Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 98 van 98
  1. #76
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Het starttarief is €50. Zoenen en pijpen zoals het hoort kunnen bij sommige dames een extra zijn.
    Little too late...

    Laat maar, Dagobear heeft er een goedkoper alternatief gevonden: https://www.ijsberenforum.com/forum/...226#post770226


  2. #77
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Interessante optie,maar wel een stuk rijden!
    Hotelletje in de buurt misschien
    Gewoon een kamer huren in de tent zelf ,ze hebben soms hele leuke aanbiedingen en de kamers zijn enorm heb dat weleens gedaan,was super.
    Van mijn plaats tot daar is maar 274km dus blijf je er ook slapen.

  3. #78
    Geregistreerd
    9 maart 2018
    Last Online
    21 maart 2024 @ 16:34
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    85
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    193 in 47 posts

    Standaard

    50 voor 20 minuten of zoals ze zeggen half uur.
    std fkk prijzen.

  4. #79
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:28
    Berichten
    151
    Discussies
    5
    Thanks
    949
    Thanked
    221 in 50 posts

    Standaard

    Help! Ik ben in de buurt volgende week... en wil deze club bezoeken... is er iemand die een recent bezoek heeft gepleegd en een korte recensie heeft? Club en entourage zijn ok als ik zo lees, maar hoe is de line up? PM mag ook, dank!
    Op zoek naar de mooiste billen

  5. #80
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:28
    Berichten
    151
    Discussies
    5
    Thanks
    949
    Thanked
    221 in 50 posts

    Standaard

    Dinsdag 7 juni richting Harem gereden. Ik moest voor zaken in de buurt zijn en was heel nieuwsgierig geworden door de entourage op de website. Bij aankomst rond 15 uur was de parkeerplaats bijna leeg bij dit grote pand, dat voorspelde niet veel goeds. Een alternatief was er eigenlijk niet en ik ik wilde gewoon ook even lekker relaxen, dus ik heb de gok genomen. Bij binnenkomst heb je de keuze uit all-in voor 75 euro (incl. eten) of 55 euro voor een beperkter aanbod. Gekozen voor all-in, bij de knappe theke. Locker gekregen, omgekleed en de club direct maar even bekeken. In een woord : wauw! Wat een mooie grote club, 3 sauna's, plus een buiten en een mooie zwembad met ligstoelen en zitjes. Binnen is nog een whirlpool. Er waren zo'n 12 dames aanwezig waarbij er een aantal de keuring goed konden doorstaan ;-)... ik heb een heerlijke middag / avond gehad. Het leuke van de club en de dames is dat er een heerlijke relaxte sfeer hangt, er is geen hurry en geen gejaag van de meesten. Ik heb alvorens ik een kamer maakte met Stefanie (mooie blonde met verrukkelijke borsten) op een rustige wijze kunnen praten met wel 4 dames die je het gewoon naar de zin willen maken, geen gepush en geen chagrijn als ik zeg dat ik eerst even wil verder kijken. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Het bleef vrij rustig in de club. Het eten is fantastisch, de dame achter de bar neemt je bestelling op en serveert vervolgens uit. Een heerlijk schnitzel met patat was mijn keus. Daarna even een sauna gepakt en gezwommen in het mooie warme zwembad. Ik heb het weinig zo relaxed meegemaakt en kan zeker qua faciliteiten tippen aan YY (ja die gaat heus wel weer open... zucht). Na het eten even rustig gezeten in een van de vele hoekjes waar je kunt relaxen en had mijn oog laten vallen op Alexandra en haar fantastische buttlover kont. Een uurtje liggen rollebollen in een van de mooie kamers. Ook hier geldt weer dat het zo relaxed is dat je je bijna op vakantie waant. Na het nagerecht (apfelstrudel) en een cappuccino heb ik mijn bolide weer naar het hotel gestuurd. Ik was zeer tevreden. Tuurlijk wil je misschien wat meer keus, meer ruring, maar als je wilt relaxen op een rustig manier in het bijzijn van mooie vrouwen dan is Harem zeker een bezoekje waard. Ik begreep van de dames (die overigens bijna allemaal verblijven in Harem) dat de dinsdag de meest rustige dag is. Herhalingsgevaar : zeer groot. Ik ben regelmatig hier voor zaken dus Harem staat nog een keer op mijn to do list.
    Op zoek naar de mooiste billen

