Pagina 7 van 47 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 1168

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #151
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Het is al van sinds mensenheugenis geleden dat ze daar in Brabant kampioen zijn geworden. Ze, waaronder ook hun allergrootste aanhanger Big30, snakken ernaar. Met dank aan het beleid van 'Marc Netto' gaat het ze dit seizoen misschien eindelijk weer eens lukken.

    Ik vind het handschrift op het plakplaatje trouwens van een uiterst armoedig niveau. Daar moeten betere exemplaren van te krijgen zijn.
    Jammer dat jou voetbal kennis het laat afweten misschien door alzheimer of door eenzijdigheid.

    2005-2006-2007-2008 PSV 4x kampioen daarna 2009 AZ en 2010 Twente dan mag 020 de schaal 4x vast houden en nu is hopelijkPSV weer aan de beurt.
    Dus na 6 jaar werd 020 4 x kampioen en nu na 6 jaar hopelijk PSV.
    Ook 020 heeft 6 jaar moeten wachten
    Daarvoor in 1985-1986-1987-1988 PSV ook 4x kampioen (wat door 020 nooit is gehaald 2x 4 keer kampioen).

    Verder terug is niet relevant omdat 020 meer kampioenschappen heeft dan PSV
    Het gaat om je reactie !!

  2. #152
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Jammer dat jou voetbal kennis het laat afweten misschien door alzheimer of door eenzijdigheid.

    2005-2006-2007-2008 PSV 4x kampioen
    ...en nu na 6 jaar hopelijk PSV.
    Dus de periode 2008-2015 is 6 jaar...
    Waar heb jij ooit tellen geleerd, Jansen? Of heb je wellicht nog een verouderd rekenmachientje?
    Of misschien ook een beetje last van Alzheimer?

  3. #153
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Zoals viel te verwachten verloor Ajax weer, nu kansloos thuis tegen een toch niet erg sterk AZ. Mijn Ajax hart bloedt bij deze Griekse tragedie. De strijd om plaatsen 2 tot en met 5 met PEC, Feijenoord en AZ wordt nog wel interessant.

    De platte kar wordt in Eindhovuh al naar buiten gereden, ik begreep wel dat de hoop bij de PSV supporters is dat Ajax zo af en toe wat gaat winnen, want een huldiging eind Maart in de kou is bepaald geen pretje.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 februari 2015),Jansen ( 5 februari 2015)

  5. #154
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Wel een vriendelijk verzoek om het begrijpelijke leedvermaak en flauwe grapjes mbt Ajax niet al te overdrijven. Geldt voor Ajax maar uiteraard ook Anderlecht, die andere club die in zwaar weer verkeert. Humor mag maar wel met mate!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #155
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Dus de periode 2008-2015 is 6 jaar...
    Waar heb jij ooit tellen geleerd, Jansen? Of heb je wellicht nog een verouderd rekenmachientje?
    Of misschien ook een beetje last van Alzheimer?
    Slechte verliezer ben je wel om van het onderwerp snel af te haken.

    Flauw echt een flauwe opmerking bedenk iets origineels dan plakken en knippen, jij mag rekenen zoveel je wilt,maar reken maar dat 020 geen kampioen gaat worden

    Je moet het verhaal niet uit elkaar trekken maar beter lezen dus gewoon accepteren dat 020 1 x 4 jaar achter elkaar kampioen is geworden en PSV dat 2 x gedaan heeft om 4 jaar achter elkaar kampioen te worden.

    Vanavond laten ze 020 weer verder achter zich.

  7. #156
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Eh Big , wij zijn gisteren wel in Gent met 0-2 gaan winnen he en thuis tegen Waregem ontbraken 7 basisspelers.
    financieel oke en een jeugdwerking die alom geprezen werd en nu vruchten blijft afwerpen en een ambiance waar veel ploegen jaloers op zijn.
    Hoe definieer jij : in zwaar weer verkeren?
    btw.ik kijk nu naar een documentaire over Coppens mag zag net een doelpunt van AZ tegen Ajax.
    Die keeper, is dat niet de doelwachter van het Nederlands Elftal?

