Pagina 4 van 119 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 2952

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #76
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    nu lees ik alleen over de Beerschot-Peter,maar de zo "bescheiden,low profil,niet grootsprakerige"AjaxPeter horen we niet meer? begin weer ongerust te worden over deze Peter69 of zo. zulke low-profil zijn we niet van hem gewoon,zeker niet na de terechte opmerkingen ivm. zijn Ajax

  2. #77
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Deket kun je ons even bijpraten in de soap rond ene Mitrovic? Klopt dat nu en Barca en Real interesse hebben getoond? Of is de realiteit dat het allemaal gebakken lucht is en geen club hem wil hebben?

    Grappig wel hoe populair een bejaarde Nederlander in België is. Hier neemt men hem al lang niet meer serieus maar in België moet hij elk programma rondom de rode duivels in zijn eentje dragen. Helemaal hilarisch is het bericht dat zijn colums in het land van Jean Mari en Eddy ook nog gelezen worden sterker nog ze zijn zo gek Jan daar goed voor te betalen!
    Waarschijnlijk moet ie dan verplicht schrijven dat Belgen kunnen voetballen, ach ja voor dat bedrag zou ik dat ook wel willen beweren. No problem .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #78
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    alleen geven ze je dat bedrag niet he Big.
    en misschien kunnen Ajax van Peter(na zulk seisoen,zou ik me ook ver van de polemieken houdenen uw provincieploegje wat Grieken op overschot kopen? wel met Euro betalen

  4. #79
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Ajax heeft nu eindelijk toegeslagen op het transfer front. Een spits ene Sanogo gehuurd van Arsenal. Zonder recht tot koop dus dat geeft veel vertrouwen. Ook niet zo vreemd voor een spits die de afgelopen 2 jaar zelden speelde en nooit scoorde.
    Ook een kabouter van 1.68m en 67 kg. Ene Amin Younes die ze in de Efteling waarschijnlijk hebben gescout.

    Wordt nu echt tijd dat iemand opstaat binnen Ajax en actie gaat nemen! Enfin mijn seizoen kaart staat nu op marktplaats. Dit trek ik niet meer als Ajax fan. Er zijn grenzen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 14 juli 2015 om 00:30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #80
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    13 juli 2020 @ 10:22
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.074
    Discussies
    31
    Thanks
    448
    Thanked
    738 in 376 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    strijker,weet jij wat die volgens jou domme"Jan Mulder"krijgt om wat collumms te schrijven,voorheen voor het Nieuwsblad en nu voor Het Laatste Nieuws,te vergelijken met het Nederlandse Telegraaf,en nog steeds voor Humo? wel daar kunnen de heren mod. hier alleen maar natte dromen van krijgen hoor
    Dat zal ongetwijfeld belachelijk veel zijn, maar dat bewijst alleen maar dat er in België mensen wonen die nog dommer zijn dan Jantje M.
    Als je doet wat je niet doen wilt, en je raakt je dromen kwijt.
    Niet doet wat je doen wilt, dan is dat zonde van de tijd.

    There is only one way of life, and that is your own!

  6. #81
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    13 juli 2020 @ 10:22
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.074
    Discussies
    31
    Thanks
    448
    Thanked
    738 in 376 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ajax heeft nu eindelijk toegeslagen op het transfer front. Een spits ene Sanogo gehuurd van Arsenal. Zonder recht tot koop dus dat geeft veel vertrouwen. Ook niet zo vreemd voor een spits die de afgelopen 2 jaar zelden speelde en nooit scoorde.
    Ook een kabouter van 1.68m en 67 kg. Ene Amin Younes die ze in de Efteling waarschijnlijk hebben gescout.

