Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 36

Discussie: Andra (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:36
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.462 in 1.798 posts

    Standaard Andra (Roemeense)



    Anda (Roemeense)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen
    Extra info :





  2. Onderstaande 3 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (29 juni 2016),fr_loper (30 juni 2016),Nedlovefkk (29 juni 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:36
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.462 in 1.798 posts

    Standaard

    Anda is een mooie Roemeense brunette van 23 jaar. Nu een week in GT ze heeft al in aardig wat andere clubs gewerkt. Zit al 3 jaar in het vak. Deze mooie stond al snel op m'n lijstje maar het was nog vroeg en ik wou nog wel even kijken wat er binnenkomt dat was helemaal niks van mijn voorkeur. Toen ik wel wou en ze terug kwam v/d kamer wachtte ik iets te lang (wou niet te happig lijken) en stond Ketser binnen 3 minuten naast haar. Ze wou niet met hem naar de kamer maar hij bleef een half uur lullen als Brugman en toen ging ze toch met hem mee. Dus ik moest nog langer wachten op de eerste kamergang zeker aangezien er al sinds halverwege de middag wachttijden waren. Daarna haar meegenomen voor een goed uurtje. Aardige dame, service is ruim voldoende.

  4. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (29 juni 2016),Nedlovefkk (29 juni 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Net met Andra gekamerd. Zeer goede sessie! Zeer lekker tongzoenen mits klik. Pijpen als de beste! Alle standjes zijn gepasseerd. Vooral bij hondjes werkt ze goed mee. Prachtig kontje!!! Herhaling? 100%

  6. Onderstaande 2 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (22 augustus 2016),bucdanny (14 december 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard

    Idd ze heet andra niet anda

  8. #5
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Klopt. Ze heet inderdaad Andra met een "r". De andere Andra heeft haar trademark op haar naam verloren wegens lange afwezigheid en heeft haar naam veranderd in Sandra.

  9. #6
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Foto's van Andra:

    http://m.sexdo.com/54568

  10. #7
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    983
    Thanked
    322 in 95 posts

    Standaard

    Middle-of-the road service met Roemeens tiptongetje. Optic fuck, goed om af te vinken maar geen HHG... Next !

  11. #8
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Little Miss Diva

    Gisteren voor het eerst met Andra gekamerd. We kennen elkaar al ruim een jaar. Echte gesprekken nooit gevoerd. Het bleef meestal bij een dolletje, een chocolaatje of Chupa Chup. Ik zat op het bankje naast haar gebruikelijke plekje en we waren elkaar wat aan het uitdagen en plagen. We raakten in gesprek en we waren beiden in een melige bui. De "beledigingen" aan elkaars adres volgden elkaar in rap tempo op. Na een tijdje kreeg het langzaam een meer serieuzere toon. Ze dacht dat ik haar onaantrekkelijk vond omdat ik nooit een signaal in haar richting had afgegeven. Ik zei dat ik dat nooit deed. Schijnbaar had Simona vaker tegen haar gezegd dat ze eens naar mij moest komen, maar aangezien ik in haar ogen nooit interesse in haar had getoond had ze dit niet gedaan. Het gevoel dat het puur een optick fick zou zijn was niet geheel verdwenen, maar mijn nieuwsgierigheid zegevierde en ik zei haar dat ze maar een sleutel moest halen.

