Pagina 4 van 47 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 1168

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #76
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Deze info met betrekking tot matchfixing in Nederland kwam naar voren uit een onderzoek van de Volkskrant, een serieuze krant die in Nederland goed aangeschreven staat.
    Het enige dat je kunt zeggen is dat Matchfixing niet valt uit te sluiten, in geen enkele competitie. Maar als je met geen enkel concreet bewijs komt sta je niet al te sterk.
    De Volkskrant was eens een redelijk serieuze krant, maar dat is ze allang niet meer. Maar ook toen ze nog wel serieus te nemen viel, was het de Sportredactie die opviel door negativisme en onterechte verdachtmakingen. Dat was in de tijd van Ben de Graaf al zo en is nu nog steeds zo. De huidige Chef Sport Marije Randewijk is een verschrikkelijk eng mens die de boel volop zit te manipuleren.

    Verder blijf ik van mening dat wanneer Ajax met 4-0 wint van Willem2 we op onze klompen aan kunnen voelen dat dit normaal volstrekt onmogelijk is.

    Als overigens waar is wat WG zegt, namelijk dat hij alle 11 goed had, hoeft mbt Matchfixing niets meer bewezen te worden, dan is het ultieme bewijs reeds geleverd!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (19 januari 2015)

  3. #77
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:16
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    De Volkskrant was eens een redelijk serieuze krant, maar dat is ze allang niet meer. Maar ook toen ze nog wel serieus te nemen viel, was het de Sportredactie die opviel door negativisme en onterechte verdachtmakingen. Dat was in de tijd van Ben de Graaf al zo en is nu nog steeds zo. De huidige Chef Sport Marije Randewijk is een verschrikkelijk eng mens die de boel volop zit te manipuleren.
    Oké, dus de sportberichtgeving van een redelijk serieuze krant in Nederland zoals de Volkskrant valt op door negativisme en onterechte verdachtmakingen en de chef Sport van deze goed aangeschreven krant zit de boel volop te manipuleren. Is genoteerd.

  4. #78
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Oké, dus de sportberichtgeving van een redelijk serieuze krant in Nederland zoals de Volkskrant valt op door negativisme en onterechte verdachtmakingen en de chef Sport van deze goed aangeschreven krant zit de boel te manipuleren. Is genoteerd.
    Neen, immers de Volkskrant staat zeker niet meer als een redelijk serieus te nemen krant bekend. Zou iemand de Volkskrant toch zo noemen, moet dat wel iemand zijn die niet al te serieus genomen kan worden !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #79
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:16
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Neen, immers de Volkskrant staat zeker niet meer als een redelijk serieus te nemen krant bekend. Zou iemand de Volkskrant toch zo noemen, moet dat wel iemand zijn die niet al te serieus genomen kan worden !
    Laat maar weten welke Nederlandse krant we wel serieus kunnen nemen behalve 'Het grote ijsberen voetbalblad'.

  6. #80
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Laat maar weten welke Nederlandse krant we wel serieus kunnen nemen behalve 'Het grote ijsberen voetbalblad'.
    Als het gaat om sport raad ik deze kranten aan: FD, De Limburger, ED en Het Friesch Dagblad.

    Verder en daar heb je gelijk in raad ik toch vooral de IJsberenkrant aan!

    Ik was altijd fan van de Fabeltjes krant, abonnement opgezegd. Lees nu een weekkrant, de Trompetter. Zeer informatief. In Duitsland lees ik graag de Bild Zeitung, in Nederland het beste met de NRC te vergelijken. Maar op sportgebied dan weer minder sterk.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #81
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:16
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Als het gaat om sport raad ik deze kranten aan: FD, De Limburger, ED en Het Friesch Dagblad.
    Oké, ik pik er eentje uit, het ED bijvoorbeeld

    'Matchfixing bij wedstrijden van Willem II'

    AMSTERDAM - Zeker 2 eredivisiewedstrijden in het seizoen 2009/2010 zijn gemanipuleerd. Het gaat om duels van Willem II tegen Ajax (4-0) en Feyenoord (1-0). Dat meldt de Volkskrant zaterdag op basis van eigen onderzoek.

    Matchfixers uit Singapore betaalden volgens de krant spelers van de club uit Tilburg tot wel zo'n 100.000 euro per wedstrijd om met ruime cijfers te verliezen.

