Pagina 15 van 16 EersteEerste ... 5111213141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 375 van 382
  1. #351
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Inderdaad zeer nuttige recensie van PP44, welke er mij eraan herinnert dat ik deze club voorlopig niet hoef te bezoeken.

  2. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 ( 3 augustus 2021)

  3. #352
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Zo af en toe wordt er een bordje macaroni gemaakt.
    Was het maar af en toe... Het is rond etenstijd vreten wat de pot schaft en daarna niks meer. Jaren geleden serveerden ze nog wel een in de middag een bordje soep. Maar dat was op een gegeven moment ook verdwenen.

    Maar wat ik bovenal apart blijf vinden voor saunaclub is entree betalen en nog eens kamerhuur.

  4. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 ( 3 augustus 2021),stimpy3 ( 3 augustus 2021)

  5. #353
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Nee, een SC is Villa Weizigt duidelijk niet, zo bleek toen ik er een 'steekproef' nam. In een SC staan er normaliter al minimaal vier dames op de to-do-list nog voordat je 'geacclimatiseerd' bent. Dat is bij Villa Weizigt niet het geval. Je mag al blij zijn wanneer er in totaal vier dames aanwezig zijn. Op dit punt slaagt Villa Weizigt er dus niet in het SC-gevoel bij mij op te roepen.

    Veel mede-beren om tussen de 'steekproeven' door een praatje mee te maken zijn er ook al niet. Beetje wellness, beetje 'steekproeven' nemen, en verder is het aan te raden om wat leesvoer mee te nemen om de tijd door te komen. Ook op dit punt slaagt Villa Weizigt er dus niet in het SC-gevoel bij mij op te roepen.

    Typerend voor het SC-concept is de flat-rate voor het gebruik van wellness, kamers, bar (tot licht-alcoholisch) en buffet. Echter, Villa Weizigt hanteert kamerhuur per tijds-eenheid, en is daarom geen SC maar een club/privéhuis waar je tegen betaling van entree wat langer kunt vertoeven, en gebruik kunt maken van wellness en bar (tot licht-alcoholisch).

    Prijzen die de dames rekenen zijn ook wat je normaliter in een privéhuis tegen komt. Service van de dames is goed tot zeer goed, zo bleek na twee 'steekproeven'. Moest na de eerste 'steekproef' wel een paar uurtjes wachten voordat er meer dames ten tonele verschenen, en ik een do-able dame zag voor de tweede 'steekproef'. Een paar uurtjes waarin ik mij regelmatig een aap verveelde.

    Je een aap vervelen is niet iets wat ik associeer met een SC. In plaats van Villa Weizigt kun je dus beter naar een (ander) privéhuis gaan, want de toegevoegde SC-waarde ontbreekt bij Villa Weizigt volledig.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  6. Onderstaande 3 leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 3 augustus 2021),mentholbear ( 8 augustus 2021),sofaking ( 5 augustus 2021)

  7. #354
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Ik denk dat titel van topic voor verwarring zorgt. Beter is om saunaclub te vervangen met gentle mens club of zo!

  8. Onderstaande 4 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 3 augustus 2021),CVARIA ( 3 augustus 2021),uurtje ( 3 augustus 2021),YouMeHer ( 7 augustus 2021)

  9. #355
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Maar wat ik bovenal apart blijf vinden voor saunaclub is entree betalen en nog eens kamerhuur.
    In dat opzicht lijkt het qua naaien meer op de belastingdienst dan op een saunaclub.

  10. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 augustus 2021)

  11. #356
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Ja was leuk hier vorig jaar een GT chick aan te treffen maar het was ook echt alle gebrek aan beter dat zowel zij als ik daar belandde. Inmiddels heb ik haar ook duidelijk gemaakt dat ik daar niet meer langs kom. Het is veel te duur voor het gebodene. Inderdaad een privehuis waar je ook nog een cola of een pilsje kunt krijgen achteraf. Die ini-mini infrarood sauna, zwembad en het bordje macaroni zijn geen 60 euro waard. In het weekend is er soms ook zo'n zanger aanwezig om die kampers te vermaken. Daar is die zingende/schreeuwende Turk in Samya een verademing bij.