  6. Onderstaande 12 leden hebben buttlover bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (17 juni 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 juni 2022),freek12000 (13 juni 2022),Giodude ( 8 juni 2022),Johan35 (10 juni 2022),mentholbear (15 juni 2022),Patjax ( 9 juni 2022),pret ( 8 juni 2022),RobOpzoek ( 9 juni 2022),schoolmeester ( 8 juni 2022),Wanderer13 ( 8 juni 2022),Wentelt Eefje ( 8 juni 2022)

  7. #81
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Wat is de huidige prijs van de dames hier tegenwoordig?
    Laatst gewijzigd door pret; 8 juni 2022 om 16:57

  8. #82
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:28
    Berichten
    151
    Discussies
    5
    Thanks
    949
    Thanked
    221 in 50 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Wat is de huidige prijs van de dames hier tegenwoordig?
    50430 (standaard) en 100430 voor kussen, PZC.
    Op zoek naar de mooiste billen

  9. Onderstaande leden hebben buttlover bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 9 juni 2022)

  10. #83
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door buttlover Bekijk bericht
    50430 (standaard) en 100430 voor kussen, PZC.
    Kussen en pzc zijn standaard. In dit geval bedoel je met standaard raamservice.

  11. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 juni 2022),WANDELAAR5 ( 9 juni 2022),Wentelt Eefje ( 9 juni 2022)

  12. #84
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Wegen einem Betreiberwechsel ist das Harem für ca. 4 Wochen geschlossen.
    Bei konkreten Besuchsplänen also vorher lieber anrufen.

  13. Onderstaande 5 leden hebben aquarius bedankt voor deze bijdrage:

    buttlover ( 4 juli 2022),mentholbear ( 3 juli 2022),pret ( 4 juli 2022),stimpy3 ( 4 juli 2022),Wentelt Eefje ( 4 juli 2022)

  14. #85
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Gisteren @ 22:49
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    3 dames hebben nu de schoenen in penelope staan.
    eentje met roepnaam jonelle , en ik heb haar gestest ,,, buitengewoongoed

  15. Onderstaande 4 leden hebben Prima bedankt voor deze bijdrage:

    buttlover ( 5 juli 2022),mentholbear ( 4 juli 2022),pret ( 4 juli 2022),Wentelt Eefje ( 5 juli 2022)

  16. #86
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard


  17. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 september 2022),Wentelt Eefje ( 6 september 2022)

  18. #87
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Hoffentlich sind Alex und Denisa noch im PdL.
    Ich bin mir sicher, dass Beide wieder zurück ins Harem gehen. Da haben Sie sicher ihre "Stammies" und das Geldverdienen
    ist leichter für Sie als wie im PdL.

    vanKees

  19. #88
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Pdl?

  20. #89
    Geregistreerd
    30 oktober 2018
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:26
    Berichten
    132
    Discussies
    1
    Thanks
    1.147
    Thanked
    568 in 88 posts

    Standaard

    Dat weet ik zelfs als veel lezend maar beginnend ijsbeertje nog wel

    Penelope (de Luxe)

  21. #90
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Die Neueröffnung am 16.09. ist zunächst verschoben...

  22. Onderstaande leden hebben aquarius bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 september 2022)

  23. #91
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Es passiert wieder etwas - ich bin gespannt!

