Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Last Online
    11 augustus 2023 @ 09:56
    Locatie
    Het prachtige Limburg
    Berichten
    27
    Discussies
    3
    Thanks
    28
    Thanked
    27 in 11 posts

    Standaard Hasselt, Avisage, St-Truidersteenweg 270, Vicky

    Zojuist een heerlijke ervaring gehad met Colombiaanse Vicky. Ik had haar reeds gisteren gezien op afspraakjes en ze bleef me de hele dag achtervolgen. Niet lang getwijfeld om de knoop door te hakken en gebeld naar avisage. De ontvangst daar is trouwens prima, heel relaxt. Ontvangstruimte was ook goed in orde; enige minpunt voor sommige kan zijn dat de muren dun zijn, en je soms de eigenaar(s) hoort praten. Mij deert dit niet, maar ik vond het toch het vermelden waard.

    https://www.redlights.be/prive-ontva...cky-nieuw.html

    Vicky heeft een prachtig figuurtje, tenminste als je van petite yet curvy houdt, en is een oprecht lieve vrouw. De foto's geven een goed beeld van haar verschijning. Ik voelde me in ieder geval enorm aangetrokken tot haar. We hadden meteen een klik en ik vermoedde dat dit wel eens vuurwerk kon geven. Haar Engels is best oké dus een leuk gesprek voeren om het ijs te breken is geen probleem.

    Erg veel tijd geeft ze je daar echter niet voor! Na de douche lag ik al vrij snel op mijn rug in het bed, met haar zoete lippen op de mijne, verstrengeld in een soort van knuffelsex houding. Dat was meteen de bevestiging dat dit een spetterende date ging worden. We hebben vijf minuten diep liggen tongzoenen tot ze besloot te tonen wat ze nog meer kan met haar getalenteerde mondje. Een pijpbeurt geheel volgens de kunst; trage, lange likken over mijn schacht die overvloeide in afwisselend harde en zachte zuigbewegingen. Ze neemt zelf initiatief maar laat zich ook zeer goed sturen. Na een uitstekende pijpbeurt wou ze me in haar voelen. Ze nam snel een condoom, weliswaar met een klein likje glijmiddel, en kwam op me zitten met die heerlijke kont. Of deze echt is heb ik zo mijn twijfels over, daar is allicht aan gewerkt zoals haar borsten, maar beide voelen zalig aan. Ze heeft me eventjes traag bereden maar wou vlug erna in missio genomen worden.
    Zodra ze zich op haar rug vleidde, begon ik haar heupen te beroeren met mijn lippen en tong. Dit is werkelijk een van de, zo niet dè, lekkerste poesjes die ik ooit geproefd heb. Ik heb haar met een haast ongekende passie en liefde gelikt, en haar sapjes bleven vloeien. Ze nam mijn hoofd stevig vast en drukte me tegen haar clit aan! Egoïstisch als ik soms kan zijn, stopte ik met haar te likken en nam haar stevig vast tegen mijn lichaam aan. Tongzoenen, likken, bijten... terwijl ik haar harder en harder neukte. Ik waande me in de zevende hemel. Haar driehoekje begon heviger samen te trekken en ik voelde haar hele lichaam klaarkomen. Hierna heb ik haar even tijd gegeven tot ze me zelf naar haar toe trok om haar opnieuw te nemen, dit keer met mijn lul harder en dieper in haar terwijl ik haar benen wijd open hield. "Deze vrouw is mijn Aphrodite!" hoorde ik mezelf denken.
    Ik werd helemaal wild bij de gedachte om op die fantastische billen klaar te komen en beval haar op haar handen en knieën te gaan zitten. Natuurlijk kon ik het niet laten die fantastische kont eerst te aanbidden met mijn handen en mijn tong. Nog steeds in de zevende hemel, greep ik naar kleine veli en nam haar in doggy. Het moet wel zijn doordat ik in hogere sferen zat, want van komen was nog steeds geen sprake. Na enkele minuten doggy, duwde ik haar plat op haar buik en begon haar stevig door te rammen. Vrijwel meteen kneep ze haar benen dicht bij elkaar zodat haar poesje nog strakker werd. Ik zei haar dat ik op die heerlijke kont ging klaarkomen en voelde haar nog geiler worden. Met een dvp heb ik zoiets zelden of nooit meegemaakt. De manier waarop zij zich laat gaan is fenomenaal. Toen ik voelde dat ik ging komen, rukte ik het condoom er af en spoot enorme dikke witte slierten over die ongelooflijk lekkere, zongekuste billen die ze omhoogduwde tegen mijn natte eikel. Ik kon het haast zelf niet geloven en trilde nog na voor enige tijd. WAUW.
    We hebben, met mijn slierten nog steeds waar ik ze gespoten had, nog even lekker getongzoend en hebben daarna de overige tijd nog liggen nakeuvelen.

    Indien ik aanstalten had gemaakt om ons liefdesspel verder te zetten was dat zeker geen probleem, maar ik wou echt weten wie deze dame nu eigenlijk wel is en wat ze doet. Begrijp me niet verkeerd, dit is geen verliefdheid, maar er bekroop mij het gevoel dat je hebt bij een goede vriendin waar je wel eens wat meer zou willen mee doen. Ze blijft hier nog tot 20/09 om dan weer eind oktober terug te keren, en vond de mannen hier heel aangenaam. Mag ik jullie dan ook met klem vragen deze prachtige dame met respect te behandelen, en nog een plekje vrij te laten voor mij zodat ik ook nog kan genieten van deze parel

    Conclusie: absoluut moordwijf. GFE met een heerlijke Latina, die mij nog enkele keren voor ze terugvliegt gaat weerzien. Dit is een zeldzame vrouw met een liefde voor haar werk, dat indien ik zou vernemen dat ze respectloos behandeld wordt na de mogelijke stormloop die deze recensie teweegbrengt, ik meteen beslis de pen neer te leggen.
    Neem haar niet vanzelfsprekend, benader haar met respect, en uiteraard de nodige hygiëne, en ik kan me niet voorstellen dat je er een slechte date aan overhoudt.

  2. Onderstaande 14 leden hebben Veli bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 augustus 2016),Big30 (19 augustus 2016),biged ( 4 oktober 2016),Elmo3108 (19 augustus 2016),foefel (19 augustus 2016),langlekker (19 augustus 2016),lustman (21 augustus 2016),Massi (26 augustus 2016),Oost (11 september 2016),pret (21 augustus 2016),Sjeufke (19 augustus 2016),sofaking (19 augustus 2016),Wentelt Eefje (19 augustus 2016),Wijze grijze (19 augustus 2016)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.

Freude 468*60