    Op de kamer werd me meteen duidelijk gemaakt dat ik absoluut niet aan haar haar mocht komen. Ze had nieuwe extensions. Op bed begon ze te zoenen en vluchtig stak ze het puntje van de tong in mijn mond. De gedachte van daar gaan we begon langzaam op te steken, maar ik was vastbesloten het divaatje een toontje lager te laten zingen. De massage die ik haar gaf viel getuige de snorrende geluidjes in goede aarde, maar volgens madam was hij niet lang genoeg. Demonstratief legde ik me op mijn rug en na een poetsbeurt van heb ik jouw daar begon ze te pijpen. Heel voorzichtig en duidelijk zoekende naar de manier waarop. Toen ze eenmaal in de gaten had welke manier me het beste beviel was er een niet meer verwachte transformatie. De diva veranderde in een geile opdonder. De handrem ging ervan af en op een heel aparte manier gaf ze er een twist aan die mij zeer kon bekoren. Ze gaf aan dat haar vriendinnetje met mijn vriendje wilde spelen en kwam in cowgirl op mij. Het tipje van de tong maakte plaats voor echte tongzoenen. Na een vijftal minuten de rollen omgedraaid in missio. Het tongzoenen werd intiemer en ze drukte haar handen stevig op mijn billen. Haar kreuntjes gaven blijk van het feit dat ze zelf ook aan het genieten was. Na enkele minuten volgde de ontlading en waar ik had gedacht dat ze niet zou weten hoe snel mijn zaakje eruit moest drukte ze me nog steviger tegen mijn kont om er plagerig aan toe te voegen dat we niet meer aan doggy zouden toekomen. Ik zei haar dat dit mijn minst favoriete positie was. Vol ongeloof keek ze me aan.mhet was haar favoriete positie en ze had dit graag met mij gedaan aangezien ik er volgens haar de ideale lul voor had.

    Ze demonstreerde hoe ze het voor zich zag en we maakten de afspraak dat we dit een volgende keer zouden uittesten. Ze wist zeker dat ze van mij een "believer" kon maken. Het was een sessie die zich van standaard optick fuck gaandeweg veranderde in een redelijk goede sessie. Een positieve verrassing met groeipotentie. De plagerijtjes over en weer gedurende de sessie waren zeer grappig. Het divaatje is gewoon een leuke meid met humor die als ze eenmaal lost komt een geile opdonder is.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    DeKleineIjsbeer (21 augustus 2017),Giodude ( 7 maart 2020)

  13. #9
    Geregistreerd
    3 juni 2017
    Last Online
    19 juni 2018 @ 22:06
    Berichten
    84
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    51 in 23 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bierbeer Bekijk bericht
    Middle-of-the road service met Roemeens tiptongetje. Optic fuck, goed om af te vinken maar geen HHG... Next !
    Bovenstaand reactie is nu bijna een jaar oud. Maar het klopt nog steeds...

  14. #10
    Geregistreerd
    3 juni 2017
    Last Online
    19 juni 2018 @ 22:06
    Berichten
    84
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    51 in 23 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Little Miss Diva

    Op de kamer werd me meteen duidelijk gemaakt dat ik absoluut niet aan haar haar mocht komen. Ze had nieuwe extensions.
    Ook meegemaakt dit. Echt een afknapper! Zij wilt dat d'r haar er mooi uitziet. De beren ermee verleiden. Maar vervolgens mag je die niet aanraken. DVP logica? Dit is net zoiets als een DVP die haar borsten heeft vergroot. Maar vervolgens mag je ze op de kamer niet aanraken (voorbeeld).
    Ik heb ook één keer een meid meegemaakt die op de kamer zei: "je mag mijn gezicht niet aanraken". Dit was nog voordat we ook maar begonnen waren aan iets. WTF? Spoor je dan wel? Als je klanten weg wil jagen. Dan is dit wel een van de beste manieren.

    Toch zie ik wel enige potentie in haar. Maar zij heeft niet de wil om het te maken in dit wereldje. Zij straalt ook nooit vrolijkheid uit. Altijd saai en verveeld zitten op de bank in de Roemeense hoek. Een spontane glimlachje of iets hoef je van haar niet te verwachten. Tenzij je haar vaste klant bent. Ik ken genoeg meiden waar ik nooit mee heb gekamerd (leuke meiden, maar niet mijn type). Maar ze blijven altijd vrolijk lachen/glimlachen naar mij. Of ze begroeten mij. Zonder enige verwachtingen. En die meiden maken veel meer kamers op een dag dan zij. Terwijl die meiden optisch veel minder zijn dan zij. Dus mocht zij dit ooit lezen of te horen krijgen van 1 van de beren. Wees iets actiever en vrolijker. Straal wat meer plezier uit tijdens je werk. En je zult een hoop nieuwe of terugkerende klanten krijgen!

