Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Suzanna (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:06
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.743
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard Suzanna (Bulgaarse)



    Suzanna (Bulgaarse)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Borst(en)
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, FT, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung
    Extra info : Spreekt ook een aardig woordje Turks





  2. #2
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:06
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.743
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Op dat moment kwam Suzanna aangelopen. Zij was met haar 21 lentes de jongste van de aanwezige dames en stond op nr 1 van mijn to do list Zij is slank, heeft kort geblondeerd haar, bruine ogen, lekker kontje en naturelle b-cup. Ze vroeg of ik iets wilde drinken. Heb verzocht om een bitter lemon, wat zij voor mij regelde. Ze kwam bij mij liggen en we maakten nader kennis. Suzanne is een Bulgaarse die ook een aardig woordje Turks spreekt. Ze bekritiseerde zelfs dat mijn Turks niet zo goed was, de bijdehand. Ze kan lekker zoenen, alleen wel jammer dat ze veel rookt wat er toe heeft geleid dat ik een asbak aan het zoenen was. Gelukkig ging ze snel over tot pijpen wat ze heerlijk doet, Ze gaat voor langzaam en diep en hanteert verscheidene pijp technieken. Ook de pretballen werden niet overgeslagen. Dus gelijk maar een kamer opgezocht. Gelukkig was er een kamer vrij in de kelder waar we de sessie verder konden voortzetten. Aan haar nattigheid en gekreun merkte ik dat ze het beffen en vingeren wel kon waarderen. Ze vroeg of ik anaal wilde, waar ik voor bedankte. Verder vroeg ze of ik met of zonder wilde, wat ik uiteraard met aangaf. Zo te merken is ze best voor veel dingen in. Alleen weet ik niet of deze diensten extra zijn, omdat ik er geen interesse in had en niet om heb gevraagd. Echter ga ik ervan uit dat deze diensten extra zijn. Na beffen een heerlijke doggy gedaan en uiteindelijk in missionair heb ik mijn kruit geschoten.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.

Diamond 468*60