Pagina 12 van 16 EersteEerste ... 28910111213141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 276 t/m 300 van 382
  1. #276
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:46
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.483
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    13-18 vrouwen hebben ze nog nooit gehaald. Zelfs op de opening waren er maar 8.
    Schat dat ze op normale dagen maximaal de helft halen van die 13-18.
    Elke keer hoor je hetzelfde verhaal wat bezoekers te horen krijgen: 'Vandaag zijn er helaas maar 4 vrouwen, maar normaal zijn er echt 5* zoveel...'

  2. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (25 december 2016),Wentelt Eefje (26 december 2016)

  3. #277
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    13 mei 2019 @ 14:09
    Berichten
    252
    Discussies
    6
    Thanks
    93
    Thanked
    235 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    13-18 vrouwen hebben ze nog nooit gehaald. Zelfs op de opening waren er maar 8.
    Schat dat ze op normale dagen maximaal de helft halen van die 13-18.
    Elke keer hoor je hetzelfde verhaal wat bezoekers te horen krijgen: 'Vandaag zijn er helaas maar 4 vrouwen, maar normaal zijn er echt 5* zoveel...'
    wij gaan volgend jaar wel een controle uitoefenen ( WIJ = JIJ en ik)

  4. #278
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:39
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Laef Bekijk bericht
    wij gaan volgend jaar wel een controle uitoefenen ( WIJ = JIJ en ik)
    Mag ik niet meer mee?
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  5. #279
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    overdrijving van aantallen hebben ze wel gemeen met saunaclubs

  6. #280
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    overdrijving van aantallen hebben ze wel gemeen met saunaclubs
    klopt niet exact wat je meld een babylon in elsdorf overdrijf nooit .

  7. #281
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    dan is babylon de uitzondering die de regel bevestigt

  8. #282
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Het verschil is hier , dat een saunaclub die meldt dat er 100 dames zijn terwijl er maar 40 geteld worden , weliswaar ook jokt maar dat dit te overzien is omdat er met 40 dames alsnog genoeg keuze is, in tegenstelling tot de situatie waar er bv 8 dames worden beloofd maar er maar 2 zijn, en je dan echt geluk moet hebben dat een van die twee dames dan een beetje is wat je zoekt .
    Onzinnige vergelijking dus sowieso.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. Onderstaande 2 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 (27 december 2016),Jan Verplancke ( 9 mei 2019)

  10. #283
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    13 mei 2019 @ 14:09
    Berichten
    252
    Discussies
    6
    Thanks
    93
    Thanked
    235 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Mag ik niet meer mee?
    ivm de drankvoorraad noet ik dat 3 werkdagen schriftelijk in dienen

  11. Onderstaande leden hebben De Laef bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (29 december 2016)

  12. #284
    Geregistreerd
    9 augustus 2008
    Last Online
    30 mei 2018 @ 22:12
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    59 in 16 posts

    Standaard

    Ik was de dag voor Kerst ook aanwezig in VW en inderdaad , het was redelijk rustig met de dames en beren. Ik was tot het einde gebleven , om afscheid te nemen van een dame , die 3 weken op vakantie ging. Deze avond was een zanger aanwezig , die Nederlandse liedjes ten gehore bracht, ik had op dit moment niet het gevoel , dat ik in een sauna / prive club was maar in een Amsterdamse kroeg aan de wallen / Jordaan. Er waren een aantal gasten aanwezig , volgens mij vrienden / kennissen van de zanger , die hem wel aanmoedigden, maar zoals ik zo zag , niet van plan waren om met een dame prive te gaan. Wat ik wel moet opmerken , dat op de vrijdag voor St Nicolaas wel weer druk was , een stuk of 12 dames , waarvan ik de helft nog niet eerder had gezien in de tijd , dat ik al in VW kwam. ( 3 maanden ) en aardig wat beren. Wat me wel opviel is , dat er van de vaste crew van vroeger niet veel meer over was. Van horen zeggen , is het overdag nog steeds rustig en dat het pas na half 9 's avonds druppels gewijs klanten binnenkomen. Maar de opmerking van het is pas een aantal maanden open en het moet nog allemaal aantrekken , moet ik nog maar even aankijken.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Richard430 bedankt voor deze bijdrage:

    langlekker (30 december 2016),sofaking (30 december 2016)

  14. #285
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 19:44
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Maar de opmerking van het is pas een aantal maanden open en het moet nog allemaal aantrekken , moet ik nog maar even aankijken.
    Ja helemaal als je op een andere website adverteert met het feit dat er een zanger is en 20 dames namen opsomt.

