Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 118

Discussie: Vicky (Bulgaarse)

  1. #26
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    N.B. In haar paspoortje staat dat ze goed Duits spreekt en matig Engels.
    Da's (zoals de kenners weten) natuurlijk fout.
    Engels spreekt ze zeer goed en Duits nauwelijks.
    Ze is wel eager om Nederlands te leren... en wellicht ook Duits.
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. #27
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:01
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    55
    Thanked
    154 in 29 posts

    Standaard

    Kan de moderator dit forum van Vicky aanpassen het blijft voor verwarring zorgen.
    Victoria 3 bestaat niet meer het is gewoon Vicky
    Er worden hierdoor verkeerde berichten gepost !

    Bijvoorbaat mijn dank.

  3. #28
    Geregistreerd
    31 maart 2015
    Last Online
    16 augustus 2018 @ 19:16
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    8
    Thanked
    18 in 10 posts

    Standaard

    Afgelopen week weer het genoegen gehad om met haar enkele uurtjes te verblijven. K
    an alleen maar zeggen topservice. Alle tijd voor en na de sessie. Gaat dinsdag naar huis maar komt naar eigen zeggen begin januari weer terug.

  4. Onderstaande 3 leden hebben jannij bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (17 december 2016),Eddy_V (16 december 2016),Sjeufke (16 december 2016)

  5. #29
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik heb mijn oog op Vicky had voor een tijdje en op 21 februari hebben we uiteindelijk toch naar een kamer. Vicky is zoals beschreven, 153cm van perfectie! Een mooie slanke fantastisch geproportioneerd lichaam, met prachtig haar, een super mooi gezicht en een grote persoonlijkheid en houding. Dit was één van die kamers die je gewoon geen voordat je er bent dat het gaat om iets bijzonders. 1 uur van de uitstekende GFE met een mooie, boeiende meisje en een die ik zal zeker te herhalen in de toekomst (mijn bedoeling op een bezoek aan de volgende dag was om de kamer te herhalen, maar helaas Vicky was niet aanwezig). Ach is er altijd de volgende keer!

    I have had my eye on Vicky for a while and on the 21st February we finally made it to a room. Vicky is as described, 153cm of perfection! A lovely slim fantastically proportioned body, with lovely hair, a super pretty face and great personality and attitude. This was one of those rooms that you just know before you get there that it is going to be something special. 1 hour of excellent GFE with a beautiful, engaging girl and one that I will be sure to repeat in the future (my intention on visiting the next day was to repeat the room but alas Vicky was not present). Ah well there is always the next time!
    Laatst gewijzigd door Mr Bluenose; 26 februari 2017 om 12:31

  6. Onderstaande 7 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (26 februari 2017),Deantje (26 februari 2017),Eddy_V (26 februari 2017),Flyerke (27 februari 2017),le_belge (26 februari 2017),licky luke (26 februari 2017),Manureva (26 februari 2017)

  7. #30
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik verhuisde in naast Vicky aan de bar op dinsdag 7 maart, maar het bleek dat ze stond te wachten voor een klant die haar had opgepikt zodra ze de club ingevoerd. Geen drama Ik dacht, ik zal wachten (en natuurlijk heb ik bezig een aantal van deze wachttijd met een kamer met Melanie) totdat ze beschikbaar is. Ongeveer 2 uur later kwam ze terug in de bar en snel bij me op de bank voor een drankje. Ik hou van de manier waarop dit meisje glimlacht en tegen je praat alsof ze heeft echt een belang in wat je zegt (zo veel van de jongere niet). Ik vind dit erg aantrekkelijk en natuurlijk zoals eerder vermeld Vicky is zo'n mooie meid met een fantastisch lichaam, wat betekent dat haar totale pakket is zeer moeilijk te weerstaan. We trokken naar kamer lucky 7, waar ze me getrakteerd op een uitstekende uur van GFE die fantastisch en was gewoon tempo naar mijn smaak. Zij heeft zeer snel lezen hoe ik het spel te spelen en heeft haar spel boek dienovereenkomstig op maat. Ze is erg gericht op ervoor te zorgen dat je een geweldige tijd gehad en ik zeker verliet de kamer gevoel als een miljoen dollar! Herhaling? 100%

