Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 45 van 45
  1. #26
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door digishot Bekijk bericht
    Was er donderdag 18 januari, geen 10 dames maar 4. Ok voor €48 kan het niet mis gaan dacht ik, 2 dames in Duisburg is al duurder. Eerste sessie was met 2 dames op de kamer wel ok. Er kwam nog een gast binnen die maar 1 sessie wilde en weer vertrok. De dames praten met elkaar Bulgaars en op de tv ook zoiets. Toen kwam de Polizei met 4 personen binnen voor controle. Alle vrouwen in de stress. Hun id's klopten maar ze hadden geen werkvergunning.Mij vroegen ze niks alleen waar de advertentie staat. Zag al aankomen dat het nu afgelopen was. Kon nog een sessie doen, was toevallig de jongste en knapste van de dames. Heb het met die goedkope party's nu wel gehad.
    Respect hoor! Op zo'n semi-illegale AO-achtige party in een achteraf-huissie nadat de Polizei is geweest nog even zo'n mokkeltje afpalen...pfff

  2. Onderstaande 2 leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (24 januari 2017),toyota (24 januari 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Als het zo goedkoop is, kan je wel nagaan dat er meestal iets niet klopt. Ik walg van deze praktijken en zal naar zoiets NOOIT heengaan.
    Gewoon niet heengaan !

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  4. Onderstaande leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (24 januari 2017)

  5. #28
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 04:20
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

  6. #29
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Bel eerst! Deze week geweest, zouden al een uur open moeten zijn, was geen dame aanwezig! Een dame die alleen open deed, melde dat. Gebeld, dames onderweg. Ja, ja, zal wel, niet aantal wat beloofd wordt. Later op de dag werd de telefoon niet eens meer opgenomen. Van mij mogen de advertenties hiervan achterwege blijven.

  7. #30
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Pure oplichterij dus. En dat zal niet alleen de opkomst betreffen maar ook de beloofde service die groots aangekondigd wordt in de alhier geposte pamfletten.

  8. #31
    Geregistreerd
    27 oktober 2007
    Last Online
    29 maart 2018 @ 21:43
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    5
    Thanked
    24 in 6 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag besloot ik uit pure nieuwsgierigheid maar eens een tripje te maken naar Mönchengladbach. Ik had wel zin in een feestje.

    Daar aangekomen trof ik een enigzins verwaarloosd pand, op de eerste verdieping moest ik zijn. Na het aanbellen werd er vlot opengemaakt door een struise blonde meid in minimale outfit.
    Na het overhandigen van 80 Euro werd ik naar een slaapkamer geleid en kreeg een vuilniszak? Voor mijn kleren werd uitgelegd. Beetje vreemd want bij de ingang staan kluisjes.
    Ook de binnenkant van het appartement heeft zijn beste tijd gehad. Een likje verf, een paar nieuwe gordijnen en een flinke schoonmaakbeurt zouden wonderen kunnen doen.

    In de woonkamer zaten de dames te wachten op, uiteraard, versleten meubilair. Tot mijn vreugde zagen de dames er beter uit.
    Plaatsgenomen op de bank, wat te drinken gekregen. En snel vleide een dame naast me. Klein, slank en met een leuk koppie.
    Na uitwisselingen van beleefdheden nodigde ze mij uit om op kamer te gaan. Zwei mädchen? En voor ik kon antwoorden lag ik met 2 DVP's in bed.

    Prima sessie, niet heel bijzonder, maar de dames deden hun best en ik kwam lekker.

    Na het opfrissen terug naar de woonkamer en toen viel het me op dat ik de enige haan was in het kippenhok. En ik telde 9 kipjes!
    Ik de tijd dat ik er was heb ik 2 heren gezien en een paar keer was er een klant voor een einzelservice.

    Ik weet niet wat die dames gegeten of gedronken hadden, maar 8 hadden echt zin in een vent. Veel rust werd mij niet gegund.
    In totaal: 3 x privé (met één DVP) op kamer, 3 x een trio en 1 x met 3 dames.

    Totaal leeg én bevredigd heb ik na 4 uur verblijf het pand verlaten.

    Onnodig te zeggen dat ik mij uitstekend vermaakt heb.

    PS: het zijn allemaal Bulgaarse dames en één daarvan herkende mij van F39. Toen ik met haar op de kamer wist ik het weer: Jasmin .

  9. Onderstaande 6 leden hebben bordeelsluiper2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 februari 2017),brombeerzuid ( 5 februari 2017),fg22 ( 7 februari 2017),Lesyeux ( 5 februari 2017),Smouse ( 5 februari 2017),wooley ( 5 februari 2017)

  10. #32
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    Gisteren @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bordeelsluiper2 Bekijk bericht
    PS: het zijn allemaal Bulgaarse dames en één daarvan herkende mij van F39. Toen ik met haar op de kamer wist ik het weer: Jasmin .
    Bedoel jij Jasmin van Freude met de grote voorgevel?

