Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:08
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.196
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard Nicky - Nikita (Russische)

    In de kino kwam ik de 3e van de 7e een slanke blonde dame tegen met halflang haar. Smal van gezicht. Niet uitzonderlijk knap, wel een rustige prettige houding.
    Ze sprak mij op de gewone manier aan, maar ook nu raakte mij de niet-opdringerige houding van haar.
    We maakten eigenlijk een leuk praatje, maar ik had wel zin in haar. De kamer tegenover de kino.
    Het bed is daar 'in 2en gedeeld' door een dun bruin gordijn met van die lichte kreukelstof. Je ziet er nogal eens van die lichte zomerjurken in, in die stof.

    Enfin, ik had net ervoor een sessie gehad met Elly, die betrok vlak na ons de andere helft van kamer en bed met haar nieuwste verovering. Elly en ik schoten beiden in de lach toen we elkaar aankeken.
    Wat zou ik daar vandaan horen terwijl Nikita en ik bezig waren? Leuk idee.

    Nikita kwam ontspannen en rustig over, tikje mysterieus zoals ik dat van een andere rus ken. Maar wel lekker babbelend.
    Ze pijpte me goed. Ik gaf aan zin te hebben in een goede doggy. Dat was OK. Ik hield wel rekening dat ik een beetje met beleid pompte, vanwege zijn lengte en haar ruimte. Op gegeven moment stelde ze voor om te draaien in positie, maar ik was lekker bezig, had een mooi uitzicht op m'n activiteit, en het voelde goed.
    Gewoon in doggy afgemaakt.
    Toen ik haar vroeg wat de naams-tatoeage op haar linkerschouder lachte ze er om "Alleen ik weet dat" lachte ze. Geen probleem dat ze geen antwoord gaf, haar houding van voor veel in te zijn, haar rustige manier van doen en de geboden dienstverlening maakte dit een goede sessie.

    Behalve wat zacht gekreun van Elly eigenlijk niets van de andere bedhelft gehoord.

    HHG: als ik haar weer tref, zou zo maar kunnen.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (10 juli 2016),VAZKOR (10 juli 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 augustus 2016
    Last Online
    4 december 2022 @ 15:24
    Berichten
    86
    Discussies
    0
    Thanks
    91
    Thanked
    75 in 21 posts

    Standaard

    Vandaag met haar gekamerd en ik sluit mij aan bij het verhaal van Johan35. Leuke meid met een prima figuur en inderdaad niet een super knap gezichtje maar toch wel weer erg lief. Meerdere standjes gedaan en ook ik wilde als laatste standje doggy doen en dan lekker klaarkomen. Ze vroeg mij ook om dat niet te lang te doen omdat het formaat van mijn geslachtsdeel haar anders pijn kon doen. Vond ik geen probleem en heb mijn best gedaan en heerlijk gekomen. Leuke meid, niet super knap maar wel lief met prima service.

  4. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:23
    Berichten
    2.092
    Discussies
    132
    Thanks
    4.084
    Thanked
    8.210 in 1.640 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...820#post511820

    Eerste meid die ik heb gehad was Nikita een Russische. Ze hield mij een keer staande en even kort gesprekje mee gehad en wilde toen naar de kamer. Nog even de boot afgehouden en verder gaan kijken. Toen ik er achter kwam dat veel meiden zo zijn, kwam ik haar onder bij de kino tegen en gevraagd om naar de kamer te gaan, wel met de vraag of ze deed tongzoenen, dat deed ze zei ze.
    Moesten even wachten op een kamer en hadden een nieuwe kamer in het aangebouwde gedeelte.
    Rook nog allemaal als nieuw en douche op de kamer maar schijnbaar is dat normaal in YY.
    We konden snel aan de slag. Op zich wel leuke meid met wat humor. Tongzoenen had meer gemogen was volgens mij maar paar seconden en toen was het afgelopen. Pijpen en neuken was goed daar heb ik niks op aan te merken.
    Nu iets wat mij wel wat tegen zit en weet niet of dat normaal is YY. Maar ik was dus klaar en ze vraagt of ik op de kamer wil douchen of buiten. Ik zeg ik doe het wel op de kamer. Ik heb gedoucht, en ze was er al helemaal klaar voor om te vertrekken. Zelfs inclusief douchen had ik nog zeker zo’n 10 minuten over. Normaal ben ik gewend dat de meiden de tijd volmaken en nog even wat kunnen relaxen op het bed. Hier dus niet het geval. Had geen zin in discussie dus ben gegaan.