    I moved in next to Vicky at the bar on Tuesday 7th of March but it turned out that she was waiting for a client who had snapped her up as soon as she entered the club. No dramas I thought, I will wait (and of course I occupied some of this waiting time with a room with Melanie) until she is available. About 2 hours later she came back into the bar and quickly joined me on the couch for a drink. I love the way this girl smiles and talks to you like she genuinely has an interest in what you are saying (so many of the younger ones do not). I find this very appealing and of course as previously mentioned Vicky is such a beautiful looking girl with a fantastic body, which means that her overall package is very difficult to resist. We retired to room lucky 7 where she treated me to an excellent hour of GFE which was paced fantastically and just to my liking. She has very quickly read how I like to play the game and has tailored her play book accordingly. She is very focused on ensuring that you have a great time and I certainly left the room feeling like a million dollars! Repeat? 100%

  8. Onderstaande 11 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 maart 2017),Bachatero ( 9 maart 2017),Deantje ( 9 maart 2017),Eddy_V (13 maart 2017),Flyerke ( 9 maart 2017),Hades (10 maart 2017),le_belge ( 9 maart 2017),licky luke (12 maart 2017),Manureva (10 maart 2017),Ryuhayabusa ( 9 maart 2017),Sjeufke ( 9 maart 2017)

  9. #31
    Geregistreerd
    6 mei 2016
    Last Online
    6 mei 2018 @ 11:05
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    16
    Thanked
    37 in 13 posts

    Standaard

    I second Mr Bluenose.

    To describe her:

    25 yo, dark blonde, 1m55 without heels, around 45-50kg
    Playboy rabbit on her back (or ass, I don't remember).

    Tiny and tight girl, GFE style. Really good discussion in english, open minded and witty. I spend a nice hour with her, very recommandable.
    She will tell you her blowjob is her specialty...indeed she is talented

  10. Onderstaande 6 leden hebben dion224 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 maart 2017),Deantje (12 maart 2017),Eddy_V (13 maart 2017),le_belge (12 maart 2017),licky luke (12 maart 2017),Mr Bluenose (12 maart 2017)

  11. #32
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Gisteren nog een kamertje gemaakt met Vicky het was sinds eind vorig jaar geleden,
    ik kwam naast haar zitten,en ik zei dat eventjes geleden was dat we mekaar hadden
    ontmoet waarop ze met pretoogjes zei, daar moeten we iets aan doen
    Zo geschiede mooie meid met een prachtige body en een top service en waar
    je nog een leuke babbel mee kan doen

  12. Onderstaande 9 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (27 maart 2017),dion224 (26 maart 2017),Eddy_V (25 maart 2017),hasta la pasta (25 maart 2017),le_belge (28 maart 2017),Manureva ( 7 april 2017),Mr Bluenose (25 maart 2017),Ryuhayabusa (26 maart 2017),Sjeufke (25 maart 2017)

  13. #33
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Friday, March 31th :

    I was pleased to meet her again .

    Service : 2 excellent sessions with this charming girl having many assets : physical, human, social and … sexual . In the room, she behaves like your girlfriend and the session was only happiness . Wonderful !!!

    Appreciation : 10 / 10

    Price : 2 x 50 € / 2 x 30 minutes – no extra

    Repetition : 100 %.

