Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 41 van 41

Discussie: Melanie (Bulgaarse)

  1. #26
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Als het goed is heeft deze dame blonde haren en werkt haar zuster "achter"de bar. Mooie meid en hoog knuffelgehalte. is weer terug van vakantie. Aanrader

  2. #27
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Vandaag was Melanie er niet.
    Voor zover mij bekend heeft Melanie geen zus in SS. Heb regelmatig met haar gekamerd, toen is daar niets van gebleken.
    Het is wel zo dat Carmen 1 (voor de bar), Violetta (achter de bar) een zus heeft die ook in Sixsens heeft gewerkt.

  3. #28
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    13 april 2024 @ 07:25
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    884
    Discussies
    6
    Thanks
    4.093
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Waarschijnlijk Lydia die tegenwoordig achter de bar staat en Lorena haar zus die dan terug is van vakantie.

  4. #29
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jansenroy Bekijk bericht
    Waarschijnlijk Lydia die tegenwoordig achter de bar staat en Lorena haar zus die dan terug is van vakantie.
    Juist, Lydia heeft ook een zus! Beiden overigens ook niet gespot vandaag.
    Violetta stond achter de bar beneden en Gaby achter de buitenbar

  5. #30
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Melanie (SixSens) - Making her service great again
    Bij deze recensie

    Ja jongen, je begint door je titels te geraken inspiratiegewijs zodra je Trump's leuzes moet gaan gebruiken...O wee...


    Waar ik ze ontmoette

    Overal waar ik ze tegen het lijf liep, liet ze de gelegenheid niet voorbijgaan om deze spreuk een letterlijke betekenis te schenken en dat al vanaf binnenkomst. Na elke wellness, elke keer dat ik naar boven ging, naar beneden, van kamer kwam, naar de kamer ging (autch, ik beloofde met 'later'...) hield ze me staande. Ze wou absoluut en verwonderde of er wat fout was van vorige keer. Ik zei haar dan ook dat het vorige keer te snel gedaan was: fuck & go. Ze deed wat ik graag had goed, maar klaar gekomen is klaargekomen. Deze keer zou de kamertijd moeten worden vol gemaakt.


    Bijzonderheden

    Ze ziet er nog altijd een mooi gypsiemeisje uit en ze is er op vooruit gegaan, wat slanker.


    Presales

    Haar ogen smeekten de ganse dag om een kamer. Ik heb dan maar toegegeven. Ze had misschien wat speciaal in gedachten? Een verbetering van de vorige maal misschien? Ik kon dat alleen te weten komen door haar de sleutel te laten halen. Zo werd zij de enige van de smeeksters en jaagsters die een kans kreeg die dag. Haar benaderingswijze was nooit arrogant maar zacht.


    Kamer

    Ik liet haar een sleutel voor een kamer boven halen en ze nam die van nr. 6 mee, niet ver van m'n eerdere kamer af. 6 en 5 worden wel eens samen getrokken in de lotto maar toch...

    In de kamer kon de muziek en het licht geregeld worden. Hier herinner ik me dat Melanie de spiegel gebruikte aan de wand naast het bed.


    Sessie

    Ik weet niet waar beginnen maar niet alle mindgames en fantasiespellekes leg ik uit, wie denkt te weten, ik hou zulks privé. Zo is bijna de ganse sessie niet zomaar met een pen te beschrijven. Het was enorm goed, ze wist het een en ander op een nieuw hoogtepunt te brengen. Ze kende me goed en wist wat te doen om me gek van haar te maken. Dit heeft goed wat tijd gevuld. Ze spreekt me toe met een zachte lieve verleidelijke stem zoals Cindy eerder maar wist het nog beter te brengen.

    De seks was weer erg goed, nog beter dan vorige keer: zij was on top en bereed me traag. Ze liet me lang genietend klaar komen. We hadden nog een 5 tal minuten over en toen gingen we ons douchen op het gemak.

    Dit meisje heeft heel goed haar best gedaan en hoort voor mij weer bij de top. She made her service levels great again! Ze vroeg nog met hoeveel dames ik al was geweest voor we aan de seks begonnen en ik zei 3. Dat een derde orgasme geen probleem zou zijn. Ze keek sceptisch bij maar het is me dus gelukt.


    Opruimen en afsluiten

    We douchten ons en ruimden de kamer op terwijl we wat napraten. Aan de lockers haar geld gegeven en kreeg een omhelzing en kus terug.


