Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Simona (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:49
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard Simona (Roemeense)



    Simona (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
    Extra info : Sinds een tweetal weken in GT. Daarvoor oa in de omgeving van Düsseldorf en Frankfurt.





  2. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (12 maart 2019),Pierke69 (21 januari 2020),pret (11 juli 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:49
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Bij binnenkomst liep ik dit pocket roemeentje al tegen het lijf. Killer body en een ontzettend mooi snoetje. Er was gelijk oogcontact. Ik ging me omkleden en douchen en zij was zich daar aan het optutten. Veelvuldig werden er blikken uitgewisseld en ik wist al dat ik voor de bijl zou gaan als ik haar later zou zien. In de bar een drankje besteld en op een bankje plaatsgenomen. Zij kwam de bar ingelopen, zag mij zitten en ging strategisch tegenover me zitten. Het oogcontact bleef en al spoedig stond ze op en nam plaats naast mij. Een leuk gesprekje volgde en toen ze mij haar leeftijd vertelde was ik zeer verbaasd. Ik had gedacht dat ze begin 20 was, maar ze wordt in september 29. Het was onvermijdelijk, dus haar een sleutel laten halen.

    We legden ons op bed en begonnen elkaar te strelen. Wat een genot om sensueel met je vingertoppen over haar perfecte huid en lichaam heen te gaan. Zij genoot zichtbaar van mijn strelingen en vroeg of ik haar wilde beffen. Vanaf haar borsten langzaam naar beneden afgedaald. Zij heeft een mooi klein en zeer fris poesje. Het was duidelijk dat ze ervan genoot en trok haar benen op. Uiteindelijk legde ze ze in volle lengte naast haar hoofd. Na een korte sigaretten pauze van mijn kant (ja ja ze bestaan dvp's die niet roken) begon ze sensueel mijn lichaam te kussen en daalde af om te pijpen. Zeer gevoelvol. Na een tijdje nam ze een condoom en nam in reverse cowgirl plaats op mij. Zeer ritmisch zodat ik al snel mijn zaadjes voelde opborrelen. Haar onderbroken om niet te snel te komen. Ze begon wederom en haar aangegeven om van positie te wisselen, omdat ik nog langer wilde genieten. Eerst in missio, wat haar enigszins pijn deed aangezien ze zeer nauw is. Zij stelde doggy voor. Ook hier merkte ik dat het voor haar niet prettig was en stelde haar voor om het met de hand af te maken. Dat was duidelijk haar eer te naar en kwam in cowgirl op mij. Het duurde niet lang of ik kwam klaar.

    De resterende tien minuten vol gemaakt met praten, wat knuffelen en wat kusjes op de mond.

    Zeer sympatieke dame. Kans is zeker aanwezig op herhaling.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (12 maart 2019),goolfy69 (12 juli 2016),Pierke69 (21 januari 2020),Wacko66 (11 juli 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    27 december 2009
    Last Online
    13 april 2024 @ 16:48
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    428
    Thanked
    34 in 20 posts

    Standaard

    Gisteren met Simona een prima uurtje in hutje 16 doorgebracht.
    Als je het voorzichtig aan doet, kan deze lieve kleine jongedame best wel wat hebben, is mijn ervaring.
    Verder sluit ik mij volledig aan bij collega IJsbeer en topic starter.
    Aanwinst voor GT.

  6. Onderstaande leden hebben Wacko66 bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (11 juli 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:49
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wacko66 Bekijk bericht
    Als je het voorzichtig aan doet, kan deze lieve kleine jongedame best wel wat hebben, is mijn ervaring.
    Aanwinst voor GT.
    Ik ben een GFE mannetje en doe altijd voorzichtig. Hou er niet van om te rampetampen. Volgens haar lag het aan de grootte.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (12 maart 2019),Pierke69 (21 januari 2020),Wacko66 (11 juli 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik was vandaag met simona. Dit was een redelijke sessie, maar geen herhalingsgevaar.