  15. #11
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Last Online
    28 maart 2024 @ 10:32
    Berichten
    140
    Discussies
    5
    Thanks
    17
    Thanked
    194 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeKleineIjsbeer Bekijk bericht
    Ook meegemaakt dit. Echt een afknapper! Zij wilt dat d'r haar er mooi uitziet. De beren ermee verleiden. Maar vervolgens mag je die niet aanraken. DVP logica? Dit is net zoiets als een DVP die haar borsten heeft vergroot. Maar vervolgens mag je ze op de kamer niet aanraken (voorbeeld).
    Ik heb ook één keer een meid meegemaakt die op de kamer zei: "je mag mijn gezicht niet aanraken". Dit was nog voordat we ook maar begonnen waren aan iets. WTF? Spoor je dan wel? Als je klanten weg wil jagen. Dan is dit wel een van de beste manieren.

    Toch zie ik wel enige potentie in haar. Maar zij heeft niet de wil om het te maken in dit wereldje. Zij straalt ook nooit vrolijkheid uit. Altijd saai en verveeld zitten op de bank in de Roemeense hoek. Een spontane glimlachje of iets hoef je van haar niet te verwachten. Tenzij je haar vaste klant bent. Ik ken genoeg meiden waar ik nooit mee heb gekamerd (leuke meiden, maar niet mijn type). Maar ze blijven altijd vrolijk lachen/glimlachen naar mij. Of ze begroeten mij. Zonder enige verwachtingen. En die meiden maken veel meer kamers op een dag dan zij. Terwijl die meiden optisch veel minder zijn dan zij. Dus mocht zij dit ooit lezen of te horen krijgen van 1 van de beren. Wees iets actiever en vrolijker. Straal wat meer plezier uit tijdens je werk. En je zult een hoop nieuwe of terugkerende klanten krijgen!
    Als je ze nou al afgevinkt heb en je vond er niet veel aan snap ik niet waar jeje nou nog druk om maak. Vervolgens vind je het raar dat je niet aan het haar mag zitten, bij een ander mag je niet aan de siliconen zitten, weer een ander mag je het gezicht niet aanraken. Zou er dan niet iets bij jou verkeerd zijn? Dan is het ook niet zo gek dat er geen glimlach naar jou af ken. Misschien heb ze binnenkort wel siliconen, speciaal voor jou want je mag er toch niet aan komen.

  16. #12
    Geregistreerd
    3 juni 2017
    Last Online
    19 juni 2018 @ 22:06
    Berichten
    84
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    51 in 23 posts

    Standaard

    WTF? Is het jouw vrouwtje ofzo dat je je zo aangesproken voelt? Haha. Dat met die borsten is maar een voorbeeld. Staat er ook duidelijk achter. En dit voorval heb ik tot nu toe maar bij 2 dvp's meegemaakt. Dus waar jij je druk om maakt? Kijk maar eerst even naar jezelf
    En ik ben niet de enige die er niet aan mag zitten.

    Het lijkt wel alsof je geen slechte dingen meer mag schrijven over de dames.
    Laatst gewijzigd door DeKleineIjsbeer; 21 augustus 2017 om 13:03

  17. #13
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Last Online
    28 maart 2024 @ 10:32
    Berichten
    140
    Discussies
    5
    Thanks
    17
    Thanked
    194 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeKleineIjsbeer Bekijk bericht
    WTF? Is het jouw vrouwtje ofzo dat je je zo aangesproken voelt? Haha. Dat met die borsten is maar een voorbeeld. Staat er ook duidelijk achter. En dit voorval heb ik tot nu toe maar bij 2 dvp's meegemaakt. Dus waar jij je druk om maakt? Kijk maar eerst even naar jezelf
    En ik ben niet de enige die er niet aan mag zitten.

    Het lijkt wel alsof je geen slechte dingen meer mag schrijven over de dames.
    Er is niks van jij bij. Je mag schrijven wat je wil hier maar hap dan zelf niet zo als je er zo aangesproken word.