  11. Onderstaande leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 februari 2017)

  12. #33
    Geregistreerd
    27 oktober 2007
    Last Online
    29 maart 2018 @ 21:43
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    5
    Thanked
    24 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philoe Bekijk bericht
    Bedoel jij Jasmin van Freude met de grote voorgevel?
    Nu ben ik aan het twijfelen. Haar voorgevel was niet het eerste wat mijn aandacht trok.
    Namen onthouden is niet mijn sterkste kwaliteit.

  13. Onderstaande 2 leden hebben bordeelsluiper2 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 februari 2017),Philoe ( 5 februari 2017)

  14. #34
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Oké, nu ik de Bordeelsluiper2 weer met mooi resultaat heb gelezen, ga ik er deze week toch even weer kijken met een reserve-adres erbij. Blijkt dat er weer 9 meiden zijn. dus geef ik het weer een kans op de doorreis. Leuke en minder leuke tijden daar gehad. Met de meiden kan ik over het algemeen goed door de bocht. Komt misschien doordat ik vaak wat voor ze meeneem. Wie gaat er ook? Mag DM.

  15. Onderstaande leden hebben lp69 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 februari 2017)

  16. #35
    Geregistreerd
    29 december 2011
    Last Online
    3 november 2017 @ 10:47
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat neem je dan mee

  17. #36
    Geregistreerd
    5 juni 2011
    Last Online
    21 juni 2022 @ 21:52
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    29 in 9 posts

    Standaard

    Ga donderdag de 9e ook nog eens een kijkje nemen. Hoop dat er wat Nl-ers komen.

  18. #37
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Oké, geweest, 80 betaald, 7 dames zouden er zijn, Maja incasseerde en trok zich snel terug op aparte kamer met de deur op slot. 6 dames over. 1 dame zat er ziek bij te kijken, wilde niets doen. Smertzen kon ze zeggen, 5 dames over. Jenny had geen zin, 4 dames over. Zucht, ik voel mij al weer genaaid. Nog 2 medeberen op de hele middag gezien. Die medeberen hadden dezelfde reactie, het was vroeger redelijk tot goed, nu lijkt het toch over en uit. Moet toegeven, dat de overige vier het zeker goed probeerden te maken. Niet de mooiste, wel lekker actief. Blijft uiteraard afwerken.

  19. Onderstaande 2 leden hebben lp69 bedankt voor deze bijdrage:

    bordeelsluiper2 ( 9 februari 2017),fg22 (10 februari 2017)

  20. #38
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Toch niet genoeg prikkels

    Financieel gezien voor dames ..

    Sexueel voor heren ..

    Cont(r)act ontbreekt!

    Bovendien hygiëne en safety zeer twijfelachtig

    Lijkt me slecht adres

    Wegblijven!
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  21. Onderstaande 3 leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (11 februari 2017),pret (11 februari 2017),wooley (11 februari 2017)

  22. #39
    Geregistreerd
    2 januari 2015
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:34
    Berichten
    60
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 15 posts

    Standaard

    Ik was er gisteren....straks mijn ervaringen...

  23. Onderstaande leden hebben Trigger bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 maart 2017)

  24. #40
    Geregistreerd
    2 januari 2015
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:34
    Berichten
    60
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 15 posts