    16-11-_2022_23-13-59.jpg

  24. Onderstaande leden hebben aquarius bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (16 november 2022)

  25. #92
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Harem, een a-relaxte relax club. Overdag is sfeer relaxt en gemoedelijk. A-relaxt is dat eten normaal ps om 14 uur pas is. A-relaxter is dat vandaag met mooi weer er bbq is. Die begint echter pas om 16 uur. Ik overleef nu op wat zoutstengels

    En we zijn duidelijk terug in NRW: mobieltjes weer bruikbaar in de clubs. Voorheen werd je overal streng op aangesproken. Maar hier zag ik anderen al aan het bellen naast het zwembad.

    Dames een stuk of 7 gespot. Kan volgens theke oplopen tot 20 a 30. Heren een stuk op 13 op het ogenblik.

  26. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 augustus 2023),Husky (11 augustus 2023),Picasso 1 (11 augustus 2023),pret (11 augustus 2023)

  27. #93
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:25
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Ocherm. Onze razende reporter die zoveel ongebruikelijke club verslagen aan het voorbereiden is gaat bijna dood! Dank voor al die ontberingen die je door moet maken om ons op de hoogte te stellen!
    Laatst gewijzigd door WANDELAAR5; 11 augustus 2023 om 15:38

  28. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (11 augustus 2023)

  29. #94
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Nou ja, bijna dood is ook wat overdreven. Heb behoorlijke vetreserves opgebouwd
    Wat ik er wil zeggen is dat ze het gebruikelijke brunch buffet ofzo er niet hebben. Dus wees er op bedacht mocht je deze club aan willen doen.

    Het is even geduld hebben, maar als ze eenmaal zijn begonnen smaakt de bbq prima.

    Kwa dames nog slechts 3 bijgekomen. Heren circa circa 20. Sfeer is behoorlijk gemoedelijk. Lijkt wel een soort psr met wat meer oudere heren die elkaar kennen en elkaar drankjes brengen en elkaars borden opruimen.
    Er zit ook een groepje sudlanders, maar die houden het beschaafd.

    Zucht ook nu weer blijkt het onbereikbare bar meisje het mooist
    Maar de line up mag er wel wezen. De meeste dames slank met fraaie rondingen al dan niet geholpen door de medische wonderen. Geen olie tankers. Maar ook geen gmc of deketmeid gespot (op die fraaie barmeid (poetsmeid?) na).

  30. Onderstaande 7 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 augustus 2023),buttlover (12 augustus 2023),Eddy_V (12 augustus 2023),nieuwtje (11 augustus 2023),schoolmeester (11 augustus 2023),Shakir (11 augustus 2023),WANDELAAR5 (11 augustus 2023)

  31. #95
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Onze vliegende reporter sloeg FKK-Leipzig over?

  32. #96
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Niet overgeslagen, maar wellicht vergeten er een live verslag over te doen. Komt nog met een club recensie.

    Harem heet niet voor niets zo, er komen meer en meer sudlanders. Ook met flessen sterke drank. Maar tot op heden blijft alles zeer relaxt. Kwa muziek, sfeer. Ook de oudjes blijven rondhangen.

    Volgens een dame waar ik net met gekamerd he zouden het er vandaag tegen de 15 zijn. Normaal een stuk of 25. Dus verwacht geen Sharks, Artemis of Samya aantallen.

    Club is open tot 3, maar eten slechts tot 22 uur. Dus tank even goed vol als je tot laat wilt blijven. Alle nood hebben ze nog een snack apparaat met chocorepen, chips enzo.

  33. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 augustus 2023),Shakir (11 augustus 2023),uurtje (11 augustus 2023)

  34. #97
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Previously on Star Wanker: The P6 Generation

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...620#post821620

    Episode 5: LIFELINE

    Captain's log. Stargate 2023081.1

    Na een lange rit, ik bedoel vlucht, arriveerde de USS Expedition en haar crew via een wormhole die ons terug bracht naar het uiterst puntje van onze alpha kwadrant.