    Wordt nu echt tijd dat iemand opstaat binnen Ajax en actie gaat nemen! Enfin mijn seizoen kaart staat nu op marktplaats. Dit trek ik niet meer als Ajax fan. Er zijn grenzen.
    We zullen wel gaan zien wat het wordt. Ajax heeft wel eens vaker een speler gehaald die op dat moment nog tamelijk onbekend was.
    Finidi George, Nwanko Kanu, Hatem Trabelsi, Steven Pienaar, Jari Litmanen, Zlatan Ibrahimovic.
    Als je doet wat je niet doen wilt, en je raakt je dromen kwijt.
    Niet doet wat je doen wilt, dan is dat zonde van de tijd.

    There is only one way of life, and that is your own!

  7. #82
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Een spits die al 2 jaar niet tot scoren komt (vaak geblesseerd is) en een vleugelspeler van het nivo waarvan in de Ajax selectie en jeugd genoeg spelers rondlopen die meer potentie hebben. Younes was al tweede keus omdat Sisto niet naar Ajax wilde komen.
    Een brevet van onvermogen voor de scouting en een schoffering van het publiek dat al jaren zich stierlijk verveelt omdat het spel van Ajax de club onwaardig is. De manier om nog meer onvrede onder de fans te kweken.

    Als je als club armlastig bent zou het nog te begrijpen zijn. Voor een club met 100 miljoen € op de bank en een club waarvan de supporters smachten naar eindelijk een aankoop die hen naar het stadion zal trekken is het volstrekt niet te begrijpen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 14 juli 2015 om 10:22
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #83
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    PEC stevent af op stunt met Braziliaans toptalent ..... http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivis...optalent.dhtml
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #84
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    @strijker, of Jan Mulder al dan niet intelligent is, daar ga ik mij niet over uitlaten, maar hij heeft in elk geval goede smaak en dan bedoel ik niet zijn vrouw, maar de liefde voor de mooiste club ter wereld, en laat dat nu inherent zijn aan alle exspelers van Anderlecht.
    Behalve zij die mislukten en met een frustratie hun geluk gaan beproeven de minder Nederlandse competitie met meer bescheiden clubs zoals Den Haag, Roda, Nec, Ajax, PSV, Willem2 en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel een paar.
    Laatst gewijzigd door deket; 14 juli 2015 om 11:35

  10. #85
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ajax heeft nu eindelijk toegeslagen op het transfer front. Een spits ene Sanogo gehuurd van Arsenal. Zonder recht tot koop dus dat geeft veel vertrouwen. Ook niet zo vreemd voor een spits die de afgelopen 2 jaar zelden speelde en nooit scoorde. Ook een kabouter van 1.68m en 67 kg. Ene Amin Younes die ze in de Efteling waarschijnlijk hebben gescout.
    Als Sanogo en Younes ook maar enigszins het niveau van spelers als Sana, Duarte, Sonck, Mido, Krkić en Sulejmani kunnen benaderen, ga ik binnenkort weer met veel plezier en grote verwachtingen naar de ArenA. Dan komt het ongetwijfeld weer allemaal goed. De adrenaline stroomt nu al door mijn lichaam.

    Daar waar de ware kenners onder ons vooraf hun oordeel al geven, hoop ik met mijn zeer beperkt voetbalinzicht in de winterstop een eerste tussenbalans op te maken.

  11. #86
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strijker Bekijk bericht
    We zullen wel gaan zien wat het wordt.
    Met Sanogo heeft Ajax een ruwe diamant in huis gehaald

    Nog niet zo lang geleden werd Yaya Sanogo oprecht bejubeld. Als jeugdspeler van de beroemde academie van AJ Auxerre gold Sanogo als het grootste talent van Frankrijk. In elke lichting scoorde hij aan de lopende band en ook in nationale jeugdploegen was hij een hit. Sanogo debuteerde op zijn zestiende in de hoofdmacht van Auxerre en een stormachtige doorbraak leek slechts een kwestie van tijd.

    Maar toen kwamen de blessures. In het voorjaar van 2010 brak Sanogo zijn onderbeen. Een half jaar later was hij er weer bovenop, maar snel sloeg het noodlot weer toe in de vorm van een spierscheuring. 'Dit is een gokje', zei Arsène Wenger dan ook na het aantrekken van Sanogo in 2013. 'Hij is een enorm talent, maar heeft nu al bijna twee jaar niet gespeeld.'