    Conclusies en score

    Met herhalingen wordt het natuurlijk moeilijk iets nieuws te schrijven. Ik kan het houden met te zeggen dat Melanie zeker een aanrader is. Misschien spendeer ik nog een uurtje met haar, ze is het zeker waard.


    Score: 8,0 / 10
    Fantasie-score *****
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 14 juni 2017 om 22:58
    De zwarte wolf

  6. Onderstaande 7 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (15 juni 2017),Deantje (15 juni 2017),duivenmelker (20 juni 2017),le_belge (15 juni 2017),Mr Bluenose (15 juni 2017),Ryuhayabusa (15 juni 2017),sofaking (15 juni 2017)

  7. #31
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 05:12
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    35
    Thanked
    139 in 50 posts

    Standaard

    Ik heb gisteren een zeeeer goede sessie beleefd met Melanie. Eerder PSE dan GFE. Maar ze kust goed en blaast zeer goed. Afgemaakt in doggy waarbij ze zich goed positioneert. Enige minpunt : Finish & Go
    Laatst gewijzigd door bebert; 18 juni 2017 om 07:20

  8. Onderstaande leden hebben bebert bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (18 juni 2017)

  9. #32
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bebert Bekijk bericht
    Enige minpunt : Finish & Go
    Als dat aan het eind is van een 'half uur' is of een veelvoud er van, kan ik dat begrijpen. In het andere geval kan je gewoon je 'half uur' volmaken.

  10. #33
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    2de maal had ik het ook voor bij haar. Derde maal duidelijk gemaakt dat niet te doen en hield zich eraan. Goed meisje hoor.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    De zwarte wolf

  11. #34
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    In de kamer met Melanie gingen we direct in een mooie TZ en over het hele lichaam kussen en strelen. Een mooie gevarieerde blowjob volgde en na ongeveer 20 minuten hiervan besloot ik dat het mijn beurt was en ik ging nog eens 15 minuten door of zo'n mooie 19-jarige pussy van haar inspecteerde. Het geslacht was in verschillende posities met haar om me te richten tot een succesvolle conclusie, zeer dicht bij het uurteken. Het was weer een ander uitstekend uur met een heel lief meisje dat een goede sterke dienst biedt. Nog een herhaling in de toekomst voor mij.

    In the room with Melanie we went directly into some nice TZ and all over body kisses and caresses. A lovely varied blowjob followed and after about 20 minutes of this I decided that it was my turn and I spent a further 15 minutes or so inspecting that lovely 19 year old pussy of hers. Sex was in a variety of positions with her riding me to a successful conclusion very close to the hour mark. It was again another excellent hour with a very sweet girl who provides a good strong service. Again a repeat in the future for me.

  12. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (20 juni 2017),Deantje (20 juni 2017),Manureva (21 juni 2017),Sjeufke (20 juni 2017)

  13. #35
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag een uurtje met deze mooie tiener geboekt. En dat was geen straf. Integendeel! Wat een fijne meid is dit!
    Mooie naturel borsten, stevig, maar toch zacht. Supermooi speelgoed.
    TZ prima, dat vindt ze fijn en begeeft zich er met veel overgave toe. Echt een GFE. Pijpen was prima, al werd er wel eerst met een babydoekje stevig gepolijst totdat de eikel mooi paars glom. Maar eenmaal volledig schoon werd ook dat een prima sessie. Uiteindelijk afgemaakt in missio, want zo'n mooi gezichtje, dat wil je wel zien.
    Uiteraard voor herhaling vatbaar.
    Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?

  14. Onderstaande 3 leden hebben Breezahlover bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (27 juni 2017),Mr Bluenose (24 juni 2017),Sjeufke (24 juni 2017)

  15. #36
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Sinds ongeveer een week terug na een kleine 2 jaar afwezigheid. Ondertussen wel een kind gekregen en voor de liefhebbers is er nog wat moedermelk in de aanbieding.
    Wel een aantal kilo bijgekomen en dus momenteel voor mij wat te zwaar. Toch zal ik zeer binnenkort een uurtje met haar doorbrengen omwille van de vroegere leuke ervaringen met haar...