  12. Onderstaande 4 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 5 augustus 2021),mentholbear ( 8 augustus 2021),rmjhexe ( 5 augustus 2021),YouMeHer ( 7 augustus 2021)

  13. #357
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Typerend voor het SC-concept is de flat-rate voor het gebruik van wellness, kamers, bar (tot licht-alcoholisch) en buffet.

    Prijzen die de dames rekenen zijn ook wat je normaliter in een privéhuis tegen komt.
    Ik miste vooral het buffet

    En tja, door de kamerhuur (gereduceerd tarief als je entree betaalt) bovenop de DVP prijs kom je wel tegen de prive huis tarieven aan in de randstad.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HellaHolla Bekijk bericht
    In het weekend is er soms ook zo'n zanger aanwezig om die kampers te vermaken. Daar is die zingende/schreeuwende Turk in Samya een verademing bij.
    Het doet mij meer denken aan een uitzuip/sexbar dan een privehuis. Juist door de lui die aan de bar hangen.

    Maar ik vraag me aan de andere kant af of ze een groot SC publiek wel kunnen hebben met die paar kamers (5 als ik me niet vergis). Ook is met slecht weer zonder de tuin, hun binnenruimte te beperkt om veel personen binnen te hebben. Denk dat met 20 ijsberen het al dringen begint te worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik denk dat titel van topic voor verwarring zorgt. Beter is om saunaclub te vervangen met gentle mens club of zo!
    Verwarring komt ook door dat ze zichzelf een saunaclub noemen. Ik noem het maar een semi saunaclub.
    Want een gentlemens club vind ik het ook weer niet. Daar betaal je volgens mij fors voor consumpties. Nu is 60 euro voor wat fanta en een bord pasta ook niet goedkoop...

  14. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    RobOpzoek ( 8 augustus 2021)

  15. #358
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht

    Het doet mij meer denken aan een uitzuip/sexbar dan een privehuis. Juist door de lui die aan de bar hangen.

    Maar ik vraag me aan de andere kant af of ze een groot SC publiek wel kunnen hebben met die paar kamers (5 als ik me niet vergis). Ook is met slecht weer zonder de tuin, hun binnenruimte te beperkt om veel personen binnen te hebben. Denk dat met 20 ijsberen het al dringen begint te worden.

    Verwarring komt ook door dat ze zichzelf een saunaclub noemen. Ik noem het maar een semi saunaclub.
    Want een gentlemens club vind ik het ook weer niet. Daar betaal je volgens mij fors voor consumpties. Nu is 60 euro voor wat fanta en een bord pasta ook niet goedkoop...
    De doelgroep van deze tent is mij in ieder geval duidelijk: mannen die voor een vast bedrag onbeperkt bier willen kunnen drinken zoals ze in een cafe doen. Pas in de avond loopt het er vol. Ben er 1x in de middag geweest en had bijna het rijk alleen. Toen ik de volgende keer in de avond kwam kon ik over de hoofden lopen. Na 22:00 zit het meestal helemaal vol in de bar. Kameren is dan ook amper mogelijk want ze hebben maar 10 kamers. Ik heb overigens nooit entree betaald ben altijd direct naar de kamer gegaan die gereserveerd was. Maar heb bij mijn eerste bezoek wel een rondleiding gekregen door de tent. Deze hut was, in ieder geval pre-corona, ook regelmatig decor voor opnames van Kim Holland en gangbangs/swingerfeestjes.

    Een gentlemen's club is het zeer zeker niet. Daar is de sfeer en ambiance totaal niet naar. Dit is gewoon een ordinaire kampbar met DVP.

  16. Onderstaande leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    RobOpzoek ( 8 augustus 2021)

  17. #359
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HellaHolla Bekijk bericht
    Pas in de avond loopt het er vol. Ben er 1x in de middag geweest en had bijna het rijk alleen. Toen ik de volgende keer in de avond kwam kon ik over de hoofden lopen. Na 22:00 zit het meestal helemaal vol in de bar. Kameren is dan ook amper mogelijk want ze hebben maar 10 kamers.
    Dat was ook mijn ervaring, dat je er in de middag vaak het rijk alleen hebt. En zelfs als er andere klanten binnen komen, gaan die gelijk de kamer op of blijven even bij de bar hangen. De lounge/wellness ruimte heb je vaak voor jezelf. Ook de tuin wordt weinig gebruikt, vooral als het fris is. Hooguit dat de dames even buiten een peukje gaan roken.