    Wenger nam de gok echter niet zomaar: 'Sanogo heeft alles om een geweldige spits te worden. Hij is sterk, technisch vaardig, atletisch en lang. Hij kan tegelijkertijd fungeren als aanspeelpunt en afmaker.' Vooral dat laatste moet Ajax als muziek in de oren klinken. 'Maar', vervolgde Wenger 'alles valt of staat met zijn fitheid. Hij moet blessurevrij blijven.'

    'Ik ken weinig spelers die net zoveel pech hebben gehad met blessures als hij', toonde Wenger na de tweede langdurige blessure van Sanogo zijn medeleven. Eerder had hij zijn jonge pechvogel al vergeleken met een illustere voorganger: 'Als ik Yaya soms aan het werk zie op de training, sta ik versteld van zijn kwaliteiten. Hij doet me denken aan Nicolas Anelka. Toen ik hem naar Arsenal haalde en opstelde vroeg iedereen waarom ik geen echte spits kocht. Maar met Anelka in de spits werden we wel mooi kampioen. Dat kan met Sanogo ook.'

    Het is duidelijk dat Sanogo nu voor het seizoen van de waarheid staat. Op 22-jarige leeftijd moet de spits het predicaat van talent eindelijk van zich afschudden. Over zijn talent bestaat in de voetbalwereld geen enkele twijfel. Over zijn fysiek des te meer. In Amsterdam moet Sanogo niet alleen de spot en kritiek, maar vooral zijn eigen lichaam zien te overwinnen.

    Bron: Voetbalmedia

  12. #87
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Max Eberl, technisch directeur van Borussia Mönchengladbach, bevestigt dat Amin Younes op weg is naar Ajax

    'Met Amin was het een kwestie van verlengen of hem verliezen. Wij wilden hem graag behouden, maar hij wenste een overstap naar Ajax, een grote club en een grote mogelijkheid voor hem', vertelt Max Eberl aan Sky. 'We hebben al een akkoord. Het gaat alleen nog om de laatste details, maar dat komt wel goed.'

    De 21-jarige talentvolle Younes debuteerde op 18-jarige leeftijd namens Borussia Mönchengladbach in de Bundesliga. Sinds zijn debuut kwam de jeugdinternational tot 37 officiële duels. De Duitser met een Libanese vader is inzetbaar als vleugelaanvaller en aanvallende middenvelder.

    Tijdens het EK onder 21 in juni kwam Younes tijdens alle vier wedstrijden van de Duitse ploeg in actie als basisspeler.

    Welke transfersom Ajax betaalt om Amin Younes over te nemen, is niet bekend. Het talent had in Duitsland een contract tot volgend jaar.

    Bron: Voetbalmedia

  13. #88
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Ik hoop dat Big30, één van de meest fanatieke Ajax-supporters die ik ken, nu komende nacht eindelijk weer eens goed kan slapen.

    In het belang van het vaderlandse voetbal is het niet te hopen dat de competitie bij de winterstop al zo goed als beslist is.

  14. #89
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Kortom een spits die niet scoort en een kabouter die als buitenspeler een beetje pingelen kan. Het type voetballer waar er bij Ajax minimaal 5 van rondlopen. Ik en met mij alle Ajax fans zijn weer helemaal gerustgesteld.

    Zouden in het trainingskamp in de Lutte een fiets maatje XXS voor kabouter Younes hebben?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #90
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik en met mij alle Ajax fans zijn weer helemaal gerustgesteld.
    'Younes is een aanwinst voor de Nederlandse competitie'

    Amin Younes verwacht spoedig zijn handtekening te zetten onder een driejarig contract met Ajax. Met de 21-jarige van Borussia Mönchengladbach afkomstige Duitse jeugdinternational krijgt trainer Frank de Boer de beschikking over een technisch vaardige vleugelspits. Dat vertelt Roel Brouwers, de Nederlandse verdediger van Gladbach.

