Pagina 2 van 119 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 2952

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #26
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik zie wel een lijst van de IFFHS waarin Cruijff als beste van Europa wordt genoemd, echter het was Big30 die niet zolang geleden de lijsten van de IFFHS als onbetrowbaar bestempelde.
    Maar ik ben B30 niet.

  2. #27
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Heb je ook een link zodat we weten welke gezelschap journalisten en sporthistorici die verkiezing hebben gehouden?

    Ik zie wel een lijst van de IFFHS waarin Cruijff als beste van Europa wordt genoemd, echter het was Big30 die niet zolang geleden de lijsten van de IFFHS als onbetrowbaar bestempelde.
    As, El Mundo en El Pais. Verder nog 2 Belgische kranten HLN en GVA.

    Cruijff is inderdaad de beste speler in Europa ooit.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #28
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Hij staat inderdaad op meerdere lijsten op nummer 1 van Europa in de 20ste eeuw. Valt weinig tegen in te brengen. Gefeliciteerd.

  4. #29
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Hij staat inderdaad op meerdere lijsten op nummer 1 van Europa in de 20ste eeuw. Valt weinig tegen in te brengen.
    En kom je daar nu pas achter?

  5. #30
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    En kom je daar nu pas achter?
    Ik hoef me bij gebrek aan hoofdprijzen niet bezig te houden met dat soort lijstjes.
    Verder denk ik dat als je de 21ste eeuw bij neemt dat Messi Cruijff is voorbij gestreefd

  6. #31
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik hoef me bij gebrek aan hoofdprijzen niet bezig te houden met dat soort lijstjes.
    Verder denk ik dat als je de 21ste eeuw bij neemt dat Messi Cruijff is voorbij gestreefd
    Messi is nog altijd een Zuid-Amerikaan. Dus die kan Cruijff niet voorbijstreven op de lijst van Europees voetballer van de eeuw(en).

    Je hebt wel gelijk in de zin dat Messi de Cruijff van de 21ste eeuw is, ja. Twee geweldenaren, ieder in hun tijdsperiode.

    Overigens hebben Ajax en Oranje ook geen gebrek aan hoofdprijzen. Misschien ben je in de war met Anderlecht en België.

  7. #32
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Hahaha. Ajax heeft inderdaad veel gewonnen, Oranje echter elke keer net niet. Maar ben het wel mee eens dat Oranje meer had verdiend aan hoofdprijzen, 1 wk op zijn minst naast het EK van 88.

  8. #33
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Cruijff staat in de meeste gevallen hoog op lijstjes die wij zelf hebben opgesteld, in de meeste recentere lijsten elders in de wereld stelt men zelfs spelers als Romario en de Braziliaanse "dikke" Ronaldo boven Cruijff. Laat staan dat men gaat vergelijken met Maradona of Messi.
    Een sterk staaltje "in the box" denken, want elders in de wereld heeft men deze blinde bewondering gelukkig niet.

  9. #34
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Hahaha. Ajax heeft inderdaad veel gewonnen, Oranje echter elke keer net niet. Maar ben het wel mee eens dat Oranje meer had verdiend aan hoofdprijzen, 1 wk op zijn minst naast het EK van 88.
    Eindelijk zijn we het na héle lange tijd een keer met elkaar eens.

    Over Ajax hoef ik niets meer uit te leggen. Oranje had absoluut zowel in 1974 en 1978 wereldkampioen moeten worden. En in 2010 tegen jouw kameraden had het balletje ook zomaar de andere kant kunnen opvallen met de grote kans van de toen helaas niet topfitte Robben. Maar goed, in 1974 was het op basis van het hele toernooi zeker verdiend geweest en in de finale van 1978 was de schandalig partijdige Italiaanse scheidsrechter min of meer verantwoordelijk voor de Argentijnse zege. Overigens had Argentinië sowieso nooit in de finale mogen staan na de omkoopwedstrijd tegen Peru.