    Joh, hebben ze zelfs 10 kamers... Meestal ga ik voor een simpel kamertje op de 1e verdieping. Kan me nog herinneren dat ik in 2 jacuzzi kamers ben geweest. De wat kleinere vond ik minder relaxt om met z'n tweeën in te gaan.

  18. #360
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    4.448
    Discussies
    44
    Thanks
    4.675
    Thanked
    6.226 in 2.433 posts

    Standaard

    Vorige week opnieuw eens Villa Weizigt geprobeerd. Om te kijken hoe het nu is.
    Maar was nog vrijwel hetzelfde als wat ik al eerder beschreef in mijn recensie post hier van 1 augustus: hoog (Haagse) Johnny en Anita gehalte, inclusief het personeel (vrouwen achter de balie en achter de toog).

    Vorige keer werd niet gevraagd naar een corona test of vaccinatie (was voor 25 sept.). Deze keer was er wel een QR code nodig. Die had ik bij van een negatieve test, uitgeprint op papier. Het lukte de vrouw achter de balie niet die te scannen. Toe ging ze met mijn papier naar achter, de komende tijd is de ggd op bepaalde dagen en tijden aanwezig in de villa om mensen te testen. Kost je wel 20 euro extra.

    Er waren opnieuw maar zon 10 vrouwen. En grotendeels dezelfde als de vorige keer. Ik voelde weinig verleiding. De Italiaanse dame van de vorige keer maakte wel een handkus gebaar naar mij bij binnenkomst, maar vrouwen die niet zoenen krijgen bij mij geen 2e kans.
    En omdat ik verder ook geen goede alternatieven zag, heb ik ongeneukt de zaak weer verlaten. De gastvrijheid en gemanierdheid mogen wel wat beter vind ik. Maar het voornaamste blijven natuurlijk de vrouwen. Maar ik kon niks naar mijn zin vinden.

  19. Onderstaande 7 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (18 oktober 2021),Johan35 (19 oktober 2021),mentholbear (17 oktober 2021),pret (18 oktober 2021),sofaking (17 oktober 2021),Toetebel (17 oktober 2021),Wijze grijze (17 oktober 2021)

  20. #361
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Vorige week opnieuw eens Villa Weizigt geprobeerd. Om te kijken hoe het nu is.
    Maar was nog vrijwel hetzelfde als wat ik al eerder beschreef in mijn recensie post hier van 1 augustus: hoog (Haagse) Johnny en Anita gehalte, inclusief het personeel (vrouwen achter de balie en achter de toog).

    Vorige keer werd niet gevraagd naar een corona test of vaccinatie (was voor 25 sept.). Deze keer was er wel een QR code nodig. Die had ik bij van een negatieve test, uitgeprint op papier. Het lukte de vrouw achter de balie niet die te scannen. Toe ging ze met mijn papier naar achter, de komende tijd is de ggd op bepaalde dagen en tijden aanwezig in de villa om mensen te testen. Kost je wel 20 euro extra.

    Er waren opnieuw maar zon 10 vrouwen. En grotendeels dezelfde als de vorige keer. Ik voelde weinig verleiding. De Italiaanse dame van de vorige keer maakte wel een handkus gebaar naar mij bij binnenkomst, maar vrouwen die niet zoenen krijgen bij mij geen 2e kans.
    En omdat ik verder ook geen goede alternatieven zag, heb ik ongeneukt de zaak weer verlaten. De gastvrijheid en gemanierdheid mogen wel wat beter vind ik. Maar het voornaamste blijven natuurlijk de vrouwen. Maar ik kon niks naar mijn zin vinden.
    Piet ga 2 prikkies halen en dan ik neem je graag weer eens mee op sleeptouw zodat je niet naar tenten hoeft te gaan waar niks te beleven is en waar je liever niet heen gaat!

  21. #362
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    4.448
    Discussies
    44
    Thanks
    4.675
    Thanked
    6.226 in 2.433 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Piet ga 2 prikkies halen en dan ik neem je graag weer eens mee op sleeptouw zodat je niet naar tenten hoeft te gaan waar niks te beleven is en waar je liever niet heen gaat!
    Bedankt, maar ik houd het (zoals bekend) liever bij een negatieve test.

