Pagina 4 van 16 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 382
  1. #76
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Info die een kennis van me via de mail heeft gekregen:
    De opening zoals op de website vermeld 2 sept
    aanwezige dames is het streven 20 tot 25
    welke dames dat is nog niet naar buiten gebracht
    entree per persoon 60 euro en dit is inclusief alle faciliteiten zoals ook bij b.v. YinYang
    halfuur/uur prijs voor de dame is 35-50/80-100 (is alleen voor de dame)
    verschil is dat er ook aan Weizigt een vergoeding betaald dient te worden voor de kamer. prijzen vanaf 15 per uur.

    e.e.a. staat zag ik hierboven ook al vermeld.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  2. Onderstaande leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (17 augustus 2016)

  3. #77
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:41
    Berichten
    9.731
    Discussies
    306
    Thanks
    17.730
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langlekker Bekijk bericht
    halfuur/uur prijs voor de dame is 35-50/80-100 (is alleen voor de dame)
    verschil is dat er ook aan Weizigt een vergoeding betaald dient te worden voor de kamer. prijzen vanaf 15 per uur.
    Wat ik me afvraag is of de kamer prijs van 15 per uur ook geldt als je twee keer half uur gaat kameren. Of moet je dan 2 keer 15 betalen?

  4. #78
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:41
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.272
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Dan moet je 2 keer de helft betalen.

  5. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (17 augustus 2016),pret (17 augustus 2016)

  6. #79
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    we gaan het vanzelf zien. over ruim een week is de opening voor genodigden en een week later gaan ze echt open.
    Ik ga proberen er aanwezig te zijn. Helaas hoor ik niet tot de genodigden....
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  7. #80
    Geregistreerd
    17 juli 2016
    Last Online
    17 september 2020 @ 09:18
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Ja de opening komt inderdaad steeds dichterbij ik heb ook al een reclamebord langs de A16 gezien richting moerdijk net voor de moerdijkbrug. nog even wachten ik hoop echt dat het wat gaat worden maar daar ga ik wel vanuit.

  8. #81
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elmo3108 Bekijk bericht
    Bijlage 16633

    Gelukkig, slippers en badjas inclusief...

    En helemaal onderin is (slecht) te lezen dat er ook VIP-arrangementen en VIP-kamers komen... en dan mag je, als ik het goed lees in je gewone kloffie blijven zitten.
    Kijk, daar gaat heb je het al, het wordt een "polderFKK" voor de randstedeling die te bescheten is om in een ijsberenvel rond te lopen... Ik zie het niet meer naar onze wensen van de grond komen..
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  9. #82
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 07:28
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Zo'n reclamebord langs de A16 is eigenlijk goud waard. Een betere reclame langs één van de drukste snelwegen van Nederland trekt heel veel kijkers en dan maar hopen voor de leiding dat ze ook de Villa weten te vinden. Ben eigenlijk heel benieuwd hoe alles er uit gaat zien...

  10. #83
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Op facebook zijn ze te vinden met al wat foto's van de inrichting. Op de gewone site is er nog niets te vinden behalve de openingsdatum.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  11. #84
    Geregistreerd
    17 juli 2016
    Last Online
    17 september 2020 @ 09:18
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    De paar foto's die momenteel op de facebook van weizigt staan zien er veelbelovend uit van buiten en binnen het heeft wat weg van club de villa in Apeldoorn ik denk alleen niet dat het naar duits concept zal zijn het zal allemaal toch wat duurder uitpakken denk ik maar ben toch zeer benieuwd en ga na opening zeker een bezoek brengen het is immers niet al te lang rijden voor mij.

  12. #85
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    ik ben er net vandaag langsgereden. de deur stond open dus ik denk de laatste klussen afmaken.
    over een krappe week moet alles af zijn en dan 2 sept open voor publiek.
    nu maar hopen dat de line up van de dames goed is. eentje weet ik er pas maar van 1 goede dame kun je geen club draaien.
    Maar als de andere dames dezelfde kwaliteit hebben ga ik er op leeglopen
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  13. #86
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Benzinekosten voor mij €0,0. Entree er al bijna uit tov YY/SS.
    Het vip arrangement met ijsberen die geen ijsbeer (willen) zijn staat me minder aan. Iedereen gelijk toch? Ben het in Duitsland gelukkig nog niet tegengekomen.