  15. #286
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:56
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Ik moest gisteren op kraamvisite in de buurt van Dordrecht en dacht in de middag dat een bezoek aan Villa Weizigt een optie zou zijn, maar na een belletje naar de receptie van deze club door mijn verwachtingen een streep gehaald. Er waren slechts 3 dames in de middag aanwezig, maar in de loop van de dag zouden er meer dames komen. Het trio zal maar net op de kamer zijn en dan heb je niets. Deze beperkte keuze vond ik tegenvallen of ben ik verwend met de clubs in Duitsland en Yin Yang. De vraag stellen is hem beantwoorden...

  16. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 3 juli 2017)

  17. #287
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag bij nieuwe Turkse Faya geweest. Leuke gezellige meid met herhalingsgevaar 7. Gewoon normale en veilige seksuele met haar.

    Groep dames Is behoorlijk toegenomen bij weizigt. Vind het alleen jammer dat Evelien gestopt is. Had graag eens met haar gekamerd, maar telkens kwamen onze dagen niet uit.

  18. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 3 juli 2017),Sjeufke ( 3 juli 2017)

  19. #288
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Ik moest gisteren op kraamvisite in de buurt van Dordrecht...
    MOEST ? Je hebt ergens een steek laten vallen...?

  20. #289
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Vind het alleen jammer dat Evelien gestopt is. Had graag eens met haar gekamerd, maar telkens kwamen onze dagen niet uit.
    Ik had het geloof ik ook al in haar draadje gezet maar Evelien is niet gestopt, alleen helaas niet vaak aanwezig wegens tijdsgebrek.
    Dus wil je met haar rollebollen dan kun je het beste Weizigt zelf bellen en vragen wanneer ze vermoedelijk aanwezig is.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  21. Onderstaande leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 december 2018)

  22. #290
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    OVERMOEDIG

    Op de 2e maandag van de 3e maand pas laat klaar met afspraken. Welke club dan nog aan te doen of toch doorschuiven? Uiteindelijk besloten uit te wijken naar Villa Weizigt.
    Voor m'n saunaclub vakantie kwam ik hier geregeld vanwege de beperkte reisafstand. Echter de beperkte faciliteiten, zoals slechts 1x per dag voer en een infrarood sauna waar je het zweet er zowat uit moet persen zijn minder aantrekkelijk om er lang te verblijven. En dan ook nog dat rare semi saunaclub concept, waarbij je 60 inkom betaalt en daarnaast ook nog kamerhuur betaalt, hebben me een poos weggehouden.
    Maar nu met minder reistijd, was het aantrekkelijker om hier weer es te koekeloeren.

    Vriendelijk werd ik door de mij nieuwe ontvangst dame die er nu een jaar werkt, binnengelaten. Op de vraag of het mijn eerste keer was eerlijk aangegeven dat het voor mij alweer een poos geleden was. Even kort een opfriscursus gekregen van het reilen en zeilen van de club.
    Omgekleed in de lockerruimte waar ook de vrouwelijke bezoekers hun spulletjes in doen. Wel hebben ze ernaast een opmaak ruimte waar het niet de bedoeling is dat de heren er komen snuffelen.

    Zo een 9 dames op een maandag middag vind ik niet verkeerd voor zo een kleine club. Alleen jammer dat het zo rustig is met heren. Er waren maar een stuk of 2 a 3 anderen, waarvan er eentje ook baalde dat YY gesloten is, die langer verbleven.
    Heb het gevoel dat ze doordeweeks het van hun privé club concept moeten hebben. Hoorde al paar maal de theke 'effe voorstellen' bij de dames roepen.
    Voor degenen die dat concept niet kennen, je hoeft dan geen entree te betalen, maar kunt wel zien welke dames er beschikbaar zijn. Zij komen zich stuk voor stuk (heel) kort voorstellen. Als er iemand voor je tussen zit, betaal je het tarief van de dame en kamerhuur aan de club. Dat is dan wel een hoger kamerhuur tarief, als wanneer je entree zou hebben betaald.
    Bij Weizigt krijg je nog een glaasje drinken mee. Na het kameren dien je de tent weer te verlaten.