  10. #35
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCR5d32 Bekijk bericht
    Een sterk staaltje "in the box" denken, want elders in de wereld heeft men deze blinde bewondering gelukkig niet.
    De voetbalkwaliteiten van Cruijff in relatie brengen met blinde bewondering... Dat is nog eens onzin.

    Hij wordt overal ter wereld in één adem genoemd met Pelé en Maradona.

  11. #36
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Van Persie,die buiten zijn magistraal doelpunt tegen Spanje op het wk,nu meer dan een jaar geleden,sindsdien niets meer liet zien en op de bank geraakte bij zijn vriend VanGaal in Manchester.United,staat nu op het punt een vier jarig kontrakt te tekenen in Turkije,een land dat blijkbaar de traditie in ere blijft houden om volgevreten vedettten op hun retour aan te werven om dan keer op keer van de mat gespeeld te worden door de mooiste club ter wereld,zie vorig jaaar Galatasaray tegen Anderlecht.
    Nu Fenerbache dus,maar eerst moest zijn vrouw de toestemming geven,en die ging dus op prospectie in het voormalige Constantinobel. zijn vrouw verliet Engeland niet graag waar ze leuk kan schoppen,echter Istanboel(is het dan boel?)beviel haar en ze gaf haar toestemming

  12. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 juli 2015),Stief ( 9 juli 2015)

  13. #37
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    eerst moest zijn vrouw de toestemming geven,en die ging dus op prospectie

    zijn vrouw verliet Engeland niet graag waar ze leuk kan schoppen,echter Istanboel(is het dan boel?)beviel haar en ze gaf haar toestemming
    Een grappige vrouwenbijdrage met veel zelfspot van je, De Ket.
    Van shoppen met de creditcard van manlief zul jij inmiddels alles wel weten, ja, haha.

  14. #38
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Ajax voert financiële ranglijst weer aan

    De transfer van Toby Alderweireld van Atlético Madrid naar Tottenham Hotspur levert Ajax ongeveer anderhalf miljoen euro op. De transferinkomsten versterken de 'prijs' die Ajax kreeg: de club is financieel de gezondste van Europa.

    Die conclusie komt uit een analyse van S&P Capital IQ, zo meldt het Financiële Dagblad. In de zogenoemde Credit Football League is een ranglijst gemaakt van de financiële huishouding van clubs.

    Ajax had begin dit jaar bijna negentig miljoen euro aan liquide middelen. Het eigen vermogen bedroeg ongeveer zeventig procent van het balanstotaal. Met die gegevens hield Ajax clubs als Arsenal, Bayern München, Manchester City en Saint-Etienne achter zich. Het is het tweede achtereenvolgende jaar dat Ajax die ranglijst aanvoert.......................................... ..
    http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/art...n-Europa.dhtml


    Zijn ze toch nog ergens de beste in....

  15. #39
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/art...n-Europa.dhtml


    Zijn ze toch nog ergens de beste in....
    Klopt maar ze krijgen nu wel concurrentie van PSV, binnen een paar maanden wordt de clubkas daar behoorlijk gespekt. Ik ga er vanuit dat als Newcastle 20 miljoen gaat betalen voor Wijnaldum de transfer snel rond zal zijn.

    Georginio Wijnaldum verlaat trainingskamp van PSV en reist af naar Newcastle

    EINDHOVEN - Georginio Wijnaldum heeft vrijdagochtend het trainingskamp van PSV verlaten. De Eindhovense club nadert een akkoord met Newcastle United en heeft de voetballer toestemming gegeven om de persoonlijke onderhandelingen af te ronden.

    Dit meldt PSV via Twitter. Wijnaldum wordt waarschijnlijk later vandaag ook medisch gekeurd. Met de transfer, die dus ophanden is, zou een bedrag van 20 miljoen euro gemoeid zijn.
    http://www.omroepbrabant.nl/?news/23...Newcastle.aspx

    Er zal nog wat aan Feijenoord moeten worden afgedragen maar onder de streep blijft er samen met de Depay transfer toch een leuk bedrag over. Tel daarbij nog eens de CL inkomsten voor dit jaar op, kom je toch op een aardig bedrag uit.