    De Volkskrant baseert zich op de verhalen van drie matchfixers, van wie er twee een celstraf hebben uitgezeten voor het manipuleren van wedstrijden. Voetballer Ibrahim Kargbo wordt genoemd als hoofdpersoon in het schandaal. De middenvelder uit Sierra Leone zou de afspraken hebben gemaakt en medespelers hebben geregeld om mee te werken.

    Reactie KNVB
    De KNVB zegt in een reactie op haar site dat de reconstructie van de Volkskrant 'de meest concrete zaak tot nu toe in Nederland is'. "Wij gaan alles doen wat binnen de mogelijkheden van een voetbalbond ligt om de onderste steen boven te krijgen", aldus de KNVB.

    De voetbalbond zal aangifte doen bij het Openbaar Ministerie (OM) zodat een strafrechtelijk onderzoek mogelijk wordt. Ook de zogenaamde 'integriteitseenheid' van de KNVB zal de zaak onderzoeken. Deze zal onder andere spelers en trainers ondervragen en televisiebeelden en wedstrijdformulieren analyseren.

    “Ook gaat de eenheid UEFA vragen om met de kennis van nu te analyseren of er destijds opvallende gokbewegingen waren en neemt het contact op met FIFA om te achterhalen of er informatie over deze speler, club of periode is die duidt op manipulatie. Vanzelfsprekend verleent de KNVB alle medewerking aan het OM en heeft het strafrechtelijk onderzoek voorrang ten opzichte van het onderzoek van de integriteitseenheid”, besluit de KNVB.

    http://www.ed.nl/algemeen/sport/matc...m-ii-1.4718595

  8. #82
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Dat is toch een IJzersterk bericht van het ED? Het letterlijk overnemen van een persbericht zonder zelf ook maar iets aan nieuws duiding of aan feiten toe te voegen! Zo zie ik het graag. Elkaar na papegaaien. Keurig gedaan. Een krant moet vooral geen eigen mening hebben.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #83
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:16
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dat is toch een IJzersterk bericht van het ED? Het letterlijk overnemen van een persbericht zonder zelf ook maar iets aan nieuws duiding of aan feiten toe te voegen! Zo zie ik het graag. Elkaar na papegaaien. Keurig gedaan. Een krant moet vooral geen eigen mening hebben.
    Geen brononderzoek maar na papegaaien inderdaad.
    Stond echter bij jouw lijstje 'serieuze kranten' dus daarom haalde ik dit actuele bericht van hun aan.

  10. #84
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    41.601
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Ik hou me nog even stil maar weet zeker dat Willem2 er niks mee te maken heeft....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (19 januari 2015)

  12. #85
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Randopmerking, de 2 zogenaamee "serieuze kranten met hun kwaliteitsperceptie in Belgische handen zijn, dus de Volkskrant en NRC HANDELSBLAD
    ,
    Door mismanagement en dalende verkoopcijfers door een scheefgetrokken harmonie tussen inhoud en commerce had men de knowhow van enkele Belgen nodig. Over fixering, komt overal voor maar de grote ploegen met hoge lonen hebben dit niet nodig, bv Bayern Munchen, Anderlecht, Real Madrid, Barcelona, Chelsea., Manchester U. en City

  13. #86
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:16
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Over fixering, komt overal voor maar de grote ploegen met hoge lonen hebben dit niet nodig, bv Bayern Munchen, Ajax, Real Madrid, Barcelona, Chelsea., Manchester U. en City
    Ik denk dat Peter1966 het deze keer met je eens is.

  14. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Peter020 (19 januari 2015)

  15. #87
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard Cruijff neemt FIFA-verkiezing niet serieus

    Johan Cruijff vindt het onbegrijpelijk dat de Portugees Cristiano Ronaldo gekozen is tot wereldvoetballer van het jaar. ,,Aan de top gaat het om de combinatie klasse en prestaties'', zegt Cruijff vandaag in zijn column in De Telegraaf.
    ,,Dan is het onbegrijpelijk dat nu twee jaar op rij niet een speler is gekozen die én uitstekend heeft gevoetbald én het meeste heeft gewonnen. Twee jaar geleden won Bayern München werkelijk alles wat los en vast zat, toch ging de prijs naar Ronaldo en niet naar iemand als Kroos of een andere speler van Bayern.''