  16. Onderstaande 7 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (21 juli 2019),housefreak5 (21 juli 2019),jansenroy (22 juli 2019),Manureva (22 juli 2019),Mr Bluenose (27 juli 2019),Pedro2000 (22 juli 2019),waterrat (22 juli 2019)

  17. #37
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    MELANIE (SixSens) - Zoals vroeger
    Bij deze recensie


    Uiterlijk en Karakterschets

    Melanie is lichtjes veranderd en ook grotendeels hetzelfde, ze herkende me meteen van vroeger. En alles met haar was nog als vroeger, op zo'n moment is het alsof er geen tijd tussen is gekomen en dat wekt bij deze melancholiek een faux gevoel van nostalgia op. Ze is nog even lief en vriendelijk en mooier zelfs.


    Presales

    Ik kwam ze in de gang langs de kino tegen en liet haar gelijk de sleutel halen.


    Kamer

    12 op verdieping boven bargedeelte


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Moeizaam, moeizaam en dat heeft alles met de ligging van de kamer te maken die haast exact zo verliep als de desastreuze sessie in LR met de eerste Kristina in de December vorig jaar: te warm, teveel lawaai en dat breekt de sfeer wel voor mij. Als het drukker is, kan de kamer niet gekozen worden en voor mij die liever de kamers in de bovenverdieping neemt is dat behoorlijk klote. Het alternatie is een uur in een jacuzzikamer à 25€, daarvoor wil ik wel eerst zeker zijn dat de klik 100% goed is en ik in vorm ben en dat laatste was ik niet meer.

    2) Duur:
    Kleine 30 minuten

    3)Sessie:
    Melanie deed alles zeer goed en in betere kameromstandigheden had de sessie veel vlotter kunnen verlopen. Hetzelfde stramien als bij de vorige 2 dames, alleen moest ik in de laatste 5 minuten masturberend klaarkomen en dat voelt natuurlijk als een soort troostprijs. Ik kwam gelukkig wel klaar en ze bleef me goed geil maken en spelen in haar dominantierol, ze weet wat ik graag heb en dat is hier een voordeel. De combinatie te luide muziek uit de bar beneden, de warmte en mijn vermoeidheid na een lange dag en moeilijke week ervoor, eiste dus helaas zijn tol.

    Toch dank ik Melanie voor de uitstekende service en werd alles uit de kan gehaald om er een geslaagde sessie van te maken.

    Zij is de laatste dame van de dag. Had ik het geweten, ik nam eerder nog een extra pilletje tegen die vermoeidheid en ging dan pas met haar en dan ook Vicky...of beide samen. De sessie was ok minus het spetterende klaarkomen wat aan mij lag.

    4) Afhandeling - betaling:
    50€ en ze vertelde me dat ik nu maar beter douch, wellness en rust. De vraag is of ik nog fit ben voor meer kamers: nee dus.


    Aftersales

    Het schatje stond samen met Bulgaarse Vicky aan de gametafel en nodigde me uit mee te doen. Al ik had graag mee willen doen, ik weigerde dit om de lange rit huiswaarts te maken en dat bleek een juiste beslissing want ik was erg moe thuisgekomen. Nu in de aftermath van de lockdown, die toen nog niet ter sprake was, zou ik het anders hebben gedaan: hotelletje boeken, blauw pilletje nemen en meegamen met haar en Vicky om de laatste vervolgens mee te nemen op de jacuzzikamer voor een vol uur. Zeker weten want dat was dan een betere afsluiter geweest. Nu weet ik niet wanneer ik er ooit weer ga geraken! This sucks!!!


    Fazit en Score beleving

    Een dame met wie ik graag op herhaling ga, zij het alleen of in trio met Vicky. Maar wanneer...


    Belevingsscore: ***
    De kamerconditie verlaagt de score dus bij deze uitzonderlijk ook apart mijn damesscore omdat ze dit verdiend: Melanie: 10/10
    De zwarte wolf

  18. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy ( 7 juni 2020),mentholbear ( 7 juni 2020),Popeye25 ( 7 juni 2020),Shakir ( 7 juni 2020),Sjeufke ( 8 juni 2020)

  19. #38
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 12:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.992
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Belevingsscore: ***
    De kamerconditie verlaagt de score dus bij deze uitzonderlijk ook apart mijn damesscore omdat ze dit verdiend: Melanie: 10/10
    Bedankt voor het 'meeslepende' verhaal. Kon haast de vermoeidheid voelen

    Wel tof dat je de belevingsscore relativeerde, en het niets afdeed aan de klasse van de dame in kwestie.

    Nu maar weer wachten tot de clubs weer open zijn en de wolf weer los kan gaan

  20. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR (21 juni 2020)

  21. #39
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Bedankt voor het 'meeslepende' verhaal. Kon haast de vermoeidheid voelen

    Wel tof dat je de belevingsscore relativeerde, en het niets afdeed aan de klasse van de dame in kwestie.