    'Iemand die zowel op links als rechts een mannetje kan uitspelen en op de eerste meters razendsnel is', zo omschrijft Brouwers de nieuwe aanvaller van Ajax. Tot zijn vertrek op huurbasis naar 1. FC Kaiserslautern in 2014 behoorde Younes drie seizoenen tot de A-selectie van BMG. 'Ik denk dat Amin goed in het systeem van Ajax past. Technisch is hij zeer onderlegd en hij wil als kleine vleugelspeler zoveel mogelijk de actie maken.'

    'En ik herinner me een van zijn eerste wedstrijden in het seizoen 2012/2013, thuis tegen landskampioen Borussia Dortmund', vervolgt de Limburger. 'Bij een 0-1 achterstand hadden we weinig in te brengen. Tot Younes in de tweede helft gelijkmaakte met een schot van een meter of vijftien. Die goal werd in de Bundesliga zelfs gekozen tot doelpunt van de maand.'

    Brouwers: 'Bij Gladbach behoorde hij jarenlang tot de grote talenten. Alleen redde Younes het net niet vanwege de enorme concurrentie voorin. Voor hem is het een logische stap om ergens anders te kijken. Als hij bij Ajax het vertrouwen krijgt, gaat hij het goed doen. Voor de Nederlandse competitie is hij zeker een aanwinst.'

    De Ajax-fans kunnen zich vooral vasthouden aan de situatie van de Poolse international Arkadiusz Milik, die vorig jaar als onbekende binnen kwam, maar in zijn eerste jaar 23 keer scoorde. Net als Milik staat Younes in zijn eigen land nog steeds te boek als een groot talent. Hij is tweebenig en dribbelde op het EK U21 naar hartenlust en was dreigend met goede voorzetten. In de pers volgde in die periode meer dan eens de vergelijking met Eden Hazard van Chelsea. Frank de Boer lijkt in ieder geval te hebben wat hij wil: een buitenspeler die iets kan creëren 'in de derde fase'.

    Bron: Voetbalmedia

  16. #91
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    een buitenspeler die iets kan creëren 'in de derde fase'.
    Big, wil jij als voetbalvader en de 'Aad de Mos' van dit topic alle leken onder ons eens uitleggen wat precies een aanval 'in de derde fase' is?

    Ik dacht dat voetbal een simpel spelletje van 11 tegen 11 was, maar de hedendaagse trainers lijken het steeds ingewikkelder te maken.

  17. #92
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    De Boer heeft er ook begrip voor dat je met 100 miljoen op de bank nu geen aankopen kunt doen van meer dan 10 miljoen. Hij lult dus wel meer uit zijn nek.
    Eigenlijk zegt ie dat ie deze speler helemaal niet nodig heeft want van dit type speler heeft Ajax er juist genoeg van. Te veel namen om op te noemen. Dus dan krijg je dit geleuter.

    Misschien dat ie in de derde helft bij het bieren excelereert. Moet ie wel zijn ID laten zien.

    Begrijp jij waarom men een blessure gevoelige niet scorende spits gaat huren?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #93
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Begrijp jij waarom men een blessure gevoelige niet scorende spits gaat huren?
    Marc Netto zal ongetwijfeld met zijn oud-trainer in Londen hebben gebeld en toen is dit eruit gekomen.

    Ben best wel benieuwd wat Tscheu hiervan vindt. Misschien is hij momenteel wel op vakantie en heeft Speedy de nieuwe spits snel en stiekem tijdens zijn afwezigheid er doorheen gedrukt. Wie zal het zeggen.

