Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Maria II (Bulgaarse, blond, lang) (PHG)

    Naam : Maria

    Haarkleur/-lengte : lang donker blond haar (soms opgestoken in een staartje)

    Lengte dame : 1m70cm

    Postuur/Cupmaat : Slank,Normaal, zeer goed figuur A/B- Cup

    Nationaliteit/Taal : Bulgaarse , redelijk duits

    Leeftijd : 21 jaar

    Tatoeages/Piercings : op haar rug een 2* een grote tatoeage (soms) verdekt door lange haren en op de zijkant van haar bovelichaam aan de rechterkan wat tekst ( zie ook bericht Bredero)

    Service : PZC, NMC,..


    Ik heb afgelopen zaterdag toch een prachtig meisje zien rondlopen. Kleine omschrijving : schitterend figuur ( kleine b), lange benen, mooie lange blonde haren, leeftijd ongeveer 22jaar. Ik werd een beetje ontmoedigd door enig jaaggedrag en tatoeages. Jammer,jammer,jammer......
    Ook was Ronald35 met haar naar de kamer geweest en die was niet zo positief. Maar in hoeverre is dat representatief voor dit mooie meisje :D want Ronald35 had zijn kruit al wel verschoten.
    Hoe heet dit mooie meisje ?
    Laatst gewijzigd door Big30; 1 april 2007 om 09:07

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:26
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Haar naam is Maria en Marie is zeker niet op haar mooie mondje gevallen.

    Ze jaagt ook wel wat op ijsberen maar doet dat op een haar heel eigen manier. Ze is direkt maar tegelijk toch ook weer subtiel. Zo sprak ze zonder enig probleem het ganse trosje ijsberen aan dat vorige zaterdag in de ontvangshall in Oedt stond wortel te schieten. Helaas voor haar wel zonder succes maar wel amusant en zonder echt vervelend of irritant te worden.

    Ze sprak mij en oblix aan terwijl we het trapje richting nachtcafe afdaalden.
    Zeer leuke babbel, nou vooruit dan maar, kom op met die sleutel.

    Zelden zo'n zelfzekere dame meegemaakt op de kamer. Ze windt er allemaal geen doekjes rond want zeg nu zelf, hoeveel dames vertellen je bij het eerste bezoek spontaan dat ze daar zitten om enkele uren later met een flink pakketje euros naar huis te gaan?

    Pijpen was lekker en daarom veel te kort naar mijn mening. En dat was ook bij al de rest de tenuer wel lekker maar alles moet wel een beetje opschieten. De liefhebbers van GFE zijn hier niet echt aan het juiste adres. FT behoort niet tot het aanbod. Nu had ik dat vooraf niet uitdrukkelijk gevraagd maar ze vertelde het wel pas op de kamer. :-(

    ik heb zeker geen spijt van m'n beslissing maar slechts een zeer klein herhalingsgevaar.

    Tijdens het kamerbezoek merkte ik ook nog dat er onder haar haren een tatoege verstopt zat. Ik herinner me de korte naam (3 letters, klinkt als... ) niet meer maar wel weer zo'n typisch gotische lettertekens. Als ondertussen toch redelijk ervaren wandelaar knoop ik daar onmiddellijk zo mijn conclusies aan vast. Verdere tatoeages zijn te vinden op de rug en zijkant van de romp. Van wat er staat begrijp ik geen barst wegens tekens uit een mij kompleet onbekend alfabet. In mijn ogen ontsieren deze tatoeges haar strakke slanke lichaam jammerlijk.

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Das ist Maria II. Die Thekenfrauen empfehlen sie, einige Bekannte haben eher unterschiedliche Erfahrungen gemacht.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:36
    Berichten
    41.803
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.564 in 8.582 posts

    Standaard

    Ik heb er maar ene nummertje bijgeplakt , met frisse tegenzin.

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Gisteravond sprak deze dame me aan terwijl ze naast me zat en met veel interesse naar het boksen keek wat op het projectie scherm werd vertoond. Was een beetje moe en maakte ook duidelijk dat een kamerbezoek er niet meer in zou zitten.

    Nochthans een hele tijd met haar gekletst, ze wordt zeer binnenkort 21j, heeft het haar nu wat donkerder, niet meer blond, droeg het haar in een opgestoken staartje, heeft ook even in Gt gewerkt, spreekt redelijk Duits, heeft verstand van boksen (de RTL boks wedstrijd met Henry Maske voorzag ze van deskundig commentaar :p), moest een stukje pizza met salami voor haar halen, dat deed ik maar en haar gevraagd wanneer ze er weer zou zijn.

    Erg jammer van die tatoos zoals exact beschreven door Bredero.

    Ze ziet er desondanks toch wel zeer fraai uit en is bijzonder vriendelijk zodat ik denk dat ik zoals afgesproken bij een volgend PHG bezoekje (eind Mei of zo :thefinger :p) het er toch maar eens met haar op waag !

