Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Monika (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard Monika (Roemeense)



    Monika (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Rood Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Been, Hand, Zij
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 200 (voor een dagkaart) euro Tijdsduur : 15 minuten
    Service : NMC, PZC, Aftrekken
    Extra info : http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/monika#





  2. #2
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Uit het algemene Bochum topic:

    Monika verzorgde vandaag de gangbangshow. Tijdens mijn eerdere kamergang met Claudia had ik haar al tekeer horen gaan en in het voorbijgaan zag het er ook uit alsof ze zeer enthousiast aan de gang was. Nu wat later op de dag was het wat rustiger. Een andere rakker betrad als eerste het bed en werd al snel naar een hoogtepunt geblazen. Ook bij mij begon Monica mondeling, maar na een tijdje wisselden we naar doggy. Met een uitzicht op een slank achterwerk en de vuurrode haren kon ik het zo wel een tijdje wel volhouden alvorens het condoompje te vullen. Ondertussen waren er wat meer rakkers aanwezig, zodat Monika zich kon blijven vermaken.

    Monika:
    Herkomst: Roemenië
    Leeftijd: Midden 20
    Postuur: Slank
    Borsten: A-cup
    Haren: Fel rood (geverfd) gekruld, tot net boven de schouders
    Genoten service: Frans (zc), aftrekken (zc), doggy (mc)
    Vriendelijkheid: Goed
    Service: Goed
    Uiterlijk: Goed
    Tattoeages: Ja (onder andere een halve boom op een been)
    Piercings: Ja
    Taal: Duits


  3. #3
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 12:57
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Nu het een Saunaclub is, is deze dame nog steeds werkzaam in Bochum.


    Herkomst: Roemenië
    Leeftijd: (op de site van saunaclub XS staat dat ze 21 is) echter vertelde ze me dat ze 27 is.
    Postuur: Slank
    Lengte: 1.67 mtr.
    Borsten: 75A-cup
    Haren: zwart haar tot over haar schouders
    Genoten service: Frans (zc), aftrekken (zc) verscheidene standjes
    Vriendelijkheid: Goed
    Service: Goed
    Uiterlijk: Goed
    Tattoeages: Ja, minimaal 4 (pols, vinger (haar naam), achterzijde schouder en een boom op haar flank
    Piercings: Ja (tong)
    Taal: Duits goed, Engels goed

    Mijn persoonlijke mening van deze dame:

    * looks 8.5/10
    * figuur 9/10
    * GFE 8/10
    * PSE 9.5/10


    Maar ik had mijn keuze al gemaakt, Monika zou het worden. Haar geduld en nekmassage hadden me over de streep getrokken. Gewoon het feit dat ze de tijd voor me nam en niet gehaast te werk ging, vond ik erg fijn. En geloof me, ze ziet er stukken beter uit dan op de website. Ze kwam de bar binnengelopen en ging alleen op een bankje zitten, dus ff een paar keer oogcontact gemaakt, en ben er maar langs gaan zitten. Ze kroop lekker tegen me aan, en streelde me hier en daar. Ze zei dat ik 2 lippen op mijn voorhoofd had, dat was het presentje van Stefania haha. Ze kroop tegen me aan en vroeg me: "what are you thinking?'" Nothing, zei ik en ik vroeg hetzelfde aan haar, en ook zij zei nothing. Ik vond dat haar kwelling al lang genoeg geduurd had, en stelde voor om naar boven te gaan. Ze kon een kleine glimlach niet onderdrukken, en liep voor me naar boven. Ik kon uitgebreid haar kont bestuderen, en de goddelijke schepper heeft een fraai stukje werk geleverd...AMEN. Sowieso heeft deze dame een hemels figuur. op de kamer aangekomen mocht ik me uitkleden en plaatsnemen op de witte handdoek. Het welbekende toilettasje kwam tevoorschijn, en ze toverde er een haarklem uit. Dan weet je als ijsbeer zijnde wel hoe laat het is. Ze begon me te zoenen, wat ietwat raar klonk. Maar al snel wist ik dat het door haar tongpiercing kwam. Dat was me nog niet opgevallen, maar is zeker een pluspunt. Ik hou wel van tattoos en piercings. Al kan de boom op haar flank me niet bekoren. Ze deed alles rustig en met veel gevoel.
    Toen het pijpen, daar kan ik OF heel kort over zijn OF heel uitgebreid. In het kort: WAUW!.
    Uitgebreid: deze dame deed alles zoals ik het graag heb. zacht en teder, langzaam, diep, snel en stevig, alleen het topje, de hele schacht, gulzig, gevoelig, zonder handen, met 2 vingers, met de hand, mijn ballen masserend, haar tongpiercing tegen mijn toompje, en ga zo maar door. Deze dame zuigt indien gewenst een golfbal door een tuinslang. Elke keer die geile blik naar boven. Jackpot deze dame!
    De seks an sich was ook gewoon steengoed, verschillende standjes afgewerkt en ik vond het welletjes. Ik vroeg of ze het manueel en oraal wilde afronden. Maar fluisterde dat dat misschien niet mee zou vallen. Deze dame houdt wel van een uitdaging. Ook zij schakelde een tandje bij, en ging met haar mond boven kleine knutje hangen, en een sliert spuug daalde erop neer. Niet tuffen, gewoon op een erotische manier. Godver wat kan zij pijpen, en het kostte haar dan ook geen enkele moeite om me tot de laatste druppel leeg te zuigen en rukken. Het is dat ik verlekkerd op mijn rug lag, want anders kreeg ze een staande ovatie. Ik complimenteerde haar met het zojuist gedane kunststukje, maar ze had zoiets van: "ach eitje". Ze ging voldaan op haar buik liggen en we kletsten nog wat na en ik masseerde haar schouders en nek, dat was wel het minste wat ik kon doen. Vervolgens netjes betaalt voor de verrichtte diensten, en ik kreeg een lieve knuffel en een zoen op de mond toe.
    2e Kamer was dus zo mogelijk een nog groter succes. Ook Monika is een blijvertje


 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.

Living Room 468*60   Diamond 468*60