    Want hier wachte ons nog een ontdekkingsreis aan de harem van the Big Bad Klingon kolonie Lippspringe.
    Rond openingstijd aangekomen en ze hadden keuze aan entree opties. Als ik de theme goed had begrepen heb je een 30€ entree met alleen water, 50€ met frisdrank en koffie erbij of het veelvraat pakket voor 70€.
    Verder kun je er optioneel een kluis sleutel krijgen tegen ik meen 20 slices gold pressed latinum als borg. Blijkbaar vergaten sommige gasten wel eens hun sleuteltje weer in te leveren.
    De kluisjes bestond uit een oude houten kast met gammele deurtjes. Doch, er hing een camera boven, dus ik vertrouwde m'n portemonnee em wel toe.

    Bij de receptie heb je een kast met handdoeken die je vrij kunt pakken. En gelijk zo handig dat de theke in de gaten kan houden wanneer er weer bijgevuld moet worden.

    Voorbij de receptie heb je de kleedruimte aan de linkerkant. Een stukje verderop heb je de toiletten. Daarvan was de handpapier machine defect,maar de Dyson air blade deed het wel. Rechtdoor de gang uit kom je bij die kluisjes uit.
    Rechts kun je de tuin in komen. Daar vind je een ruim zwembad. Weet alleen niet of die verwarmd was of dat het door de zon kwam. Die scheen die dag uitbundig. Moe na het afleggen van zoveel lichtjaren zou later deze kapitein er als een rooie kreeft uit komen te zien. Want om het zwembad heen lagen een hoop ligbankjes waar gretig gebruik van werd gemaakt.
    De buiten jacuzzi stond helaas uit. De buitensauna was lekker warm.
    Zou je voorbij de kluisjes gelopen zijn, dan kwam je aan bij een kamer met wat tafeltjes en stoeltjes en daar om de hoek de douches. Daarvan doet 1 het goed en de andere amper. Gelukkig was het niet druk. Er was was verder een stortbak voor na de sauna die beetje in dezelfde hoek zit en was goed warm. Ook zit er een stoomsauna die wat mufjes rook. Ook is er een jacuzzi binnen bij de bar, welke warm was maar uit stond. Het blijkt dat de bardame die met een afstandsbediening voor je aan kan zetten. Muziek niveau was aanwezig, zonder oorverdovend te zijn.
    In de bar heb je diverse bankjes en een eethoekje. Ik vermoed dat er in de kamer met tafels en stoelen ook gegeten kan worden.
    Eten is er pas vanaf 14:00. Maar wel a la carte en zoveel je wilt. Voor de steak moet wel bijbetaald worden.
    Echter zou er die dag gegrild worden wat pas vanaf 16:00 begint. En voor die tijd is er dus niks te eten... Daar had ik niet op gerekend. Gelukkig hadden ze nog wat nootjes en zoutstengels waar ik op kon knabbelen om de middag door te komen. Ze hebben een snackmachine waar je ook wat uit kunt trekken.
    Vanuit de bar kun je weer in de tuin komen. Nabij waar gegrild werd is nog een verduisterde kamer waar je goed een dutje kunt doen. Het is er wel wat fris, maar met een handdoekje erbij prima te doen.

    De naam was kenmerkend voor het publiek, waarvan er overdag naast een groepje PSR publiek, ook al Klingons zaten met hun baarden en onderbroeken.
    Ook was duidelijk te merken dat we terug waren in het Alpha kwadrant: de mobieltjes werden openlijk en in grote getale gebruikt. Dat was in alle voorgaande SC een big no no. Was ik even blij geïnvesteerd te hebben in een uitgebreide e-reader om tussendoor wat Starfleet verslagen door te kunnen nemen...

    De sfeer was wel vrij gemoedelijk. En toen eenmaal het eten werd bereid, was het ook smullen. Op de BBQ lagen kippenvleugels, kippenbouten, worsten, soort van frikandel, varkenslapjes en varkens spek. Maar het ontbrak niet aan ook wat luxe dingen als rundersteak en zelfs lamskoteletten!
    Er werd tot 22:00 gegrild, daarna worden het restant warm gehouden.

