Pagina 119 van 119 EersteEerste ... 1969109115116117118119
Weergegeven resultaten: 2.951 t/m 2.952 van 2952

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #2951
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mij nog meer voetbal intelligentie toewensen lijkt me overbodig! Misschien is het beter om vooral inhoudelijk in te gaan op het huidige "Ajax systeem" waar veel fans en ook ik niet zo vrolijk van worden (trage opbouw, balbezit als doel niets als middel, te weinig aanvoer vd flanken, geen goede scorende spits).

    Leuk dat Ajax zich nationaal door niet blij makende overwinningen als de recente 2-1 thuis tegen de Graafschaap staande weet te houden, maar zorgwekkend dat ze Europees en thuis tegen PSV er niets van bakten.

    Ik zet terecht ook grote vraagtekens bij Traore en volg nu eens bij uitzondering de lijn Cruijff hierin.


    Ik verneem graag vooral inhoudelijk weer van je . Heitinga kon niet spelen omdat hij geen wedstrijd ritme had, als dat een issue is moet je geen bankzitter bij Chelsea halen. Feitelijk moet je zowel Heitinga als Sanogo als 2 miskleunen rangschikken.
    Gudelj heeft het ook nog niet echt laten zien en Younes mag je nu nog het voordeel vd twijfel geven. Gewoon simpele feiten en daar heb je weinig voetbal intelligentie voor nodig!
    Had Piet de Visser ook niet Messi ontdekt ?

    Laatst gewijzigd door Big30; 30 december 2015 om 16:01
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (30 december 2015),fg22 ( 4 januari 2016),Sjeufke (30 december 2015)

  3. #2952
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Vooropgesteld: Deze rubriek is toch wel leuk zo nebenbei ..
    Dus wel releaxed houden, lijkt me!

    M.i. complimenten voor het overzicht, inzicht en vooral doorzicht van Big30.

    Geheel "objectief" als oud-handballer (ook groot veld!), en nog wat meer sporten ben ik niet,
    maar wel betrokken bij mensen, motivatie .. en .. meer ..
    o.a. door synergie van mensen

    Het gaat om intrinsieke motivatie van individu en team en hoe die tot uiting komt als het erop aan komt!
    En dat vraagt om teamkeuzes, inspirerend leiderschap, hard trainen, goede klik, spirit en samenhang in team ..
    En voor iedere speler ZIJN/HAAR ruimte om zich naar beste vermogen te realiseren in waarom het daar dan om gaat ..

    2 Decennia terug werden NL-spelers juist om hun slim aanvallende mentaliteit aangetrokken bij de Mediterrane clubs!
    Niet vreemd, want die Spanjaarden en Italianen waren toch te braaf afwachtend of te impulsief aanvallend ..

    We maakten allemaal mee dat AC Milaan aan onze spelers trokken voor meer aanvallend spel ..
    Ik was bij de eerste wedstrijden van FCB toen Rijkaard daar coach/trainer was, en Cocu (rustig) aanvoerder ..
    Juan Laporta Estruch was net El Presidente .. Hij was/is een close friend van onze en hun Johan ..
    Cruijff dan welteverstaan (Niet die sluwslimme snor van toenmalige VI!)
    Hij is ook fervent handbalsupporter en zelf speelde hij graag een potje zaalvoetbal toen ...
    Hij zette ook - tegen allerlei plaatselijke en subnationale winden in - met behoud van onze 2 eerstgenoemden
    een ander soort aanvallend spel in en FCB ging internationaler, ook qua mondiale expansie en fanclubs, etc.
    Door m.n. ook in het buitenland sponsoren aan zich te binden was het spinsorbudget het jaar daarop meer dan verdubbbeld!
    Ook had hij het lef tegen de te ver gaande socios op te treden:

    Onder clubpresident Joan Gaspart had de Boixos Nois veel privileges en was er veel overlast van de groepering. Gaspart durfde echter niet in te grijpen. Kort na zijn verkiezing tot clubpresident in 2003, ging Joan Laporta wel de strijd aan met de Boixos Nois. Hij schafte de gratis tickets voor de groepering af en voerde een nultolerantie in tegenover supportersgeweld. De Boixos Nois waren niet blij met de maatregelen van Laporta en de president ontving verschillende doodsbedreigingen. Leuzen als Laporta, we gaan je vermoorden. Camp Nou is ons huis, het graf is het jouwe. Je raakt niet van ons af, klootzak werden met graffiti op een muur van zijn huis aangebracht. Uiteindelijk had de aanpak van Laporta toch succes.

    Maar strekking van dit al is:

    Voortdurend in beweging blijven .. zelf .. met elkaar .. voor elkaar .. in elkaar .. En nooit klaar ..
    Net IJsberen!!
    En dat blijven wij dan dus hierbij doen ..
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  4. Onderstaande leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (31 december 2015)

 

 
Pagina 119 van 119 EersteEerste ... 1969109115116117118119

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.

  Diamond 468*60