  8. #157
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Sorry Jansen maar PSV speelt gewoon heel slecht voetbal. Het is niet om aan te zien. En ja, ze worden wel kampioen......
    En kom er maar in P1, deket, W69 etc.
    Ik volg het totaal niet. Is voor mij net zoiets als naar de tweede divisie van de Spaanse competitie kijken. Vond PSV in de periode dat Vanenburg en Romario er speelden en later met Luc Nillis en Ronaldo mooi om te zien. Het Feyenoord met onder andere Taument en Regi Blinker kon me ook wel bekoren. Vitesse met Van den Brom, Glen Helder en Cocu was ook interessant. En het Ajax van de jaren 90 eerst onder Beenhakker en vervolgens met Van Gaal was een lust voor het oog met spelers zals Jonk, Bergkamp, Witsche en de Boertjes en later met Finidi George, Litmanen, John van het Schip, Seedorf, Kluivert, Overmars, etc.
    In die periodes hoopte ik ook altijd dat de verschillende Nederlandse teams in Europa wonnen. De interesse zakte echter rondom de eeuwwisseling, het kwaliteitsverschil met competities zoals de Engelse of de Spaanse werd steeds groter, sterker nog, de goede Nederlandse spelers werden massaal verkocht aan clubs van die competities. Inmiddels ben ik totaal niet op de hoogte van hoe Ajax of PSV presteren. Toevallig via dit forum raak ik er een beetje van op de hoogte en that's it. Ik kwam er aldus nu even in en ik stap er nu weer uit.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 6 februari 2015 om 00:38

  9. #158
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Flauw echt een flauwe opmerking bedenk iets origineels dan plakken en knippen, jij mag rekenen zoveel je wilt,maar reken maar dat 020 geen kampioen gaat worden
    U mag alles flauw vinden, meneer Jansen. Geen enkel probleem voor mij. Maar ik vond het wel grappig, iemand die een ander tot de orde wil roepen en dan zelf een vergissing maakt. Zelfs de allerbeste overkomt dat wel eens, dit keer dus de grote Jansen. Dat bezorgde mij een glimlach, meer niet. Het was overigens niet mijn bedoeling u agressief te maken.

    Toch reken ik nog wel degelijk op een kampioenschap dit seizoen. Het huidige spelniveau geeft mij daarvoor alle hoop.

  10. #159
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Tja Ajax op dit moment,,,,,@Peter een gratis consultancy. : de beste therapie tegen depressie is goed neuken.
    Vriendelijk dank voor het advies, voetbalvriend De Ket. Jouw goede raad overweeg ik absoluut op te volgen. Ik zit namelijk inderdaad geestelijk erg in de knoei op dit moment en had daarom bijvoorbeeld ook gehoopt op de warme ondersteuning van Jansen. Maar hij lijkt mij, bij nader inzien en jammer voor mij, toch meer iemand met het karakter van 'niet zeuren maar poetsen'.

    Voor mij rest niets anders dan de periode afwachten dat de groep piepjonge toptalenten die er aan zit te komen, ook in het eerste elftal het verschil gaat maken. Die ontwikkeling moet je natuurlijk altijd even afwachten, maar tegen die tijd zullen de Depaytjes en Wijnaldumpies van onze Eredivisie ongetwijfeld buiten onze landsgrenzen voetballen, waardoor ik dan weer mag hopen op enkele achtereenvolgende landstitels. Uiteraard tot ook die generatie weer de stap naar het buitenland maakt. Voor dit seizoen hoop ik in ieder geval dat we in het linkerrijtje zullen eindigen.

  11. #160
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht

    Voor mij rest niets anders dan de periode afwachten dat de groep piepjonge toptalenten die er aan zit te komen, ook in het eerste elftal het verschil gaat maken.
    Dat heet dromen tegen beter weten in. Maar je kunt nu als het gaat om Ajax inderdaad maar beter dromen dan de nachtmerrie doorstaan die je beleeft als je naar het huidige Ajax kijkt. Een volstrekt kwalitatief arm elftal, met geen enkele speler die iets extra brengt en het verschil kan maken, een laf voetballend onmachtig team waar totaal geen dreiging van uitgaat en alleen goed is om de eigen helft op balbezit te spelen vaak met veel terug speel ballen. Niets is meer over van wat eens een herkenbare Ajax stijl was.
    Vreemd is het natuurlijk niet als je de selectie bekijkt, waar 5, 10 of 15 jaar geleden spelers bij Ajax zaten die wel kwaliteit hadden is dat nu al lang niet meer zo. Deze spelersgroep met allemaal no-names verwacht je bij Heerenveen of Groningen, niet bij Ajax.

    Dit alles valt vooral Speedy aan te rekenen die er een potje van heeft gemaakt en ook de coach die nu maar het beste zo snel mogelijk kan vertrekken, maar ja wie zit er nu nog op een Ajax coach te wachten? De kans dat er weer spelers verkocht zullen worden is nihil, alle goede spelers zijn al verkocht en wat er nog rondloopt daar haalt zelfs PEC of Cambuur de neus voor op.