  14. Onderstaande 6 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 7 april 2017),Flyerke ( 7 april 2017),le_belge ( 7 april 2017),Mr Bluenose ( 7 april 2017),Ryuhayabusa ( 7 april 2017),Sjeufke ( 8 april 2017)

  15. #34
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Ze zijn zo lief, meneer. Telkens Blauwebeer zich in één of andere club waagt, stelt hij dit vast. Jongedames die zijn dochter wel zouden kunnen zijn komen zich spontaan voorstellen en drukken hun wulpse, halfnaakte lichamen tegen het zijne, terwijl ze hem vertellen hoe mooi zijn blauwe ogen wel zijn.

    Niks van dit alles bij Vicky, zij is jong en mooi en glimlacht minzaam wanneer ze hem aankijkt, zij is anders. Niet voor niets staat ze reeds geruime tijd op zijn boodschappenlijstje.
    Een eerste verkennend gesprek bevestigt zijn gevoelen; later bij een portie frieten en gehaktballetjes keuvelen ze verder en ontstaat het idee om niet enkel blabla en njam-njam maar ook een half uurtje boemboem te doen.

    Vicky is een vaardige minares, haar pijptechniek wordt door niet velen geëvenaard en ook zij kan zijn technieken wel smaken, of zo laat ze het toch uitschijnen.
    Alleszins steekt ze de lomptrompet en wil ze na de sex nog zo graag gezamenlijk douchen. Blauwebeer houdt die boot af want het half uur, een psychologische grens die hij bij een nieuwe sexwerkster slechts in zéér uitzonderlijke gevallen overschrijdt, is bijna voorbij.

    Na 37 minuten staan ze beiden aan de receptie en Blauwebeer kent de huisregels, elk begonnen half uur kost minimaal 50 euro.
    Hij besluit haar eerst een doosje chocolade van Belgische makelij te overhandigen en de tarifiëring aan haar over te laten onder het mom dat hij de tijd niet in ’t oog gehouden heeft.
    Zonder blozen zegt ze: ’50 minutes so 100 euro please’. In zijn lange wandelloopbaan is dit de 2de maal dat hij dit meemaakt, de eerste keer was in Planet Eden.

    Indien ze gewoon de huisregel had toegepast was de financiële schade er niet minder om geweest, maar die staalharde leugen en het idee dat ze hem voor Dommebeer houdt brengen hem onmiddellijk terug met bij voeten op de grond.

    Wellicht zullen een aantal collega’s dit als een fait divers aanzien, andere zullen zich waarschijnlijk hierin of in gelijkaardige omstandigheden herkennen en nog anderen zullen zich afvragen waarom een minzame beer als ondergetekende plotseling de neiging voelt om dit verhaal over een door velen gewaardeerde h**r als Vicky plotseling op het forum te gooien.

    Welnu, het was de ervaring die collega Elsierd met Claudia in SS had die aan de basis ligt. Veel van de verhalen op dit forum dienen niet met een korrel dan wel met een zak zout genomen te worden. Wij, de ijsberen die de jagers zouden moeten zijn vormen in feite het zwakke geslacht en willen die schone schijn ten allen prijze afkopen. Het zijn de vrouwen die met hun subtiele verleidingstrukjes ons om hun fijne vingers winden en die zowel de sex- als de financiële regels bepalen. Hoog tijd om de harde realiteit achter deze geschminkte façades naar boven te brengen, hoog tijd om alles in zijn juiste perspectief te plaatsen en te beseffen dat de sexbusiness gewoon een kwestie van vraag en aanbod is. Niet voor niets is dit het oudste beroep te wereld.

    Als Blauwebeer de bewierroking van Vicky mag geloven wil zij volgende keer nogmaals langs de kassa passeren, evenwel niet zonder voorafgaandelijk duidelijke afspraken te maken. Hij gelooft niet dat een intelligente jonge vrouw haar prooi zo maar uit haar netten zal laten ontsnappen, maar dat zien we tegen het einde van deze maand nog wel.

    Vicky, ze is zo lief, meneer.