  19. #94
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    13 juli 2020 @ 10:22
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.074
    Discussies
    31
    Thanks
    448
    Thanked
    738 in 376 posts

    Standaard

    Sanogo heeft in zijn jonge leven nu al zoveel pech (blessureleed) gehad, die gaat nu eindelijk eens een keer knallen en bewijzen wat hij kan.
    Amin Younis heeft het bij BMG, een topclub in Duitsland, net niet gered. Is dus voor de Nederlandse competitie een aanwinst.
    Beetje concurentie binnen de selectie kan geen kwaad, dat houdt de mannen scherp.
    Laat Frankie maar schuiven, hij gaat deze ruwe diamanten mooi bewerken en veranderen in briljanten.
    Ajax wordt gewoon weer kampioen, AZ, Feyenoord en PSV gaan strijden om de titel, best of the rest!

    Ik heb gesproken.
    Als je doet wat je niet doen wilt, en je raakt je dromen kwijt.
    Niet doet wat je doen wilt, dan is dat zonde van de tijd.

    There is only one way of life, and that is your own!

  20. #95
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Gewoon 2 topaankopen . Een niet scorende spits en een tuinkabouter die door Gladbach als te zwak wordt gezien en die totaal niets toevoegt.

    Scouting apparaat binnen Ajax kan men beter opheffen. De fans vrezen terecht weer een armzalig seizoen met voetbal dat Ajax onwaardig is. Ajax is de weg totaal kwijt. Jammer voor het Nederlands voetbal we hebben de punten in de Uefa ranking hard nodig.

    De verkoop van mijn Ajax seizoenkaart op marktplaats vlot niet echt. Te veel aanbod.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (14 juli 2015)

  22. #96
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    13 juli 2020 @ 10:22
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.074
    Discussies
    31
    Thanks
    448
    Thanked
    738 in 376 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Gewoon 2 topaankopen . Een niet scorende spits en een tuinkabouter die door Gladbach als te zwak wordt gezien en die totaal niets toevoegt.

    Scouting apparaat binnen Ajax kan men beter opheffen. De fans vrezen terecht weer een armzalig seizoen met voetbal dat Ajax onwaardig is.
    Dat die spits tot nu toe nog niet veel gescoord heeft komt waarschijnlijk omdat hij tot nu toe in teams heeft gespeeld waar men hem niet begreep omdat hij voor zijn medespelers te geniaal was.
    Een probleem waar hij in Amsterdam geen last van zal hebben. En dan komen al die doelpunten die hij nog in zijn benen heeft zitteen er als vanzelf aan de lopende band uitrollen.

    Tuinkabouters worden vaak over het hoofd gezien en kunnen dus vaak ongemerkt door vijandelijke linie's sluipen.
    Succes gegarandeerd voor Ajax komend seizoen.
    Als je doet wat je niet doen wilt, en je raakt je dromen kwijt.
    Niet doet wat je doen wilt, dan is dat zonde van de tijd.

    There is only one way of life, and that is your own!

  23. #97
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strijker Bekijk bericht
    Ajax wordt gewoon weer kampioen, AZ, Feyenoord en PSV gaan strijden om de titel, best of the rest!

    Ik heb gesproken.
    Beetje vreemde uitspraak of regel !
    Wanneer PSV en AZ samen ook met Feijenoord gaan strijden om de titel verwacht ik zeker niet dat Ajax kampioen wordt.
    Ik verwacht eerder dat Ajax flink moet strijden om 2e te worden ze zijn wel kampioen met het meeste geld op de bank.

    - Oom Duck Overmars is te gierig om een paar flinke aankopen te doen en zal eerst eens intern de boel op zaken moeten gaan zetten.
    - Jonk,Bergkamp,Overmars en Ling moeten eens goed gaan praten en de jeugd ook meer kans gaan geven.
    - Kruif zal na het begin van de competitie wel weer gaan vertellen dat het anders had gemoeten.

    Frank de boer kan voor de grootste verrassing gaan zorgen om toch nog over te stappen naar het buitenland.
    Ook bij Arsenal is Bergkamp in het vizier om naast Wenger op de bank te gaan zitten.