    Nu maar weer wachten tot de clubs weer open zijn en de wolf weer los kan gaan
    Melanie besefte het ook wel, ze vond het ook te warm in die kamer op dat moment.
    De zwarte wolf

  22. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 juni 2020)

  23. #40
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    MELANIE (SixSens) - DE REDO IN SUPERLATIEVEN
    Bij deze recensie


    Uiterlijk

    No elaborations here, na 5 maand zag ze er even goed uit, if not better of het moet mijn maandenlange droogstand zijn door de coronalockdown. Dit schatje is in ieder geval succesvol door de crisis heen gekomen op eerste zicht.


    Karakterschets

    Ik had de indruk dat ze wat zelf onzeker was in haar service en dat was nergens voor nodig. Er was zelfs een tikkeltje claiming bij op het laatst. Ze wil echt wel diegene zijn die haar best doet haar klant te behagen. Ze doet dit echt fantastisch en is een lieve correcte dame. De conversatie met haar verliep vlotter dan met haar landgenoot eerder en dat heeft het meeste met de taal te maken, zij spreekt redelijk Engels.


    Presales

    Ze was blij me weer te zien na al die tijd en dat was wederzijds. Ik liet haar gelijk de sleutel halen want wie weet hoelang ik op haar zou moeten wachten met al die drukte. Ze ging naar de sleuteldame en ik ging drinken halen. We moesten wachten en met een dame als Melanie is dit zeker geen straf :D. Er werd een kamer geboden maar omdat we een poging waagden een kamer boven te bemachtigen deze geweigerd. Dit kan blijkbaar maar 1 keer. Dit gebeurde 2x gezien ze van sleutel wisselde met Mickey die nu kon voorgaan. Het bevreemdde me want ik had Melanie eerder gezegd dat ik niet zo blij was met het gedrag van Mickey in de bar. Ineens is die galant? Juist, ze kan nu sneller op kamer. Naar mij keek ze zo onschuldig als een engeltje alsof ze geen 100€ wilde voor een half uur. Bij mij lukt zulke streken niet. De volgende was een cabine en dat was out of the question, zeker met deze drukte en warmte. Ik blijf ondertussen wel de tip geven om bepaalde cabines van black light te voorzien. Ik heb dit in mijn slaapkamer met wat art en het is reuzegaaf. Uiteindelijk moesten we tevreden zijn met een kamer op de lockerverdieping, was bijna de zelfde kamer als in Februari.

    Ondertussen streelden we elkaar en praten we bij.


    Kamer

    Dezelfde of die ernaast van de vorige keer dus en even warm. gelukkig geen harde muziek van de bar beneden.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Een uitmuntende sessie die de moeizamere kamergang van Februari perfect kon overtreffen al was het maar omdat ik beter in vorm was. Moet wel na 5 maand wachten op een redo!

    2) Duur:
    1 dik uur

    3)Sessie:
    Ze begon met zich uit te kleden en ik haastte me haar te vertellen dit nog niet te doen. Ik wilde liever alles traag. Dat is niet moeilijk haar en ze voelt me perfect aan. Ze liet haar lange nagels over mijn lijf gaan en streelde en kietelde overal tot het gekmakende toe. De schaarse kledingstukken werden stapsgewijs afgedaan. Veel dames gaan al meteen uit al de kleren maar dat is niet nodig, het maakt het geheel net spannender als ze het even aanhouden en je speels uitdagen met een ministriptease. Stapsgewijs. Graag traag: Melanie weet hoe dat moet. Het voorspel mocht voor mij wel langer duren, we hadden alle tijd, 1 uur en geen snelsekssessie als anders en dat trok haar aandacht. Anders waren we steeds maar voor een half uur op kamer en nooit langer. Daar maakte ze me attent op en leek wel voer voor haar onzekerheid te zijn geweest of ze dat wel goed deed omdat alles zo snel ging. Tja ,ik ben nu even een snelle jongen, soms als ik al snel klaar ben, is het voorbij. Te snel en teveel dat opgejaagde gevoel dat de tijd loopt en de vrees dat het me toch niet lukt is iets dat me wel blijft achtervolgen. Met 1 uur kan ik me beter ontspannen in deze.