    Ik zal straks ff naar mezelf kijken en dan zal ik van de week zien of ik er wél aan mag zitten.

  18. #14
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Ik heb net lekker aan haar haren mogen zitten.
    Alleen ze heeft nieuwe extensies en dat doet beetje pijn in het begin.

  19. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (21 augustus 2017)

  20. #15
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Alleen ze heeft nieuwe extensies en dat doet beetje pijn in het begin.
    Iets wat ik ook duidelijk in mijn recensie heb vermeld

    Ach schijnbaar wordt alles wat je over een dame in GT en/of de club schrijft onder het vergrootglas gehouden.
    Ik doe niet mee aan de schijnbaar heersende omerta en schrijf mijn ervaringen.
    Stay tuned

  21. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ayo (23 augustus 2017),Giodude ( 7 maart 2020)

  22. #16
    Geregistreerd
    3 juni 2017
    Last Online
    19 juni 2018 @ 22:06
    Berichten
    84
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    51 in 23 posts

    Standaard

    Dit is exact de reden waarom er steeds minder op de GT pagina wordt geschreven. Ik schrijf alleen mijn eigen ervaringen en meningen op. Daar is het forum ook voor bedoeld volgens mij. Maar sommige beren (lees: waarschijnlijk liefhebbers van de betreffende dame) voelen zich blijkbaar geroepen om de dame in kwestie te verdedigen (johnny). En persoonlijk af te reageren op de schrijver.
    Lees het puur voor je plezier en ter informatie. Als je het leuk vind. Dan doe je een thanks achterlaten. Vind je het niet leuk? Vraag of de beheerder een dislike knop maakt. Kun je mooi erop klikken. Of lees een ander recensie.

    Reageren mag. Maar stukjes als dit mag je wel achterwege laten:
    "Zou er dan niet iets bij jou verkeerd zijn? Dan is het ook niet zo gek dat er geen glimlach naar jou af ken."
    Is nergens voor nodig.

  23. Onderstaande leden hebben DeKleineIjsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ayo (23 augustus 2017)

  24. #17
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Last Online
    28 maart 2024 @ 10:32
    Berichten
    140
    Discussies
    5
    Thanks
    17
    Thanked
    194 in 71 posts

    Standaard

    Ik heb inmiddels aan haar haren gezeten en dat vond ze geen probleem. Dit was overigens gewoon in de bar waar ik me hand nog in haar slip stak om daar ook aan haar haren te zitten maar dat was ze kaal. We zijn hierna snel de kamer in gegaan.

  25. Onderstaande leden hebben Johnny Stromple bedankt voor deze bijdrage:

    Das (29 augustus 2017)

  26. #18
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Vaak vinden ze het stiekem
    wel lekker als je tijdens een doggy even aan de haren trekt, zijn ze thuis ook gewend


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  27. Onderstaande 2 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    Das (29 augustus 2017),Jan Verplancke (30 augustus 2017)

  28. #19
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Sinds gisteren terug in GT

  29. #20
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

  30. #21
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Deze foto's zijn al meer dan 2 jaar oud...

  31. #22
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Last Online
    28 maart 2024 @ 10:32
    Berichten
    140
    Discussies
    5
    Thanks
    17
    Thanked
    194 in 71 posts

    Standaard

    Foto’s zijn wel oud maar geen 2 jaar.
    Bijna 14 maanden das.
    I love Romanian girls 😍

  32. Onderstaande leden hebben Johnny Stromple bedankt voor deze bijdrage:

    FOEF (20 november 2017)

  33. #23
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Vanaf morgen in SS....

  34. #24
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:36
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.462 in 1.798 posts

    Standaard

    Waarom? Precies morgen ga ik naat GT. Heeft tegen woordig siliconen toch? Deze andra en was enige tijd niet meer in GT?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  35. #25
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:36
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.462 in 1.798 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Waarom? Precies morgen ga ik naar GT. Heeft tegen woordig siliconen toch? Deze andra en was enige tijd niet meer in GT?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.

  FKK Artemis 468*60