Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Den Haag May Mystique Thai Rijswijkseweg 574

    Wegens de tegenvallende bezetting in de Geleen , moest er een plan B opduiken. Na wat opzoekwerk terecht gekomen in een Thais massage salon : Mystique Thai. Ongeveer 15min stappen vanaf station HS.

    Bij binnenkomst werden enkele dames voorgesteld en men keuze viel op May. Gekozen voor een uurtje : 75€.

    De inrichting van de kamer was heel knap en ook orde en netheid tip tip in orde. Alles kraaknet en met douche in de kamer, waar dan ook gebruik van gemaakt werd. Hierna op de buik het bed op.

    Een stevige olie massage volgde met body to body. Af en toe wat plagerige teasing zorgde snel voor een erotisch sfeertje. De perfecte opbouw volgde tot aan de woorden : Turn Around !

    Omgedraaid ging de aandacht snel naar men penis en omliggende erogene zones. Met warme massage olie werd alles op temperatuur gebracht. Met wat tantra technieken stelde ze een paar maal het orgasme uit. Wat later speelde ze alle noten van het Thaise volkslied op men penis , balzak en reet. Een intens orgasme volgde !

    Terug onder de douche om de olie en het zaad te verwijderen.

    Ontspannen en tevreden afscheid genomen.

    Besluit

    Een zeer mooi massage salon, met ruim aanbod van Thaise dames.

    Website : http://www.mystique-thaithai.nl/welkom

    Naam: May
    Leeftijd: 32
    Lengte: 160 cm
    Kleur haar: blond
    Lichaamsbouw: normaal
    Cupmaat: B
    Uiterlijk: Aziatisch
    Dagdeel : namiddag
    Prijs : 75€
    Tijd : 1u
    Score : 9/10
    Laatst gewijzigd door lustman; 7 augustus 2016 om 15:31 Reden: Link website
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  2. Onderstaande 13 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 8 augustus 2016),boo ( 7 augustus 2016),fr_loper ( 7 augustus 2016),gignnl ( 8 augustus 2016),hasta la pasta ( 7 augustus 2016),hugging_pall (16 augustus 2016),mechelen ( 8 augustus 2016),Megaboob ( 7 augustus 2016),mr big ( 7 augustus 2016),rob45 ( 7 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 7 augustus 2016),Wijze grijze (10 januari 2017),yylover ( 8 augustus 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 april 2011
    Last Online
    16 augustus 2018 @ 14:44
    Locatie
    Zuid Amerika
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    112
    Thanked
    39 in 13 posts

    Standaard

    Inmiddels ben ik 2 keer op dit adres uitgekomen en beide keren met een tevreden gevoel weggegaan. Het is het beste dat je kan doen als je in de wijde omtrek geen Saunaclub kan vinden en gewoon niet meer graag wordt afgewerkt bij de de raamprostituee. Ook weet je dat je bij een Thaise altijd goed en respectvol wederzijds

    Mijn eerste ervaring was een uurtje met Linda. Ik had geen keus want ik kwam op de woensdag in de middag langs zonder afspraak. Linda is een wat oudere Thaise dame van pakweg eind dertig, begin veertig. Ze ziet er goed uit en is vriendelijk toch enigszins op gepaste afstand. Haar massage is redelijk goed. Al heeft het wat weg van strelen. Na een half uur is het omdraaien en krijgt de voorzijde de nodige aandacht. Ze gaat op je zitten en krijgt iets voorgeschoteld waar je tong net niet bij kan, geloof me ik heb het geprobeerd. Om voor het uur te eindigen maakte ze het met haar handen af. Dit deed ze uitstekend moet ik zeggen. Kortom een lekker uurtje voor 75 Euro en een heel prettig gevoel bij het weggaan. Door de tip zei ze me nog dat ik de volgende keer lekker met haar Thais kon gaan eten op de kamer...Herhalingsgevaar 90%! Kosten 75 euro. Score: 8/10

    Mijn 2e Bezoekje heb ik na lange recensies te hebben gelezen iets beter gepland. Dit keer een telefonische afspraak geregeld met de dame Anna! Op een zuster forum is ze al meerdere keren goed beschreven. Ik dacht deze boek ik direct 2 uren.....