  10. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (17 juli 2016)

  11. #6
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Zo zie je maar hoe smaken verschillen....

    voor mij een absolute topper.
    Een van de beste meiden uit mijn GT-carrière

  12. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (17 juli 2016)

  13. #7
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard Simona (Roemeense)



    Simona (Roemeense)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen
    Extra info : Super gfe sessie





  14. #8
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Van deze dame bestaat al een draadje. Kan dus samengevoegd worden.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...620#post496620

  15. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    lollypopman (10 augustus 2016)

  16. #9
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:49
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Gisteren op herhaling geweest met smurfin. Anderhalf uur top GFE van de bovenste plank. Nu zijn er vele manieren waarop een dame pijpt, maar haar slow slow slow BJ is puur genieten. Ruim 45 minuten heeft ze mij met haar engelentongetje op een wolk laten drijven.
    Absolute aanrader voor de liefhebber van soft en slow GFE-sessies. HHG absoluut.

    Vanaf maandag 22/8 naar eigen zeggen voor 3/4 weken op vakantie.

  17. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (12 maart 2019),Pierke69 (21 januari 2020),trickyD (20 augustus 2016),Wacko66 (20 augustus 2016)

  18. #10
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard

    Idd gister de laatste sessie met haar gehad
    Met stip op plek 1 van de A lijst beland

    Komt 15/16 sept terug in gt

  19. #11
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:49
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Na de sessie van vrijdag gisteren wederom op herhaling met Simona. Ze was blij verrast mij te zien. Eerst een tijdje gekletst en toen naar de kamer, net als vrijdag nr.8. Ons afscheidsfeestje was 90 minuten puur genieten met imo de mooiste dame in GT. Alles klopte van de eerste tot laatste minuut. Met superstip op 1 in GT. Slechts zelden ontmoet je een dame waarbij de sexuele klik zo klopt.

  20. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (22 augustus 2016),Giodude (12 maart 2019),Pierke69 (21 januari 2020)

  21. #12
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:44
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.475 in 1.798 posts

    Standaard

    Zaterdad ook naar tevredenheid met deze kleine smurfin naar de kamer geweest. Best een keertje voor herhaling vatbaar maar zal ook niet direct een vast waarde voor me worden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  22. #13
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:49
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Vanuit een ooghoek zag ik Simona de bar inlopen. Voor mij de dame die het meest mijn ideaalplaatje qua uiterlijk benaderd. Mooi, elegant, stijlvol en altijd tot in de puntjes verzorgd. Daarnaast is ze ook nog intelligent en zeer lief. Al snel had ze me gezien en op de haar kenmerkende manier vroeg ze via gebaren of ze naar mij toe mocht komen. Een bevestigende knik van mijn kant deed haar mijn kant opkomen. Gekleed in een prachtig zwart lingerie setje nam ze naast mij plaats. Natuurlijk was haar eerste vraag waarom ik al zolang niet was geweest. Het gesprek kabbelde rustig voort en na ruim een half uur besloten we dat het tijd was om ons weerzien in een intiemere setting voort te zetten. Aangezien we altijd binnen een kamer nemen kwam ze terug en vroeg of het ok was dat ze bij de balie zou wachten. Ik zei dat dat goed was en vroeg of ik de massage olie moest pakken en wat ze wilde drinken.

    Nadat ik de massage olie had gehaald en onze drankjes was mijn plek ingenomen door een andere beer waardoor ik ergens anders moest zitten. Simona kwam binnenlopen en liep rechtstreeks naar waar zij dacht dat ik was. Ze keek even vertwijfeld rond, maar zag me al snel en gezamenlijk liepen we naar kamer 5. Ze zei dat het haar favoriete kamer was en eenmaal binnen zag ik al snel waarom. Nadat we ons ontdaan hadden van de overtollige kledij legde ze zich gewillig op bed in afwachting van mijn massage. Ik opende mijn IPhone voor een toepasselijke playlist en begon dat goddelijke lijfje van haar te masseren. Na een ruim kwartiertje begaf ze zich naar beneden en begon aan een heerlijke pijpbeurt. Ze wist nog precies hoe ze me helemaal gek kreeg. Bijna veertig minuten hield ze me op het randje en ik was toe aan een sigaretje om mijn geilheid te laten zakken. Ik had mijn sigaret amper uitgemaakt of ze ging verder waar ze opgehouden was. Al snel stelde ik voor om te neuken. Het condoom ging erover en ze liet zich tergend langzaam in cowgirl erover heen zakken. Ik probeerde uit alle macht mijn orgasme uit te stellen maar na enkele minuten was er geen houden meer aan. No no no verzuchtte ze en ik kreeg een stomp van haar. I'm so horny right now and than you finish so quickly. Ik zei lachend dat ze er zelf schuld aan was door mij zo geil te maken. Tijdens het naknuffelen maakten we de afspraak dat we later op herhaling zouden gaan.

