Pagina 7 van 16 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 382
  1. #151
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard430 Bekijk bericht
    Er staat een telefoonnummer op Sexjobs 06-51197771 , de link https://www.facebook.com/Villa-Weizi...m&tab=overview is niet beschikbaar.
    Ik heb 3 verschillende nummers gebeld
    Buitengebruikstelling of er werd niet opgenomen.
    Ik ben er klaar mee
    Alleen op FB hebben ze gereageerd dat er morgen ongeveer 20 meiden zijn nou dan weet ik het wel dan zijn het er maximaal 10.
    Ik hoorde straks van een forumlid dat er meiden zitten morgen uit Acapulco.
    Nou hij gaat morgen kijken
    En laat mij het weten
    Als ik iets weet morgen zal ik het hier vermelden
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  2. #152
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Ik heb 3 verschillende nummers gebeld
    Buitengebruikstelling of er werd niet opgenomen.
    Ik ben er klaar mee
    Alleen op FB hebben ze gereageerd dat er morgen ongeveer 20 meiden zijn nou dan weet ik het wel dan zijn het er maximaal 10.
    Ik hoorde straks van een forumlid dat er meiden zitten morgen uit Acapulco.
    Nou hij gaat morgen kijken
    En laat mij het weten
    Als ik iets weet morgen zal ik het hier vermelden

    Al komen alle 20 dames dan nog is het bedroevend voor een club die net open gaat.

  3. #153
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.959
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    dat telefoonnummer is te googelen

  4. #154
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    9 november 2023 @ 18:38
    Locatie
    De Westkust
    Berichten
    198
    Discussies
    2
    Thanks
    259
    Thanked
    207 in 60 posts

    Standaard

    Top communicatie! Dan red je het wel.

  5. #155
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    http://www.kinky.nl/sex-bedrijven/cl...-/default.aspx

    Zojuist tegen gekomen. Doe er Uw voordeel mee.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 ( 2 september 2016),laplagne ( 2 september 2016),Nedlovefkk ( 2 september 2016)

  7. #156
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    €40 half uur en €80 per uur exclusief huur kamer die dan weer €15 kost per..........half uur/uur?
    Althans zo lees ik de tekst op Kinky....

  8. #157
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 10:51
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Als het dames uit Acapulco zijn, dan zullen ze daar niet blij zijn. Zo is Badda Bing destijds ook begonnen met toen veel dames uit Happy Garden en het eindigde met een aantal tweederangs Nederlandse dames. Benieuwd ook of hier in deze Villa ook een invasie van Roemeense dames komt. Toch wel opmerkelijk dat al die nummers niet bereikbaar zijn. Je zou er maar als dame op de eerste dag daar in Dordrecht willen gaan werken, maar lukt het je niet om informatie op te vragen .... Zit vandaag veel in vergadering en dit weekeinde weinig tijd, maar eigenlijk zou de eerste recensie(s) over deze nieuwe Villa een vrijkaart(en) - vooralsnog voor een andere club ? - moeten krijgen.

  9. #158
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Gewoon maar eerst eens even de eerste berichten afwachten en ons realiseren dat het nu eenmaal tijd zal kosten voordat alles in zo'n nieuwe club een beetje op rolletjes gaat lopen.
    Aken en Rome zijn ook niet op 1 dag gebouwd en vergeet niet dat in het begin jaar 20 dames in GT ook geen zeldzaamheid was!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #159
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Aken en Rome zijn ook niet op 1 dag gebouwd ...
    Aken en Keulen is de uitdrukking Big...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  11. #160
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Aken en Keulen is de uitdrukking Big...
    Aken en Keulen worden vaak samen, genoemd, soms ook alleen Keulen. Rome wordt in de uitdrukking vaak alleen genoemd. Ik koos nu bewust met een dichterlijke vrijheid voor de combi Aken en Rome . Rome om een Romaanse/Roemeense link te hebben . Aken voor de Duitse inbreng.
    Zo worden twee keizersteden in de echt verbonden en maak ik de link met een SC en Duitsland en Roemenie!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas ( 2 september 2016)

  13. #161
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Aken en Rome zijn ook niet op 1 dag gebouwd
    weizigt ook niet als ik dit draadje zo volg
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  14. #162
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:06
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.136
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Baal er wel van dat de NS (oh nee, volgens het vloekende personeel ProRail) weer eens roet in het eten gooide, wel blij dat ik niet toch de gok heb genomen dat het binnen anderhalf uur alsnog mogelijk zou zijn treinend Dordrecht-Zuid te bereiken, of alternatief voor bus naar Zwijndrecht te kiezen. De terugkerende trein naar Den Haag Centraal bleek bij gebrek aan vervangende machinist op Rotterdam Centraal te blijven steken.