    Aangekomen afgelopen donderdag werd ik ontvangen door deze Thaise schone. Ze is een mooie vrouw al is ze ook wel wat ouder dan 35 schat ik. Eigenlijk voor mij een prima leeftijd met de nodige ervaring. Het eerste uur heb ik haar in de spiegel bewonderd. Ik werd af en toe geplaagd van achteren, erg lekker maar over het algemeen was de massage meer een tijd doder en ben ik eigenlijk wel wat beter gewend. Ik denk dat het ook kwam omdat ze me nog niet kende en dan is het niet vanzelfsprekend dat je een klik hebt vanaf minuut 1. Ook was het een beetje fris in d'r kamer en miste ik iets. Haar Engels is matig en ze spreekt ook redelijk Nederlands. Het geheel voelde wat plichtmatig aan en ik dacht nu wordt het wel eens tijd om om te draaien voor wat actie. Dat gebeurde dan ook. Op mijn rug liggend nam ze een andere houding aan en ik kon haar achterste goed bewonderen. Zowaar kon ik haar toch lichtjes likken....zij likte mijn ballen en probeerde mijn lul iets groter te maken maar dat lukte ietsje later pas. Door de kou had ik nog koude voeten en handen.

    Ze draaide weer om en ik vroeg of ze ook aan prostaatmassage deed....geen probleem...tube werd gepakt en ja hoor vinger verdween in mn achterste. Dit was een nieuwe dimensie in de relatie en het duurde niet lang of ook de mn lul werd goed ter hand genomen. Toen ik vroeg of ze extra's bood zei ze ja hoor, ik verdien graag iets bij (60 voor intiem).
    Een condoom werd omgedaan en het blaasorkest begon. Ze ging er op zitten en begon lekker te rijden. Haar tepels aanraken houdt ze niet zo van helaas...ze heeft ook een tatoo op haar rechterborst btw en een grote tatoo op haar lekkere linker dij.

    Ik pakte haar lekker doggy en dat voelde goed en strak aan, wat heeft ze een heerlijke kont, ook had ik nu toegang om haar lekker te beffen en ik merkte dat ze dat lekker vond. Ze kwam bijna klaar maar ik was haar net voor...heerlijk....Ik heb haar later nog een 20 minuten klaar gebeft en ze was super lekker klaargekomen met stevige schokken...jammer dat we dit het eerste uurtje niet hadden gedaan...Super...Kortom ook hier herhalingsgevaar zeer groot...ik denk wel 100%, maar in deze club is zoveel lekkers dat ik zeer waarschijnlijk terug kom om iemand anders te proberen! Kosten 2 keer 75 Euro + 60 Euro voor het extra's. Score: 9/10

    Hele fijne schone en discrete club met mooie vrouwen van Thaise origine! prima parkeergelegenheid voor de deur en afspraken worden netjes nagekomen. Loop niet zomaar langs maar maak gewoon een afspraak, ik moest 45 minuten wachten de eerste keer en velen na mij werd gezegd dat er geen dames meer vrij waren.
    -----------------------------------------------------------------------------
    Never wait until tomorrow to hug someone you could hug today,
    because when you give one, you get one right back your way.

  4. Onderstaande 7 leden hebben hugging_pall bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 januari 2017),Agronymus1 (14 januari 2017),explo (12 januari 2017),mechelen (10 januari 2017),mr big (14 januari 2017),rob45 (10 januari 2017),Wijze grijze (10 januari 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    21 juni 2017
    Last Online
    12 januari 2020 @ 00:33
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Standaard

    Zie op de site geen vermeldingen van Dames.
    Kent mogelijk iemand andere ingangen?

  6. #4
    Geregistreerd
    25 augustus 2016
    Last Online
    13 december 2018 @ 13:17
    Berichten
    5
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 2 posts

    Standaard

    Je kunt kijken op de site van KInky.nl daar staan wel een aantal dames met foto.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Diamond 468*60   Living Room 468*60