    Na het eten zat ik in de bar toen zij ook kwam binnenlopen. Ze gebaarde gelijk of het goed was dat ze bij mij kwam zitten. Een tijdje gepraat en ze vroeg wat mijn plannen waren. Ik zei dat ik nog aan het uitbuiken was. Ze zei dat ze dan ook snel iets ging eten en daarna terug zou komen. Nadat ze klaar was kwam ze weer bij mij zitten. Na ruim een half uur wederom een kamer binnen opgezocht.

    Ook ditmaal begonnen met een massage die verderging in knuffelen en enkele tongzoenen. Ze dook naar beneden en begon te pijpen. Zoals altijd slow en teasend. Gaandeweg bleek ze ook een PSE-randje te hebben. We besloten dat ze me klaar zou pijpen met condoom. De enigste manier waarop ik nog niet bij haar was klaargekomen. Nadat deze geplaatst was ging ze nog intenser en met veel druk verder. Na enkele minuten was het gebeurd. We hadden nog een kleine tien minuten voordat het uur voorbij was. Eerst snel een sigaretje gerookt en nog even nageknuffeld.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 januari 2017),Giodude (12 maart 2019),Pierke69 (21 januari 2020)

  24. #14
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.959
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Valt door mij na de mooie commentaren van voorgaande heren niet niet veel meer over te zeggen dan dat de meest positieve recentie wat mij betreft nog geen recht doet aan haar kwaliteiten, uitzonderlijke champignons league Klasse! Het zal je vriendin zijn, man, man, man.

  25. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 6 maart 2017)

  26. #15
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:49
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    Valt door mij na de mooie commentaren van voorgaande heren niet niet veel meer over te zeggen dan dat de meest positieve recentie wat mij betreft nog geen recht doet aan haar kwaliteiten, uitzonderlijke champignons league Klasse! Het zal je vriendin zijn, man, man, man.
    to the fanclub

    Gisteren ook weer anderhalf uur met haar op de kamer geweest. Een sessie die alle voorgaande laat verbleken.
    In eerste instantie de hele dag misgelopen totdat Das kwam zeggen dat ze in de locker ruimte stond. Nu ben ik normaliter niet zo van de dames najagen, maar kon het niet laten om erheen te lopen. Volledig naakt stond ze daar haar perfecte lijfje in te olieën. Vanuit de spiegel zag ze me en vloog me om de nek. Ondertussen dat we aan het praten was ging ze verder met haar lichamelijke verzorging. Ik was al reddeloos verloren en ze vroeg naar mijn plannen. Ik zei "you" en ze begon te lachen. Ik zei dat ze rustig verder kon gaan en ik wel in de bar zou wachten. Blijkbaar had ze een andere mening, sloeg de make-up over, kleedde zich snel aan en liep met me mee. Normaal nemen we de tijd om uitgebreid bij te praten, maar we waren goed en wel in de bar toen ze gelijk al zei dat ze ging kijken voor een sleutel gezien de wachttijden. Tot mijn verbazing kwam ze gelijk terug met een sleutel.

    Wat volgde was idd CL-niveau. GFE+++++++++++++++. Voor het eerst met een overwinning van de kamer gekomen
    De wijze waarop zij je aankijkt tijdens een sessie is ongekend. 200% inzet om het je naar de zin te maken. De kleine deugniet liet zich volledig gaan. Enigste nadeel is wel dat ze lachend zei dat ze in de toekomst alleen nog met mij naar de kamer gaat als het haar laatste sessie van de dag is.

  27. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 maart 2017),Das ( 6 maart 2017),Giodude (12 maart 2019),lekkersfan ( 6 maart 2017),Pierke69 (21 januari 2020),Sjeufke ( 6 maart 2017)

  28. #16
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.959
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    zwijmel zwijmel zwijmel, heerlijke dame, hoop dat we er nog lang van kunnen genieten, ik zie haar zo voor die spiegels staan, ze verzorgt zichzelf heel goed, wat een vrouw hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  29. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (15 maart 2017)

  30. #17
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Super lieve meid.
    Dat doen we nog eens over.

  31. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (15 maart 2017)

  32. #18
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

  33. #19
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.959
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Afgelopen weekend weer door haar onderhanden genomen, wat een klassedame, vijf sterren en een zoen waar ze maar wil.
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60