bulgaars meisje ze was klein maar had wel een C denk ik.(o god ik moet echt namen of afkomsten gaan onthouden) Na wat oogcontact kwam ze naast me zitten en zei het standaard verhaaltje eigenlijk maar die blik in haar ogen zeiden dat ze wel een beest moest zijn. Maar ik wilde verder kijken ik was opzoek naar een jonge blonde godin maar die heb ik niet gevonden. Dus later toen iedereen wel ongeveer binnen was, liep ik naar de bar en ze kwam tegen me aan rijden. Ze vertelde dat zij mij wel kon laten komen. Ik had mn godin niet gevonden dus waarom ook niet zij was immers ook zeker een mooie meid. Ze heeft me de beste pzc gegeven en me behoorlijk goed bereden. Helaas was het net niet goed genoeg voor mij wel een aantal keren bijna, maar toen vond ik het nog te vroeg. Misschien een beetje raar van mij maar goed ben er nu achtergekomen hoe ik het wel wil. Na een half uur genot vroeg ik hoeveel het was voor een uur en ze zei 100,-. Ik dacht dat één uur 75,- was en had het gevoel dat ik niet echt meer zou krijgen van haar. En ik wilde eigenlijk toch nog m'n blonde godin vinden. Dus zei dat het wel genoeg was en bedankte haar netjes en gaf haar het geld.

    Ik zag wel wat leuke meiden maar veel waren al bezet of bezig met andere beren of zagen er moe uit dus ik besloot heel even te zitten en te zoeken naar iemand die er nog fris uitzag en daar kwam ze net aanlopen voordat ik mijn bus moest halen een moldavische meisje met donkere haren en een ponnie tegen. Ze lachte lief, kwam naar me toe en stelde zich voor. Helaas werd ik afgeleid en hoorde ik niet wat ze zei.(volgens mij Angie?) wat ik wel heb onthouden is dat ze rond de 23 is. Ze is redelijk klein en slank maar dit was het beste meisje van de dag. In de kamer gaf ze me echt het gevoel van liefde en ze deed alles met gevoel. Ik was alles kwijt, gelukkig niet alleen mn geld en het avontuur zat er op. Het is uiteindelijk nog een succes geworden. Ik zal jullie de details sparen. Maar het laatste meisje was echt teder en geweldig, die andere 2 dames kunnen er nog wel wat van leren!

    Met haast met het ov helemaal terug gereisd naar het noorden wel veel tijd gehad om na te genieten. Ga ik vaker terugkomen? Hmm ja denk het wel omdat het de dichtstbijzijnde club is voor mij (4 uur reizen) aan de andere kant wil ik ook wel een all-in club bezoeken!

  21. Onderstaande 15 leden hebben youngadventurer bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 7 maart 2014),Big30 ( 7 maart 2014),Bluebear ( 7 maart 2014),Don Rudo ( 7 maart 2014),Eddy_V ( 7 maart 2014),gignnl ( 8 maart 2014),hansdordt ( 7 maart 2014),Megaboob ( 7 maart 2014),MichelJ ( 7 maart 2014),Mr.IJsbeer ( 7 maart 2014),Ritchie ( 3 mei 2014),rob45 ( 7 maart 2014),Snor ( 7 maart 2014),Wijze grijze ( 7 maart 2014),Willi69 ( 7 maart 2014)

  22. #89
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    @youngadventurer:

    Es ist hilfreich für die anderen Eisbären, wenn Du die Namen der Mädels nennst, mit denen Du gekammert hast.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  23. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    youngadventurer ( 7 maart 2014)

  24. #90
    Geregistreerd
    4 maart 2014
    Last Online
    24 september 2014 @ 12:08
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    10
    Thanked
    37 in 6 posts

    Standaard

    Ja dat weet ik, maar bedankt voor de tip! haha ik leer snel, in mijn verhaal in Bochum heb ik wel de namen staan en in mijn volgende bezoeken ga ik dat ook zeker doen!

  25. Onderstaande leden hebben youngadventurer bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 ( 7 maart 2014)

  26. #91
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door youngadventurer Bekijk bericht
    Ik was alleen want voor veel mensen vooral van mijn leeftijd is dit taboe.
    Dat kan ik me voorstellen. Ik was 18 toen ik voor het eerst een bordeel bezocht. Saunaclubs kende ik toen nog niet. Ik weet nog dat ik op mijn 18de verjaardag binnen kwam wandelen in het bordeel. Ik zag er piepjong uit en de ontvangstdame vroeg naar mijn paspoort en zei: "Weet je zeker dat je hier naar binnen wilt?" Ik zei hoezo? Nou, zei ze, als je hier naar binnen gaat, dan kom je er nooit meer uit.