    Wat ze als 1 van de weinige in NRW hebben zij opgietsessies. In tegenstelling tot menig Hessense clubs, waar een aufgussmeister vrij gangbaar lijkt.
    Echter bij Harem niet slechts 1 dag of 1 keertje. Maar dagelijks ergens vanaf de namiddag tot diep in de avond. De augfussmeister komt langs met een gong om discreet aan te geven dat er weer een rondje gedaan wordt, zodat geïnteresseerden kunnen aansluiten.
    Wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt is dat ie aan het begin waterijsjes uitdeelde. Meestal krijg je bij wellness resorts een stukje fruit of klein drankje achteraf. Maar hij maakte het behoorlijk heet in de sauna met z'n aufguss en gewapper, dat het waterijsje een welkome verkoeling was. Het leek in de zee van hitte wel een lifeline waar je je aan kon vastklampen om er doorheen te komen. Heerlijk!
    En omdat het zo rustig was konden we allen er tussendoor nog eentje nemen. Ook later in de avond nog een rondje gevolgd en het werd een goeie herhaling.

    Tussendoor uiteraard ook nog de officiële ambassadeurs verplichtingen uitgevoerd met 1 van de ambassadrices. Er waren circa een tiental dames in de avond. Kwa heren fluctueerde het tussen de 20 a 30. Daartussen was er 1 die nogal met de Klingons optrok en ik er niet tussen kwam. Doch een andere wat stillere jongedame viel ook in de smaak. Ik stelde me voor als Captain Menthol T. Bear van de Starship Expedition. Zij luistert naar de naam Alex en komt uit Roemenië. Menig zouden haar als slank omschrijven, ikzelf val nog op iets slanker. Voor 50p30 zit er geen milieuvignet bij. Doch, ze genoot van m'n kunsten en haar hand en spandiensten waren dusdanig gevarieerd dat ik verlengde naar een uur. Een leuke vriendelijke zachtaardige jongedame.

    Na m'n buikje rond gegeten te hebben van al het lekkers en een dutje in die rustige donkere koele kamer was het weer hoog tijd om terug te keren naar m'n kajuit, voordat de laatste stop aangedaan wordt.

    To be continued...

  35. Onderstaande 17 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius ( 8 september 2023),Ascari ( 6 september 2023),bearforoneday ( 7 september 2023),buttlover ( 6 september 2023),cavediver ( 6 september 2023),comcom ( 6 september 2023),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 september 2023),Hoerenfluisteraar ( 6 september 2023),Kwakje ( 6 september 2023),Lesyeux ( 6 september 2023),Pierke69 ( 8 september 2023),pret ( 6 september 2023),schoolmeester ( 6 september 2023),Shakir ( 6 september 2023),Sjaaksnaak ( 6 september 2023),snaal88 ( 6 september 2023),WANDELAAR5 ( 6 september 2023)

  36. #98
    Geregistreerd
    27 september 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 09:13
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    73
    Discussies
    9
    Thanks
    16
    Thanked
    93 in 24 posts

    Standaard

    Onlangs op een zondagavond in Harem geweest. Ik had geen hoge verwachtingen, maar ik moest voor werk toch de dag erna ik de buurt zijn. Daarnaast wilde ik nog wat eten en het restaurant in Harem is een van de betere in het saunaclub wereldje. De lineup was erg matig, meer dan 12 dames zullen er niet zijn geweest en geen stunners daarbij. Dus gekamerd werd er niet, maar de sauna en een goed 3 gangen menu maakte het toch een prima avond.

  37. Onderstaande 7 leden hebben JohnW bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (15 december 2023),Ascari (13 december 2023),mentholbear (13 december 2023),Picasso 1 (13 december 2023),pret (13 december 2023),WANDELAAR5 (13 december 2023),Wentelt Eefje (13 december 2023)

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.

  FKK Artemis 468*60