    B-cupje en toch ook weer niet zo erg lang !
    Laatst gewijzigd door Big30; 1 april 2007 om 09:06
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30

    Ze ziet er desondanks toch wel zeer fraai uit en is bijzonder vriendelijk zodat ik denk dat ik zoals afgesproken bij een volgend PHG bezoekje (eind Mei of zo :thefinger :p) het er toch maar eens met haar op waag !
    Gisteren amper binnen en nog bezig met de pecunia kwam Maria langs gelopen keek me aan en zei heel direct "goh was jij niet die jongen die vorige week een pizza voor me haalde en zei de volgende week met mij op de kamer te gaan?".

    "Nee" was mijn antwooord naar eer en geweten (ik heb een broer namelijk Big69 en die was het geweest, not me ).

    Enfin even na twaalven toen ik met een bevriend IJsbeertje even wat frisse lucht wou halen zag ik Maria aan de tafel zitten, besloten naast haar plaats te nemen en wat te keuvelen.

    Zo'n 15m later waren we op de kamer. Maria is vrij direct ze zegt precies waar het op staat en zei dat ze zich zo op het einde van de avond wat minder voelde.

    Maar goed, ze gaf op de kamer blijk van een bovengemiddelde orale begaafdheid, deed ze gewoon goed. Neuken was Doggy-style en was ook weinig op aan te merken. Inderdaad Ft doet ze niet.

    Tis wel een lief en aardig meisje die eerlijk en open vertelt dat ze er zit om centjes te verdienen en soms wat baalt van het gedrag van sommige klanten.
    Zich aardige klanten trouwens nog bij de voornaam herinnert .

    Zal niet meteen de volgende keer weer met haar de kamer op gaan (ga in principe ook nooit met dezelfde dame weer de kamer op), maar bij Maria is toch wel enig herhalings gevaar te bespeuren.

    Mits ze dan nog aanwezig is natuurlijk want daar was ze nog niet helemaal zeker van, gaat misschien wat Zuidelijker verkassen.

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Longwang

    Maria – Bulgaria
    She approached me while I was resting in the Nacht Café and offered to get me a drink. She was friendly enough and eventually I offered to go to the room. But first I need a shower. She did not like my time estimate of 15 minutes and wanted to know why I would take so long. That should have been my first warning. In the room she was pleasant enough but was not very shy about giving instructions. She said she had hurt her shoulder the previous day so do not touch her there, which was a reasonable request. Then she says to be careful, that she bruises easily and really dislikes pain. I am wondering how she made it through the two large tattoos on her back and the long vertical string of characters on her side. Then it was no fingering, then no CIM, and then don’t enter her too hard and by then the magic was gone. She insisted on offering hand relief so we finished that way. Not really my type.
    ----------------------------------
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Maria
    (Westside Story)

    Maria, I've just met a girl named Maria,
    and suddenly the name will never be the same to me.
    Maria! I've just kissed a girl named Maria.
    And suddenly I've found how wonderful a sound can be.
    Maria, say it loud and there's music playing.
    Say it soft and it's almost like praying,
    Maria, I never stop saying: "Maria!"



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    ... zich aardige klanten trouwens nog bij de voornaam herinnert .
    Dus ze wist mijn naam nog? :D

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD - 17-01-2007
    Gemiste kans (of toch niet?): Bulgaarse mooie blonde
    Absoluut niet dom deze Maria, maar ook een dame met een geheel eigen willetje ... Ze spreekt overigens goed duits en engels.

    Waar ik eerder in andere draadjes aangaf hoe ik dacht over tatoeages, ging ik deze zaterdag toch voor Maria. Zij is namelijk verder wel mijn type vrouw (jong, slank, mooi koppie). Ze kijkt in de bar soms wel een beetje nors, maar op de kamer bleek zij aangenaam gezelschap. Vragen over haar tatoeages stelde zij overigens niet op prijs.

    Maria houdt niet van langere sessies; ik wel. Uiteindelijk kon ik haar (helaas niet alleen door inzet van mijn ruim aanwezige natuurlijke charmes :D ) toch zo'n anderhalf uur vasthouden ...
    Massage was OK, het orale gedeelte was OK, cowgirl te kort en waar "doggy" al nooit mijn favoriete positie was, zal ik dat met Maria wat mij betreft niet meer beoefenen ...

    Herhalingsgevaar?

  9. #9
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    25 april 2024 @ 20:24
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD
    Herhalingsgevaar?
    en combineren met deze

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD

    Principes:
    Blijk ik amper nog te hebben. Waar ik eerder in andere draadjes aangaf hoe ik dacht over (overdadige) tatoeages bleef van dat principe op deze zaterdag bar weinig over ...
    De ontmoeting met Maria was verder toch absoluut wel de moeite waard, maar bij het verlengen naar anderhalf uur moest ik helaas nog een principe overboord zetten ...

    Dus dat zal herhalen worden

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60