    Volgens Cruijff was Toni Kroos een sleutelspeler in het Duitse elftal dat vorig jaar wereldkampioen werd. ,,Alleen was Kroos dit keer niet eens genomineerd, terwijl Ronaldo tijdens het WK toch echt onzichtbaar was. Het mag duidelijk zijn dat ik zo'n verkiezing van de FIFA niet serieus neem.'
    http://www.ad.nl/ad/nl/6148/Fifa/art...-serieus.dhtml
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #88
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Dat Ajax,ernoemek was sarcasme eknironi3. Het moet nie4 altijd opgewarmde kostbzijn, lezers mogen wat nadenken, natuurlijk bedoelde ik de mooiste club Anderlecht maar wij zijn WEL bescheiden

  17. #89
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:16
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Johan Cruijff vindt het onbegrijpelijk dat de Portugees Cristiano Ronaldo gekozen is tot wereldvoetballer van het jaar. ,,Aan de top gaat het om de combinatie klasse en prestaties'', zegt Cruijff vandaag in zijn column in De Telegraaf.
    ,,Dan is het onbegrijpelijk dat nu twee jaar op rij niet een speler is gekozen die én uitstekend heeft gevoetbald én het meeste heeft gewonnen. Twee jaar geleden won Bayern München werkelijk alles wat los en vast zat, toch ging de prijs naar Ronaldo en niet naar iemand als Kroos of een andere speler van Bayern.''

    Volgens Cruijff was Toni Kroos een sleutelspeler in het Duitse elftal dat vorig jaar wereldkampioen werd. ,,Alleen was Kroos dit keer niet eens genomineerd, terwijl Ronaldo tijdens het WK toch echt onzichtbaar was. Het mag duidelijk zijn dat ik zo'n verkiezing van de FIFA niet serieus neem.'
    http://www.ad.nl/ad/nl/6148/Fifa/art...-serieus.dhtml
    Wat Kroos betreft kan ik me wel vinden in de woorden van Cruijff. Een paar maanden geleden had ik al aangegeven:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Denk trouwens dat Kroos hem dit jaar verdient. WK kampioen, Bundesliga kampioen, Europese supercup met Real, indrukwekkende statistieken qua perfecte passings en zelden balverlies, en mede door hem speelt Real op een hoger niveau dan vorig jaar met allerlei records die gebroken worden.
    De beste speler ooit van Nederland is verder in elk geval verstandig genoeg om niet aan te komen zetten met Robben en ook daarin ben ik het met hem eens. :wink:

  18. #90
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Wat Kroos betreft kan ik me wel vinden in de woorden van Cruijff. Een paar maanden geleden had ik al aangegeven:
    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens maar om te voorkomen dat ik het met jou te veel eens ben zal ik het er toch liever maar niet mee eens zijn!

    Oja over Matchfixing. Er gaat veel geld om in het gokcircuit, extreem veel. Op een gegeven moment werd zelfs de competitie in China stilgelegd omdat alle wedstrijden "gefixed/gefixt" waren. Probleem bij voetbal is dat het zeer lastig is om een wedstrijd zeg maar compleet te fixen om te kopen. Ik bedoel als Ajax tegen Dordt thuis speelt valt er weinig te fixen in die zin dat je de uitslag w/v bijna op voorhand weet. Men zal echt niet proberen Ajax om te kopen dan wel Dordt veel geld geven om te gaan winnen, vrij kansloos. Maar wat zeker wel kan is bijsturen op een vrijwel zekere uitslag (3-0/4-0/5-0), daar leek in geval van Ajax W2 sprake van te zijn. Ook niet eenvoudig te sturen maar wel een stuk makkelijker, zeker als je de keeper bent.
    Maar goed als er ook gegokt kan worden op of iemand rood krijgt wanneer de eerste penalty etc. dan is daar niet veel tegen te doen. Zeker in situaties waar weinig verdienende spelers opeens extreme bedragen aangeboden krijgen.
    Het probleem is dat als je het slim speelt je juist wedstrijden waar je denkt daar is weinig aan de hand fixt, valt toch niet op. Maar dan gaat het dus niet om w/v ipv v/w maar om kleine fixjes.
    Wedstrijden waar weinig op het spel staat tussen min of meer gelijkwaardige tegenstanders zijn zou je kunnen zeggen per definitie verdacht.