    Uiteindelijk na een klein rondje Rotterdam Markthallen en centrum de wijze keuze gemaakt via Schiphol terug te reizen naar Twente. Slim want weer in de trein uitgevonden dat er geen treinverkeer richting Gouda (Goverwelle) mogelijk was. Alleen Zwolle naar het midden van Twente kende nog een trein die vanwege een storing op het traject voortijdig het vervoer beëindigde. De 2 uur ingebouwde speling bleek uiteindelijk (dankzij ook nog minieme vertraging maar voldoende om op Leiden Centraal een aansluiting te missen... ) net genoeg om op tijd om mijn werk te kunnen arriveren

    De nabije toekomst zal wel uitwijzen of de club tegen mij of ik tegen de club beschermd werd door de hand van het opperwezen...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  15. #163
    Geregistreerd
    9 augustus 2008
    Last Online
    30 mei 2018 @ 22:12
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    59 in 16 posts

    Standaard

    Vandaag bij de opening van Villa Weizigt geweest, heb mijn auto aan de Pieter Zeemanweg geparkeerd, omdat ik zag dat er al aardig wat auto's op het terrein stonden. Aan de deur aangebeld , was een grote trekbel en de deur werd opengedaan door de gastvrouw. Bij de deur EUR 40 afgerekend ( kreeg een badjas en slippers waren in de kleedkamer ) en naar de kleedkamer geleid. Er waren aan beide zijden kluisjes , met sleuteltjes erop. Helaas waren er geen nummertjes op de kluisjes en sleuteltjes dus je moest wel goed onthouden welke kluis je had. Daarna naar de bar gelopen , waar je een glas champagne kreeg i.v.m. de opening. De gastvrouw heeft me nog even op de begane grond rondgeleid. Hierna heb ik aan de bar gezeten , waar nog andere ijsberen zaten. Er waren niet zoveel beren en dames aanwezig , zo'n 15 beren tegenover 8 dames. Er kwam een dame naar me toe ,die zich voorstelde als Naomi , ze kwam niet uit deze buurt vertelde ze en heeft nog nooit in de business gewerkt ??? , ze ging hier werken omdat de eigenaresse een vriendin van haar was en ze uitgenodigd was op de opening van 26 augustus. Dus ze was wel nieuwsgierig en wilde het wel eens proberen.Na wat gepraat te hebben , vroeg ze of ik met haar naar de kamer wilde, ik vroeg haar wat de prijzen waren ( 50 EUR half uur en 100 EUR per uur ) dan was er nog een kamerhuur van EUR 15 voor een kleine kamer en EUR 25 voor de grote kamer. Heb voor een uur de grote kamer gekozen. Daar ik gewend was naderhand af te rekenen, moest hier vooraf, behalve kamerhuur dat werd opgeschreven en dat kon ik bij vertrek betalen. Laat ik verder kort zijn , pijpen + neuken was met cd , vrijen werd alleen kusjes op de mond. Ik heb haar wel mogen vingeren en likken, met haar borsten mogen spelen , dus niet echt een GFE ervaring. Na het kamerbezoek nog even aan de bar gezeten, waarbij zij aangaf nog wat te willen eten. Ja. wat moet ik zeggen , alles in wording of dit is het ??? Heb eigenlijk meer verwacht van deze nieuwe sauna club, was wel een binnenzwembad ( de eigenaresse gaf aan dat het water 28 graden was ) maar vond het wel koud. De stripsters en dj heb ik niet gezien, wat wel op FB staat, het buffet was ook niet wat ik verwacht , er waren broodjes ( kaas +worstbeleg ) croissants en krentenbrood. Ik was tot 17.30 gebleven ,maar had ook niets gezien van een avond buffet. Jammer eigenlijk , met de beren gesproken en die vonden ook , dat er te weinig dames waren .... Ik zal , deze club nog wel eens een bezoek brengen , omdat ik er 15 minuten vandaan woon en misschien, dat het dan drukker is. Maar verwacht geen Sixsence of Ying Yang als je er heen gaat.