    Davy Pröpper zal voor minder dan de helt van het transfer bedrag van Wijnaldum overkomen en die kan men dan over 2 jaar nadat NL Europees kampioen is geworden weer met een vette winst verkopen. Ze zijn goed bezig daar in Eindhoven!
    Laatst gewijzigd door Big30; 10 juli 2015 om 12:49
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #40
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Hebben we het hier over het provincieploegje dat door de bevoegde instanties op de vingers is getikt wegens bedelen en krijgen van financiele steun van de stad Eindhoven?

  17. #41
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Belgisch toptalent gaat voor Europese Top kiezen, overgang Lestienne naar PSV bijna rond!

    De kans wordt groter dat PSV vleugelspeler Maxime Lestienne (23) snel kan vastleggen. Dat bevestigt zijn zaakwaarnemer tegenover de Telegraaf.

    Mikkel Beck, belangenbehartiger van Lestienne, verwacht dat de deal snel wordt gesloten."Een deal is pas echt rond als de laatste handtekening is gezet. Ik verwacht dat dit heel snel, waarschijnlijk vandaag al, gaat gebeuren", vertelt de Deense zaakwaarnemer aan De Telegraaf.

    "Maxime zit momenteel in België te wachten en staat in de startblokken om naar PSV te komen", vervolgt de zaakwaarnemer, die aangeeft dat zijn cliënt snel naar PSV wil trekken. "Hij wil zo snel mogelijk aansluiten bij het trainingskamp in Frankrijk."
    http://www.goal.com/nl/news/786/tran...?ICID=PP_37998
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #42
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Wie is dar Lestienne? Speelt die mee in een franstalige soap of zo.
    even Google raadplegen :"neen, bij Brugge gespeeld" van de regen in de drop

  19. #43
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws...20Lestienne%22

    ‘Maxime Lestienne doet me denken aan de jonge Robben’
    Met de Belg Maxime Lestienne (23) is er een bijzondere speler op weg naar PSV. Een introductie van een kleurrijke vleugelaanvaller met twee gezichten. ‘Als trainer moet je bij hem ook af en toe iets door de vingers zien.’

    PSV verwachtte Maxime Lestienne vorige week al te presenteren als vervanger van de naar Manchester United vertrokken Memphis Depay. Afgelopen maandag was het echter nog wachten op de laatste handtekening van zijn club Al Arabi uit Qatar. Zeker is dat, als de transfer rondkomt, PSV een kleurrijke speler binnenhaalt. Of, zoals de aanvaller het een jaar geleden in Belgische media zelf omschreef: ‘Een speelvogel? Ik was pas zeventien toen ik bij Club Brugge terechtkwam. Ik heb wel enkele stommiteiten begaan, maar wie niet op zo’n leeftijd?’

    In hun voortdurende zoektocht naar nieuwe spelers melden vertegenwoordigers van Manchester City zich in 2008 met in hun bagage een zojuist ontvangen zak geld in Moeskroen. De Engelse club is vlak daarvoor overgenomen door puissant rijke investeerders uit Abu Dhabi en ziet een topper voor de toekomst in de dan zestienjarige Lestienne, het kroonjuweel van het noodlijdende Excelsior Moeskroen. De Belg zelf ziet een prachtige transfer naar de grootmacht in wording echter niet zitten
    Verstandige jongen met een leuke vriendin!
    Na eerst voor de Belgische top d.i. club Brugge gekozen te hebben wil hij nu graag bij een echte Europese Topclub PSV spelen. Zal wel rondkomen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #44
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Heb even tijd dus ernstig nu ; toen het matige Club Brugge bij het failliete Moeskroen Lestienne weghaalde kon hij een beetje indruk maken met zijn befaamde kapbeweging. Nu kende op den duur alle verdedigers deze beweging, permanent aan dezelfde kant. Weet niet of je ooit voetbal speelde Big, ik vroeger wel, nu wat uitgezakter en voller maar sinds nieuwjaar wel terug 30kilo verloren, maar dit terzijde, het gaat erom dat hij met steeds diezelfde kap niemand op den duur nog voorbij kon en ik veronderstel dat dit zelfs bij de nog mindere verdedigers in Nederland identiek zal zijn.
    btw, weten ze bij het provincieploegje dat deze speler alleen Frans kan? Bij jullie is de voertaal toch Spaans, Berbers, Arabisch en ren klein beetje Brabants?
    Bovendien is hij liefhebber van echt Belgisch bier, probleem in het land der Heineken.
    En neen, beste Big, de druiven zijn niet te groen hoor, bij ons zou hij zelfs het B elftal niet halen.
    Desalniettemin, veel succes met deze ex-Bruggeling.