    Hoe bedoelt u, zei ik. Je bent nog zo jong en prostitutie is verslavend, zei ze. Ik zei dat ik toch naar binnen wilde om het te proberen. Het is nu 20 jaar later, ben nu 38 en ik bezoek de bordelen nog altijd graag. Dan had ze toch gelijk. Maar ik heb er geen moment spijt van gehad. Ik heb geweldige tijden gehad. Aardige gasten ontmoet en mooie meiden.

    Maar inderdaad wat je zegt, ik bezocht de clubs of ramen, toen ik begin 20 was, ook altijd alleen. Er rust inderdaad een groot taboe op en zeker als je heel jong bent. Ik schaamde me altijd en voelde me altijd schuldig na een clubbezoek. Pas rond mijn 23ste had ik het volledig voor mezelf geaccepteerd en voelde ik me niet meer schuldig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door youngadventurer Bekijk bericht
    Met haast met het ov helemaal terug gereisd naar het noorden wel veel tijd gehad om na te genieten. Ga ik vaker terugkomen? Hmm ja denk het wel omdat het de dichtstbijzijnde club is voor mij (4 uur reizen) aan de andere kant wil ik ook wel een all-in club bezoeken!
    Als je ver moet reizen, dan moet je gewoon eens een hotelovernachting overwegen. Dan kun je rustig van de dag genieten in een club en ga je de dag daarna weer naar huis. Hier is de lijst met hotels in de buurt van de clubs. Hotels zijn in Duitsland een stuk goedkoper als in Nederland.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-en-Saunaclubs

  27. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    youngadventurer ( 7 maart 2014)

  28. #92
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door youngadventurer Bekijk bericht

    Met haast met het ov helemaal terug gereisd naar het noorden wel veel tijd gehad om na te genieten. Ga ik vaker terugkomen? Hmm ja denk het wel omdat het de dichtstbijzijnde club is voor mij (4 uur reizen) aan de andere kant wil ik ook wel een all-in club bezoeken!
    Kan je mij eens vertellen wat je met een all-in club bedoelt?
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  29. #93
    Geregistreerd
    4 maart 2014
    Last Online
    24 september 2014 @ 12:08
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    10
    Thanked
    37 in 6 posts

    Standaard

    één keer een bedrag betalen en de hele dag genieten (bv. Pauschalclub, Partytreffs) en geen Saunaclubs, met alle respect ik vind saunaclubs ook leuk maar ik vind het ook te duur voor de sessies die ik heb gekregen. Sommige meiden jagen en profiteren graag op jonge of onervaren ijsberen.

    (Lees mijn verhaal over Bochum en hoe ik dat heb ervaren dan kan je het vergelijken met dit verhaal en dan snap je wel wat ik bedoel.)

  30. Onderstaande 2 leden hebben youngadventurer bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 maart 2014),terminator ( 9 maart 2014)

  31. #94
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    De derde donderdag van April is de officiële "secretaressendag". Dan wordt er bijgelegd om je "administrative assistant" een cadeautje te geven.
    Ik vind het wel een origineel idee van YY om van deze viering een geil event te maken.

    poster2-secretary.jpg
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  32. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    terminator ( 9 maart 2014)

  33. #95
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    @youngadventurer kerel ik kan je nu al zeggen dat iedere ijsbeer zijn leergeld betaald pauschal of welke andere club ook..

  34. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (10 maart 2014),youngadventurer (10 maart 2014)

  35. #96
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Woensdag 12 maart de "Wellness" en nieuwe inrichting van "Yin Yang" eens bekijken.

  36. #97
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Woensdag 12 maart naar YY om het nieuwe clubgedeelte te bewonderen en checken of de Roemeentjes de overhand hebben tegenover de Black,Latina,Poolse en de Rusische dames wat overigens niet te hopen is.

  37. #98
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Woensdag 12 maart naar YY om het nieuwe clubgedeelte te bewonderen en checken of de Roemeentjes de overhand hebben tegenover de Black,Latina,Poolse en de Rusische dames wat overigens niet te hopen is.
    Spijtig genoeg is het wel zo!
    De line-up is volledig onherkenbaar, in vergelijking met 6 maanden geleden!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  38. #99
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Spijtig genoeg is het wel zo!
    De line-up is volledig onherkenbaar, in vergelijking met 6 maanden geleden!
    Hebben ze dan geen verlichting in YY?

  39. #100
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Hebben ze dan geen verlichting in YY?
    Nou,ze hebben gele ledverlichting opgehangen bij YY en nou zijn ze bijna allemaal Roemeens.

  40. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (11 maart 2014)

 

 
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.

FKK Artemis 468*60