  16. Onderstaande 23 leden hebben Richard430 bedankt voor deze bijdrage:

    blueeyes ( 3 september 2016),bredeweg ( 3 september 2016),De Laef ( 3 september 2016),Eddy_V ( 3 september 2016),Elmo3108 ( 3 september 2016),firstme ( 4 september 2016),Goedemorgenallemaal ( 3 september 2016),hansdordt ( 3 september 2016),kempie ( 3 september 2016),Kwakje ( 3 september 2016),langlekker ( 3 september 2016),lustman ( 3 september 2016),Nedlovefkk ( 4 september 2016),noglangnietuitgewandeld ( 3 september 2016),Piet Plezier ( 3 september 2016),pret ( 3 september 2016),rob45 ( 3 september 2016),savesexer ( 3 september 2016),Teiresas ( 3 september 2016),The Joker ( 3 september 2016),Toetebel ( 3 september 2016),Wentelt Eefje ( 3 september 2016),Wijze grijze ( 3 september 2016)

  17. #164
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Na belachelijke hoge prijzen ook lage service verlening dus. Ik verwacht niet dat deze club lang overeind zal blijven. Ik denk zelfs dat LD nog succesvoller kan zijn dan deze club.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard430 Bekijk bericht
    Vandaag bij de opening van Villa Weizigt geweest, heb mijn auto aan de Pieter Zeemanweg geparkeerd, omdat ik zag dat er al aardig wat auto's op het terrein stonden. Aan de deur aangebeld , was een grote trekbel en de deur werd opengedaan door de gastvrouw. Bij de deur EUR 40 afgerekend ( kreeg een badjas en slippers waren in de kleedkamer ) en naar de kleedkamer geleid. Er waren aan beide zijden kluisjes , met sleuteltjes erop. Helaas waren er geen nummertjes op de kluisjes en sleuteltjes dus je moest wel goed onthouden welke kluis je had. Daarna naar de bar gelopen , waar je een glas champagne kreeg i.v.m. de opening. De gastvrouw heeft me nog even op de begane grond rondgeleid. Hierna heb ik aan de bar gezeten , waar nog andere ijsberen zaten. Er waren niet zoveel beren en dames aanwezig , zo'n 15 beren tegenover 8 dames. Er kwam een dame naar me toe ,die zich voorstelde als Naomi , ze kwam niet uit deze buurt vertelde ze en heeft nog nooit in de business gewerkt ??? , ze ging hier werken omdat de eigenaresse een vriendin van haar was en ze uitgenodigd was op de opening van 26 augustus. Dus ze was wel nieuwsgierig en wilde het wel eens proberen.Na wat gepraat te hebben , vroeg ze of ik met haar naar de kamer wilde, ik vroeg haar wat de prijzen waren ( 50 EUR half uur en 100 EUR per uur ) dan was er nog een kamerhuur van EUR 15 voor een kleine kamer en EUR 25 voor de grote kamer. Heb voor een uur de grote kamer gekozen. Daar ik gewend was naderhand af te rekenen, moest hier vooraf, behalve kamerhuur dat werd opgeschreven en dat kon ik bij vertrek betalen. Laat ik verder kort zijn , pijpen + neuken was met cd , vrijen werd alleen kusjes op de mond. Ik heb haar wel mogen vingeren en likken, met haar borsten mogen spelen , dus niet echt een GFE ervaring. Na het kamerbezoek nog even aan de bar gezeten, waarbij zij aangaf nog wat te willen eten. Ja. wat moet ik zeggen , alles in wording of dit is het ??? Heb eigenlijk meer verwacht van deze nieuwe sauna club, was wel een binnenzwembad ( de eigenaresse gaf aan dat het water 28 graden was ) maar vond het wel koud. De stripsters en dj heb ik niet gezien, wat wel op FB staat, het buffet was ook niet wat ik verwacht , er waren broodjes ( kaas +worstbeleg ) croissants en krentenbrood. Ik was tot 17.30 gebleven ,maar had ook niets gezien van een avond buffet. Jammer eigenlijk , met de beren gesproken en die vonden ook , dat er te weinig dames waren .... Ik zal , deze club nog wel eens een bezoek brengen , omdat ik er 15 minuten vandaan woon en misschien, dat het dan drukker is. Maar verwacht geen Sixsence of Ying Yang als je er heen gaat.