  5. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (27 september 2016),Nedlovefkk (25 september 2016),Sjeufke (26 september 2016),sofaking (25 september 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    13 september 2015
    Last Online
    28 maart 2024 @ 20:29
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    89
    Discussies
    4
    Thanks
    128
    Thanked
    183 in 51 posts

    Standaard

    Hallo mede ijsberen,

    Heerlijke maar wel beetje korte sessie gehad mer Nikita in de bioscoop.
    Toch leuk dat je het meisje herkent uit bovenstaande verhalen.
    Gezellig, fijn en mooi meisje met naturel kleine borstjes, mysterieuze tattoo, prima diensten, maar wel beetje korter dan een half uur.

    Aftersales in de gang ook leuk.

    HHG zeker als het uitkomt.
    E.

  7. Onderstaande 2 leden hebben explo bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 2 februari 2017),yylover ( 3 februari 2017)

  8. #5
    Geregistreerd
    27 februari 2017
    Last Online
    26 maart 2017 @ 22:24
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Eerste bezoek aan YY vandaag en eerste sessie was met Nikita.
    Lieve meid, mooi figuur en kleine maar mooie borsten, precies mijn smaak.
    Bloemen tattoo op haar rug en een text op haar linker schouder. Vraag verder niet naar de betekenis want dat is "prive".
    Ze was niet opdringerig in de bar, eerst een beetje gepraat, beetje duits en wat gebrekkig engels. Koetjes en kalfjes relaxed en geen haast.
    Mijn besluit was evengoed snel genomen, dus snel een kamer en er een fijn uur van gemaakt. ..
    Prima service, je voelt je snel op je gemak met haar, TZ geen probleem (en ook nog best overtuigend).
    Mooi smal gezicht lieve ogen, een aanrader en moglijk herhalingsgevaar...

  9. Onderstaande leden hebben shakeweight bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 (11 april 2017)

  10. #6
    Geregistreerd
    13 september 2015
    Last Online
    28 maart 2024 @ 20:29
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    89
    Discussies
    4
    Thanks
    128
    Thanked
    183 in 51 posts

    Standaard

    Hallo heren ...

    Weer wat heerlijke momentjes gehad met Nikita vandaag. Inmiddels al wel een keertje of vier bij haar geweest.
    Ik kom er niet om heen als ik haar in de yy zie ... op de een of andere manier zeg ik telkens tegen haar dat ik nu naar iemand anders op zoek ga en dan ziet ze dat als een utidaging om me toch zover te krijgen ...
    En dat is een leuk spel ... Het is gewoon een fijne, blije meid die goed inziet hoe ik het 18+ spel graag speel.

    Nou ja ... ik reed blij terug naar de randstad ...

    Groetjes en veel plezier allemaal,

    E.

  11. #7
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    8 april 2024 @ 09:41
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Ik werd aangesproken door Nikita, en de combinatie Russisch en iets vriendelijks in haar gezicht triggerde me. Het werd een prima sessie van een uur, met wat (niet al te diep) getongzoen, lang pijpen, beffen waarbij ze zo glibberig als een paling werd en een FT. En een relaxed gesprekje na om de tijd vol te maken, en fijne aftersales. Schatje deze Nikita.

  12. Onderstaande 3 leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (13 juli 2017),Sjeufke (13 juli 2017),waterrat (25 juli 2017)

  13. #8
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:08
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.196
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Half Oktober met het laatste warme weekend ontfermde Nikita zich over mij, terwijl ik in het hoekje links in de kino zat.
    Nu was er geen live-actie, zoals eerder die dag.