  21. #45
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    13 juli 2020 @ 10:22
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.074
    Discussies
    31
    Thanks
    448
    Thanked
    738 in 376 posts

    Standaard

    De beroemde Antonin Panenka heeft dinsdagavond een oefenwedstrijd gespeeld met een Tsjecho-Slowaaks Allstarteam tegen een regioselectie uit de omgeving van Langweer.
    De nu 66-jarige Panenka nam in de finale van het EK van 1976 op bijzondere wijze de beslissende strafschop.
    En sinds dat moment, 40 jaar lang, staat zo'n strafschop bekend als een Panenka.
    Bij het team voetbalde ook de Slowaak Karol Dobia (67) mee. Dobias had met zijn 2-0 in de finale van 1976 een groot aandeel in de overwinning.
    Er waren zo'n 200 tot 300 supporters op de wedstrijd in Joure afgekomen waar de toegang gratis was. De wedstrijd eindigde in een 4-2 overwinning voor de regioselectie.
    Na afloop werden er nog wel strafschoppen genomen.




    Hierbij nog een 2 minuten durende reportage over deze wedstrijd met Fries commentaar.
    https://www.youtube.com/watch?v=LXjARlaVdX8
    Als je doet wat je niet doen wilt, en je raakt je dromen kwijt.
    Niet doet wat je doen wilt, dan is dat zonde van de tijd.

    There is only one way of life, and that is your own!

  22. #46
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    PSV lijkt Gaston Pereiro dan eindelijk binnen te hebben. De Uruguayaanse buitenspeler van Nacional vertelt zelf dat hij naar Eindhoven komt.

    "Nacional is mijn thuis, ik speel hier sinds mijn dertiende", vertelt Pereiro op de site van Nacional. "Het was mijn droom hier ooit in het eerste elftal te spelen en kampioen te worden. Op mijn transfer naar PSV ben ik heel trots. Het is een stap vooruit, zodat ik als voetballer verder kan groeien. Ik ben blij, ook voor de club."

    Pereiro zou zo'n vijf miljoen euro moeten kosten. Uruguayaanse toppers als Luis Suarez en Edinson Cavani waren bereid om een goed woordje voor PSV te doen bij Pereiro en hebben de jongeling ervan overtuigd dat de eredivisie een geweldige opstap is voor een Europese carrière.
    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...ar_PSV___.html

    Wederom slaat PSV toe op de transfermarkt met de aankoop van 1 vd grootste talenten in Zuid-Amerika. Veel Europese topclubs probeerden dit grote talent vast te leggen maar zijn grootste wens was voor PSV uit te komen.

    Als AJAX fan kijk ik toch met wat afgunst naar wat er daar in Eindhoven allemaal gebeurt. Er wordt aan een sterk elftal gebouwd dat op alle fronten versterkt wordt met vaak talentvolle jonge spelers. Veel voetbal kenners schatten na de transfers het huidige PSV zelfs sterker in dan het team vh afgelopen seizoen. De verkoop van seizoen kaarten loopt als een trein, niet zo vreemd als je spelers aantrekt die net dat brengen waarvoor je naar een stadion afreist.