    Blauwebeer

  16. Onderstaande 11 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    De Shyman ( 2 mei 2017),Deantje ( 2 mei 2017),Eddy_V ( 2 mei 2017),Elsierd ( 2 mei 2017),Keffman ( 3 mei 2017),Mr Bluenose ( 2 mei 2017),Nulnulzeseneenhalf ( 2 mei 2017),rolo ( 8 mei 2017),Ryuhayabusa ( 2 mei 2017),sofaking ( 2 mei 2017),YYadict ( 2 mei 2017)

  17. #35
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Wellicht zullen een aantal collega’s dit als een fait divers aanzien, andere zullen zich waarschijnlijk hierin of in gelijkaardige omstandigheden herkennen en nog anderen zullen zich afvragen waarom een minzame beer als ondergetekende plotseling de neiging voelt om dit verhaal over een door velen gewaardeerde h**r als Vicky plotseling op het forum te gooien.
    Het is een persoonlijke ervaring en als het klopt wat je schrijft heb je alle recht om dat hier op dit forum te vermelden, is mijn mening.

    Zo zie je maar weer dat ervaringen kunnen wisselen... en vaak van zoveel factoren afhankelijk zijn.... de heer, de dame, de dag, de stand van de maan en ga zo maar door. En een forum is er om ALLE ervaringen, liefst zonder de gebruikelijke portie zout, te vermelden. Niet positief opgepoetst maar ook niet negatief. En bovenal: eigen ervaring is de belangrijkste!

    Zo was ik gisteren behoorlijke tijd in gezelschap van deze dame, waarin alles uiterst correct werd afgehandeld.

    Het blijft ten alle tijden een persoonlijke ervaring en ik ben de laatste die zal ontkennen dat de factor "klik" niet meetelt.
    We zijn tenslotte allemaal maar mensen en voelen ons bij de een wat meer op het gemak dan bij de ander...

    Daarbij ook de moeite waard om te vermelden dat dit forum enkel de ervaring en mening van de beer weergeeft en niet die van de dame.
    We moeten iedere schrijver hier dus op zijn woord geloven, hetgeen eigen ervaring des te belangrijker maakt...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  18. Onderstaande 7 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 3 mei 2017),blauwebeer ( 3 mei 2017),Deantje ( 3 mei 2017),Eddy_V ( 3 mei 2017),jansenroy ( 3 mei 2017),Mr Bluenose ( 3 mei 2017),potentebeer ( 3 mei 2017)

  19. #36
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Vicky is snel een van mijn favoriete meiden geworden en voor mijn derde sessie van de dag was ze een gemakkelijke keuze. Ik heb de afgelopen weken opgemerkt dat ze lijker en drukzamer lijkt te zijn omdat het nieuws van haar vaardigheden verspreidt en ze lijkt een vrij groot klantenbestand te hebben. Dit lijkt me redelijk, want ik ben zo erg onder de indruk van haar houding en service. Geweldige zoenen en een zeer bekwame BJ worden altijd gevolgd door een goed energetisch geslacht. Ze is erg enthousiast om ervoor te zorgen dat je een goede tijd hebt en zo'n aangename en aantrekkelijke meid is die alleen maar tijd doorbrengen in haar gezelschapssprekend (zonder zelfs naar de kamer te gaan) is geweldig, zo is ze de manier waarop ze je op je gemak voelt. Een 100% herhaling voor mij.

    Vicky has rapidly become one of my favorite girls and for my third session of the day she was an easy choice. I have noticed over the last few weeks that she seems to be getting busier and busier as news of her skills spreads and she seems to have quite a large customer base. This seems reasonable to me as I am so very impressed with her attitude and service. Great kissing and a very skilled BJ is always followed by good energetic sex. She really is keen to ensure that you have a good time and is such a pleasant and engaging girl that just spending time in her company talking (without even going to the room) is great such is the way she makes you feel at ease. A 100% repeat for me.