    Nikita reageerde blij en tevreden om haar aanbod te kunnen etaleren. Haar geheugen was redelijk van ijzer, want zij dacht dat we al minstens 2 x eerder hadden gekamerd. Ik kan me zelfs niet herinneren daar überhaupt van gedroomd te hebben, dus laat staan live... Maar ik had wel zin haar. De ene keer die ik me heug was goed. Liefst wilde ik haar live nemen in de kino. Dat doe ik daar graag. En of ze wilde tongzoenen.
    Maar professioneel mocht ik haar niet zoenen, alleen 'aufs Zimmer'. Nou..., OK dan maar.


    De sessie was een heel behoorlijke: Nikita verwende me goed, het mondeling mocht er wezen.
    Daarna een goede doggy. Met mijn formaat weet ze goed raad. Dat is fijn.

    Tevreden ben ik van de kamer gegaan. Ze praatte veel, hield me professioneel bezig. Ik kon goed merken dat Nikita veel mannen had. Dat heb ik de rest van de dag ook kunnen zien: regelmatig liep ze dus langs met nieuwe vangst...

    Maar deze dame geeft een goede sessie, en daar kom je tenslotte voor.

  14. Onderstaande 6 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (29 maart 2018),goolfy69 (19 november 2017),laplagne (17 november 2017),Megaboob (16 november 2017),sofaking (16 november 2017),Uit-Drenthe (16 november 2017)

  15. #9
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik had tijdens vorige YY bezoekjes al een paar keer kennis gemaakt met Nikita. Ze is fysisch niet echt mijn type, en ik had telkens andere dames op het oog, dus zijn we nooit gaan kameren. Maar toch bleef ze altijd even vriendelijk dag zeggen. Dus dacht ik, als ik haar dit keer weerzie neem ik deze lieve meid toch maar eens mee. Ook al aangemoedigd door de recensies hier. Maar helaas vond ik de kamersessie tegenvallen. Ik wou beginnen met zoentjes, maar dat werd snel afgeweerd doordat ze haar tieten in mijn gezicht duwde. Nu, ook goed ik ben gek op tieten, maar verder tijdens de sessie dus ook geen zoenen meer. Pijpen deed ze heel goed, maar haar mushi was onbereikbaar tussen opeengelemde benen. Ik mocht haar dan toch gaan beffen, maar een vingertje in de buurt werd ook snel weggehaald. Tenslotte bracht ze een (rood) condoom om, gemaakt uit olifantenhuid¹, en werd er wat geneukt. Toch maar weer naar pijpen overgeschakeld en zo klaargekomen.
    Pijpen deed ze dus echt wel goed, maar verder had de service weinig om het lijf. Al bleef ze achteraf ook altijd haar eigen vriendelijke meid. Maar geen kamerherhalingsgevaar dus.

    ¹Waarschijnlijk standaard YY condooms, want tijdens een latere sessie toverde een andere dame exact hetzelfde type uit haar tas.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  16. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (27 juni 2018),brombeerzuid (27 juni 2018)

  17. #10
    Geregistreerd
    19 augustus 2018
    Last Online
    23 maart 2020 @ 01:25
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    25 in 8 posts

    Standaard

    Iemand een idee waar ze nu haar kunsten toont ?

  18. #11
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    24 april 2024 @ 22:12
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.573
    Thanked
    4.352 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rennie Bekijk bericht
    Iemand een idee waar ze nu haar kunsten toont ?
    Ze schijnt een nummer met Elton John opgenomen te hebben. Beetje raar!!

    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (12 april 2019),Rennie (12 april 2019)

  20. #12
    Geregistreerd
    19 augustus 2018
    Last Online
    23 maart 2020 @ 01:25
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    25 in 8 posts

    Standaard

    Aan mijn microfoon heeft ze ook gezo(n)gen

  21. Onderstaande leden hebben Rennie bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 april 2019)

  22. #13
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    @SS als Nicky
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  23. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (15 september 2020),laplagne (14 september 2020),Pierke69 (21 september 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.

Diamond 468*60   Freude 468*60