    Als Ajax fan schaam ik me voor het vertoonde spel en het gevoerde beleid, zo denken de meeste fans erover. Een uitgezonderd, P1966, die droomt liever ipv realistisch te zijn .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #161
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Ik zeg het niet om bij W69 zout in de wonden te strooien, maar zoals ik eind oktober al voorspelde heeft S04 na de winst op Gladbach van vanavond de achterstand van 10 punten reeds nu ingelopen. Wat heet S04 staat nu al op plaats 3.

    Dat Dortmund op de laatste plaats staat is onbegrijpelijk. Hoe lang is de houdbaarheidsdatum van een club icoon wat Jurgen Klopp bij Dortmund is als je op een directe degradatie plaats staat?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #162
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Haha nee agressief word ik er niet van maar ben even fanatiek aan het reageren voor mijn 040 clubje.
    Ik schrijf misschien soms te impulsief maar zo ben ik in de dagelijkse werkelijkheid ook.
    Meteen toe THE Point dat moet ik in mijn werk ook zijn.
    We kennen elkaar dus je weet wel beter.
    Geen zorgen, Jansen. Uiteraard weet ik beter.
    En laat je de volgende keer niet té rap uit je tent lokken door een voetbalgefrustreerde Amsterdammer! Dat is nergens voor nodig.

    De machtige Big wil nu eenmaal graag dit zeer flauwe topic in stand houden en daarbij hoort dan ook een slappe rol spelen. Met name mijn kameraad De Ket en ik proberen daarvoor ons uiterste best te doen.

  14. #163
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Vier titels op rij verblinden Ajax

    Minachting van eredivisie kost zuinige Amsterdammers dit seizoen de kop in titelstrijd.

    ANALYSE

    AMSTERDAM – Minachting van de Nederlandse competitie. Het valt Ajax en haar beleidsbepalers dit seizoen te verwijten. Vier opeenvolgende nationale titels hebben coach Frank de Boer en technisch directeur Marc Overmars verblind. De twee dachten er te gemakkelijk over, met desastreuze gevolgen. Waar de een niet wilde investeren in ervaring, dacht de ander het in de eredivisie wel af te kunnen met een stel onervaren tieners. Dat wordt nu keihard afgestraft.

    Frank de Boer is zonder twijfel een begenadigd coach. Een stoïcijns persoon, die zich in het rumoer dat de Cruijff-revolutie veroorzaakte prima staande hield.

    Een toptrainer die het allemaal heeft meegemaakt. Die zijn ergernissen dat pupillen niet per se meteen ook kunnen wat de meester kon inmiddels heeft leren te verbergen. Toch is ook De Boer de weg kwijtgeraakt. In zijn drang te verjongen is hij te ver doorgeschoten. Dat de eredivisie te boek staat als een 'opleidingscompetitie' hoeft nog niet te betekenen dat je jongens met twee jaar middelbaar onderwijs vraagt om op de universiteit uit te blinken. Het is gewoonweg onmogelijk.

    Zijn elftal van de toekomst moet het in zijn optiek nú al doen. Dat is veel te vroeg gebleken voor jongens als Nicolai Boilesen, Jaïro Riedewald, Anwar El Ghazi, Ricardo Kishna en Mike van der Hoorn. Het maakt dat zelfs Jasper Cillessen, Ricardo van Rhijn en Davy Klaassen gaan zwalken.

    Mede daartoe gedwongen door blessures werd Ajax richting de winterstop jonger en jonger.

    Waar de trainer eerst nog zei dat het gelijktijdig opstellen van de vleugelspelers Kishna en El Ghazi nog teveel risico met zich meebracht, kwam het duo toch al enkele malen gelijktijdig binnen de lijnen.

    In de bekerwedstrijd tegen Vitesse bleken de tien veldspelers gemiddeld amper 20 jaar. De winterstop bracht de Ajax-leiding niet tot zinnen. Met duidelijke gevolgen voor de stand.

    Donderdag tegen AZ stonden op het Amsterdamse middenveld twee achttienjarigen (Jaïro Riedewald en Riechedly Bazoer) en een negentienjarige debutant, Daley Sinkgraven. De achterstand op PSV groeide tot twaalf punten.

    Met het aantrekken van toptalent Sinkgraven werd de voorbije transferperiode goede zaken gedaan. Maar waar zelfs De Boer ook hintte op het aantrekken van een ervaren middenvelder, een speler die zo nu en dan iemand over de boarding werkt, kwam Marc Overmars niet tot vergelijk met mogelijke kandidaten. Overmars' aankoopbeleid is toch al, vinden veel criticasters, weinig succesvol. Niki Zimling, Nick Viergever, Mike van der Hoorn, Bojan Krkic, Ryan Babel, Lerin Duarte; ze hebben hun waarde voor Ajax (nog) niet bewezen.