  22. #363
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    de komende tijd is de ggd op bepaalde dagen en tijden aanwezig in de villa om mensen te testen. Kost je wel 20 euro extra.

    Er waren opnieuw maar zon 10 vrouwen.
    Fijn dat zo een test mogelijkheid er is.

    10 dames lijkt me redelijk voor een wat kleinere club als VW.

  23. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (18 oktober 2021)

  24. #364
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Piet ga 2 prikkies halen en dan ik neem je graag weer eens mee op sleeptouw zodat je niet naar tenten hoeft te gaan waar niks te beleven is en waar je liever niet heen gaat!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Bedankt, maar ik houd het (zoals bekend) liever bij een negatieve test.
    Met 1 prik lukt dat ook, niet alleen voor dak en thuislozen
    Daarnaast kan je met PCR-test gewoon naar saunaclubs
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  25. #365
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Daarnaast kan je met PCR-test gewoon naar saunaclubs
    Dat kan zelfs met een sneltest bijv. Saunaclub Venus in Hamminkeln.

  26. #366
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    4.448
    Discussies
    44
    Thanks
    4.675
    Thanked
    6.226 in 2.433 posts

    Standaard

    Gisteren na een half jaar toch maar weer eens deze club bezocht. Bij momenteel voorlopig nog steeds gebrek aan goede alternatieven zal ik maar zeggen.

    Bij binnenkomst 60e entree afgerekend.
    Bar ingegaan. Weinig dames aanwezig. Amper 5 toen ik binnenkwam rond 19.30u.
    Wel vrij veel mannen aanwezig. Stuk of 20. Meeste jong, twintigers of uiterlijk begin 30, groot, breed, getatoeeerd, kettingkjes, sieraden, baseball petjes, baardjes, etc.

    Barvrouw vroeg of ik cola of sprite wilde. Nadat ik sprite zei kreeg ik keurig een cola.

    Uiteindelijk kwamen er nog wat vrouwen bij, maar minder dan 10 totaal. Toen ik aan een van de barvrouwen (een grote negerin met borsten als voetballen duidelijk in het zicht) vroeg hoeveel dames er meestal komen zei ze 'dat dat verschillend is, dat ze zelfstandig zijn, en geen rooster hebben'. Had ik dus ook niks aan.

    Ik voelde weinig verleiding van de aanwezige vrouwen. Ik kreeg nog wel een knipoogje van een Italiaanse waar ik eerder mee gekamerd had, maar waarvan de bedprestaties matig waren. Werd em dus ook niet. Kwam nog een ander klein jong Italiaans (of stiekem toch Roemeens) vrouwtje (Dalia ?) een massage aanbieden, maar heb daar vriendelijk voor bedankt.

    Uiteindelijk met een Roemeense wat oudere blonde milf (ex yy Mara, waarschijnlijk 40 plus) naar de kamer gegaan. Opnieuw matige service. Slechte massage. Ze vroeg of ik een blowjob wilde. Toen vroeg ze met of zonder. En zonder was het 50e extra. Uiteraard niet gedaan.

    Na een matig uurtje (eigenlijk 3 kwartier) van de kamer gegaan. Weer 135 euro (ja, allles wordt duurder he meneer, zei de barvrouw / eigenaresse) en een illusie armer.
    De uurprijs is dus inmiddels ook al gestegen t.o.v. een half jaar geleden, toen het nog 125 voor een uur was.
    Prijzen nu: 135 voor uur (excl pzc), 105 driekwartier, 75 voor half uur. Een uur in de vip kamer kost 180.

    Buitenterras was nog dicht. Nog te koud. Van het zwembad of sauna maakt eigenlijk niemand gebruik. Iedereen zit rond of robdom het bar gedeelte. Met in totaal dus zon 30 personen. Nog steeds een hoog kampergehalte dus, met veel Haagse Johnnies, Anitas, en weinig service voor veel geld. Ook voor het entreegeld van 60e krijg je bijna niks. Eigenlijk alleen wat drankjes. Eten is er niet of nauwelijks. Stelt in elk geval weinig voor.