    Als AJAX fan doet het me wel deugd dat ze lekker veel geld op de bank hebben staan, ook heb k er begrip voor dat veel seizoenkaart houders nu opeens fors meer moeten gaan betalen om volgend jaar een veredeld junioren team in actie te zien.
    Veel geld voor transfers heeft AJAX helaas niet en de Boer begrijpt dat ook wel:

    Het mag bevreemding wekken dat Ajax met bijna honderd miljoen op de bank zo zuinig op de transfermarkt is, maar De Boer begrijpt dat wel. ,,Ik snap dat fans zich dat afvragen. Maar Ajax wil niet meer in een situatie terechtkomen als van een paar jaar geleden. We gaan geen twaalf miljoen uitgeven voor een speler. We moeten slim zijn en misschien wel huren of een goudmijntje ontdekken."
    http://www.ed.nl/algemeen/sport/voet...rgen-1.5072768

    Maar begrijpen de fans dat ook?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #47
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Big, Mitro heeft indeed nog nergens getekend maar zijn manager Jestrovic en zijn vader hebben wel al een voorakkoord met Manchester.U.
    Mitrovic haalt terecht eijn neus op voor het geïnteresseerde Newcastle.
    Je kan in de Engelse kompetitie poen verdienen maar sportief zou Newcastle een stap achteruit zijn tov Anderlecht. Nu maar hopen dat morgen, dus nu al vandaag rechtvaardigheid zal zegevieren
    Heeft Mitrovic inmiddels al bij United getekend deket? Schweini wel, die kan zijn oude trainer niet missen.
    Elke dag lees je weet wat anders over dit verwende kind. Hij zou al bij porto en roma getekend hebben. Jaja!
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 juli 2015 om 10:23
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #48
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Spel van makelaars en managers om de prijs op te drijven en zoveel mogelijk easy money te cashen. Dat moet ik jou toch niet vertellen?
    Op moment wil Newcastle nog steeds het meest bieden, maar Mitrogoal wil Europees en niet tegen de degradatie spelen
    hoewel, toch nog altijd beter de staart in Engeland dzn de top in Nederland.
    Maar eigenlijk kan hij best blijven waar hij is, hij zit daar goed.
    haha, de top in Nederland, je kan de Wibra toch niet vergelijken met Victoria Secret

  25. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    peterp095 (12 juli 2015)

  26. #49
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Gracias San Iker! Real neemt afscheid van levende legende met emotionele video



    3 keer de Champions League, 1 Wereldbeker voor Clubs, 2 Intercontinentale bekers, 2 Europese Supercups, 5 keer de landstitel, 2 keer de Copa del Rey en 4 Spaanse Supercups.
    Het is de trofeeënkast van Iker Casillas bij Real Madrid. Spectaculair, maar daar is sinds gisteren een einde aan gekomen. San Iker verlaat de Koninklijke na 25 jaar voor FC Porto.

    Casillas kwam op negenjarige leeftijd naar Real en groeide er uit tot een levende legende. "De grootste doelman uit de geschiedenis van de club en uit de geschiedenis van het Spaanse voetbal verlaat ons", schrijft Real op zijn website. "Bedankt voor alles Iker. Jij gaat nu, maar we zullen nooit vergeten dat jij tot het hart van deze club behoort." In een knappe video nam de Koninklijke afscheid van het clubicoon. Deze middag neemt Casillas afscheid van de fans in het Bernabéu.
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  27. #50
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard Fans Real Madrid boos na vertrek Casillas

    Honderden boze fans hebben maandag bij het stadion van Real Madrid het vertrek geëist van clubvoorzitter Florentino Perez naar aanleiding van het afscheid van doelman Iker Casillas.

    Zondag legde Casillas in zijn eentje een emotionele afscheidsverklaring af in het stadion van Real Madrid, Bernabeu. Er was veel kritiek op de respectloze aftocht en naar aanleiding daarvan organiseerde de 'Koninklijke' maandag alsnog een afscheid voor de supporters.

    De woedende fans verzamelden zich bij het stadion en keerden zich tegen Perez. Na binnenkomst zongen ze Casillas toe en gaven hem een ovationeel applaus terwijl de keeper poseerde met de negentien trofeeën die hij met Real won.
    http://m.telegraaf.nl/article/242633...rtrek-casillas
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 2 van 119 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.

FKK Artemis 468*60