  14. #87
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Kijk, daar gaat heb je het al, het wordt een "polderFKK" voor de randstedeling die te bescheten is om in een ijsberenvel rond te lopen... Ik zie het niet meer naar onze wensen van de grond komen..
    Dordrecht ligt op de grens met brabant. Dat lijkt me eerder de oorzaak, carnaval toont aan dat de integratie daar nog een lange weg te gaan heeft.

  15. #88
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Dat klopt ro slow, maar ik moet nog zien of er ooit in Brabant een saunaclub zal worden gebouwd. Het zal me wederom niet verbazen dat saunaclub bij Limburg begint. het zal vast wel weer een hele fijne club worden voor hen die dat kunnen betalen.

  16. #89
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:06
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.628
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Dordrecht ligt op de grens met brabant. Dat lijkt me eerder de oorzaak, carnaval toont aan dat de integratie daar nog een lange weg te gaan heeft.
    Dordrecht neemt als grensstad in Holland inderdaad een typische positie in, het is onderdeel van de Nederlandse Bible Belt waar nog steeds de zwarte kousen kerk regeert, niet voor niets vond de Dordtse synode aldaar plaats, Dordrecht staat symbool voor Holland maar ook voor de Kleine Luyden, hard werkende vrome gereformeerde werkmannen met een nog steeds wat gesloten en in zich zelf gekeerd wereldbeeld.
    Een wereld van verschil met het verlichte Brabant waar men wel met de tijd is meegegaan.

    Toch heeft deze stad recent veel bijgedragen aan de culturele ontwikkeling van Nederland, denk hierbij bv aan Rene vd Gijp en nu dus deze Saunaclub Weizigt .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (21 augustus 2016),pret (21 augustus 2016)

  18. #90
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Concurrentie voor privehuis Dubbeldam lijkt me. En tig andere toko's. Dat privehuis te Made zal het ook wel voelen, tenzij deze nieuwe "club" flopt..

  19. #91
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 07:28
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Hoorde afgelopen week op de radio dat Dordrecht een homo als burgemeester heeft. Die zullen we dus niet in de Villa zien ....
    Privéhuis RV in Made plaatst, zoals meerdere clubs als het Haagse DS, fakefoto's op hun site van dames door te gaan fotoshopen. Foei!

  20. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (21 augustus 2016)

  21. #92
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Concurrentie voor privehuis Dubbeldam lijkt me. En tig andere toko's. Dat privehuis te Made zal het ook wel voelen, tenzij deze nieuwe "club" flopt..
    Ik vraag het me af, er zijn zo veel mannen die dat publieke gedoe niks vinden.. Ja hier komt ook een VIP afdeling maar die zal wel wat meer kosten dan dubbeldam of witteweg..
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  22. #93
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Kijk, daar gaat heb je het al, het wordt een "polderFKK" voor de randstedeling die te bescheten is om in een ijsberenvel rond te lopen... Ik zie het niet meer naar onze wensen van de grond komen..
    Zo'n ijsberenvel, maakt me dan weer geen fluit uit. Vaak zo'n vies, verwassen en die dag ongewassen zweetding. 35 graden en dan lopen mensen te zweten in een goedkope badjas met veel te dikke stof.

    Het succes van zo'n club zal niet afhangen van het al dan niet moeten dragen van een badjas daar. Prima als je met eigen kleding of met bv. een zwembroek daar rond mag lopen. Persoonlijk loop ik ook liever in zwembroek of eigen kleren rond dan in zo'n badjas.

    Het zal eerder afhangen van het damesbestand. Ik lees hier dat het streven is dat er 20 a 25 dames present zijn. Ik ben benieuwd of ze dat waar gaan maken. Het succes van saunaclubs is m.i. de gestandaardiseerde prijzen en service in combinatie met de ruime keuze. Als er hier straks 5 dames rondlopen, afkomstig uit bordelen uit de buurt en die allemaal hun eigen menukaart hanteren, dan wordt het niks.

    Ik denk ook wel dat je de keuze moet maken tussen je op richten op de 'beer' die voor 50 euro zich vol wil vreten, een krat bier wegstauwt en wil kameren voor € 50 / half uur of de bezoeker die best meer per uur wil betalen en/of best wel wat geld uit wil geven aan drank. Die twee samen, dat werkt niet, denk ik.