  18. #165
    Geregistreerd
    8 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    328
    Discussies
    5
    Thanks
    3.468
    Thanked
    258 in 128 posts

    Standaard

    Had onze Piet Plezier toch gelijk!

  19. Onderstaande 2 leden hebben Toetebel bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 3 september 2016),pret ( 3 september 2016)

  20. #166
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ik ben al op verschillende openingspartys geweest .
    Maar het viel iedere keer tegen
    Wat ik vernomen heb waren er 9vrouwen aanwezig
    Ik wist het wel dat er geen 20 zouden zijn
    En dan extra betalen voor kamerhuur dat ga ik dus nooit doen
    Mij zien ze er voorlopig nog niet
    Het enige goede wat ze hadden volgens mijn bron was het bier
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  21. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 3 september 2016),pret ( 3 september 2016)

  22. #167
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    ik ben al op verschillende openingspartys geweest .
    Maar het viel iedere keer tegen
    Wat ik vernomen heb waren er 9vrouwen aanwezig
    Ik wist het wel dat er geen 20 zouden zijn
    En dan extra betalen voor kamerhuur dat ga ik dus nooit doen
    Mij zien ze er voorlopig nog niet
    Het enige goede wat ze hadden volgens mijn bron was het bier
    Dat laatste moet genoeg zijn voor jou toch?

  23. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 3 september 2016)

  24. #168
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Ook ik ben op de opening geweest (moest mee van een vage bekende).
    Aantallen zoals hierboven kan ik bevestigen.
    Max 8 vrouwen aanwezig, aantal mannen gedurende de dag oplopend van 15 tot 25 schat ik.
    Een aantal bleven kort, andere langer hangen. Stripster kwam om middernacht pas, maar is dus wel geweest.
    Club heeft potentie (voor de regionale mensen zeker), maar dan moeten ze wel volledig voor het saunaclub model gaan.
    Nu was het meer een privehuis met een kleine sauna erin.
    Hier extra gratis de verbeterpunten (zo'n rapport lappen bedrijven normaal miljoenen voor).

    -Opzouten met de kamerhuur, je betaalt €60 inkom, saunaclub is all in. Aangezien de meeste kamers E25 kosten, ben je voor een snelle wip met 'raamservice' al 300 gulden kwijt (€60+€25+€50).
    -Waren in publieke ruimte slechts 2 douches en 1 toilet en 1 pisbak, douches waren nog niet aangesloten op warm water.
    -Eten sub par, ontbijt waren paar witte belegde broodjes kaas, krentenbollen en croissants, normaal tussen 12-14 staat dat er. Avondeten was er niet leek het aanvankelijk. Om 19:30 kon iedereen die honger had het doorgeven aan de bar en kreeg een 10 min later een bord spagetti met mierenzoete tomatensaus voorgeschoteld. Schat dat die tot ong 21:00 werden geserveerd.
    -Dames aantallen waren veel te laag om een saunaclub op te draaien, zeker omdat een aantal aangaven dat ze enkel voor de openingsdag langs waren gekomen.

    Pluspunten:
    -Vriendelijk personeel dat probeerde zoveel mogelijk issues te fixen.
    -Wijn ook inclusief entree.
    -Alle aanwezige dames spraken goed Nederlands.
    -Genoeg plekken om te zitten.