  20. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 mei 2017),Deantje ( 4 mei 2017),jansenroy ( 5 mei 2017),licky luke ( 4 mei 2017),Manureva ( 6 mei 2017),Sjeufke ( 4 mei 2017)

  21. #37
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Het is een persoonlijke ervaring en als het klopt wat je schrijft heb je alle recht om dat hier op dit forum te vermelden, is mijn mening.

    Zo zie je maar weer dat ervaringen kunnen wisselen... en vaak van zoveel factoren afhankelijk zijn.... de heer, de dame, de dag, de stand van de maan en ga zo maar door. En een forum is er om ALLE ervaringen, liefst zonder de gebruikelijke portie zout, te vermelden. Niet positief opgepoetst maar ook niet negatief. En bovenal: eigen ervaring is de belangrijkste!

    Zo was ik gisteren behoorlijke tijd in gezelschap van deze dame, waarin alles uiterst correct werd afgehandeld.

    Het blijft ten alle tijden een persoonlijke ervaring en ik ben de laatste die zal ontkennen dat de factor "klik" niet meetelt.
    We zijn tenslotte allemaal maar mensen en voelen ons bij de een wat meer op het gemak dan bij de ander...
    Ik hoop niet dat er sprake is van een persoonswisseling want met meerdere Vicky's en Victoria's in SS zou dat ook nog eens kunnen.
    Die kans lijkt me klein overigens want Blauwebeer loopt al wat langer mee maar ik wil toch de mogelijkheid even vermelden.

  22. Onderstaande 2 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 5 mei 2017),Manureva ( 6 mei 2017)

  23. #38
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 04:48
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Dan zal ik me ook maar eens mengen in deze discussie over Vicky, de dame dus met een Playboy-bunny op haar bil (was het nou de linker of de rechter... ).
    Ik ben geen stamgast van Sixsens zoals jullie ongetwijfeld zullen weten, maar de club mag héél blij zijn met haar aanwezigheid.
    Mooi, lief, intelligent, vaardig, correct en een tomeloze inzet beschrijven in het kort deze dame.
    Na afloop toen we van 3a naar beneden liepen deed ze nog een high-five met me, omdat het haar gelukt was om mij eergisteren met een zéér goed gevoel naar huis te laten gaan.

    Ja, voor haar zou ik zeker nog eens teruggaan.
    Het zal me verder worst zijn...

  24. Onderstaande 7 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 6 mei 2017),blauwebeer ( 5 mei 2017),Eddy_V ( 5 mei 2017),licky luke ( 5 mei 2017),Manureva ( 6 mei 2017),Ryuhayabusa ( 5 mei 2017),Sjeufke ( 5 mei 2017)

  25. #39
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Die kans lijkt me klein overigens want Blauwebeer loopt al wat langer mee maar ik wil toch de mogelijkheid even vermelden.
    Inderdaad Jack, Blauwebeer loopt al véél te lang mee en soms nog eens een ontgoocheling op. Bovendien kan hij BC enkel bijtreden qua wederzijdse inzet en overgave op de kamer.

    Bb

  26. Onderstaande 4 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Jack42 ( 6 mei 2017),licky luke ( 5 mei 2017),Manureva ( 6 mei 2017),Sjeufke ( 5 mei 2017)

  27. #40
    Geregistreerd
    14 februari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:15
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    21
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Weet iemand wanneer Vicky terugkomt van vakantie ?

  28. #41
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gle123 Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer Vicky terugkomt van vakantie ?
    Vicky is first day back today. She arrived 5 minutes ago just as I was entering! :-)

  29. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 6 juli 2017),Eddy_V ( 6 juli 2017),licky luke ( 6 juli 2017),Ryuhayabusa ( 6 juli 2017)

  30. #42
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    And as she was entering you were thinking about entering too?

  31. Onderstaande 2 leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 6 juli 2017),Mr Bluenose ( 6 juli 2017)

  32. #43
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    And as she was entering you were thinking about entering too?
    Hell yes Buddy (you know how I think). If not today I will have to come back Saturday as she has been spirited away to a room already!