    Geld om te investeren is er wel degelijk. Er staan tientallen miljoen op de bank. Maar, zeggen ze bij Ajax, de transfersommen zijn niet het grootste probleem. De club wil geen exorbitante salarissen betalen, om scheefgroei in de spelersgroep te voorkomen. Dat valt te billijken. Echter, wie een type Christian Poulsen - niet de meest begenadigde speler, maar wel een super ervaren doorbijter - laat gaan, zal toch echt voor adequate vervanging moeten zorgen. In het recente verleden is al vaker gebleken dat de positie van verdedigende middenvelder, de 6 in Ajax-jargon, in Amsterdam cruciaal is. De beste dagen van Daley Blind waren ook de beste dagen van Ajax.

    Frank de Boer staat op het punt zijn verbintenis met Ajax te verlengen. Omdat hij, heet het dan, zo graag internationaal aan de weg wil timmeren met Ajax. De droom met een jong, op Nederlands talent drijvend elftal de Europese top te bestormen, heeft De Boer al sinds de dag dat hij als hoofdcoach bij Ajax aantrad. Het is een soort van Memory Lane, onder Van Gaal beleefde De Boer immers hetzelfde halverwege de jaren negentig.

    De Boer was de eerste om bij de competitiestart te bekennen dat het de afgelopen jaren lang niet altijd even briljant was, dat Ajax toch vooral de minst slechte ploeg van Nederland was. Toch heeft de internationale wensdroom de realiteit in de afgelopen maanden naar de achtergrond gedrukt. Aan de eredivisie werd amper nog gedacht. Die misrekening, waarmee Ajax niet alleen PSV maar ook de andere zestien ploegen in de eredivisie tekort doet, is de Amsterdammers duur komen te staan.

    Bron: De Gelderlander

  15. #164
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Misschien dat voetbalkenner P1966 de transfer van Sinkgraven voor toch een behoorlijk bedrag kan uitleggen. Onervaren, fysiek zwak, technisch niet onaardig, jong.
    Typisch het soort van speler waarvan er velen in de jeugdopleiding zouden moeten rondlopen. Klaarblijkelijk dus niet!

    Had een echte kerel die kan voetballen aangekocht, Daley Sinkgraven, pffff, weggegooid geld dat is nu het type voetballer waar Ajax niet op zit te wachten. Maar dat heb ik dus mis.

    Laat ik het zo zeggen als er aan 1 type Speler juist geen behoefte was dan is het wel aan een Sinkgraven type.

    Overigens de felicitaties aan NEC met het behalen vh kampioenschap en de terugkeer in de eredivisie!
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 februari 2015 om 11:54
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #165
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Zuschauerrekord (> 30.000) in der Regionalliga (4. Liga) beim Spiel zwischen Alemannia Aachen und Rot-Weiss Essen:

    => http://www.express.de/fussball/regio...,29769360.html
    Aachen führt mit 1-0 zurzeit. Nu rust.
    http://www.kicker.de/news/fussball/r...konferenz.html

    In de tabel staan ze op de eerste plaats met 3 punten voorsprong op RWE.

    In Aken zitten nu meer toeschouwers dan deze speelronde bij alle wedstrijden in de eerste divisie, diepte punt als altijd Jong FC Twente tegen Almere, daar kwamen ... 130 toeschouwers.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 ( 7 februari 2015)

  18. #166
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Aachen führt mit 1-0 zurzeit.
    Und Köln hat leider wieder verloren.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  19. #167
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Zodra er in voetbalmedia een negatief bericht over Real Madrid staat, zal hij wel verschijnen!
    Goede avond RAUL7,

    Zojuist heb ik niet via de door jouw gewaardeerde Voetbalmedia de Madrileense derby gevolgd, maar de wedstrijd onder deskundig commentaar van Sierd de Vos en Wim Kieft live op Sport1 aangezien.

    Ik zag op mijn beeldscherm een uitermate lamlendig Real Madrid voorbij strompelen, dat volstrekt kansloos met liefst 4-0 (!) verloor tegen het met veel intensiteit spelende Atlético Madrid. Het zwakke Real verloor werkelijk vrijwel alle persoonlijke duels en werd compleet weggespeeld. Ronduit ontluisterend was het spel van de withemden, het leek niet eens op voetbal.

