Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard Marissa (Christina (Roemeense) ex Finca



    Christina (Roemeense)
    Leeftijd : 33 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 80 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, PSE, Massage, Aftrekken, SM
    Extra info : Optisch zeer mooi en in het oog springend, pussysliding, maakt tijd vol, prijsafspraak-gevoelig





  2. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    pret (20 augustus 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

  4. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    irlando (28 augustus 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Christina
    29 Juli 2016
    Bij deze recensie


    Na veelbelovende presales ging ik met de dame mee naar boven, de rode loper trappen op, langs de massageruimte en trokken we ons terug op een klein warm kamertje ergens boven. Niet de mooiste kamer helaas.

    Plots wist ik aan wie ze me deed denken...

    Ik was er een beetje verliefd op geweest...


    Ik had ze nog fanmail gestuurd voor handtekeningen en dies meer...


    had haar een paar maal ontmoet en er zelfs tegen gebotst wat een aangename terugbots teweeg bracht...


    Ze deed me denken aan Veronique De Cock


    foto-veronique-de-kock-01.jpg


    Hoe zal ik dit nu noemen? Niet alleen een OFE, een PSE maar ook een CLE of Celebrity Lookalike Experience! Het is al niet de eerste keer dat ik met een dame de kamer op ga die lijkt op een meid waar ik in vroeger tijden verliefd op was of zot van was. Met Christina *uit...rarara...Roemenië* een uitstekende kamersessie beleven stond gewoon in alle sterren van de melkweg en beyond geschreven. Mijn gebeden aan het Vulkaneifel-meer werden wel degelijk verhoord!

    ik was in pure devotie bij het aanschouwen van zoveel schoonheid dat zich een weg in mijn netvliezen brandt.

    We begonnen met uitgebreide TZ, zoenen en strelen. Niet weten waar ik mijn handen het eerst moest plaatsen was eerder the case. Ik heb Luciana in Aca Gold een super babe maar dat is deze dame ook plus ze geeft uitmuntende service. Nu moet Luciana maar eens naar Finca Erotica komen werken om bij dit wilde sexy beest in de leer te gaan. Schoonheid èn service met een dame die me elke nanoseconde aan die Miss België deed denken, het was om te duizelen. Over haar zandloperfiguur heb ik mijn handen wel 100 maal laten glijden, ze stoeide speels, zette me gevangen met haar benen en armen zo dat ik nergens aan kan en bewoog vloeiend met haar lichaam. Ze masseerde haar prachtige borsten over me heen, m'n gezicht. Ik likte die borsten en zoog er aan als een zuigeling die al weken geen melk meer had gekregen. Het zijn sili's maar who gives a fuck, ze voelden niet te hard aan, zacht, echt, lekker, compliments to the surgeon! Kwatongen beweren trouwens dat Veronique ook sili's heeft. (http://www.nieuwsblad.be/cnt/nbnz15042002_001).

    Again, who gives a fuck? Ze wist perfect de meesteres te spelen, helaas voor een meerprijs. Daar wilde ze eerst 50€ extra voor maar werd later naar 30€ gebracht. Dat is het enige minpunt: prijsafspraken, extra vragen. Maar ze was verdomme goed in wat ze deed, dus ik klaag er niet over. Het zorgde er wel voor dat ik niet voor een uur ging.

    Zoveel lijfelijk contact, het was een sensuele intieme worsteling waarbij alke hoek van het bed werd benut. Ik was in pijn, in extase met de aanblik van haar te zien haar lichte blauwgroenige ogen op mij gericht om me te onderwerpen. Ze liet me alle hoeken van de kamer zien!



    Het werd tijd voor seks...Superseks...beestachtig krachtige lekkere seks, zij als meesteres der lusten on top, deze jongen bij wie het witte magma klaar stond uuit te breken plat op de buik, in overgave aan zoveel extatisch geweld. We neukten. We neukten, mijn vulkaan paste paste perfect in haar kut. Ze draaide, ze kirde, ik hijgde, schreeuwde bijna van opwinding, ze draaide haar lichaam als een buikdanseres. Waaaaaaaaaaaauw , ik probeerde het uit te stellen...pauze....meer....meer, een herinnering aan onze Celebrity kwam in gedachten, ze lijkt er meer en meer op naarmate het hoogtepunt naderde...

    De uitbarsting kan elk moment volgen, ik legde m'n voeten om haar taille en duwde haar in m'n richting, ze plaagde me verder, hield haar borsten...en het witte vuur kwam naar boven en spuitte het condoom helemaal vol. De uitbarsting kwam in golven naar boven, het orgasme ontplofte in m'n hoofd en maakte me vrij van alle gedachten in extatische erotische hemelse verhevenheid. O, godver wat een lekkere meid! IK kon haast niet stoppen , het orgasme rekte zich uit, en bleef komen, we herbegonnen bijna.

    Het werd tijd om de strijdkracht, zij het met tegenzin, terug te trekken. Het regenjasje werd afgedaan en we bleven wat liggen. Het was nog 5 minuten. Ik hield het op een half uur. Dat leverde me een kwade blik op van Christina die me herinnerde dat ik plots een uur wou (met 'korting' op de extra dat 50+25 en 50+25 zou worden ipv 50 +30 :o ). Ze legde er zich bij neer. Ik gaf aan misschien later een tweede sessie te doen maar dat kwam er niet van, ze ging weg .

    De kamer opgeruimd en haar de 50 + 30€ gegeven. Ze heeft het al bij al verdiend. Dit was een sessie die me nog lang zal heugen. Een droom die uitkomt als is het niet de dame zelf maar eentje die dat wellicht gewoon veel beter doet want die Veronique is toch in een kloosterschool opgevoed...

    Deze sessie? ****1/2 !
    De zwarte wolf

  6. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (21 augustus 2016),Ryuhayabusa (22 augustus 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Vazkor de romantische poëet

  8. #5
    Geregistreerd
    21 januari 2008
    Last Online
    5 juli 2022 @ 13:06
    Berichten
    23
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    37 in 15 posts

    Standaard

    Christina zit nu bij Babylon onder de naam Marissa (of Marisa) .... geen steek veranderd .. nog altijd een gekke doos met de super service die we van haar in Finca gewend waren.
    Is al een van de toppers daar !

  9. Onderstaande leden hebben Rudiderbumzer bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (25 juli 2019)

  10. #6
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Heeft iemand een idee waar deze dame nu (en of) werkt ?
    Was toch een van mijn beste dames dit jaar.

  11. #7
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:06
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    vor ein paar wochen in der finca gesehen...
    ist aber schon was her

  12. Onderstaande leden hebben paul-kuhn bedankt voor deze bijdrage:

    yylover (23 oktober 2019)

  13. #8
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Vielen dank. Ein guten grund um Finca mal zu besuchen

  14. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (28 oktober 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60