  33. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 6 juli 2017)

  34. #44
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Vanaf 1230 arriveerde ik Vicky van meet af aan. Na een snelle douche en bijten had ik een snelle wandeling door de club om te zien of ik haar kon zien maar was niet geluk. 10 minuten later terwijl ik op de Teras zat, kwam de visie van schoonheid dat Vicky in zicht was.

    Ik heb snel met Vicky verloofd voor een praatje en het was niet lang voordat we naar de kamer waren. Ze was al een maand al op vakantie geweest, maar bleek fit en gelooid op haar terugkeer. Ze vertelde me dat ze 5 kilo heeft verloren, dus ik moest elke omgeving van haar lichaam nauwkeurig inspecteren om te zien waar het verlies zich voordoet. Ik kon het niet Vertel alsof ik dacht dat ze perfect uitzag en ze ziet er nog steeds perfect voor me uit)! Vicky is misschien wel het liefste werkende meisje dat ik ooit heb ontmoet en zij heeft het natuurlijke vermogen om je zo goed te laten voelen tijdens de tijd die je doorgaat met haar. Haar niveau van dienstverlening is uitstekend en ik hou ervan om haar te kussen en te strelen voordat ik naar het echte bedrijf ga. Haar blowjob blijft uitstekend en ze heeft zo'n mooie kutje, het eist gewoon dat ze gegeten wordt. Sex met haar op de top is een zicht om te zien en natuurlijk is het erg leuk. We hebben het vandaag niet tot honden gemaakt, omdat de missionaris zover ik kreeg voordat alles voor mij te veel werd. Een heel ontspannend en plezierig uur in haar bedrijf en het zal niet te lang zijn voordat ik nogmaals herhaal.

    Arriving about 1230 I had Vicky on my mind from the outset. After a quick shower and bite to eat I had a quick walk through the club to see if I could see her but was out of luck. 10 minutes later whilst I was sat on the Teras the vision of beauty that is Vicky came into sight.

    I quickly engaged with Vicky for a chat and it was not long before we were heading for the room. She had been on holiday for a month or so but was looking fit and tanned on her return (She told me she has lost 5 kilos so I had to closely inspect every area of her body to see where the loss had occurred – I could not tell as I thought she looked perfect before and she still looks perfect to me)! Vicky is possibly the sweetest working girl I have ever met and she has the natural ability to make you feel so good during the time you spend with her. Her level of service is excellent and I love kissing and caressing her prior to getting down to the real business. Her blowjob remains superb and she has such a lovely pussy it just demands to be eaten. Sex with her on top is a sight to behold and of course it is really enjoyable. We didn’t make it to doggy today as missionary was as far as I got before it all got too much for me. A very relaxing and enjoyable hour in her company and it will not be too long before I repeat again.


  35. Onderstaande 8 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (16 juli 2017),Eddy_V (16 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (16 juli 2017),licky luke (16 juli 2017),Manureva (16 juli 2017),orangeunique (16 juli 2017),Sjeufke (16 juli 2017),sofaking (16 juli 2017)

  36. #45
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Toen ik het laat was, besloot ik om te zoeken naar Vicky, maar ze was zojuist in een kamer gegaan, zodat ik bij de bar een drankje sloeg terwijl ik me overweegde te raken. Ik werd bij Veronika aangesproken en we hebben een tijdje gepraat en ze had het gebrek aan Bears en Room-activiteit op de dag. Ik heb de mogelijkheid uitgeoefend om naar een kamer te gaan omdat Veronika over het algemeen een goede lach is en een goed niveau van dienstverlening biedt. Ze zei dat ze zou gaan en de sleutel krijgen maar een micro-seconde later verscheen een andere beer aan haar kant (eventueel een regelmatige) en hij sloeg haar af met een glas wijn voordat ze naar een kamer ging. Veronika mondde dat ze het spijt was - zo is het leven. Veel meer vis in de zee, eh?

