Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard Maira (Braziliaanse)



    Maira (Braziliaanse)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen
    Extra info : Echte Carioca, maar jammer genoeg zonder bijbehorende service. Desondanks een leuk debuutkamertje in deze club beleefd.





  2. #2
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag van mijn debuutbezoek (https://www.ijsberenforum.com/forum/...120#post492120) :

    Een dik half uur na aankomst werd het tijd om mijn maagdelijkheid te verliezen in deze hoerenkast en vanaf mijn uitzichtpost in het vreetgedeelte zag ik een aantrekkelijk vrouwmens langskomen en plaatsnemen bij de danspaal. Niet al te groot, gebruind, lekkere C-naturals en een killer-ass, dat zag ik en dat geval tussen mijn benen wel zitten. Heb m'n luie reet opgetild en ben brutaal naast haar gaan zitten, ze stelde zich voor als Braziliaanse Maira en afkomstig uit Rio de Janeiro. Na wat chit-chat (ooooh, das erste Mal hier enzovoort, enzovoort...) liet ik haar maar de sleutel halen en we liepen richting kamer 13 (!!!) om daar hopelijk wat samba-les te krijgen van haar. Nou, ik was al een beetje op de hoogte van de geboden service en afwerkmentaliteit van het gros der dames en helaas was zij geen uitzondering daarop. Ik moet zeggen de sex was niet slecht en na een kleine 15 minuten schoot ik in missio (het enige standje) mijn goedje in het rubbertje. Pijpbeurtje was ook wel redelijk met haar zittend op bed en ik staand ernaast, maar het echte vuurwerk wat je zou verwachten met een echte Carioca op de kamer ontbrak (amper zoenen, laat staan TZ). Na het bevrijdingsschot nog wat zitten kletsen over voetballen en haar nog gevraagd om staand eens met haar billen te schudden (ik zat op ooghoogte op de rand van het bed). Dat was wel lekkere samba...
    Al met al wel een leuk kamertje met een leuke, vrolijke meid, blij dat ik neukend was klaargekomen (altijd een probleem bij mij, maar het gaat al stukken beter) maar er had meer ingezeten en dat heb ik haar ook gezegd. Herhalingsgevaar wel aanwezig, maar als het bij een eventueel tweede keer niet verbeterd zal er geen vervolg meer inzitten.

  3. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 juni 2016),noglangnietuitgewandeld (22 juni 2016),pret (22 juni 2016),The Pussyhunter (21 mei 2018)

  4. #3
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Daumen runter

    We enter into the room and it appeared clearly that it would be a disaster.

    As for her name i understood MAYA but it can be also MAÏRA or MAÏDA.

    She tries to waste some time by unclothing and preparing slowly her things, doesn’t kiss almost (some reluctant very tiny kisses without the tongue of course), refuses her pussy to be touched, refuses to play and doesn’t caress nor take any initiative and no way to any foreplays, i barely could caress her but from her was the desert of Gobi as she voluntarily makes the very minimum. This brazilian girl never stopped to pretend i had a « big dick » for not doing sex or obstruct it. The cherry on the cake was when she wanted to reply her phone call during the time in the room ! I was about to leave the room after less than ten minutes but chose to continue as i would have certainly been obliged to pay anyway.

    No comment about her blowjob, it’s simply bad and very low level. Most of the time she uses her hands more than mouth… shaking more than sucking, giving little tongue strokes rather than taking it clearly in the mouth

    She refused missionary… Then doggy… she stayed with joined and pressed legs, refusing to open her legs and it’s not finished… she moved permanently leaning herself on a side once on the left then the right side, just a swindling method for obstructing the penetration which becomes consequently unconfortable and difficult. Then came the reverse cow girl (she barely entered 20% of my dick in her pussy) and she moved unilaterally on a strange way to make you cum quicker.

    Her service is very bad and worthless.

  5. Onderstaande 2 leden hebben gwanfich bedankt voor deze bijdrage:

    LIKE_BLOND_THAI ( 5 september 2016),mrourke ( 7 september 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Zit nu in aca gold. Heb een goede kamer met haar gehad.

  7. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 7 juli 2019),Patjax ( 7 juli 2019),Sjeufke ( 7 juli 2019)

  8. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Na mijn niet zo'n geweldige eerste kamer in wou ik dit keer wel een goede hebben. Zat op een bankje alleen en langs mijn bankje ging Maira zitten en knoopte een gesprekje met mij aan.
    Lekker strak lichaam alleen gezichtje iets minder. Maar ze was een aardige meid en nam de tijd. Heel tijdje met elkaar zitten kletsen en pushte niet voor de kamer.
    Uiteindelijk met haar naar de kamer gegaan. Was een mooie kamer met airco, douche en bad, heel ruim. Ook al is ze latina houdt ze wel van meer rustige kamergangen en ik ook.
    Kan me niet zo vinden in de vorige recensies over haar maar misschien heeft ze in die jaren wat bijgeleerd.
    Lekker tongzoenen deed ze, heel gepassioneerd. Pijpen super lekker en deed ze ook heel lang en na een tijd kwam ik al bijna maar ze hield op het juiste moment op, heel afwisselend deed ze het.
    Daarna neuken was ook lekker, ze zit je echt te berijden en na een tijd hield ik het niet meer.
    We hadden nog tijd over en ze stelde voor mij een massage te geven. Ze pakte haar olie erbij en begon. Lekkere massage van haar gehad.
    Nog gedoucht op de kamer en het zat erop. Niks op aan te merken op deze meid en was een goede kamer.

  9. Onderstaande 5 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 7 juli 2019),Husky ( 7 juli 2019),Patjax ( 7 juli 2019),poefboy ( 7 juli 2019),pret ( 7 juli 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.

Babylon 468*60