    De club zelf is niet veel veranderd, behalve dat bij het zwembad nu ook een bar staat en een DJ tafel. Beetje jammer van die 2e bar, want je bent in 10 stappen bij de andere bar...
    Had het relaxter gevonden als ze er een jacuzzi hadden, geplaatst. Dan heb je daar een mooie wellness hoekje naast het huidige zwembad en IR sauna, en zou mentholbear niet meer zo ver hoeven te rijden. Vooral nu YY dicht is. Maar we dwalen af.
    Muziek is overdag relaxte rustige pop muziek en op aangename achtergrond niveau, zodat je een praatje met iemand kunt maken, zonder later een schorre keel te hebben.

    Heb zelf een aantal maal de sauna genomen. Beneden douche heeft 2 standen, te weten koud en minder koud. Is eigenlijk maar 1 stand. Je moet wachten totdat ie minder koud wordt zeg maar... Goed voor het afkoelen na de sauna, maar minder als je je even opfrist na aankomst, kameren of vertrek.

    Kwa dames was er van alles wat. Wat oudere, vollere maar ook enkele slanke. Eentje was wel mijn type, maar helaas maakte ik een inschattingsfoutje. Ik dacht dat ze Roemeense was, en toen ze bij haar vriendin zat begroete ik hen op die manier. OVERMOEDIG blijkbaar, want het bleken Bulgaarse dames. En die waardeerden het niet om voor Roemenen aangezien te worden. Dus het sprankje contact dat er was, bleek snel te zijn vervlogen. Dom dom dom...
    In het vervolg maar niet uitgaan van assumpties, want later ook in andere clubs Bulgaarse dames tegengekomen die me aanstonden, waarvan ik dacht dat ze Roemeens zouden zijn. In de clubs waren het voorheen meestal de Roemeense dames die mijn aandacht trokken, en de Bulgaarse juist niet. Blijkbaar was ik tot op heden niet de juiste Bulgaarsen tegengekomen.

    Afijn, dan maar even verder gaan werken naast het zwembad. Door het beperkte geluidsvolume en het feit dat de meesten de gezelligheid rondom de bar zoeken, is de lounge ruimte naast het zwembad lekker rustig on te dutten of wat te werken.
    Ook meegedaan met het avond eten. Er wordt hier maar 1x 1 portie gekookt voor ieder die wilt mee eten. Verstandig om dit bijtijds aan te geven. Anders heb je om de hoek nog een Mac.

    Intussen toch wel wat stressen, omdat de overige dames niet mijn type waren. Gelukkig kwam daar ene Lauren binnen. Een fraaie slanke brunette met Colombiaanse en Spaanse roots als ik me niet vergis.
    Na een babbeltje zijn we een kamertje gaan zoeken en daar een lekkere sessie met deze latina beleefd.

    Eenmaal weer beneden nog wat gebruik gemaakt van de wellness. Na het afkoelen in de tuin, kwam ik bij binnenkomst een wat oudere dvp tegen. Daar een praatje mee gemaakt over o.a. de club, de line up, en het aanbrengen van een 2e bar ipv jacuzzi. Zodoende kwam zij op de stelling dat er best wel wat meer health wellness mag komen in saunaclubland. Gezonde hapjes en drankjes, maar ook yoga sessies ofzo.
    Ik stelde haar daar tegenover dat ik betwijfel of er wel animo voor iets dergelijks is. Doch besloten om er een balletje over op te gooien in https://www.ijsberenforum.com/forum/...09-Wellness-SC

    Kort erna afscheid genomen van de club. Ik weet niet of ik er zo snel weer een bezoek breng. Hoewel de rustige sfeer overdag me aan staat, vind ik het dus jammer dat er niet continue wat te eten valt (hoewel, misschien beter voor de lijn...) en bovenal die kamerhuur bovenop de (stevige) entree.
    Overigens zat daar als ik me niet vergis zowel bier als wijn bij inbegrepen. Bovendien kun je met hun concept eerst voor het prive huis concept gaan en de dames even kort bekijken, om als het bevalt alsnog voor de saunaclub entree te gaan. Normaal gesproken krijg je hooguit het aantal aanwezigen te horen, en betaal je op goed geluk entree.
    En natuurlijk zijn ze voor iedereen nabij Dordrecht, veel sneller te bezoeken dan de Duitse clubs met eventueel alibi problemen of die laatste andere SC in Nederland helemaal in Limburg.

    Enfin, de tijd zal het leren...