    Standaard

    Verslag van zondag 12 februari.
    Aangekomen om 17.00u betaald €50
    In een rommelig te donkere kamer kreeg ik een zwarte vuilniszak om mijn kleding enz te deponeren.
    Er lagen zo her en der nog 4 a 5 zakken van beren die al binnen waren.....ik kon niks afsluiten.
    Kreeg ook nog een opgerold handdoekje, om als lende doek te gebruiken...fris was ie niet..!!
    In de "barruimte, huiskamer, restaurant enz" aangekomen kwam een van de meisjes naar met toe en vroeg te kameren..ik zei ja en vroeg meteen of ook nog een ander meisje mee kon gaan...dat was oke.
    Dus aan een trio begonnen. Het ene meisje Linda, een lekkere milf de andere een dunne bonenstaak ..naam niet bekend begonnen met strelen....ik vroeg om te pijpen maar dat deden ze niet..er moest direct geneukt worden...waarvoor ik nog niet in staat was.
    Er kwam nog een beer en een ander meisje in de kamer op het zelfde bed...en die begonnen ook meteen te neuken.
    Ik speelde nog wat met die twee meiden, maar wilde mijn kruid nog effe droog houden, en besloot weer naar de barruimte te gaan.
    In de barruimte 2 "leren" bankstellen een tafel met daarop cola,sinas en spa....koekjes chips en snoepstengels. Verder een stuk of 5 klapstoeltjes, een bed, een tv, en een gedeelte waar de Theke zat.
    De Theke bepaalde de muziek..natuurlijk Bulgaarse herrie.
    Er waren 7 meisjes en 8 beren om 18.00 uur..Allemaal Bulgaarse...niet moeder mooiste, maar toch de moeite waard...leeftijd tussen 20 en 32 jaar. Ze nestelde zich regelmatig tussen de beren op de zitbanken, en je kon ze greipen waar je wilde en ze friemelde wat aan de pikken, die niet onder de kleine handdoek te verstoppen waren. Regelmatig gingen diverse dames kameren....ook in de barruimte was een bed, en daar werd ook gepijpt en geneukt.
    Na een neuksessie is er de mogelijkheid om je te douchen.
    Iets over 18.00 uur met de levenslustige Jennefer 20 jaar redelijk slank a cupje naar de kamer gegaan, zij wilde ook weer direct neuken..maar ik wilde eerst met wat haar spelen.. Ze begon wat te trekken en en te friemelen...pijpen deed ze niet ..neuken zei ze!!
    Nou ja een voorspel van niks....uit eindelijk heeft ze me afgetrokken.
    Er werd door de overige beren regelmatig gekammerd....maar het wat gewoon rigoureus snel afwerken.!!!
    De dames waren verder actief met dansen als de Theke de Bulgaarse herrie weer wat harder zette.
    Zo rond 18.45 werd er door de dames geroepen GANG BANG.!!
    In de barruimte op het bed nestelde zich 4 dames en een stuk of 5 beren.er moest weer direct geneukt worden, een beer werd gepijpt, en ik begon Linda te neuken....condooms werden niet gebruikt...
    Ook op de zitbank was een beer aan het remmelen.
    Nou ja dat het erg lekker was kan ik niet zeggen, er was weinig plaats op het bed, maar misschien hoort dat bij een gang bang.
    Na wat neuken in de missio, mijn leuter ter hand gepakt en hem flink laten spuiten.
    Na deze sessie ben ik gegaan, maar ik kon nog tot 22 uur blijven
    Al met al ....rommelig, niet hygiënisch,eten en drinken minimaal en daar de helft van.!!
    Maar ja wat wil je voor €50.... Je kunt je wel 5 uur helemaal op een hoop neuken met diverse meiden.
    Ga ik nog terug ?? NEE

  25. Onderstaande 6 leden hebben Trigger bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 maart 2017),Lesyeux (13 februari 2017),pret (14 februari 2017),SAS ( 9 mei 2017),Wentelt Eefje ( 2 maart 2017),wooley (20 februari 2017)

  26. #41
    Geregistreerd
    24 januari 2017
    Last Online
    2 januari 2019 @ 16:49
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    vreemd dat ze dan geen namen bij de foto's hebben geplaatst. zou wel wat makkelijker zijn.

  27. Onderstaande leden hebben timjansen bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 maart 2017)

  28. #42
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    Gisteren @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Iemand nog een recente ervaring?
    Ik wil morgen misschien gaan maar twijfel door de eerdere recensies.
    Ik lees dat pijpen niet op het menu staat, maar dat wil ik toch wel graag als voorgerecht.
    En ik mag hopen dat er gewoon condooms aanwezig zijn???

  29. #43
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Hoi Philoe,

    Als je geen al te hoge verwachtingen hebt, kan het best meevallen. Uiteraard zijn er condooms. Maya heeft deuropening en geeft meestal eerlijk antwoord als je de goede vragen stelt. Reageer niet te snel bij haar. Dus vragen hoeveel dames doen echt PZC , geeft ze eerlijk antwoord op. Schroom niet al je vragen eerst te stellen en laat de dames bij de deur zich al even voorstellen. Dan pas een keuze maken of je echt naar binnen gaat. Als je een reserve-adres hebt, keer je uiteraard makkelijker om en kun je weg als de antwoorden je niet bevallen. Ga je wel naar binnen, dan is het simpel afwerksex, kort pzc en en wippen. Als je dat leuk vindt, kom je meestal wel aan je trekken, al moet je soms zelf wel initiatief tonen. Soms heb je een klik met een dame en komt ze bij herhaling naar je toe. Je kunt daar geluk en ook een beetje pech hebben. Relaxt opstellen, helpt meestal wel. Mijn tip, kijk goed bij de deur voor je betaalt. Wees niet te snel met betalen. Zorg voor een alternatief adres. Ik zeg dat meestal ook, ik kijk hier of ik ga elders, wat heb je voor mij, dat ik wel binnen kom? Is Maya wel gevoelig voor. Maak dan je keuze. Dorsten is ook prima, voor mij dan.

    Succes, ik hoor graag je ervaring. LP69

  30. Onderstaande leden hebben lp69 bedankt voor deze bijdrage:

    Philoe (31 maart 2017)

  31. #44
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    Gisteren @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Blijft toch kriebelen als je zo'n advertentie leest. Tegen beter weten in lijkt me. Wat mag je nu verwachten voor 49 euro?
    Afwerksex? ONgezelligheid? Echte foto's van de dames? SOA?
    Ik twijfel want ik zoek nog een adresje voor morgen.

  32. #45
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Niet heen gaan is een drama. ben er een keer geweest. afwerksex. Je kunt het beste naar Villa Venus gaan in Duisburg een toplocatie

  33. Onderstaande leden hebben gracia bedankt voor deze bijdrage:

    Philoe ( 5 april 2017)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.

Babylon 468*60