    Ze deed haar BH uit, later de rest en we knuffelden en speelden en vreeën voor het echte dominantiespel begint. Ik werd er zowaar emlotioneel van dat ik weer op kamer ben geraakt na zo lang. Daar leek ze wat van te schrikken en zei haar dat het allemaal ok was, het zijn tranen van geluk en blijdschap weer in SS te zijn geraakt na een lange stresserende getormenteerde periode waarin niet alleen een virus een rol speelde en ik afgesneden was van mijn voornaamste ontstress middelen.

    Het spel van domineren deed ze goed als steeds en werd er beter in. Ik word gelijk weer geil als ik aan haar denk. De seks was als vanouds en ik liet haar op me rijden. En ik heb het echt graag traag. Ik speelde onderwijl met haar tieten en was in vervoering, meer gelukstranen bij het klaarkomen in deze 2de droomsessie van de dag. Wat heb ik dit gemist. We hielden elkaar nog lang vast en praten verder bij. Daarna volgde nog een tweede ronde waarbij ik in doggy kwam. Ze vroeg dan waarom ik ineens voor 1 uur besloot. Het is gewoon geen dag voor half uurtjes met de drukte wil ik mijn sessies langer maken en volledig quality time van maken, geen quick fucks, geen stoom afblaas-sessies, geen McBabes (waar was die, ik zag ze niet?).

    We rondden zwetend af, deze kamers zijn erg warm en we zweetten allebei. Alles werd terug op het gemak afgerond: ik had het liever traag.

    4) Afhandeling - betaling:
    Ik betaalde haar de vereiste som van 1u en met een kus en omhelzing ging ze weg.


    Aftersales

    Ze kwam nog vaak vragen hoe het ging en of ik het naar de zit ging. We namen later ook afscheid in de bar al bleef ik zoals gewoonlijk nog even. Dat was na de volgende en laatste dame Natacha.


    Fazit en Score beleving

    Een hele goede sessie, misschien de beste van de dag ware het niet dat ik weiger dat onderscheid te maken voor deze clubdag! Net als het blije weerzien met Julia krijgt ze de maximumscore en haar laatste service smaakte naar meer, wellicht weer voor 1 uur. Ja graag traag! Ze was zo onzeker te vragen of ze het goed deed, het was perfect en ze is zo goed als een favoriete dame in deze club!



    Belevingsscore: *****
    De zwarte wolf

  24. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (16 augustus 2020),mentholbear (16 augustus 2020),Shakir (15 augustus 2020),Sjeufke (15 augustus 2020)

  25. #41
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    MELANIE (SixSens) - De express sessie
    Bij deze recensie


    Uiterlijk

    Onveranderd, nog het zwarte krullige haar en deels rood geverfd


    Karakterschets

    Dit is toch de meest correcte en vriendelijkste dames die ik ken en het contact gaat steeds beter


    Presales

    Geen echte presales, ik liet ze de sleutel halen waarop lang moest gewacht worden en helaas niet in haar bijzijn deze keer :(


    Kamer

    23, standaardkamer


    Kamersessie

    Ook hier kan ik niet veel meer vertellen, tegenover elkaar hebben we geen geheimen maar tegenover forumberen wel meer omdat wat in de kamer gebeurt grotendeels binnenskamers blijft. Het enige dat kan vermeld worden was dat Melanie behoorlijk gestresst en zenuwachtig was want we kregen maar een half uur respijt wat strikt moet worden nageleefd. We waren beiden verrast van de drukte op een anders behoorlijk doordeweekse woensdag. Laat nu gebeuren dat ik deze woensdag had gekozen in plaats van de volgende dag om net deze situatie te vermijden. Helaas! En dat nog eens met mijn topfavoriet! Melanie zat vol verontschuldigingen en vroeg bang of het wel zal lukken in de korte tijd die we hebben.

    Ja het lukte wel, op het nippertje ondanks de tijdsdruk. Dan moet een dame wel onsterfelijk goede service bieden om een ijsbeer als ik die moeite heeft met tijdsdruk toch te doen klaarkomen zonder het gevoel dat het wordt afgeraffeld. Hulde aan Melanie ! En volgende keer hoop ik wel op een uur want nu hadden we echt de omstandigheden tegen ons. De sessie voelde zo incompleet, onaf, het roept om een vervolg.


    Aftersales

    Ook hier geen aftersales door de drukte.


    Fazit

    Ook hier: #ikkeertevredenterug
    De zwarte wolf

  26. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (12 oktober 2020),Schietgraagft (12 oktober 2020)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.

  Babylon 468*60