  23. Onderstaande 12 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 mei 2019),buttlover ( 8 mei 2019),cheasehead (11 mei 2019),Elmo3108 ( 8 mei 2019),firstme ( 9 mei 2019),hvdk52 ( 9 mei 2019),laplagne ( 9 mei 2019),pietpotent44 ( 8 mei 2019),pret ( 8 mei 2019),Sjeufke ( 8 mei 2019),waterrat ( 8 mei 2019),Wijze grijze ( 7 mei 2019)

  24. #291
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Nog even een aanvulling. Bij Weizigt doen ze geregeld activiteiten om meer/ander publiek te trekken. Zo hebben ze regelmatig gangbangs of ik zag laatst een swingersfeestje.

  25. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 9 mei 2019),pret ( 9 mei 2019)

  26. #292
    Geregistreerd
    13 september 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 15:25
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    89
    Discussies
    4
    Thanks
    128
    Thanked
    183 in 51 posts

    Standaard

    Heren ....

    Nadat de burgemeester van Roermond mij een favoriete bestemming voorlopig had ontnomen ondernam ik diverse tripjes naar Bruggen en Hamminkeln.
    Het nam nog net iets extra tijd dan vroeger want er is tegenwoordig een korte tussenstop met stekker nodig.
    Los van de stekker en snoer perikelen in de winter door de sneeuw van de fastned naar de tankshop over het gras was ik toch niet altijd enthousiast over deze bestemminingen. Ik voelde me een beetje ontheemd.
    In Bruggen waren er twee keer zoveel meer beren dan dames. En in Hamminkeln andersom maar de sfeer pakte me niet helemaal op de beide locaties daar.

    Dus de schroom over de extra kosten van de kamerhuur maar van me af gezet, paar uurtjes extra gewerkt (Weizigt gaat tenslotte pas om 14 uur open nu) en op naar de villa met het stro dak.

    Om 14:30 waren er drie dames. Om 16 uur waren het er zeven.
    Aan de bar heb ik gezellig gekletst met diverse dames en de thekedame. Dat was wel een verademing. Zowaar een deel van de gesprekken in het Nederlands.Rekening gehouden met de waarschuwingen over douche en sauna ... Beide op tijd aanzetten als je het wil gebruiken.

    Toen zelf Emma weer opgezocht. Lieve meid en ze maakte geen haast. Lekker kletsen. De kamervraag kwam van mij. Wat een verademing.
    Heerlijk halfuurtje gehad.

    Ik kom zeker nog is naar Weizigt ...

    Gegroet ...
    E.

  27. Onderstaande 7 leden hebben explo bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 juni 2019),Elmo3108 ( 6 juni 2019),Giodude ( 6 juni 2019),keesboz (27 juni 2019),laplagne (10 juni 2019),mynasch ( 6 juni 2019),Sjeufke ( 6 juni 2019)

  28. #293
    Geregistreerd
    13 september 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 15:25
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    89
    Discussies
    4
    Thanks
    128
    Thanked
    183 in 51 posts

    Standaard

    Heren ...

    Afgelopen week een wat minder bezoek.Diverse dames hadden blijkbaar afspraken. Tijdens de drie uur dat ik er was hingen er alleen vier groepjes lusteloze dames uit zuid europa op verschillende plekken die die direct Sex? vroegen als je naar hen keek.
    Uiteindelijk redelijk half uurtje gehad met Maria.

    E.

  29. Onderstaande leden hebben explo bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (28 juni 2019)

  30. #294
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 11:38
    Berichten
    234
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked
    230 in 42 posts

    Standaard

    Ik ben net gekomen van een bezoek aan Villa Weizigt in Dordrecht. Omdat ik er pas om 10 uur aankwam, ging ik niet eens naar de club, maar liet me de meisjes voorstellen en ging toen rechtstreeks naar Victoria, 23 vanuit Polen naar de kamer. De kamer en het meisje moeten een half uur 80 euro kosten, verlenging mogelijk. In de prijs moet de service alles met condoom zijn. Ik vroeg in het Engels of ze op een uur ZK zou zijn en zonder condoom zou blazen incl. Normaal wilde ze 20 voor ZK, 50 voor condoomloze pijpen en 40 voor likken. Ik begreep haar zodat het na 1 uur inclusief zou zijn. Ik kwam één keer per uur en de rest van de tijd deed ze een rugmassage. Toen we naar beneden gingen, moest ik 10 euro betalen, dus een totaal van 160 euro bij de receptie en 110 voor extra's. De locatie leek niet geschikt voor discussie, dus ik betaalde en vertrok. Victoria is er slechts 4 dagen, mooi, slank met een kopje en een gebruinde huid. Nu begrijp ik waarom zoveel Nederlandse collega's Duitse clubs bezoeken, waar niet alle extra's moeten worden betaald. Deze kamer van 1 uur heeft me nu 270 euro gekost. Ik moet niet denken aan wat ik daar zou hebben gekregen in de vreugde, Arabella enz.