  23. #94
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:06
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.628
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Het succes van zo'n club zal niet afhangen van het al dan niet moeten dragen van een badjas daar. Prima als je met eigen kleding of met bv. een zwembroek daar rond mag lopen. Persoonlijk loop ik ook liever in zwembroek of eigen kleren rond dan in zo'n badjas.

    Ik denk ook wel dat je de keuze moet maken tussen je op richten op de 'beer' die voor 50 euro zich vol wil vreten, een krat bier wegstauwt en wil kameren voor € 50 / half uur of de bezoeker die best meer per uur wil betalen en/of best wel wat geld uit wil geven aan drank. Die twee samen, dat werkt niet, denk ik.
    Het suc6 als saunaclub hangt er wel van af of men kiest voor het SC concept, dus 50-60E entree, badjas, wellness, eten en drinken in de prijs inbegrepen, bier hoef daar niet bij inbegrepen te zijn al schijnt dat wel zo te zijn.

    Maar als club zou je ook suc6vol kunnen zijn door niet puur te kiezen voor het SC concept, heb trouwens wel het idee dat men voor het SC concept wil gaan en niet zeg maar voor een luxe club waar je champagne met de dames kunt drinken, dat is een ander markt segment.
    Wat volgens mij niet goed werkt is en bezoekers in badjas en in normale kleding, wat wel kan is een VIP arrangement waar sprake van is zolang de 2 bezoekers stromen zich maar niet al te veel mengen, een terras of bar met voor de helft beren in badjas (met friemelende dames of genietend vd zon) met daarnaast iemand keurig in pak werkt niet.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (25 augustus 2016),Teiresas (25 augustus 2016)

  25. #95
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het suc6 als saunaclub hangt er wel van af of men kiest voor het SC concept, dus 50-60E entree, badjas, wellness, eten en drinken in de prijs inbegrepen, bier hoef daar niet bij inbegrepen te zijn al schijnt dat wel zo te zijn.

    Maar als club zou je ook suc6vol kunnen zijn door niet puur te kiezen voor het SC concept, heb trouwens wel het idee dat men voor het SC concept wil gaan en niet zeg maar voor een luxe club waar je champagne met de dames kunt drinken, dat is een ander markt segment.
    Wat volgens mij niet goed werkt is en bezoekers in badjas en in normale kleding, wat wel kan is een VIP arrangement waar sprake van is zolang de 2 bezoekers stromen zich maar niet al te veel mengen, een terras of bar met voor de helft beren in badjas (met friemelende dames of genietend vd zon) met daarnaast iemand keurig in pak werkt niet.
    Dat eerste zeg ik toch min of meer ook? Exclusief die badjas dan. De rol van de badjas wordt naar mijn idee wat overschat. Wel is het met alles zo dat je keuzes moet maken. Dus of met badjas of niet met badjas. In Duitsland is het saunaclub-concept min of meer ingeburgerd bij de bordeelsluipers, in Nederland zullen niet alle onderdelen even belangrijk geacht worden. Dan doel ik dus op de badjas, maar ik denk ook dat bv. een zwembad meer aanslaat dan een saunahokje van 2 vierkante meter.

    Net zoals dat je als club m.i. keuzes moet maken tussen of een dagclub zijn of een nachtclub zijn. Of je richten op massa = kassa of je richten op mensen die wat meer willen betalen per uur en voor de drank. Van alles een beetje mee proberen te pikken, dat gaat niet werken. Dat is al wel vaker geprobeerd in Nederland en België. Het is verleidelijk natuurlijk om te proberen elk type bordeelganger mee proberen te pikken, maar dat werkt vaak niet. Net zoals dat er ook gekozen zal moeten worden voor een bepaald tarief. De dames zelf ieder voor zich een menukaart met tarieven samen laten stellen, is gedoemd te mislukken.

    Er leiden meerdere wegen naar Rome, maar over het algemeen kom je wel het snelst in Rome als je kiest voor één weg. Kruisbestuiving en mengvormen, zie ik niet werken eigenlijk. Je ziet in Duitsland ook bv. dat veel clubs die tot 5 open zijn, overdag amper een fatsoenlijke line-up kunnen presenteren. Dan hebben we het nog niet over het humeur van de dames.