    Heb het VK artikel gelezen en de journalist op TV gezien bij dat blonde delletje, tsja. Het waren allemaal indirecte bewijzen, wel zeer verdacht allemaal maar bepaald geen bewijs.
    Om Ibrahim Kargbo hing al langer een luchtje, dus logisch dat men daar ging zoeken. Maar ipv de lucht te verklaren of op te klaren deed de VK niets anders dan nog meer lucht te geuren zonder met echte bewijzen te komen.

    Maar goed als je dit artikel leest ben je geneigd te denke die jongen zal wel geld hebben aangenomen, zijn achtergrond en afkomst zijn een mogelijke verklaring.
    http://www.volkskrant.nl/sport/geld-...f66b35588a9602
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #91
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    Voor het eerst in jaren volgens mij een kwartfinale-reeks ZONDER de traditionele top3:

    http://www.ad.nl/ad/nl/1048/KNVB-bek...laks-PSV.dhtml

    En Trost maar roepen: "Ja maar Fortuna komt nog.". Nou ja, Fortuna weet nu wat het moet doen nu Roda deze stunt nog in de benen heeft
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  20. #92
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Het kan verkeren. Afgelopen weekend verloor Roda van de hekkensluiter in de eerste divisie en nu winst in de beker op de koploper in de eredivisie!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #93
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  22. #94
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 14:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Roda JC (eerste divisie) - PSV 3-2 dit bericht even voor de Eindhovenaren die hier altijd traag reageren bij een nederlaag.

  23. #95
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    In Amsterdam treurt men nog steeds over de kansloze Nederlaag in de beker finale met 5-1 tegen ... PEC Zwolle!
    Al zal de thuis Nederlaag in de beker tegen Vitesse in December met maar liefst 0-4 misschien nog wel harder zijn aangekomen :wink:.

    Over mijn favoriete club Ajax gesproken.

    'Dit is het slechtste Ajax ooit'

    De enige echte Klassieker komt er weer aan. Ajax en Feyenoord staan zondag voor de 177ste keer tegenover elkaar. Blijft de thuisploeg op titelkoers of nemen de Rotterdammers revanche voor de 0-1 nederlaag eerder dit seizoen? We tellen af, onder meer met een prognose van een bekende Feyenoorder of Ajacied.

    Cor van der Gijp, Feyenoords topscorer in Klassieker met 12 goals: ,,Dit is het slechtste Ajax dat ik ooit heb gezien. Ik heb ze dit seizoen in de Kuip zien spelen en dat was niet best. Ajax is normaal gesproken één van de smaakmakers, maar het tempo waarin ze opbouwen hou ik nog bij. Daarom denk ik dat Feyenoord kansen heeft, al heeft de ploeg ook geen voorhoede waar ik warm van word. Ze missen een speler als Coen Moulijn. Dat was één van de beste buitenspelers van Europa. Dat niveau is er niet meer.

    http://www.ad.nl/ad/nl/11685/Klassie...jax-ooit.dhtml

    De analyse is hard en confronterend. Maar ik moet Cor vd Gijp gelijk geven, ik doe dat als Ajax fan met veel pijn in mijn hart. Het Rampzalige transfer beleid van Speedy Gonzalez zorgt ervoor dat er nu een ploeg staat met geen enkele speler die het waard is voor Ajax uit te komen of die iets extra's brengt. Het publiek mort terecht en is zeer ontevreden over het vertoonde spel.
    Ajax glijdt af naar de grauwe middenmoot, bijna niets is meer over van wat eens een gevreesde topploeg was met aantrekkelijk spel.
    Dat ze de afgelopen jaren door geluk, zwakte en onkunde van de concurrenten nog landskampioen konden worden is nietszeggend. Het is een camouflage van de werkelijke problemen. Het grote probleem van Ajax staat op het veld, daar is geen eer mee te behalen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 21 januari 2015 om 12:16
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #96
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Officieel: Ødegaard tekent bij Real Madrid, later op de dag voorstelling

    Het is officieel: Real Madrid heeft zich versterkt met de pas 16-jarige Noor Martin Ødegaard, zo meldt de Koninklijke op zijn website. Ødegaard, een aanvallende middenvelder, wordt vandaag medisch gekeurd.
    Daarna ondertekent hij een contract voor 3,5 jaar en wordt hij voorgesteld aan de pers.