    Zoals geluk zou hebben, verscheen Vicky en ik ging weer voor een praatje voordat ik naar een kamer ging voor nog een ander magisch uur met een van de mooiste en meest aantrekkelijke meiden die ik ooit heb gehad het voorrecht om tijd door te brengen. Nogmaals, Vicky was geweldig in alles wat ze deed en de tijd vliegt gewoon langs wanneer je bij haar bent. Fantastische vaardigheden in alle afdelingen en een sexiness over haar die ik haar erg moeilijk vind om te weerstaan. Nadat de kamer klaar was, kwam ze bij de bar voor een drankje net voor de club gesloten. Ook in de bar was Aloewe en Crystal die een praatje hadden en op een of andere manier heb ik de afspraak gemaakt om deze 2 prachtige dames voor een trio te nemen op mijn volgende bezoek. Wat kan er mis mee gaan !!

    As it was getting late I decided to go for a prowl in search of Vicky but she had just gone into a room so I settled at the bar for a drink whilst contemplating hitting the road. I was joined by Veronika and we talked for a while and she was bemoaning the lack of Bears and Room activity on the day. I exercised the option to go to a room as Veronika generally is a good laugh and provides a good level of service. She said she would go and get the key but a micro second later another bear appeared by her side (possibly a regular) and he whisked her off with a glass of wine prior to heading off to a room. Veronika mouthed that she was sorry - such is life. Plenty of more fish in the sea, eh?

    As luck would have it Vicky appeared and I again moved in for a chat before proceeding to a room for yet another magical hour with one of the nicest and most attractive girls that I have ever had the privilege to spend time with. Again Vicky was superb in all that she did and the time just flies past when you are with her. Fantastic skills in all departments and a sexiness about her that I find her very hard to resist. After the room was finished she joined me in the bar for a final drink just before the club closed. Also in the bar was Aloewe and Crystal who were having a chat and somehow I made the arrangement to take these 2 wonderful ladies for a trio on my next visit. What could possibly go wrong with that!!



    How can it be permissible
    She compromise my principle, yeah yeah
    That kind of love is mythical
    She's anything but typical
    She's a craze you'd endorse, she's a powerful force
    You're obliged to conform when there's no other course
    She used to look good to me, but now I find her
    Simply irresistible, Simply irresistible
    Her loving is so powerful, huh
    It's simply unavoidable
    The trend is irreversible
    The woman is invincible
    She's a natural law, and she leaves me in awe
    She deserves the applause, I surrender because
    She used to look good to me, but now I find her
    Simply irresistible, Simply irresistible

  37. Onderstaande 7 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 juli 2017),Deantje (23 juli 2017),le_belge (23 juli 2017),Manureva (23 juli 2017),Sjeufke (23 juli 2017),sofaking (23 juli 2017),waterrat (24 juli 2017)

  38. #46
    Geregistreerd
    3 juni 2017
    Last Online
    19 juni 2018 @ 22:06
    Berichten
    84
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    51 in 23 posts

    Standaard

    Weet iemand of Vicky vandaag aanwezig is?

  39. #47
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeKleineIjsbeer Bekijk bericht
    Weet iemand of Vicky vandaag aanwezig is?
    Ja, ze is er.
    Vraag me niet hoe ik dat weet...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  40. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    DeKleineIjsbeer (26 juli 2017)

  41. #48
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    ... maar ze zat heel dikwijls gewoon voor zich uit te staren, zoals zovelen met haar.

  42. #49
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    ... maar ze zat heel dikwijls gewoon voor zich uit te staren, zoals zovelen met haar.
    Haar een 2de kans gegeven?

  43. #50
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Nog effe wachten. Alexa en Alexandra waren meer dan waardige alternatieven.

  44. Onderstaande 2 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (27 juli 2017),Ryuhayabusa (27 juli 2017)

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.