  26. #96
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 22:06
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.628
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Dat eerste zeg ik toch min of meer ook? Exclusief die badjas dan. De rol van de badjas wordt naar mijn idee wat overschat. Wel is het met alles zo dat je keuzes moet maken. Dus of met badjas of niet met badjas. In Duitsland is het saunaclub-concept min of meer ingeburgerd bij de bordeelsluipers, in Nederland zullen niet alle onderdelen even belangrijk geacht worden. Dan doel ik dus op de badjas, maar ik denk ook dat bv. een zwembad meer aanslaat dan een saunahokje van 2 vierkante meter.
    Dat is nu juist het verschil waar het omgaat de badjas. Een club waar de helft een badjas draagt en de helft in normale kleding wordt een lastig verhaal, 90-95% badjas en de rest normale kleding dat gaat nog wel.
    Essentieel onderdeel van een SC is nu eenmaal wellness, dus sauna, zwembad, bubbelbad en in de tuin relaxen, dat doe je niet in je driedelig kostuum, die 2 gaan gewoon niet goed samen.

    Maar goed dit is NL en daar zul je niet alleen de traditionele SC bezoekers zien die Duitsland gewend zijn. De club zal ook veel gasten trekken die het SC concept niet kennen en dus een andere mening zullen hebben dan de IJsbeer die al lang in Duitsland komt.

    Vooralsnog zie ik het als een SC met badjas dus, met de mogelijkheid om ook in je normale kleding de kamer op te gaan, lijkt me geen Sauna Diana 2 te worden, dat is een ander segment.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  27. #97
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Als VW zich Saunaclub wil noemen dan hoort daar een badjas bij. Sauna => badjas. Geen kleding en ook geen onderbroeken onder de badjas.
    Voor vele bezoekers wonende in de randstad kan dit een aantrekkelijk alternatief worden. Immers, ik betrek het op mezelf. Met 25 minuten sta ik in SS.
    Als ik lees dat sommigen dik 2 uur in de auto moeten zitten om bij de dichtsbijzijnde saunaclub te geraken en die afstand in de nacht ook weer terug moeten rijden, dan is dat niet alleen qua tijd een voordeel, maar ook qua kosten.

  28. #98
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dat is nu juist het verschil waar het omgaat de badjas. Een club waar de helft een badjas draagt en de helft in normale kleding wordt een lastig verhaal, 90-95% badjas en de rest normale kleding dat gaat nog wel.
    Essentieel onderdeel van een SC is nu eenmaal wellness, dus sauna, zwembad, bubbelbad en in de tuin relaxen, dat doe je niet in je driedelig kostuum, die 2 gaan gewoon niet goed samen.

    Maar goed dit is NL en daar zul je niet alleen de traditionele SC bezoekers zien die Duitsland gewend zijn. De club zal ook veel gasten trekken die het SC concept niet kennen en dus een andere mening zullen hebben dan de IJsbeer die al lang in Duitsland komt.

    Vooralsnog zie ik het als een SC met badjas dus, met de mogelijkheid om ook in je normale kleding de kamer op te gaan, lijkt me geen Sauna Diana 2 te worden, dat is een ander segment.
    Tussen de badjas en een driedelig kostuum zit nog wel het een en ander. Je kunt mensen bv. ook een eigen zwembroek aan laten doen. In een zwembroek kun je prima in het zwembad springen, in de tuin liggen (hoeveel dagen per jaar kan dat nu echt?), etc. Eventueel met een t-shirt aan. Maar een keuze moet je wel maken. Van alles een beetje, dat werkt niet.

    Dat is mijn punt. De Duitse SC-bezoeker stelt prijs op het complete SC-concept. Voor Nederland kun je daar best wat dingen uitpikken en andere dingen weglaten. Kan me nauwelijks voorstellen dat iedereen per se in een badjas wil lopen. Denk eerder omgekeerd. Ook in Duitsland zie je wel wat clubs experimenteren met bezoekers in kleding naar eigen keuze. Ook veel bezoekers die liever een onderbroek aandoen in plaats van in hun blootje door de tuin te paraderen met een krantje in de hand.