  25. Onderstaande 15 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 3 september 2016),De Laef ( 3 september 2016),Elmo3108 ( 3 september 2016),firstme ( 4 september 2016),hansdordt ( 3 september 2016),lustman ( 3 september 2016),mechelen ( 3 september 2016),Nedlovefkk ( 4 september 2016),pret ( 3 september 2016),Ricardo Banana ( 3 september 2016),rmjhexe ( 4 september 2016),rob45 ( 3 september 2016),sofaking ( 3 september 2016),Teiresas ( 3 september 2016),Wentelt Eefje ( 3 september 2016)

  26. #169
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    13 mei 2019 @ 14:09
    Berichten
    252
    Discussies
    6
    Thanks
    93
    Thanked
    235 in 127 posts

    Standaard

    gisteren bij de opening geweest. opsomming van mijn indruk.

    gezellig en liefdevol ontvangst

    kleedruimte oke alleen weinig douch gelegenheden.

    ontbijt cq lunch zeer eenvoudig wel alles super vers.

    om 2000 uur avond eten spagetie smaakvol maar geen andere keus wel onbeperkt.

    bier en wijn in overvloed. de banaan lag zoals gewoonlijk weer te slapen voelde zich daar ook
    weer geweldig thuis

    vrouwen ja om 2000 uur 14 stuks ( max 25 beren of wat er op leek)

    alle nl of perfekt nl sprekend ( 12 nl 1 Columbia en 1 roemeense jaren geleden uit LR )
    alle vrouwen boven de 25 jaartjes waarvan 5 slanke rest normaal postuur
    wat vooral opviel was het integentie niveau van de dames ver en ver BOVEN het gemiddelde niveau lag ( dus voor vele van mijn bekende beren zeker niet geschikt ) kunnen het niveau niet aan
    aangezien ik maar met een op de kamer ben geweest kan ik alleen maar mijn mening geven over deze superslanke 31 jarige schoonheid
    ze heeft me total loss geneukt met alles erop en erin waar vele dames nog wat van kunnen leren zie het zo Roemeentjes zijn dan maar leerlingen
    na mijn verblijf van 2,5 uur op de kamer ( volgens DE JOKER en de BANAAN) zijn we na wat koffie richting brabant gereden (BANAAN snurkend )


    alles bij elkaar toch een leuke dag waar we alle 3 ons goed vermaakt hebben waarbij duidelijk opgemerkt moet worden dat wij DE JOKER BANAAN en ondergetekende over een HOOG inteligentie vermogen beschikken zodat we gesprekken op een hoog niveau konden voeren met de dames

    ga zeker terug

  27. Onderstaande 16 leden hebben De Laef bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 3 september 2016),firstme ( 4 september 2016),hansdordt ( 3 september 2016),langlekker ( 3 september 2016),lustman ( 3 september 2016),mechelen ( 3 september 2016),Nedlovefkk ( 4 september 2016),Piet Plezier ( 3 september 2016),Ricardo Banana ( 3 september 2016),rmjhexe ( 4 september 2016),rob45 ( 3 september 2016),Sjeufke ( 4 september 2016),sofaking ( 3 september 2016),Teiresas ( 3 september 2016),The Joker ( 3 september 2016),Wentelt Eefje ( 3 september 2016)

  28. #170
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    KNRRRRRRRRRRRRR,KNRRRRRRRRRRRRRRR,en tot slot KNORRRRRRRRRRRRRRRRRRRR zeer hoog begaafd,daar zijn met recht geen woorden voor nodig.

  29. #171
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Als gast vanuit de ruimte op deze aardbol ben ik altijd weer gefascineerd als de mensheid de gebeurtenissen in hun dagelijkse leven in getalletjes proberen vast te leggen. En daar ook direkt een heleboel conclusies uit trekt.

    "Ik ben net een kwartier binnen, er zijn 8,5 beren en 6,2 dames aanwezig. Het lijkt wel een gaybar."
    "Kom net van de kamer af. Ondertussen 14,7 dames en 10,4 beren. Veels te slap, wordt niets voor de dames vandaag. Verdienen geen ruk zo."
    "Een LU van 40,8+ dames, en geeneen die de moeite is. Ik wist het vantevoren al. Ik had beter thuis kunnen blijven en op tv gaan kijken naar de singalong van de Sound of music. Hier krijg ik mijn 9 centimeter niet hard van."