  31. Onderstaande 4 leden hebben Ftotal bedankt voor deze bijdrage:

    Caligula (19 september 2019),hallodaarbenikweer (20 september 2019),Sjeufke (18 september 2019),stimpy3 (18 september 2019)

  32. #295
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:17
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Met die 270 € kun je 4 kamers van een half uur maken in een reguliere DE club.

  33. #296
    Geregistreerd
    15 augustus 2018
    Last Online
    16 februari 2024 @ 20:16
    Berichten
    183
    Discussies
    7
    Thanks
    336
    Thanked
    499 in 104 posts

    Standaard

    Ftotal, wat een verspilling van je geld en tijd zeg. Echt rot voor je.

    Wij wonen er niet ver vandaan, ben er wel eens wezen kijken. Serieus waar, echt kijken.

    Vrijdag einde van de middag, entree betaald en naar binnen. Aan de bar gaan zitten en 10 cola's op.

    Er waren vier dames aanwezig, 1 van die vier was bezet door een pannenkoek. Mijn collega heeft anderhalf
    uur met een dame van tegen de 50 gepraat. Ik heb het skinny paardenmeisje na 30 minuten verteld dat een kamerbezoek
    vandaag niet ging gebeuren.
    Het was rond etenstijd en ik bestelde een pata negra ( iberico ham ) deze stond voor een bedrag rond de €30 geloof ik op
    de kaart : hier waren ze mee gestopt want die liep niet zo goed. Wil je misschien pasta? Ik heb bedankt.

    Plots zag ik een zeer mooie blonde dame in een huispak, daar wil ik wel me kameren, helaas eigenaar of vrouw van de eigenaar

    Laten we het houden op een paar uurtjes dure cola drinken. Saunaclub, zeker niet... Dan maar minimaal anderhalf uur rijden.

    Ben je echt geil en in de die regio :

    * Rendez vouz in Made
    * Diana's secret in Den Haag
    * Salon261 in Alphen a/d Rijn

    Allemaal privehuizen, maar altijd beter dan 10 cola

  34. Onderstaande 9 leden hebben YouMeHer bedankt voor deze bijdrage:

    buttlover (21 september 2019),Caligula (20 september 2019),Eddy_V (21 september 2019),Elmo3108 (20 september 2019),laplagne (22 september 2019),pret (20 september 2019),schoolmeester (21 september 2019),Shakir (20 september 2019),Sjeufke (20 september 2019)

  35. #297
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ftotal Bekijk bericht
    Ik ben net gekomen van een bezoek aan Villa Weizigt in Dordrecht. Omdat ik er pas om 10 uur aankwam, ging ik niet eens naar de club, maar liet me de meisjes voorstellen en ging toen rechtstreeks naar Victoria, 23 vanuit Polen naar de kamer. De kamer en het meisje moeten een half uur 80 euro kosten, verlenging mogelijk. In de prijs moet de service alles met condoom zijn. Ik vroeg in het Engels of ze op een uur ZK zou zijn en zonder condoom zou blazen incl. Normaal wilde ze 20 voor ZK, 50 voor condoomloze pijpen en 40 voor likken. Ik begreep haar zodat het na 1 uur inclusief zou zijn. Ik kwam één keer per uur en de rest van de tijd deed ze een rugmassage. Toen we naar beneden gingen, moest ik 10 euro betalen, dus een totaal van 160 euro bij de receptie en 110 voor extra's. De locatie leek niet geschikt voor discussie, dus ik betaalde en vertrok. Victoria is er slechts 4 dagen, mooi, slank met een kopje en een gebruinde huid. Nu begrijp ik waarom zoveel Nederlandse collega's Duitse clubs bezoeken, waar niet alle extra's moeten worden betaald. Deze kamer van 1 uur heeft me nu 270 euro gekost. Ik moet niet denken aan wat ik daar zou hebben gekregen in de vreugde, Arabella enz.
    Dan ben je letterlijk en figuurlijk genaaid door die dame

  36. #298
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:34
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.195 in 2.426 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YouMeHer Bekijk bericht

    Ben je echt geil en in de die regio :

    * Rendez vouz in Made
    * Diana's secret in Den Haag
    * Salon261 in Alphen a/d Rijn

    Allemaal privehuizen, maar altijd beter dan 10 cola
    Naar Rendez Vous Made zou ik iig niet gaan. Duur, afstandelijk, zakelijk, gemiddeld slechte service, zeker vergeleken met servicekanonnen in saunaclubs.