    Prijs/kwaliteit-verhouding is wel essentieel, evenals het servicepakket van de dames. Als alle dames hun eigen tarieven hanteren en eigen servicepakket, dan wordt het niks. Bij eerdere experimenten in Nederland zag je toch wel dat dames op dat gebied min of meer de baas waren en dat men zich daar naar schikte. Vanwege het magere damesaanbod? Nadeel is dan ook wel dat je niet kunt putten uit dames werkzaam in clubs in de directe omgeving die een nieuwe club wel even uit willen proberen.

    Je hebt in Duitsland ook wel clubs waar best wel wat drank wordt omgezet. Er zijn ook wel mensen die niet in maatpak lopen en toch best graag met een flesje drank en wat dames willen hangen. Hier op het forum wordt er vaak afgegeven op dat type beer, maar ze zijn er wel en ze zijn voor een club alleszins interessanter publiek dan de beer die voor de lunchpauze voor de deur staat, 5 tientjes betaalt, de hele dag vreet, 2 kratjes bier wegtikt en toch zelden tot nooit naar de kamer gaat. Maar ook hier weer: die keuze moet je wel maken.

  29. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 augustus 2016)

  30. #99
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Het succes van zo'n club zal niet afhangen van het al dan niet moeten dragen van een badjas daar. Prima als je met eigen kleding of met bv. een zwembroek daar rond mag lopen. Persoonlijk loop ik ook liever in zwembroek of eigen kleren rond dan in zo'n badjas.
    Daar zou je je wel eens in kunnen vergissen...
    Vanuit mezelf geredeneerd: de badjas geeft iets - noem het gelijkstelling, nivellering of misschien zelfs wel een zekere mate van anonimiteit of groepsgevoel - dat de sfeer (sterk) beïnvloedt. Beren kunnen zich niet onderscheiden op basis van kleding, waardoor een stuk uiterlijk vertoon verdwijnt. In een SC vind ik dat tamelijk prettig, misschien zelfs wel essentieel. Als (een deel van) de gasten in hun dagelijkse kleding aan de bar zit, hoeft het voor mij niet en zal ik liever naar Duitsland blijven rijden.
    Daarnaast is uiteraard ook een flink aantal andere zaken van belang zoals line up, prijzen, standaardservicepakket, eten/drinken, etc, maar de rol van de badjas moet niet onderschat worden...

    Overigens ben ik zeer benieuwd naar wat het uiteindelijk gaat worden daar in Dordt.
    Als ik de eigenaar zou zijn, zou ik het Duitse SC concept 1 op 1 kopieeren, inclusief gratis eten en drinken, prijsstellingen, de in D gangbare serviceniveau én de befaamde badjas en slippers.
    Als het in D werkt, waarom dan niet in NL?
    "Ohne Spaß kein Fun"

  31. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (25 augustus 2016)

  32. #100
    Geregistreerd
    24 mei 2010
    Last Online
    8 juni 2019 @ 22:52
    Berichten
    258
    Discussies
    3
    Thanks
    155
    Thanked
    611 in 145 posts

    Standaard

    Laten we het maar afwachten.
    Eigenlijk is het simpel, 2 Nederlandse saunaclubs, Sixsens en Ying Yang, puur saunaclubs, géén privé vips.
    Als de nieuwe eigenaar(en) niet slapen en goed geinformeerd zijn houden ze dat principe aan, anders gaan ze net zo naar de klote als Fun Garden, Sun Temple en Golden Dreams, waardoor Lekker Ding nu een slechte reputatie van heeft meegekregen door heren naar binnen te halen die zich heer en meester voelen in hun eigen kloffie of mannen uit verdere regionen met behoorlijk wat plantenkennis.
    Zinspelen hierop heeft totaal geen enkel nut, dat is alleen maar billenkoek kijken.
    Wanneer er geen rare mededelingen vanuit de club naar voren komen gaan we naar de opening op Vrijdag 2 Sept. en we zien het dan wel, niet geschoten is altijd mis.

  33. Onderstaande 5 leden hebben blueeyes bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (25 augustus 2016),Piet Plezier (25 augustus 2016),rob45 (25 augustus 2016),Sjeufke (25 augustus 2016),Wentelt Eefje (25 augustus 2016)

 

 
Pagina 4 van 16 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60