    Ennuh, sinds die Cristiano de 'gouden bal' heeft ontvangen, lijkt het er sterk op dat hij die trofee tijdens de wedstrijden meedraagt in zijn broek. Hij raakt in ieder geval nauwelijks nog een bal. Dat hij vandaag niet werd gewisseld vanwege zijn misplaatste wedstrijdinstelling is onbegrijpelijk en dat mag coach Ancelotti zich aanrekenen. Duidelijk is dat CR7 op dit moment de schoenveters van de indrukwekkende Robben, die vanmiddag weer fenomenaal doelpuntte, nog niet eens mag vastknopen. Daar is heel voetbaleuropa, inclusief ware kenner casu quo voetbalautoriteit Picasso 1, het inmiddels wel over eens. Bovendien blunderde de doelman, die op het WK tegen Oranje al vijfmaal de bal uit het net moest halen, weer enorm. Hij wekt het laatste jaar wel erg vaak de indruk dat de bal ovenheet is. Hij is rijp voor vervanging.

    Jammer voor jou. Ik had je een vrolijker voetbalbericht gegund.

    Veel sterkte de komende dagen!

  20. Onderstaande leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    RAUL7 ( 8 februari 2015)

  21. #168
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Und Köln hat leider wieder verloren.
    Quatsch wir spielen immer 0-0 und wir haben in 2015 noch nicht verloren!

  22. Onderstaande leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 februari 2015)

  23. #169
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Deze namiddag naar Wolfsburg - Hoffenheim gekeken. Wat is Kevin De Bruyne toch een schitterende speler. Die Portugese coach van Chelsea moet zich toch wel de haren uittrekken. Doet hij uiteraard niet, want zo iemand twijfelt niet aan zichzelf. Kevin moet nu 2-3 jaar bij Wolfsburg blijven, en dan de stap maken naar de absolute top. Heerlijk om die jongen zo te zien schitteren. En hij blijft erg down to earth. Absoluut geen streken of verwaandheid. Schitterende kerel.

  24. #170
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    Quatsch wir spielen immer 0-0 und wir haben in 2015 noch nicht verloren!
    Klick mal den Link von Big30 an.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  25. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo ( 7 februari 2015)

  26. #171
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Aha 1. FC Koln 2

  27. #172
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Oh oh. STVV thuis tegen Dessel maar 0-0. Op zich geen drama, maar het spel was bedroevend zwak. Zo kan het nog spannend worden...

    Volgende week naar Antwerp en daarna ontvangen we Eupen. We zullen uit ons kot moeten komen.

    Komaan Kanaries!!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  28. #173
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Roda JC zet met zege in topper NEC in zetel richting titel Jupiler League

    NEC Nijmegen is de lachende derde tijdens de 23ste speelronde in de Jupiler League. De koploper won zelf met 0-3 van Fortuna Sittard. Naaste achtervolger FC Eindhoven ging in eigen huis onderuit tegen nummer drie Roda JC. De voorsprong van NEC is inmiddels opgelopen tot twaalf punten.

    Roda JC kende een mindere periode, daar wist het zich vrijdagavond enigszins van te herstellen. FC Eindhoven werd in Brabant met 0-2 verslagen. Na een klein uur spelen opende Mitchel Paulissen de score voor Roda JC, drie minuten later maakte Bart Biemans de 0-2. FC Eindhoven kwam die klap niet meer te boven, waardoor de punten met Roda JC mee naar Kerkrade gingen.


    FC Eindhoven blijft ondanks de nederlaag tweede, Roda JC is in punten echter gelijk gekomen. Beide ploegen hebben 47 punten en 42 doelpunten voor. FC Eindhoven heeft minder tegentreffers, waardoor het momenteel tweede staat.

    NEC blijft koploper, de club uit Nijmegen heeft de voorsprong op de achtervolgers vrijdag zelfs vergroot naar twaalf punten. Op bezoek bij Fortuna Sittard won de ploeg van trainer Ruud Brood met 0-3. Christian Santos, Anthony Limbombe en Alireza Jahanbakhsh waren verantwoordelijk voor de doelpunten.

    http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/421018/roda-jc-zet-met-zege-in-topper-nec-in-zetel-richting-titel-jupiler-league.html

    18 april een feestje in Eindhoven, 19 april in Nijmegen

  29. #174
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Gaan we het hier nu ook al over het voetbal op lager niveau hebben.?

  30. #175
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Er wordt toch al jaren over Belgisch voetbal gesproken?

  31. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 8 februari 2015)

 

 
Pagina 7 van 47 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60