Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Manuela

  1. #1
    Geregistreerd
    10 mei 2016
    Last Online
    6 juni 2017 @ 16:32
    Berichten
    52
    Discussies
    5
    Thanks
    5
    Thanked
    32 in 10 posts

    Rotes Gesicht Manuela

    Heb via fkkclub.nl een kaartje gekregen en ben als de sodemieter naar deze schitterende tent gegaan. Eenmaal binnen ontwaarde ik daar al snel een bruine krullekop met een stel lekkere tieten en een heerlijke lach. Ze heet 'Manuela'. ben helaas vergeten uit welk oostblok land ze kwam, maar je kon er goed mee praten. Ze echt een adembenemend mooie vrouw, met een pracht figuur een een lekkere siliconen D/E-cup. Ze is niet slank, maar ook niet te mager, gewoon een perfect figuur. Ze spreekt goed duits en er was gelijk een aangename sfeer. Ik kwam met haar een half uur overeen voor €80, waarin ze dan lekker haar gang zou gaan, dus geen afspraken over hoevaak je mag komen maar gewoon een half uur in haar gezelschap. Eenmaal op de kamer moest ik maar gaan liggen en Manuela begon voorzichtig mijn reeds dikke paal te bewerken, uiteraard zonder condoom zoals dat in Dld. gebruikelijk is. Ze wist allerlei massagetechnieken toe te passen zowel met de mond als met haar handen waardoor ze mijn hoogtepunt enkele keren goed uitsteld. Ook streelt en bewerkte ze al mijn erotische zones zoals anus en billen waardoor ik compleet in extase raakte. Nadat ik het hoogtepunt echt niet meer kon uitstellen ging ik op mijn knieeen voor haar zitten en mocht lekker over haar borsten waarna mijn goedje over haar tieten uitsmeerde... Geil gezicht ;-) We hadden nog een kwartiertje over, en nadat ze zich had schoongemaakt was het gelijk tijd voor de 2e sessie, we gingen we nu over voor het betere neukwerk, gelukkig wel met condoom, dus dat was een hele geruststelling, anders was ik ook vertrokken. Nadat ik haar enkele minuten flink in doggystyle had genomen, en daarna in de missionaris met haar benen over mijn schouders. Daarna zei ze 'Lass mir mal', waarna ze me op mijn rug duwde en op me ging zitten. Ze ging echter met haar gezicht van me af zitten, dus ik keek tegen haar rug aan, de 'reverse-cowgirl'. Ze deed meer dan een beetje op-en neer gaan, ze bewoog haar heup ritmisch naar voor en naar achter wat echt enorm lekker was.Die bewegingen van haar waren echt supergaaf, en ze begon er ook nog geil bij te praten. Al snel ging ik voor de 2e keer, nu in het CD maar ik kwam wederom veel heftiger dan normaal, waarschijnlijk door die bewegingen van haar.

    Al met al een fantastische ervaring en absoluut voor herhaling vatbaar

  2. Onderstaande 3 leden hebben john.doe bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (24 juli 2016),Bluebear ( 7 juli 2016),Wentelt Eefje ( 7 juli 2016)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.

Babylon 468*60   Diamond 468*60