  37. Onderstaande 3 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (22 september 2019),pret (21 september 2019),schoolmeester (21 september 2019)

  38. #299
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:56
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Het lijkt bijna op kiezersbedrog bij Villa Weizigt, want ik lees en hoor steeds meer berichten dat het helemaal geen saunaclub is. VW wil nog wel eens doorgewinterde saunaclub-bezoekers aantrekken, maar zij komen echt in een andere wereld in vergelijking met bijvoorbeeld Sixsens, Happy Garden of Golden Time. Hoe meer je naar het Westen komt, hoe meer het begrip 'saunaclub' wordt afgeslankt. Badda Bing in Hulten was destijds een mooie en gezellige gulden middenweg. Ik ken Rendez Vous in de polder van de Brabantse Made al sinds de vorige eeuw. Het wordt daar inderdaad steeds zakelijker. De dames achter de lopende band van een supermarkt zijn zelfs vriendelijker. Er werken bij Rendez Vous wel een paar toppertjes zoals de Poolse Claudia, die wij kennen uit Happy Garden en Yin Yang. Zij spreekt inmiddels een woordje Nederlands en met haar lekkere borsten altijd een genot op de kamer. Mijn stemadvies zou Salon 261 in Alphen aan den Rijn zijn met ook een goede website met een dagelijkse update en veel dames die de overstap van Diana Secret naar Salon 261 hebben gemaakt.

  39. Onderstaande 7 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (22 september 2019),hasta la pasta (22 september 2019),phoenix (22 september 2019),pietpotent44 (22 september 2019),pret (22 september 2019),Sjeufke (22 september 2019),YouMeHer (22 september 2019)

  40. #300
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:17
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Villa Weizigt wil weer open, maar voorlopig zonder seks: ‘Een goede test voor de mannen’

    Seks zit er voorlopig nog even niet in. Maar op afstand genieten van vrouwelijk gezelschap kan als het aan de Dordtse seksclub Villa Weizigt ligt binnenkort wel gewoon. ,,Dat is een goede test voor de mannen’’, grapt de eigenaresse.

    De luxe seksvilla moest verplicht haar deuren sluiten vanwege corona, maar vraagt de gemeente Dordrecht om een vergunning om het horecagedeelte weer te openen. ,,We hebben een grote ruimte, waar makkelijk 30 bezoekers anderhalve meter afstand van elkaar kunnen houden. Seksueel contact mag even niet, de kamers boven blijven dan ook gesloten. Maar de helft van onze bezoekers blijft normaal gesproken toch beneden. We hebben daar namelijk gewoon een leuke uitgaansplek. Een dj of zanger erbij, weet je wel’’, zegt de eigenaresse, die liever anoniem blijft.

    Wat de seksclub dan aantrekkelijk maakt voor bezoekers, ten opzichte van een normale kroeg of disco, is dat er wél ongeveer tien dames ‘meedrinken’. ,,Én er zijn strippers: dames die lekker kunnen dansen’’, haast ze zich te zeggen. Het sekshuis heeft op een gewone avond meestal tussen de 20 en 40 klanten tegelijk. ,,Dus die regel van maximaal 30 bezoekers is voor ons al helemaal prima. Maar dan moeten we wel open mogen, natuurlijk.’’

    Meisjes


    De sekswerkers van Villa Weizigt hebben al een paar maanden niets te doen en staan te popelen weer aan de slag te gaan. ,,De meeste meiden hebben nu geen werk, zijn weer terug naar het land waar ze vandaan komen. Geen ideale situatie, want ze hebben het vaak zwaar in eigen land’’, vertelt de eigenaresse. ,,Voor een aantal meisjes heb ik een schoonmaakbaantje kunnen regelen, gelukkig. Helaas niet voor iedereen.’’

    Villa Weizigt is normaal gesproken zeven dagen per week open. Om binnen te komen betalen bezoekers 60 euro entree. Dan kunnen ze gelijk ook gebruikmaken van de sauna en het zwembad. Wie met een meisje ‘naar boven’ wil, betaalt meer.

    Bron AD

  41. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 ( 1 juni 2020),fg22 (13 juni 2020),mentholbear ( 1 juni 2020)

 

 
Pagina 12 van 16 EersteEerste ... 28910111213141516 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.

Living Room 468*60