    Het toptalent werkte na afloop van het Noorse voetbalseizoen stages af bij onder meer Bayern München, Manchester United en Arsenal...

    http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenl...stelling.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  25. #97
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    41.601
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Øh wat dØm
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  26. #98
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Real Madrid gaat voor een kind dat net 16 jaar is geworden dus een jaarsalaris van meer dan 5 miljoen € betalen. De transfersom bedroeg iets van rond de 3 of 4 miljoen, las ook ergens 3.4 maar soit. Bedrag zou nog naar de 7 miljoen kunnen oplopen. Zijn vader komt ook in dienst bij Real voor een zeer boven modaal salaris ... .

    Ton per week voor 16-jarige Real

    Van onze Telesportredactie
    Real Madrid heeft de handtekening van het Noorse toptalent Martin Odegaard. De 16-jarige speler komt voor zo'n drie miljoen euro over van het Noorse Stromsgodset en gaat in Madrid naar verluidt circa 100.000 euro per week verdienen.
    Real-manager Emilio Butragueno en Martin Odegaard.
    Real-manager Emilio Butragueno en Martin Odegaard.
    Foto: Reuters
    Odegaard werd donderdag gepresenteerd in het shirt van Real. De Noorse website sporten.com publiceerde al een foto van Odegaard met zijn nieuwe collega's Sergio Ramos en Cristiano Ronaldo.
    De aanvallende middenvelder debuteerde in augustus vorig jaar al in de nationale ploeg. Odegaard werd in oktober de jongste speler ooit in de EK-kwalificatie, toen hij tegen Bulgarije mocht invallen. Op dat moment was hij vijftien jaar en driehonderd dagen 'oud'.
    Critici vrezen dat de ontwikkeling van Odegaard zal stagneren met zijn keuze voor Real. De concurrentie bij de Spaanse topclub is moordend, ook voor een 16-jarig talent, stellen zij. De voetballer werd ook enige tijd in verband gebracht met Ajax.

    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...ge_Real__.html
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  27. #99
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Real Madrid gaat voor een kind dat net 16 jaar is geworden dus een jaarsalaris van meer dan 5 miljoen € betalen. De transfersom bedroeg iets van rond de 3 of 4 miljoen, las ook ergens 3.4 maar soit. Bedrag zou nog naar de 7 miljoen kunnen oplopen. Zijn vader komt ook in dienst bij Real voor een zeer boven modaal salaris ... .
    Schromelijk overdreven, want Odegaard pakt nog niet de helft daarvan, maar het blijft een gigantisch inkomen voor een pikkie dat twee weken geleden zijn zestiende verjaardag vierde.
    Over de transfersom maakte de Spaanse club niks bekend, volgens de lokale media ligt die in de buurt van de 3 miljoen euro.
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 22 januari 2015 om 19:57
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  28. #100
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    De Boer lacht om megasalaris Odegaard (16)

    "We werden net afgetroefd door Real Madrid", reageerde Frank de Boer lachend op de transfer van Martin Odegard naar de Spanjaarden: "Bij ons kon hij 4.7 miljoen krijgen."

    "Ik las dat hij 4.8 miljoen euro ging verdienen bij Real", zei De Boer op de vraag wat hij van de keuze van Odegard vindt. "Misschien is dat reden dat hij voor hen koos en niet voor ons. Dat moet je hem vragen. Maar ik kan het me voorstellen. Ik begreep van Marc Overmars dat we met onze aanbieding wel in de buurt waren gekomen, haha."

    "Ik vind het ongelooflijk dat iemand van net 16 zoveel gaat verdienen. Maar het is wat een gek er voor geeft. Ze zullen heel veel in hem zien en ik hoop dat ze hem een kans geven. Bij Real komen niet veel jonge spelers in het eerste, bij ons wel."
    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...rd__16___.html
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 4 van 47 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.

Babylon 468*60   Diamond 468*60