    Laat ik voorop stellen dat ik de club niet ken. Geografisch gezien is het niet echt een alternatief voor mij, YY is maar een half uur rijden. Ik weet niet hoe groot het daar is, dus weet ik ook niet wanneer het "gezellig" druk is. Wat ik tussen de regels door begrijp, is dat de directie heeft gekeken naar het Duitse saunamodel, en wil men daar een plusje aan geven. Gezien het achterland, de randstad, heeft dit potentie. Dat de gemiddelde ijsbeer, actief op dit forum, dat helemaal niks vind, is niet echt hun probleem. Ik heb ook niet het idee dat ze daar op zitten te wachten. Op deze manier proberen ze misschien wel bepaalde bevolkingsgroepen buiten te houden. Velen hier roepen om diversiteit van dames, maar het feit dat ze juist allemaal Nederlands spreken, geeft het voor sommige juist voordelen.

    Afkraken is makkelijk, maar iets een kans geven is niet verkeerd. Ik vraag me ook af of dat al diegenen die nu al conclusies getrokken hebben, bij hun baas ook zo snel werden geëvalueerd. En of dat ze daar blij mee waren.

    En dan nog even dit. Ik ben nog niet zo heel lang actief op dit forum, maar een half jaar geleden, of zoiets, las ik hier ergens een heel verhaal over een club die te koop kwam. En dat er eentje eindelijk zijn droom kon waarmaken. En dat er hier een heleboel best bereid waren om wat meer te betalen, als er aan een paar voorwaarden werd voldaan. Ik kan me vergissen, en dan wil ik mij bij deze al verontschuldigen, maar de betreffende heer was geloof ik meneer badslippers.

    Oh ja, alleen Elvira weet met welke vinger wij aliens de liefde bedrijven.

  30. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 3 september 2016),Sjeufke ( 4 september 2016)

  31. #172
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Na het verslag van de Laef en de Joker kan ik alleen maar nog zeggen, dat ik me gisteren uitstekend heb vermaakt.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  32. Onderstaande 4 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt ( 3 september 2016),pret ( 3 september 2016),rob45 ( 3 september 2016),sofaking ( 3 september 2016)

  33. #173
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Na het verslag van de Laef en de Joker kan ik alleen maar nog zeggen, dat ik me gisteren uitstekend heb vermaakt.
    De club is in ieder geval nu "BANANAPROOF". 😎

  34. #174
    Geregistreerd
    9 augustus 2008
    Last Online
    30 mei 2018 @ 22:12
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    59 in 16 posts

    Standaard

    Nog beren, die vandaag in Sauna Villa Weizigt zijn geweest ? Waren er meer dames en beren aanwezig of ..... . Heb plannen om morgen weer eens te gaan kijken en ben benieuwd naar het aantal dames , dat aanwezig is , want ik heb van meerdere dames begrepen , dat deze alleen op de opening afgelopen vrijdag aanwezig waren , daar ze nieuwsgierig waren naar deze nieuwe saunaclub.

  35. #175
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Beitrag De eerste recensies.....

    .....vindt HM bemoedigend

    Het saunaclubmodel slaat buiten Limburg moeilijk aan.
    Daarom verdient initiatief in de Randstad een kans,
    ook met aangepast exploitatie- en servicemodel.

    Dat een aantal reacties op dit forum negatief is, zegt niet zoveel.
    Dat zien we wel vaker bij startende, zelfs gevestigde saunaclubs.

    In de Randstad valt met veel dingen te leven; entree, kamerhuur en eten.
    Voorwaarde is dan wel, dat dames geen opslag vragen voor PZC en TZ.

    Dat selecteert zichzelf uit, leert de ervaring met voormalig BB.
    Dames die geen opslag vragen, zijn blijvertjes. De rest valt af.

    Dat zal snel genoeg blijken uit recensies, hier en elders
    Founding Member

  36. Onderstaande 7 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    firstme ( 4 september 2016),Kwakje ( 5 september 2016),lekkersfan ( 4 september 2016),noglangnietuitgewandeld ( 4 september 2016),phoenix ( 4 september 2016),Sjeufke ( 4 september 2016),Wentelt Eefje ( 4 september 2016)

 

 
Pagina 7 van 16 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.