    Volgende keer toch maar weer Sixsens, of wachten tot Duitsland ook weer gewoon ongevaccineerden toelaat. Of een prive vriendinnetje opdoen weer. Maar ook dat is momenteel niet veel. Ik zal dus nog wat meer geduld moeten hebben.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 6 maart 2022 om 06:57

  27. Onderstaande 14 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 maart 2022),Bluebear ( 6 maart 2022),Elmo3108 ( 6 maart 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 maart 2022),Johan35 ( 6 maart 2022),mentholbear ( 6 maart 2022),mynasch ( 6 maart 2022),Patjax ( 6 maart 2022),pret ( 6 maart 2022),RobOpzoek ( 6 maart 2022),Shakir ( 6 maart 2022),stimpy3 ( 8 maart 2022),Toetebel ( 6 maart 2022),WANDELAAR5 ( 6 maart 2022)

  28. #367
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:30
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.821
    Discussies
    90
    Thanks
    14.647
    Thanked
    9.520 in 3.439 posts

    Standaard

    €60 entree voor een club die zo weinig biedt aan eten en op wellness gebied??? Bizar, ik rij liever wat verder voor een betere prijs/prestatie verhouding. En dan heb ik het nog niet eens over de dames en de kamerprijzen. Bedankt dat jij je weer een keer opgeofferd hebt om dat bevestigd te krijgen.

  29. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    RobOpzoek ( 6 maart 2022)

  30. #368
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.108
    Discussies
    112
    Thanks
    14.138
    Thanked
    5.787 in 2.934 posts

    Standaard

    pietpotent moet daar wel heen, want hij is niet ingeent, dus kan hij de Duitse saunaclubs momenteel niet bezoeken.

    Groet, schoolmeester.

  31. #369
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:30
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.821
    Discussies
    90
    Thanks
    14.647
    Thanked
    9.520 in 3.439 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    pietpotent moet daar wel heen, want hij is niet ingeent, dus kan hij de Duitse saunaclubs momenteel niet bezoeken.

    Groet, schoolmeester.
    Dan weet ik nog wel een saunaclub voor hem waar je zonder inenting naar binnen mag met een lagere happy hour entree dan €60 en veel beter eten en betere wellness en betere vrouwen met een lager kamertarief in Nederland . Maar die kent Piet ook wel.

  32. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (14 maart 2022),molaar ( 6 maart 2022)

  33. #370
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Berichten
    5.061
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.581 in 2.508 posts

    Standaard

    Hier mag je itt die andere club in NL wel nog pannekoeken op vrijdag of in het weekend.

  34. #371
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Hier mag je itt die andere club in NL wel nog pannekoeken op vrijdag of in het weekend.
    Ja misschien een idee om je lubita te vragen om te verhuizen naar hier

  35. #372
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Berichten
    5.061
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.581 in 2.508 posts

    Standaard

    Er zijn nog meer dagen in de week.
    Of anders het beproefde interval-pannekoeken herintroduceren.

  36. #373
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:06
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.256
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Hier mag je itt die andere club in NL wel nog pannekoeken op vrijdag of in het weekend.
    Sinds wanneer is deze regel dan weer in voege ? Ben er zelf nu al 6 weken niet meer geweest en heb er nog nergens iets van gelezen.

  37. #374
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Berichten
    5.061
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.581 in 2.508 posts

    Standaard

    Sinds afgelopen vrijdag, had het woensdag daar al vernomen.
    Geldt continu die regel, niet alleen bij drukte.

    Is ook te lezen op Youppie.

  38. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt ( 9 maart 2022),peterp095 ( 6 maart 2022),The Pussyhunter ( 9 maart 2022)

  39. #375
    Geregistreerd
    24 augustus 2018
    Last Online
    5 april 2024 @ 01:38
    Berichten
    267
    Discussies
    5
    Thanks
    1.258
    Thanked
    386 in 133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Dan weet ik nog wel een saunaclub voor hem waar je zonder inenting naar binnen mag met een lagere happy hour entree dan €60 en veel beter eten en betere wellness en betere vrouwen met een lager kamertarief in Nederland . Maar die kent Piet ook wel.
    Nou, ik ben heel benieuwd naar de naam van die club. Ikzelf begin heel langzaam op te schuiven naar het privé huis gebeuren, maar dat ik doe ik uit pure armoede (en hiermee bedoel ik niet het geld).
    Klein privé bericht met naam wordt zeer op prijs gesteld.

 

 
Pagina 15 van 16 EersteEerste ... 5111213141516 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.

  Diamond 468*60