    Ook grappig dat de Amsterdammers onder ons hier weer spelers tot de hemel schrijven en later zie je van die spelers te weinig in waarde terug op het veld.
    Voorbeelden genoeg de laatste jaren.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 juli 2015),Don Rudo (14 juli 2015)

  25. #98
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Ik denk dat PSV super inkoopt op het moment. Ik schat het elftal sterker in als vorig jaar. Hopen dat Willems niet alsnog vertrekt al zal dat zeer moeilijk worden. Volgens de kenners is hij zo inzetbaar op het hoogste niveau. Het wordt een heel mooi seizoen voor ons in Eindhoven.

    P.S. Er voltrekt zich een gruwelijke soap op het moment in Eindhoven rondom Pereiro. De zaakwaarnemer eist meer geld en komt met het verhaal dat alle bedragen die hij zag dacht dat deze netto waren, maar zijn natuurlijk bruto. Zuid-Amerikaans rekenen. Creatieve jongens.
    Status op dit moment: Onderhandelingen onderbroken en een hapje eten met een bezinningsmoment. De soap is nog niet voorbij. Collegamakelaars spelen op de zaakwaarnemer in om hem tot zinnen te brengen.
    Hij lijkt bij te draaien. Het zou zonde zijn als dit talent aan PSV voorbij gaat. We wachten af.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  26. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (14 juli 2015)

  27. #99
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    13 juli 2020 @ 10:22
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.074
    Discussies
    31
    Thanks
    448
    Thanked
    738 in 376 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Beetje vreemde uitspraak of regel !
    Wanneer PSV en AZ samen ook met Feijenoord gaan strijden om de titel verwacht ik zeker niet dat Ajax kampioen wordt.
    Ik verwacht eerder dat Ajax flink moet strijden om 2e te worden ze zijn wel kampioen met het meeste geld op de bank.

    - Oom Duck Overmars is te gierig om een paar flinke aankopen te doen en zal eerst eens intern de boel op zaken moeten gaan zetten.
    - Jonk,Bergkamp,Overmars en Ling moeten eens goed gaan praten en de jeugd ook meer kans gaan geven.
    - Kruif zal na het begin van de competitie wel weer gaan vertellen dat het anders had gemoeten.

    Frank de boer kan voor de grootste verrassing gaan zorgen om toch nog over te stappen naar het buitenland.
    Ook bij Arsenal is Bergkamp in het vizier om naast Wenger op de bank te gaan zitten.

    Ook grappig dat de Amsterdammers onder ons hier weer spelers tot de hemel schrijven en later zie je van die spelers te weinig in waarde terug op het veld.
    Voorbeelden genoeg de laatste jaren.
    Nu kan ik gaan uitleggen wat ik bedoel met de titel best of the rest maar mijn gevoel zegt mij dat Jansen die uitleg niet nodig is.
    Verder is het gewoon een kwestie van hoog inzetten. Gaat het weer mis dan wordt het ook een kwestie van diep vallen.
    Maar als het wel gaat lopen en mijn voorspelling (wens) komt wel uit, dan zal ik nog wel een paar keer gaan citeren uit enkele berichten van dit forum..
    We zullen gaan zien wat het wordt en waar de diverse schepen zullen gaan stranden.
    Als je doet wat je niet doen wilt, en je raakt je dromen kwijt.
    Niet doet wat je doen wilt, dan is dat zonde van de tijd.

    There is only one way of life, and that is your own!

  28. #100
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    13 juli 2020 @ 10:22
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.074
    Discussies
    31
    Thanks
    448
    Thanked
    738 in 376 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Status op dit moment: Onderhandelingen onderbroken en een hapje eten met een bezinningsmoment. De soap is nog niet voorbij.
    Kan het bestuur van PSV in de tussentijd mooi even overleggen met het gemeente bestuur van Eindhoeven hoeveel financiële ruimte men heeft.
    Als je doet wat je niet doen wilt, en je raakt je dromen kwijt.
    Niet doet wat je doen wilt, dan is dat zonde van de tijd.

    There is only one way of life, and that is your own!

  29. Onderstaande leden hebben Strijker bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 juli 2015)

 

 
Pagina 4 van 119 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.

  FKK Artemis 468*60